BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ziek van Psv.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - zondag 14 februari 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Ik heb net de wedstrijd Heracles - Psv bekeken en het eindigde in een 0-1 overwinning voor Philips, maar wat hebben de Eindhovenaren gezwijnd. Er is niet naar te kijken en ik word moedeloos van die zakelijke overwinningen. Het word echt tijd dat Ajax weer de oude word, want ik word echt ziek van de vele titels die Psv pakt. Hier moet snel een einde aan komen.

Wat vinden jullie van die lampekappen uit Eindhoven?
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 14 februari 2010 - 16:39   quote  deeplink  
heb de wedstrijd ook gezien, totaal onterechte uitslag en schijt voetbal.
Subaru
 Subaru - zondag 14 februari 2010 - 16:40   quote  deeplink  
dat is al jaren zo dus kijk er niet eens meer raar van op dat dit gebeurd is zelfs leo zei dat psv niet eens een punt verdiende maar heracles 3 punten ze werde door heracles supporters na wedstrijd uitgefloten en alles voor antivoetbal en weet ik allemaal nog meer

EN TERECHT
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 februari 2010 - 16:41   quote  deeplink  
haha en dit na Heerenveen - Ajax gisteren? Alle 3 de titelkandidaten speelden afgelopen speelronde matig tot zwak. Twente gisteren ook tegen Vitesse. Toch winnen we allemaal. Zegt genoeg over het niveau van de eredivisie.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 14 februari 2010 - 16:44   quote  deeplink  
vergeleken met psv vandaag speelde ajax een wereldpartij.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 14 februari 2010 - 16:45   quote  deeplink  
psv heeft heel erg gezwijnd inderdaat maar ze pakken weer 3 punten.
de vraag is of ze nog punten gaan laten liggen want als ajax alles wint (dus ook van psv) maar psv wint voor de rest ook alles worden we weer geen kampioen, maar geloof mij psv laat zeker nog 10 punten vallen (de 3 punten van ajax tegen psv zitten ook bij die 10 punten) dus ajax moet doen wat ze eigelijk niet kunnen maar wel moeten proberen om alles te winnen tot het eind van de competitie. ps ik denk als we 2e worden en de beker pakken en juventus uit de uefa cup stoten de kunnen we spreken over een top jaar!
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 14 februari 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 16:41 schreef PSVMocro het volgende:
haha en dit na Heerenveen - Ajax gisteren? Alle 3 de titelkandidaten speelden afgelopen speelronde matig tot zwak. Twente gisteren ook tegen Vitesse. Toch winnen we allemaal. Zegt genoeg over het niveau van de eredivisie.
dat slaat nergens op vitesse heeft een top wedstrijd gespeelt zker voor hun doen en ze deden het ook heel goed in turkije in de winterstop toen ze van toppclubs punten pakte, en heracles speelde ook behoorlijk maar psv heeft vaak geluk in deze competitie.
ajax speelde ook redelijk en dat zou genoeg zijn om psv met 3-0 naar huis te sturen over 4 weken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2010 door luis_suarez 16 --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 februari 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 16:44 schreef Dramawedstrijd het volgende:
vergeleken met psv vandaag speelde ajax een wereldpartij.
Dat mag je vinden. Ik ben realistisch...PSV speelde niet goed vandaag, ik ga het spel ook niet verdedigen. Te veel weggegeven en te weinig gecreëerd...maar uit Heracles is altijd een lastige wedstrijd voor PSV geweest. Daar hebben we de afgelopen jaren nooit met 2 vingers in de neus gewonnen. Ajax heeft het daar ook altijd moeilijk of niet? Ik begrijp de frustratie overigens wel, omdat Ajax weer niet kan inlopen...en als ik eerlijk ben verwacht ik hier niet al te veel objectieve meningen voor wat betreft PSV...maar het is simpel, als Ajax zoveel beter is dan moeten ze dat over een paar weken tegen PSV maar laten zien. ;)
Pietje
 Pietje - zondag 14 februari 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Laat ik voorop stellen, dat ik ook baal als een stekker! PSV alwéér een winstpartij met slechts 1-0. Ik heb het nu niet over wel of geen geluk hebben, cq goed wegkomen, want daar heeft PSVMocro wel een punt! Ook Ajax en FC Twente hadden zonder meer gisteren punten kunnen laten liggen met hun matige spel. Het gaat mij meer om steeds maar weer die 1-0 te zien... Voor de vijfde keer dit seizoen. Die zakelijke overwinningen... Eén keertje scoren en dan vervolgens de boel achterin dichthouden. Ik walg ervan, maar ja ik kijk dan ook door een Ajax-bril en ben vooral partijdig een bovendien jaloers op PSV dat dit soort wedstrijden gewoon kunnen wnnen, al is het maar met 1-0. Ik vrees met grote vrezen, dat PSV weinig punten gaat verspelen. Je mag hopen dat Ajax volgende maand wel van PSV wint, hoezeer ik het eigenlijk betwijfel, maar ja dan nog resteert dan een gat van 6 punten en ik zie PSV echt niet nog eens twee wedstrijden verliezen. En dan moet je er ook nog eens van uitgaan dat Ajax he-le-maal geen enkel puntje meer mag verspelen. En dat zie ik ook nog niet gebeuren.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 14 februari 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 16:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Ik ben realistisch...PSV speelde niet goed vandaag, ik ga het spel ook niet verdedigen. Te veel weggegeven en te weinig gecreëerd...maar uit Heracles is altijd een lastige wedstrijd voor PSV geweest. Daar hebben we de afgelopen jaren nooit met 2 vingers in de neus gewonnen. Ajax heeft het daar ook altijd moeilijk of niet? Ik begrijp de frustratie overigens wel, omdat Ajax weer niet kan inlopen...en als ik eerlijk ben verwacht ik hier niet al te veel objectieve meningen voor wat betreft PSV...maar het is simpel, als Ajax zoveel beter is dan moeten ze dat over een paar weken tegen PSV maar laten zien. ;)
Ajax won 0-3 bij Heracles dus dan is wel wat anders dan 0-1 met daarbij 6 open kansen voor Heracles. Verder vind ik dat Ajax gister bij Heerenveen veel beter speelde dan PSV vandaag bij Heracles. Ajax heeft in de hele wedstrijd misschien 2 kansen weggegeven en had het duel zelf veel eerder op slot kunnen gooien
Medi..
 Medi.. - zondag 14 februari 2010 - 17:04   quote  deeplink  
Ik krijg er zwaar de Sch*t van.
Al die zakelijke overwinningen en dan ook nog eens dik onterecht!
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 14 februari 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 17:02 schreef Pietje het volgende:
Laat ik voorop stellen, dat ik ook baal als een stekker! PSV alwéér een winstpartij met slechts 1-0. Ik heb het nu niet over wel of geen geluk hebben, cq goed wegkomen, want daar heeft PSVMocro wel een punt! Ook Ajax en FC Twente hadden zonder meer gisteren punten kunnen laten liggen met hun matige spel. Het gaat mij meer om steeds maar weer die 1-0 te zien... Voor de vijfde keer dit seizoen. Die zakelijke overwinningen... Eén keertje scoren en dan vervolgens de boel achterin dichthouden. Ik walg ervan, maar ja ik kijk dan ook door een Ajax-bril en ben vooral partijdig een bovendien jaloers op PSV dat dit soort wedstrijden gewoon kunnen wnnen, al is het maar met 1-0. Ik vrees met grote vrezen, dat PSV weinig punten gaat verspelen. Je mag hopen dat Ajax volgende maand wel van PSV wint, hoezeer ik het eigenlijk betwijfel, maar ja dan nog resteert dan een gat van 6 punten en ik zie PSV echt niet nog eens twee wedstrijden verliezen. En dan moet je er ook nog eens van uitgaan dat Ajax he-le-maal geen enkel puntje meer mag verspelen. En dat zie ik ook nog niet gebeuren.
Noem je 2 ballen van de lijn halen, 1 op de lat zien gaan en 3 kansen voor Dost weggeven de boel dicht houden?
alibabba
 alibabba - zondag 14 februari 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 17:04 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Noem je 2 ballen van de lijn halen, 1 op de lat zien gaan en 3 kansen voor Dost weggeven de boel dicht houden?
Heracles - Psv was een dramawedstrijd Dramawedstrijd..................... :)
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 14 februari 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 17:06 schreef alibabba het volgende:

[..]

Heracles - Psv was een dramawedstrijd Dramawedstrijd..................... :)
haha inderdaad
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 februari 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 17:03 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Ajax won 0-3 bij Heracles dus dan is wel wat anders dan 0-1 met daarbij 6 open kansen voor Heracles. Verder vind ik dat Ajax gister bij Heerenveen veel beter speelde dan PSV vandaag bij Heracles. Ajax heeft in de hele wedstrijd misschien 2 kansen weggegeven en had het duel zelf veel eerder op slot kunnen gooien
Ik heb die wedstrijd gezien. Ajax scoorde pas in de 70ste minuut in een wedstrijd waarbij Heracles op voorsprong had kunnen en misschien wel moeten komen. Daarna liepen jullie snel uit, met als ik het me goed herinner een mooie goal van Aissati. Een einduitslag zegt niet alles over het veldspel.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 14 februari 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 17:10 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb die wedstrijd gezien. Ajax scoorde pas in de 70ste minuut in een wedstrijd waarbij Heracles op voorsprong had kunnen en misschien wel moeten komen. Daarna liepen jullie snel uit, met als ik het me goed herinner een mooie goal van Aissati. Een einduitslag zegt niet alles over het veldspel.
Je zegt het zelf. Ajax liep uit naar een 3-0. Jullie niet. Jullie gaan verdedigen alsof je leven ervan afhangt.
alibabba
 alibabba - zondag 14 februari 2010 - 17:20   quote  deeplink  
Ajax moet de ellende die Psv ons bezorgt een halt toeroepen. Laten we hopen dat er nu een juiste koers word gevaard bij Ajax, maar ik blijf mijn twijfels daarbij hebben. De jeugdopleiding word al gereorganiseerd en dat stemt mij tot tevredenheid. Ik heb een groot vertrouwen in Jan Olde Riekerink en het is goed dat V.D.Boog nu al een hele tijd niet zo in het nieuws komt. Een GEZOND Ajax is superieur ten opzichte van Psv.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 14 februari 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 17:16 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf. Ajax liep uit naar een 3-0. Jullie niet. Jullie gaan verdedigen alsof je leven ervan afhangt.
juist
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 februari 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 17:16 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf. Ajax liep uit naar een 3-0. Jullie niet. Jullie gaan verdedigen alsof je leven ervan afhangt.
Ik heb het net opgezocht om er zeker van te zijn dat het idd de wedstrijd was die ik me herinnerde...Ajax kwam de 68ste minuut op voorsprong en daarna werd Quansah eruit gestuurd met een 2de gele kaart...daarna scoorde Ajax in de 87ste en 89ste minuut de 0-2 en 0-3. Zo souverein was die overwinning niet. Maakt allemaal ook niet uit. Nogmaals als Ajax zoveel beter is dan moeten ze dat over een paar weken laten zien.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 14 februari 2010 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 17:25 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb het net opgezocht om er zeker van te zijn dat het idd de wedstrijd was die ik me herinnerde...Ajax kwam de 68ste minuut op voorsprong en daarna werd Quansah eruit gestuurd met een 2de gele kaart...daarna scoorde Ajax in de 87ste en 89ste minuut de 0-2 en 0-3. Zo souverein was die overwinning niet. Maakt allemaal ook niet uit. Nogmaals als Ajax zoveel beter is dan moeten ze dat over een paar weken laten zien.
We zullen het zien. Maar goed, ik kan me niet herrinneren dat Heracles toen 6 dotten van kansen heeft gehad.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 februari 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Zo onverdiend waren de overwinningen van ajax en twente gisteren ook. Ook al was het dit keer een extreem geval, PSV en ajax winnen in almelo altijd met geluk. Zoals psvmocro al aangaf die 0 - 3 die zo onverdiend werd gewonnen. En vorig jaar onder van Basten. ricky van den berg 2x op de lat:P psv had vorig jaar ook met zoveel geluk gewonnen van heracles. Dat weet je van te voren, alhoewel ik, vooral omdat ik de bal niet goed kon zien, toch echt dacht dat heracles in de slotfase nog op gelijke hoogte kwam.
www.superajax.com
 www.superajax.com - zondag 14 februari 2010 - 18:07   quote  deeplink  
it will be much better if everybody get busy with issues of their own club.

i think that is not correct to comment on opponent.

I'm ready 6 other years do not see the title, than to see a title that my club will receive only because P$V, or any other "farm" team acts badly.

from Russia with love!
voetballer55
 voetballer55 - zondag 14 februari 2010 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 16:45 schreef luis_suarez 16 het volgende:
psv heeft heel erg gezwijnd inderdaat maar ze pakken weer 3 punten.
de vraag is of ze nog punten gaan laten liggen want als ajax alles wint (dus ook van psv) maar psv wint voor de rest ook alles worden we weer geen kampioen, maar geloof mij psv laat zeker nog 10 punten vallen (de 3 punten van ajax tegen psv zitten ook bij die 10 punten) dus ajax moet doen wat ze eigelijk niet kunnen maar wel moeten proberen om alles te winnen tot het eind van de competitie. ps ik denk als we 2e worden en de beker pakken en juventus uit de uefa cup stoten de kunnen we spreken over een top jaar!
dream on
voetballer55
 voetballer55 - zondag 14 februari 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 16:36 schreef alibabba het volgende:
Ik heb net de wedstrijd Heracles - Psv bekeken en het eindigde in een 0-1 overwinning voor Philips, maar wat hebben de Eindhovenaren gezwijnd. Er is niet naar te kijken en ik word moedeloos van die zakelijke overwinningen. Het word echt tijd dat Ajax weer de oude word, want ik word echt ziek van de vele titels die Psv pakt. Hier moet snel een einde aan komen.

Wat vinden jullie van die lampekappen uit Eindhoven?
een groot verschil met ajax KWALITEIT
Yordee1
 Yordee1 - zondag 14 februari 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 18:07 schreef www.superajax.com het volgende:
it will be much better if everybody get busy with issues of their own club.

i think that is not correct to comment on opponent.

I'm ready 6 other years do not see the title, than to see a title that my club will receive only because P$V, or any other "farm" team acts badly.

from Russia with love!
What the fuck is dat voor taal.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 februari 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 18:35 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

What the fuck is dat voor taal.
chinees.
www.superajax.com
 www.superajax.com - zondag 14 februari 2010 - 18:39   quote  deeplink  
aha... =)
bird
 bird - zondag 14 februari 2010 - 18:44   quote  deeplink  
niks met voetbal te maken maar ze winne wel de homo`s
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 februari 2010 - 18:51   quote  deeplink  
ach ja de ene keer speel je met pech gelijk (tegen vitesse) en de andere keer win je met geluk. ajax heeft in de beker zowel met de loting als met de uitslag geluk...
alibabba
 alibabba - zondag 14 februari 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 18:35 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

What the fuck is dat voor taal.
I don't know.:)
Pietje
 Pietje - zondag 14 februari 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 17:04 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Noem je 2 ballen van de lijn halen, 1 op de lat zien gaan en 3 kansen voor Dost weggeven de boel dicht houden?
Nee, uiteraard niet. Ik bedoelde ook niet specifiek vandaag, maar al die 1-0 wedstrijden in zijn algemeenheid.
E-J
 E-J - zondag 14 februari 2010 - 19:59   quote  deeplink  
PSV speelt zo verschikkelijk saai k*tvoetbal, dat mensen geld betalen voor een kaartje om te gaan kijken snap ik niet.
Ik denk dat bij een partijtje diep onderwater dammen gaan kijken leuker is.
Het is alleen jammer dat er geen club in Nederland is, helaas Ajax ook niet, die dat nare voetbal van die lampen kan afstraffen.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zondag 14 februari 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Wat een mazzel,tegen Ajax,AZ,Vvv en Nac gaan ze op hun bek met het voetbal die ze spelen.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 februari 2010 - 21:12   quote  deeplink  
ik kom uit almelo.. maar voor ajax.. maar wat is dit jo moet dit de kampioen van NL worden met dat kinderachtige gedoe van die kut marrokaan van een appelvlaai ? tong uitsteken etc etc ? wat is dat voor een kut kind jo... en wat een ANTI VOETBAL ! het mag de naam voetbal niet eens hebben... en dan heb je ook nog zoon mafkees hier lopen die beweert dat PSV meer kwaliteit heeft ? WAAR TOCH !? kan niet wachten op Ajax - PSV..
nummer10
 nummer10 - zondag 14 februari 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 19:59 schreef E-J het volgende:
PSV speelt zo verschikkelijk saai k*tvoetbal, dat mensen geld betalen voor een kaartje om te gaan kijken snap ik niet.
Ik denk dat bij een partijtje diep onderwater dammen gaan kijken leuker is.
Het is alleen jammer dat er geen club in Nederland is, helaas Ajax ook niet, die dat nare voetbal van die lampen kan afstraffen.
ojawel.. Ajax - PSV.. let maar op en het nare is de 2 ploegen boven Ajax zijn beiden Anti voetbal Ploegen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2010 door nummer10 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 februari 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 19:59 schreef E-J het volgende:
PSV speelt zo verschikkelijk saai k*tvoetbal, dat mensen geld betalen voor een kaartje om te gaan kijken snap ik niet.
Ik denk dat bij een partijtje diep onderwater dammen gaan kijken leuker is.
Het is alleen jammer dat er geen club in Nederland is, helaas Ajax ook niet, die dat nare voetbal van die lampen kan afstraffen.
veel thuiswedstrijden van PSV zijn vaak van een indrukwekkend hoogniveau. Barcelona in het klein.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 februari 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 17:10 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb die wedstrijd gezien. Ajax scoorde pas in de 70ste minuut in een wedstrijd waarbij Heracles op voorsprong had kunnen en misschien wel moeten komen. Daarna liepen jullie snel uit, met als ik het me goed herinner een mooie goal van Aissati. Een einduitslag zegt niet alles over het veldspel.
veld spel van Ajax daar was altijd nog beter dan wat jullie lieten zien.. ANTI VOETBAL !!!!
bird
 bird - zondag 14 februari 2010 - 21:23   quote  deeplink  
veel thuiswedstrijden van PSV zijn vaak van een indrukwekkend hoogniveau. Barcelona in het klein

hahahah je kab het overdrijven zeg gloeilamp
dege
 dege - zondag 14 februari 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 21:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

veel thuiswedstrijden van PSV zijn vaak van een indrukwekkend hoogniveau. Barcelona in het klein.
hahahahahhahahahaha, laat me niet lachen!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 21:23 schreef bird het volgende:
veel thuiswedstrijden van PSV zijn vaak van een indrukwekkend hoogniveau. Barcelona in het klein

hahahah je kab het overdrijven zeg gloeilamp
jij spoort echt niet, als dit serieus is zoals jij denkt dat het is dan heb jij absoluut geen verstand an voetbal, Indrukwekkend hoog niveau?????????????
p-style
 p-style - zondag 14 februari 2010 - 22:12   quote  deeplink  
Barcelona in het klein haha kunde beter naar madurodam gaan Kutttt:D

volgens mij is nog altijd Ajax het meest gerelateerd aan Barca en andersom,, Zoals Ibo zegt; "het lijkt net of ik terug in me ajax tijd zit" :P
p-style
 p-style - zondag 14 februari 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Dit weekend was het alweer de 23ste speeldag in de eredivisie. Met nog elf wedstrijden in het vooruitzicht gaat de strijd in de top drie definitief tussen Ajax, FC Twente en psv. Alle drie de clubs wisten de drie punten in eigen zak te houden deze speelronde.

Men kan van Ajax zeggen wat men wil maar het team van Martin Jol scoorde als enige ploeg dit weekend een voldoende. Het uit-syndroom werd zakelijk aangepakt door de technische staf van Ajax en dat resulteerde in een 0-2 overwinning op Heerenveen. Ajax is dit seizoen in de eigen Arena onverslaanbaar, en werkt hard om het uit-syndroom te overwinnen, wat overigens aardig gestalte begint te krijgen.

De nummer twee van de ranglijst, FC Twente, leek na de afstraffing in Amsterdam opnieuw rijp voor de slacht. Het elftal van coach McClaren speeld bar slecht op bezoek bij Vitesse en mocht van geluk spreken dat het team uit Arnhem de tukkers niet trakteerde op de tweede nederlaag dit seizoen. Een uiterst vreemde vijf minuten extra speeltijd, leverde de tukkers uiteindelijk een 1-2 overwinning op. Zelfs coach McClaren schaamde zich voor zijn team.

De nummer één van de ranglijst, psv, liet zich ook van een kant zien die niet toebehoord aan een aanstaand kampioen. De ploeg van Fred Rutten mocht het laten zien in een uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. Met kunst en vliegwerk wist de eindhovense formatie op de been te blijven en had het vooral aan de vaak hevig bekritisseerde doelman Isaksson te danken dat de ploeg uit Almelo niet meerdere malen op voorsprong kwam. Een onoplettenheidje in de Almelose verdediging leverde uiteindelijk een onverdiende 0-1 op.

Ajax lijkt het op dit moment nog het beste uit de winterstop te zijn gekomen. Vorig weekend werden de tukkers uit Enschede weer met beide beentjes op de grond gezet, en heeft het team een week later nog meer progressie geboekt door de uit-overwinning in Heerenveen. FC Twente heeft al weken de flair niet meer waar het de eerste helft van de competitie indruk mee maakte. Gezien de krachtverschillen in de eredivisie zijn er weinig clubs die de tukkers eens laten voelen waar het elftal nu echt staat.

Ook psv weet zijn wedstrijden niet meer met de flair van een kampioen te winnen. Wekelijks is het vaak niet om aan te zien wat de mannen van Rutten op de grasmat leggen. Nou zijn wij dat wel gewend want met spelers als Lazovic, Manolev en Amrabat ga je niet echt voor de schoonheidsprijs.

Het zullen weer spannende weken worden in de eredivisie. Aankomende week zal blijken waar de ploegen op Europees niveau staan. Ajax ontvangt Juventus terwijl psv en FC Twente het respectievelijk op mogen gaan nemen tegen HSV en Werder Bremen. Volgend weekend gaat eredivisie ronde 24 weer van start. Wie even terugkijkt op de afgelopen weken zal het zeker met mij eens zijn. Gezien de progressie van Ajax, het steeds belabberde spelend FC Twente en het gestuntel in eindhoven, kan ronde 34 nog wel eens een winnaar hebben die het, gezien het hele seizoen, gewoon verdiend.
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2010 - 22:26   quote  deeplink  
@p-style
Vooral je laatste zin maakt indruk, dit aangezien de kampioen het altijd verdiend om kampioen te worden. toch zie ik psv ondanks het matige spel niet veel punten gaan verliezen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 februari 2010 - 23:48   quote  deeplink  
ajax wordt kampioen, kijk maar naar het makkelijke programma. En ik kan me niet voorstellen dat wij iedere (uit)wedstrijd zo goed wegkomen.
robs
 robs - maandag 15 februari 2010 - 01:00   quote  deeplink  
schandalig hoe psv en twente dit weekend wonnen. en maar lullen over lucky jax, die twee hebben vele wedstrijden met pisgeluk gewonnen, ajax wordt nog kampioen inderdaad, ze zitten er helemaal doorheen daar
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 februari 2010 - 01:49   quote  deeplink  
waar doorheen?
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 februari 2010 - 03:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 01:00 schreef robs het volgende:
schandalig hoe psv en twente dit weekend wonnen. en maar lullen over lucky jax, die twee hebben vele wedstrijden met pisgeluk gewonnen, ajax wordt nog kampioen inderdaad, ze zitten er helemaal doorheen daar
Ik zou me juist zorgen maken als tegenstanders met matig spel alsnog gewoon de 3 punten pakken.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 februari 2010 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 16:36 schreef alibabba het volgende:
Ik heb net de wedstrijd Heracles - Psv bekeken en het eindigde in een 0-1 overwinning voor Philips, maar wat hebben de Eindhovenaren gezwijnd. Er is niet naar te kijken en ik word moedeloos van die zakelijke overwinningen. Het word echt tijd dat Ajax weer de oude word, want ik word echt ziek van de vele titels die Psv pakt. Hier moet snel een einde aan komen.

Wat vinden jullie van die lampekappen uit Eindhoven?
Doe je dat? Ik vind p$v niets meer waard dan een teletekststatistiek.

Blijft enorm irritant die club maar als wij punten thuis tegen Sparta verspelen en uit tegen NAC... dat zijn 4 punten.
De wedstrijd tegen die lampekapjes had minimaal gelijk moeten zijn.
En Twente was ook niet nodig te verliezen, uit dan.

Tjsa, zo maak je het jezelf onnodig moeilijk...
nummer10
 nummer10 - maandag 15 februari 2010 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 07:32 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Doe je dat? Ik vind p$v niets meer waard dan een teletekststatistiek.

Blijft enorm irritant die club maar als wij punten thuis tegen Sparta verspelen en uit tegen NAC... dat zijn 4 punten.
De wedstrijd tegen die lampekapjes had minimaal gelijk moeten zijn.
En Twente was ook niet nodig te verliezen, uit dan.

Tjsa, zo maak je het jezelf onnodig moeilijk...
zijn 4 punten.. PSV uit en Feynoord uit zijn ook 4 punten en ik denk dat het meer daar aan ligt hoor...
alibabba
 alibabba - maandag 15 februari 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 07:32 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Doe je dat? Ik vind p$v niets meer waard dan een teletekststatistiek.

Blijft enorm irritant die club maar als wij punten thuis tegen Sparta verspelen en uit tegen NAC... dat zijn 4 punten.
De wedstrijd tegen die lampekapjes had minimaal gelijk moeten zijn.
En Twente was ook niet nodig te verliezen, uit dan.

Tjsa, zo maak je het jezelf onnodig moeilijk...
Ik kijk alleen daar die lampenploeg wanneer ik denk dat ze punten kunnen verspelen, want ik ren een flink aantal keren van blijdschap rondjes om mijn huis wanneer dat gebeurt. Die hele club irriteert me al mijn hele leven, want het voetbal spreekt me totaal niet aan. Aanvallend en fris voetbal is waar ik voor sta en daar kan Psv niet aan beantwoorden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ziek van Psv.









0.0098171