BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Theo Janssen wil naar een Europese topclub

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - maandag 17 januari 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 18:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Oooowhhhhh, dat zal dan ook de reden zijn dat Madrid zoveel betaalde voor Huntelaar of voor Ronaldo, en als ik het dus goed begrijp, vind jij dat je een aanvaller niet alleen op goals en assists moet beoordelen???

Sterker nog, je vind eignlijk dat het een belachelijke manier is om iemand te beoordelen...
Aanvallers is een ander verhaal ja.. En dan nog vind ik niet dat je alleen daarop moet beoordelen. Maar voor mij is het al duidelijk. Jij bent aan ajacied die geen verstand van voetbal heeft. Ik ga me niet tot jouw niveau verlagen ;)
@lex
 @lex - maandag 17 januari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
maar dit alles bewijst nog niet dat suarez het ook bij real madrid kan. je zou eens een lijstje moeten opzoeken van balcontacten en een assist/goal. Bij ajaks krijgt suarez alle ballen die hij durft op te eisen, bij een madrid schijnt er ook nog ene ronaldo en een higuain in de aanval te staan...

heb je ook nog een lijstje met de geniaalste openingen van dit jaar, met de beste vrije trappen en met de meeste verprutste ballen van afgelopen jaar. Dan durf ik nl. te wedden dat bij de eerste twee janssen bovenaan staat en dat bij de laatste Suarez bovenin meedraait(tog nog iemand bij ajaks:P).

ik zie ook graag suarez samen met dzudzsak het liefst vetrekken maar bij beide niet alleen om de voetballende kwaliteiten die uitstekend zijn maar ook omdat het vervelende mensen op het voetbalveld zijn.

o en het is ook wel een ongelovelijk betrouwbare poll, tog zeker wel de mening van 900 man. ach, dan kan je die andere 5 miljoen mensen die denken verstand van voetbal te hebben tog wel negeren...

en remco jij sluit de hele tijd dit topic af door te zeggen "kijken wie waar speelt over 3 jaar" ehm kan je het ook nog laten rusten of krijg je een harde plasser als ik je argumenten weer eens ontkracht?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door @lex --
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:57 schreef @lex het volgende:
maar dit alles bewijst nog niet dat suarez het ook bij real madrid kan. je zou eens een lijstje moeten opzoeken van balcontacten en een assist/goal. Bij ajaks krijgt suarez alle ballen die hij durft op te eisen, bij een madrid schijnt er ook nog ene ronaldo en een higuain in de aanval te staan...

heb je ook nog een lijstje met de geniaalste openingen van dit jaar, met de beste vrije trappen en met de meeste verprutste ballen van afgelopen jaar. Dan durf ik nl. te wedden dat bij de eerste twee janssen bovenaan staat en dat bij de laatste Suarez bovenin meedraait(tog nog iemand bij ajaks:P).

ik zie ook graag suarez samen met dzudzsak het liefst vetrekken maar bij beide niet alleen om de voetballende kwaliteiten die uitstekend zijn maar ook omdat het vervelende mensen op het voetbalveld zijn.

o en het is ook wel een ongelovelijk betrouwbare poll, tog zeker wel de mening van 900 man. ach, dan kan je die andere 5 miljoen mensen die denken verstand van voetbal te hebben tog wel negeren...

en remco jij sluit de hele tijd dit topic af door te zeggen "kijken wie waar speelt over 3 jaar" ehm kan je het ook nog laten rusten of krijg je een harde plasser als ik je argumenten weer eens ontkracht?
Welk argument heb jij feitelijk ontkracht dan????? 0,0
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:24 schreef Wouter-FCT het volgende:

[..]

Aanvallers is een ander verhaal ja.. En dan nog vind ik niet dat je alleen daarop moet beoordelen. Maar voor mij is het al duidelijk. Jij bent aan ajacied die geen verstand van voetbal heeft. Ik ga me niet tot jouw niveau verlagen ;)
Wat is er, bang voor een discussie, en ga je dan maar dit soort domme dingen posten?
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:57 schreef @lex het volgende:
maar dit alles bewijst nog niet dat suarez het ook bij real madrid kan. je zou eens een lijstje moeten opzoeken van balcontacten en een assist/goal. Bij ajaks krijgt suarez alle ballen die hij durft op te eisen, bij een madrid schijnt er ook nog ene ronaldo en een higuain in de aanval te staan...

heb je ook nog een lijstje met de geniaalste openingen van dit jaar, met de beste vrije trappen en met de meeste verprutste ballen van afgelopen jaar. Dan durf ik nl. te wedden dat bij de eerste twee janssen bovenaan staat en dat bij de laatste Suarez bovenin meedraait(tog nog iemand bij ajaks:P).

ik zie ook graag suarez samen met dzudzsak het liefst vetrekken maar bij beide niet alleen om de voetballende kwaliteiten die uitstekend zijn maar ook omdat het vervelende mensen op het voetbalveld zijn.

o en het is ook wel een ongelovelijk betrouwbare poll, tog zeker wel de mening van 900 man. ach, dan kan je die andere 5 miljoen mensen die denken verstand van voetbal te hebben tog wel negeren...

en remco jij sluit de hele tijd dit topic af door te zeggen "kijken wie waar speelt over 3 jaar" ehm kan je het ook nog laten rusten of krijg je een harde plasser als ik je argumenten weer eens ontkracht?
Het enige dat zal bewijzen of een speler wel of niet bij een club zal slagen, is daar spelen.

Voorlopig speelt Suarez als Basispeler altijd met een andere topper zoals Forlan, en dat kan Jansen niet zeggen..
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 19:17   quote  deeplink  
Nou, Suarez zit nu bij een Europese topclub, nu Jansen nog.
Daan1993
 Daan1993 - vrijdag 28 januari 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 18:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Betrokken bij 12 goals, noem 10 spelers die dat ook hebben, en graag even z'n laatste swalbe opnoemen in de ED, je lult namelijk zomaar de media na, wat ik ook tegen je twente partner heb gezegd, kom aub wel met feiten, en anders gewoon mondje dicht daar he..
Qua die schwalbes he,
dat gebeurde laatst nog tegen AC Milan in de Champions League, dat had de scheidsrechter toen ook afgestraft met geel.
Maar voor de rest topic gesloten want t gaat hier nu over Suarez ipv Janssen
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:52 schreef Daan1993 het volgende:

[..]

Qua die schwalbes he,
dat gebeurde laatst nog tegen AC Milan in de Champions League, dat had de scheidsrechter toen ook afgestraft met geel.
Maar voor de rest topic gesloten want t gaat hier nu over Suarez ipv Janssen
Moet je beter lezen, het gaat over Suarez en Jansen..

Je moet trouwens dat tegen Milan even terugkijken, hij werd namelijk gewoon geraakt, als je dat niet ziet in herhaling ben je echt blind...
@lex
 @lex - zaterdag 29 januari 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:17 schreef remco k het volgende:
Nou, Suarez zit nu bij een Europese topclub, nu Jansen nog.
ja ik snap het ook niet...
remco k
 remco k - zaterdag 29 januari 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:05 schreef @lex het volgende:

[..]

ja ik snap het ook niet...
Je kan ook zeggen, Remco K, je hebt gelijk gekregen wat betreft Suarez, nu nog afwachten of Jansen het ook nog lukt..
@lex
 @lex - zondag 30 januari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
ik kan ook zeggen dat suarez bij liverpool de plaats van babel op de bank gaat overnemen... dus je hebt nog helemaal geen gelijk, het ging over het lukken of mislukken bij een europese topclub en niet over alleen het speler erbij...
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 00:11 schreef @lex het volgende:
ik kan ook zeggen dat suarez bij liverpool de plaats van babel op de bank gaat overnemen... dus je hebt nog helemaal geen gelijk, het ging over het lukken of mislukken bij een europese topclub en niet over alleen het speler erbij...
Owwww, en jij denkt dus dat Liverpool een speler haalt voor 27 miljoen, daar een volle week over aan het onderhandelen is, en die speler dan voor de bank haalt?????

Wees nu eens gewoon reeel man, en geef je verlies toe, dat doe ik toch ook, met de verkoop van Suarez heeft Ajax 100% zeker de titel verkocht, en gaat die nu tussen PSV en Twente.

Zie je, zo moeilijk is dat niet...
@lex
 @lex - zondag 30 januari 2011 - 12:53   quote  deeplink  
alles wat ik zeg is dat suarez nog nix heeft bereikt bij liverpool dus heeft er nog niemand "gewonnen" of "verloren". ik snap er nix van dat liverpool suarez voor 26 miljoen euro haalt, terwijl ruiz en dzudzak voor ik schat iets meer dan de helft gekocht kunnen worden...

ik bedoel als het in de zomerstop gebeurt was had ik het nog kunnen begrijpen, toen was hij in vorm maar nu is hij uit vorm en kost hij ruim 10mil meer dan een ruiz of dzudzak...
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 12:53 schreef @lex het volgende:
alles wat ik zeg is dat suarez nog nix heeft bereikt bij liverpool dus heeft er nog niemand "gewonnen" of "verloren". ik snap er nix van dat liverpool suarez voor 26 miljoen euro haalt, terwijl ruiz en dzudzak voor ik schat iets meer dan de helft gekocht kunnen worden...

ik bedoel als het in de zomerstop gebeurt was had ik het nog kunnen begrijpen, toen was hij in vorm maar nu is hij uit vorm en kost hij ruim 10mil meer dan een ruiz of dzudzak...
Dat uit vorm was wel weer voorbij hoor, maakte er in een paar minuten toch 2 tegen HSV, en was heel goed tegen Galatasaray.

Liverpool manager gaf vanaochtend trouwens aan dat Suarez 100% zeker voor de basis is gehaald
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Overigens is Suarez echt wel beter dan Ruiz of Dsudzak.
@lex
 @lex - zondag 30 januari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
ja verschrikkelijk moeilijk...
tukkerfan1
 tukkerfan1 - dinsdag 01 februari 2011 - 13:16   quote  deeplink  
ik ben blij dat Theo bij ons blijft in combinatie met Bryan zie ik een mooi seizoen tegemoet, terugkijkend op de laatste 20 minuten Twente tegen Feyenoord.
Robertos90
 Robertos90 - dinsdag 01 februari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Klopt het nou dat deze winter zich niemand voor Douglas, Ruiz,Janssen en Brama heeft gemeld??? wel raar voor een club die ook redelijk in de cl heeft gespeeld
remco k
 remco k - dinsdag 01 februari 2011 - 18:55   quote  deeplink  
Standaard verhaal in NL, alleen Ajax is hierin een goede exportproducent....
Ik denk dat dit komt door de geschiedenis en het feit dat veel spelers het ook gewoon redden bij de "topclub" waar ze heen gaan.... PSV heeft ditzelfde probleem, en heeft toch altijd moeite om hun topspelers voor goede bedragen te verkopen.....
Robertos90
 Robertos90 - woensdag 02 februari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Jah maar zag ook dat contract van douglas en ruiz tot medio 2012 loopt.
Aangezien ze denk ik niet zo hoog salaris hebben zijn ze na dit seizoen een koopje toch?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 februari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
hey tukkers lucky bastards.
remco k
 remco k - donderdag 03 februari 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 14:39 schreef @lex het volgende:
ja verschrikkelijk moeilijk...
Misschien wordt het iets makkelijker....

Suarez scoort direct bij debuut, hij kwam in de ploeg als wissel, en onder luid applaus kreeg hij door hard te werken, een aantal goede acties, en een goal (beetje lucky) direct het publiek op ANFIELD achter hem...

Met Suarez gaat het in deze goed dus op weg richting de top.... Hoe is het met Jansen???? is ie al bijna weg bij Twente??
Thomas
 Thomas - donderdag 03 februari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien wordt het iets makkelijker....

Suarez scoort direct bij debuut, hij kwam in de ploeg als wissel, en onder luid applaus kreeg hij door hard te werken, een aantal goede acties, en een goal (beetje lucky) direct het publiek op ANFIELD achter hem...

Met Suarez gaat het in deze goed dus op weg richting de top.... Hoe is het met Jansen???? is ie al bijna weg bij Twente??
Remco toch... Jij weet natuurlijk ook prima dat 1 wedstrijd nog geen seizoen maakt, laat staan een carriere op het hoogste niveau ;)
remco k
 remco k - donderdag 03 februari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 16:57 schreef Thomas het volgende:

[..]

Remco toch... Jij weet natuurlijk ook prima dat 1 wedstrijd nog geen seizoen maakt, laat staan een carriere op het hoogste niveau ;)
Als je had gelezen, dan had je deze vraag niet gesteld, lees de laatste zin namelijk maar eens....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Theo Janssen wil naar een Europese topclub









0.0106170