BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ziek van Psv.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 16:42 schreef Rogier het volgende:

[..]

Mss wel, mss niet. Als ik voor 35 of 40 euro een kaartje Ajax-Anderlecht koop, door sneeuwbuien halve land doorcross en dan zo'n zout partij te zien krijgen en met 1-3 onderuit gaan krijgen ze van mij een fluitconcert hoor !

Je moet altijd het allerbeste willen en verlangen. En het kan niet altijd mooi zijn, maar laat dan zien dat je er met zijn allen werkelijk alles aan gedaan hebt !

Wel klopt het dat het bij sommigen faalangst kan veroorzaken. Weet nog wel wat Blind zei op middenstip van Arena bij afscheid. Hij zei dat hij na een moeilijk begin hij uiteindelijk het vertrouwen genoot van iedereen bij Ajax , ook de fans. En een voetballer kan ik zich alleen ontwikkelen als hij vertrouwen krijgt van medespelers, bestuur EN publiek.
en dat noemen ze spijkers op koppen slaan!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 15 februari 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 15:50 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Arsenal is een topclub, maar geen absolute topclub. Absolute topclubs doen in hun eigen competitie ieder jaar mee om het kampioenschap en zijn een grote kanshebber op het winnen van de CL. In die categerie valt Arsenal (helaas) niet...Je komt dan uit bij clubs als Chelsea, Barcelona, Manchester United...
Ja maar de competitie in engeland is heel sterk en heb je een top 4 de grootste clubs,daar wordt je ook niet makkelijk kampioen.
bully
 bully - maandag 15 februari 2010 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 17:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nora had het over uitfluiten na een winstpartij, omdat er weinig kansen worden gecreëerd. Daar ging ik tegenin. Uitfluiten is wel degelijk te rechtvaardigen op het moment dat spelers opzichtig de kantjes er vanaf lopen en geen maximale inzet tonen. Want dat is het minste wat we van mensen mogen verwachten die van hun hobby hun werk hebben gemaakt en er vorstelijk voor betaald worden.
uitfluiten heb ik geen excuus voor.
ik zit bijna elke thuiswedstrijd in de arena maar heb me daar nog niet toe verlaagt.
je kan je ongenoegen ook uiten door geen of minder applaus.
maar met gefluit demotiveer je alleen en je kan er ook spelers hun zelfvertrouwen mee laten verliezen.
maar waar het dit topic ook gaat is het geluk van psv.
ik zeg weleens geluk dwing je af maar vond niet dat psv dat heefd gedaan tegen roda en heracles.
de tegenstander faalde in de afwerking dat heefd dus niks met afdwingen temaken.
want daar was aantal kansen voor de tegenstander iets teveel voor.
maar ook wij hebben in verleden weleens geluk gehad al komt dat de laatste jaren steeds minder voor.
tegenwoordig zitten we wat dat betreft meer aan de andere kant.
maar positieve wat ik van dit alles vind is dat iedereen nu heefd gezien dat ook psv kwetsbaar is.
en dat meer tegenstander dat zullen proberen uittebuiten.
daarom denk ik ook dat psv en ook twente nog wel hun puntjes gaan verliezen.
vooral omdat hun programma zwaarder is dan dat van ajax.
alleen is het nu wel tehopen dat ajax zijn punten blijft pakken en niet verslapt.
en wat ik ook nog even kwijt wou is dat gezeur bij studio voetbal en bij die liegende snor werd gezeurd over de overtreding van vander wiel.
maar niks over de karate trap van salcido terwijl wel werd gefloten voor buitenspel terwijl speler van heracles nog op zijn eigen helft was.
dat zegt genoeg over het antie ajax gevoel wat er nu is op tv.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2010 door bully --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 februari 2010 - 23:58   quote  deeplink  
Voor de duidelijkheid ik heb ook een hekel aan uitfluiten en doe er zelf nooit aan mee. Maar ik kan het wel begrijpen als spelers hun mannetje laten lopen en misplaatst de vedettes gaan uithangen. Inzet is het minste wat je kan verwachten.

Ik denk dat het hoofdzakelijk met kwaliteit te maken heeft. De kwaliteit van Isaksson die gewoon uitstekend stond te keepen...en gebrek aan kwaliteit bij Roda en Heracles om de kansen af te maken. Want een topspits maakt de mogelijkheden wel af die Heracles had gekregen en dan was PSV met 1-3 naar huis gestuurd.

En natuurlijk is PSV kwetsbaar, geen één ploeg is onoverwinnelijk. Zelfs Barca verloor gisteren voor het eerst in de competitie. Na de winterstop is de vorm van voor de winterstop er bij PSV niet, daar hoef je echt geen voetbalexpert voor te zijn om dat te constateren. Het is slordig, geen snelle combinaties meer, Bakkal en Dzsudzsák zijn minder scherp voor de goal. Alleen Toivonen begint meer te scoren. In ieder seizoen heeft een topploeg wel 1 of 2 mindere periodes. De kunst is om die zwakke periodes met zo min mogelijk schade te overbruggen. Want PSV en Twente gaan straks qua veldspel gewoon weer draaien. De vraag is alleen wanneer de ommekeer gaat komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2010 door PSVMocro --
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 16 februari 2010 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 23:58 schreef PSVMocro het volgende:
Voor de duidelijkheid ik heb ook een hekel aan uitfluiten en doe er zelf nooit aan mee. Maar ik kan het wel begrijpen als spelers hun mannetje laten lopen en misplaatst de vedettes gaan uithangen. Inzet is het minste wat je kan verwachten.

Ik denk dat het hoofdzakelijk met kwaliteit te maken heeft. De kwaliteit van Isaksson die gewoon uitstekend stond te keepen...en gebrek aan kwaliteit bij Roda en Heracles om de kansen af te maken. Want een topspits maakt de mogelijkheden wel af die Heracles had gekregen en dan was PSV met 1-3 naar huis gestuurd.

En natuurlijk is PSV kwetsbaar, geen één ploeg is onoverwinnelijk. Zelfs Barca verloor gisteren voor het eerst in de competitie. Na de winterstop is de vorm van voor de winterstop er bij PSV niet, daar hoef je echt geen voetbalexpert voor te zijn om dat te constateren. Het is slordig, geen snelle combinaties meer, Bakkal en Dzsudzsák zijn minder scherp voor de goal. Alleen Toivonen begint meer te scoren. In ieder seizoen heeft een topploeg wel 1 of 2 mindere periodes. De kunst is om die zwakke periodes met zo min mogelijk schade te overbruggen. Want PSV en Twente gaan straks qua veldspel gewoon weer draaien. De vraag is alleen wanneer de ommekeer gaat komen.
qua veldspel draait het wel bij ajax nu,ze spelen ook meer als een team.En zelfs de wisselspelers worden belangerijk,dat is een goeie teken.Ik hoop dat wij nu alles gaan winnen en psv en twente punten gaan verspelen.
ajacied
 ajacied - woensdag 17 februari 2010 - 13:27   quote  deeplink  
Slechte wedstrijden spelen en toch winnen is een kwaliteit! het is al jaren zo. daarom is psv gewoon een terechte kampioen wij roepen elke jaar wij worden kampioen maar integendeel 80 procent van de wedstrijden zijn we beter maar vespelen we teveel punten. wij moeten misschien een voorbeeld nemen aan psv
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 13:43   quote  deeplink  
een voorbeeld als psv kunnen wij niet hebben kwa spelers ajacied.. zakelijk spelen gaat niet met dit soort spelers.. Hij grote struikel punt is hogeballen en vrijetrappen.. ze zijn allemaal net niks en hoge ballen hebben geen zin met dit soort spelers.. zet er een sibon neer ofzo..
ajacied
 ajacied - woensdag 17 februari 2010 - 13:58   quote  deeplink  
wij moeten niet zeuren, psv wint gewoon wij niet toch?dus psv is verder dan ons. geluk dwing je af zeggen ze
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 17 februari 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Wij winnen ook pik
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - woensdag 17 februari 2010 - 14:29   quote  deeplink  
Hou toch op over pSV.

Ze zullen altijd in de schaduw van het grote AFC AJAX blijven staan.
Ze zijn in alles de minderen van ons aller AFC AJAX!
En dat zullen ze ook ALTIJD blijven ;-)

Zielig provincie clubje.

Morgen gaan we geschiedenis schrijven!!!!!
ajacied
 ajacied - woensdag 17 februari 2010 - 14:42   quote  deeplink  
zekers gaan wij juventes uitschakelen !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ziek van Psv.









0.0058557