BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Landzaat moet blijven

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - zaterdag 27 maart 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 23:34 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Sorry hoor, zal geen topic meer plaatsen, ik ben al weg, stelletje bedweters.

Nog even als laatste, aleen met jong talent maak je nog geen collectief sterk elftal. In Europa worden spelers als wijnaldum, biseswar el ahmadi en fer volledig onder de voet gelopen en wij hebben ervaren spelers nodig die eea op kunnen vangen. Geld is er niet dus hopen dat enkele ervaren spelers die er nu zijn voor weinig door willen. Dat is alleen de stelling die ik wilde maken.
Heeft niet te maken met bedweters hoor , je vraagt idd om een mening,
Dan wordt die gegeven en zijn we bedweters :s
In het begin van het topic vroeg ik ook al aan je: "noem eens 5 goede wedstrijden van Landzaat op" ?
Die heb ik nu nog niet gehad.
Dan erbij als je het hebt over overlopen worden op Europees level , dan is Landzaat de 1e die wordt overlopen!
sevillana
 sevillana - zaterdag 27 maart 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 20:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ervaring ---> El Ahmadi / Fer (is ook al een tijdje basisspeler). En die gaan nog even langer mee.

Let wel, voor landzaat is dit ook de eerste keer dat ie voor een topclub speelt.
klopt feitelijk wel, en ik vind persoonlijk dat het een vrij dure kostenpost is over die paar bekerwedstrijden genomen die hij redelijk heeft gespeeld
de.fan
 de.fan - zaterdag 27 maart 2010 - 23:35   quote  deeplink  
Een ding is zeker: Landzaat heeft veel meer waarde voor Feyenoord dan Bruins.
Ik vind Landzaat de minst slechtste van de twee en dus de meest waardevolle.....
Maar nog liever zou ik daar een speler uit de a-jeugd zien zoals bijvoorbeeld: Isoufi,Martins Indi of van Haaren
de.fan
 de.fan - zaterdag 27 maart 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 16:26 schreef R()b het volgende:

[..]

Heeft niet te maken met bedweters hoor , je vraagt idd om een mening,
Dan wordt die gegeven en zijn we bedweters :s
In het begin van het topic vroeg ik ook al aan je: "noem eens 5 goede wedstrijden van Landzaat op" ?
Die heb ik nu nog niet gehad.
Dan erbij als je het hebt over overlopen worden op Europees level , dan is Landzaat de 1e die wordt overlopen!
en kan jij 5 goeie wedstrijden van Bruins noemen?? En die wordt niet overlopen op europees niveau?? Die Bruins kan de vrouwen al niet bij houden
Ronneke
 Ronneke - zondag 28 maart 2010 - 01:03   quote  deeplink  
Thank you Thank you, proffessor (Phyxsius) Barabas.
Als je mijn laatste reactie leest: (de club bepaald toch wie of wat........) en ik heb het over "sommige reacties" slaan nergens op.

Misschien voeg ik zoals jij zegt ook niets toe, maar goed dat is dan weer jouw mening. Overigens heb ik nergens verkondigd dat ik "jouw" mening onzin vind, en heb ik niet op "jouw" reacties gereageerd dus waar lul jij over??? Maar goed, eindeloze discussies met jou die niets opleveren......... maar goed dat er verschillende meningen zijn anders bestond dit forum niet. Iedereen zijn eigen voorkeuren welke ik respecteer, zelfs die van jou.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door Ronneke --
Ronneke
 Ronneke - zondag 28 maart 2010 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 13:30 schreef Phyxsius het volgende:

Nog één ding en nu reageer ik pas op een reactie van jou:

Je spreekt over ervaren bankzitters Tim en Kevin met inmiddels eelt op hun reet welke tot in het diepste 1000 x zijn afgezeken en afgeschreven in verschillende topics nu ineens voor de ervaring moeten zorgen. What the fuck zeg? Die zijn ook duur en moeten we nog een jaar ruim + 500,000 euro betalen............!!!!

Is maar dat je het weet, maar jij bent er één van de cijfertjes toch?, toppie joppie !!!!

[..]

Moet jij weten jongen

Nogmaals over die ervaring

Met Van Dijk heb je ervaring in de goal
Gio brengt ervaring in de verdediging en op het middenveld
Tomasson brengt ervaring op het middenveld en de aanval
En dan hebben we nog wat ervaren bankzitters als Tim en Kevin
Wij zitten wel goed met de ervaring hoor

Bovendien zit ervaring niet in leeftijd maar in gespeelde wedstrijden op het hoogste niveau
Cissé, Karim en Bahia brengen ook flink wat ervaring mee


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door Ronneke --
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 28 maart 2010 - 08:16   quote  deeplink  
Landzaat is ook afgeschreven
Nogmaals, ervaring komt door het aantal gespeelde wedstrijden op het hoogste niveau
Of je nu nog in de basis start zegt daar niet zoveel over
Makaay heeft dit jaar amper een basisplaats gehad, maar is toch belangrijk geweest voor de ontwikkeling van Luc
En als de contracten van Tim en Kevin afliepen hadden die van mij niet verleng hoeven te worden
Gio, Van Dijk en Tomasson brengen meer dan genoeg ervaring
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 28 maart 2010 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 01:03 schreef Ronneke het volgende:
Thank you Thank you, proffessor (Phyxsius) Barabas.
Als je mijn laatste reactie leest: (de club bepaald toch wie of wat........) en ik heb het over "sommige reacties" slaan nergens op.

Misschien voeg ik zoals jij zegt ook niets toe, maar goed dat is dan weer jouw mening. Overigens heb ik nergens verkondigd dat ik "jouw" mening onzin vind, en heb ik niet op "jouw" reacties gereageerd dus waar lul jij over??? Maar goed, eindeloze discussies met jou die niets opleveren......... maar goed dat er verschillende meningen zijn anders bestond dit forum niet. Iedereen zijn eigen voorkeuren welke ik respecteer, zelfs die van jou.
Dit bedoel ik dus
Jij geeft hiermee aan dat je niet thuis hoort op een forum
Ongeacht welke

Op een forum hoor je te discussiëren
Is er eindelijk een discussie haak je af omdat je het eindeloos vind
Dat is zo met discussies
Iedereen heeft een stelling en je moet met argumenten komen om die van een ander te veranderen
Als dat niet je intentie is moet je je mening niet op een forum geven

Weer blaat jij continu hetzelfde zonder ergens op in te gaan
Zijn er mensen die wel op jou ingaan, dan is de discussie eindeloos en raak je gepikeerd
Ga naar huis jongen, jij hoort niet op een forum!
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 maart 2010 - 08:26   quote  deeplink  
Landzaat mag tegen een gereduceerd salaris van mij blijven.
Deze man heeft dus wel ervaring en kan heel belangrijk zijn voor de ontwikkeling van onze jeugdige middenvelders
Denny is een ideale prof.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 28 maart 2010 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 08:26 schreef Stylzz het volgende:
Landzaat mag tegen een gereduceerd salaris van mij blijven.
Deze man heeft dus wel ervaring en kan heel belangrijk zijn voor de ontwikkeling van onze jeugdige middenvelders
Denny is een ideale prof.
En dat vind jij 5 ton waard?
Want dat moet hij gaan verdienen
Vind jij het 5 ton waard om hem op de bank te houden?
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 maart 2010 - 08:31   quote  deeplink  
op een forum hoef je niet enkel een anders argument of visie onderuit te halen. ik kan ook een visie geven, zodat het een ander aan het denken zet, zonder persee zijn visie onderuit te halen. zodat de ander mischien zijn visie kan herzien. ik zit niet op het forum om een anders zijn visie omver te werpen. maar om een anders visie (niet door me strot gedouwt) op rustige wijze te kunnen lezen. zodat ik het mischien anders ga zien. ik vind dat je teveel discusseert om het discusseren. begint iets te krijg van: ik ben zuur en vind het leuk om een ander mijn mening door de strot te douwen, zodat er in ieder geval nog iemand naar me luistert. omdat ik denk alles beter te weten. een mening verschil mag je hebben. en dan hoef je niet tot kansloos aan toe jou mening op te dringen man. ga anders het leger in, word drillsergeant ofzo. sorry hoor, maar je zit al 2 dagen te zeiken op alles wat jij anders vind. we weten nu wel hoe jij vind dat een forum moet zijn
edit: maar wel een goeie morgen ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door FR-Han --
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 28 maart 2010 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 08:31 schreef obiku010 het volgende:
op een forum hoef je niet enkel een anders argument of visie onderuit te halen. ik kan ook een visie geven, zodat het een ander aan het denken zet, zonder persee zijn visie onderuit te halen. zodat de ander mischien zijn visie kan herzien. ik zit niet op het forum om een anders zijn visie omver te werpen. maar om een anders visie (niet door me strot gedouwt) op rustige wijze te kunnen lezen. zodat ik het mischien anders ga zien. ik vind dat je teveel discusseert om het discusseren. begint iets te krijg van: ik ben zuur en vind het leuk om een ander mijn mening door de strot te douwen, zodat er in ieder geval nog iemand naar me luistert. omdat ik denk alles beter te weten. een mening verschil mag je hebben. en dan hoef je niet tot kansloos aan toe jou mening op te dringen man. ga anders het leger in, word drillsergeant ofzo. sorry hoor, maar je zit al 2 dagen te zeiken op alles wat jij anders vind. we weten nu wel hoe jij vind dat een forum moet zijn
Heb je ene punt
Maar als jij enkel een mening wilt geven om anderen aan het denken te zetten
Waarom herhaalt men dan die mening continu als iemand het niet met hem eens is?
Dat is ook een mening door de strot douwen

En ik reageer niet zo op alles wat ik anders vind
Ik heb alleen het vage idee dat een forum (waar discusieren het doel is van het opstarten ervan) tot discussie moet leiden
En als je niet wil discussieren, prima, maar geef dan ook echt gewoon je mening en reageer niet op de mening van anderen door je eigen 100x te herhalen
Zorg dan dat je ook andere uitleg geeft en voeg wat toe

Anders doe je precies het gene waar jij mij nu van beschuldigd
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 maart 2010 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 08:31 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

En dat vind jij 5 ton waard?
Want dat moet hij gaan verdienen
Vind jij het 5 ton waard om hem op de bank te houden?
5 ton is t waar ja. Uiteraard niet als hij elke week op de bank zit.
Maar als hij net zo veel speelt als dit jaar' prima.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 maart 2010 - 08:36   quote  deeplink  
btw, jullie discusieer discussies horen elders. Pot, ketel, etc.
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 maart 2010 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 08:34 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Heb je ene punt
Maar als jij enkel een mening wilt geven om anderen aan het denken te zetten
Waarom herhaalt men dan die mening continu als iemand het niet met hem eens is?
Dat is ook een mening door de strot douwen

En ik reageer niet zo op alles wat ik anders vind
Ik heb alleen het vage idee dat een forum (waar discusieren het doel is van het opstarten ervan) tot discussie moet leiden
En als je niet wil discussieren, prima, maar geef dan ook echt gewoon je mening en reageer niet op de mening van anderen door je eigen 100x te herhalen
Zorg dan dat je ook andere uitleg geeft en voeg wat toe

Anders doe je precies het gene waar jij mij nu van beschuldigd
en hier heb jij ene punt. (begint bijna op een goeie discussie te lijken lol) een beetje een mix tussen discussie, aan het denken zetters, en niet eindeloos herhalen wat de aan het denken zetter is. dan denk ik dat we een leuker forum hebben. ben ik ook wel weer met je eens
de.fan
 de.fan - zondag 28 maart 2010 - 09:05   quote  deeplink  
betweters tegen andere betweters!! Iedereen kijkt hier naar spelers met zijn eigen bril. Ook ik dat zal ik niet ontkennen. Maar ik kan wel melden dat ik in het belang van Feyenoord kijkt en niks anders............. dus spelers die Feyenoord beter maakt. Ik heb meerdere spelers die ik liever kwijt dan rijk ben zoals: Biseswar, Bruins, Schett, Mulder ( al keepte hij fantastisch tegen Fc Twente ), Slory ( die gelukkig al weg is, wat ik ongelooflijk vind dat hij een andere club heeft gevonden ),de Guzman ( is niet meer wat ie was ),Bahia( een betere zit op de bank en anders zeker wel in de jeugd ). Van deze spelers ben ik van mening dat zij niks toevoegen aan Feyenoord en dus de club ook niet beter zullen maken. Al ben ik zeker van mening dat de spelers bij andere clubs wel tot goede prestaties zullen komen maar daar zal de lat wel iets lager liggen en hebben ze ook niet met minimaal 45000 toeschouwers te maken.
Ronneke
 Ronneke - zondag 28 maart 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Ik hoop dat Landzaat blijft, 5 ton is wel te veel in deze slechte periode maar feyenoord kan hem een aanbieding doen welke billijk en draaglijk is voor de club, hij bepaald zijn salaris niet als hij persé wil blijven. Wil hij dat niet, dan is hij toch vrij om te gaan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door Ronneke --
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 maart 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 10:25 schreef Ronneke het volgende:
Ik hoop dat Landzaat blijft, 5 ton is wel te veel in deze slechte periode maar feyenoord kan hem een aanbieding doen welke billijk en draaglijk is voor de club, hij bepaald zijn salaris niet als hij persé wil blijven. Wil hij dat niet, dan is hij toch vrij om te gaan?
je herhaald jezelf wel erg veel. we weten het nu wel. slotje!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 maart 2010 - 13:12   quote  deeplink  
als ie speelt als vandaag, mag ie vandaag nog weg.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 28 maart 2010 - 13:21   quote  deeplink  
Niks is zo veranderlijk als een Feyenoordfan. Eerst is iedereen blij dat ie er is, dan moet ie weg, dan speelt hij 1 wedstrijd goed en mag hij weer blijven, en nu speelt ie een helft kut (net als heel Feyenoord) en moet ie weer oprotten... Gelukkig hebben jullie een duidelijke mening :P
willempje
 willempje - zondag 28 maart 2010 - 13:24   quote  deeplink  
En de rest is wel goed wil je zeggen???
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 maart 2010 - 13:25   quote  deeplink  
nee doe ze allemaal maar weg.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 28 maart 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:
nee doe ze allemaal maar weg.
Ja, gewoon overnieuw beginnen met een elftal dat wel wil winnen
MS-13
 MS-13 - zondag 28 maart 2010 - 15:04   quote  deeplink  
landzaat is te oud en te langzaam op het middenveld.
Hij kan het verschil niet meer maken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 maart 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 15:04 schreef MS-13 het volgende:
landzaat is te oud en te langzaam op het middenveld.
Hij kan het verschil niet meer maken.
Alles heeft te maken met een bepaald balans in het elftal die al jaren niet 100% is.
craven
 craven - zondag 28 maart 2010 - 15:25   quote  deeplink  
eens,maar met landzaat krijg je die balans nooit....
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 maart 2010 - 15:26   quote  deeplink  
sinds onze held naar nurnberg ging, en onze 2e superheld nu in groningen revalideeert, is er geen balans. ben ik met je eens leon. maar dat hebben we aan ons zelf te danken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 maart 2010 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 15:25 schreef craven het volgende:
eens,maar met landzaat krijg je die balans nooit....
Toch wel denk ik,alleen kan je Feyenoord niet gaan aanpassen om een spits of
middenvelder beter te laten renderen.

Ze missen toch een bepaald gogme Craven :) hahaha
craven
 craven - zondag 28 maart 2010 - 15:30   quote  deeplink  
hahahaha.. middenveld is gewoon de zwakste schakel(laatste tijd), Fer speelt verstoppertje samen met lamzaad. karim kan de bal niet kwijt. Wijnaldum is hopeloos uit vorm
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 maart 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 15:30 schreef craven het volgende:
hahahaha.. middenveld is gewoon de zwakste schakel(laatste tijd), Fer speelt verstoppertje samen met lamzaad. karim kan de bal niet kwijt. Wijnaldum is hopeloos uit vorm
Gini wordt gewoon verkeerd gebruikt vind ik...
Als Feyenoord in dit soort wedstrijden wil verassen
dan moeten ze eens met een basisplek voor Babovic ofzo beginnen.
Vooral tegen de mindere goden...
craven
 craven - zondag 28 maart 2010 - 15:40   quote  deeplink  
gedeeltelijk eens, wijnaldum stond niet op zijn plek, maar de laatste tijd komt er weinig uit zijn gekleurde toverbalschoenen....mis babo ook , tenminste strijd...
ovi
 ovi - zondag 28 maart 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 15:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Toch wel denk ik,alleen kan je Feyenoord niet gaan aanpassen om een spits of
middenvelder beter te laten renderen.

Ze missen toch een bepaald gogme Craven :) hahaha
Helemaal eens.
Waar is dat gogme bij ons ?
Als je dan het commentaar van Been en Gio hoort , wordt er ook niet echt aangespoord om gogme te tonen .
Als je ziet dat ze in de 91ste minuut nog het balletje rond gaan spelen achterin, zegt dat toch wel genoeg .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 maart 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 15:45 schreef ovi het volgende:

[..]

Helemaal eens.
Waar is dat gogme bij ons ?
Als je dan het commentaar van Been en Gio hoort , wordt er ook niet echt aangespoord om gogme te tonen .
Als je ziet dat ze in de 91ste minuut nog het balletje rond gaan spelen achterin, zegt dat toch wel genoeg .
Ja balletje breed over 4 man hahaha
lekker slim?????
Royaal
 Royaal - zondag 28 maart 2010 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 15:45 schreef ovi het volgende:

[..]

Helemaal eens.
Waar is dat gogme bij ons ?
Als je dan het commentaar van Been en Gio hoort , wordt er ook niet echt aangespoord om gogme te tonen .
Als je ziet dat ze in de 91ste minuut nog het balletje rond gaan spelen achterin, zegt dat toch wel genoeg .
ben ik het niet mee eens,
als je nog 40sec heb, en je kan opbouwen, moet je dat doen.
opbouwend kan je spelers vrij spelen, een bal naar voren heeft heel de wedstrijd niks opgeleverd
dat er vervolgens ene slechte opbouw kwam doet daar niks aan af
ovi
 ovi - zondag 28 maart 2010 - 16:11   quote  deeplink  
Maar volgens mij moeten we scoren en dat gebeurt volgens mij niet als je in eigen strafschop gebied loopt te voetballen.
De laatste minuten hadden gewoon alles of niets moeten wezen , want met 1 punt tegen Nec schiet je volgens mij niets op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door ovi --
Royaal
 Royaal - zondag 28 maart 2010 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 16:11 schreef ovi het volgende:
Maar volgens mij moeten we scoren en dat gebeurt volgens mij niet als je in eigen strafschop loopt te voetballen.
De laatste minuten hadden gewoon alles of niets moeten wezen , want met 1 punt tegen Nec schiet je volgens mij niets op
dan hebben we allebei gelijk haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 maart 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 16:04 schreef Royaal het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens,
als je nog 40sec heb, en je kan opbouwen, moet je dat doen.
opbouwend kan je spelers vrij spelen, een bal naar voren heeft heel de wedstrijd niks opgeleverd
dat er vervolgens ene slechte opbouw kwam doet daar niks aan af
Feyenoord die blij is als er een puntje wordt gepakt bij NEC???
Gewoon die bal naar voren en proberen iets te voorzeren lijkt mij beter
op zijn plaats.Daardoor heeft Vlaar ons juist 2x miracleus gered dit seizoen.
Opportunisme en toeval zijn dan nog de enige uitwegen in het spel.
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 maart 2010 - 16:24   quote  deeplink  
zelfs na vandaag is mijn mening over landzaat dezelfde als na de wedstrijd tegen twente....

wegwezen!
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 28 maart 2010 - 16:31   quote  deeplink  
oprotten met die man
brengt niks extra's en kost teveel
Ronneke
 Ronneke - zondag 28 maart 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 16:24 schreef hotjumper het volgende:
zelfs na vandaag is mijn mening over landzaat dezelfde als na de wedstrijd tegen twente....

wegwezen!
Pas op man, je valt net als mij ook in herhaling, dat kan tegen je werken zoals ik weet.
Ook slotje erop!!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 29 maart 2010 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 09:05 schreef de.fan het volgende:
betweters tegen andere betweters!! Iedereen kijkt hier naar spelers met zijn eigen bril. Ook ik dat zal ik niet ontkennen. Maar ik kan wel melden dat ik in het belang van Feyenoord kijkt en niks anders............. dus spelers die Feyenoord beter maakt. Ik heb meerdere spelers die ik liever kwijt dan rijk ben zoals: Biseswar, Bruins, Schett, Mulder ( al keepte hij fantastisch tegen Fc Twente ), Slory ( die gelukkig al weg is, wat ik ongelooflijk vind dat hij een andere club heeft gevonden ),de Guzman ( is niet meer wat ie was ),Bahia( een betere zit op de bank en anders zeker wel in de jeugd ). Van deze spelers ben ik van mening dat zij niks toevoegen aan Feyenoord en dus de club ook niet beter zullen maken. Al ben ik zeker van mening dat de spelers bij andere clubs wel tot goede prestaties zullen komen maar daar zal de lat wel iets lager liggen en hebben ze ook niet met minimaal 45000 toeschouwers te maken.
Wie op de bank is volgens jou beter dan Bahia?
Hofland?
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 29 maart 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 10:25 schreef Ronneke het volgende:
Ik hoop dat Landzaat blijft, 5 ton is wel te veel in deze slechte periode maar feyenoord kan hem een aanbieding doen welke billijk en draaglijk is voor de club, hij bepaald zijn salaris niet als hij persé wil blijven. Wil hij dat niet, dan is hij toch vrij om te gaan?
Als hij voor maximaal 3 ton wil blijven lijkt het me wel te doen
Vind ik nog veel, maar dan kun je het eens wagen
Ronneke
 Ronneke - maandag 29 maart 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 maart 2010 - 12:08 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Als hij voor maximaal 3 ton wil blijven lijkt het me wel te doen
Vind ik nog veel, maar dan kun je het eens wagen
Hoi, dat bedoelde ik ook, hij is niet meer waard, alleen voor de breedte van de selectie. Tegen NEC was hij waardeloos, maar zo ook bijna iedereen. Landzaat doet niet onder voor de rest, krijgen we weer blessures dan zitten we weer in de shit met spelers.
KKL
 KKL - maandag 29 maart 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Landzaat is over the hill.

Haal Overtoom gratis weg bij Heracles!!
Veel betere voetballer en een middenvelder met een goed schot in de benen!
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 maart 2010 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 maart 2010 - 16:33 schreef KKL het volgende:
Landzaat is over the hill.

Haal Overtoom gratis weg bij Heracles!!
Veel betere voetballer en een middenvelder met een goed schot in de benen!
mmmm hij is wel genoemd naar een straat uit 020 Sarcastic_smiley.gif
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 maart 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Overtoom, 1054 Amsterdam, Noord-Holland
Overtoom, 8401 Gorredijk, Opsterland, FR
Overtoom, Zaanstad, Noord-Holland
Overtoom, 2741 Waddinxveen, Zuid-Holland
Overtoom, 1652 Zuidermeer, Koggenland, Noord-Holland
Overtoom, 1671 Medemblik, Noord-Holland
Overtoom, 8043 Zwolle, OV
Overtoom, 2408 Alphen aan Den Rijn, Zuid-Holland
Overtoom, 3813 Amersfoort, UT
Overtoom, 1901 Castricum, Noord-Holland
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 maart 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 maart 2010 - 16:45 schreef Stylzz het volgende:
Overtoom, 1054 Amsterdam, Noord-Holland
Overtoom, 8401 Gorredijk, Opsterland, FR
Overtoom, Zaanstad, Noord-Holland
Overtoom, 2741 Waddinxveen, Zuid-Holland
Overtoom, 1652 Zuidermeer, Koggenland, Noord-Holland
Overtoom, 1671 Medemblik, Noord-Holland
Overtoom, 8043 Zwolle, OV
Overtoom, 2408 Alphen aan Den Rijn, Zuid-Holland
Overtoom, 3813 Amersfoort, UT
Overtoom, 1901 Castricum, Noord-Holland
veel bij ons uit de buurt wel
de.fan
 de.fan - maandag 29 maart 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 maart 2010 - 12:07 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Wie op de bank is volgens jou beter dan Bahia?
Hofland?
Vind ik ja! Maakt veel minder overtredingen als ie samen met Vlaar zou spelen denk ik.
Bahia heeft elke wedstrijd lees het goed: ELKE WEDSTRIJD wel van die stomme overtredingen.
Maar dat is mijn mening en helaas denken andere er anders over.
piet
 piet - maandag 29 maart 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 maart 2010 - 17:15 schreef de.fan het volgende:

[..]

Vind ik ja! Maakt veel minder overtredingen als ie samen met Vlaar zou spelen denk ik.
Bahia heeft elke wedstrijd lees het goed: ELKE WEDSTRIJD wel van die stomme overtredingen.
Maar dat is mijn mening en helaas denken andere er anders over.
hofland pakt gelijk rood met zijn onbesuisde takckles
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 maart 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 maart 2010 - 17:15 schreef de.fan het volgende:

[..]

Vind ik ja! Maakt veel minder overtredingen als ie samen met Vlaar zou spelen denk ik.
Bahia heeft elke wedstrijd lees het goed: ELKE WEDSTRIJD wel van die stomme overtredingen.
Maar dat is mijn mening en helaas denken andere er anders over.
valt toch mee wat ie aan kaarten pakt... misschien zijn het stiekem wel slimme overtredingen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Landzaat moet blijven









0.0077979