BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Theo Janssen wil naar een Europese topclub

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
kalou123
 kalou123 - zaterdag 25 december 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Theo schat zich zelf hoog in hij vind dat hij meekan met het hoogste niveau van Europa:http://transferzone.nl/?p=553
jan en theo
 jan en theo - maandag 27 december 2010 - 13:47   quote  deeplink  
Theo,
Als je niet schiet blijf dan met beide benen op de grond staan. Een beetje zelfoverschatting.Wacht maar op Suarez hoe die geweldig gaat mislukken in zijn begeerde Spanje. Ik denk dat geen enkele spaanse club happertje wil hebben.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 27 december 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Theo,

als je dit leest.

Blijf lekker in Enschede... zit je tenminste nog ergens in.
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:47 schreef jan en theo het volgende:
Theo,
Als je niet schiet blijf dan met beide benen op de grond staan. Een beetje zelfoverschatting.Wacht maar op Suarez hoe die geweldig gaat mislukken in zijn begeerde Spanje. Ik denk dat geen enkele spaanse club happertje wil hebben.
Blijkbaar denkt Real Madrid toch iets anders dan jij, en wil hem graag inlijven....
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 18:53 schreef FsideVak129 het volgende:
Theo,

als je dit leest.

Blijf lekker in Enschede... zit je tenminste nog ergens in.
In de Stront ja......
R!ck
 R!ck - vrijdag 31 december 2010 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 00:57 schreef remco k het volgende:

[..]

In de Stront ja......
Kom kom beetje vriendelijker remco... Het is bijna het nieuwe jaar dus beetje vriendschap mag wel...
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 13:55 schreef R!ck het volgende:

[..]

Kom kom beetje vriendelijker remco... Het is bijna het nieuwe jaar dus beetje vriendschap mag wel...
Sorry, heen respect voor de supporters van TWente, hetzelfde geld voor de Succes suppoerters van AZ, nu het goed gaat zijn ze er wel, maar als het slecht gaat blijven ze weg.....Overigens vind ik Jansen een goede voetballer, dat vond ik al in zijn tijd bij Vitesse, ik had alleen verwcht dat hij naar een Club als Feyenoord zou gaan, en niet naar een subtopper als TWente...
R!ck
 R!ck - vrijdag 31 december 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, heen respect voor de supporters van TWente, hetzelfde geld voor de Succes suppoerters van AZ, nu het goed gaat zijn ze er wel, maar als het slecht gaat blijven ze weg.....Overigens vind ik Jansen een goede voetballer, dat vond ik al in zijn tijd bij Vitesse, ik had alleen verwcht dat hij naar een Club als Feyenoord zou gaan, en niet naar een subtopper als TWente...
Tjah mijn beste Ajax-vriend er zijn ook bij Ajax wel successupporters, haha maar ik wens jou en je club een mooi sportief 2011 en hopelijk een paar mooie wedstrijden tegen Twente, Psv, Feyenoord en natuurlijk alle andere clubs, moge de beste aan het einde met de schaal omhoog staan!
remco k
 remco k - zaterdag 01 januari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 20:37 schreef R!ck het volgende:

[..]

Tjah mijn beste Ajax-vriend er zijn ook bij Ajax wel successupporters, haha maar ik wens jou en je club een mooi sportief 2011 en hopelijk een paar mooie wedstrijden tegen Twente, Psv, Feyenoord en natuurlijk alle andere clubs, moge de beste aan het einde met de schaal omhoog staan!
Zo is het ook, en ook daar erger ik me aan, al moet ik wel zeggen dat Ajax wel het hoogste gemiddelde aantal bezoekers heeft per wedstrijd sinds 2002, en ja dat is niet te vergelijken met veel andere clubs, maar wel met een club als Feyenoord die altijd pretendeert de beste en meest trouwe supporters te hebben. Blijkt dus wel dat dit niet klopt..
En zoals jij al zegt, moge de beste winnen...
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - zondag 02 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Remco groot licht bij twente zitten er minder omdat het stadion niet groter is,maar wel altijd uitverkocht en niet van die lege plekken als bij ajax!
En wat betreft de supporters de harde kern is er altijd net als bij ajax ook in het jaar dat twente degradeerde en je ziet ze hier niet met witte zakdoekjes zwaaien als het minder gaat of de bus opwachten om verhaal te halen,dus ik denk dat je uit frustratie schreef zonder opjectief naar de clubs te kijken!
Brummiegoal
 Brummiegoal - dinsdag 04 januari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
Ok.... veel "topspelers" proberen het in het buitenland en velen mislukken. Van velen kun je het ook verwachten. Neem Huntelaar en suarez, leuke spelers maar scoren nooit (ook in Nederland niet) in topwedstrijden. Theo staat er ook in topwedstrijden. Ik vind (hoe jammer ook) dat hij het moet proberen. Dan verwijt hij zichzelf later niets. mocht het niet lukken hoop ik dat hij snel weer terugkomt en stekrer nog dat wij hem met open armen ontvangen. Net als ruiz.
Robertos90
 Robertos90 - woensdag 05 januari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 15:34 schreef Brummiegoal het volgende:
Ok.... veel "topspelers" proberen het in het buitenland en velen mislukken. Van velen kun je het ook verwachten. Neem Huntelaar en suarez, leuke spelers maar scoren nooit (ook in Nederland niet) in topwedstrijden. Theo staat er ook in topwedstrijden. Ik vind (hoe jammer ook) dat hij het moet proberen. Dan verwijt hij zichzelf later niets. mocht het niet lukken hoop ik dat hij snel weer terugkomt en stekrer nog dat wij hem met open armen ontvangen. Net als ruiz.
ben ik niet met je eens in de topwedstrijden moet je het met het hele team doen, Bij Ajax was het een periode dat Suarez het allemaal alleen moest doen. Suarez Scoort niet in elke topwedstrijd maar geeft wel genoeg dreiging. Theo vindt ik een goeie spel verdeler denk dat die het best naar een Duitse Subtopper kan.
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 10:44 schreef Hooligan enschede het volgende:
Remco groot licht bij twente zitten er minder omdat het stadion niet groter is,maar wel altijd uitverkocht en niet van die lege plekken als bij ajax!
En wat betreft de supporters de harde kern is er altijd net als bij ajax ook in het jaar dat twente degradeerde en je ziet ze hier niet met witte zakdoekjes zwaaien als het minder gaat of de bus opwachten om verhaal te halen,dus ik denk dat je uit frustratie schreef zonder opjectief naar de clubs te kijken!
Ik denk dat het grote verschil daarin is, dat jullie niet al jaren deel uitmaken van de top, en nog nooit bij de top van de wereld hebben gehoord. Als supporter ga jij je aan bepaalde dingen hechten en ga je er aan wennen, als dan op een gegeven momnt het minder tot heel slecht gaat met je club, dan valt alles wat je gewend bent onde je vandaan, en denk ik dat er ook bij jullie witte zaddoekjes zullen komen. Maar nogmaals dat zijn jullie met alle respect niet gewend.
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 15:34 schreef Brummiegoal het volgende:
Ok.... veel "topspelers" proberen het in het buitenland en velen mislukken. Van velen kun je het ook verwachten. Neem Huntelaar en suarez, leuke spelers maar scoren nooit (ook in Nederland niet) in topwedstrijden. Theo staat er ook in topwedstrijden. Ik vind (hoe jammer ook) dat hij het moet proberen. Dan verwijt hij zichzelf later niets. mocht het niet lukken hoop ik dat hij snel weer terugkomt en stekrer nog dat wij hem met open armen ontvangen. Net als ruiz.
Ik denk dat jij in een droom wereld leeft, waarbij alleen jou eigen waarheid telt..

Huntelaar is niet mislukt in mijn ogen, hij hefet de pech gehad dat hij bij rijke cubs zat die alleen maar speeltjes wou. Vergeet niet dat hij per minuut bij Real een hoger gemiddelde haalde met goals dan Raul in zijn gehele tijd bij Madrid, niet voor niets doet hij het nu zo fantastisch bij het NL elftal. En ook hij was beslissend in NL in de topwedstijden, of ben je de goals tegen Feyenoord, Az en PSV al weer vergeten??

En Suarez niet in de gote wedstrijden? Assist in de CL tegen Milan vergeten?? Of de 1-0 tegen Kiev in de beslissende wedstrijd van de voorronde CL. En dat is alleen dit seizoen, terwijl hij slecht speelt. 1-0 Bekerfinale vergeten? 1-0 tegen PSV uit vorig seizoen?? Moet ik nog doorgaan?

Theo is een leuke speler, een goede trap, maar geen absolute top, ik denk trouwens dat hij heel wat minder "grote" wedstrijden beslist heeft dan Suarez en Huntelaar..
@lex
 @lex - woensdag 05 januari 2011 - 23:16   quote  deeplink  
huntelaar komt te kort voor een topclub maar is gewoon een goede spits. ik denk dat suarez ook te kort komt om bij een europese topclub maar bij de nummer 4 van spanje kan hij het goed doen en ook beslissend zijn.

remco... jaren deel uitmaken van de top... ehm kan je me even helpen herinneren wanneer ajaks voor het laatst echt top was. ik bedoel als je nu nog steeds niet gewent bent dat jullie concurentie krijgen van andere eredivisie clubs dan denk ik dat je last hebt van dementie...

ik denk dat theo eerder bij een europese topclub zal slagen dan suarez. misschien niet qua kwaliteiten maar qua rol zeker. Suarez is gewent om een hoofdrol te krijgen bij ajaks, nu hij die niet kan waarmaken raakt hij gefrustreerd en hapt hij maar wat om zich heen. Theo heeft hij twente eerst in de schaduw gestaan van perez en had daar weinig moeite mee(ja hij dronk wel eens een glaasje teveel, maja Theo blijft Theo...) als theo er geen moeite mee heeft om in de schaduw van een van bommel te spelen zie ik hem slagen bij bayern(wel in duitsland dus...)

PS. als je wilt weten waarom heel nederland vorig seizoen zong "helemaal niets in amsterdam" moet je je eigen stukjes tekst nog eens doorlezen en dan een keer je ajaks-bril afzetten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door @lex --
Robertos90
 Robertos90 - donderdag 06 januari 2011 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:16 schreef @lex het volgende:
huntelaar komt te kort voor een topclub maar is gewoon een goede spits. ik denk dat suarez ook te kort komt om bij een europese topclub maar bij de nummer 4 van spanje kan hij het goed doen en ook beslissend zijn.

remco... jaren deel uitmaken van de top... ehm kan je me even helpen herinneren wanneer ajaks voor het laatst echt top was. ik bedoel als je nu nog steeds niet gewent bent dat jullie concurentie krijgen van andere eredivisie clubs dan denk ik dat je last hebt van dementie...

ik denk dat theo eerder bij een europese topclub zal slagen dan suarez. misschien niet qua kwaliteiten maar qua rol zeker. Suarez is gewent om een hoofdrol te krijgen bij ajaks, nu hij die niet kan waarmaken raakt hij gefrustreerd en hapt hij maar wat om zich heen. Theo heeft hij twente eerst in de schaduw gestaan van perez en had daar weinig moeite mee(ja hij dronk wel eens een glaasje teveel, maja Theo blijft Theo...) als theo er geen moeite mee heeft om in de schaduw van een van bommel te spelen zie ik hem slagen bij bayern(wel in duitsland dus...)

PS. als je wilt weten waarom heel nederland vorig seizoen zong "helemaal niets in amsterdam" moet je je eigen stukjes tekst nog eens doorlezen en dan een keer je ajaks-bril afzetten...
Volgens mij kan jij alleen mar positief over Fc Twente zijn en Negatief over Ajax ofniet???
kom op zeg! Wij Ajacieden mogen best wel een beetje arrogant zijn he! Als je alles wint wat er te winnen valt heb je gewoon recht van spreken.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:16 schreef @lex het volgende:
huntelaar komt te kort voor een topclub maar is gewoon een goede spits. ik denk dat suarez ook te kort komt om bij een europese topclub maar bij de nummer 4 van spanje kan hij het goed doen en ook beslissend zijn.

remco... jaren deel uitmaken van de top... ehm kan je me even helpen herinneren wanneer ajaks voor het laatst echt top was. ik bedoel als je nu nog steeds niet gewent bent dat jullie concurentie krijgen van andere eredivisie clubs dan denk ik dat je last hebt van dementie...

ik denk dat theo eerder bij een europese topclub zal slagen dan suarez. misschien niet qua kwaliteiten maar qua rol zeker. Suarez is gewent om een hoofdrol te krijgen bij ajaks, nu hij die niet kan waarmaken raakt hij gefrustreerd en hapt hij maar wat om zich heen. Theo heeft hij twente eerst in de schaduw gestaan van perez en had daar weinig moeite mee(ja hij dronk wel eens een glaasje teveel, maja Theo blijft Theo...) als theo er geen moeite mee heeft om in de schaduw van een van bommel te spelen zie ik hem slagen bij bayern(wel in duitsland dus...)

PS. als je wilt weten waarom heel nederland vorig seizoen zong "helemaal niets in amsterdam" moet je je eigen stukjes tekst nog eens doorlezen en dan een keer je ajaks-bril afzetten...
Dat laatste is alleen maar mooi, men is drukker met negatief zijn over Ajax, dan positief over hun eigen club, met Twente als hoofdrolspeler naast Feyenoord. Hoe triste ben je eigenlijk als je tijdens de huldiging nog steeds drukker bent met de ellende ergens anders dan met je eigen geluk. Tja, en dat gebeurt natuurlijk alleen bij de veruit grootste club van Nederland...

En volgens mij hadden we het over zaddoekjes, en niet over presaties van nu, ik noemde echter alleen voorbeelden, maar dan snap jij niet omdat jij een club support die het niet gewend is om veel te winnen.

Je wint 1 keer de landstitel, en denkt meteen dat je bij de top van Europa mee kan....

Overigens is alles wat je zegt over Suarez al bewezen onzin, of heb je het WK niet gezien, Suarez was daar ook totaal niet de belangrijkste man van Urugay, maar wel 1 van de betere spelers van het WK.. Jansen heeft iets in die zin, nog nooit laten zien..

jammer dat je niet reageerd op de voorbeelden die ik noemde over topwedstrijden beslissen, en dat je daar je ongelijk niet in toe durft te geven, beetje aarogant vind je zelf ook niet??
grun4life
 grun4life - donderdag 06 januari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
remco k, staat k voor kneus? jouw arrogantie spat van mijn beeldscherm.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 14:17 schreef grun4life het volgende:
remco k, staat k voor kneus? jouw arrogantie spat van mijn beeldscherm.
Zo he, origineel man...Pffffffffffffff moet ik hier echt op reageren??
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 14:17 schreef grun4life het volgende:
remco k, staat k voor kneus? jouw arrogantie spat van mijn beeldscherm.
Noem trouwens 1 ding dat gelogen is????
@lex
 @lex - donderdag 06 januari 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 15:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo he, origineel man...Pffffffffffffff moet ik hier echt op reageren??
als je het al eerder hebt gehoord dan zou er wel een waarheid in zitten...

niemand zegt dat je gelogen hebt... louis van gaal was ook arrogant met zijn speech toen bayern kampioen werd maar daar loog hij ook niet...

volgens mij ben jij actief op het twente-forum en ik heb je ook nog nix positiefs over een andere club dan ajaks zien schrijven...

heb je ooit gehoord van pot verwijt de ketel? volgens mij werd er nog een verdediger uit amsterdam geschors nadat hij iets over kut kakkerlakken had gezongen...

hoeveel trainer heeft ajaks versleten de afgelopen 8 jaar, als ik me niet vergis 10 dus misschien moet de trainer van ajaks een keer met witte zakdoekjes naar het publiek gaan zwaaien dan blijft hij misschien wat langer zitten...

wij denken niet dat we met de top van europa mee kunnen, kijk maar naar een topic van het begin van het seizoen daar staat dan nederlandse clubs in de champions leageau moeten strijden om de derde plek, ook twente dus.

op het wk heeft uruguay,tot nederland, geen top landen tegenover zich gehad. je hebt wel gelijk dat suarez toen belangrijk was, maar niet op een eervolle manier maar door als volleyballer de bal van de lijn af te slaan. weet je nog dat iedereen henry uitkotste toen hij een handsgoal maakte tegen schotland alleen omdat ghana niet zo in de media aanwezig is wordt dat niet met suarez gedaan...

omdat jij mij verwijt dat ik "arrogant"(wat ik niet helemaal begrijp maar misschien wil je me dat even uileggen) zou zijn zou ik ook even zeggen dat suarez voor ajaks best beslissend kan zijn, ik heb ook nooit beweerd dat dit niet zo zou zijn maar dat is janssen(waar dit topic eigenlijk over ging) ook voor twente en wil jij zeggen dat ajaks op dit moment beter is dan twente, dus waarom zou janssen dit niet in de top van europa kunnen en suarez wel? ik bedoel ik heb uitgelegt waarom ik denk dat janssen wel mee kan in de top van europa en suarez niet maar geef nou eens argumenten waarom dit andersom zou zijn.

maar nu zou ik wel weer te erg met een twente bril op kijken...

@robertos
ik vind sven kramer ook niet arrogant die schijnt ook alles te hebben gewonnen(oke door omstandigheden niet de os) dus nee je mag niet arrogant zijn iig niet meer als je al tig jaar niet meer de landstitel hebt gewonnen en er een wanbeleid wordt gevoert.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 20:50 schreef @lex het volgende:

[..]

als je het al eerder hebt gehoord dan zou er wel een waarheid in zitten...

niemand zegt dat je gelogen hebt... louis van gaal was ook arrogant met zijn speech toen bayern kampioen werd maar daar loog hij ook niet...

volgens mij ben jij actief op het twente-forum en ik heb je ook nog nix positiefs over een andere club dan ajaks zien schrijven...

heb je ooit gehoord van pot verwijt de ketel? volgens mij werd er nog een verdediger uit amsterdam geschors nadat hij iets over kut kakkerlakken had gezongen...

hoeveel trainer heeft ajaks versleten de afgelopen 8 jaar, als ik me niet vergis 10 dus misschien moet de trainer van ajaks een keer met witte zakdoekjes naar het publiek gaan zwaaien dan blijft hij misschien wat langer zitten...

wij denken niet dat we met de top van europa mee kunnen, kijk maar naar een topic van het begin van het seizoen daar staat dan nederlandse clubs in de champions leageau moeten strijden om de derde plek, ook twente dus.

op het wk heeft uruguay,tot nederland, geen top landen tegenover zich gehad. je hebt wel gelijk dat suarez toen belangrijk was, maar niet op een eervolle manier maar door als volleyballer de bal van de lijn af te slaan. weet je nog dat iedereen henry uitkotste toen hij een handsgoal maakte tegen schotland alleen omdat ghana niet zo in de media aanwezig is wordt dat niet met suarez gedaan...

omdat jij mij verwijt dat ik "arrogant"(wat ik niet helemaal begrijp maar misschien wil je me dat even uileggen) zou zijn zou ik ook even zeggen dat suarez voor ajaks best beslissend kan zijn, ik heb ook nooit beweerd dat dit niet zo zou zijn maar dat is janssen(waar dit topic eigenlijk over ging) ook voor twente en wil jij zeggen dat ajaks op dit moment beter is dan twente, dus waarom zou janssen dit niet in de top van europa kunnen en suarez wel? ik bedoel ik heb uitgelegt waarom ik denk dat janssen wel mee kan in de top van europa en suarez niet maar geef nou eens argumenten waarom dit andersom zou zijn.

maar nu zou ik wel weer te erg met een twente bril op kijken...

@robertos
ik vind sven kramer ook niet arrogant die schijnt ook alles te hebben gewonnen(oke door omstandigheden niet de os) dus nee je mag niet arrogant zijn iig niet meer als je al tig jaar niet meer de landstitel hebt gewonnen en er een wanbeleid wordt gevoert.
Je leeft echt in een droomwereld, waarom Vertongen in deze discussie betrekken?

Suarez heeft gewoon een heel goed WK gespeeld, en niet alleen die handsbal wordt onthouden..

We onthouden deze discussie en komen er over 3 jaar eens op terug...
@lex
 @lex - donderdag 06 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
maar nou heb je mij nog steeds niet uitgelegt waarom suarez het wel gaat redden en waarom janssen niet en je hebt mij ook nog niet uitgelegt waarom ik arrogant zou zijn...

je maakt wel de hele tijd verwijten maar met argumenten kom je niet en een topic is tog een soort van discussie waarbij dus verwacht wordt dat je je eigen mening ook beargumenteert...

jij zegt en ik citeer:" Hoe triste ben je eigenlijk als je tijdens de huldiging nog steeds drukker bent met de ellende ergens anders dan met je eigen geluk." waarop ik zeg dat het pot verwijt de ketel is snap je nou waarom ik vertongen erbij haal???

in welke droomwereld leef ik, ik denk dat ik juist aangeef dat twente in de champions leageau voor de derde plaats moest strijden, en hoeveelste zijn ze geworden?

suarez is me met geen ander moment op het wk opgevallen dus zo geweldig was hij niet.

waarom over 3 jaar dan is vitesse kampioen:P
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 21:39 schreef @lex het volgende:
maar nou heb je mij nog steeds niet uitgelegt waarom suarez het wel gaat redden en waarom janssen niet en je hebt mij ook nog niet uitgelegt waarom ik arrogant zou zijn...

je maakt wel de hele tijd verwijten maar met argumenten kom je niet en een topic is tog een soort van discussie waarbij dus verwacht wordt dat je je eigen mening ook beargumenteert...

jij zegt en ik citeer:" Hoe triste ben je eigenlijk als je tijdens de huldiging nog steeds drukker bent met de ellende ergens anders dan met je eigen geluk." waarop ik zeg dat het pot verwijt de ketel is snap je nou waarom ik vertongen erbij haal???

in welke droomwereld leef ik, ik denk dat ik juist aangeef dat twente in de champions leageau voor de derde plaats moest strijden, en hoeveelste zijn ze geworden?

suarez is me met geen ander moment op het wk opgevallen dus zo geweldig was hij niet.

waarom over 3 jaar dan is vitesse kampioen:P
Ik vind jou arrogant, omdat je zo overkomt, en omdat je denkt, dat het zaddoekwaaine jullie niet zal overkomen, als het wel goed gaat met de club, maar dan als het wat langer goed zou gaan.

Suarez heb ik al duidelijk uitgelegd, dan moet je beter lezen. Suarez is top, Janssen is al op leeftijd, en gaat dat niveau ook niet redden.
@lex
 @lex - donderdag 06 januari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
ik heb nog eens zitten kijken maar ik kan egt niet vinden waar jij nou hebt gezegt dat suarez "top" is... maar nou heb je nog steeds niet gezegt waarom janssen het niet gaat redden, vanwege zijn balbehandeling snelheid passes ???? vertel het me maar...

Maar jij vind mij arrogant omdat ik zou zeggen dat er bij Twente nooit gezwaait zal worden met zakdoekjes maar volgens mij heb jij zelf dit onderwerp aangehaald vervolgens zeg ik dat ze bij ajaks nogal snel naar de zakdoekjes grijpen en dan ben ik arrogant??? Volgens mij kan je de volgende keer beter iets langer over je antwoord nadenken voordat je wat schrijft... Maar nu zal ik wel weer arrogant zijn ofzo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2011 door @lex --
remco k
 remco k - vrijdag 07 januari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 23:14 schreef @lex het volgende:
ik heb nog eens zitten kijken maar ik kan egt niet vinden waar jij nou hebt gezegt dat suarez "top" is... maar nou heb je nog steeds niet gezegt waarom janssen het niet gaat redden, vanwege zijn balbehandeling snelheid passes ???? vertel het me maar...

Maar jij vind mij arrogant omdat ik zou zeggen dat er bij Twente nooit gezwaait zal worden met zakdoekjes maar volgens mij heb jij zelf dit onderwerp aangehaald vervolgens zeg ik dat ze bij ajaks nogal snel naar de zakdoekjes grijpen en dan ben ik arrogant??? Volgens mij kan je de volgende keer beter iets langer over je antwoord nadenken voordat je wat schrijft... Maar nu zal ik wel weer arrogant zijn ofzo...
Beter lezen, ik ben niet over de zakdoekjes begonnen.

En ja, ik heb wel degelijk aangegeven waarom Suarez goed is, hij beslist belangrijke wedstrijden, hij heeft een fantastisch wk gedraaid, en weet dus hoe de echte top speelt, en wat daar nodig is, volgens mij heeft hij de afgelopen 2 seizoenen dat genoeg bewezen.

En over Theo, ik vind hem een goede speler, en daar wou ik het eigenlijk bij laten, maar als jij aandringt, ik vind zijn inzet niet goed, tenminste niet alle wedstrijden die hij speelt, ik vind zijn balbehandelingssnelheid niet hoog genoeg, ik vind dat hij te weinig duelkracht heeft, en dat compenseert door wat lompigheid. Hij is voor zijn positie in de echte top, te langzaam. En ik vind dat hij de absolute wil om als voetballer de top te halen abslouut niet heeft, want hij had het talent er wel voor, en juist daarom is het jammer dat hij bovenstaande dingen mist..
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 07 januari 2011 - 00:49   quote  deeplink  
@alex ik weet dat het moeilijk is maar je moet het gewoon accepteren dat ajax de beste is en dat heeft niks met wanbeleid te maken kijk is na barcelona na dat schitterende voetbal! Weet je wie dat bedacht heeft? Johan cruijff! Weet je wie johan cruijff opgeleid heeft ? Ajax! Jij bent een ander supporter dan wij ajacieden, ajacieden komen voor het voetbal en niet voor de punten anders kunnen we net zo goed teletekst kijken toch? En ga alsjeblieft ni zeuren over zakdoekjes. Kijk is na dat onzekere gedrag van jullie supporters de wne x had nkufo recht op een standbeeld en de andere keer werd die massaal uitgefloten! En wat betreft jansen die kan prima mee un de subtop van europa maar niet bij een europese topclub daar draait het om seconde werk en dat zit er bij hem niet in.
@lex
 @lex - vrijdag 07 januari 2011 - 08:45   quote  deeplink  
Haha
remco k
 remco k - vrijdag 07 januari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 08:45 schreef @lex het volgende:
Haha
En nu reageer je niet meer op mijn post??..
@lex
 @lex - vrijdag 07 januari 2011 - 20:14   quote  deeplink  
wie zegt er dat het niet tegenover jou bedoelt was...

jij schreef tegen mij "En volgens mij hadden we het over zaddoekjes, en niet over presaties van nu, ik noemde echter alleen voorbeelden, maar dan snap jij niet omdat jij een club support die het niet gewend is om veel te winnen." dus jij bent weldegelijk degene die tegen mij begon over witte zakdoekjes...

bij het wk heeft suarez niet tegen de echte top gespeelt, ghana was de moeilijkste tegenstander van uruguay waarbij hij zoals ik al eerder schreef zich alleen door een handsbal kon onderscheiden. Ik ben het wel met je eens dat hij voor ajaks beslissend is geweest maar we kunnen nou niet zeggen dat de eredivisie tot de top van europa behoort.

ik vind het een beetje vreemd dat je de inzet van janssen te slecht vind voor de top van europa nadat hij nu hij bij twente zit afgetrainder is dan ooit. ik kan me herinneren dat hij vorig seizoen eerst een hoekschop moest nemen, toen de bal afgeslagen werd kwam er een counter(in ong. 30s stond de tegenstander aan de 16 van twente) en wie glee er om de bal met een sliding van de voet van een tegenstander af te halen... dus met het gebrek aan inzet valt het nog wel mee. daarbij komt ook nog eens dat janssen minstens net zo vaak beslissend is voor twente als suarez dat is voor ajaks, inter, werder en tottingham zijn nog steeds bang voor hem.

alsjeblieft hier heb je je reactie, doe ermee wat je wilt...

@robertos
hahahahahahhahahahahahahahaha
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 07 januari 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 20:14 schreef @lex het volgende:
wie zegt er dat het niet tegenover jou bedoelt was...

jij schreef tegen mij "En volgens mij hadden we het over zaddoekjes, en niet over presaties van nu, ik noemde echter alleen voorbeelden, maar dan snap jij niet omdat jij een club support die het niet gewend is om veel te winnen." dus jij bent weldegelijk degene die tegen mij begon over witte zakdoekjes...

bij het wk heeft suarez niet tegen de echte top gespeelt, ghana was de moeilijkste tegenstander van uruguay waarbij hij zoals ik al eerder schreef zich alleen door een handsbal kon onderscheiden. Ik ben het wel met je eens dat hij voor ajaks beslissend is geweest maar we kunnen nou niet zeggen dat de eredivisie tot de top van europa behoort.

ik vind het een beetje vreemd dat je de inzet van janssen te slecht vind voor de top van europa nadat hij nu hij bij twente zit afgetrainder is dan ooit. ik kan me herinneren dat hij vorig seizoen eerst een hoekschop moest nemen, toen de bal afgeslagen werd kwam er een counter(in ong. 30s stond de tegenstander aan de 16 van twente) en wie glee er om de bal met een sliding van de voet van een tegenstander af te halen... dus met het gebrek aan inzet valt het nog wel mee. daarbij komt ook nog eens dat janssen minstens net zo vaak beslissend is voor twente als suarez dat is voor ajaks, inter, werder en tottingham zijn nog steeds bang voor hem.

alsjeblieft hier heb je je reactie, doe ermee wat je wilt...

@robertos
hahahahahahhahahahahahahahaha
wat lach je nou???? ik hoop voor je dat die janssen na een topclub gaat dan zullen we zien wie er gelijk heeft.
Dex
 Dex - vrijdag 07 januari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Ja dat wil ik ook wel eens zien, zowel suarez als janssen, wat er gaat gebeuren is het volgende:

Suarez: Hij gaat zich nog verder ontwikkelen met theater spelen en vedette gedrag als het niet wil of hij gaat een keer echt voetballen en een goede voetballer worden..

Janssen: Hij gaat hard aan de bak, geeft alles wat hij heeft en kan een hele belangrijke speler worden voor zijn club, als het niet gaat zal hij dat zelf beamen en niet raar gaan doen en zich aansluiten bij een club waar hij wel een sleutelspeler kan zijn.

Jullie moeten niet vergeten dat Janssen een hele andere "functie" heeft in een team dan dat Suarez heeft. Suarez kan fouten maken en daar mee weg komen als spits. Janssen zal direct worden afgerekend.
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 20:14 schreef @lex het volgende:
wie zegt er dat het niet tegenover jou bedoelt was...

jij schreef tegen mij "En volgens mij hadden we het over zaddoekjes, en niet over presaties van nu, ik noemde echter alleen voorbeelden, maar dan snap jij niet omdat jij een club support die het niet gewend is om veel te winnen." dus jij bent weldegelijk degene die tegen mij begon over witte zakdoekjes...

bij het wk heeft suarez niet tegen de echte top gespeelt, ghana was de moeilijkste tegenstander van uruguay waarbij hij zoals ik al eerder schreef zich alleen door een handsbal kon onderscheiden. Ik ben het wel met je eens dat hij voor ajaks beslissend is geweest maar we kunnen nou niet zeggen dat de eredivisie tot de top van europa behoort.

ik vind het een beetje vreemd dat je de inzet van janssen te slecht vind voor de top van europa nadat hij nu hij bij twente zit afgetrainder is dan ooit. ik kan me herinneren dat hij vorig seizoen eerst een hoekschop moest nemen, toen de bal afgeslagen werd kwam er een counter(in ong. 30s stond de tegenstander aan de 16 van twente) en wie glee er om de bal met een sliding van de voet van een tegenstander af te halen... dus met het gebrek aan inzet valt het nog wel mee. daarbij komt ook nog eens dat janssen minstens net zo vaak beslissend is voor twente als suarez dat is voor ajaks, inter, werder en tottingham zijn nog steeds bang voor hem.

alsjeblieft hier heb je je reactie, doe ermee wat je wilt...

@robertos
hahahahahahhahahahahahahahaha
Er werd hier al gesproken over zaddoekjes, jij mengt je in deze discussie, dus moet je dat ook lezen, Suarez op het WK niet tegen de top gespeeld??? zeg dat zelf nog eens een keer zonder te lachen., waarom denk je anders dat men hem zo waardeert, en goed over zijn WK praat, jij spreekt enkel met een TWente bril, en een anti Suarez bril.

Janssen heeft nooit die juiste instelling gehad, en en zwaluw maakt geen zomer, weet je nog...

Zoals ik al zei, we onthouden deze discussie, en praten er over 2 jaar eens over verder, kijken welke speler waar speelt, al denk ik dat jij hier dan niet meer bent..
@lex
 @lex - zaterdag 08 januari 2011 - 00:58   quote  deeplink  
dat laatste is een beetje een rare conclusie ik snap niet helemaal waar je hiermee naartoe wil...

jah er werd gepraat over zakdoekjes maar ik heb dit expres vermeden maar als jij vervolgens aanhaald dat ik het over zakdoekjes moet gaan hebben doe ik dat, geef me mening en dan concludeer jij dat ik arrogant ben... beetje apart vind jezelf ook niet?

tegen welk topland heeft uruguay dan op het wk gespeeld?

over twee jaar is janssen 32 jaar ik ga er dan vanuit dat hij niet meer zo hoog speelt maar voor de komende anderhalf jaar zie ik janssen nog in de top van duitsland spelen en suarez in de subtop van spanje, nu vraag ik jou is de subtop van spanje slechter dan de top van nederland? dus zo'n anti-suarez bril heb ik nou ook weer niet en ik geef ook nog eens toe dat hij beslissend is voor ajaks maar als jij daarmee wil zeggen dat ik suarez te laag inschat dan denk ik dat je ajaks dus ook geen goede club meer vind, maar dit kan ik natuurlijk verkeerd concluderen...

en als janssen beslissend is voor twente zonder zich goed in te zetten dan wordt het tog een echte topper bij bayern als hij zich wel daat inzetten...
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 00:58 schreef @lex het volgende:
dat laatste is een beetje een rare conclusie ik snap niet helemaal waar je hiermee naartoe wil...

jah er werd gepraat over zakdoekjes maar ik heb dit expres vermeden maar als jij vervolgens aanhaald dat ik het over zakdoekjes moet gaan hebben doe ik dat, geef me mening en dan concludeer jij dat ik arrogant ben... beetje apart vind jezelf ook niet?

tegen welk topland heeft uruguay dan op het wk gespeeld?

over twee jaar is janssen 32 jaar ik ga er dan vanuit dat hij niet meer zo hoog speelt maar voor de komende anderhalf jaar zie ik janssen nog in de top van duitsland spelen en suarez in de subtop van spanje, nu vraag ik jou is de subtop van spanje slechter dan de top van nederland? dus zo'n anti-suarez bril heb ik nou ook weer niet en ik geef ook nog eens toe dat hij beslissend is voor ajaks maar als jij daarmee wil zeggen dat ik suarez te laag inschat dan denk ik dat je ajaks dus ook geen goede club meer vind, maar dit kan ik natuurlijk verkeerd concluderen...

en als janssen beslissend is voor twente zonder zich goed in te zetten dan wordt het tog een echte topper bij bayern als hij zich wel daat inzetten...
Atletico Madris is Sub-top in Spanje, dat zegt denk k wel genoeg, met spelers als Forlan en Aguerro.
Suarez heeft een goed WK gespeeld, daarbij gaat het niet om de eventuele toplanden, maar om de resultaten, en slechte landen doen niet mee aan een WK, maar wat is een goed land?? Frankrijk? of bijvoorbeeld Spanje in de poulfase?
Frankrijk speelde zeer zwak, maar mag je normaal gewoon een tegenstander van formaat noemen, en Mexico is ook niet het allerkleinste land..
Zuid korea en Ghana drongen ook niet voor niets door tot de rondes waarin ze Urugay troffen..

Als je opvalt op een WK door goed voetbal en doelpunten in een elftal waarin ook Forlan speelt (beste speler van het WK) dan kun je moeilijk concluderen dat het niet goed was.

Wat betreft Ajax moet je mij geen woorden in mijn mond leggen.
@lex
 @lex - zaterdag 08 januari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
precies op dat niveau schat ik suarez ook in...

deze reactie zegt al genoeg, ik bedoel had er iemand verwacht dat forlan de beste speler zou gaan worden helemaal met een sneijder en het halve team van spanje dat in topvorm was... je geeft nu ook toe dat uruguay tot aan nederland waar suarez dus niet speelde niet tegen een topland heeft gespeeld op het wk gespeelt heeft, alleen ghana is een tegenstander van formaat maar ook niet echt top...

ik leg jou geen woorden in de mond, ik analyseer je uitspraken en daaruit haal ik een conclusie dan leg ik dus bij niemand woorden in de mond...
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 17:06 schreef @lex het volgende:
precies op dat niveau schat ik suarez ook in...

deze reactie zegt al genoeg, ik bedoel had er iemand verwacht dat forlan de beste speler zou gaan worden helemaal met een sneijder en het halve team van spanje dat in topvorm was... je geeft nu ook toe dat uruguay tot aan nederland waar suarez dus niet speelde niet tegen een topland heeft gespeeld op het wk gespeelt heeft, alleen ghana is een tegenstander van formaat maar ook niet echt top...

ik leg jou geen woorden in de mond, ik analyseer je uitspraken en daaruit haal ik een conclusie dan leg ik dus bij niemand woorden in de mond...
Je trekt de verkeerde conclusies, en legt dus wel woorden in mijn mond.
Frankrijk is gewoon een topland, net zoals Mexico dat is. Dat die landen niet goed gepresteerd hebben, kan ook komen door de kracht van onder andere Urugay, en volgens mij was het ook niet zo dat finalist oranje, even makkelijk over Urugay (zonder sterspeler Suarez) heen wandelden... Waar was Janssen trouwens op dat WK? misschien dat dat al wel genoeg zegt.

En dat jij niet had verwacht dat Forlan het zo goed zou doen, moet je niet bij anderen neerleggen, hij had al een vrijwel perfect seizoen gespeeld, om het seizoen daarvoor niet te vergeten, Europees topscorer geweest en met Atletico op indrukwekkende wijze de EL gewonnen.
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Ander mooi vergelijk is trouwens, dat van Marwijk zei, dat hij een klasse speler als SUarez op het WK graag als Nedrlander bij zich had gehad, en dat dan met concurrentie als Huntelaar, van Persie, Robben, Elia, Kuyt, Affelay en van der Vaart. Dit was de voorroede van het WK< dat zegt lijkt me wel genoeg, jammer dat hij Janssen hierin niet noemt..
Dex
 Dex - zondag 09 januari 2011 - 15:38   quote  deeplink  
@remco
Je vergeet weer de positie van Janssen en dat van Suarez, Janssen heeft als concurent: van der vaart, sneijder, van bommel, de jong enz.. Noem buiten Forlan en Suarez een andere top speler die eventueel Suarez buiten de selectie/basis zal houden.. Hoeveel concurentie heeft Nederland?? Als Janssen een Uruguayaan was geweest had hij ook bij de selectie gezeten!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 januari 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 15:38 schreef Dex het volgende:
@remco
Je vergeet weer de positie van Janssen en dat van Suarez, Janssen heeft als concurent: van der vaart, sneijder, van bommel, de jong enz.. Noem buiten Forlan en Suarez een andere top speler die eventueel Suarez buiten de selectie/basis zal houden.. Hoeveel concurentie heeft Nederland?? Als Janssen een Uruguayaan was geweest had hij ook bij de selectie gezeten!
Hij heeft het over de concurrentie in NL; Hij zegt dat van Marwijk Suarez er graag bij had willen gehad onder de concurrentie van v Persie, Huntelaar, Robben, Elia, Kuyt, Affelay en van der Vaart. En niet over Uruguay.
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 15:38 schreef Dex het volgende:
@remco
Je vergeet weer de positie van Janssen en dat van Suarez, Janssen heeft als concurent: van der vaart, sneijder, van bommel, de jong enz.. Noem buiten Forlan en Suarez een andere top speler die eventueel Suarez buiten de selectie/basis zal houden.. Hoeveel concurentie heeft Nederland?? Als Janssen een Uruguayaan was geweest had hij ook bij de selectie gezeten!
Van Marwijk had Suarez 100% zeker mee genomen, dat heeft hij namelijk gezegd, hij had dan concurrentie gehad van, Babel, Huntelaar, Affelay, van der Vaart, van Persie, Elia, Robben en Kuyt. Toch heel wat meer concurrentie dan Sneijder, van der Vaart, van Bommel, de Jong, de Zeeuw en Schaars...

Maar goed nogmaals, als hij goed genoeg is, dan wordt hij wel weggekocht door de top, datzelfde geldt voor Suarez, we zullen over twee jaar dus wel zien waar beide jongens spelen, en komen er dan op terug, kijken of je dan nog op dit forum zit, of dat Twente weer uitgeblust is..
Voor nu laat ik het er verder bij aangezien het een zinloze discussie aan het worden is.
remco k
 remco k - zondag 16 januari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 17:06 schreef @lex het volgende:
precies op dat niveau schat ik suarez ook in...

deze reactie zegt al genoeg, ik bedoel had er iemand verwacht dat forlan de beste speler zou gaan worden helemaal met een sneijder en het halve team van spanje dat in topvorm was... je geeft nu ook toe dat uruguay tot aan nederland waar suarez dus niet speelde niet tegen een topland heeft gespeeld op het wk gespeelt heeft, alleen ghana is een tegenstander van formaat maar ook niet echt top...

ik leg jou geen woorden in de mond, ik analyseer je uitspraken en daaruit haal ik een conclusie dan leg ik dus bij niemand woorden in de mond...
Zo denk Nederland erover, blijkbaar zien ze in Suarez toch het grootste gevaar.

'Welke speler zie jij liever vertrekken?'

Uitslag:

1.Luis Suarez (Ajax) (40.96 %)
2.Balázs Dzsudzsák (PSV) (22.77%)
3.Bryan Ruiz (FC Twente) (11.61 %)
4.Theo Janssen (FC Twente) (8.82 %)
5.Maarten Stekelenburg (Ajax) (7.59 %)
6. Ola Toivonen (PSV) (4.91 % 44 votes)
7.Luciano da Silva (FC Groningen) (2.34 %)
8.Andreas Granqvist (FC Groningen) (1 %)
Pathmos
 Pathmos - zondag 16 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
grootste pisnicht ipv gevaar remcootje . hij is zo veel geschorst geweest dit jaar , waarom zou je hem als gevaar moeten zien dan ?
remco k
 remco k - zondag 16 januari 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 20:12 schreef Pathmos het volgende:
grootste pisnicht ipv gevaar remcootje . hij is zo veel geschorst geweest dit jaar , waarom zou je hem als gevaar moeten zien dan ?
11 keer paal lat, 7 goals en 5 assists en 45 schoten OP goal in de Eredivisie dit seizoen. Noem uberhaubt 1 speler die voor meer gevaar heeft gezorgd dan Suarez?????

Als je niet weet waar je over praat, dan kun je beter de grote mannen aan het woord laten jochie en als je al zoiets doms zegt, kom dan wel met feiten om je opmerking wat kracht mee te geven..
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - zondag 16 januari 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

11 keer paal lat, 7 goals en 5 assists en 45 schoten OP goal in de Eredivisie dit seizoen. Noem uberhaubt 1 speler die voor meer gevaar heeft gezorgd dan Suarez?????

Als je niet weet waar je over praat, dan kun je beter de grote mannen aan het woord laten jochie en als je al zoiets doms zegt, kom dan wel met feiten om je opmerking wat kracht mee te geven..
Daar heb je het, al die schoten maar weinig goals..
Hij blaft wel maar bijt niet, of toch wel? Nouja op een andere manier wel ja..
Het is gewoon een irritant mannetje met z'n schwalbes en gejank. Dáárom wil Nederland hem zien vertrekken.
Robertos90
 Robertos90 - maandag 17 januari 2011 - 10:09   quote  deeplink  
MEEST WAARDEVOLLE SPELER 2010
goals assists totaal
1. Suarez Ajax 24 13 37
2. Dzsudzsák PSV 16 16 32
3. Junker Roda JC 20 8 28
4. El Hamdaoui AZ/Ajax 24 3 27
5. Ruiz FC Twente 18 7 25
6. Toivonen PSV 16 6 22
7. Lens AZ/PSV 10 11 21
7. Matavz FC Groningen 18 3 21
9. W. Janssen Roda JC 12 8 20
10.Dost Heracles/SC Heerenveen 13 4 17
11.Everton Heracles Almelo 15 2 17
12.Overtoom Heracles Almelo 9 8 17
12.Verhoek ADO Den Haag 7 10 17
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - maandag 17 januari 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 10:09 schreef Robertos90 het volgende:
MEEST WAARDEVOLLE SPELER 2010
goals assists totaal
1. Suarez Ajax 24 13 37
2. Dzsudzsák PSV 16 16 32
3. Junker Roda JC 20 8 28
4. El Hamdaoui AZ/Ajax 24 3 27
5. Ruiz FC Twente 18 7 25
6. Toivonen PSV 16 6 22
7. Lens AZ/PSV 10 11 21
7. Matavz FC Groningen 18 3 21
9. W. Janssen Roda JC 12 8 20
10.Dost Heracles/SC Heerenveen 13 4 17
11.Everton Heracles Almelo 15 2 17
12.Overtoom Heracles Almelo 9 8 17
12.Verhoek ADO Den Haag 7 10 17
Om hier een waarde op te baseren vind ik ook achterlijk. Een aanval opzetten is net zo belangrijk als een van de eindstations zijn. Dit zijn leuke statistieken voor Ajax ja, met het 'alles op suarezvoetbal'. Maar als je normaal zou kijken en niet door die rood witte bril zou je inzien dat dit totaal geen manier is de waarde van een speler te bepalen.
Robertos90
 Robertos90 - maandag 17 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Remco K gaf al aan dat hij ook voor veel dreiging zorgt. Hij maakt dan ook nog is de meeste doelpunten en daarbij nog een aantal assist. Waar moet je dan een speler op beoordelen? niet op bijten dat heeft niks met het voetbal te maken, als iemand bijt dan hoeft dat niet te betekenen dat die opeens een minder goeie voetballer is toch?
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 22:23 schreef Wouter-FCT het volgende:

[..]

Daar heb je het, al die schoten maar weinig goals..
Hij blaft wel maar bijt niet, of toch wel? Nouja op een andere manier wel ja..
Het is gewoon een irritant mannetje met z'n schwalbes en gejank. Dáárom wil Nederland hem zien vertrekken.
Betrokken bij 12 goals, noem 10 spelers die dat ook hebben, en graag even z'n laatste swalbe opnoemen in de ED, je lult namelijk zomaar de media na, wat ik ook tegen je twente partner heb gezegd, kom aub wel met feiten, en anders gewoon mondje dicht daar he..
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 14:05 schreef Wouter-FCT het volgende:

[..]

Om hier een waarde op te baseren vind ik ook achterlijk. Een aanval opzetten is net zo belangrijk als een van de eindstations zijn. Dit zijn leuke statistieken voor Ajax ja, met het 'alles op suarezvoetbal'. Maar als je normaal zou kijken en niet door die rood witte bril zou je inzien dat dit totaal geen manier is de waarde van een speler te bepalen.
Oooowhhhhh, dat zal dan ook de reden zijn dat Madrid zoveel betaalde voor Huntelaar of voor Ronaldo, en als ik het dus goed begrijp, vind jij dat je een aanvaller niet alleen op goals en assists moet beoordelen???

Sterker nog, je vind eignlijk dat het een belachelijke manier is om iemand te beoordelen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Theo Janssen wil naar een Europese topclub









0.0074281