BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Satellietclubs ajax, handig?, geldverspilling?,toekomst?...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bully
 bully - zondag 21 maart 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 21:21 schreef nemam-tiL het volgende:
remco kletskop wie denk jij godverdomme dat je bent
en wie ben jij dan wel?
en zeg tegen mij niet dat jij al ajax supporter was toen ik nog in de luiers zat.
want dat geloof ik zeker niet.
het niveau waarmee je je hier presenteerd is zeker niet van een volwassen iemand.
laat iedereen in zijn waarde dan doen ze dat ook bij jou.
en over sulejmani die heeft zijn tijd nodig en ik geloof nog steeds dat hij er wel komt.
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 21:42   quote  deeplink  
ik hoop dat ajax weer een heitinga vind en liefst in eigen opleiding ik weet toby en jan zijn erg goed maar juist daarom zullen ze niet lang blijven net zoals vermaelen
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 22:23   quote  deeplink  
neman til
he jari?lit til neman manen...feyenoorder geworden?
sory,dan zit je op het verkeerde forum,en al helemaal als je zo gaat schelden tegen mede-forum gebruikers...
komt niet erg sterk over he?zonder schelden kun j e toch ook je punten duidelijk maken?
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 21:16 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

jij hebt waarschijnlijk de wijsheid in pacht,en de meeste ajax supporters smeren leker jou bekkie,maar ik dus niet ik ben al zolang Ajax supporter zinds jij je in je luier piste
dat heb ik meer mensen hier horen zeggen, ik heb mijn eerste pot in begin jaren 70 bekeken. sindsdien altijd suporter geweest. ik heb het idee dat jij toen nog niet geboren was. Je hebt 4 dingen gepost op dit forum en wordt nu al uitgespuugd door velen, grappig.
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 21:03 schreef nemam-tiL het volgende:
Ajax is mijn club en zal het altijd blijven,ergo er is heel wat mis met mijn club.Het bestuur van Ajax is random=(willekeurig) .Mijn suggestie:Jari litmannen hoofd bestuur,en technisch directeur,samen met sjakie zwart en frank rijkaart als trainer en als hulp trainer F de boer
Lekker blijven dromen jij. volgens mij gaat het juist nu heel aardig met Ajax en zeker ook met het bestuur dat er nu zit.
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

dat heb ik meer mensen hier horen zeggen, ik heb mijn eerste pot in begin jaren 70 bekeken. sindsdien altijd suporter geweest. ik heb het idee dat jij toen nog niet geboren was. Je hebt 4 dingen gepost op dit forum en wordt nu al uitgespuugd door velen, grappig.
grappig,voor mij was het ook begin jaren 70....was meteen verkocht:)
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 22:28   quote  deeplink  
ze hadden toen al ajax-slabbertjes...:)
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 21:30 schreef nemam-tiL het volgende:
ben spontaan feyenoorder geworden Arogante kut ajaxsied
Eerst een beetje leren spellen kerel, niemand hier die je rare uitlatingen snapt. het is AJACIED. maar goed jij bent al zolang supporter dat jij dat wel snapte toch..
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 22:28 schreef bahbah het volgende:
ze hadden toen al ajax-slabbertjes...:)
hahahahhaaaa.
Zo lopen er hier niet zoveel, de meeste jongens hier zijn een jaar of 16 oud met een veel te grote smoel..
bahbah
 bahbah - zondag 21 maart 2010 - 22:35   quote  deeplink  
ja inderdaad..:)maar dat lees ik ook amper..bepaalde mensen posten hier normaal,en dat is interessant.en die nemam til scheld je uit voor k*t ajaxc(hehe)ied,en dat bewijst dat het geen supporter van ajax is....want dan zeg je dat niet he?
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 22:37   quote  deeplink  
lijkt me inderdaad niet, ik ben zelf ook wel opvliegerig maar loop nmooit in mijn eerste post een speler uit te schelden. echt belachelijk, ach hij is nu weer weg en het zal me verbazen als hij nog terugkomt..
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 22:50   quote  deeplink  
1. Mensen let is ff lekker op je taalgebruik man! heb respect voor elkaar!

2.Jari speelt nog;)

3. met jol gaat er weer de goede kant op!

4. Dit topic gaat niet over kutjes, niet over ajacieden, niet over het bestuur van ajax! Dan begin je maar lekker een eige topic!;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 22 maart 2010 - 11:01   quote  deeplink  
Zo weer even ontopic. Veel van deze samenwerkingsverbanden zijn er om informatie uit te wisselen en kosten voor Ajax dus geen geld. Ook is het handig met betrekking tot talenten uit deze landen. Deze kunnen dan goedkoper worden overgenomen. Een samenwerkingsverband met Almere City wordt daarvan het voorbeeld. Ajax gaat geen geld stoppen in die club, maar zal wel spelers die tegen het eerste aanzitten stallen bij de club. Zo kunnen deze jongens ervaring opdoen en sterker terugkomen. Ajax Cape Town heeft ontzettend veel knowhow opgeleverd en Ajax heeft daar veel tijd en geld ingestoken. Echter kan gesproken worden van een goed samenwerkingsverband.

Ajax vergoot door alle samenwerkingsverbanden zijn naam door heel de wereld. Voorbeeld hiervan is het samenwerkingsverband met de Chinese voetbalbond. Ook dit kost Ajax totaal geen geld, maar levert alleen naamsbekendheid en inkomsten op. China is het land waar veel naamsbekendheid geworven kan worden. Daarnaast was dit land ook interessant voor onze sponsers (adidas en Aegon). 2 sponsors die toch aardig wat geld in onze club hebben gestoken.
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 22:50 schreef joey het volgende:
1. Mensen let is ff lekker op je taalgebruik man! heb respect voor elkaar!

2.Jari speelt nog;)

3. met jol gaat er weer de goede kant op!

4. Dit topic gaat niet over kutjes, niet over ajacieden, niet over het bestuur van ajax! Dan begin je maar lekker een eige topic!;)
ben blij dat jij hier de baas bent. ieder topic hier gaat uiteindelijk over andere dingen, maak je niet zo druk.

AJaxsupporters moeten niet spelers gaan lopen uitschelden, daar steek ik dan een stokje voor...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Satellietclubs ajax, handig?, geldverspilling?,toekomst?...









0.0086638