BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic word een belangrijke speler voor Ajax, let maar op!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
reje
 reje - woensdag 11 november 2009 - 11:59   quote  deeplink  
Ik ben er van overtuigd dat Pantelic een belangrijke speler gaat worden bij Ajax. Ik heb hem jaren lang gevolgd bij Hertha en hij was daar echt 1 van de smaakmakers. Het heeft even tijd nodig maar ik zie hem de laatste tijd stappen maken dus het komt wel weer goed.
Pietje
 Pietje - woensdag 11 november 2009 - 12:26   quote  deeplink  
Kort maar krachtig: eens !!
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - woensdag 11 november 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Ben het helemaal met je eens. Er zit duidelijk een stijgende lijn in en je ziet dat hij zeker kan voetballen en een belangrijk aanspeelpunt kan zijn voor Ajax. Ik heb hem ook in Duitsland gevolgd en vond het toen al een uitstekende speler. Dus ik heb altijd vertrouwen in hem gehad.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 11 november 2009 - 12:52   quote  deeplink  
hoe lang is pantelic geblesseerd?

ontopic: idd hij maakt stappen maar dat komt door de 3 assists in de wedstrijd tegen feyenoord, zoals hij zelf al aangaf houdt hij van wedstrijden met veel adrenaline, ben benieuwd hoe hij het straks doet tegen de 'kleintjes'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2009 door patrickpsv15 --
freakie
 freakie - woensdag 11 november 2009 - 13:33   quote  deeplink  
Pantelic had moeilijke start maar in een team komen die nog moet opbouwen is het lastig.. Pantelic gaat geen hoogvlieger worden dat denk ik zeker niet maar wel een goede speler op die positie..
roeliskoel
 roeliskoel - woensdag 11 november 2009 - 15:19   quote  deeplink  
Pantelic is zeker niet van een minder niveau als de rest van het team. Ik denk ook dat Pantelic een goede voetballer, en zeker een scorende spits is, die de rest van het team ook beter laat voetballen. Een spits heeft sowieso langer de tijd nodig om zich aan te passen, maar Pantelic laat zien dat hij een snelle leerling is.
alibabba
 alibabba - zaterdag 14 november 2009 - 10:42   quote  deeplink  
Pantelic wordt een meerwaarde voor Ajax. Hij kan voor evenwicht zorgen in het elftal, wat nu nog teveel ontbreekt. Het is te hopen dat hij blessurevrij blijft, want hij laat andere spelers beter functioneren. Ajax is met Pantelic een weg ingeslagen, die Ajax moet blijven volgen. Wij supporters moeten Pantelic steunen en hem niet gaan uitfluiten, als het even wat minder gaat. Als hij steun voelt van de supporters kunnen we aan hem veel plezier beleven.
reje
 reje - zondag 29 november 2009 - 22:58   quote  deeplink  
Het is nu wel duidelijk geworden dat Pantelic belangrijk is voor Ajax. Denk dat veel mensen die aan het begin negatief over hem waren nu wel wat bijtrekken. Ben blij dat Ajax eindelijk weer een goede spits in huis heeft.
bully
 bully - zondag 29 november 2009 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 12:52 schreef patrickpsv15 het volgende:
hoe lang is pantelic geblesseerd?

ontopic: idd hij maakt stappen maar dat komt door de 3 assists in de wedstrijd tegen feyenoord, zoals hij zelf al aangaf houdt hij van wedstrijden met veel adrenaline, ben benieuwd hoe hij het straks doet tegen de 'kleintjes'
is een wedstrijd tegen vitesse dan geen kleintje?
zijn er nog wel kleintjes?
van begin was bij mij wel duidelijk dat hij echt wel kon voetballen.
dat zag je wel aan bepaalde acties en aannames.
hij was alleen nog wat ongelukkig in zijn spel wat begrijpelijk is als je in een nieuw team komt en je wil je bewijzen.
maar is natuurlijk altijd afwachten of hij nou echt de persoon is die we misten.
persoonlijk raak ik daar wel van overtuigt.
mijn enige angst is wat doet hij na dit seisoen?
want hij heefd contract voor dit seisoen en in duitsland kon hij verbeterd contract krijgen maar deed het niet.
wat daarvan de reden was weet ik niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2009 door bully --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 30 november 2009 - 10:27   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin ook mijn twijfels had over Pantelic. Nu lijkt het erop dat we niet meer zo afhankelijk zijn van Suarez wat betreft het maken van doelpunten. Alhoewel hij nog steeds bij veel doelpunten betrokken is in de vorm van assists. Wat ik wel een geweldige actie vond van pantelic, was gisteren toen Suarez samen met hem op de keeper afgingen en Suarez voor eigen succes ging en helaas hopeloos naast schoot. Dat Pantelic juist Suarez oppepte en niet zijn huid volschold van dat hij de bal had moeten afgeven. Dan denk ik dat je een goede teamspeler bent en idd. zo een had Ajax net nodig.
Goed gezien Jol..........
demy44
 demy44 - maandag 30 november 2009 - 12:04   quote  deeplink  
omdat hij 3x scoort is hij niet gelijk belangrijk ik moet het nog maar eens zien hoe goed hij egt is
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 18:14   quote  deeplink  
Pantelic zegt: dit is pantelic! dit is wie ik ben!

dat is een arrogante uitspraak, ik vind dat hij zwaar overschat wordt.
Hij heeft het hele seizoen tot nu toe gemiddeld matig tot slecht gepresteerd.
Als hij een grote kans mist, loopt hij richting de middenstip en klapt(raar trekje, maar goed).
Nu scoort hij 3x tegen vitesse (niet alle goals zijn even mooi, er zit wel een mooi doelpunt bij), gaf een paar assistjes bij ajax - feyenoord, en nu vind hij zichzelf de man bij ajax. Sorry hoor maar dit is wel erg overdreven, en dan zegt Jol dat hij te vroeg werd bekritiseerd? als je 5 wedstrijden voor ajax hebt gespeeld en je mist de grootste kansen en hebt altijd grote praatjes, dan ben je niet ajax-waardig (niet Nederlandse-top waardig).
sorry het spijt me heel erg voor de ajax-fans die graag willen geloven dat ajax goede aankopen doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2009 door patrickpsv15 --
freakie
 freakie - maandag 30 november 2009 - 18:24   quote  deeplink  
gelukkig ben jij een psver die 2 keer net een nederlaag ontlopen heeft.. 5 wedstrijden he.. 5 wedstrijden.. Sjonge vindt ik inderdaad nog al snel bekritiseert... Hij speelde al niet heel slecht maar als spits moet je weten wat suarez graag doet en andersoom ook en hij moet het spel weten bij ajax.. Dus logisch dat hij nu steeds stukje bij beetje beter wordT.. En dan over de goals who cares??? Als je maar scoort.. Beetje domme opmerking van vond niet alle goals even moooi.. En dan dat hij grootse kansen heeft gemist welke hele grote kansen noem er eens een?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2009 door freakie --
Thomas
 Thomas - maandag 30 november 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 18:14 schreef patrickpsv15 het volgende:
Pantelic zegt: dit is pantelic! dit is wie ik ben!

dat is een arrogante uitspraak, ik vind dat hij zwaar overschat wordt.
Hij heeft het hele seizoen tot nu toe gemiddeld matig tot slecht gepresteerd.
Als hij een grote kans mist, loopt hij richting de middenstip en klapt(raar trekje, maar goed).
Ach, zo zijn er 100 spelers in de Eredivisie, bijvoorbeeld een Lazovic of Toivonen. Boeiend hoe iemand reageert, zolang die speler voor zijn club maar belangrijk is en dat is Pantelic op dit moment voor Ajax.
Daan
 Daan - maandag 30 november 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 18:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]
quote:

zijn hele houding is arrogant.
Hij scoort 3x tegen vitesse (wow geweldig), en zegt dan: ik ben pantelic! dit is wie ik ben!
hij doet alsof hij een god is en een topspeler omdat hij 3x tegen vitesse heeft gescoord.. dat is zeker arrogant, en dat klappen en lachen dat is allemaal show alsof er niks aan de hand is, maar hij mist wel degelijk grote kansen en zulke kansen moet je gewoon scoren en als je dat niet doet ben je ajax-onwaardig, vind ik, of is ajax geen Nederlandse topclub?
Tja mag jij vinden, ik denk er heel anders over. Maar daarom ben ik denk ik ook een ajax supporter en jij een psv supporter. Beetje ongenuanceerde post van je. Zeer naief, geen opbouwende kritiek. Je insinueert dat hij zichzelf een god vind. Je doet lullig over zijn prestatie van gisteren, ik bedoel uit tegen vitesse 3x scoren is niet niks. En wat wil je nou bereiken door de hele tijd te zeggen dat hij grote kansen mist? Iedere spits mist kansen, zelfs suarez! Net zoals velen, begrijp jij Pantelic niet. Grote kans dat hij straks bij voetbal insite wordt uitgeroepen tot gillete speler van de week.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2009 door Daan --
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - maandag 30 november 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 18:14 schreef patrickpsv15 het volgende:
Pantelic zegt: dit is pantelic! dit is wie ik ben!

dat is een arrogante uitspraak, ik vind dat hij zwaar overschat wordt.
Hij heeft het hele seizoen tot nu toe gemiddeld matig tot slecht gepresteerd.
Als hij een grote kans mist, loopt hij richting de middenstip en klapt(raar trekje, maar goed).
Nu scoort hij 3x tegen vitesse (niet alle goals zijn even mooi, er zit wel een mooi doelpunt bij), gaf een paar assistjes bij ajax - feyenoord, en nu vind hij zichzelf de man bij ajax. Sorry hoor maar dit is wel erg overdreven, en dan zegt Jol dat hij te vroeg werd bekritiseerd? als je 5 wedstrijden voor ajax hebt gespeeld en je mist de grootste kansen en hebt altijd grote praatjes, dan ben je niet ajax-waardig (niet Nederlandse-top waardig).
sorry het spijt me heel erg voor de ajax-fans die graag willen geloven dat ajax goede aankopen doet.
Onzin, niks arrogants aan. Hij stelt met deze uitspraak zichzelf niet beter dan een ander, en denigreert anderen niet t.o.v. zichzelf. Pantelic betoogt slechts dat hij beter is dan menig mensen van hem tot dusver dachten.
En of hij arrogant is? Dat heb jij 'slechts' - zoals enkele anderen hier - opgemaakt uit de vele populistische uitspraken van Derksen. Ik stel voor dat je even de reactie van Pantelic tijdens en na de wedstrijd(Vitesse - Ajax) op de gemiste kans van Suarez terug kijkt. Waarin hij niet voor de eerste maal laat blijken, dat sportiviteit en sympathie hem niet vreemd is. In tegenstelling tot wat jij jezelf kennelijk wilt doen geloven.

Overigens, het hele ajax-waardig-ajax-onwaardig-verhaal is echt een van de onzinnigste stukje beredenering wat ik tot dusver op dit forum heb mogen lezen. Middels de gegeven bijdrage(assists) van Pantelic in de wedstrijd tegen Feyenoord bagataliseren, leugens uitkramen; "en nu vind hij zichzelf de man bij ajax", "..je mist de grootste kansen en hebt altijd grote praatjes", en met als klap op de vuurpijl ook nog; "sorry het spijt me heel erg voor de ajax-fans die graag willen geloven dat ajax goede aankopen doet."
Ik snap best dat je kritiek hebt, maar je had jezelf de moeite mogen besparen. Als je alleen geforceerd jezelf en anderen van iets probeert te overtuigen, wat noch feiten, noch enig logica bevat.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 18:24 schreef freakie het volgende:
gelukkig ben jij een psver die 2 keer net een nederlaag ontlopen heeft.. 5 wedstrijden he.. 5 wedstrijden.. Sjonge vindt ik inderdaad nog al snel bekritiseert... Hij speelde al niet heel slecht maar als spits moet je weten wat suarez graag doet en andersoom ook en hij moet het spel weten bij ajax.. Dus logisch dat hij nu steeds stukje bij beetje beter wordT.. En dan over de goals who cares??? Als je maar scoort.. Beetje domme opmerking van vond niet alle goals even moooi.. En dan dat hij grootse kansen heeft gemist welke hele grote kansen noem er eens een?
PSV heeft wel vaker een nederlaag ontlopen, dat is onze kwaliteit, strijd en veerkracht.
En ik vind pantelic arrogant, dat zie je niet alleen aan zijn houding, maar ook aan zijn reacties, die beginnen te lijken op die van lazovic van vorig seizoen (het is toch altijd wat met die serviers;) ). En dat hij nu een wedstrijd belangrijk is voor ajax, betekent niet dat hij beter wordt. kijk maar makaay bij feyenoord, hij was bijv. in de wedstrijd van feyenoord twente belangrijk, maar dat betekent niet dat hij beter wordt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 18:35 schreef Thomas het volgende:

[..]

Ach, zo zijn er 100 spelers in de Eredivisie, bijvoorbeeld een Lazovic of Toivonen. Boeiend hoe iemand reageert, zolang die speler voor zijn club maar belangrijk is en dat is Pantelic op dit moment voor Ajax.
Lazovic ben ik wel met je eens, al is dat dit seizoen sterk veranderd en speelt hij dit seizoen constant, hetgeen bij pantelic niet het geval is. Toivonen ben ik niet met je eens, ik vind hem altijd een bescheiden jongen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 18:41 schreef Daan het volgende:
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 18:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

[..]

Tja mag jij vinden, ik denk er heel anders over. Maar daarom ben ik denk ik ook een ajax supporter en jij een psv supporter. Beetje ongenuanceerde post van je. Zeer naief, geen opbouwende kritiek. Je insinueert dat hij zichzelf een god vind. Je doet lullig over zijn prestatie van gisteren, ik bedoel uit tegen vitesse 3x scoren is niet niks. En wat wil je nou bereiken door de hele tijd te zeggen dat hij grote kansen mist? Iedere spits mist kansen, zelfs suarez! Net zoals velen, begrijp jij Pantelic niet. Grote kans dat hij straks bij voetbal insite wordt uitgeroepen tot gillete speler van de week.
het verschil tussen suarez en pantelic is dat suarez het recht heeft om zichzelf de hemel in te prijzen, suarez maakt geweldige dribbels en maakt ook met regelmaat doelpunten, pantelic heeft nu een wedstrijd een paar goals gemaakt en komt meteen met arrogante praatjes, bovendien vind ik dat je als ervaren spits de meeste 100% kansen erin moet knallen, en zeker als je een groot mondje hebt zoals pantelic dat heeft.
freakie
 freakie - maandag 30 november 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Nou patrick noem de 100% kansen die hij niet heeeft gemaaakt.. 1tje maar..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 18:57 schreef Maxwell-fan het volgende:

[..]

Onzin, niks arrogants aan. Hij stelt met deze uitspraak zichzelf niet beter dan een ander, en denigreert anderen niet t.o.v. zichzelf. Pantelic betoogt slechts dat hij beter is dan menig mensen van hem tot dusver dachten.
En of hij arrogant is? Dat heb jij 'slechts' - zoals enkele anderen hier - opgemaakt uit de vele populistische uitspraken van Derksen. Ik stel voor dat je even de reactie van Pantelic tijdens en na de wedstrijd(Vitesse - Ajax) op de gemiste kans van Suarez terug kijkt. Waarin hij niet voor de eerste maal laat blijken, dat sportiviteit en sympathie hem niet vreemd is. In tegenstelling tot wat jij jezelf kennelijk wilt doen geloven.

Overigens, het hele ajax-waardig-ajax-onwaardig-verhaal is echt een van de onzinnigste stukje beredenering wat ik tot dusver op dit forum heb mogen lezen. Middels de gegeven bijdrage(assists) van Pantelic in de wedstrijd tegen Feyenoord bagataliseren, leugens uitkramen; "en nu vind hij zichzelf de man bij ajax", "..je mist de grootste kansen en hebt altijd grote praatjes", en met als klap op de vuurpijl ook nog; "sorry het spijt me heel erg voor de ajax-fans die graag willen geloven dat ajax goede aankopen doet."
Ik snap best dat je kritiek hebt, maar je had jezelf de moeite mogen besparen. Als je alleen geforceerd jezelf en anderen van iets probeert te overtuigen, wat noch feiten, noch enig logica bevat.
Pantelic speelt de eerste (ongeveer) 5 wedstrijden matig tot slecht, hij scoort nu 3x tegen 'angstgegner' vitesse en nu vind hij zichzelf 'the man', en dan komt hij ook nog met van die ex-lazovic uitspraken. En telkens als hij een grote kans mist klapt hij en lacht hij alsof het een trainingspartijtje is waarbij hij niet 100% zijn best doet, dan wordt hij terecht uitgefloten door sommige ajax-supporters. Het is gewoon een arrogante houding, dat jullie ajaxfans hem nu opeens zo goed vinden, moeten jullie zelf weten (ik ben het er overigens niet mee eens), maar dat hij arrogant is, dat ziet iedereen, en nee ik kijk niet naar derksen, ik kijk nooit naar programma's van die man.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:09 schreef freakie het volgende:
Nou patrick noem de 100% kansen die hij niet heeeft gemaaakt.. 1tje maar..
thuis tegen feyenoord bijv. op de paal of op de lat was dat.
Daan
 Daan - maandag 30 november 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:07 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

het verschil tussen suarez en pantelic is dat suarez het recht heeft om zichzelf de hemel in te prijzen, suarez maakt geweldige dribbels en maakt ook met regelmaat doelpunten, pantelic heeft nu een wedstrijd een paar goals gemaakt en komt meteen met arrogante praatjes, bovendien vind ik dat je als ervaren spits de meeste 100% kansen erin moet knallen, en zeker als je een groot mondje hebt zoals pantelic dat heeft.
1. Zou je ipv. 3 x achter elkaar iets posten, alles in een x kunnen opsommen, zodat je geen triple post maakt? Bijzonder irritant namelijk. Dank je.

2. 6 uit 9 is een moyenne van 0.67 (afgerond) per wedstrijd. Dat is zeer goed.

3. Noem eens 5 100% kansen op die hij heeft gemist.

4. Geef eens een goede argumentatie op basis van het feit dat hij arrogant is. En dan niet weer dat interview van gisteren ten sprake brengen, want daar was niets arrogants aan.
Ik stel voor dat je naar youtube gaat en het nog een x terug bekijkt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 18:57 schreef Maxwell-fan het volgende:

[..]
Overigens, het hele ajax-waardig-ajax-onwaardig-verhaal is echt een van de onzinnigste stukje beredenering wat ik tot dusver op dit forum heb mogen lezen. Middels de gegeven bijdrage(assists) van Pantelic in de wedstrijd tegen Feyenoord bagataliseren, leugens uitkramen; "en nu vind hij zichzelf de man bij ajax", "..je mist de grootste kansen en hebt altijd grote praatjes", en met als klap op de vuurpijl ook nog; "sorry het spijt me heel erg voor de ajax-fans die graag willen geloven dat ajax goede aankopen doet."
Ik snap best dat je kritiek hebt, maar je had jezelf de moeite mogen besparen. Als je alleen geforceerd jezelf en anderen van iets probeert te overtuigen, wat noch feiten, noch enig logica bevat.
jij bekritiseert mij, je bekritiseert niet mijn uitspraken, hetgeen ik waardige uitspraken vind. Je kunt zeggen wat je wil over mijn 'logica' maar mijn verhaal is een en al logisch.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:19 schreef Daan het volgende:

[..]

1. Zou je ipv. 3 x achter elkaar iets posten, alles in een x kunnen opsommen, zodat je geen triple post maakt? Bijzonder irritant namelijk. Dank je.

2. 6 uit 9 is een moyenne van 0.67 (afgerond) per wedstrijd. Dat is zeer goed.

3. Noem eens 5 100% kansen op die hij heeft gemist.

4. Geef eens een goede argumentatie op basis van het feit dat hij arrogant is. En dan niet weer dat interview van gisteren ten sprake brengen, want daar was niets arrogants aan.
Ik stel voor dat je naar youtube gaat en het nog een x terug bekijkt.
ad 1): het is voor mij lastig om in een bericht antwoorden te geven op 3 quotes tegelijk, dan is het toch fijner en ook overzichtelijker voor andere kijkers?
ad 2): het hangt bij hem af van een paar wedstrijden, hij moet constant spelen anders is hij ajax-onwaardig en krijg je een speler erbij die net zo wisselvallig is als heel ajax vorig jaar.
ad 3): ik kan op dit moment 2 hele grote kansen met zekerheid noemen, namelijk thuis tegen ado en thuis tegen feyenoord, er zijn meer grote kansen die hij heeft gemist maar die kan ik nu niet a la minute noemen
ad 4): nogmaals, als je eindelijk een keer goed presteert in een wedstrijd, en dan opeens zegt: 'dit is pantelic! dit is wie ik ben!', dan is dat arrogant en dan steeds dat geklap en gelach bij iedere grote kans die hij mist.
freakie
 freakie - maandag 30 november 2009 - 19:32   quote  deeplink  
pfoee nou geweldig toen ajax voor stond? ja he.. oke.. voor de rest is er weinig te zegge geloof k.. maar hij heeft dus niet zoveel 100% kansen gehad en vorige wedstrijd zelfs maar 3 en gaat niet suarez verrot schelden als hij voor eigen suc6 gaat..pantelic speelt niet eens lang bij ajax en jij heb al comentaar.. weet nog wel die speler Dzudszak werd ook eerst helemaal niet gelooft maar scoorde ineens een keer en was de held.. toivonen ook heel leuk das dan ook een erg slechte speler toch patrick psv?
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 30 november 2009 - 19:34   quote  deeplink  
ja door die vrije trap tegen Ajax is die doedelzak o.a de held daar bij fielips
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:32 schreef freakie het volgende:
pfoee nou geweldig toen ajax voor stond? ja he.. oke.. voor de rest is er weinig te zegge geloof k.. maar hij heeft dus niet zoveel 100% kansen gehad en vorige wedstrijd zelfs maar 3 en gaat niet suarez verrot schelden als hij voor eigen suc6 gaat..pantelic speelt niet eens lang bij ajax en jij heb al comentaar.. weet nog wel die speler Dzudszak werd ook eerst helemaal niet gelooft maar scoorde ineens een keer en was de held.. toivonen ook heel leuk das dan ook een erg slechte speler toch patrick psv?
ik heb dszudszak altijd een geweldige speler gevonden, vanaf zijn debut (uit feyenoord red.) tot en met nu, en hoezo is toivonen dan ook (ik neem aan dat je pantelic bedoeld toch?) een slechte speler?
Pantelic valt natuurlijk niet te vergelijken met lazovic van vorig seizoen, Pantelic is natuurlijk een ervaren man, maar de uitspraken van pantelic lijken toch op het ex-gedrag van lazovic.
En als je commentaar kwijt wilt over PSV-spelers, open dan een topic op het PSV-forum en beargumenteer het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2009 door patrickpsv15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:34 schreef Johnnyafca het volgende:
ja door die vrije trap tegen Ajax is die doedelzak o.a de held daar bij fielips
dan kijk je de wedstrijden van PSV niet, want dszudszak is de topscorer van PSV, geeft met regelmaat assists, en speelt al zijn hele leven geweldig bij PSV.
En als je commentaar kwijt wilt over PSV-spelers, open dan een topic op het PSV-forum en beargumenteer het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2009 door patrickpsv15 --
Daan
 Daan - maandag 30 november 2009 - 19:41   quote  deeplink  
1. [quote ] [/ quote] ! Zeer overzichtelijk, overzichtelijker dan wat je nu doet.
2. Ik ben 't met je eens dat hij nog niet constant is, maar om hem na 9 wedstrijden al helemaal af te branden is belachelijk, geef die jongen een kans.
3. Thuis tegen ado? De wedstrijd waar hij 25 minuten voor tijd er in kwam en meteen scoorde? Ik heb hem geen 100% kans zien missen, dit moet je ff verduidelijken hoor. En tegen de paal aanschieten tegen feyenoord is pech. Lat + paal raken is gewoon pech, tenzij je ricky van den berg heet, dan is het een gave.
4. Ja ik ga hier niet meer mee in discussie. Wordt een welles nietes verhaal.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:41 schreef Daan het volgende:
1. [quote ] [/ quote] ! Zeer overzichtelijk, overzichtelijker dan wat je nu doet.
2. Ik ben 't met je eens dat hij nog niet constant is, maar om hem na 9 wedstrijden al helemaal af te branden is belachelijk, geef die jongen een kans.
3. Thuis tegen ado? De wedstrijd waar hij 25 minuten voor tijd er in kwam en meteen scoorde? Ik heb hem geen 100% kans zien missen, dit moet je ff verduidelijken hoor. En tegen de paal aanschieten tegen feyenoord is pech. Lat + paal raken is gewoon pech, tenzij je ricky van den berg heet, dan is het een gave.
4. Ja ik ga hier niet meer mee in discussie. Wordt een welles nietes verhaal.
ad 1): geen commentaar;)
ad2): ik brand pantelic niet helemaal af
ad3): er zijn genoeg kansen die hij heeft gemist maar je gaat nu bij elke grote kans een reden verzinnen waarom het niet 'erg' is.
ad 4) je hebt gelijk het is idd een welles nietes verhaal want jij hebt je mening over pantelic en ik heb mijn mening over hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2009 door patrickpsv15 --
freakie
 freakie - maandag 30 november 2009 - 19:51   quote  deeplink  
miss leuk om te zegge hij heeft het de eerste 3 wedstrijd goed gedaan.. laten we hopen dat hij dat blijft doen.. heb nooit gezegt dat het een wereldspeler is maar hij is wel goed.. wat hij zeg doet me niks.. en komt niet arrogant over.. als sulejmani volgende week gaat spelen en er 3 inlegd en zegt zo ben ik! is dat ook niet arrogant.. Ik wil nooit commentaar leveren op spelers van jou club maar als je t doet doe het terecht en niet met onzin.. want wat je zegt is onzin.. hij heeft het goed gedaan.. en wordt bij vi waarschijnlijk ook de speler van de week..
Daan
 Daan - maandag 30 november 2009 - 19:53   quote  deeplink  
2. Nee tuurlijk niet. Je vind hem arrogant, grote praatjes, zwaar overschatte speler, hij vind zichzelf god, irritant klap gebaar, hij presteert slecht, zijn goals zijn niet mooi, hij mist grote kansen, hij is niet ajax waardig. Moet ik nog ff doorgaan? Laat me niet lachen kerel. Ga aub. terug naar 't psv forum ok?
3. Je kunt ze niet eens opnoemen, dus is 't gewoon onzin. Feiten kerel, kom nou eens met feiten ipv. nutteloze argumentatie.

Ik ga niet meer met je in discussie, je blijft volhouden in je eigen waarheid die niet op feiten zijn berust.

Diep triest.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:51 schreef freakie het volgende:
miss leuk om te zegge hij heeft het de eerste 3 wedstrijd goed gedaan.. laten we hopen dat hij dat blijft doen.. heb nooit gezegt dat het een wereldspeler is maar hij is wel goed.. wat hij zeg doet me niks.. en komt niet arrogant over.. als sulejmani volgende week gaat spelen en er 3 inlegd en zegt zo ben ik! is dat ook niet arrogant.. Ik wil nooit commentaar leveren op spelers van jou club maar als je t doet doe het terecht en niet met onzin.. want wat je zegt is onzin.. hij heeft het goed gedaan.. en wordt bij vi waarschijnlijk ook de speler van de week..
wat ik zeg, dat vind jij onzin, en lever maar commentaar op spelers van mijn club daar wil ik maar al te graag over discussieren.
freakie
 freakie - maandag 30 november 2009 - 19:57   quote  deeplink  
nee want is ook onzin.. ga hier geen commentaar leveren.. psv doet het goed en ajax ook.. ajax wat overtuigender maar psv wint ook en daar gaat het om en als pantelic zo blijft spelen is hij god..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:53 schreef Daan het volgende:
2. Nee tuurlijk niet. Je vind hem arrogant, grote praatjes, zwaar overschatte speler, hij vind zichzelf god, irritant klap gebaar, hij presteert slecht, zijn goals zijn niet mooi, hij mist grote kansen, hij is niet ajax waardig. Moet ik nog ff doorgaan? Laat me niet lachen kerel. Ga aub. terug naar 't psv forum ok?
3. Je kunt ze niet eens opnoemen, dus is 't gewoon onzin. Feiten kerel, kom nou eens met feiten ipv. nutteloze argumentatie.

Ik ga niet meer met je in discussie, je blijft volhouden in je eigen waarheid die niet op feiten zijn berust.

Diep triest.
2.sorry ik dacht dat je met afbranden bedoelde: onterecht afbranden
dit afbranden is terecht.
3. het zijn de feiten dat hij grote kansen mist! daar valt niks aan te beargumenteren, als je alle wedstrijden van ajax hebt gekeken weet je zelf ook dat hij veel kansen heeft gemist, daar valt niks aan te beargumenteren echt niet!

Mijn mening is op feiten en argumenten berust, evenals jouw mening. En idd ik blijf volhouden in mijn eigen waarheid, want daar kan ik niet van af haken, het klopt gewoon!
jij blijft bovendien ook bij je eigen mening.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:57 schreef freakie het volgende:
nee want is ook onzin.. ga hier geen commentaar leveren.. psv doet het goed en ajax ook.. ajax wat overtuigender maar psv wint ook en daar gaat het om en als pantelic zo blijft spelen is hij god..
goedzo, ben benieuwd hoe constant pantelic is;)
freakie
 freakie - maandag 30 november 2009 - 20:03   quote  deeplink  
ja ik ook..
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - maandag 30 november 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Pantelic speelt de eerste (ongeveer) 5 wedstrijden matig tot slecht, hij scoort nu 3x tegen 'angstgegner' vitesse en nu vind hij zichzelf 'the man', en dan komt hij ook nog met van die ex-lazovic uitspraken.
Waar lees jij dat hij zichzelf 'de man' vindt. Geef daar is een bron van, in plaats van dat je hele beredenering aan één citaat laat hangen, die je bovendien ook nog is volledig misinterpreteert.
quote:

En telkens als hij een grote kans mist klapt hij en lacht hij alsof het een trainingspartijtje is waarbij hij niet 100% zijn best doet, dan wordt hij terecht uitgefloten door sommige ajax-supporters. Het is gewoon een arrogante houding.
Ten eerste, heeft Pantelic niet zoveel kansen gemist. Wat ook wel uit je eigen woorden op te merken viel, want je kon immers maar 2 situaties beduiden, waarin hij(Pantelic) een kans had gemist. Ten tweede, je hele beeldschetsing omtrent dat hij arrogant zou zijn is belachelijk, en daarmee ook je volharding. Bovendien heb ik in mijn vorige post al eens duidelijk aangegeven, inclusief verwijzing, dat je aanname volledig op onzinnigheid gebaseerd is. Als jij nou is met tegen-argumenten op de gegeven punten komt, in plaats van dat je steeds je gehele betoog aan dezelfde ongenuanceerde argumentaties laat hangen.

quote:
dat jullie ajaxfans hem nu opeens zo goed vinden, moeten jullie zelf weten (ik ben het er overigens niet mee eens), maar dat hij arrogant is, dat ziet iedereen, en nee ik kijk niet naar derksen, ik kijk nooit naar programma's van die man.
Niet op eens, niet allemaal en niet zomaar. Omdat A, zie de datum waarop deze topic is aangemaakt. B, lang niet alle ajaxfans zijn even positief of negatief. Maar opportunisten - zoals jij zelf kennelijk - hou je altijd. C, de positieve verwachtingen rondom Pantelic zijn niet ongegrond, als je kijkt naar wat hij in 4 jaar aan prestaties en status in de Bundesliga had neergezet. Verder heeft hij laten zien dat ie een meerwaarde is voor het huidige Ajax, door niet alleen assists of doelpunten te maken, maar ook vooral door de positieve houding die hij aandraagt naar zijn collega's. Iets wat jij blijkbaar opvat als 'arrogant zijn'. Wellicht handig dat je even een woordenboek erbij pakt, en even de definitie van het woord arrogant opzoekt.

quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

jij bekritiseert mij, je bekritiseert niet mijn uitspraken, hetgeen ik waardige uitspraken vind. Je kunt zeggen wat je wil over mijn 'logica' maar mijn verhaal is een en al logisch.
Moet ik uit de laatste zin opmaken, dat een discussie met jou toch geen nut heeft, omdat jij te kortzichtig bent?
Serieus, ik heb nu toch echt sterk mijn twijfels over je leesvaardigheid, dan wel je genoten educatie.

(Dis)claimer: Met de bovenstaande opmerkingen bekritiseer ik zowel jou als je uitspraken. xD

quote:
Op maandag 30 november 2009 - 19:41 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]
...
En als je commentaar kwijt wilt over PSV-spelers, open dan een topic op het PSV-forum en beargumenteer het.
Hypocriet. Jij haalt hier zelf (ook) de vergelijking aan met een PSV-speler.

Ik wil nog even één ding kwijt over je manier van discussieren. Het is mij niet helemaal duidelijk wat eigenlijk je doel is, en waarom je - ik wil haast zeggen op het dwaasheid af - zo stug bent in je eigen idioterie. Maar laat het je wel duidelijk zijn, mocht dat nog niet het geval zijn, dat alleen jij jezelf als debiel hier schetst, en je dus niet raar op moet kijken, als enkelen hier met (terechte) minachting jou in deze dan wel andere discussies niet meer serieus neemt.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 30 november 2009 - 21:29   quote  deeplink  
Jij bent hypocriet Maxwell! Je doet je voor als een mengeling tussen Emile Ratelband en Bob Smalhout, maar je komt vaak met onrelevante onzin. Met de woorden die je gebruikt word je algauw serieus genomen door mede Ajacieden, maar als ik goed de post van je doorleest heeft niemand gelijk behalve jij.

Hoe durf je te beweren dat Pantelic zichzelf niet 'the man' vind? Ik heb overal gelezen dat hij Ajax op sleeptouw gaat nemen, Micky beter gaat maken en meer klapt dan Geert Wilders voor Femke Halsema!
freakie
 freakie - maandag 30 november 2009 - 21:44   quote  deeplink  
uu beste randwijk.. Dat beweerd hij niet.. Hij zegt waar staat dat hij zich de man vind? En sulejmani zegt zelf ook dat te wille.. En op sleeptouw nemen waarom niet?? Dat van maxwell vind ik helemaal niet zo raar..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 21:44 schreef freakie het volgende:
uu beste randwijk.. Dat beweerd hij niet.. Hij zegt waar staat dat hij zich de man vind? En sulejmani zegt zelf ook dat te wille.. En op sleeptouw nemen waarom niet?? Dat van maxwell vind ik helemaal niet zo raar..
pantelic komt over alsof hij de man is, en doordat maxwell-fan de vraag "waar staat dat hij de man is?" stelt, weet je dat hij niet vindt dat pantelic overkomt alsof hij the man is.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 30 november 2009 - 22:01   quote  deeplink  
Waar lees jij dat hij zichzelf 'de man' vindt. Geef daar is een bron van, in plaats van dat je hele beredenering aan één citaat laat hangen, die je bovendien ook nog is volledig misinterpreteert.

Even voor de normale mensen. Waar lees je dat hij zichzelf de man vind? Geef daar is een site van ofso in plaats van je hele verhaal op 1 feit te hangen. Ik ben het er trouwens niet mee eens.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 30 november 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 22:00 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

pantelic komt over alsof hij de man is, en doordat maxwell-fan de vraag "waar staat dat hij de man is?" stelt, weet je dat hij niet vindt dat pantelic overkomt alsof hij the man is.
hahahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 30 november 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 22:01 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Waar lees jij dat hij zichzelf 'de man' vindt. Geef daar is een bron van, in plaats van dat je hele beredenering aan één citaat laat hangen, die je bovendien ook nog is volledig misinterpreteert.

zo komt hij over

@ maxwell
pantelic heeft zoooveel kansen gemist, dat is toch wel het minste dat je kunt toegeven, zooo ongelofelijk veel, ik hoor de hele arena nog fluiten...

nu lees ik dat hij contractverlenging wil, speelt hij 1 wedstrijd goed kan die daar weer paar maanden op teren...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2009 door patrickpsv15 --
reminho
 reminho - maandag 30 november 2009 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 22:03 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

zo komt hij over

@ maxwell
pantelic heeft zoooveel kansen gemist, dat is toch wel het minste dat je kunt toegeven, zooo ongelofelijk veel, ik hoor de hele arena nog fluiten...

nu lees ik dat hij contractverlenging wil, speelt hij 1 wedstrijd goed kan die daar weer paar maanden op teren...
Gelukkig mist hij niet zoveel kansen als jullie toivonen.
Maar goed waar gaat het om,op de eerste paar speel dagen had ik ook nog geen hoge pet van hem op,maar ik zie hem groeien in zijn spel,en hij wordt met de week beter.
En als hij zo doorgaat,mag hij van mij blijven.
freakie
 freakie - maandag 30 november 2009 - 22:41   quote  deeplink  
patrickpsv heb me ook geergert aan hem de eerste paar wedstrijden maar hij heeft toen helemaal geen 100% kansen gehad hij deed alles zelf.. en schoot een keer erg dom van afstand.. En pantelic heeft dat ook nergens aangegeven(dat hij de man).. T slaat werkelijk nergens op.. maar hij is nu wel de man van de eredivisie deze week..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 22:41 schreef freakie het volgende:
patrickpsv heb me ook geergert aan hem de eerste paar wedstrijden maar hij heeft toen helemaal geen 100% kansen gehad hij deed alles zelf.. en schoot een keer erg dom van afstand.. En pantelic heeft dat ook nergens aangegeven(dat hij de man).. T slaat werkelijk nergens op.. maar hij is nu wel de man van de eredivisie deze week..
hij komt over alsof hij zich zelf de man vindt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 22:41 schreef reminho het volgende:

[..]

Gelukkig mist hij niet zoveel kansen als jullie toivonen.
Maar goed waar gaat het om,op de eerste paar speel dagen had ik ook nog geen hoge pet van hem op,maar ik zie hem groeien in zijn spel,en hij wordt met de week beter.
En als hij zo doorgaat,mag hij van mij blijven.
maar toivonen is jong en heeft niet zo'n groot mondje als pantelic
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 december 2009 - 14:55   quote  deeplink  
echte spitsen zijn altijd appart Patrick... kijk maar naar jullie oude vertrouwde Kezman... ook zoon rare vogel.. Jol weet echt wel wat een pantelic kan die heeft hem in duitsland zien spelen (wij allemaal niet nahja bijna allemaal niet dan) en waarom zou hij anders zo geliefd zijn in duitsland ? als je zoveel scoort in duitsland ben je echt wel een goeie hoor

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic word een belangrijke speler voor Ajax, let maar op!!









0.0125858