BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Feyenoord - FC Twente

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
tomson
 tomson - woensdag 21 januari 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 07:02 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Tja hij speelt ook in een matig voetballend team maar hij is heel talentvol en een heerlijke voetballer.
Ja hoor een heerlijke voetballer. Ben ik blij dat wij die totaal niet interessante Toornstra hebben gehaald. Ik heb Zyech nu weer bezig gezien en het was geen schim van de speler die ik aan t werk zag toen hij met Heerenveen in de Kuip aantrad. Maar ik heb niet de indruk dat het jou wat uitmaakt of hij kan voetballen of niet. Ik bespeur wat Fons Spooren neigingkjes... excuse me if i'm wrong 😆
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 00:12   quote  deeplink  
Ssst !
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 23:05 schreef tomson het volgende:

[..]

Ja hoor een heerlijke voetballer. Ben ik blij dat wij die totaal niet interessante Toornstra hebben gehaald. Ik heb Zyech nu weer bezig gezien en het was geen schim van de speler die ik aan t werk zag toen hij met Heerenveen in de Kuip aantrad. Maar ik heb niet de indruk dat het jou wat uitmaakt of hij kan voetballen of niet. Ik bespeur wat Fons Spooren neigingkjes... excuse me if i'm wrong 😆
Hehehehe......het is gewoon een nicht, sorry een homosexueel.....prima hoor
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 25 januari 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 23:05 schreef tomson het volgende:

[..]

Ja hoor een heerlijke voetballer. Ben ik blij dat wij die totaal niet interessante Toornstra hebben gehaald. Ik heb Zyech nu weer bezig gezien en het was geen schim van de speler die ik aan t werk zag toen hij met Heerenveen in de Kuip aantrad. Maar ik heb niet de indruk dat het jou wat uitmaakt of hij kan voetballen of niet. Ik bespeur wat Fons Spooren neigingkjes... excuse me if i'm wrong 😆
Ziyech is gewoon een hele slimme stylist. Dat is hij echt niet kwijt ben ik van overtuigd. Toornstra is meer een zekerheidje en moet het meer van fysiek en loopvermogen et cetera hebben. Ook een goede speler maar Ziyech heeft meer dat natuurtalent.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 25 januari 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 00:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe......het is gewoon een nicht, sorry een homosexueel.....prima hoor
Ik ben een nicht (maar geen enorm vrouwelijke) ja maar Ziyech is niet bepaald mijn droomman met alle respect. Hou niet zo van marokkanen... wil niet disciminerend zijn. Stem wel PVV omdat de islam anti-homo is, heel veel homo's stemmen PVV.

Maar laten we het weer over voetbal hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door Uwe Warstein --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 17:26 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Ik ben een nicht (maar geen enorm vrouwelijke) ja maar Ziyech is niet bepaald mijn droomman met alle respect. Hou niet zo van marokkanen... wil niet disciminerend zijn. Stem wel PVV omdat de islam anti-homo is, heel veel homo's stemmen PVV.

Maar laten we het weer over voetbal hebben.
Prima toch....no problem, ik ben geen homo en ik hou ook niet van Marokkanen, en stem ook PVV
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 25 januari 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 18:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Prima toch....no problem, ik ben geen homo en ik hou ook niet van Marokkanen, en stem ook PVV
Klopt wel ja. Ik stem er dus op omdat Marokkanen erg homofoob zijn en dat zie ik als een probleem voor mijn toekomst. En 25% van de homo's stemt op de PVV, vooral om deze reden.
Aartus
 Aartus - zondag 25 januari 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Oh jullie bedoelen die gebleekte kuifeend die tijdens z,n gedoogsteun aan het CDA en VVD overal mee instemde.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 19:22 schreef Aartus het volgende:
Oh jullie bedoelen die gebleekte kuifeend die tijdens z,n gedoogsteun aan het CDA en VVD overal mee instemde.
Ja die.....de enige die wat doet aan het feit dat mijn dochter straks geen hidjab hoeft te dragen....ook degene die zei minder minder
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 25 januari 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 19:22 schreef Aartus het volgende:
Oh jullie bedoelen die gebleekte kuifeend die tijdens z,n gedoogsteun aan het CDA en VVD overal mee instemde.
Ja, Geert.

Als de islam nog sterker wordt levert dat voor mij gevaren op. De islamisering moet stoppen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 19:55 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Ja, Geert.

Als de islam nog sterker wordt levert dat voor mij gevaren op. De islamisering moet stoppen.
Niet alleen voor jou voor alle kafirs
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 25 januari 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 20:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet alleen voor jou voor alle kafirs
Ja alleen moeten homo's van de koran levend verbrand worden en daar gaan mijn haren recht van overeind staan. Stem dus keihard PVV. Hup Geert, stuur die homofobe terroristen terug naar hun geliefde IS.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 21:32 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Ja alleen moeten homo's van de koran levend verbrand worden en daar gaan mijn haren recht van overeind staan. Stem dus keihard PVV. Hup Geert, stuur die homofobe terroristen terug naar hun geliefde IS.
Ik ga er niet te ver op in, heb hierom genoeg over me heen gehad, ik ben een islamofoob en racist.....soit.....maar je hebt groot gelijk
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 25 januari 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 21:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ga er niet te ver op in, heb hierom genoeg over me heen gehad, ik ben een islamofoob en racist.....soit.....maar je hebt groot gelijk
Hoezo zou je een racist zijn? Je oordeelt toch niet op basis van huidskleur et cetera? Men mag wel wat kritischer worden over de islam. Nu wordt alles met de mantel der liefde bedekt en wij worden dadelijk slachtoffer.
tomson
 tomson - zondag 25 januari 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 19:22 schreef Aartus het volgende:
Oh jullie bedoelen die gebleekte kuifeend die tijdens z,n gedoogsteun aan het CDA en VVD overal mee instemde.
Haha precies... als de marokkanen op zijn dan zijn misschien de homos wel aan de beurt. Geertje heeft altijd een vijand nodig om de mensen bang mee te maken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 22:23 schreef tomson het volgende:

[..]

Haha precies... als de marokkanen op zijn dan zijn misschien de homos wel aan de beurt. Geertje heeft altijd een vijand nodig om de mensen bang mee te maken.
Nee man...soenieten, salafisten, sjiiten, wahabisten ....er blijft nog zat over, overigens is Geert geen homofoob
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 25 januari 2015 - 23:09   quote  deeplink  
Wilders is geen homofoob hoor. En de PVV vind homoseksualiteit geen probleem. Islam daarentegen...
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 26 januari 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Nu weer een homo in elkaar geslagen door Marokkanen lees ik. Een enkeltje Marokko bitte voor die parasieten. RAUS! RAUS! RAUS!
Aartus
 Aartus - donderdag 29 januari 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Is dit een PVV topic?
VVout
 VVout - donderdag 29 januari 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Nee een Duits topic :)
Aartus
 Aartus - donderdag 29 januari 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 20:27 schreef Uwe Warstein het volgende:
Nu weer een homo in elkaar geslagen door Marokkanen lees ik. Een enkeltje Marokko bitte voor die parasieten. RAUS! RAUS! RAUS!
Warstein???
Je doet je naam eer aan met je Raus Raus Raus.
Pffffff....
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 22 maart 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Jammer dat Geert niet meer stemmen kreeg. Lag aan de lage opkomst.
Aartus
 Aartus - woensdag 25 maart 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Pfff wie heeft dit oude topic nu dan weer van stal gehaald?
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - donderdag 02 april 2015 - 23:53   quote  deeplink  
Die Haatbaard bij Pauw.. pffff... Uitroken die islam. Met wortel en tak. Gevaarlijke ideologie.
VVout
 VVout - vrijdag 03 april 2015 - 09:39   quote  deeplink  
Net het verkeer van tegenwoordig, heb soms ook het idee dat ze een zelfmoordaanslag willen plannen als we gezellig met zijn alle in de file staan. Ik wil er maar mee zeggen dat haat en onverdraagzaamheid op diverse vlakken de spuigaten dreigt uit te slaan. Extremisme in diverse godsdiensten is daar nu prominent op de voorgrond, maar daar stop je het niet mee.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 03 april 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Godsdiensten brengen alleen maar haat maar de islam is het ergst. Immigratie uit moslimlanden moet stoppen en jihadgangers mogen nooit meer terugkomen.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 april 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2015 - 16:39 schreef Uwe Warstein het volgende:
Godsdiensten brengen alleen maar haat maar de islam is het ergst. Immigratie uit moslimlanden moet stoppen en jihadgangers mogen nooit meer terugkomen.
Nou ik ken nog een godsdienst die zich als uitverkorene zien.
Nee die gedragen zich voorbeeldig.
Meer dan 2000 doden waarvan 521 kinderen.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 april 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2015 - 09:39 schreef VVout het volgende:
Net het verkeer van tegenwoordig, heb soms ook het idee dat ze een zelfmoordaanslag willen plannen als we gezellig met zijn alle in de file staan. Ik wil er maar mee zeggen dat haat en onverdraagzaamheid op diverse vlakken de spuigaten dreigt uit te slaan. Extremisme in diverse godsdiensten is daar nu prominent op de voorgrond, maar daar stop je het niet mee.
Precies VVout,zoals je zegt extremisme in diverse godsdiensten.Niet alleen de islam.
Denk alleen aan de SGP in eigen land.
Daar word je als vrouw of homo ook als tweederangs burger gezien.
En laten we het maar niet over kindermisbruik hebben in kerken.
Uwe laten we het nu maar bij voetbal houden.
En zelfs daar zijn we het vaak niet eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 april 2015 door Aartus --
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 03 april 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2015 - 18:46 schreef Aartus het volgende:

[..]

Nou ik ken nog een godsdienst die zich als uitverkorene zien.
Nee die gedragen zich voorbeeldig.
Meer dan 2000 doden waarvan 521 kinderen.
Welke?
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 03 april 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2015 - 18:52 schreef Aartus het volgende:

[..]

Precies VVout,zoals je zegt extremisme in diverse godsdiensten.Niet alleen de islam.
Denk alleen aan de SGP in eigen land.
Daar word je als vrouw of homo ook als tweederangs burger gezien.
En laten we het maar niet over kindermisbruik hebben in kerken.
Uwe laten we het nu maar bij voetbal houden.
En zelfs daar zijn we het vaak niet eens.
De SGP accepteert homoseksualiteit maar praktiserende homo's vinden ze verwerpelijk. Dat vind ik een gevaarlijk standpunt aangezien ik zelf homo ben.

de islam heeft nu eenmaal de meeste terroristen en extremisten, zijn de keiharde feiten. Pijnlijk, maar wel waar. De koran is ook een haatdragend boek, heb een vertaalde versie uitvoerig bestudeerd in de bibliotheek. Veel haatdragender dan bijvoorbeeld de bijbel, al is dat boek ook behoorlijk intolerant jegens andere religies en bijvoorbeeld homoseksualiteit.

Ik ben atheïst en blijf het ook.
Aartus
 Aartus - maandag 06 april 2015 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2015 - 21:46 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Welke?
Denk maar aan israel.
Ik bedoel niet de joden,maar de Zionisten.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 06 april 2015 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 00:29 schreef Aartus het volgende:

[..]

Denk maar aan israel.
Ik bedoel niet de joden,maar de Zionisten.
Klopt. Maar toch zijn dat veel minder doden dan het aantal doden dat de moslimfundamentalisten heeft veroorzaakt. En ik zeg er even bij dat natuurlijk niet alle moslims terroristen zijn maar wel bijna alle terroristen islamitisch.
Aartus
 Aartus - maandag 06 april 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 09:35 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Klopt. Maar toch zijn dat veel minder doden dan het aantal doden dat de moslimfundamentalisten heeft veroorzaakt. En ik zeg er even bij dat natuurlijk niet alle moslims terroristen zijn maar wel bijna alle terroristen islamitisch.
Ik ben tegen elke vorm van extremisme.Of het nu links,rechts,moslim,christenen zijn Uwe.
Ook ben ik tegen homohaat en islamfobie.We leven in een tijd waarin alles in het extreme toeneemt.Dat is zorgelijk.
VVout
 VVout - maandag 06 april 2015 - 23:25   quote  deeplink  
Ik heb een hekel aan extreem tolerant gedrag. Heb daar altijd het idee als je je omdraait dat je juist door hen genaaid wordt.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 07 april 2015 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 23:22 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ik ben tegen elke vorm van extremisme.Of het nu links,rechts,moslim,christenen zijn Uwe.
Ook ben ik teginderdaad. mohaat en islamfobie.We leven in een tijd waarin alles in het extreme toeneemt.Dat is zorgelijk.
We staan op een kruispunt in de Europese geschiedenis. Moslims die zich aanpassen en zich volgens de wet gedragen mogen natuurlijk hier blijven. De parasieten echter moeten Europa uitgezet worden. Extremisme lost niets op inderdaad. Er zal een pragmatische oplossing moeten komen voor het probleem van moslimfundamentalisten. Haatimams moeten harder aangepakt worden.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 07 april 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 23:25 schreef VVout het volgende:
Ik heb een hekel aan extreem tolerant gedrag. Heb daar altijd het idee als je je omdraait dat je juist door hen genaaid wordt.
Je hebt het toch alleen over tolerant gedrag tegenover bijvoorbeeld de islam mag ik hopen? Zo ja, dan geef ik je absoluut gelijk. Moslimfundamentalisten mag geen centimeter ruimte worden gegeven. Uiterst gevaarlijk. Elk greintje begrip geeft dit soort ongeleide projectielen meer ruimte kwaadwillende acties uit te voeren.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 07 april 2015 - 00:19   quote  deeplink  
Jammer dat we geen politicus als Fortuyn hebben. Een niet extreem-rechtse maar wel islamkritische politicus. Pim was echt mijn held.

Ik kom uit Oostenrijk en daar hadden we Jörg Haider. Ook een zeer goede islamcriticus. Helaas is hij er ook niet meer. Wilders vind ik net iets te extreem-rechts, maar alles beter dan de wegkijkers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door Uwe Warstein --
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 07 april 2015 - 23:45   quote  deeplink  
Mooie ''Rede'' van Wilders in Wenen bij de FPÖ:

https://www.youtube.com/watch?v=xg2Wjl2svaQ
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 15 mei 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Helaas is Hans Jansen onlangs overleden. Een zeer goed ingevoerde islamcriticus.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 00:37   quote  deeplink  
Okay..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 16 mei 2015 - 00:44   quote  deeplink  
Ja doe er maar weer nonchalant over. Ons mooie Europa islamiseert en elk kritisch geluid moet worden gekoesterd.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 01:32   quote  deeplink  
Nou nee niet nonchalant, verre van zelfs maar kon je opmerking niet plaatsen met het topic eigenlijk..
tomson
 tomson - zaterdag 16 mei 2015 - 06:43   quote  deeplink  
+1.. Je bent een fijne gozert Uwe, en ik heb geluisterd naar je motivatie van je mening destijds. Snap t onrecht wat je voelt maar je begint net zo one issue te klinken als Geertje zelluf
VVout
 VVout - zaterdag 16 mei 2015 - 13:55   quote  deeplink  
Je kan natuurlijk ook net doen of er niks aan de hand is natuurlijk X)
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 16 mei 2015 - 23:41   quote  deeplink  
Ik niet. Er zijn al genoeg politiek correcte wegkijkers.
VVout
 VVout - zondag 17 mei 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 23:41 schreef Uwe Warstein het volgende:
Ik niet. Er zijn al genoeg politiek correcte wegkijkers.
Ik ben er ook klaar mee, ben er bijna van overtuigd dat het er op of er onder wordt. Wie voor het laatste kiest uit idealisme en verdraagzaamheid gaat nog lelijk op zijn neus vallen ben ik bang voor.

Wel lekker ontopic btw, haha.
Aartus
 Aartus - zondag 17 mei 2015 - 23:45   quote  deeplink  
Ach ja dit is een voetbalforum.Uwe gebruikt dit platvorm om z,n islamhaat te verspreiden.Uwe weet waarschijnlijk niet dat Geert met anti homo,anti joden partijen samenwerkt in Europa.Wilders is een fascist.Klaar.Dat niemand dat wil of kan begrijpen is zijn of hun probleem.En verder slaap lekker verder UWE.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Aartus --
Aartus
 Aartus - zondag 17 mei 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Oke nog 1 reactie....Alleen
tokkies stemmen PVV.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Aartus --
Aartus
 Aartus - maandag 18 mei 2015 - 00:16   quote  deeplink  
Okee....Tomson....Kom er maar in en spui je gal..Hooooopppppaaaaaa...
Ja even voor de duidelijkheid...Ik reageerde op een Feyenoordforum.
Zeer gastvrij daar.Voor iedereen aan te raden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door Aartus --
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 18 mei 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:45 schreef Aartus het volgende:
Ach ja dit is een voetbalforum.Uwe gebruikt dit platvorm om z,n islamhaat te verspreiden.Uwe weet waarschijnlijk niet dat Geert met anti homo,anti joden partijen samenwerkt in Europa.Wilders is een fascist.Klaar.Dat niemand dat wil of kan begrijpen is zijn of hun probleem.En verder slaap lekker verder UWE.
Beetje goedkoop om Geert een fascist te noemen. Geert is fel tegen homofobie. Heeft het meerdere malen aangekaart.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Feyenoord - FC Twente









0.0105841