BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente kampioen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
hospik
 hospik - zondag 02 mei 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Van Harte twente verdiend! Geniet ervan!
Afz: doodzieke Ajax supporter
henkie1969
 henkie1969 - zondag 02 mei 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Van harte gefeliciteerd van deze Feyenoord supporter
Het is jullie van harte gegund .....
Djee
 Djee - zondag 02 mei 2010 - 17:14   quote  deeplink  
YES! PROFICIAT MANNEN!!!!
Welgemeend van (alweer) een Feyenoorder!
Ik heb er al verschillende op jullie genomen, maar DEZE wordt SPECIAAL!
bird
 bird - zondag 02 mei 2010 - 17:14   quote  deeplink  
gefeliciteerd met het kampioenschap afz een ajacied
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zondag 02 mei 2010 - 18:21   quote  deeplink  
Iedereen die met iets Twente te maken heeft: Gefeliciteerd met jullie verdiende behaalde kampioensschap.

Groeten Feyenoord Supporter
kevinvy[FR]
 kevinvy[FR] - zondag 02 mei 2010 - 18:30   quote  deeplink  
Gefeliciteerd ! verdiend kampioen
R()b
 R()b - zondag 02 mei 2010 - 18:56   quote  deeplink  
Gefeliciteerd dudes!
Zuip ze wordt lekker lam haha
demoremda
 demoremda - zondag 02 mei 2010 - 19:26   quote  deeplink  
gefeliciteerd twente, waanzinnige race tot het einde, kan er vrede mee hebben:)
een ajacied
Tjabba
 Tjabba - zondag 02 mei 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Twente .
Groetjes uit Rotterdam.
sebbe1
 sebbe1 - zondag 02 mei 2010 - 22:29   quote  deeplink  
Gefeliciteerd met jullie 1ste kampioenschap
Ride
 Ride - maandag 03 mei 2010 - 01:18   quote  deeplink  
Een felicitatie voor deze prestatie. 2 wedstrijden maar verliezen is ongekend.
We hebben het nog spannend gemaakt maar het mocht niet baten.
Nu is jullie leus waarheid:
"Één maal zullen jullie kampioen zijn" ;)
gerard kots
 gerard kots - maandag 03 mei 2010 - 10:57   quote  deeplink  
Tukkers, het is jullie gegund, gefeliciteerd!! gruss uit MOKUM Oh ja , komen jullie maar in de top 3, pisvee eruit , lijkt mij een goed plan!
Beph
 Beph - maandag 03 mei 2010 - 11:40   quote  deeplink  
Superresultaat met de crealisten achter het doel van Bosker
zjoske
 zjoske - maandag 03 mei 2010 - 12:58   quote  deeplink  
Ik ben een geboren en getogen Eindhovenaar en dus is er voor mij maar 1 club die ik kan supporteren en dat is PSV. PSV heeft echter dit jaar niet gebracht wat je van ze mocht verwachten en dus is F.C. Twente de verdiende en terechte kampioen. Bij deze mijn gelukwensen aan zowel de club als de aanhang en veel succes in de Champions-League. Ook wil ik iedereen bij F.C. Twente bedanken dat ze Ajax van de titel hebben weten af te houden, je moet er de komende 100 jaar toch niet aan denken dat ze daar nog eens kampioen worden. Twente de titel is jullie gegund al hoop ik wel dat wij hem volgend jaar weer vieren in Eindhoven, tot dan wens ik jullie alle goeds en geniet van jullie feestje, het is verdiend.
gerard kots
 gerard kots - maandag 03 mei 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 12:58 schreef zjoske het volgende:
Ik ben een geboren en getogen Eindhovenaar ...... Ook wil ik iedereen bij F.C. Twente bedanken dat ze Ajax van de titel hebben weten af te houden, je moet er de komende 100 jaar toch niet aan denken dat ze daar nog eens kampioen worden. .
Kijk , en dat noemen wij nou het eeuwige minderwaardigheidscomplex.... geboren EN getogen in Eindhoven, dat zegt genoeg. Maak je niet te druk ouwe! groetje uit ons PRACHTIGE MOKUM
alibabba
 alibabba - maandag 03 mei 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Hallo mensen, ik ben een Ajacied in hart en nieren. Bij deze wil ik Twente en al zijn supporters van harte feliciteren met het behaalde kampioenschap. PROFICIAT...
Bonkie
 Bonkie - maandag 03 mei 2010 - 19:50   quote  deeplink  
Ten eerste: gefeliciteerd.
Ten tweede: Jullie zegge wel helemaal niets in amsterdam,
maar tog wel jullie kampioen wij de knvb beker
en meschien ook nog de johan cruijff schaal.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 03 mei 2010 - 20:09   quote  deeplink  
fc twente van harte gefeliciteerd met het kampioenschap.

het is jullie gegund
AFCA_1
 AFCA_1 - maandag 03 mei 2010 - 23:32   quote  deeplink  
FC Twente en supporters van harte gefeliciteerd met het kampioenschap ! !
Ondanks dat Ajax de 2e seizoenshelft fantastisch heeft gepresteerd hebben jullie het over de gehele competitie verdiend. Mischien volgend jaar revange.....

Groeten uit Mokum
miauw123
 miauw123 - dinsdag 04 mei 2010 - 00:50   quote  deeplink  
ik ben een echte tukker , en onze jongens hebben het heel goed gedaan , dus ajax steek die maar in je ....
het valt me wel op dat nu twente kampioen is dat ik geen ajaxiet meer hoor op deze twentesite.....
zielig , waar zijn jullie nu dan met je commentaar ?
Boevenkop
 Boevenkop - dinsdag 04 mei 2010 - 09:39   quote  deeplink  
Goed voorbeeld doet volgen. Twente gefeliciteerd!

Een Utreg supporter
Jos Caeijers
 Jos Caeijers - dinsdag 04 mei 2010 - 12:29   quote  deeplink  
Als PSV supporter vind ik het jammer dat PSV geen kampioen is geworden. Heb wel erg genoten van de manier waarop jullie het kampioenschap van Twente hebben gevierd. Prachtige beelden van een geweldig mooie sfeer. Ik blijf PSV supporter maar wil jullie wel feliciteren met dit mooie en verdiende resultaat.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 04 mei 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Stakkers van Twente met hun nep kampioensschap.
Theo Janssen die een afspraak heeft gemaakt met Fehér want als er iemand een ander een beuk verkoopt na een overtreding is Jansen het wel.
Maar nee hoor, ingecalculeerde rode kaart. Direkt een vrije trap nemen en vrij doorlopen naar de goal.
Ke$ler heeft er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen.
Team kan nu uitgekleed worden en terug naar de plek waar jullie horen.
Ergens in de subtop afwisselend met Heerenveen/Groningen/Vitesse/Utrecht en Feyenoord.

En maar roepen helemaal niks in Amsterdam... wij hebben alles en ook nog in veelvoud van wat dat saaie twente ooit zou kunnen krijgen.
Één maal zijn jullie kampioen, je hebt toch niet de illusie dat er ooit een 2e bij komt, of misschien zoals bij die kaaskoppen... na ruim 20 jaar ofzo.
Wij waren de beste dit seizoen, op alle gebieden behalve met de door de 010-ers zo vaak aangehaalde knJb.. die hadden wij niet in de knip op een paar scheidsrechters na die tegen Ke$ler durfde op te treden. Notabene een feyenoorder als Vink durft lef te tonen en wordt prompt geschorst.
Bossen mocht afgelopen zondag zich ook de ogen uit zijn kop schamen voor de niet gegeven rode kaart maar dat zullen ze wel goed genoeg vinden zo.

Twente kampioen? Ja, op papier maar niet in de harten van de waren voetbalgenieters die hun club met 106 doelpunten en veelal prachtig spel zagen domineren op de Nederlandse Velden.
a.s. Donderdag gaan we het van harte afmaken en ik lach me rot als er binnen een kwartier een voorsprong staat van 0-3 voor ons in de Kuip.
De hele 2e helf een leeg stadion en een kapotgeslagen binnenstad waardoor de eerste 5 jaar geen eens een thuissupporter van dat 010 in hun eigen stadion mogen kijken naar de enige echte Klassieker.
SanderS
 SanderS - dinsdag 04 mei 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 00:50 schreef miauw123 het volgende:
ik ben een echte tukker , en onze jongens hebben het heel goed gedaan , dus ajax steek die maar in je ....
het valt me wel op dat nu twente kampioen is dat ik geen ajaxiet meer hoor op deze twentesite.....
zielig , waar zijn jullie nu dan met je commentaar ?
Gast, zo zonde wat jij doet. Je bent een keer verdiend kampioen. Er zijn al heel wat supporters van AJAX geweest op deze topic die jullie hiermee feliciteren. En dan dit bericht van jou. Jammer...

Ben blij dat de meeste Tukkers wel een normaal verstand hebben.

Dat was mijn commentaar.

Nogmaals, FC Twente, Van Harte! Tis jullie gegund! Tis verdiend!
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 00:50 schreef miauw123 het volgende:
ik ben een echte tukker , en onze jongens hebben het heel goed gedaan , dus ajax steek die maar in je ....
het valt me wel op dat nu twente kampioen is dat ik geen ajaxiet meer hoor op deze twentesite.....
zielig , waar zijn jullie nu dan met je commentaar ?
he kneusje, waar was jij zelf dan voordat jullie kampioen werden, nog nooit heb ik jou hier ook maar iets zien posten, en als je zou lezen dan zij het merendeel van de felicitaties hier op de site van AJACIEDEN, lezen kan het boertje dus ook al niet.

Vraagje: zelfs nu jullie kampioen zijn, ben je nog drukker met AJAX dan met Twente, rare snuiters daar in het oosten..
achterhoeker
 achterhoeker - dinsdag 04 mei 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Ja Remco alle wijzen komen uit het oosten,ze waren Ajax te slim af.
Het verschil was één puntje nog mooier was één half puntje maar dat kan niet
maar amsterdam is diep in rouw.te mooi om waar te zijn :):):):):)
zjoske
 zjoske - woensdag 05 mei 2010 - 00:49   quote  deeplink  
Ha Gerard Kots (Je naam zegt al genoeg) wat loop je nou te zeiken over een minderwaardigheidscomplex, de laatste 10 jaren hebben wij meer titels kunnen vieren dan jullie. Als de frustratie ergens diep zit is het wel bij de piepeltjes uit het o zo prachtige mokum en zelfs dan hebben ze nog een grote muil. Wat jullie amsterdamse bluf noemen dat heet buiten dat stadje van jullie gewoon arogantie en daar doen brabanders en tukkers niet aan. Toch nog een tip voor je mocht je ooit nog iets te vieren hebben. Helemaal niets in amsterdam en er is een amsterdammer D**d gegaan zijn 2 geweldige meezingers die het altijd goed doen. Veel succes met je frustraties (het zit echt diep na 6 jaar zonder schaal) enne GE KUNT DE GROETEN UIT BRABANT KRIJGEN ***
remco k
 remco k - woensdag 05 mei 2010 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 23:05 schreef achterhoeker het volgende:
Ja Remco alle wijzen komen uit het oosten,ze waren Ajax te slim af.
Het verschil was één puntje nog mooier was één half puntje maar dat kan niet
maar amsterdam is diep in rouw.te mooi om waar te zijn :):):):):)
Amsterdam diep in rouw??? ik snap je niet helemaal, AJAX heeft een uitstekend seizoen gedraaid, hier is iedereen tevreden mee en we hebben nog een finale te spelen, nogmaals, win de titel eerst maar eens een keer of 10, dan tellen jullie ook een beetje mee. Grapig dat je serieus denkt dat amsterdam in rouw is.. en Twente was ajax nergens te slim af. Volgens mij wint AJAX gewoon met 3-0 van jullie.

Nogmaals, jullie hebben de titel verdiend gewonnen, maar ik snap jullie haat naar A'dam niet helemaal, we hebben jullie nooit wat misdaan, of wel??
Kan dus enkel wijzen op het feit dat jullie supporters een stelletje meelopers zonder eigen mening zijn.

KOm op kerel vorm je eigen mening, loop niet zo met de menigte mee man, dat is pas echt zielig..
remco k
 remco k - woensdag 05 mei 2010 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 00:49 schreef zjoske het volgende:
Ha Gerard Kots (Je naam zegt al genoeg) wat loop je nou te zeiken over een minderwaardigheidscomplex, de laatste 10 jaren hebben wij meer titels kunnen vieren dan jullie. Als de frustratie ergens diep zit is het wel bij de piepeltjes uit het o zo prachtige mokum en zelfs dan hebben ze nog een grote muil. Wat jullie amsterdamse bluf noemen dat heet buiten dat stadje van jullie gewoon arogantie en daar doen brabanders en tukkers niet aan. Toch nog een tip voor je mocht je ooit nog iets te vieren hebben. Helemaal niets in amsterdam en er is een amsterdammer D**d gegaan zijn 2 geweldige meezingers die het altijd goed doen. Veel succes met je frustraties (het zit echt diep na 6 jaar zonder schaal) enne GE KUNT DE GROETEN UIT BRABANT KRIJGEN ***
en wij de laatste 30 jaar bijna 2 keer zo vaak als jullie, ik snap je probleem niet helemaal, en nee hoor, ik heb absoluut geen frustratie over geen kampioenschappen, onze tijd zal weer komen, dat is altijd al zo geweest, en dan kijk ook jij met je zielige PSV clubje weer zoals gewonlijk op tegen het mooie voetbal en de vele prijzen die we gaan winnen. En jullie liedjes motiveert AJAX alleen maar meer.
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - donderdag 06 mei 2010 - 15:40   quote  deeplink  
Als Ajaxied wil je altijd dat je eigen club wint en kampioen wordt maar jullie zijn dit seizoen de terechte kampioen. Alle Twente Supporters mijn complimenten voor een geweldig seizoen en gefeleciteerd.
j@€€0
 j@€€0 - woensdag 03 november 2010 - 19:41   quote  deeplink  
ik vind het na deze competitie dat twente het het meeste verdiend ajax heeft de hele competitie 3e gestaan twente 25 rondes 1e! als iemand het verdiend is eht twente (LL)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 november 2010 - 08:18   quote  deeplink  
ben je uit je zomerslaap ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente kampioen









0.0069470