BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente toont intresse in The Hunt!!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 17 november 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Denk toch ff logisch na mensen. Als Huntelaar terugkomt naar nederland (Wat ik al niet zie gebeuren) Dan zal dat zeker niet naar twente zijn, maar naar Ajax, twente heeft totaal nog niks gepresteerd ondanks dat ze momenteel verdient eerste staan en hebben totaal geen internationale allure.

Kijk naar Arnoutovic, ik heb bij ajax een speler nog nooit zo weg zien gaan. Ajax is en blijft een topclub waar de europese top altijd meet een oog naar kijkt, en twente heeft dat nog niet.
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 18 november 2009 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 - 18:52 schreef remco k het volgende:
Denk toch ff logisch na mensen. Als Huntelaar terugkomt naar nederland (Wat ik al niet zie gebeuren) Dan zal dat zeker niet naar twente zijn, maar naar Ajax, twente heeft totaal nog niks gepresteerd ondanks dat ze momenteel verdient eerste staan en hebben totaal geen internationale allure.

Kijk naar Arnoutovic, ik heb bij ajax een speler nog nooit zo weg zien gaan. Ajax is en blijft een topclub waar de europese top altijd meet een oog naar kijkt, en twente heeft dat nog niet.
Klopt Remco, ik vind het onterecht dat er zo wordt gedacht maar het is wel zo. Door de status van Ajax krijgen ze meer geld voor hun voetballers en wordt er meer naar gekeken. Bovendien zou Huntelaar deze keuze alleen maken om weer gelijk de stap omhoog te maken. Waarom zou je dan niet voor het vertrouwde kiezen met de spelers en het systeem wat hij kent.
Maar goed hij gaat daar niet weg, hij moet gewoon even aanpassen aan de speelstyl daar en de club en dan komt het wel goed met hem. Hopelijk krijgt hij die tijd.
remco k
 remco k - woensdag 18 november 2009 - 18:16   quote  deeplink  
ik hoop het ook voor hem, maar ajax is natuurlijk ook al een lange tijd top van nederland en twente klopt net op de deur, dat speelt natuurlijk ook wel mee. kijk naar az, er gebeurt daar zoveel rondom die club en ze spelen naar 13 competitierondes niet meer meeom de titel of het moet wel heel raar lopen, ik vind het dus niet onlogisch dat spelers voor ajax of psv kiezen ipv twente az of andere subtoppers.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 18 november 2009 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 november 2009 - 18:16 schreef remco k het volgende:
ik hoop het ook voor hem, maar ajax is natuurlijk ook al een lange tijd top van nederland en twente klopt net op de deur, dat speelt natuurlijk ook wel mee. kijk naar az, er gebeurt daar zoveel rondom die club en ze spelen naar 13 competitierondes niet meer meeom de titel of het moet wel heel raar lopen, ik vind het dus niet onlogisch dat spelers voor ajax of psv kiezen ipv twente az of andere subtoppers.
dat klopt, az is heel wisselvallig, dan eindigen ze 11de en het jaar daarna worden ze kampioen, en nu weer heel laag. Twente echter, eindigde de laatste seizoenen stabiel in de top 5, daar heb je ook wel zekerheid als je als speler daar naartoe gaat. Maar idd spelers zullen voorlopig toch alleen voor ajax en psv het liefste kiezen:)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 november 2009 - 14:43   quote  deeplink  
hoor net van een twente supporter (ja kom uit het Oosten) dat het bestuur toch wel degelijk serieus ermee aan het werk is.. en dat de kans groot is dat hij komt naar Twente.. aangezien AC hem niet aan Ajax wou verhuren ofzo ? zou wel het grootste gelul zijn maar goed..
Blade85
 Blade85 - vrijdag 20 november 2009 - 16:48   quote  deeplink  
mensen waar gaat deze discussie in godsnaam over iedereen met meer dan 3 hersencellen weet dat dit verhaal zo in het sprookjesboek van de gebroeders grimm kan worden bijgevoegd...
Heico
 Heico - vrijdag 20 november 2009 - 17:53   quote  deeplink  
Onzinverhaal, hij wil nu op dit moment ook niet naar Ajax nou dan zal hij al helemaaaal niet naar twente willen. Dat ze het nu ff lekker doen betekend nog niet dat ze zijn salaris op kunnen hoesten.
twentechamps
 twentechamps - vrijdag 20 november 2009 - 19:15   quote  deeplink  
OMG. hebben jullie ajacieden stront in jullie ogen ofzo?? ajax is AL LANG niet meer die topclub uit de jaren '90 ''00. ajax heeft ook absoluut geen geld om te investeren. maar van den boog snapt wat er moet gebeuren anders zou er het zelfde gebeuren als met feyenoord. En al die domme argumenten van kerels die proberen een argument te geven. over de de slechte prestaties: laatste 2 jaar vCL gespeeld en nu staan ze bovenaan en doen goed mee in de EL. of argumenten over het stadion waarom dat niet is uitgebreid--> bouwvergunning, en huntelaar kiest heus niet voor historie als het een huurconstructie is
freakie
 freakie - vrijdag 20 november 2009 - 21:39   quote  deeplink  
zowiezo kiest als hij kan kiezen tussen twente in nederland of ajax in nederland voor ajax t is zijn club en hij zou als hij eenstap terug moet doen niet ergens heen gaan waar hij het niet kent want hij wil weer terug naar de top op dat moment en dan is t niet ff wennen aan een club..
Blade85
 Blade85 - zaterdag 21 november 2009 - 05:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 - 19:15 schreef twentechamps het volgende:
OMG. hebben jullie ajacieden stront in jullie ogen ofzo?? ajax is AL LANG niet meer die topclub uit de jaren '90 ''00. ajax heeft ook absoluut geen geld om te investeren. maar van den boog snapt wat er moet gebeuren anders zou er het zelfde gebeuren als met feyenoord. En al die domme argumenten van kerels die proberen een argument te geven. over de de slechte prestaties: laatste 2 jaar vCL gespeeld en nu staan ze bovenaan en doen goed mee in de EL. of argumenten over het stadion waarom dat niet is uitgebreid--> bouwvergunning, en huntelaar kiest heus niet voor historie als het een huurconstructie is
:| wat denk je nou ben je nou echt zo naief om te denken of alleen al te hopen dat hij naar twente komt??? echt serieus??? dan klopt er toch iets niet bij je hoor...
alibabba
 alibabba - zaterdag 21 november 2009 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 - 05:44 schreef Blade85 het volgende:

[..]

:| wat denk je nou ben je nou echt zo naief om te denken of alleen al te hopen dat hij naar twente komt??? echt serieus??? dan klopt er toch iets niet bij je hoor...
Ik heb vannacht in mijn bed geplast, omdat ik bang ben dat Klaas-Jan naar Twente verkast.......
jaja
 jaja - zaterdag 21 november 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 - 09:49 schreef Rogier het volgende:
Ik denk dat hij liever naar de nummer 1 gaat dan naar de nummer 3 van de eredivisie

Gaat erom wie aan het eind nummer 1 staat, en net zoals bij AZ zal ook Twente weer afzakken naar de middenmoot op den duur.
dat afzakken doen ze zoiezo wel. maar al kijk je naar bijv. de zeeuw, die gaat van de kampioen naar de nummer 3 dus hoe jullie het ook willen zien. ajax is veel interessanter dan een twente. krijg het niet in je bol. heereveen deed dat ook niet, je zakt gewoon wel weer naar de plek waar je thuishoort.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 21 november 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 - 09:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook al willen ze hem.. hij gaat niet ben ik van overtuigd dan nog liever een duitse/engelse middenmoter
ik denk dat zijn top is een engelse middenmoter of duitse top.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 21 november 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 - 15:58 schreef jaja het volgende:

[..]

dat afzakken doen ze zoiezo wel. maar al kijk je naar bijv. de zeeuw, die gaat van de kampioen naar de nummer 3 dus hoe jullie het ook willen zien. ajax is veel interessanter dan een twente. krijg het niet in je bol. heereveen deed dat ook niet, je zakt gewoon wel weer naar de plek waar je thuishoort.
ik denk dat de zeeuw naar elke club wilde . Hij wilde gewoon weg bij az. dus verkeerd voorbeeld. Als ik ook elke keer weer hoor hoeveel spelers aan ajax gelinkt worden en niet komen willen ze daar ook niet graag naar toe. of als het niet anders kan (babel)
remco k
 remco k - zaterdag 21 november 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 - 14:43 schreef nummer10 het volgende:
hoor net van een twente supporter (ja kom uit het Oosten) dat het bestuur toch wel degelijk serieus ermee aan het werk is.. en dat de kans groot is dat hij komt naar Twente.. aangezien AC hem niet aan Ajax wou verhuren ofzo ? zou wel het grootste gelul zijn maar goed..
mijn oma die een neefje heeft uit marokko die een tijdje in belgie heeft gestudeerd en daar een kamergenoot had waarvan mij de naam ontschoten is zegt dat messi en ronaldo naar ajax komen.
remco k
 remco k - zaterdag 21 november 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 - 19:15 schreef twentechamps het volgende:
OMG. hebben jullie ajacieden stront in jullie ogen ofzo?? ajax is AL LANG niet meer die topclub uit de jaren '90 ''00. ajax heeft ook absoluut geen geld om te investeren. maar van den boog snapt wat er moet gebeuren anders zou er het zelfde gebeuren als met feyenoord. En al die domme argumenten van kerels die proberen een argument te geven. over de de slechte prestaties: laatste 2 jaar vCL gespeeld en nu staan ze bovenaan en doen goed mee in de EL. of argumenten over het stadion waarom dat niet is uitgebreid--> bouwvergunning, en huntelaar kiest heus niet voor historie als het een huurconstructie is
60 miljoen eigen geld!!! jullie???
Blijf lekker geloven dat Huntelaar naar jullie club komt kerel.
remco k
 remco k - zaterdag 21 november 2009 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 - 17:34 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

ik denk dat de zeeuw naar elke club wilde . Hij wilde gewoon weg bij az. dus verkeerd voorbeeld. Als ik ook elke keer weer hoor hoeveel spelers aan ajax gelinkt worden en niet komen willen ze daar ook niet graag naar toe. of als het niet anders kan (babel)
buulshit man, ajax was altijd al een grote wens van hem, hij wou of naar ajax of naar het buitenland.
twentechamps
 twentechamps - zondag 22 november 2009 - 04:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

60 miljoen eigen geld!!! jullie???
Blijf lekker geloven dat Huntelaar naar jullie club komt kerel.
jij bent miss wel de domste kerel die ik ooit heb gezien. conclusies trekken uit dingen die ik niet gezegd heb. ik zeg helemaal niet dat ik denk dat die komt. maar jullie sluiten het uir dat die KAN komen. lezen is moeilijk idd. bovendien gaan die 60 miljoen van jullie bijna allemaal op aan de 72 spelers die ajax onder contract heeft
alibabba
 alibabba - zondag 22 november 2009 - 10:53   quote  deeplink  
Alibabba heeft gehoord dat Huntelaar naar VVV gaat, want zonder een doelpuntenmachine krijgt Jan V.Dijk zijn ploeg niet echt aan de praat......

Ik ben blij dat ik niet in Klaas-Jan's schoenen sta, want de AC-spits staat nu voor een groot dilemma...............
twentechamps
 twentechamps - zondag 22 november 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 10:53 schreef alibabba het volgende:
Alibabba heeft gehoord dat Huntelaar naar VVV gaat, want zonder een doelpuntenmachine krijgt Jan V.Dijk zijn ploeg niet echt aan de praat......

Ik ben blij dat ik niet in Klaas-Jan's schoenen sta, want de AC-spits staat nu voor een groot dilemma...............
jij vergelijkt appels met peren. huntelaar heeft belang bij spelminuten. en zolang er geen andere clubs melden uit het buitenland voor huntelaar die hem willen huren is alles mogelijk
freakie
 freakie - zondag 22 november 2009 - 19:39   quote  deeplink  
goed gezegt dus als twente en ajax komen zou hij voor ajax kiezen.. Hij kent daar alles en zou zo makkelijker er boven op komen..
En hoeveel spelers heeft twente onder contract.. Ajax heeft als ik het goed zeg 32 spelers die in t eerste hoorde te spelen(groot verdieners?).. En twente heeft daarvan 23 spelers? en psv heeft eigenlijk t zelfde daar ligt het probleem die 72 spelers zijn ook bijvoorbeeld cristian eriksen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2009 door freakie --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 19:43   quote  deeplink  
Ik denk dat Huntelaar beter bij FC Twente zou kunnen gaan voetballen dan bij Ajax. Bij Ajax staat er veel meer druk op en moet je constant bewijzen dat je kan voetballen. Bij Twente is dat al veel minder, en kan hij lekker terug naar de provincie.
freakie
 freakie - zondag 22 november 2009 - 19:45   quote  deeplink  
dat is een andere discussie.. Wat beter is of niet maar huntelaar heeft bij twente eerst 1 a 2 maanden tijd nodig om te wennen..
voetballer55
 voetballer55 - zondag 22 november 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

buulshit man, ajax was altijd al een grote wens van hem, hij wou of naar ajax of naar het buitenland.
ja en als psv gekomen was ,was dat zijn grootste wens geweest. Hij wilde weg .Dat is het feit.
freakie
 freakie - zondag 22 november 2009 - 22:15   quote  deeplink  
ag de zeeuw is nu bij ajax en psv werd het zadel in geholpe met wel een onterechte rode kaart maar ag ajax heeft ook wel eens mazzel.. Alleen zegge dat twente meer geld heeeft dan ajax is natuurlijk niet gebaseert op waarheden..
twentechamps
 twentechamps - zondag 22 november 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 19:39 schreef freakie het volgende:
goed gezegt dus als twente en ajax komen zou hij voor ajax kiezen.. Hij kent daar alles en zou zo makkelijker er boven op komen..
En hoeveel spelers heeft twente onder contract.. Ajax heeft als ik het goed zeg 32 spelers die in t eerste hoorde te spelen(groot verdieners?).. En twente heeft daarvan 23 spelers? en psv heeft eigenlijk t zelfde daar ligt het probleem die 72 spelers zijn ook bijvoorbeeld cristian eriksen..
ik denk ook dat wanneer ajax en twente zich melden dat die voor ajax kiest. dat vind ik vrij logisch. maar ajax moet wel de middelen hebben om hem te kunnen huren. en ik heb gehoord dat ze dat niet hebben. bij voetbal international en andere bronnen.
voetballer55
 voetballer55 - maandag 23 november 2009 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 22:15 schreef freakie het volgende:
ag de zeeuw is nu bij ajax en psv werd het zadel in geholpe met wel een onterechte rode kaart maar ag ajax heeft ook wel eens mazzel.. Alleen zegge dat twente meer geld heeeft dan ajax is natuurlijk niet gebaseert op waarheden..
Ik weet niet of Twente meer geld heeft dan Ajax. ik weet wel dat Ajax niet zoveel geld meer heeft.
freakie
 freakie - maandag 23 november 2009 - 08:40   quote  deeplink  
dat ajax niet heel veel geld heeft is nooit gezegt alleen dat ze geen winst gemaakt hebben wat niet zo raar is als club.. Ajax moet salarissen inkorten dus silva verkopen ect... Das belagerijk.. En voetbal international heeft er ook vaak naast gezeten.. Papadopulos.. Bijvoorbeeld!
voetballer55
 voetballer55 - maandag 23 november 2009 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 08:40 schreef freakie het volgende:
dat ajax niet heel veel geld heeft is nooit gezegt alleen dat ze geen winst gemaakt hebben wat niet zo raar is als club.. Ajax moet salarissen inkorten dus silva verkopen ect... Das belagerijk.. En voetbal international heeft er ook vaak naast gezeten.. Papadopulos.. Bijvoorbeeld!
volgens mij heeft de directie van ajax toch aangegeven dat er bezuinigd om niet in de situatie van Feyenoord verzeild te raken. Dus wordt er meer uitgegeven dan er binnenkomt aan sponsering en recettes en dergelijke.Dus wordt er ingeteerd op hun eigen vermogen. Verder kun je nakijken wat er verdiend is aan transfers en wat er betaald is aan transfers. Dit tegen elkaar afgestreept is er meer uitgegeven dan binnen gekomen.Dus ingeteerd op eigen vermogen. Verder heb ik van de week gelezen dat Ajax een team wil bouwen van eigen jeugd. Geen dure aankopen meer.Volgens mij een teken dat het geld haast op is. Misschien is het dan wel niet gezegd maar de tekenen zijn er wel dat het geld veel minder is geworden. Maar als je de jaarverslagen nakijkt kun je het misschien nog duidelijker zien.
freakie
 freakie - maandag 23 november 2009 - 15:58   quote  deeplink  
heey ik heb radio 1 geluisterd en daar wordt aangegeven dat het helemaal niet zo slecht is.. En dat aankopen van bedrag sulejmani best nog betaald gaan worden.. Alleen t is een goed teken dat ze de jeugd ook kans bieden..
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - dinsdag 24 november 2009 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 15:33 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

dat betekent niet dat twente huntelaar niet kan huren of kopen, ajax heeft misschien meer geld dan twente maar nog steeds kan twente huntelaar kopen, qua geld en ook qua prestige, als je ziet hoe goed twente er nu voor staat... en nogmaals de enige reden waarom huntelaar eerder naar ajax dan naar twente zou gaan is vanwege zijn verleden bij ajax.
Noch financieel noch de stand zal een overstap mogelijk maken voor Twente. Huntelaar verdient 5 tot 8 maal dan wat de best betaalde speler bij Twente krijgt. En daar moet een percentage over betaald worden, of een flinke premie tegenover gezet moeten worden. En op het moment hebben zowel Ajax als Twente daar niet eens de middelen voor.
Wat betreft de ranking van Twente, dat is een non-argument, immers staat de ploeg slechts' 6 punten voor op Ajax, en 2 plekken hoger. Of heb jij ooit gehoord dat een speler zijn overweging liet afhangen van of de betreffende club op plek 1 of 3 zou staan?
Verder, zou Huntelaar niet alleen voor Ajax kiezen omdat hij er heeft gevoetbald. Maar omdat hij ook als kleine jongen al fan is van Ajax. Oftewel sentimenten speelt een grotere rol in deze. Sterker nog verplaats jezelf in de positie van een speler, dat in de belangstelling staat van bijvoorbeeld Twente en PSV. En laten we zeggen Twente staat op 1 - zoals nu ook even het geval is - en PSV op plek 4. Voor welke club zou jij dan kiezen, mocht jij laten we zeggen, bij FC Knudde even niet aan de bak komen?

edit:

quote:
Op zondag 22 november 2009 - 22:24 schreef twentechamps het volgende:

[..]

ik denk ook dat wanneer ajax en twente zich melden dat die voor ajax kiest. dat vind ik vrij logisch. maar ajax moet wel de middelen hebben om hem te kunnen huren. en ik heb gehoord dat ze dat niet hebben. bij voetbal international en andere bronnen.
Zoals ik hierboven heb aangegeven heeft Twente dat ook niet. En wat de VI(derksen)zegt, moet je met een korreltje zout nemen. Het is immers meermaals gebleken dat zij vaak ernaast zitten, met hun berichtgevingen. En in veel gevallen kwesties aandikken, om maar oplages te verkopen, abonnees te lokken en om meer kijkcijfers te trekken(die zijn namelijk sinds vorig jaar gehalveerd).
Verder is je definitie van topclub op nonsense gebaseerd. Ajax doet al decennias structureel mee in de top, heeft de grootste begroting, de meeste supporters en daarboven op is het de meest succesvolle Nederlandse club allertijden. In het geval Twente, doen ze de laatste paar jaar aardig mee, met dit jaar als uitschieter. Maar dat maakt je nog geen topclub. Zelfs het financieel noodlijdende Feyenoord is eerder(eigenlijk nog steeds) een topclub dan Twente. Puur op basis van de eerder genoemde criteria's.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Maxwell-fan --
freakie
 freakie - woensdag 25 november 2009 - 14:20   quote  deeplink  
ag nu komt psv ook al haha:P
remco k
 remco k - woensdag 25 november 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 04:35 schreef twentechamps het volgende:

[..]

jij bent miss wel de domste kerel die ik ooit heb gezien. conclusies trekken uit dingen die ik niet gezegd heb. ik zeg helemaal niet dat ik denk dat die komt. maar jullie sluiten het uir dat die KAN komen. lezen is moeilijk idd. bovendien gaan die 60 miljoen van jullie bijna allemaal op aan de 72 spelers die ajax onder contract heeft
ik de domste kerel?? die 60 miljoen is eigen geld en zit niet in de begroting van dit seizoen volgend seizoen of welk seizoen dan ook, dus ook het salarishuis word daar niet van betaald, ik sluit helemaal nergens uit dat hij naar twente zou gaan, ik zie het alleen niet gebeuren, jij moet mij dus geen woorden in de mond leggen, niet andersom.
remco k
 remco k - woensdag 25 november 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 10:53 schreef alibabba het volgende:
Alibabba heeft gehoord dat Huntelaar naar VVV gaat, want zonder een doelpuntenmachine krijgt Jan V.Dijk zijn ploeg niet echt aan de praat......

Ik ben blij dat ik niet in Klaas-Jan's schoenen sta, want de AC-spits staat nu voor een groot dilemma...............
ik denk dat het wel mee valt met dat dilemma, hij zal naar mijn idee gewoon bij milan blijven, klaas jan is geen type dat meteen weer weggaat.

Als hij maar eerst eens een paar keer kan scoren dan gaar de rest vanzelf ook wel komen en scoort hij weer aan de lopende band.

misschien hoop ik ook wel dat ie "nog" niet terugkomt, als hij nu al zou terugkomen betekent dat ook weer iets over het ajax waar hij in speelde, blijkbaar dus niet goed genoeg opgeleid, en dat staat niet mooi op ons toch wel indrukwekkende cv, maw ik hoop dat ie nog 3 jaar in milan speelt, van Basten doet vergeten en dan weer terugkomt op he warme nest.
remco k
 remco k - woensdag 25 november 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 19:43 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ik denk dat Huntelaar beter bij FC Twente zou kunnen gaan voetballen dan bij Ajax. Bij Ajax staat er veel meer druk op en moet je constant bewijzen dat je kan voetballen. Bij Twente is dat al veel minder, en kan hij lekker terug naar de provincie.
en hij heeft gelukkig ook nog niet bij ajax bewezen veruit de beste spits van nederland te zijn een aantal jaar op rij, deze druk zal dus niet bepaald nieuw zijn toch?
afcajaxjood
 afcajaxjood - woensdag 02 december 2009 - 18:01   quote  deeplink  
Als Huntelaar ooit terug komt dan komt tie alleen naar Ajax
Maar Huntelaar gaat gewoon slagen in Milan..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 18:01 schreef afcajaxjood het volgende:
Als Huntelaar ooit terug komt dan komt tie alleen naar Ajax
Maar Huntelaar gaat gewoon slagen in Milan..
of psv of twente.
afcajaxjood
 afcajaxjood - woensdag 02 december 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 18:37 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

of psv of twente.
nope voor Huntelaar is er maar 1 club nu in nederland
heeft tie zelf ook aangegeven dat hij alleen naar AJax in de toekomst wil
Psv had geen toekomstbeeld voor de hunter en liet hem makkelijk weg gaan
bij die club wilt tie niet meer terug komen Ajax is altijd zijn club geweest.

V Nistelrooij hebben jullie meer kans op
ztje
 ztje - donderdag 03 december 2009 - 00:35   quote  deeplink  
Ja, natuurlijk gaat de Hunt naar een provincieclubje, die waarschijnlijk niet gaan overwinteren in Europe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2009 door ztje --
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 december 2009 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 18:01 schreef afcajaxjood het volgende:
Als Huntelaar ooit terug komt dan komt tie alleen naar Ajax
Maar Huntelaar gaat gewoon slagen in Milan..
Precies. Huntelaar heeft zondag op prachtige wijze zijn waarde laten zien en zal in de toekomst bij AC Milan nog veel scoren. De man breng je niet van zijn stuk. Voor mij is Klaas-Jan Huntelaar een fenomeen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente toont intresse in The Hunt!!?









0.0225169