BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vergeten helden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 22:09   quote  deeplink  
Van Marwijk nieuwe trainer HSV

media_xll_1862056.jpg

Bert van Marwijk gaat als trainer aan de slag bij Hamburger SV. De voormalige bondscoach van het Nederlands elftal heeft een akkoord bereikt met de leiding van de Duitse club, zo liet hij weten aan de NOS en Voetbal International. Van Marwijk (61) zat zonder werk sinds hij vorig jaar stopte als bondscoach van Oranje na het dramatisch verlopen EK.

De trainer uit Deventer volgt bij HSV de begin deze week ontslagen Thorsten Fink op. Met aanvoerder Rafael van der Vaart komt Van Marwijk in Hamburg een bekende uit het Nederlands elftal tegen.

Bron:ad.nl
van geil
 van geil - zaterdag 21 september 2013 - 22:23   quote  deeplink  
daar zal het uwv blij mee zijn:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 september 2013 - 22:24   quote  deeplink  
lol
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 22:32   quote  deeplink  
d:-)
VVout
 VVout - zondag 22 september 2013 - 11:01   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Bert en gezellig daar met de Reeperbahn in de buurt, veel plezier.
Alexi
 Alexi - zondag 22 september 2013 - 11:42   quote  deeplink  
Piet Keur
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 september 2013 - 11:55   quote  deeplink  
36828855.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 september 2013 - 16:24   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder John de Wolf aan de slag bij Sparta

600x400-vi-811724.jpg

Sparta Rotterdam heeft John de Wolf opgenomen in de technische staf. De voormalig profvoetballer zal als assistent van Adrie Bogers gaan fungeren bij het eerste elftal van de Rotterdamse club. De afgelopen maanden assisteerde De Wolf al bij Jong Sparta en het Nederlands elftal. De robuuste oud-verdediger kwam in zijn actieve jaren al uit voor Sparta, maar maakte echt furore bij Feyenoord.

De Wolf stond van 1983 tot 1985 onder contract op Het Kasteel. Na vier seizoenen bij FC Groningen keerde hij terug in Rotterdam en kwam hij vijf jaar lang uit voor Feyenoord. Daarna speelde hij nog jaren in het buitenland. Als hoofdtrainer was De Wolf actief voor verschillende kleinere clubs: nu is hij ook hoofdcoach bij vv Sliedrecht.

Bogers heeft mij verzocht om te kijken naar de mogelijkheden om de technische staf uit te breiden, legt algemeen en technisch directeur Wiljan Vloet uit op de clubwebsite. We hebben geconstateerd dat het voor de groep ideaal zou zijn om bij een aantal trainingen per week een extra assistent toe te voegen aan de technische staf. Op die manier kunnen we, door de specifieke kwaliteiten van John, het maximale uit de groep proberen te halen.
Bron:Voetbalzone
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 23 september 2013 - 16:38   quote  deeplink  
Durf het bijna niet te zeggen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 september 2013 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 16:38 schreef hoogvliet010 het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen..
SB en RvH zeker..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 23 september 2013 - 16:39   quote  deeplink  
Jij mag niet meer raden, krijgen te weinig aandacht.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 september 2013 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 16:39 schreef hoogvliet010 het volgende:
Jij mag niet meer raden, krijgen te weinig aandacht.
Nou zolang jij hier bent, meer dan voldoende maat..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 september 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Rondje oud-Feyenoorders

9155-groot
Man United machteloos zonder van Persie

De eredivisie is weer van start gegaan en ook op de andere velden rolt de bal inmiddels weer. FR-Fans.nl maakt voor u wekelijks een rondje langs de velden en kijkt hoe de oud-Feyenoorders presteren in het buitenland.

Engeland


In Engeland stond er dit weekend een absolute kraker op het programma. Het Manchester City van John Guidetti ontving het Manchester United van Robin van Persie. Helaas kwamen beide oud-Feyenoorders niet in actie; Guidetti komt niet voor in de plannen van City-trainer Pellegrini en van Persie viel vlak voor de wedstrijd uit met een dijbeenblessure. Zonder van Persie werd United afgeslacht: 4-1.

Naast de kraker stond er nog een duel tussen oud-Feyenoorders op het programma: Het Norwich City van Leroy Fer en Johan Elmander verloor thuis met 0-1 van het Aston Villa van Ron Vlaar en Karim el Ahmadi. Alle vier de oud-Feyenoorders begonnen in de basis.

Nathan Aké speelt zijn wedstrijden in het 0-21 team van Chelsea. Met dit team kwam hij afgelopen week in actie voor de Jeugd Champions League. Aké was aanvoerder van het Chelsea 0-21, dat met 4-0 van FC Basel won.

Vorige week schreven we al dat de Drenthe-hype over aan het waaien is. Dit gevoel werd dit weekend verder versterkt. Drenthe ontbrak namelijk in de wedstrijdselectie voor de wedstrijd van Reading tegen Derby County. De officiële lezing was dat Drenthe wegens een lichte blessure ontbrak, maar het is een publiek geheim dat men bij Reading niet tevreden is over Drenthes prestaties van de laatste weken. Overigens wist Reading zónder Drenthe eindelijk weer eens te winnen: Op Pride Park werd het 1-3 voor the Royals.

In League Two blijft Portsmouth kwakkelen. De club die 3 jaar geleden nog in de FA-cup finale stond verloor opnieuw. Thuis tegen Fleetwood Town werd het 0-1. David Connolly deed 90 minuten mee, maar wist dus het net niet te vinden.

Frankrijk

In Frankrijk begint de situatie rond Luigi Bruins zorgelijk te worden. De middenvelder kende een redelijk eerste seizoen bij Olimpique Nice, maar kwam dit seizoen pas 3 minuten in actie. Bruins is momenteel al weken geblesseerd. Zonder Bruins gaat het Nice overigens voor de wind: Thuis tegen Valenciennes werd het 4-0. Na 6 wedstrijden staat Nice keurig vijfde.
De andere oud-Feyenoorder in Franse dienst, Salomon Kalou, was belangrijk voor zijn club Lille. Op bezoek bij Sochaux wist Lille met 0-2 te winnen door 2 doelpunten van Roux en Kalou leverde de assist voor de openingstreffer.

België

In België boekte het Racing Genk van Mario Been donderdag een sensationele overwinning op Dinamo Kiev in de Europa League. In Kiev werd met 0-1 gewonnen. Helaas voor Genk kon aan dit goede resultaat geen gevolg gegeven worden tegen Maasland Beveren. Uit bij de laagvlieger werd er met 0-0 gelijkgespeeld. Thomas Buffel speelde 90 minuten mee bij Beens formatie; De Ceulaer kwam niet in actie.

Het Lierse SK van Hossam Ghaly en Karim Saïdi wist weer eens te winnen. Thuis tegen KV Kortrijk werd het 2-0, mede door een assist van Ghaly.
Ook Ivan Bandalovski zorgde voor een assist in de wedstrijd tussen zijn club OH Leuven en Zulte Waregem. Zijn assist bleek echter niet voldoende om wat over te houden aan de ontmoeting: Zulte won met 4-2.

Overig

In Turkije deelde het Fenerbahçe van Dirk Kuyt een flink pak slaag uit aan Elazığspor. Uiteindelijk werd het 4-0 door 3 doelpunten van Moussa Sow en eentje van Dirk Kuyt. Kuyt is het seizoen in Turkije goed begonnen met 4 goals uit 5 wedstrijden. Mede daardoor staat Fenerbahçe tweede in de Süper Lig, achter koploper Besiktas. Diego Biseswar komt vanavond in actie met Kayserispor tegen Trabzonspor.

Nuri Sahin werd in eerste instantie gespaard bij Borussia Dortmund in de wedstrijd tegen 1. FC Nürnberg, maar moest in de rust alsnog op komen draven. Hij kon echter niet voorkomen dat Dortmund voor de eerste keer dit seizoen puntverlies leed (1-1).
Omer Elabdellaoui kreeg een pak slaag met Eintracht Braunschweig op bezoek bij Borussia Mönchengladbach. Elabdelloui begon als rechtsbuiten en zag zijn team met 4-1 verliezen.

In Brazilië kon het Botafogo van Andre Bahia de goede prestaties van de laatste weken niet volhouden. In de topper tegen Cruzeiro werd er met 3-0 verloren, mede door een gemiste penalty van Clarence Seedorf. Ook thuis tegen Bahía werd er met 1-2 verloren. Bahia speelde tegen Cruzeiro in de basis; Tegen Bahía kwam hij niet in actie.

Het Criciúma van Darley verloor met 2-1 van Santos en moet langzamerhand naar beneden gaan kijken. Darley zelf kwam niet in actie.
Bron:FRFans
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 19:45   quote  deeplink  
Vlaar: extra stimulans voor goede vorm bij Villa

vlaar6.jpg

Ron Vlaar denkt dat zijn ambitie het WK mee te maken, zijn spel bij Aston Villa ten goede komt. De verdediger wil koste wat kost een plek in de Nederlandse selectie voor het wereldkampioenschap voetbal in Brazilië bemachtigen. De voormalig Feyenoord speler is onder bondscoach Louis van Gaal geen vaste waarde in de defensie van Oranje. Tot nu toe zijn dat zijn oud-collega's Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi.

De centrumverdediger deed in vijf van de acht kwalificatieduels mee, waarvan vier keer vanaf de aftrap. Het Nederlands elftal is al geplaatst voor het WK en Vlaar wil zich nu richten op het behouden van zijn plek in de selectie.

"Nu we 'Brazilië' bereikt hebben, hoop ik uiteraard geselecteerd te worden voor de eindronde", zegt Vlaar in de Birmingham Mail. "Ik heb dus een extra stimulans om ervoor te zorgen dat ik mijn beste vorm produceer voor Villa, niet dat ik daar sowieso niet naar streef."
Bron: Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 19:53   quote  deeplink  
Kalou: "Op gelijke hoogte met Ibrahimovic staan is goed voor vertrouwen"

salomon-kalou(lille)(2).jpg

Salomon Kalou kent met OSC Lille een sterke seizoensstart en afgelopen dinsdag was hij trefzeker in het competitieduel met Evian TG (3-0, red). Door de overwinning is de Franse club bezig aan de sterkste opening uit de afgelopen negen jaar.

"En dan te bedenken dat Lille een nieuwe trainer en veel jonge spelers heeft. Normaal gesproken heeft dat tijd nodig. Maar na een goede voorbereiding is Lille zijn wedstrijden blijven winnen; het vertrouwen is toegenomen", zo reageerde Kalou tegenover Voetbal International.

In 2013 staat de teller van Kalou op al op veertien doelpunten en staat daarmee op gelijke hoogte met Zlatan Ibrahimovic, speler van Paris Saint-Germain. "Het geeft aan dat het niveau van de aanvallers in de Ligue 1 toeneemt, ,aar op gelijke hoogte staan met Ibrahimovic is goed voor mijn zelfvertrouwen. Zlatan is een aanvaller van topniveau, dit daagt me uit om het maximale te geven", sloot de oud-speler van Feyenoord zijn verhaal af.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 september 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Shinji Ono (34) is vandaag jarig.
De oud-Feyenoorder speelt tegenwoordig bij Western Sydney Wanderers. Wij herinneren de Japanner vooral van zijn grote bijdrage aan het winnen van de UEFA Cup!
1240334_547288932010308_27764718_n.png

おめでとうございます Shinji..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 27 september 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Ono//Held!!!!
Misschien kan die afbouwen bij ons?
sevillana
 sevillana - zaterdag 28 september 2013 - 00:39   quote  deeplink  
Van%20Beukering.jpg
Burger_King_Whopper_Combo.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 september 2013 - 00:50   quote  deeplink  
d:-))))
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 oktober 2013 - 12:55   quote  deeplink  
Van harte gefeliciteerd met je 43ste verjaardag..

1385057_549284195144115_644656080_n.png

JanM
 JanM - dinsdag 01 oktober 2013 - 12:58   quote  deeplink  
Ik weet er ook nog een: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kom ik nog op terug!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 oktober 2013 - 13:28   quote  deeplink  
Henk en ik

79806-334-500.jpg

Ik moest laatst weer eens denken aan Henk Vos. Zou hij nog voetballen? Deze gedachte fietst als een soort vaste cyclus eens in de zoveel tijd door mijn hoofd . En iedere keer kietelt mijn nieuwsgierigheid mij om het even snel op te gaan zoeken. Iets in mij wil met gierende banden richting de Henk Vos Wikipedia pagina, maar ik doe het niet. Ik wil liever verrast worden door Henk, net als vroeger.

Ooit verzamelde ik handtekeningen van voetballers [lees: Feyenoord spelers]. Ik schreef ellenlange, handgeschreven brieven en deed er alvast een envelop en een postzegel bij om de response rate lekker hoog te houden. Ik was redelijk succesvol. Ronald Koeman stuurde een kaart, Henke Larsson, Jerzy Dudek, Jean-Paul van Gastel en ook Henk Vos. Henk stak in onze correspondentie niet bepaald onder stoelen of banken reeds een lange carrière achter de rug te hebben.

Ik ontving welgeteld 9 kaarten, voorzien van Henks handtekening. Henk had een andere envelop gebruikt, want dat was nodig. Ik ging met mijn trillende handjes door de kaarten heen. Ik zag Henk als jonge man in een gek rood shirt, een iets oudere Henk in een pisgeel shirt met veel te veel sponsors erop en tenslotte de kaarten waar ik het voor deed: Henk in Feyenoordshirt. Onderzoek in mijn VI seizoensgids leerde mij dat Henk in de seizoenen hiervoor bij [onder andere] Standard Luik en FC Sochaux had gespeeld. Blijkbaar raakte hij daar zijn spelerskaarten met handtekening aan de straatstenen niet kwijt.

Op dat moment viel ik als een blok voor Henk Vos. De tragiek was voelbaar door mijn nog jonge lichaam. Een profvoetballer die niet van zijn handtekeningen af komt Ik deelde mee in Henks pijn. Ja, op die dag werd Henk Vos uit het Brabantse Wouw mijn held. Zelfs toen hij de voetbalwereld shoqueerde door met witte (!) schoenen het veld te betreden. Zelfs toen.

En daarom hoop ik, tot op de dag van vandaag, er nog altijd eens op een verrassende manier achter te komen dat Henk Vos nog voetbalt. Dat ik op een verloren maandagavond Telstar FC Volendam zit te kijken, en dat ik na 86 weggegooide minuten opeens een paar roomwitte schoenen langs de zijlijn zie verschijnen. Ik schrik op. De camera laat alleen nog maar de hakken zien, de noppen worden gecontroleerd door de vierde official. Zelfs de noppen zijn wit. Mijn hart klopt in mijn keel. Hevig begin ik te transpireren wanneer ik de pezige kuiten zie en benauwd word ik na het tellen van tenminste drie shirtsponsoren. Het zal toch niet? De camera maakt een draaiende beweging omhoog. Ik zie krullen, ik zie gel. Ik zie het getekende gezicht van Henk Vos. Niemand kan zo mooi oud geworden als hij. Dartel sprint hij het veld in, als een jongetje van 17. Ijverig, snel, statig rechtop. Henk voetbalt nog steeds, diep van binnen heb ik er nooit aan getwijfeld.

Morgen begin ik aan een nieuwe brief voor Henk. Ik zal weer netjes vragen om 1 kaart, met 1 handtekening. Ik weet zeker dat ik een complete verhuisdoos thuisgestuurd krijg. Een doos vol met fotos van Henk in elk voetbalshirt dat hij ooit gedragen heeft. Op elke foto zal zijn handtekening staan, op 1 foto staat zelfs: voor Thijs. Wat nou Wikipedia? Ik laat me gewoon weer lekker verrassen door Henk Vos uit Wouw, mijn held voor het leven.

Bron: Thijs Beumer
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 oktober 2013 - 13:35   quote  deeplink  
Rondje oud-Feyenoorders: Vlaar en El Ahmadi slopen City

9270-groot

Engeland

In Engeland zorgden Ron Vlaar en Karim el Ahmadi met Aston Villa voor een grote verrassing door in eigen huis het Manchester City van John Guidetti. Vlaar en el Ahmadi speelden beiden 90 minuten mee in de wedstrijd en el Ahmadi bekroonde zijn sterke wedstrijd ook nog met een doelpunt. Man van de wedstrijd werd el Ahmadi echter niet: Die eer was weggelegd voor oud-Groningen speler Bacuna, die met een goal en een assist erg belangrijk was. Bekijk het doelpunt van El Ahmadi hieronder:

KEA_1b.gif

Ook het andere team uit Manchester, Manchester United wist niet te winnen: Thuis tegen West Bromwich Albion werd een pijnlijke 1-2 nederlaag geleden. Voor David Moyes, de manager van ManU is het te hopen dat Robin van Persie snel is hersteld van zijn blessure. Zonder van Persie gingen namelijk de laatste 2 wedstrijden verloren.

Nathan Aké kwam dit weekend niet in actie voor Chelsea, maar ging met Chelsea 0-21 toch op weg naar Boekarest, waar hij gisteren in actie kwam tegen Steaua Boekarest 0-21.(0-4 winst)

Ondertussen kwamen Leroy Fer en Johan Elmander goed weg op bezoek bij Stoke City. Norwich, met Fer in de basis en Elmander als invaller in het veld, wist uiteindelijk met 0-1 te winnen. De uitslag had echter anders kunnen zijn: Fer hield vast in het strafschopgebied en mocht van geluk spreken dat de scheidsrechter niet floot. Na afloop gaf Leroy Fer eerlijk toe dat hij een penalty tegen had kunnen krijgen.

Een divisie lager wist Reading zónder de geblesseerde Drenthe opnieuw te winnen: Thuis tegen Birmingham City werd het 2-0, waardoor Reading stijgt naar de 6e plaats op de ranglijst.

David Connolly was met Portsmouth minder succesvol: De Ierse spits stond negentig minuten binnen de lijnen, maar kon niet verhinderen dat Portsmouth tegen laagvlieger York City met 4-2 onderuitging. Portsmouth bezet na 9 duels slechts de 17e plaats.

Frankrijk

Eerder deze week werd bekend dat Salomon Kalou openstaat voor een terugkeer naar de Premier League. Voorlopig staat de Ivoriaanse aanvaller echter nog onder contract bij Lille. Met de Franse subtopper speelde Kalou dit weekend gelijk tegen Olympique Lyon: 0-0. Kalou kwam 90 minuten in actie.

Bij Olympique Nice eindelijk weer een teken van leven van Luigi Bruins. De middenvelder stond langdurig langs de kant met een blessure, maar zat afgelopen weekend weer op het de bank bij het duel van Nice tegen EA Guingamp. Zonder Bruins werd er door Nice met 1-0 gewonnen.

Belgie

In België is Standard Luik voorlopig onaantastbaar. De club won zijn eerste 9 wedstrijden allemaal en staat onbedreigd bovenaan. In het spoor van Luik deed het Racing Genk van Mario Been dit weekend wat het moest doen. Met Thomas Buffel in de basis en de Ceulaer op de tribune werd simpel afgerekend met Mechelen, 1-0.

Lierse SK had een zware uitwedstrijd tegen Anderlecht op het programma staan. Het team van Karim Saïdi en Hossam Ghaly wist niet te stunten en ging met 2-0 onderuit. Beide oud-Feyenoorders waren wél goed voor 90 minuten en een gele kaart.

Ook Ivan Bandalovski pakte een gele kaart in de thuiswedstrijd van zijn club OH Leuven tegen AA Gent. Leuven kwam op thuis op achterstand, maar wist halverwege de tweede helft toch de gelijkmaker te forceren (1-1).

Overig

In Turkije speelde Biseswar met Kayserispor de beladen derby bij Kayseri Erciyesspor. Biseswar stond 90 minuten binnen de lijnen, maar kon zich niet onderscheiden. Zijn team wist nog wel een punt mee te nemen: 1-1.

De andere oud-Feyenoorder in Turkse dienst, Dirk Kuijt was wederom uitstekend in vorm voor Fenerbahçe. De Katwijkse spits is de laatste weken uitstekend op dreef en was ook afgelopen weekend weer beslissend: Op bezoek bij Gençlerbirligi maakte Kuyt de enige en dus winnende treffer. Dankzij de goal van Kuyt steeg Fener naar de koppositie in de Süper Lig.

In Duitsland kunnen we een nieuwe oud-Feyenoorder begroeten, nu Bert van Marwijk trainer is geworden van HSV. Zijn eerste wedstrijd, uit bij Eintracht Frankfurt, leverde gelijk een punt op (2-2.)

Omar Elabdellaoui verloor thuis met 0-4 van VfB Stuttgart. De Noorse rechtsback annex rechtsbuiten deed 90 minuten mee.

Bovenin de ranglijst had Nuri Sahin zijn basisplaats bij Borussia Dortmund terug tegen Freiburg. Dortmund won overtuigend met 5-0 en staat op doelsaldo bovenaan in de Bundesliga.

Brazilië dan tenslotte, waar het Botafogo van André Bahia iets terug lijkt te zakken na de sterke reeks van de laatste weken. Thuis tegen Ponte Preta werd het 0-1 en Bahia keek 90 minuten vanaf de bank toe.

Helaas nog steeds geen Darley bij Criciúma, maar wellicht kunnen we Darley de komende wedstrijden bij de selectie gaan zien. Keeper Helton van Criciúma kreeg namelijk afgelopen weekend de rode kaart in de wedstrijd tegen Flamengo (4-1 verlies).
Bron:FRfans
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 19:52   quote  deeplink  
een soort van Top 3

vanhanegemhappelenmouligd2.jpg
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 19:54   quote  deeplink  
en nog zo iets ..

picFeye1.jpg
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 20:01   quote  deeplink  
ook nog steeds actief voor de club

20100310_carlo_de_leeuw2_rh.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 oktober 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Carlo!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 20:04 schreef FR-Henk het volgende:
Carlo!!!
Yep, .. de leeuw van de Kuip ;)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 oktober 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 20:06 schreef sevillana het volgende:

[..]

Yep, .. de leeuw van de Kuip ;)
Mag van mij de Gereard Meijer van het materiaal worden. Dat ie nog lang blijft. Aardige vent!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 oktober 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 19:52 schreef sevillana het volgende:
een soort van Top 3

[ afbeelding ]
Mooie foto!!
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 21:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mooie foto!!
gouden tijd ..
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 22:17   quote  deeplink  
ook wel een aardige ..

600_photo.jpg
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 22:20   quote  deeplink  
download.axd?file=1;694009&where=msg
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 22:25   quote  deeplink  
Roth.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2013 door sevillana --
van geil
 van geil - donderdag 03 oktober 2013 - 22:25   quote  deeplink  
hoekstra
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 22:46   quote  deeplink  
Andr%C3%A9_Hoekstra.jpg
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 22:25 schreef van geil het volgende:
hoekstra
nee vriend, dat was Roth. toeval bestaat niet, maar Hoekstra is daarna geplakt ... ;)
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 22:51   quote  deeplink  
en nog een kanjer

newsnielsen.gif
van geil
 van geil - donderdag 03 oktober 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 22:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

nee vriend, dat was Roth. toeval bestaat niet, maar Hoekstra is daarna geplakt ... ;)
:0.
weet ik,
ik ken die andere overigens niet meer.
maar Hoekstra zeker wel...:)
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 22:54   quote  deeplink  
2142124-300-513-scale.jpg

zo, .. en nou kap ik er weer ff mee
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 22:51 schreef van geil het volgende:

[..]

:0.
weet ik,
ik ken die andere overigens niet meer.
maar Hoekstra zeker wel...:)
http://forum.fok.nl/topic/1205890
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 oktober 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 22:17 schreef sevillana het volgende:
ook wel een aardige ..

[ afbeelding ]
Een hele aardig zelfs..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 10:07   quote  deeplink  
Buffel bewaart slechte herinneringen aan Gullit

thomas-buffel(krc-genk)(6).jpg

Thomas Buffel kwam op zestienjarige leeftijd naar de jeugdopleiding van Feyenoord. De Rotterdammers zagen in hem een groot talent. Onder trainer Bert van Marwijk kon de Belg twee jaar lang op een basisplaats rekenen, dat veranderende echter toen Ruud Gullit eindverantwoordelijke werd.

"Feyenoord bood mij een nieuw contract aan, maar ik wilde niet bijtekenen. Ik had rugnummer 19 en Gullit wilde dat ik met 10 ging spelen. Hij hamerde er ook constant op dat mijn handelingssnelheid omhoog moest. Ik had een tik op mijn enkel gekregen en was maar net op tijd fit voor de eerste competitiewedstrijd. Vijf minuten voor de aftrap riep hij me bij zich en zei hij doodleuk dat het mijn laatste kans was. Daarna heb ik nog maar weinig gespeeld", vertelt Buffel aan Life After Football.

"Ik ben nog één keer gestart, als defensieve middenvelder. Ik mocht de middenlijn niet over. Ik vermoed dat hij schrik had dat ik ging scoren en dat hij mij dan niet meer uit de ploeg kon zetten. Vreemd toch, want ik had de jaren ervoor achttien en vijftien doelpunten gemaakt." Buffel maakte uiteindelijk in 2005 de overstap naar Glasgow Rangers. Diezelfde zomer legde ook Gullit zijn taken bij Feyenoord neer.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 10:08   quote  deeplink  
'In Nederland willen we liever niet te veel doen'

media_xll_1883922.jpg

Karim El Ahmadi is al ruim een seizoen weg uit Nederland, maar de huidige vormgever van Aston Villa is de eredivisie nog niet vergeten. De oud-speler van Feyenoord en FC Twente ziet alles nog op tv. 'Door het aantrekken van Otman Bakkal is Feyenoord voor mij een serieuze titelkandidaat.'

Ook afgelopen zondag zat Karim El Ahmadi weer voor de televisie om naar de eredivisie te kijken. Hij zag zijn voormalig werkgever Feyenoord simpel winnen van ADO Den Haag, terwijl zijn eerste liefde FC Twente inmiddels lijstaanvoerder is.

'Otman gaat doelpunten maken'

'Ik mis nauwelijks iets,' zegt de Marokkaans international tegen AD Sportwereld. 'Feyenoord is volgens mij weer echt een serieuze titelkandidaat. Ze spelen nog niet goed, maar ze hebben met Graziano Pellè een geweldig aanspeelpunt in huis. Otman Bakkal kan straks, als hij fit is, het verschil maken. Ik speelde met Otman bij FC Twente en Feyenoord. Hij kan als geen ander het juiste moment van bijsluiten bij de spitsen inschatten. Achter Pellè, die zelf ook veel zal blijven scoren, gaat Otman doelpunten maken en andere spelers in stelling brengen. Want Otman is een heel slimme voetballer.'

Dat titelverdediger Ajaks en het gerenoveerde PSV uiteindelijk om de hoofdprijs strijden, is volgens El Ahmadi allerminst zeker. 'Ajaks en PSV maken op mij bepaald nog geen stabiele indruk,' zegt hij kritisch. 'Juist daarom geef ik Feyenoord ook een goede kans.'

Zelf is hij in de Premier League zijn naam aan het vestigen. Zaterdag nog scoorde hij tegen Manchester City. Villa won met 3-2. 'Ik heb een heel seizoen nodig gehad om te voelen wat voetballen in Engeland inhoudt. De wedstrijden hier zijn een aanslag op je lichaam, het tempo is moordend. Vorig seizoen had ik het moeilijk, ook omdat Villa matig begon en ik lang weg moest met de Marokkaanse ploeg voor de Afrika Cup. Vooral fysiek ben ik veel sterker geworden. Gewoon door te wennen aan het zware ritme. En door elke dag keihard te trainen.'

Robin van Persie

Dat fysieke aspect is inmiddels een veelbesproken onderdeel. Robin van Persie adviseerde de spelers van Feyenoord onlangs om veel harder te trainen omdat midweekse prikkels, bijvoorbeeld in de Europa League, in de Kuip wederom ontbreken. Deze week lekte ook uit dat Stefan de Vrij al ruim een jaar zijn heil zoekt bij de extra krachttrainingen van Rotterdammer Hans Kroon.

'Robin van Persie heeft gelijk,' vindt El Ahmadi. 'In Nederland willen we liever niet te veel doen, bang om blessures op te lopen. Bij Aston Villa zitten de spelers een dag voor een belangrijke wedstrijd nog in het krachthonk voor zware oefeningen. Je moet er als speler in mee. Wij speelden met Aston Villa laatst tegen Norwich City, maar Leroy Fer is daar echt een grote jongen, hoor. Hij is gemaakt voor het Engelse voetbal, gaat negentig minuten tekeer. Ik wist al meteen dat hij in Engeland op zijn plek is.'
Bron:AD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 oktober 2013 - 10:23   quote  deeplink  
Dus de Vrij was goed bezig..?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 10:28   quote  deeplink  
Als je dit stukje leest weer wel ja..

Dat kan je op twee manieren bekijken. Ja zijn inzet is te prijzen,hij wilt sterker worden en heeft er dus veel voor over.
Stom van hem dat hij dit niet in overleg heeft gedaan, als je extra wilt trainen moet dat toch ook bij Feyenoord kunnen..
VVout
 VVout - vrijdag 04 oktober 2013 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2013 - 10:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dus de Vrij was goed bezig..?
Als je het in overleg met je club doet wel. Ik had het ook gelezen en we kunnen het geloof ik best aannemen van die spelers daar, ze zijn gewoon te lui, aanstellerig en verwend in Nederland.

Ik kan trouwens de Vrij goed begrijpen. Hij zal zelf zekers inzien dat hij meer vent moet worden om een goede verdediger te worden en hoop dan ook dat de club hem daarop niet te veel aanpakt. Het verliezen van het aanvoerderschap is zuur voor hem maar nu kan hij zich ook 100% concentreren om beter te worden en die band terug te verdienen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 oktober 2013 door VVout --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 05 maart 2014 - 12:22   quote  deeplink  
http://www.voetbalflitsen.nl/wtf/17628/john-de-wolf-verlaat-witheet-studio-3fm-na-ruzie-met-giel-beelen/

Internet kut hier, dus kan het filmpje zelf niet streamen. Vanavond eens terugkijken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 juli 2016 - 20:03   quote  deeplink  
De politierechter in Den Bosch heeft Theo Lucius een taakstraf van zestig uur opgelegd voor onbevoegd rijden en een taakstraf van twintig uur voor drugsbezit. Dat meldt Omroep Brabant.

De oud-speler van onder meer Feyenoord moest zich donderdag voor beide zaken verantwoorden. Hij werd in november 2014 achter het stuur aangetroffen, terwijl zijn rijbewijs was ingenomen. In de auto werd bovendien een kleine hoeveelheid MDMA gevonden. De advocaat van Lucius claimde eerder deze maand dat de drugs niet van zijn cliënt was.

Het was niet de eerste keer dat de 39-jarige Lucius zich in het Paleis van Justitie in Den Bosch moest melden. In 2003 werd hij in hoger beroep tot 240 uur taakstraf of 120 dagen cel veroordeeld. Destijds had de voormalige verdediger annex middenvelder professioneel vuurwerk verkocht. Zijn klant verloor bij het afsteken een oog.

Lucius, inmiddels kroegeigenaar, speelde tussen 2006 en 2009 voor Feyenoord. Hij droeg zelfs enige tijd de aanvoerdersband in De Kuip. Verder kwam de drievoudig international onder meer uit voor FC Den Bosch en PSV.
Barabas
 Barabas - vrijdag 15 juli 2016 - 16:32   quote  deeplink  
Strakke actie Thé.... zeker van de Hambaken....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vergeten helden









0.0097630