BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 06 december 2013 - 18:52   quote  deeplink  
ja ,of een van de andere drie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 december 2013 - 19:27   quote  deeplink  
Mooie loting inderdaad. Goede tegenstanders, maar niet onmogelijk. Wordt wel direct een kraker tegen Spanje. Hopelijk zien we een aantal Feyenoorders in actie!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 december 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Kampioenen!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 december 2013 - 19:29   quote  deeplink  
Al zal ik eerder frikandellen kampioen worden in de kroeg, dan Nederland wereldkampioen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 december 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 19:29 schreef Bosifyable het volgende:
Al zal ik eerder frikandellen kampioen worden in de kroeg, dan Nederland wereldkampioen.
Wanneer is dat eerste kampioenschap? ;)
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 december 2013 - 19:32   quote  deeplink  
Haha, ik zal je laten weten wanneer de voorrondes beginnen!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 19:32   quote  deeplink  
Martins Indi optimistisch: "Zeker niet kansloos tegen Spanje"

18615.jpg

Bruno Martins Indi is zeker niet ontevreden met de WK-loting van het Nederlands Elftal. De Feyenoorder denkt dat Oranje een goede kans maakt op plaatsing voor de volgende ronde.

Martins Indi is erg enthousiast over het duel tegen Spanje: "Geweldig affiche om een toernooi mee te beginnen. Spanje won het vorige toernooi en heeft een prima ploeg, maar ik denk niet dat wij kansloos tegen ze zijn", zo meldde hij aan Voetbal International.

Ook Chili moet volgens hem niet onderschat worden: "Kan niet anders met spelers zoals Alexis Sánchez en Arturo Vidal. En volgens mij zit die jongen van FC Twente, Felipe Gutiérrez, er ook bij. Australië heeft het voordeel dat die jongens gewend zijn in hoge temperaturen te spelen, maar al met al vind ik het een prachtige loting. Ik denk niet dat we moeten klagen."
Bron:Voetbalcentraal
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 19:33   quote  deeplink  
Janmaat opgelucht: 'We mogen niet klagen over loting'

600x400-ll-1458819.jpg

Daryl Janmaat is vooral opgelucht dat het Nederlands elftal niet in Groep A is gekomen bij gastland Brazilië. De rechtsback van Feyenoord ziet een plek in de volgende ronde zeker als een haalbare kaart.

'Ik was even bang dat we in poule A zouden worden geloot', zegt Daryl Janmaat. 'Dat is een aardige groep met Brazilië en Kroatië, maar ik denk dat we met Spanje, Chili en Australië niet mogen klagen. Het had allemaal slechter gekund, maar ook beter, want België heeft het natuurlijk helemaal getroffen.' De Belgen zitten in Groep H met Algerije, Rusland en Zuid-Korea.

'Toch denk ik dat we een goede kans maken om verder te komen. Spanje is top, de wereldkampioen, Chili is sterk en Australië zal ook kwaliteiten hebben, maar als wij goed zijn, moet dit te doen zijn', stelt de dertienvoudig international, die zich verheugt op de eerste wedstrijd.

'Ik kijk vooral uit naar de wedstrijd tegen Spanje, een herhaling van de WK-finale van vier jaar terug. Hebben we als Nederland nog iets recht te zetten. Die wedstrijd keek ik toen met vrienden in de kroeg en nu bestaat de kans dat ik 'm zelf speel. Is iets om naar uit te kijken, ik kan bijna niet wachten', aldus de rechtsback van Oranje en Feyenoord.
Bron:FR12
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 december 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 19:32 schreef Bosifyable het volgende:
Haha, ik zal je laten weten wanneer de voorrondes beginnen!
Top! Ga ik alvast een trainingskamp beleggen.. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Clasie wil niveau vasthouden voor 'zware poule op WK'

600x400-ll-1136735.jpg

Jordy Clasie wil niets weten van een gunstige loting voor het Nederlands elftal. 'Je kan zeggen: het had slechter gekund en behalve Spanje valt het mee, maar als je kijkt naar de tegenstanders, is dit gewoon een zware poule.'

De loting zorgde voor kriebels bij de spelbepaler van Feyenoord. 'Je zit te kijken, ziet al die landen voorbijkomen en dan hoop je natuurlijk dat je daarbij mag zijn. De laatste weken zit ik goed in mijn vel en speel ik lekker, maar dat is geen garantie. Als ik mee wil naar dat WK, en dat wil ik, zal ik dit niveau moeten vasthouden. De motivatie is alleen nog maar groter geworden', aldus Clasie.

Clasie ziet Chili als een gevaarlijke tegenstander. 'Iedereen kent Alexis Sánchez en Arturo Vidal, maar ze hebben veel meer goede spelers, eigenlijk staat er al jaren gewoon een goede ploeg.'

Australië is voorClasie de grote onbekende, maar niet minder gevaarlijk. 'Die ploeg ken ik wat minder, maar ze plaatsen zich ook altijd voor een WK en zijn traditiegetrouw fysiek sterk. Win je ook niet zomaar even van.'
Spanje is echter de grote favoriet. 'Vorige zomer speelden we met Jong Oranje tegen Jong Spanje. Nou, dat was al een fantastisch team, dus de A-ploeg is nog een tandje beter. Toch is het natuurlijk wel een geweldige wedstrijd, Spanje-Nederland, met jongens zoals Xavi en Andrés Iniesta op het veld.'
Bron:VI

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2013 door RenatoBos --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 06 december 2013 - 21:38   quote  deeplink  
Oei, als je verlies van spanje en en off-day tegen Chili....

EXIT!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 december 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Eh Chili is waarschijnlijk gewoon beter hoor...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 06 december 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 22:11 schreef Stylzz het volgende:
Eh Chili is waarschijnlijk gewoon beter hoor...
Hahaha, wou het iets beter laten klinken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 december 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 22:11 schreef Stylzz het volgende:
Eh Chili is waarschijnlijk gewoon beter hoor...
mwa, zie niet in waarom. Meeste spelers spelen in Zuid-Amerika. En Vidal en Sanchez zijn prima voetballers, maar Van Persie en Robben in vorm zijn beslissender. Acht Nederland favoriet tegen Chili, zoals Spanje waarschijnlijk favoriet is tegen NL.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 06 december 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 21:38 schreef hoogvliet010 het volgende:
Oei, als je verlies van spanje en en off-day tegen Chili....

EXIT!
Mooi! Hebben ze ook eens vakantie ...
van geil
 van geil - zaterdag 07 december 2013 - 01:52   quote  deeplink  
australie is de ploeg die bepaald wie doorgaat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 december 2013 - 02:04   quote  deeplink  
maybe. Ik denk dat er wel een goede kans is dat de eerste wedstrijd gelijk eindigt. Beide landen zullen de eerste wedstrijd vooral niet willen verliezen en met de wetenschap dat je de sterkste gehad hebt is het niet vreemd als er geen winnaar komt. Dat beide landen het wel prima vinden. Mocht dat het geval zijn dan kan NL zich waarschijnlijk zelfs nog een gelijkspel tegen Chili veroorloven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door T-FeYeN00rD --
VVout
 VVout - zaterdag 07 december 2013 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 02:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
maybe. Ik denk dat er wel een goede kans is dat de eerste wedstrijd gelijk eindigt. Beide landen zullen de eerste wedstrijd vooral niet willen verliezen en met de wetenschap dat je de sterkste gehad hebt is het niet vreemd als er geen winnaar komt. Dat beide landen het wel prima vinden. Mocht dat het geval zijn dan kan NL zich waarschijnlijk zelfs nog een gelijkspel tegen Chili veroorloven.
Gewoon met een flinke dosis overtuiging durven zeggen dat je alles gaat winnen, zelf Spanje kan je pakken. Het is nu eerst belangrijk wie er allemaal fit blijven de Spaanse competitie is zwaar en bepalende spelers kunnen zo maar in de lappenmand belanden en dat probleem is voor iedereen aanwezig, wat doet Robben b.v. met zijn knie, v. Perzië is de laatste tijd ook al aan het tobben, v de Vaart, Wesley en onze jonge talenten enz.

We hebben nog enige maanden maar wie zullen er op het moment fit zijn en er 100% staan?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 december 2013 - 09:47   quote  deeplink  
/care

Bier
VVout
 VVout - zaterdag 07 december 2013 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:
/care

Bier
Wist je dat bier slechter is als een e-sigaret. Met het huidige beleid drink jij in de toekomst alleen nog maar Fanta, das pas zorgwekkend.
MMM
 MMM - zaterdag 07 december 2013 - 10:01   quote  deeplink  
Chili word zo onderschat, echt ongelooflijk.
VVout
 VVout - zaterdag 07 december 2013 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 10:01 schreef MMM het volgende:
Chili word zo onderschat, echt ongelooflijk.
12e Wereldranglijst met stijgende vorm, das een makkie.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 december 2013 - 11:17   quote  deeplink  
Fok Blatter
Fok Fifa
8 miljoen voor een hoerenpresentatie.

van Gaal heeft gelijk.
Kots erop.
VVout
 VVout - zaterdag 07 december 2013 - 12:14   quote  deeplink  
En 11seconden stillte (1 minuut???) voor Mandela, Blatter///Judas!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 12:26   quote  deeplink  
Ron Vlaar kijkt uit naar het WK: "Poule is mooie uitdaging"

18809.jpg

Zoals ook de andere internationals vindt ook Ron Vlaar dat de loting tegen Spanje, Chili en Australië niet tegenvalt. "Maar het is sowieso een zware poule en daardoor een mooie uitdaging voor ons", zo meldde hij Voetbal International.

Vlaar ziet Spanje als de favoriet, maar vindt ook dat Chili indruk heeft gemaakt tegen Engeland en Colombia. "Dat land won met 2-0 in en tegen Engeland en stond bij Colombia, dat we nu allemaal kennen als een goede ploeg, met 3-0 voor. Het werd 3-3, maar het is niet misselijk als je daar drie keer scoort. Chili is gewoon goed", aldus de verdediger van Aston Villa.

Vlaar heeft nog wat contacten in Australië waarmee hij de loting heeft besproken. "Ik heb Brett (Holman) even aan de lijn gehad en het is leuk als we elkaar kunnen treffen. Van Australiërs weet je dat ze een fantastische mentaliteit hebben. Dat maakt dat ze moeilijk zijn te verslaan."

Hij heeft zich nog niet verdiept in het klimaat en de afstand tussen het basiskamp van Oranje in Rio de Janeiro en de speelsteden São Paulo, Salvador en Porto Alegre. "Schijnt allemaal wel in orde te zijn, dus dat is dan meegenomen, al vind ik dat zulke randzaken nooit als excuses mogen gelden. We moeten tijdens het WK gewoon presteren."

De oud-Feyenoorder liep tegen Southampton afgelopen week een lichte kuitblessure op. Het is nog niet zeker of hij aankomend weekend tegen Fulham weer inzetbaar is.
Bron:Voetbalcentraal
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 12:26   quote  deeplink  
Van Marwijk optimistisch: 'Spanje niet meer zo sterk'

309_1379884465_van-marwijk.jpg

Nederland werd tijdens de loting voor het WK gekoppeld aan Spanje, Chili en Australië. Geen onmogelijke opgave volgens oud-bondscoach Bert van Marwijk.

De openingswedstrijd voor Oranje is tegen Spanje. Een herhaling van de WK-finale in 2010. Van Marwijk dacht niet direct aan dat duel na de loting. "Nee, ik dacht aan de wedstrijd die ze recent tegen Zuid-Afrika speelden en verloren", vertelt hij tegenover de NOS. "Spanje speelde toen echt heel slecht. Het houdt natuurlijk een keer op."

"Spanje heeft het de afgelopen jaren enorm goed gedaan, maar het gaat nu wat minder. Wellicht dat wij daarvan kunnen profiteren." Mocht Oranje de poule doorkomen, dan stuit het mogelijk op topfavoriet Brazilië. "Wij hebben in 2010 ook tegen ze gevoetbald en gewonnen. Zij hebben ook hun kwetsbaarheden, al spelen ze wel onder omstandigheden die ze gewend zijn", aldus van Marwijk.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 12:27   quote  deeplink  
Van Persie klaar voor revanche op Spanje

339969_heroa.jpg

Robin van Persie vindt het goed dat het Nederlands elftal het WK meteen begint tegen de moeilijkste tegenstander uit groep B.

Oranje opent het toernooi op vrijdag 13 juni tegen Spanje, dat in 2010 in de eindstrijd met 1-0 te sterk was. "Bijzonder dat we het WK beginnen tegen de tegenstander waar we 4 jaar geleden in de finale tegen geëindigd zijn", reageert Van Persie volgens het ANP op de loting. Nederland is ook ingedeeld bij Australië en Chili.

"Ik vind het mooi dat we bij de eerste gelegenheid meteen de kans krijgen die nederlaag goed te maken", aldus de spits van Manchester United over Spanje. "Na die wedstrijd weten we ook meteen waar we staan."

Van Persie is al met al tevreden met de indeling. "Het is een interessante en leuke loting. Ik vind het een mooie groep en kijk er erg naar uit. De volgorde van de duels is in mijn ogen goed."

Onder de indruk van Chili
Spanje heeft uiteraard een bekend team, maar de ploeg van Chili kent Nederland minder goed. Volgens Van Persie is het een ploeg die tot veel in staat is. "Ik heb delen van hun wedstrijd tegen Engeland op Wembley gezien en daar speelden ze echt goed. Chili won daar met 2-0 en dat lukt niet veel ploegen."

"Zij proberen te voetballen, zelfs de keepers en twee laatste mannen doen daaraan mee." De topschutter aller tijden van Oranje is blij dat hij tijdens de poulefase niet veel hoeft te reizen. "In de voorbereiding met Manchester United heb ik meegemaakt hoe het is om van een 'normaal' klimaat naar een plaats met een hoge luchtvochtigheid te verhuizen. Dat is ongelooflijk zwaar."
Bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 12:27   quote  deeplink  
Van Hooijdonk: "Oranje is beter dan die ploegen"

276956_heroa.jpg

Volgens Pierre van Hooijdonk mag Oranje niet klagen met de loting voor het WK. De 44-jarige oud-international rekent op een succesvolle groepsfase.

De loting koppelde Nederland vrijdag aan Spanje, Chili en Australië. Geen onmogelijke opgave, vindt Van Hooijdonk. "De loting had misschien iets beter gekund, maar zeker ook een stuk slechter", zo steekt hij van wal in gesprek met Voetbal International.

Groepshoofd worden is een ander verhaal. "Spanje is uiteraard lastig, maar Nederland is het aan zijn stand verplicht om Australië en Chili achter zich te houden", vindt van Hooijdonk, die Oranje als outsider voor de eindzege ziet.

"Ik reken Oranje niet tot de topfavorieten, maar wel tot de groep die daar kort achter zit. Dat geldt voor Australië en Chili zeker niet. Natuurlijk moet je respect hebben voor die tegenstanders, maar ik vind wel dat je moet durven uitspreken dat je in elk geval beter bent dan die twee ploegen."

Brazilië
Of Nederland erin slaagt om groepshoofd te worden zal een bepalende rol spelen, voorspelt Van Hooijdonk. Indien de formatie van Louis van Gaal als nummer twee naar de volgende ronde gaat, bestaat er een grote kans om Brazilië tegen het lijf te lopen.

"En het enige land dat Brazilië in Brazilië kan verslaan is Duitsland", stelt Pi-Air. "Dat betekent dat je tegen Spanje tenminste gelijk moet spelen. Een lastig karwei, maar zeker niet onmogelijk. Nogmaals: ik heb een redelijk goed gevoel overgehouden aan de loting van Oranje."

Mazzel
Van Hooijdonk verwacht dat het resultaat van de loting vooral in Frankrijk en België met gejuich ontvangen is. Frankrijk werd gekoppeld aan Ecuador, Zwitserland en Honduras, terwijl onze zuiderburen het opnemen tegen Algerije, Zuid-Korea en Rusland.
Bron:Goal.com
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 07 december 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 12:26 schreef RenatoBos het volgende:
Vlaar ziet Spanje als de favoriet, maar vindt ook dat Chili indruk heeft gemaakt tegen Engeland en Colombia. "Dat land won met 2-0 in en tegen Engeland en stond bij Colombia, dat we nu allemaal kennen als een goede ploeg, met 3-0 voor. Het werd 3-3, maar het is niet misselijk als je daar drie keer scoort. Chili is gewoon goed", aldus de verdediger van Aston Villa.
Bron:Voetbalcentraal
Dat is vreemd want in zijn reactie in het AD zegt hij dat hij Chili nauwelijks kent??
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 december 2013 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 10:24 schreef VVout het volgende:

[..]

12e Wereldranglijst met stijgende vorm, das een makkie.
Brouwen we t zelf.
VVout
 VVout - zaterdag 07 december 2013 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Brouwen we t zelf.
brauset-bierbrauset-bier.jpg
van geil
 van geil - zaterdag 07 december 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 12:14 schreef VVout het volgende:
En 11seconden stillte (1 minuut???) voor Mandela, Blatter///Judas!
die gast is volledig doorgeslagen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 13:02   quote  deeplink  
Heel de wereld spreekt er schande van..
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 07 december 2013 - 13:18   quote  deeplink  
Miljoenen mensen in stadions tonen respect door een volle minuut stil te zijn,
en uitgerekend de voorzitter van de fifa kan dat niet opbrengen.

Het zoveelste bewijs dat hij denkt boven alles en iedereen te staan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 december 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 10:01 schreef MMM het volgende:
Chili word zo onderschat, echt ongelooflijk.
Leg uit.
VVout
 VVout - zaterdag 07 december 2013 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 10:24 schreef VVout het volgende:

[..]

12e Wereldranglijst met stijgende vorm, das een makkie.
MMM
 MMM - zaterdag 07 december 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 13:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Leg uit.
Ik hoor iedereen praten over een gunstige loting, onder andere de spelers.. Alleen Spanje word genoemd en nergens Chili, terwijl dat een sterke ploeg is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 december 2013 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 13:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik hoor iedereen praten over een gunstige loting, onder andere de spelers.. Alleen Spanje word genoemd en nergens Chili, terwijl dat een sterke ploeg is.
Ik had juist de indruk dat mensen Chili wel serieus namen. Zag op Twitter al direct weer 'de poule des doods' voorbij komen. Maar Chili heeft inderdaad een goed voetballende ploeg, maar ik schat een goed NL hoger in dan een goed Chili.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 december 2013 - 16:38   quote  deeplink  
Van deze loting word je echt niet chauvinistischer.
van geil
 van geil - zaterdag 07 december 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Chili erbij is juist gunstiger vind ik.
tomson
 tomson - zaterdag 07 december 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 13:18 schreef Gerard49 het volgende:
Miljoenen mensen in stadions tonen respect door een volle minuut stil te zijn,
en uitgerekend de voorzitter van de fifa kan dat niet opbrengen.

Het zoveelste bewijs dat hij denkt boven alles en iedereen te staan.
En iedereen is 11 seconden verontwaardigd en dan zijn we het gewoon weer vergeten. Die vent doe toch lekker wat ie wil joh, is een zonnekoning...
van geil
 van geil - zaterdag 07 december 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 23:16 schreef tomson het volgende:

[..]

En iedereen is 11 seconden verontwaardigd en dan zijn we het gewoon weer vergeten. Die vent doe toch lekker wat ie wil joh, is een zonnekoning...
sterker nog: alle bobo's dansen naar zijn pijpen.als ze maar in beeld blijven,,money money.
verkoop je ziel..
m van Praag voorop.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 december 2013 - 22:21   quote  deeplink  
Van Bronckhorst over WK-loting: "Heel lastig"

bronckhorst1600.jpg

Giovanni van Bronckhorst vindt de loting van het Nederlands elftal behoorlijk pittig. Dat zegt de oud-international en huidige assistent-trainer van Feyenoord in Spaanse media.

Nederland werd vrijdag aan Spanje, Chili en Australië gekoppeld. "Spanje, Nederland en Chili zijn de kandidaten voor de volgende ronde. Ik hoop dat we (Nederland, red.) erbij zitten, maar dat wordt lastig genoeg", zegt Van Bronckhorst tegen La Segunda.

"Het is absoluut een van de moeilijkste groepen. De eerste wedstrijd tegen Spanje wordt de sleutelwedstrijd. Bovendien, als je tweede wordt, tref je waarschijnlijk Brazilië. Dat is de topfavoriet voor de eindzege"

"Chili is een gevaarlijke tegenstander, veel spelers zijn in Europa actief. Arturo Vidal en Alexis Sánchez zijn de bekendste spelers, maar ze hebben er meer", besluit Van Bronckhorst.
Bron:Voetbalprimeur
JanM
 JanM - dinsdag 10 december 2013 - 00:13   quote  deeplink  
Opmerkelijk: diverse sites melden een filmpje dat manipulatie van/tijdens de WK-loting zou aantonen maar overal is het filmpje niet (meer?) te vinden. Even zoeken brengt me bij een Spaanstalig filmpje dat wel de nodige twijfel oproept alleen kan ik geen chocola maken van het getoonde commentaar ... iemand?

sportverteller
 sportverteller - zaterdag 21 december 2013 - 07:37   quote  deeplink  
Bron: http://www.tussendelinies.nl/oranje-jeugdelftallen-prima-opstap-naar-de-top

quote:
Van de 386 voetballers (hier zitten dus ook spelers bij die op meerdere eindtoernooien in actie kwamen) die in totaal geselecteerd zijn voor een elftal van Oranje, stonden er maar liefst 83 onder contract bij Feyenoord, een percentage van 21,50%. Ook Ajax doet het goed, met 76 geselecteerde voetballers (19,69%). PSV maakt de top-drie compleet met 41 selecties en een bijbehorend percentage van 10,62%. De traditionele top-drie heeft vanaf 2000 dus maar liefst 200 Nederlandse voetballers af moeten staan voor een internationaal eindtoernooi, een percentage van 51,81% van het totale aantal!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 februari 2014 - 12:16   quote  deeplink  
BMI, Janmaat, Clasie en Boëtius opgeroepen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 februari 2014 - 12:16   quote  deeplink  
De Vrij afgevallen, mag je als een teken aan de wand zien.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 februari 2014 - 12:17   quote  deeplink  
Boëtius wel, ook een teken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 februari 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Hij heeft drie rechtsbacks opgeroepen, ook apart.
tomson
 tomson - vrijdag 28 februari 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Mulder niet alsnog geselecteerd ? Valt me een beetje tegen. .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0202629