BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rust!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
ga je nu overal dit berich posten?? niet bepaald nodig hoor, dan houden we iig de ropics een beetje clean..
alibabba
 alibabba - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:40 schreef remco k het volgende:
ga je nu overal dit berich posten?? niet bepaald nodig hoor, dan houden we iig de ropics een beetje clean..
Open je ogen,als AJAX voor 31 augustus geen gerichte aankopen gaat doen,krijgen we weer een kut-seizoen!dat wil ik absoluut niet meer,daar ben ik veel te veel ajacied voor!Jij vind het allemaal wel mee vallen hoe het nu gaat binnen ajax!!!!!!word wakker!!!!!!!!
freakie
 freakie - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:01   quote  deeplink  
remco laat maar t is egt erg hier.. alsof we aankopen kunnen doen.. het valt niet mee maar de meesten van jullie overdrijven.. 10 mil is een groot risico en een aankoop komt er nog wel.. Dan hebben we ook nog een aantal spelers in de jeugd lopen.. dus denk als het een aankoop wordt dat het een aanvaller word.. maar komaan zo slecht is het allemaal niet..
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

Open je ogen,als AJAX voor 31 augustus geen gerichte aankopen gaat doen,krijgen we weer een kut-seizoen!dat wil ik absoluut niet meer,daar ben ik veel te veel ajacied voor!Jij vind het allemaal wel mee vallen hoe het nu gaat binnen ajax!!!!!!word wakker!!!!!!!!
en dus moet ik maar gaan schreeuwen, snap je dan niet dat het gewoon tijd nodig heeft voordat alles is opgeruimd. ben sinds 82 ajacied ups en downs meegemaakt en iedere keer weer komen we er weer bovenop, daarom maak ik me nneit heel druk..
alibabba
 alibabba - dinsdag 25 augustus 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

en dus moet ik maar gaan schreeuwen, snap je dan niet dat het gewoon tijd nodig heeft voordat alles is opgeruimd. ben sinds 82 ajacied ups en downs meegemaakt en iedere keer weer komen we er weer bovenop, daarom maak ik me nneit heel druk..
Deze keer is het echt ingewikkeld om er weer bovenop te komen!er is binnen ajax iets goed mis,waar wij als supporters nooit achter komen!AJAX is een beurs-genoteerd bedrijf waar misschien andere belangen gelden,dan AJAX weer aan de top te krijgen!Ik ben een oer-ajacied en voel me ongelukkig als het met mijn cluppie niet goed gaat!Er zitten gewoon veel te veel kapiteins op dat schip en dat baart me grote zorgen!
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 17:50   quote  deeplink  
er zitten helemaal niet te veel kapiteins op het schip ajax, dat was de laatste jaren wel zo, maar1 ding heeft Van Basten wel gebracht bij ajax, duidelijlkheid, wie doet wat en waar.
Dat is nu gewoon duidelijk bij ajax.
En een bedrijf( wat ajax is) heeft altijd tijd nodig om er weer bovenop te komen, je kan nu wel gaan klagen over het bestuur, maar dat wat het bestuur nu doet bij en met ajax zullen wij pas over 1/2 jaar de gevolgen van gaan zien, dus het heeft gewoon totaal geen zin om het bestuur wederom uit te gaan lopen kafferen.

het complete bestuur, voorzitter en technische staf is sinds vorig jaar compleet vernieuwd, die mensen hebben tijd nodig om de zooi op te ruimen, en ondanks dat ze daar vorig jaar met van Basten al mee begonnen zijn is en kan dat nu nog niet opgeruimd zijn.

Nogmaals, alle veranwoordelijkheden bij ajax zien weer duidelijk en vooral het wie is verantwoordelijk voor wat is weer duidelijk. de club straalt weer rust uit( iets wat de afgelopen jaren ook wel anders was) het enige waar nu aan gewerkt wordt en daar zijn ze druk mee bezig is de selectie die moet eerst worden uitgedund, dit heeft tijd gekost omdat er weer een andere trainer zit, er gaan ongeveer 10/12 spelers weg waarvan er een aantal verhuurd zal worden.
Als dit is gedaan zal de loonlijst flink zijn opgeruimd en kunnen er echte versterkingen komen.

Jol weet samen met v/d Boog en Coronel exact welke richting we opmoeten alleen zal dit met kleine stappen moeten gebeuren, we riepen 11/2 jaar geleden allemaal dat we deze kant op moesten en nu het gebeurt gaat het weer niet snel genoeg, daar zakt mij letterlijk de broek van af, ik vind namelijk dat de supporters die allemaal A ripen nu ook gewoon B moeten roepen en langzaam met deze veranderingen mee moeten gaan.

We staan er gelukkig financieel nog steeds heel goed voor, dus dat is al een groot voordeel.
Ajax4live
 Ajax4live - woensdag 26 augustus 2009 - 18:05   quote  deeplink  
2euid1z.jpg
simon171
 simon171 - woensdag 26 augustus 2009 - 18:19   quote  deeplink  
En zo zou het kunnen blijven maar dan moet je toch ook wel je jeugd opleiding gaan gebruiken en niet in het wilde weg gaan kopen en de toekomst gaan verhuren.
En dat is wat nu gebeurd.
Gebruik gewoon je jeugd je hebt er een topscorer tussen lopen die naar sparta gaat waarom.
alibabba
 alibabba - woensdag 26 augustus 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 17:50 schreef remco k het volgende:
er zitten helemaal niet te veel kapiteins op het schip ajax, dat was de laatste jaren wel zo, maar1 ding heeft Van Basten wel gebracht bij ajax, duidelijlkheid, wie doet wat en waar.
Dat is nu gewoon duidelijk bij ajax.
En een bedrijf( wat ajax is) heeft altijd tijd nodig om er weer bovenop te komen, je kan nu wel gaan klagen over het bestuur, maar dat wat het bestuur nu doet bij en met ajax zullen wij pas over 1/2 jaar de gevolgen van gaan zien, dus het heeft gewoon totaal geen zin om het bestuur wederom uit te gaan lopen kafferen.

het complete bestuur, voorzitter en technische staf is sinds vorig jaar compleet vernieuwd, die mensen hebben tijd nodig om de zooi op te ruimen, en ondanks dat ze daar vorig jaar met van Basten al mee begonnen zijn is en kan dat nu nog niet opgeruimd zijn.

Nogmaals, alle veranwoordelijkheden bij ajax zien weer duidelijk en vooral het wie is verantwoordelijk voor wat is weer duidelijk. de club straalt weer rust uit( iets wat de afgelopen jaren ook wel anders was) het enige waar nu aan gewerkt wordt en daar zijn ze druk mee bezig is de selectie die moet eerst worden uitgedund, dit heeft tijd gekost omdat er weer een andere trainer zit, er gaan ongeveer 10/12 spelers weg waarvan er een aantal verhuurd zal worden.
Als dit is gedaan zal de loonlijst flink zijn opgeruimd en kunnen er echte versterkingen komen.

Jol weet samen met v/d Boog en Coronel exact welke richting we opmoeten alleen zal dit met kleine stappen moeten gebeuren, we riepen 11/2 jaar geleden allemaal dat we deze kant op moesten en nu het gebeurt gaat het weer niet snel genoeg, daar zakt mij letterlijk de broek van af, ik vind namelijk dat de supporters die allemaal A ripen nu ook gewoon B moeten roepen en langzaam met deze veranderingen mee moeten gaan.

We staan er gelukkig financieel nog steeds heel goed voor, dus dat is al een groot voordeel.
Ik zou willen dat je gelijk had, de tijd zal het leren! ik vind het uitermate vreemd dat ajax weer in een verval zit! de 1e 2 wedstrijden waren veelbelovend,waarin ajax degelijkheid uitstraalde!
Van die degelijkheid is nu weinig meer over, we stonden tegen psv met 1-2 voor bij rust, met al 6 punten op zak!
Als men de 2e helft zo had gespeeld als tegen groningen uit, hadden we gewonnen!
Telkens als ajax een opwaartse lijn heeft te pakken, wordt er veranderd!
Onbegrijplijk!
Het lijkt wel of de trainer geen zeggenschap heeft, of er ergens binnen ajax iemand anders verteld hoe er gespeeld moet worden!
AJAX moet weg van de beurs, het moet weer een echte voetbalclub worden!
Ik ben bang dat er binnen ajax mensen zitten, die niet het beste met AJAX voor hebben!
Ik hoop dat ik er volledig naast zit!
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 22:57   quote  deeplink  
En je blijft maar negatief denken, veel supporters doen dat, omdat ze niet weten wat anders te doen, het gaat gewoon beter met ajax, dat hoef je niet alleen op het veld te zien, zeker niet in het begin, maar voordat ajax er weer helemaal is zal dat wel met vallen en opstaan gaan, net zoals met ieder bedrijf.

En dat is helemaal gen verval, blijf gewoon rustig en laat Jol bouwen, en misschien worden we geen kampioen dit jaar, so what als het maar beter blijft gaan en we maar progressie zien zodat als we weer kampioen worden we er dan ook echt staan, en we het jaar erop ook weer kunnen presteren.
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 18:19 schreef simon171 het volgende:
En zo zou het kunnen blijven maar dan moet je toch ook wel je jeugd opleiding gaan gebruiken en niet in het wilde weg gaan kopen en de toekomst gaan verhuren.
En dat is wat nu gebeurd.
Gebruik gewoon je jeugd je hebt er een topscorer tussen lopen die naar sparta gaat waarom.
er word helemaal niet in het wilde weg gekocht, en Jol staat juist bekend veel jeugdspelers te gebruiken, kijk naar v/d wiel, donald, alderweireld, anita, zeegelaar.
alibabba
 alibabba - woensdag 26 augustus 2009 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 22:57 schreef remco k het volgende:
En je blijft maar negatief denken, veel supporters doen dat, omdat ze niet weten wat anders te doen, het gaat gewoon beter met ajax, dat hoef je niet alleen op het veld te zien, zeker niet in het begin, maar voordat ajax er weer helemaal is zal dat wel met vallen en opstaan gaan, net zoals met ieder bedrijf.

En dat is helemaal gen verval, blijf gewoon rustig en laat Jol bouwen, en misschien worden we geen kampioen dit jaar, so what als het maar beter blijft gaan en we maar progressie zien zodat als we weer kampioen worden we er dan ook echt staan, en we het jaar erop ook weer kunnen presteren.
Jij denkt dat ik negatief denk!
Zou het niet kunnen zijn dat ik realistisch ben?
Als ajax al 5 jaar geen kampioen is geworden, klopt er iets niet!
Ajax moet altijd kritisch worden benaderd, want AJAX staat voor perfectionisme!
Dat is wat ajax moet nastreven, voetballen tot in de perfectie!
Daar is de club groot mee geworden en ik zie echt geen progressie, hoe graag ik het ook zie! Jol verdiend zeker een kans, maar bouwen in een ziek bedrijf is heel lastig! Je zult nu wel weer denken dat ik negatief ben, maar ik ben een heel positief mens!
bully
 bully - woensdag 26 augustus 2009 - 23:30   quote  deeplink  
ieder zijn eigen mening dus heb het niet over negatief.
denk dat er zeker wel progressie is geboekt.
vorig jaar verloren we wedstrijden zoals tegen sparta nu word wel de nul gehouden.
en we kunnen ook niet verwachten dat jol na zo`n korte tijd het lek al boven heefd.
en we schreeuwen nu wel terwijl er nog maar vier wedstrijden zijn gespeeld.
az verloor vorig jaar zijn eerste drie wedstrijden maar werd wel kampioen.
persoonlijk denk ik dat jol zijn eerste winst is dat al de koppies de zelfde kant opstaan.
en denk dat we met een gerichte aankoop of zonder zeker nog niet kansloos zijn voor de titel.
freakie
 freakie - donderdag 27 augustus 2009 - 00:03   quote  deeplink  
ja klop bully

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door freakie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 augustus 2009 - 00:09   quote  deeplink  
Overigens is de question RUST.
RUST IS TOCH SLAPEN, LEKKER NIKS DOEN,LAAT PSV,TWENTE,of AZ MAAR KAMPIOEN WORDEN.

Niks we gaan lekker gassen met HONDAAAAAAAAaaaaaaaaaa
freakie
 freakie - donderdag 27 augustus 2009 - 00:15   quote  deeplink  
................... wordt gek.. afschieten die jonge.. KIJK VERDOMME NAAR WAT ER GESCHREVEN IS.. is er niet een regel dat je dit soort mensen ook kunt bannen ofzo? forum verneuking noem ik dit.. Egt jij slaapt denk ik met honda bedovertrek en honda kussensloop.. en hebt 35 poosters van hem.. en hebt net je huis opnieuw geschilderd ja raad eens? ja honda!!!..
Krunk
 Krunk - donderdag 27 augustus 2009 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 20:28 schreef freakie het volgende:
Ja helemaal waar maar dat over bodul hij komt nog wel.. En jol geeft aan bezig te zijn en dan ook met alves
bodul is nog niet rijp voor de ajax positie in het 1e.
en perez laten gaan was echt een valkuil voor de hoofdstedelingen
Krunk
 Krunk - donderdag 27 augustus 2009 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 22:45 schreef Paul van Dijk het volgende:
Wees realistisch deze selectie heeft geen kwaliteit genoeg om kampioen te worden. Op Suarez na is in de eredivisie op elke positie een betere speler te vinden. We moeten Jol de tijd geven maar verwacht geen wonderen. Vanmiddag was geen incident maar slecht een vervolg van een slecht inkoopbeleid van de afgelopen jaren. Daarnaast is het managment zwak en heeft geen visie, wat van bovenaf wordt gemanaged zie je direct terug op het veld.Geeft Jol de tijd want hij moet de puinhopen van Jaake, Van Basten en van de Boog opruimen!
van den boog? je bent niet goed snik.
die man is echt slim
Krunk
 Krunk - donderdag 27 augustus 2009 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 10:21 schreef nummer10 het volgende:
Jol krijgt het wel op de rails alleen het kost simpel weg gewoon tijd.. je kan aan alles zien dat het een top trainer is met veel ervaring.. hoe hij met de jongens omgaat etc etc..
:)
Krunk
 Krunk - donderdag 27 augustus 2009 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

Open je ogen,als AJAX voor 31 augustus geen gerichte aankopen gaat doen,krijgen we weer een kut-seizoen!dat wil ik absoluut niet meer,daar ben ik veel te veel ajacied voor!Jij vind het allemaal wel mee vallen hoe het nu gaat binnen ajax!!!!!!word wakker!!!!!!!!
1 september 1800 uur!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rust!!!!









0.0154490