BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol weet wat hij doet !!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sir_KGH_Prins
 Sir_KGH_Prins - zondag 29 november 2009 - 15:14   quote  deeplink  
Jongens ik heb vandaag genoten van Ajax
dit kwam mede doordat Aankopen De Zeeuw en Pantelic bewezen dat je niet super duur hoeft te winkelen om kwalitatief Ajax waardige spelers te halen !!
en dan de uitvinding van alderweireld en vertonghen en natuurlijk Vurnon Anita

Dus hoe denken we nu over Jol dat is de vraag?
Zijn jullie het met mijn conclusie eens ?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 29 november 2009 - 15:15   quote  deeplink  
Je hebt 74 contractspelers. Dario een jaartje daarvoor voor 7 Miljoen gehaald, die het niet slecht deed. En je haalt een Pantelic die 2.5 Miljoen verdiend......................

Dan hoor ik dat hij een bal kan vasthouden en vandaag schiet hij er plots drie in.... Dan is het een goede aankoop?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 november 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2009 - 15:15 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Je hebt 74 contractspelers. Dario een jaartje daarvoor voor 7 Miljoen gehaald, die het niet slecht deed. En je haalt een Pantelic die 2.5 Miljoen verdiend......................

Dan hoor ik dat hij een bal kan vasthouden en vandaag schiet hij er plots drie in.... Dan is het een goede aankoop?
De weken hiervoor is Pantelic ook al belangrijk geweest voor Ajax. Het ziet er naar uit dat de gewenningsperiode voorbij is en dat Pantelic steeds bepalender gaat worden in het elftal. Dit is wat Jol graag wilde bereiken.
Sir_KGH_Prins
 Sir_KGH_Prins - zondag 29 november 2009 - 15:20   quote  deeplink  
ten eerste legt Pantelic de laatste weken steeds betere wedstrijden op de mat !!
en nu begint hij ook nog te scoren .
en Dario en die contract spelers kan Jol niks aan doen das de erfenis !!

en natuurlijk snap ik de reactie uit de hoek van Rotterdam Die zelf een Spits missen want cisse is nou ook niet bepaald de killer van Rotterdam he
Subaru
 Subaru - zondag 29 november 2009 - 15:24   quote  deeplink  
waarom denkt iedereen dant pantelic 2,5 miljoen vangt bij ajax dat is onzin is rond de 1 miljoen echt waar zoveel lul verhalen voor 2,5 miljoen was die wel bij herta gebleven en niet naar ons ajax gekomen
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 29 november 2009 - 15:49   quote  deeplink  
@ Sir dinges

Ik zeg ook niet dat Jol er wat aan kan doen, ik zeg alleen dat Pantelic geen betere voetballer is. Bovendien hebben we Tomasson nog, maar die was geschorst/geblesseerd

@ Subaru

Zo zo, knap dat je weet dat het lulverhalen zijn. Schalke 04 wou hem graag inlijven maar die hikten tegen zijn salaris aan... Als je dan naar de begrotingen kijkt, denk ik niet dat het rond de 1 ML ligt......
Daan
 Daan - zondag 29 november 2009 - 15:53   quote  deeplink  
Ajax staat 3de, maar staat er een stuk beter voor dan vorig jaar in mijn ogen.
Ze spelen beter voetbal, attractiever voetbal, geven veel minder weg dan vorig jaar en hiervoor moet je wel complimenten geven aan Jol, die het met een erfenis van eerdere trainers moet doen, waardoor hij niet veel kon inkopen. Hij heeft de selectie absoluut hechter gemaakt en is tactisch heel sterk vind ik. Ik vind dit ajax tot nu toe het beste ajax wat we in jaren tijd gezien hebben. Ondanks dat we leuk spelen, staan we helaas toch 3de, maar goed... twente en psv kunnen niet alles blijven winnen, die zullen vroeg of laat ook een steek laten vallen, bovendien krijgen we twente en psv nog thuis, dus dat is in ons voordeel.

Pantelic 2,5 miljoen op jaarbasis? Laat me niet lachen. Zoals Subaru aangaf, hij verdiend rond de 1 miljoen.
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - zondag 29 november 2009 - 16:06   quote  deeplink  
Pantelic is een echte topper, dit is de Pantelic die ik kende van Hertha. Gelijk verlengen die gozer...
Sir_KGH_Prins
 Sir_KGH_Prins - zondag 29 november 2009 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2009 - 15:49 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
@ Sir dinges

Ik zeg ook niet dat Jol er wat aan kan doen, ik zeg alleen dat Pantelic geen betere voetballer is. Bovendien hebben we Tomasson nog, maar die was geschorst/geblesseerd

@ Subaru

Zo zo, knap dat je weet dat het lulverhalen zijn. Schalke 04 wou hem graag inlijven maar die hikten tegen zijn salaris aan... Als je dan naar de begrotingen kijkt, denk ik niet dat het rond de 1 ML ligt......
@FeyenoordRandwijk
Pantelic geen betere voetballer als Jullie beste spits haha onder welke steen slaap jij !!
en Tomasson zijn kwaliteit is gebleseerd zijn haha
maar goed genoeg gekheid ! de stelling was gewoon dat jol een goed beleid voert door zijn selectie zo neer te zetten !
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 29 november 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Ga hier geen discussie over beginnen, maar jij wilt me wijs maken dat Tomasson geen betere speler is dan Pantelic?
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - zondag 29 november 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2009 - 15:15 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Je hebt 74 contractspelers. Dario een jaartje daarvoor voor 7 Miljoen gehaald, die het niet slecht deed. En je haalt een Pantelic die 2.5 Miljoen verdiend......................

Dan hoor ik dat hij een bal kan vasthouden en vandaag schiet hij er plots drie in.... Dan is het een goede aankoop?
Ken je feiten, in plaats van dat je zomaar wat roept, en citaties van Derksen maar klakkeloos overneemt. Van die 71 contract spelers zijn 32 van de A-selectie, en de rest zijn spelers van het 2e elftal(B-selectie) en jeugdspelers(A- en B-jeugd). Het is dus een zwaar opgeklopt verhaal. Dergelijke clubs hebben er niet veel minder.
Verder verdiend Pantelic net iets meer dan één miljoen per jaar. Hoe jij erbij komt dat ie ruim het dubbele verdiend is mij een raadsel.
Wat betreft de prestaties van Pantelic. Laten we het erop houden dat ie de predikaat 'miskoop' zoals enkelen hier al vroeg riepen, vandaag (wederom) onwaar heeft gemaakt. Of Pantelic daadwerkelijk een goede aantrekking was van Jol, zal in de rest van het seizoen nog moeten blijken. Maar vooralsnog is hij zeker de laatste wedstrijden een van de sterkhouders. En daar mag je 'm gerust voor complimenteren.

* Nog even ter info, Pantelic was geen aankoop. Hij was immers transfervrij toen hij werd binnen gehaald.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 29 november 2009 - 16:56   quote  deeplink  
Dan wil ik graag een bron dat hij één miljoen verdiend. Als Schalke en Hertha zijn salariseissen te gortig vinden, ben ik benieuwd wat Ajax geeft.
remco k
 remco k - zondag 29 november 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2009 - 16:24 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ga hier geen discussie over beginnen, maar jij wilt me wijs maken dat Tomasson geen betere speler is dan Pantelic?
tomasson is een zeer belangrijk speler voor feijenoord, net zoals Pantelic dat voor ons is, je kunt deze spelers ook totaal niet vergelijken met elkaarivm andere posities.
maar als jij dat toch wil doen, pantelic heeft minder gespeeld dan tomasson dit seizoen en meer gescoord en meer assits. dus de statistieken geven aan dat pantelic beter is.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 29 november 2009 - 17:32   quote  deeplink  
hahahahah dat geloof je toch zelf niet?

Net of ik deze discussie op gang heb gezet................

En als jij er dan toch een discussie van wil maken: Het is absolute flauwekul wat jij hier verkondigt. Pantelic is op statistieken van dit seizoen een betere speler dan Tomasson? Zo dat is knap! Dus Forlan is een betere speler dan Eto'o volgens jou, want die scoorde meer vorig seizoen!
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - zondag 29 november 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2009 - 16:56 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Dan wil ik graag een bron dat hij één miljoen verdiend. Als Schalke en Hertha zijn salariseissen te gortig vinden, ben ik benieuwd wat Ajax geeft.
Er zijn geen officiele bronnen die kenbaar hebben gemaakt wat hij precies bij Ajax verdiend. Maar de indicaties van verschillende media geven aan dat het niet meer is dan een miljoen euro per jaar. Anders dan de 2,5 miljoen euro die jij pretendeert, wat kennelijk uit de duim gezogen is.
Bovendien, verdienen groot verdieners bij Ajax niet (veel) meer dan de om en nabij de 1 miljoen euro.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 29 november 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2009 - 17:38 schreef Maxwell-fan het volgende:

[..]

Er zijn geen officiele bronnen die kenbaar hebben gemaakt wat hij precies bij Ajax verdiend. Maar de indicaties van verschillende media geven aan dat het niet meer is dan een miljoen euro per jaar. Anders dan de 2,5 miljoen euro die jij pretendeert, wat kennelijk uit de duim gezogen is.
Bovendien, verdienen groot verdieners bij Ajax niet (veel) meer dan de om en nabij de 1 miljoen euro.
Welke media? Ik heb mij bron van het reeds betrouwbare VI.
remco k
 remco k - zondag 29 november 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2009 - 17:32 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
hahahahah dat geloof je toch zelf niet?

Net of ik deze discussie op gang heb gezet................

En als jij er dan toch een discussie van wil maken: Het is absolute flauwekul wat jij hier verkondigt. Pantelic is op statistieken van dit seizoen een betere speler dan Tomasson? Zo dat is knap! Dus Forlan is een betere speler dan Eto'o volgens jou, want die scoorde meer vorig seizoen!
statistieken bepalen wie kampioen wordt, dat is zo in ieder toernooi of competitie en zo werkt het ook bij een spits/10 en je vergeet bij je voorbeeld wel de assits van Eto'o.
mensen die roepen dat statistieken er niet toe doen snap ik niet helemaal, over 20 jaar telt alleen maar wie er dit seizoen kampioen word, er is niemand die dan nog weet wie er 2e is geworden, sorry dus maar ja Pantelic is dit seozoen een betere voetballer dan tomasson.
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - zondag 29 november 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2009 - 17:42 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Welke media? Ik heb mij bron van het reeds betrouwbares VI.
Dan moet je beter lezen/luisteren, want zelfs zowel in het blad als door Derksen zelf sprak men over een bedrag van ruim 1 miljoen euro.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 29 november 2009 - 17:58   quote  deeplink  
Dan heb ik het toch echt anders gehoord dan jij Maxwell.
Daan
 Daan - zondag 29 november 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2009 - 16:56 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Dan wil ik graag een bron dat hij één miljoen verdiend. Als Schalke en Hertha zijn salariseissen te gortig vinden, ben ik benieuwd wat Ajax geeft.
Zoek op google: pantelic ajax miljoen

Bijna iedere site vermeld dat Pantelic ong. 1 miljoen gaat verdienen op jaarbasis. En idd. zelfs vi heeft dit ook verkondigd. Dus ik zou zeggen: kom jij eens met je bron in vi waar staat dat Pantelic 2,5 miljoen verdiend.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 29 november 2009 - 18:04   quote  deeplink  
De beruchte uizending van VI naar het grootse interview van Pantelic naar Ajax.
Daan
 Daan - zondag 29 november 2009 - 18:24   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=KOcvCeoxYvQ

Tja, ik hoop dat je nu toch echt je woorden terug neemt.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 29 november 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Ja, ik geef toe ik heb het verkeerd gezien. Jullie hadden gelijk, excuses voor mijn fout.
bully
 bully - zondag 29 november 2009 - 20:36   quote  deeplink  
pantelic speeld gewoon elke week.
dus al zou hij 2 miljoen verdienen zowat.
het probleem zijn de spelers die niet spelen maar wel riante salarissen opstrijken.

Oleguer,bruno silva,sno,wielaerd,atouba,ogararu,lindgren,kennedy enz.
zeg niet dat ze allen overbodig zijn maar wel dat deze groep moet worden uitgedunt.
en dat ajax zoveel jeugdspelers onder contract heefd is alleen goede zaak.
omdat ze anders veel tesnel weg gaan plus dat daar ook niet de topsalarissen bijzitten.
maar er zijn de laatste jaren teveel spelers gekocht die niks aan ons ajax toevoegen.
maar met hun salaris wel zwaar op de begroting drukken.
alibabba
 alibabba - zondag 29 november 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Pantelic verdient 2 keer de helft............................
alibabba
 alibabba - maandag 30 november 2009 - 17:52   quote  deeplink  
Het is ongelooflijk knap wat Jol bij Ajax aan het presteren is. Dit had Alibabba een aantal maanden geleden nooit voor mogelijk gehouden. Spelers die vorig seizoen nog voetbalde als een krant en nu een metamorfose hebben ondergaan. Het is voor mij een teken dat voetballers net een stel kinderen zijn. Het is toch raar dat voetballers zelf niet datgene kunnen brengen wat ze behoren te brengen. Ik herinner me nog goed de uitwedstrijd tegen Sparta(4-0 verlies). Alibabba was na die match zo aangedaan dat ie 3 dagen met niemand wilde praten. Jol is in staat om spelers te prikkelen en te motiveren. Vele voorgangers zijn er niet in geslaagd dat te realiseren. Hij heeft een overheersende blik op datgeen wat Ajax nodig heeft en blijft altijd rustig. Dat heeft juist deze Ajax-groep nodig. Alibabba is enorm onder de indruk van Martin Jol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2009 door alibabba --
Thomas
 Thomas - maandag 30 november 2009 - 18:36   quote  deeplink  
De discussie over Pantelic houden we maar gewoon in 1 topic, namelijk topic: Pantelic word een belangrijke speler voor Ajax, let maar op!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol weet wat hij doet !!









0.0107839