BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente toont intresse in The Hunt!!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 14:19   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/39453/fc-twente-toont-interesse-voor-huntelaar-not-read

Moet toch niet gekker worden.. XD Whahahaa..
Als hij dat zou doen,dan is die gek!
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 14:21   quote  deeplink  
Zal wel niet kloppe...
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 14:22   quote  deeplink  
niet geschoten is altijd mis , maar zal niet gebeuren...........
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 08 november 2009 - 14:54   quote  deeplink  
broodje aap?
voetballer55
 voetballer55 - zondag 08 november 2009 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 14:19 schreef joey het volgende:
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/39453/fc-twente-toont-interesse-voor-huntelaar-not-read

Moet toch niet gekker worden.. XD Whahahaa..
Als hij dat zou doen,dan is die gek!
waarom niet? speelminuten verzekerd. Dat is nodig om verzekerd te zijn van het wk. twente draait mee in de kop van de eredivisie en speelt europees. Dus waarom geen half jaar spelen en je zelf in de belangstelling zetten. Persoonlijk denk ik dat twente het geld ook nog heeft. Dus alles in het voordeel van wat hij nu heeft;-)
Pietje
 Pietje - zondag 08 november 2009 - 15:04   quote  deeplink  
Twente krijgt veel voor elkaar! Een speler die bij zijn huidige club niet aan spelen toekomt, maar wel naar het WK wil? Het zal mij echt niet verbazen!!
joey
 joey - zondag 08 november 2009 - 15:11   quote  deeplink  
Twente zn aanval staat nu perfect zouden ze dat riskeren met huntelaar.. Lijkt mij dat de huidige spelrs dan voor alle goede werk word gestraft omdat huntelar dan altijd minuten zal maken,.. Bij ajax vind ik pantelic nog niet super, maar zeker niet slecht de laatste 3 keeerr..
jaja
 jaja - zondag 08 november 2009 - 15:20   quote  deeplink  
dream on tukkers...
PETER111
 PETER111 - vrijdag 13 november 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
straks hoor je nog dat ze ook Babel willen en Van der Vaart. Misschien Seedorf nog erbij! Hahahaha.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 13 november 2009 - 17:45   quote  deeplink  
ajax wilde hem toch ook halen? waarom zou twente dat niet mogen willen? twente is namelijk nu ook top (misschien tijdelijk) in de eredivisie en dat moet serieus genomen worden,en aan het geld zal het in enschede niet liggen vanwege de tranfers die hebben plaatsgevonden. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat huntelaar daar trek in heeft.
freakie
 freakie - vrijdag 13 november 2009 - 17:52   quote  deeplink  
eigenlijk wel patrickpsv.. Hoe lang heeft huntelaar in twente gespeelt? en hoe lang bij ajax? als je in zijn geval miss een stap teurg moet doen vindt ik twente een raardere beslissing dan ajax.. En t is ook niet zo dat ajax geen geld heeft..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 13 november 2009 - 18:39   quote  deeplink  
hij heeft in beide clubs geen interesse, als hij moest kiezen zou hij denk ik idd voor ajax kiezen, maar het verschil tussen ajax en twente is niet zo groot, dat er uitgelachen moet worden om het feit dat huntelaar (volgens dat bericht) misschien naar twente gaat, vind ik wel erg overdreven, alsof ronaldo naar volendam (met alle respect) gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2009 door patrickpsv15 --
freakie
 freakie - vrijdag 13 november 2009 - 19:30   quote  deeplink  
ja ik ook.. als ajax niet komt en huntelaar zou interesse hebben in nederland kies je voor een goed team en dan staat twente er het beste voor..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 13 november 2009 - 20:10   quote  deeplink  
ja als je kijkt naar de ranglijst zou hij naar twente of psv gaan, maar hij zou gewoon eerder naar ajax gaan vanwege zijn verleden daar..
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - vrijdag 13 november 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Weer zo'n broodje aap verhaal. Ajax, PSV en Twente zeker kunnen niet voldoen aan de huurprijs dat Huntelaar met zich meebrengt. Mocht uberhaupt er sprake zijn van een uitleenperiode.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zaterdag 14 november 2009 - 00:10   quote  deeplink  
Hahahaha, waarom zou ie voor Twente kiezen? Terwijl er in Amsterdam een gespreid bed klaar voor hem staat! Optiefen Muntjesman (in je natte droom zeker)!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 00:10 schreef Winston Bogarde het volgende:
Hahahaha, waarom zou ie voor Twente kiezen? Terwijl er in Amsterdam een gespreid bed klaar voor hem staat! Optiefen Muntjesman (in je natte droom zeker)!!
dat bedoel ik met uitlachen, dat bed van amsterdam is niet veel groter dan die van enschede, het enige verschil is dat huntelaar een verleden heeft bij ajax.
Robertos90
 Robertos90 - zaterdag 14 november 2009 - 01:51   quote  deeplink  
Lol iedereen te lullen over geld van twente maar dat is niet zoveel. Ze hebben dan elia keer verkocht voor 8 mil ofzo maar zulke transfers maakt ajax elk jaar. En die arnautovic komt ook trug want die knakker hoef je maar een tikkie te geven of zn kop valt eraf dus na die centen kunnen ze ook fluiten. En dan hebben ze ruiz ook gekocht voor circa 6 mil. En mac laren loopt er ook niet voor een appel en een ei. Als je dan naar ajax kijkt die hebben toch weer ff vermaelen verkocht voor 12 mil en de verdediging is dr alleen ma beter op geworden met dank aan wielaert zonder hem op de tribune was het alleen ma erger geworden. En dan kan het geld wel opzijn maar men vergeet wat ajax in huis heeft laat ik is namen noemen. Vermeer Alderweireld Anita Vd wiel Enoh Sulejmani en suarez dat zijn gewoon super talenten die niet ouder zijn dan 22 dus waarmee je kan bouwen. Dan bij twente de spelmakers boscker perez n kufo zijn allemaal 32+ en als je dan kijkt op welke manier ze dan boven aanstaan. Gewoon dode wedstrijden waarbij twente op het nippertje de punten pakt + dat twente alle toppers thuis hebben ghad(ajax psv az) daarom denk ik dat psv dit seizoen kampioen word
adriu
 adriu - zaterdag 14 november 2009 - 02:22   quote  deeplink  
geen psv maar ajax
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 01:51 schreef Robertos90 het volgende:
Lol iedereen te lullen over geld van twente maar dat is niet zoveel. Ze hebben dan elia keer verkocht voor 8 mil ofzo maar zulke transfers maakt ajax elk jaar. En die arnautovic komt ook trug want die knakker hoef je maar een tikkie te geven of zn kop valt eraf dus na die centen kunnen ze ook fluiten. En dan hebben ze ruiz ook gekocht voor circa 6 mil. En mac laren loopt er ook niet voor een appel en een ei. Als je dan naar ajax kijkt die hebben toch weer ff vermaelen verkocht voor 12 mil en de verdediging is dr alleen ma beter op geworden met dank aan wielaert zonder hem op de tribune was het alleen ma erger geworden. En dan kan het geld wel opzijn maar men vergeet wat ajax in huis heeft laat ik is namen noemen. Vermeer Alderweireld Anita Vd wiel Enoh Sulejmani en suarez dat zijn gewoon super talenten die niet ouder zijn dan 22 dus waarmee je kan bouwen. Dan bij twente de spelmakers boscker perez n kufo zijn allemaal 32+ en als je dan kijkt op welke manier ze dan boven aanstaan. Gewoon dode wedstrijden waarbij twente op het nippertje de punten pakt + dat twente alle toppers thuis hebben ghad(ajax psv az) daarom denk ik dat psv dit seizoen kampioen word
dat betekent niet dat ajax meer geld heeft twente heeft ook talenten als stam, ruiz, stoch (alhoewel stoch gehuurd is), tiendalli etc. en ik denk niet dat ajax die talenten deze winterstop al kan verkopen om huntelaar te halen, en ajax heeft 72 spelers onder contract staan die allemaal hun salaris ontvangen, voor het geld zou hij in ieder geval niet per se voor ajax te hoeven kiezen, voor prestatie ook niet, want ajax psv en twente zijn dit seizoen gelijk aan elkaar, voor het verleden zou hij wel voor ajax kunnen kiezen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 14 november 2009 - 11:29   quote  deeplink  
Wie denkt dat Huntelaar naar Fc Twente vertrekt, denkt waarschijnlijk ook dat Sinterklaas bestaat. Dit gaat echt nooit gebeuren. Als de kans er zou zijn dat hij in de winterstop word uitgeleend aan een Nederlandse club, is het wel aan Ajax, maar ook dit gaat niet gebeuren. Het is erg jammer dat hij moest vertrekken uit Madrid, want daar was ie uitgegroeid tot een goalgetter. Nu hij in Milaan speelt zal hij er alles aan doen om te slagen daar en ik verwacht dat hem dat gaat lukken.

Wanneer hem definitief de wacht word toegezegd door de clubleiding van AC Milan, verkast hij waarschijnlijk naar een Engelse club met het oog op het WK. Daar zou hij net als in Madrid perfect passen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 16:53   quote  deeplink  
wie zou denken dat de engelse bondscoach coach van twente werd? dat had niemand verwacht, dus waarom zou twente geen huntelaar kunnen huren? ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze dat doen want dan hebben ze een scorende machine voorin en lijkt twente een nog grotere concurrent te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2009 door patrickpsv15 --
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zaterdag 14 november 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 00:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

dat bedoel ik met uitlachen, dat bed van amsterdam is niet veel groter dan die van enschede, het enige verschil is dat huntelaar een verleden heeft bij ajax.
Uitlachen? Dat Huntelaar naar Twente gaat is pure fictie! maargoed begrijpend lezen is moeilijk!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 22:18 schreef Winston Bogarde het volgende:

[..]

Uitlachen? Dat Huntelaar naar Twente gaat is pure fictie! maargoed begrijpend lezen is moeilijk!
en waarom is dat fictie? hij zou alleen eerder naar ajax dan naar twente gaan vanwege zijn verleden bij ajax...
jaja
 jaja - zondag 15 november 2009 - 13:52   quote  deeplink  
twente heeft alleen aanzien bij jou. in de wereld kent niemand die club daarom. wil je daarna weer naar een redelijke grote ploeg ga je niet naar twente.
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 13:56   quote  deeplink  
Denk dat mensen hier twente niet zien als een goede club.. op de ranglijst beter dan ajax.. als huntelaar interesse heeft om naar nederlands tegaan heeft hij 2 opties.. of twente.. of ajax als ajax komt zou hij daar voor gaan maar aangezien ajax in de zomer zijn salaris niet kon betalen waarom nu wel? als ajax niet komt dan blijft twente over en als huntelaar zin heeft om naar nederland te komen ook nog eens interesante optie ook..
Pietje
 Pietje - zondag 15 november 2009 - 14:05   quote  deeplink  
Ik sprak gisterenavond een kennis uit de omgeving van Enschede aan de telefoon. Hij is ook weer een kennis van een kennis (het is dus inderdaad ver weg... ) van Joop Munsterman. Hij bevestigde dat er vorige week (!) al gesproken zou zijn tussen de zaakwaarnemer van Huntelaar en Munsterman. Als we het toch hebben over een Nederlandse topclub... Laten we eerlijk zijn, wie staat er nummer 1 in de eredivisie? Verraad of niet, Huntelaar begrijp ik best. Hij wil hoe dan ook spelen. Voor ons is het wel even slikken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door Pietje --
remco k
 remco k - zondag 15 november 2009 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 10:36 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

dat betekent niet dat ajax meer geld heeft twente heeft ook talenten als stam, ruiz, stoch (alhoewel stoch gehuurd is), tiendalli etc. en ik denk niet dat ajax die talenten deze winterstop al kan verkopen om huntelaar te halen, en ajax heeft 72 spelers onder contract staan die allemaal hun salaris ontvangen, voor het geld zou hij in ieder geval niet per se voor ajax te hoeven kiezen, voor prestatie ook niet, want ajax psv en twente zijn dit seizoen gelijk aan elkaar, voor het verleden zou hij wel voor ajax kunnen kiezen.
ajax heeft nog steeds een positief saldo van meer dan 60 miljoen, wat betekent dat ajax zoals gewoonlijk veruit de rijkste club van nederland is, wat in de pers geschreven wordt gaat over het verlies dat ajax geleden heeft, dat heeft alleen niks met je eigen saldo te maken.
remco k
 remco k - zondag 15 november 2009 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 16:53 schreef patrickpsv15 het volgende:
wie zou denken dat de engelse bondscoach coach van twente werd? dat had niemand verwacht, dus waarom zou twente geen huntelaar kunnen huren? ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze dat doen want dan hebben ze een scorende machine voorin en lijkt twente een nog grotere concurrent te worden.
je doet net alsof het engels elftal in die tijd iets voorstelde, de competitie daar is en was heel sterk maar dat zegt niks over hun nationaal elftal. er spelen maar weinig echt goede engelse spelers in de eigen competitie
remco k
 remco k - zondag 15 november 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 23:17 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

en waarom is dat fictie? hij zou alleen eerder naar ajax dan naar twente gaan vanwege zijn verleden bij ajax...
wederom altijd negatief na ajax toe op welke manier dan ook, nooit ook maar iets postief, ga aub lekker ergens anders negatief lopen doen.
alibabba
 alibabba - zondag 15 november 2009 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

wederom altijd negatief na ajax toe op welke manier dan ook, nooit ook maar iets postief, ga aub lekker ergens anders negatief lopen doen.
Patrickpsv15 vindt het blijkbaar leuk om te provoceren. Het moet wel provoceren zijn, want zo lomp kun je niet zijn.
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - zondag 15 november 2009 - 14:23   quote  deeplink  
Huntelaar gaat echt zeker niet naar Twente, als hij naar Nederland komt gaat hij wel naar Ajax, Twente kan Huntelaar toch helemaal niet betalen... kom op zeg we moeten wel realistisch blijven.
twentechamps
 twentechamps - zondag 15 november 2009 - 14:56   quote  deeplink  
als deze ajax supportors op dit forum weten niet hoe ajax er werkelijk voorstaat. verhalen dat ajax meer geld heeft dan twente en 60 miljoen plus staat is echt onzin. En al die grote transfers verbloemen het jarenlange slechte beleid bij ajax. als ajax in de winterstop veel van de 72 spelers weet te verkopen sluit ik een transfer van huntelaar anar ajax niet uit. de kans dat huntelaar naar twente gaat acht ik ook klein omdat het ego van huntelaar te groot is.maar op dit moment is twente eerder is staat huntelaar binnen te halen dan ajax
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:10 schreef remco k het volgende:

[..]

je doet net alsof het engels elftal in die tijd iets voorstelde, de competitie daar is en was heel sterk maar dat zegt niks over hun nationaal elftal. er spelen maar weinig echt goede engelse spelers in de eigen competitie
dat is echt onzin, als de engelse bondscoach naar twente kan, dan kan een speler die zelden of nooit speelt en een nederlandse identiteit heeft ook naar twente, en zeker op huurbasis.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

wederom altijd negatief na ajax toe op welke manier dan ook, nooit ook maar iets postief, ga aub lekker ergens anders negatief lopen doen.
nee hoor er zijn ook fora waar ik positief ben over/voor ajax, en wat maak het jou uit ik discussieer hier met mensen over het feit of huntelaar naar twente kan of niet en naar ajax of niet en als jij je daar aan ergert dan reageer je er maar niet op.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:08 schreef remco k het volgende:

[..]

ajax heeft nog steeds een positief saldo van meer dan 60 miljoen, wat betekent dat ajax zoals gewoonlijk veruit de rijkste club van nederland is, wat in de pers geschreven wordt gaat over het verlies dat ajax geleden heeft, dat heeft alleen niks met je eigen saldo te maken.
dat betekent niet dat twente huntelaar niet kan huren of kopen, ajax heeft misschien meer geld dan twente maar nog steeds kan twente huntelaar kopen, qua geld en ook qua prestige, als je ziet hoe goed twente er nu voor staat... en nogmaals de enige reden waarom huntelaar eerder naar ajax dan naar twente zou gaan is vanwege zijn verleden bij ajax.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:23 schreef JoopieAFCA het volgende:
Huntelaar gaat echt zeker niet naar Twente, als hij naar Nederland komt gaat hij wel naar Ajax, Twente kan Huntelaar toch helemaal niet betalen... kom op zeg we moeten wel realistisch blijven.
twente wil huntelaar huren, blijkbaar hebben ze er dus het geld voor en waarom zou hij naar ajax gaan? alleen vanwege zijn verleden daar..
freakie
 freakie - zondag 15 november 2009 - 16:27   quote  deeplink  
Hoe je t ook zegt vindt dat patrickpsv zeker wel een punt heeft.. alleen ajax zo t ook wel proberen en dan is het geld van ajax dan ook wel genoeg dus huntelaar dan ajax afwijzen is ook twente afwijzen.. alleen als ajax niks doet dan heeft twente altijd een kans.. maar wat huntelaar aangeeft is dat hij niet terug wil nu naar nederland dus zou niet gebeuren dan..
alibabba
 alibabba - zondag 15 november 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 16:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

twente wil huntelaar huren, blijkbaar hebben ze er dus het geld voor en waarom zou hij naar ajax gaan? alleen vanwege zijn verleden daar..
.................Hahahaha........:)..............Hahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 21:29 schreef alibabba het volgende:

[..]

.................Hahahaha........:)..............Hahaha
ja is toch zo of niet dan?:p
har
 har - zondag 15 november 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Willen ze hem na zijn geweldige optreden ook nog hebben?
Twente (NL competitie) is het niveau waar hij veel goals maakt.
Misschien wordt het dan nog wat voor het WK als van Persie niet topfit is.
Rogier
 Rogier - maandag 16 november 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Als Hunte ook naar Ajax kan gaat hij echt niet naar een clubje als Twente hoor. Die jongen zien we voorlopig echt niet terug !
adje
 adje - maandag 16 november 2009 - 13:00   quote  deeplink  
Ik denk dat hij liever naar de nummer 1 gaat dan naar de nummer 3 van de eredivisie
nummer10
 nummer10 - maandag 16 november 2009 - 13:50   quote  deeplink  
onzin ze gaan voor geld.. en history.. en dat heeft twente beide niet...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 16 november 2009 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 november 2009 - 13:50 schreef nummer10 het volgende:
onzin ze gaan voor geld.. en history.. en dat heeft twente beide niet...
aan het geld ligt het in twente niet om hem te huren, alleen idd de history..
alibabba
 alibabba - maandag 16 november 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 21:35 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja is toch zo of niet dan?:p
Ik twijfel........:p
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 november 2009 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 november 2009 - 15:49 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

aan het geld ligt het in twente niet om hem te huren, alleen idd de history..
ook al willen ze hem.. hij gaat niet ben ik van overtuigd dan nog liever een duitse/engelse middenmoter
Rogier
 Rogier - dinsdag 17 november 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Ik denk dat hij liever naar de nummer 1 gaat dan naar de nummer 3 van de eredivisie

Gaat erom wie aan het eind nummer 1 staat, en net zoals bij AZ zal ook Twente weer afzakken naar de middenmoot op den duur.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 17 november 2009 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 - 09:49 schreef Rogier het volgende:
Ik denk dat hij liever naar de nummer 1 gaat dan naar de nummer 3 van de eredivisie

Gaat erom wie aan het eind nummer 1 staat, en net zoals bij AZ zal ook Twente weer afzakken naar de middenmoot op den duur.
middenmoot??????????????????????? twente eindigt dit seizoen minimaal als subtopper, eerlijk gezegd denk ik dat ze in de top 3 staan, het is dit seizoen gewoon een topclub.
Robertos90
 Robertos90 - dinsdag 17 november 2009 - 13:09   quote  deeplink  
Twente heeft geen geld waarom denk je nou dat die andere lelijke ring dr nog niet op zit dan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente toont intresse in The Hunt!!?









0.0105838