BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente kampioen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
achterhoeker
 achterhoeker - vrijdag 16 april 2010 - 22:46   quote  deeplink  
als ras echte feyenoord suporter hoop ik een ding dat Twente
zondag gaat winnen ik gun het Twente.
Want laten wij eerlijk zijn Ajax is dit siezoen genoeg geholpen
door beslissingen van het dwalende arbitrale korps hier in nederland.
Dan alsachterhoeker mag ik Twente de titel wel gunnen toch.

Zet um op Twente

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door achterhoeker --
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 17 april 2010 - 09:22   quote  deeplink  
Als jij vindt dat je een rasechte Feyenoorder bent en je hoopt dat je club verliest ben je geen feyenoorder, zelfs geen supporter. Twente heeft het in eigen hand, wanneer ze dat weggeven hebben ze dat aan zichzelf te danken.
Paul_RJC
 Paul_RJC - zaterdag 17 april 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Ik hoor wel meer 'Feyenoordsupporters' zeggen dat ze willen dat 'hun' ploeg verliest, en dit vind ik grote onzin. Een echte fan ziet zijn club nooit graag verliezen, en bovendien is Feyenoord nog niet zeker van de 4e plaats, die recht geeft op een voorronde minder in de Europa League.
SanderS
 SanderS - zaterdag 17 april 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Meneer de achterhoeker probeert hier ff een schouderklopje te vangen. Maar vangt gelukkig alleen maar de juiste antwoorden. Een echte supporter van een club wil dat zijn club ten koste van alles en altijd wint. Ik ben een Ajacied en gun Twente bijna alles, maar niet het kampioenschap ten koste van AJAX. Wanneer ik in de positie zou staan waar Feyenoord nu staat zou ik me aardig klote voelen. Maar jullie Feyenoorders moeten maar gewoon hopen op puntverlies van AJAX en niet dat je eigen club verliest. Ik vind dit echt zo kansloos...

Wanneer Twente kampioen wordt ben ik een van de eerste die ze hiermee zou feliciteren, maar dan moet het idd wel op eigen kracht zijn zoals Sebbe1 zegt. Je speelt allemaal 34wedstrijden de gene die aan het einde van de reeks de meeste punten heeft verzameld is de terechte winnaar. Ik hoop toch echt op mijn club.

Succes Twente! Maar hoop stiekem op puntverlies....
hospik
 hospik - zaterdag 17 april 2010 - 13:03   quote  deeplink  
hopen dat je eigen club verliest is heel sneu!
bird
 bird - zaterdag 17 april 2010 - 15:50   quote  deeplink  
ajax word kampioen
Moker3000
 Moker3000 - zaterdag 17 april 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Het is een lastig dilemma als je zoals ik een ras supporter van Feyenoord bent.
1ner zijds wil je natuurlijk altijd dat je ploeg wint, maar in dit geval is het erg lastig.. winst op Twente zou betekenen dat Feyenoord 020'ers de titel zou kunnen bezorgen.. en zoiets zouden we nog een halve eeuw te horen krijgen...
De pest die wij hebben aan 020 zit zo diep ingeworteld dat we die kant niets gunnen.. en al helemaal niet door ons toedoen.
Je aartsrivaal helpen???!! Denk nou eens na!!
Als je dat niet begrijpt??!! DAT IS PAS SNEU!
@lex
 @lex - zaterdag 17 april 2010 - 18:14   quote  deeplink  
ik ga er van uit dat Twente morge gewoon wint of dat afgesproken is of niet durf ik niet te zeggen(na de grote domper in rotterdam). En volgende week vind ik dat je als landskampioen moet winnen van nac al is dat geen makkelijke wedstrijd doet nac het onder mijn verwachtingen.
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 22:46 schreef achterhoeker het volgende:
als ras echte feyenoord suporter hoop ik een ding dat Twente
zondag gaat winnen ik gun het Twente.
luister eens naar jezelf: Als RAS echte FR supporter wil ik dat een ander wint...

Kap toch man, je maakt jezelf belachelijk
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 17:30 schreef Moker3000 het volgende:
Het is een lastig dilemma als je zoals ik een ras supporter van Feyenoord bent.
1ner zijds wil je natuurlijk altijd dat je ploeg wint, maar in dit geval is het erg lastig.. winst op Twente zou betekenen dat Feyenoord 020'ers de titel zou kunnen bezorgen.. en zoiets zouden we nog een halve eeuw te horen krijgen...
De pest die wij hebben aan 020 zit zo diep ingeworteld dat we die kant niets gunnen.. en al helemaal niet door ons toedoen.
Je aartsrivaal helpen???!! Denk nou eens na!!
Als je dat niet begrijpt??!! DAT IS PAS SNEU!
nee je ploeg express zien verliezen, dan ben je een schte supporter??
mazzel
 mazzel - zaterdag 17 april 2010 - 18:38   quote  deeplink  
Helaas gebeurd het te vaak dat de zogenaamde top ploegen als ajax en psv te veel voordeel van de scheidsrechters krijgen als het om de titel gaat, het lijkt wel of de knvb alvorens de competitie begint al weet wie er de voordeel van de scheidrechters krijgt, als twente kampioen wordt dan is het puur op eigen kracht geweest en niet met behulp van buitenaf zoals ajax het moet hebben van voordeeltjes, ze worden niet voor niets lucky ajax genoemd.
twentechamps
 twentechamps - zaterdag 17 april 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 11:37 schreef SanderS het volgende:
Meneer de achterhoeker probeert hier ff een schouderklopje te vangen. Maar vangt gelukkig alleen maar de juiste antwoorden. Een echte supporter van een club wil dat zijn club ten koste van alles en altijd wint. Ik ben een Ajacied en gun Twente bijna alles, maar niet het kampioenschap ten koste van AJAX. Wanneer ik in de positie zou staan waar Feyenoord nu staat zou ik me aardig klote voelen. Maar jullie Feyenoorders moeten maar gewoon hopen op puntverlies van AJAX en niet dat je eigen club verliest. Ik vind dit echt zo kansloos...

Wanneer Twente kampioen wordt ben ik een van de eerste die ze hiermee zou feliciteren, maar dan moet het idd wel op eigen kracht zijn zoals Sebbe1 zegt. Je speelt allemaal 34wedstrijden de gene die aan het einde van de reeks de meeste punten heeft verzameld is de terechte winnaar. Ik hoop toch echt op mijn club.

Succes Twente! Maar hoop stiekem op puntverlies....
leip hoor met om met allemaal ajax supporters op een twenteforum te gaan kijken over wat een feyenoorder zegt, die feyenoorders die twente het gunnen zijn gewoon leipe kerels. wie gunt ajax nu de titel? dat zou pas slecht zijn voor een feyenoord supporters. gewoon ajax niets gunnen, de media verdraait al alles om ajax in een mooi daglicht te stellen, en gezeur over scheidsrechters van ajax supporters hoef ik ook niet te horen want bijna elke beslissing wordt genomen in het voordeel van ajax. zelfs als het om de beker gaat. over 2 wedstrijden, puur in het voordeel van ajax. zo zie ik ajax wel die beker winnen. dus zou het alleen maar terrecht zijn om als feyenoordsupporter twente te steunen!
schouderklopje van mij
Moker3000
 Moker3000 - zaterdag 17 april 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 18:23 schreef remco k het volgende:

[..]

nee je ploeg express zien verliezen, dan ben je een schte supporter??
Uit dit soort opmerkingen zie ik dat je er geen reet van snapt...
Je snapt blijkbaar de verhoudingen niet tussen 010 / 020 .. Hoe dat gevoel leeft bij echte supporters van die clubs..

Hoe cru ook.. soms gaat haat boven liefde.
ajax250595
 ajax250595 - zaterdag 17 april 2010 - 22:33   quote  deeplink  
Hoe triest ben je als Feyenoord supporter als je wil dat je eigen club verliest
jaja
 jaja - zaterdag 17 april 2010 - 23:56   quote  deeplink  
feyenoord heeft elke cent nodig, dat is waar verstand boven haat moet staan. de 4de positie leverd weer meer geld op aan tv-gelden. ook hoef je 1 ronde minder in de europa league wat je ook meer opleverd. als je wilt dat je uit de schulden komt moeten die supporters maar eens leren nadenken. afgezien dat ik natuurlijk gewoon op een 30ste landstitel van Ajax zit te wachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 april 2010 door jaja --
remco k
 remco k - zondag 18 april 2010 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 18:38 schreef mazzel het volgende:
Helaas gebeurd het te vaak dat de zogenaamde top ploegen als ajax en psv te veel voordeel van de scheidsrechters krijgen als het om de titel gaat, het lijkt wel of de knvb alvorens de competitie begint al weet wie er de voordeel van de scheidrechters krijgt, als twente kampioen wordt dan is het puur op eigen kracht geweest en niet met behulp van buitenaf zoals ajax het moet hebben van voordeeltjes, ze worden niet voor niets lucky ajax genoemd.
zonder hulp???

Kessler roept al heel het seizoen dat hij wil dat Twente Kampioen wordt???
remco k
 remco k - zondag 18 april 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 18:45 schreef twentechamps het volgende:

[..]

leip hoor met om met allemaal ajax supporters op een twenteforum te gaan kijken over wat een feyenoorder zegt, die feyenoorders die twente het gunnen zijn gewoon leipe kerels. wie gunt ajax nu de titel? dat zou pas slecht zijn voor een feyenoord supporters. gewoon ajax niets gunnen, de media verdraait al alles om ajax in een mooi daglicht te stellen, en gezeur over scheidsrechters van ajax supporters hoef ik ook niet te horen want bijna elke beslissing wordt genomen in het voordeel van ajax. zelfs als het om de beker gaat. over 2 wedstrijden, puur in het voordeel van ajax. zo zie ik ajax wel die beker winnen. dus zou het alleen maar terrecht zijn om als feyenoordsupporter twente te steunen!
schouderklopje van mij
waarom is 2 wedstrijden puur in het voordeel van AJAX dan??

Feyenoord speelt een thuiswedstrijd met eigen publiek en ajax doet hetzelfde.

In Engeland werd de bekerfinale altijd op neutraal terrein gehouden, als het dus noiet was gebeurt, dan pas was het oneerlijk geweest..
Moker3000
 Moker3000 - zondag 18 april 2010 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 23:56 schreef jaja het volgende:
feyenoord heeft elke cent nodig, dat is waar verstand boven haat moet staan. de 4de positie leverd weer meer geld op aan tv-gelden. ook hoef je 1 ronde minder in de europa league wat je ook meer opleverd. als je wilt dat je uit de schulden komt moeten die supporters maar eens leren nadenken. afgezien dat ik natuurlijk gewoon op een 30ste landstitel van Ajax zit te wachten.
uhm..... 5de plaats betekend extra ronde ... en dus meer geld... hier gaat verstand dus met haat hand in hand..

Zondag verliezen is alleen maar beter voor 010
Ride
 Ride - zondag 18 april 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Succes Twente, nog 2 wedstrijden...
achterhoeker
 achterhoeker - zondag 18 april 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

luister eens naar jezelf: Als RAS echte FR supporter wil ik dat een ander wint...

Kap toch man, je maakt jezelf belachelijk
Weet je wat belachelijk is Ajax aan de titel helpen hopenlijk gebeurd dat niet:):):)
remco k
 remco k - zondag 18 april 2010 - 15:37   quote  deeplink  
Wie helpt AJAX aan de titel dan???, echt te triest voor woorden dat jullie de hulp van een andere club nodig hebben om kampioen te worden..

Volgens mij behoort iedere club, iedere wedstrijd voor de winst te gaan en dan aan het einde van de competitie is er 1 kampioen..
twentechamps
 twentechamps - zondag 18 april 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 15:37 schreef remco k het volgende:
Wie helpt AJAX aan de titel dan???, echt te triest voor woorden dat jullie de hulp van een andere club nodig hebben om kampioen te worden..

Volgens mij behoort iedere club, iedere wedstrijd voor de winst te gaan en dan aan het einde van de competitie is er 1 kampioen..
wat bedoel je hiermee dan? dat feyenoord voor twente is omdat als twente kamioen wordt feyenoord als het ware ook kampioen word?? als dat het geval is ga dan liever op een ander forum schrijven dan over 2 clubs buiten twente.
bahbah
 bahbah - zondag 18 april 2010 - 20:05   quote  deeplink  
NAC Breda wist op voorhand dat het moest winnen in Heerenveen om zeker te zijn van de play-offs om Europees voetbal. Maar volgens coach Robert Maaskant ging zijn ploeg bewust met een 'gelijkspelorganisatie' het veld in. "De boel opengooien zou zelfmoord zijn." Het bleef 0-0, mede omdat Gerald Sibon namens de thuisclub een strafschop miste.

Door het gelijkspel zal NAC Breda op de laatste speeldag voluit moeten tegen FC Twente, dat juist in Breda het kampioenschap kan veroveren. "Alles is nog mogelijk", sprak Maaskant. "Ik heb het gevoel dat wij zomdaar het kampioenschap kunnen beslissen. We hebben in Breda Ajax gepakt en ook PSV. Het kan nog wel eens een heet middagje NAC worden."

hehehehehehehehehehe...........wiiiiihihihihihihi......
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 19 april 2010 - 09:29   quote  deeplink  
evil.gif

nog 1 wedstrijd... we zullen het zien
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 18:29 schreef twentechamps het volgende:

[..]

wat bedoel je hiermee dan? dat feyenoord voor twente is omdat als twente kamioen wordt feyenoord als het ware ook kampioen word?? als dat het geval is ga dan liever op een ander forum schrijven dan over 2 clubs buiten twente.
Nee, dat FR is bezweken onder de druk van het publiek en daardoor absoluut niet konden presteren, in dezelfde vorm als een week eerder hadden jullie niet van FR gewonnen, dat bedoel ik met, dat jullie een ander team nodig hebben om de titel te pakken..
Daar kunnen jullie trouwens niets aan doe hoor, begrijp me niet verkeerd..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 19 april 2010 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, dat FR is bezweken onder de druk van het publiek en daardoor absoluut niet konden presteren, in dezelfde vorm als een week eerder hadden jullie niet van FR gewonnen, dat bedoel ik met, dat jullie een ander team nodig hebben om de titel te pakken..
Daar kunnen jullie trouwens niets aan doe hoor, begrijp me niet verkeerd..
Man zeik niet zo joh!! Jullie hebben toch ook een ander nodig om kampioen te worden,jullie hadden gewoon een wedstrijdje meer moeten winnen.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 19 april 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 10:47 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Man zeik niet zo joh!! Jullie hebben toch ook een ander nodig om kampioen te worden,jullie hadden gewoon een wedstrijdje meer moeten winnen.
Precies, aan het eind van het seizoen is degene met de meeste punten kampioen en als het gelijkstaat degene met het beste doelsaldo.
We zullen zien...
twentechamps
 twentechamps - maandag 19 april 2010 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, dat FR is bezweken onder de druk van het publiek en daardoor absoluut niet konden presteren, in dezelfde vorm als een week eerder hadden jullie niet van FR gewonnen, dat bedoel ik met, dat jullie een ander team nodig hebben om de titel te pakken..
Daar kunnen jullie trouwens niets aan doe hoor, begrijp me niet verkeerd..
FR had ook niet een week eerder van twente uit gewonnen. twente is ook niet voor niets 30 thuiswedstrijden op rij ongeslagen!
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 11:28   quote  deeplink  
ik zeg ook niet dat FR had gewonnen, Twente speelt krampachtig en als FR echt goed had gevoetbald, dan was er waarschijnlijk niet gescoord. Ik noe dat competitie vervalsing, waar jullie overigens niets aan kunnen doen..
twente supporter
 twente supporter - maandag 19 april 2010 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, dat FR is bezweken onder de druk van het publiek en daardoor absoluut niet konden presteren, in dezelfde vorm als een week eerder hadden jullie niet van FR gewonnen, dat bedoel ik met, dat jullie een ander team nodig hebben om de titel te pakken..
Daar kunnen jullie trouwens niets aan doe hoor, begrijp me niet verkeerd..
das dom gelul dat we een andere team nodig hebben :S

zo als maaskant al zei wordt een heet middagje nac maar wel met gemengde gevoelens hier kun je uit maken dat ook maaskant niet wil hebben dat 020 kampioen gaat worden
SanderS
 SanderS - maandag 19 april 2010 - 14:20   quote  deeplink  
De haat van FR naar AJAX begrijp ik wel. Wij gunnen elkaar niets! Maar de haat van Twente naar AJAX snap ik niets van??!! Ik hoor AJAX supporters/oud voorzitter/spelers etc etc niets anders zeggen dat ze willen dat AJAX kampioen wordt maar ze het Twente van harte gunnen. En ook ik als AJAX supporter zou het fantastisch vinden als Twente kampioen wordt. Allen, ja... wel logisch dat ik liever heb dat AJAX kampioen wordt he??!! Wanneer Twente van NAC wint heb ik diep respect voor Twente!! In een heel seizoen slechts 2x verliezen is echt een TOP prestatie!! Maar wanneer ze punten verspelen en AJAX wint, kan je natuurlijk niet zeggen dat je onverdiend kampioen word wanneer je 85punten hebt behaald en een doelsaldo van minimaal 84! Maar goed....
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 11:42 schreef twente supporter het volgende:

[..]

das dom gelul dat we een andere team nodig hebben :S

zo als maaskant al zei wordt een heet middagje nac maar wel met gemengde gevoelens hier kun je uit maken dat ook maaskant niet wil hebben dat 020 kampioen gaat worden
Maaskant heeft zelfs een seizoenskaart gehad in A´dam, ik denk dus dat hij iets anders bedoelde..
twente supporter
 twente supporter - maandag 19 april 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Maaskant heeft zelfs een seizoenskaart gehad in A´dam, ik denk dus dat hij iets anders bedoelde..
nou ja dat kan ook nog ja
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 17:52   quote  deeplink  
We zullen wel zien, feit is wel dat het en van twente, en van AJAX twee zeer knappe prestaties zijn dit seizoen.

Met meer dan 80 punten wordt je normaal gesproken lachend kampioen. We zullen wel zien wie het word
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - maandag 26 april 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Twente kampioen zonder competitie vervalsing maar op eigen kracht alvast gefeliciteerd
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 april 2010 - 19:01   quote  deeplink  
Ajax wint sowieso de beker,
Ajax wint van NEC, maar het is te hopen dat NAC minimaal een puntje pakt,
Opzich ben ik al blij dat Jol een heel goed team heeft opgebouwd en dat we 2e staan en dat we de minste tegendoelpunten hebben geïncasseerd en de meeste doelpunten hebben gemaakt.
Ajax wint de Dubbel !(hopelijk)
twenteOK
 twenteOK - maandag 26 april 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Ik verwacht gewoon dat Twente met 0-4 wint. NAC is middelmaat dit seizoen. Ze hebben echt goede spelers, maar Maaskant weet er niet genoeg rendement uit te halen. Twente is op trainingskamp, ze nemen NAC erg serieus als tegenstander, dus Twente is er klaar voor.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 april 2010 - 07:54   quote  deeplink  
Maar NAC moet ook knallen, willen ze in Europa spelen.
Dus die zijn er ook op gebrand om die wedstrijd te winnen,
En NAC uit is ook lastig, Ajax, AZ en PSV hebben daar niet gewonnen
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 27 april 2010 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 07:54 schreef Hasjkoph het volgende:
Maar NAC moet ook knallen, willen ze in Europa spelen.
Dus die zijn er ook op gebrand om die wedstrijd te winnen,
En NAC uit is ook lastig, Ajax, AZ en PSV hebben daar niet gewonnen
Er valt niets te knallen de helft is geblesseerd en geschorst, daarnaast heeft twente gewoon de kwaliteit om nac met ruime cijfers opzij te zetten. Twente is al 2 weken kampioen ze moeten alleen nog even duidelijk maken zondag en dan is het feest in Enschede.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 april 2010 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 13:15 schreef Feyenoord1111111 het volgende:

[..]

Er valt niets te knallen de helft is geblesseerd en geschorst, daarnaast heeft twente gewoon de kwaliteit om nac met ruime cijfers opzij te zetten. Twente is al 2 weken kampioen ze moeten alleen nog even duidelijk maken zondag en dan is het feest in Enschede.
Twente met ruime cijfers winnen?
Twente wint al het hele seizoen net met 0-1, 1-0, 1-2, 2-1. En af en toe is het 2 doelpunten verschil. En Nac uit is moeilijk, dus zullen ze echt niet met ruime cijfers het gaan winnen.
Ik verwacht gewoon een gelijkspel..
schapio
 schapio - dinsdag 27 april 2010 - 20:43   quote  deeplink  
we zullen het zien zondag,hoop dat nac minstens gelijk speelt en ajax wint maar ja mocht twente winnen dan zijn ze ook terecht kampioen. heel degelijk en weinig verliespunten, als ajax supporter kan ik dan ook nog blij zijn met de inhaalrace en champions league kwalificatie.
allemaal een mooie zondag toegewenst en dat de beste kampioen mag worden
afcadavid
 afcadavid - zondag 02 mei 2010 - 08:08   quote  deeplink  
twente gefeliciteert met het (naderende) kampioenschap ik zie jullie niet verliezen van (met respect) Nac breda ze missen penders en schilder
twente wint met 2-4 en ajax wint met 1-6
oftwel twente wordt kampioen

(ik hoop alleen wel nog steeds dat ajax het wordt maar realistisch gezien gaat het niet lukken)
piet
 piet - zondag 02 mei 2010 - 10:35   quote  deeplink  
Zet hem op twente!!! SUC6, grtn uit Rotterdam
Kroepoek
 Kroepoek - zondag 02 mei 2010 - 12:16   quote  deeplink  
Dat het nog niet duidelijk is dat niemand uit de hele eredivisie wil dat Ajax kampioen word... dat zegt toch al genoeg over die arrogante Amsterdammers!?
Djee
 Djee - zondag 02 mei 2010 - 12:27   quote  deeplink  
HEEL Rotterdam zegt: Kom op Twente, jullie verdienen het!
Alles beter dan...........
dege
 dege - zondag 02 mei 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:35 schreef piet het volgende:
Zet hem op twente!!! SUC6, grtn uit Rotterdam
nog zo'n nep supporter!!
FAATJUH
 FAATJUH - zondag 02 mei 2010 - 14:23   quote  deeplink  
ik ben vandaag zwaar voor twente en donderdag hoop ik dat feyenoord met 3-0 wint in de kuip
helemaal niks in amsterdam muhahahaha

groetjes vanuit Den Haag :) fcdh till i die
Pjettr
 Pjettr - zondag 02 mei 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Twente met het eerste kampioenschap!!
Jammer genoeg niet ajax , maar het is verdient..
Succes verder en volgend jaar zijn wij hopelijk een keer aan de beurd ;)

Groeten Ajax Supporter
chester
 chester - zondag 02 mei 2010 - 16:23   quote  deeplink  
twente gefeliciteerd van ons allemaal uit gendringen gelderland hiep per de piep hoera he geen ajax dit jaar gr trees
bjorn
 bjorn - zondag 02 mei 2010 - 16:35   quote  deeplink  
gefelicteerd twente met het kampioenschap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente kampioen









0.0088849