BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Eindelijk een keer gerechtigheid......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Zo, na de zeperd uit bij AZ, weten jullie ook eens hoe het is om benadeeld te worden door de scheidsrechter, Ongelooflijk om te zien, hoe iedereen daar volledig uit z'n dak gaat.

Twente zal wel een hele dikke boete gaan krijgen, en dat zal verdiend zijn ook. Welkom is de top van het voetbal zullen we maar eens zeggen..

Mooie overwinning van AZ..
Jelle
 Jelle - zondag 27 februari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
met "ook" veronderstel ik dat je denkt dat jou club altijd benadeeld word en twente alles cadeau krijgt? neuzengedrag.
R!ck
 R!ck - zondag 27 februari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Echt remco ik had respect voor je maar dit is erg jammer mede voetballiefhebber...
Overigens wat je zegt met die scheidsrechters, klopt, maar ligt niet aan Twente, ligt aan de KNVB. Owja hoelang is het alweer geleden dat er iemand zat met een Ajax-hart? Ow ja voor 2000.
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Ik gebruik het woordje altijd trouwens niet..... Geen woorden in mijn mond leggen...

Verdiende overwinning voor AZ, niks op af te dingen...
Jelle
 Jelle - zondag 27 februari 2011 - 17:35   quote  deeplink  
als je zo graag goed oplet lees dan goed voordat je reageerd: ik zeg "veronderstel" dat betekent dat ik er van uit ga dat. ik leg je dus niets in je mond.
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Jij moet niet zomaar ergens vanuit gaan...
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:32 schreef R!ck het volgende:
Echt remco ik had respect voor je maar dit is erg jammer mede voetballiefhebber...
Overigens wat je zegt met die scheidsrechters, klopt, maar ligt niet aan Twente, ligt aan de KNVB. Owja hoelang is het alweer geleden dat er iemand zat met een Ajax-hart? Ow ja voor 2000.
Ach kerel, laat me lekker ff een keertje man..... Maar inderdaad, wordt weer eens tijd voor iemand met een Ajax hart bij de KNVB, Twente heeft nu wel genoeg geluk gehad met Kessler ( jaja, is al weg).....
Jelle
 Jelle - zondag 27 februari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
moet ajax maar beter voetballe heb je de scheids niet nodig om te winnen. je hoeft me trouwens ook niet te vertellen wat ik wel en niet moet doen dat ken ik prima zelf bepalen(buitengelaten dat mijn aanname gezien jou reacties volkomen juist was). het feit dat je dit soort reacties op een fc twente forum plaatst geeft al aan dat je niks anders wilt dan provoceren.
Maximus
 Maximus - zondag 27 februari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 20:11 schreef Jelle het volgende:
moet ajax maar beter voetballe heb je de scheids niet nodig om te winnen. je hoeft me trouwens ook niet te vertellen wat ik wel en niet moet doen dat ken ik prima zelf bepalen(buitengelaten dat mijn aanname gezien jou reacties volkomen juist was). het feit dat je dit soort reacties op een fc twente forum plaatst geeft al aan dat je niks anders wilt dan provoceren.
Eens! Gewoon een zielig mannetje.. als je m op zn eigen forum op zn nummer zet draait ie helemaal door. Gefeliciteerd Remko!
bird
 bird - zondag 27 februari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
lekker remco hahaha
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 20:11 schreef Jelle het volgende:
moet ajax maar beter voetballe heb je de scheids niet nodig om te winnen. je hoeft me trouwens ook niet te vertellen wat ik wel en niet moet doen dat ken ik prima zelf bepalen(buitengelaten dat mijn aanname gezien jou reacties volkomen juist was). het feit dat je dit soort reacties op een fc twente forum plaatst geeft al aan dat je niks anders wilt dan provoceren.
Whahahahahahahahahaha, ook gaan roepen dat ik niet moet zeggen wat ej wel en niet moet doen, Whahahahahahahahahahahahahaha, dat doe ik ook echt ja, whahahahahahahahahahahahahahaha

Stelletje KUTTUKKERS,,, Whahahahahahaha
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 21:53 schreef Maximus het volgende:

[..]

Eens! Gewoon een zielig mannetje.. als je m op zn eigen forum op zn nummer zet draait ie helemaal door. Gefeliciteerd Remko!
Hey, heb je onze grootste HEADLINERFORUMKNEUS ook weer, win je toch nog een prijs dit jaar..... Eindelijk een potje gewonnen???
@lex
 @lex - maandag 28 februari 2011 - 00:02   quote  deeplink  
remco kan jij mij even vertellen waarom de wedstrijd is stilgelegt, ik snap het nl. nog steed niet...

ik snap niet wat je bedoeld met "weten jullie ook een keer hoe het voelt?" wanneer is ajaks benadeeld dit seizoen???

ik vind niet dat we door de scheidsrechter zijn benadeelt, ik vind dat de scheidsrechter gewoon ontzettend slecht was. We hadden nl. 2 penalty's moeten hebben maar wat er nou helemaal aan de hand was bij de rode kaart van Viergever snap ik ook niet(de Jong was helemaal niet doorgebroken)...

kortom je kletst gewoon weer eens uit je nek. je probeert mensen uit de tent te lokken met domme verhalen en er zijn nog zelfs een aantal mensen die erin trappen(deze jongen spoort niet helemaal, de volgende keer dat je een berichtje van hem ziet kan je beter door scrollen). De manier waarop jij schijft is respectloos maar jij als ajaciet zou dat niet begrijpen want er zijn wel meerdere in de hel van 020 die niet zoveel respect hebben...
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 28 februari 2011 - 01:42   quote  deeplink  
Welke penalty bedoel je eigenlijk, die waarbij Luuk de Jong een schwalbe probeerd? Want als je goed kijkt zie je dat al valt voordat hij geraakt wordt, of bedoel je die andere situatie met Marcellis wat inderdaad een penalty was, als hij niet van te voren hands had gemaakt. Ik denk dus niet dat jullie recht hadden op een penalty. Alleen de rode kaarten vond ik niet nodig, al moet ik wel zeggen dat de reactie daarna van Douglas ook echt niet kon. Ga er vanuit dat hij de komende weken vrij heeft in het weekend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 februari 2011 door Bootjuhh --
Jelle
 Jelle - maandag 28 februari 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahaha, ook gaan roepen dat ik niet moet zeggen wat ej wel en niet moet doen, Whahahahahahahahahahahahahaha, dat doe ik ook echt ja, whahahahahahahahahahahahahahaha

Stelletje KUTTUKKERS,,, Whahahahahahaha
Doe je wel en nee ik ben geen tukker ik ben een feyenoord fan. Maar met jou valt geen fatsoenlijk gesprek te voeren dus succes met zeuren
Jelle
 Jelle - maandag 28 februari 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahaha, ook gaan roepen dat ik niet moet zeggen wat ej wel en niet moet doen, Whahahahahahahahahahahahahaha, dat doe ik ook echt ja, whahahahahahahahahahahahahahaha

Stelletje KUTTUKKERS,,, Whahahahahahaha
Doe je wel en nee ik ben geen tukker ik ben een feyenoord fan. Maar met jou valt geen fatsoenlijk gesprek te voeren dus succes met zeuren
Ride
 Ride - maandag 28 februari 2011 - 12:00   quote  deeplink  
FC Twente straft Douglas en betreurt de verdere gang van zaken tijdens AZ-FC Twente

FC Twente heeft verdediger Douglas gestraft voor zijn gedrag tijdens AZ-FC Twente. Na een verstrekte rode kaart door scheidsrechter Ruud Bossen aan Douglas, raakte de verdediger hevig geëmotioneerd en moest hij door zijn medespelers tot bedaren worden gebracht. Douglas krijgt een straf van vijf competitie- en bekerwedstrijden opgelegd en een maximale boete. Bovendien zal Douglas een nader op te leggen sociaal-maatschappelijke activiteit vervullen. Daarnaast betreurt FC Twente het gedrag rondom de gebeurtenissen zoals die gisteren plaatsvonden tijdens de wedstrijd.

Voorzitter Joop Munsterman: Bij voetbalwedstrijden horen emoties, het is echter volstrekt onacceptabel voor een club als FC Twente dat ons dit is overkomen.

Michel Preudhomme: Ik sta achter de opstelling van de club. Gedurende het wedstrijdverloop zijn de emoties met ons op de loop gegaan. Dat had nooit mogen gebeuren en past niet binnen de clubcultuur van FC Twente.
Ride
 Ride - maandag 28 februari 2011 - 12:00   quote  deeplink  
5 wedstrijden... duidelijk signaal
Jelle
 Jelle - maandag 28 februari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Keurig van twente hoor
biba1970
 biba1970 - maandag 28 februari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
ben ajax fan maar vind het een voorbeeld voor de nederlandse club wat twente doet dit gedrag mag je niet accepteren alhoewel ik vond het in eerste instantie wel meevallen maar wat hij daarna deed dat kan en mag niet DAAR KUNNEN ZE IN EINDHOVEN NOG WAT VAN LEREN CHAPEAU TWENTE EN VOOR MIJ MOGEN JULLIE KAMPIOEN WORDEN ,PS ALS WIJ HET NIET WORDEN>
drs Marcellus
 drs Marcellus - maandag 28 februari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Keurige actie van Twente op een belachelijke actie van Douglas.

Deden ze dat bij PSV met Toivonen na vorige week ook maar eens, maar nee daar wordt wangedrag zelfs verdedigd.
martin1970
 martin1970 - maandag 28 februari 2011 - 16:44   quote  deeplink  
De knvb wil ajax of psv als kampioen dat levert meer tv en sponser geld op en dus zullen ze twente dwars blijven zitten waar ze kunnen,zie bossen en blom!
En ik denk dat ploegen als ajax,psv,feyenoord in hun top jaren nooit te klagen hebben gehad over de abitrage ze zijn altijd al bevooroordeeld tegen de kleinere clubs.
Jelle
 Jelle - maandag 28 februari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 15:41 schreef biba1970 het volgende:
ben ajax fan maar vind het een voorbeeld voor de nederlandse club wat twente doet dit gedrag mag je niet accepteren alhoewel ik vond het in eerste instantie wel meevallen maar wat hij daarna deed dat kan en mag niet DAAR KUNNEN ZE IN EINDHOVEN NOG WAT VAN LEREN CHAPEAU TWENTE EN VOOR MIJ MOGEN JULLIE KAMPIOEN WORDEN ,PS ALS WIJ HET NIET WORDEN>
deels eens, als PSV fair zou zijn zouden ze toivonen ook voor een paar wedstrijden schorsen. Neemt niet weg dat ook Ajax vertonghen een straf zou moeten geven voor zijn vuistslag tegen Marcelo.
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 28 februari 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Waarom? Die krijgen ze toch wel en dat is wel terecht maar waarom zouden de clubs voor elke rode kaart/of acties van zondag de speler moeten straffen. Dat is niet hun taak toch? En ja inderdaad netjes van Twente maar ik had je zelf ook kunnen voorspellen dat hij meer dan 5 wedstrijden zou krijgen dus eigenlijk heeft die actie weinig zin dan. Behalve als je het net als Ajax doet bij Suarez een extra wedstrijd bovenop de schorsing die je al krijgt te gooien. Nu zijn ze sneller met hun schorsing en scoren ze in mijn ogen makkelijk punten.
remco k
 remco k - maandag 28 februari 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 17:30 schreef Jelle het volgende:

[..]

deels eens, als PSV fair zou zijn zouden ze toivonen ook voor een paar wedstrijden schorsen. Neemt niet weg dat ook Ajax vertonghen een straf zou moeten geven voor zijn vuistslag tegen Marcelo.
Ajax had daar een penalty moeten hebben, Marcelo had hem zowat in de houdgreep, en begaat dus duidelijk de eerste overtreding, wat Vertongen doet mag inderdaad niet, en als dat een schorsing op zou leveren, ach, ik leer er wel mee leven....
remco k
 remco k - maandag 28 februari 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 18:27 schreef Bootjuhh het volgende:
Waarom? Die krijgen ze toch wel en dat is wel terecht maar waarom zouden de clubs voor elke rode kaart/of acties van zondag de speler moeten straffen. Dat is niet hun taak toch? En ja inderdaad netjes van Twente maar ik had je zelf ook kunnen voorspellen dat hij meer dan 5 wedstrijden zou krijgen dus eigenlijk heeft die actie weinig zin dan. Behalve als je het net als Ajax doet bij Suarez een extra wedstrijd bovenop de schorsing die je al krijgt te gooien. Nu zijn ze sneller met hun schorsing en scoren ze in mijn ogen makkelijk punten.
Wat je zegt over Suarez is complete onzin, Suarez zijn "ajaxschorsing" zat net zoals bij Twente in de schorsing die de KNVB hem had opgelegd..
remco k
 remco k - maandag 28 februari 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 00:02 schreef @lex het volgende:
remco kan jij mij even vertellen waarom de wedstrijd is stilgelegt, ik snap het nl. nog steed niet...

ik snap niet wat je bedoeld met "weten jullie ook een keer hoe het voelt?" wanneer is ajaks benadeeld dit seizoen???

ik vind niet dat we door de scheidsrechter zijn benadeelt, ik vind dat de scheidsrechter gewoon ontzettend slecht was. We hadden nl. 2 penalty's moeten hebben maar wat er nou helemaal aan de hand was bij de rode kaart van Viergever snap ik ook niet(de Jong was helemaal niet doorgebroken)...

kortom je kletst gewoon weer eens uit je nek. je probeert mensen uit de tent te lokken met domme verhalen en er zijn nog zelfs een aantal mensen die erin trappen(deze jongen spoort niet helemaal, de volgende keer dat je een berichtje van hem ziet kan je beter door scrollen). De manier waarop jij schijft is respectloos maar jij als ajaciet zou dat niet begrijpen want er zijn wel meerdere in de hel van 020 die niet zoveel respect hebben...
Wedstrijd werd naar horen zeggen, stil gelegd i.v.m. spreekkoren, ik heb ze niet gehoord, maar AZ zal het wel niet voor niets hebben aangegeven, als dat dan gebeurd, dan moeten dit ook een gevolg krijgen, en als het waar is, dan dient TWente een hele dikke boete te krijgen.

Ik zeg nergens dat wij dat dit seizoen hebben gehad, maar zijn vorig seizoen vaak zat keihard benadeeld door de KNTB...

En gister waren het beide keren gewoon geen penalty, hij gaat al liggen nog voordat hij geraakt wordt.

En hoezo klets ik uit mijn nek???? Heb je het nu weer over onze discussie over Theo en Suarez??? vast niet, want je wilt jezelf toch niet nog meer voor schut zetten??

Whahahaha, en ja dit was bedoelt om een beetje te provoceren, hebben jullie ook vaak zat bij ons op het forum geprobeerd, en zoals je zegt, er reageren aardig wat mensen op, dus missie geslaagd....

AZ VERDIEND GEWONNEN.......
remco k
 remco k - maandag 28 februari 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 16:44 schreef martin1970 het volgende:
De knvb wil ajax of psv als kampioen dat levert meer tv en sponser geld op en dus zullen ze twente dwars blijven zitten waar ze kunnen,zie bossen en blom!
En ik denk dat ploegen als ajax,psv,feyenoord in hun top jaren nooit te klagen hebben gehad over de abitrage ze zijn altijd al bevooroordeeld tegen de kleinere clubs.
CALIMEROOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
@lex
 @lex - maandag 28 februari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Wedstrijd werd naar horen zeggen, stil gelegd i.v.m. spreekkoren, ik heb ze niet gehoord, maar AZ zal het wel niet voor niets hebben aangegeven, als dat dan gebeurd, dan moeten dit ook een gevolg krijgen, en als het waar is, dan dient TWente een hele dikke boete te krijgen.

Ik zeg nergens dat wij dat dit seizoen hebben gehad, maar zijn vorig seizoen vaak zat keihard benadeeld door de KNTB...

En gister waren het beide keren gewoon geen penalty, hij gaat al liggen nog voordat hij geraakt wordt.

En hoezo klets ik uit mijn nek???? Heb je het nu weer over onze discussie over Theo en Suarez??? vast niet, want je wilt jezelf toch niet nog meer voor schut zetten??

Whahahaha, en ja dit was bedoelt om een beetje te provoceren, hebben jullie ook vaak zat bij ons op het forum geprobeerd, en zoals je zegt, er reageren aardig wat mensen op, dus missie geslaagd....

AZ VERDIEND GEWONNEN.......
als ik jou was had ik er ktvb van gemaak, dan slaat het nog ergens op...

je klest uit je nek omdat:
1. twente is niet benadeelt door de scheidsrechter en al helemaal niet als het geen
penalty's waren. Zet je je zelf weer eens voor schut om je eigen conclusies te
ontkrachten
2. je zelf al aangeeft dat er helemaal geen rede was om het spel stil te leggen, als
twente, az en de scheidsrechter dit zelf ook al aangeven dan is het dus niet zo.
3. het was geen mooie overwinning van az als je eerst tegen 10 man niet de
bovenliggende partij bent en in de laatste seconde na een niet toegekende
strafschop scoord

"Ik zeg nergens dat wij dat dit seizoen hebben gehad, maar zijn vorig seizoen vaak zat keihard benadeeld door de KNTB..."...... over Calimero gesproken...

he nou sla ik mijn eigen advies in de wind om tog weer op je te reageren... dom dom dom...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 februari 2011 door @lex --
remco k
 remco k - maandag 28 februari 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 19:03 schreef @lex het volgende:

[..]

als ik jou was had ik er ktvb van gemaak, dan slaat het nog ergens op...

je klest uit je nek omdat:
1. twente is niet benadeelt door de scheidsrechter en al helemaal niet als het geen
penalty's waren. Zet je je zelf weer eens voor schut om je eigen conclusies te
ontkrachten
2. je zelf al aangeeft dat er helemaal geen rede was om het spel stil te leggen, als
twente, az en de scheidsrechter dit zelf ook al aangeven dan is het dus niet zo.
3. het was geen mooie overwinning van az als je eerst tegen 10 man niet de
bovenliggende partij bent en in de laatste seconde na een niet toegekende
strafschop scoord

"Ik zeg nergens dat wij dat dit seizoen hebben gehad, maar zijn vorig seizoen vaak zat keihard benadeeld door de KNTB..."...... over Calimero gesproken...

he nou sla ik mijn eigen advies in de wind om tog weer op je te reageren... dom dom dom...
Je laatste drie woorden geven precies weer wat je bent.....DOM.....DOM......DOM...

1. Twente voelt zich benadeeld door de scheids, dat is gewoon een heerlijk gevoel.
2. AZ heeft aangegeve, dat de wedstrijd door hun is stil gelegd, dit wordt nog onderzocht.
3. En er is geen mooiere overwing, dan op deze manier winnen, zeker niet als je dat vanuit een Ajax oogpunt bekijkt.

KNTB vind ik leuker, vind je het goed, dat ik dat dus zelf bepaal???

En ik vertoon 0,0 Calimero gedrag, constateren dat je genaaid bent, is heel wat anders, dan erover klagen...
Jelle
 Jelle - maandag 28 februari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Je laatste drie woorden geven precies weer wat je bent.....DOM.....DOM......DOM...

1. Twente voelt zich benadeeld door de scheids, dat is gewoon een heerlijk gevoel.
2. AZ heeft aangegeve, dat de wedstrijd door hun is stil gelegd, dit wordt nog onderzocht.
3. En er is geen mooiere overwing, dan op deze manier winnen, zeker niet als je dat vanuit een Ajax oogpunt bekijkt.

KNTB vind ik leuker, vind je het goed, dat ik dat dus zelf bepaal???

En ik vertoon 0,0 Calimero gedrag, constateren dat je genaaid bent, is heel wat anders, dan erover klagen...
je hebt totaal geen gezond verstand en ontkracht elke reactie weer wat je daarvoor hebt gezegd. Bordje voor de kop? En als er 1 ploeg in Nederland is die niet hoeft te klagen over de KNVB...
Robertos90
 Robertos90 - maandag 28 februari 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Leuk topic dit:D vooral als je terug denkt dat al deze tukkers nog commentaar hadden op martin jol en ajax dat ze de arbitrage de schuld gaven. Man dit is typisch twente echt fucking irritante gasten op iemand anders commentaar hebben en als het bij hen zelf gwbeurt nog 10 x zo erg zijn. Zelfde geld met dat irritante gefluit van jullie bah jullie zijn nog viezer dan feyenoord
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 01 maart 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat je zegt over Suarez is complete onzin, Suarez zijn "ajaxschorsing" zat net zoals bij Twente in de schorsing die de KNVB hem had opgelegd..
Klopt inderdaad, heb dit een tijd geleden gehoord en verkondig dit nu zonder na te kijken of het wel klopt. Mijn excuses. Wel jammer ik vond het Ajax wel sieren dat ze dat zo hadden gedaan. Dan heeft zo'n schorsing tenminste nog nut. PSV kan nu ook wel roepen dat ze Toivonen 2 wedtsrijden schorsen, terwijl ze weten dat hij meer wedstrijden schorsing krijgt. Volkomen nutteloos dus die zogenaamde straffen van de club zelf. (al is geld schenken aan een goed doel wel een goede zaak uiteraard)
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 22:15 schreef Jelle het volgende:

[..]

je hebt totaal geen gezond verstand en ontkracht elke reactie weer wat je daarvoor hebt gezegd. Bordje voor de kop? En als er 1 ploeg in Nederland is die niet hoeft te klagen over de KNVB...
Dan is het TWente wel...

Graag even voorbeelden noemen als je weer iets de wereld in helpt..
Jelle
 Jelle - dinsdag 01 maart 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan is het TWente wel...

Graag even voorbeelden noemen als je weer iets de wereld in helpt..
Enoh krijgt geen geel tegen vvv, vertonghen tegen marcelo, 2 bekerfinales, bekerloting thuis tegen rkc, veendam en zo ken ik wel ff doorgaan ik ben benieuwd naar voorbeelden over twente
Maximus
 Maximus - dinsdag 01 maart 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, heb je onze grootste HEADLINERFORUMKNEUS ook weer, win je toch nog een prijs dit jaar..... Eindelijk een potje gewonnen???
Kijk eens in de spiegel jankbek! Jammer he dat ik m dit jaar win? Jij hebt m de voorgaande 2 jaren al gewonnen. Als je nu weer had gewonnen had je je beker mogen houden.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:14   quote  deeplink  
Enoh geel tegen VVV?? Waarom, Vertongen is gewoon logisch, de grens had het voorval beoordeeld, en dus mag de tuchtcommisie niks meer doen, hij had inderdaad wel een shorsing verdiend.
2 bekerfinales???? Als jij je feiten zou kennen, dan weet je dat Ajax en A'dam constant heeft aangedrongen op 1 finale in de Kuip.

Over Lotingen praat ik niet eens, dat is gewoon jou domheid.

De opmerking van Kessler, over het verplaatsen van Scheidsrechters in het voordeel van Twente zegt denk ik wel genoeg, het schoppen van Brama ergens vlak voor de winterstop, deze schorsing voor Douglas slaat ook nergens op, dit is namelijk veel erger dan dat van Suarez, 5 minuten lang blijven doorrazen op een veld, de scheids een halve kopstoot geven, een speler slaan, en na de kaart nog een speler slaan.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:10 schreef Maximus het volgende:

[..]

Kijk eens in de spiegel jankbek! Jammer he dat ik m dit jaar win? Jij hebt m de voorgaande 2 jaren al gewonnen. Als je nu weer had gewonnen had je je beker mogen houden.
Whahahaha, kijk eens hoe jij jezelf belachelijk blijft maken, uiterst vermakelijk in ieder geval..
Maximus
 Maximus - dinsdag 01 maart 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha, kijk eens hoe jij jezelf belachelijk blijft maken, uiterst vermakelijk in ieder geval..
Kunnen we mekaar de hand schudden:) whahahahahaha überbeterweter...
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:31 schreef Maximus het volgende:

[..]

Kunnen we mekaar de hand schudden:) whahahahahaha überbeterweter...
En HET gaat maar door..hahaha
Maximus
 Maximus - dinsdag 01 maart 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Hilarisch dit...
Jelle
 Jelle - dinsdag 01 maart 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:14 schreef remco k het volgende:
Enoh geel tegen VVV?? Waarom, Vertongen is gewoon logisch, de grens had het voorval beoordeeld, en dus mag de tuchtcommisie niks meer doen, hij had inderdaad wel een shorsing verdiend.
2 bekerfinales???? Als jij je feiten zou kennen, dan weet je dat Ajax en A'dam constant heeft aangedrongen op 1 finale in de Kuip.

Over Lotingen praat ik niet eens, dat is gewoon jou domheid.

De opmerking van Kessler, over het verplaatsen van Scheidsrechters in het voordeel van Twente zegt denk ik wel genoeg, het schoppen van Brama ergens vlak voor de winterstop, deze schorsing voor Douglas slaat ook nergens op, dit is namelijk veel erger dan dat van Suarez, 5 minuten lang blijven doorrazen op een veld, de scheids een halve kopstoot geven, een speler slaan, en na de kaart nog een speler slaan.
ja enoh geel tegen VVV (indien geel gekregen geschorst voor de wedstrijd tegen PSV), dus omdat een scheidsrechter(van de KNVB) toevallig wel wat zag en dat geen rood vond word ajax niet bevoordeeld? hier nog eentje: het vergeten door te geven van geel van de Zeeuw vorig seizoen. volges mij hebben we hier een discussie over de KNVB, niet over Ajax of de gemeente Amsterdam. De KNVB wilde de wedstrijd over 2 duels laten plaatsvinden, wat overduidelijk in het voordeel van Ajax zou uitvallen. en je laatste: Douglas miste wernbloom eerst nog, dus als hij zich gewoon normaal had gedragen had hij 2 wedstrijden moeten krijgen. De schorsing die hij nu krijgt is gewoon totaal verdiend. Je tegenstander bijten is net zo erg en heeft net zo min iets met voetbal te maken. Gelukkig trekt Twente de gegeven schorsing niet in.
Robertos
 Robertos - woensdag 02 maart 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Volgens mij hoort Remco bij de KNJB
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:14 schreef remco k het volgende:
Enoh geel tegen VVV?? Waarom, Vertongen is gewoon logisch, de grens had het voorval beoordeeld, en dus mag de tuchtcommisie niks meer doen, hij had inderdaad wel een shorsing verdiend.
2 bekerfinales???? Als jij je feiten zou kennen, dan weet je dat Ajax en A'dam constant heeft aangedrongen op 1 finale in de Kuip.

Over Lotingen praat ik niet eens, dat is gewoon jou domheid.

De opmerking van Kessler, over het verplaatsen van Scheidsrechters in het voordeel van Twente zegt denk ik wel genoeg, het schoppen van Brama ergens vlak voor de winterstop, deze schorsing voor Douglas slaat ook nergens op, dit is namelijk veel erger dan dat van Suarez, 5 minuten lang blijven doorrazen op een veld, de scheids een halve kopstoot geven, een speler slaan, en na de kaart nog een speler slaan.
hahhaha +1
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 maart 2011 - 13:42   quote  deeplink  
+2 .. ben een twentenaar (ja voor Ajax zoals 25000 supporters in dat drankstadion maar die nu meelopen met de rest).. maar GODALLEMACHTIG wat schaam ik me ervoor.. wen er maar aan jongens.. Kesler is er niet meer..
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 21:51 schreef Jelle het volgende:

[..]

ja enoh geel tegen VVV (indien geel gekregen geschorst voor de wedstrijd tegen PSV), dus omdat een scheidsrechter(van de KNVB) toevallig wel wat zag en dat geen rood vond word ajax niet bevoordeeld? hier nog eentje: het vergeten door te geven van geel van de Zeeuw vorig seizoen. volges mij hebben we hier een discussie over de KNVB, niet over Ajax of de gemeente Amsterdam. De KNVB wilde de wedstrijd over 2 duels laten plaatsvinden, wat overduidelijk in het voordeel van Ajax zou uitvallen. en je laatste: Douglas miste wernbloom eerst nog, dus als hij zich gewoon normaal had gedragen had hij 2 wedstrijden moeten krijgen. De schorsing die hij nu krijgt is gewoon totaal verdiend. Je tegenstander bijten is net zo erg en heeft net zo min iets met voetbal te maken. Gelukkig trekt Twente de gegeven schorsing niet in.
Wat valt er voor TWente in te trekken dan??? Die Schorsing van Twente zelf is gewoon nep, omdat men wist wat de KNVB ongeveer zou gaan doen...
En over de beker finale, ik denk dat het wel meevalt, met dat voordeel voor Ajax, hoevaak heeft Ajax in Rotterdam verloeren de laatste jaren???
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 12:23 schreef Robertos het volgende:
Volgens mij hoort Remco bij de KNJB
OOooooeeeeeeehhhhh, zo he, dat is een hele intiligente opmerking van je zeg, heeft mamma je een schouderklopje gegeven???
@lex
 @lex - donderdag 03 maart 2011 - 11:50   quote  deeplink  
laten we er intelligent van maken...
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2011 - 12:01   quote  deeplink  
En dit is een spellings wedstrijd? Zo ja, wil je dan zelf wel hoofdletters gebruiken, en 1 punt aan het einde van je zin, is meer dan genoeg.
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - vrijdag 04 maart 2011 - 00:19   quote  deeplink  
waarom elkaar onderling afzeiken het blijft een feit dat de abitrage in nederland een ramp is en daar hebben we allemaal last van,van psv tot willem 2.
Dus spui jullie teksten eens tegen de knvb die maar blijft beweren dat ze het allemaal zo goed doen!
We betalen allemaal om in het stadion leuke wedstrijden te kijken in een hoog tempo en de abitrage denkt dat er mensen voor hen op de tribune zitten en fluiten alles kapot.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Eindelijk een keer gerechtigheid......









0.0080900