BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Eindelijk een keer gerechtigheid......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
@lex
 @lex - vrijdag 04 maart 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Nee Remco maar als je iemand anders dom gaat noemen dan moet je het wel in correct nederlands doen...
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 10:35 schreef @lex het volgende:
Nee Remco maar als je iemand anders dom gaat noemen dan moet je het wel in correct nederlands doen...
Waar staat dat?

Domheid en een lettertje verkeerd spellen, zijn ook weer twee verschillende dingen, maar goed, dat zul jij niet snappen...
@lex
 @lex - vrijdag 04 maart 2011 - 19:17   quote  deeplink  
wil je zeggen dat "OOooooeeeeeeehhhhh, zo he, dat is een hele intiligente opmerking van je zeg, heeft mamma je een schouderklopje gegeven???" niet sarcastisch bedoeld is???

ehm ik zeg niet dat je dom bent, ik zeg dat als je iemand anders dom noemt dat je dat dan goed moet doen... maja zullen we er maar over ophouden want net als met de discussie over Suarez en Janssen komen we er toch niet uit daar ben jij teveel ajaciet en ik teveel tukker voor... Dus de volgende keer hoef je ook geen topic meer te beginnen aangezien we er toch niet uit komen is het een beetje verspeelde moeite, lijkt mij...
remco k
 remco k - zaterdag 05 maart 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 19:17 schreef @lex het volgende:
wil je zeggen dat "OOooooeeeeeeehhhhh, zo he, dat is een hele intiligente opmerking van je zeg, heeft mamma je een schouderklopje gegeven???" niet sarcastisch bedoeld is???

ehm ik zeg niet dat je dom bent, ik zeg dat als je iemand anders dom noemt dat je dat dan goed moet doen... maja zullen we er maar over ophouden want net als met de discussie over Suarez en Janssen komen we er toch niet uit daar ben jij teveel ajaciet en ik teveel tukker voor... Dus de volgende keer hoef je ook geen topic meer te beginnen aangezien we er toch niet uit komen is het een beetje verspeelde moeite, lijkt mij...
Waar schrijf ik dat jij zegt dat ik dom ben dan??? ik kan het namelijk niet vinden, maar BEGRIJPEND lezen is ook heel moeilijk.

En ja die opmerking was sarcastisch bedoeld, je punt??

En he, look on the bright side, dit is bijna het meest druk bezochte topic op het gehele Twente forum...
@lex
 @lex - zaterdag 05 maart 2011 - 23:39   quote  deeplink  
nou ik zou het eens stap voor stap gaan uitleggen, zodat jij het ook snapt.

1. jij noemt robertos met een sarcastische opmerking "intelligent", waarmee jij suggereert dat hij dom is aangezien de opmerking sarcastisch was.
2. dan zeg ik dat als je iemand dom noemt je dat goed moet doen, in correct nederlands dus.
3. vervolgens zeg jij dat domheid iets anders is dan een lettertje verkeert spellen, waarmee jij suggereert dat ik jou dom vind omdat je een lettertje verkeerd spelt.

nou ik heb het even allemaal voor je op een rij gezet. Jij zou vast wel iets anders bedoelen maar dit is wat ik eruit haal. Laat ik maar zo zeggen ik bekijk het uit een ander oogpunt, namelijk als voetballiefhebber en twente supporter en dus niet als ajaciet...
@lex
 @lex - zaterdag 05 maart 2011 - 23:42   quote  deeplink  
o, ik wil nog even kwijt dat ik het eens ben met hooligan enschede. Twente had weer een penalty moeten hebben in een van de laatste minuten toen de jong onderuit werd gekegeld, den haag had eerder al een penalty moeten hebben en allebei de penalty's bij excelsior-psv sloegen nergens op.
remco k
 remco k - zondag 06 maart 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 23:42 schreef @lex het volgende:
o, ik wil nog even kwijt dat ik het eens ben met hooligan enschede. Twente had weer een penalty moeten hebben in een van de laatste minuten toen de jong onderuit werd gekegeld, den haag had eerder al een penalty moeten hebben en allebei de penalty's bij excelsior-psv sloegen nergens op.
Hier zit je trouwens wel goed, scheidsrechterskorps is belachelijk, maar dat geldt over het algemeen alle kanten op...
remco k
 remco k - zondag 06 maart 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 23:39 schreef @lex het volgende:
nou ik zou het eens stap voor stap gaan uitleggen, zodat jij het ook snapt.

1. jij noemt robertos met een sarcastische opmerking "intelligent", waarmee jij suggereert dat hij dom is aangezien de opmerking sarcastisch was.
2. dan zeg ik dat als je iemand dom noemt je dat goed moet doen, in correct nederlands dus.
3. vervolgens zeg jij dat domheid iets anders is dan een lettertje verkeert spellen, waarmee jij suggereert dat ik jou dom vind omdat je een lettertje verkeerd spelt.

nou ik heb het even allemaal voor je op een rij gezet. Jij zou vast wel iets anders bedoelen maar dit is wat ik eruit haal. Laat ik maar zo zeggen ik bekijk het uit een ander oogpunt, namelijk als voetballiefhebber en twente supporter en dus niet als ajaciet...
En jij snapt jezelf nog???
@lex
 @lex - zondag 06 maart 2011 - 11:21   quote  deeplink  
haha omdat jij het niet snapt ga je zulke opmerkingen maken. nou val je toch een beetje door de mand, ik dacht dat je niet zo dom was maar daar zat ik dus verkeerd.
Frankie 69
 Frankie 69 - zondag 06 maart 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Komt allemaal goed er is maar 1 club goed genoeg voor de landstitel en die zit in Enschede.
remco k
 remco k - zondag 06 maart 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:21 schreef @lex het volgende:
haha omdat jij het niet snapt ga je zulke opmerkingen maken. nou val je toch een beetje door de mand, ik dacht dat je niet zo dom was maar daar zat ik dus verkeerd.
Weet je wat het is met jou, je lult van alles aan elkaar, en denkt dat daarmee de kous af is. Je post heel veel maar zegt heel weinig.

Je maakt dingen weer persoonlijk terwijl dat niet nodig is. Raar is dat eigenlijk, je post hier iets over Twente, en wordt daarna direct persoonlijk aangevallen, heel apart eigenlijk, want je hebt het dan namelijk niet tegen 1 van jullie... Valt me een beetje tegen eigenlijk...
nameric
 nameric - zondag 06 maart 2011 - 21:52   quote  deeplink  
toch maar een keer reageren op remco k n.a.v. zijn "topic"
jij zegt veel zeg.
Jij post ook heel veel, maar eigenlijk zeg je zelf...
... helemaal niets
remco k
 remco k - zondag 06 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 21:52 schreef nameric het volgende:
toch maar een keer reageren op remco k n.a.v. zijn "topic"
jij zegt veel zeg.
Jij post ook heel veel, maar eigenlijk zeg je zelf...
... helemaal niets
Zo he, is dat even inhoudelijk......

Maar even serieus, zijn er echt mensen die dit Twente forum in de gaten houden???? Best grappig eigenlijk, gemiddeld wordt er 0,3 keer per dag gepost hier....... en 80% daarvan, is niet eens van Twente supporters..
nummer10
 nummer10 - zondag 06 maart 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 20:46 schreef Frankie 69 het volgende:
Komt allemaal goed er is maar 1 club goed genoeg voor de landstitel en die zit in Enschede.
grotemond zeg, 1 landstitel in het bestaan.. gewoon KUT supporters gast wen er maar aan want jullie zjn geen topclub en jullie worden dat niet.. dat denken ze hier (ja ik kom er ook weg maar ben geen succes supporter zoals velen hier)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Eindelijk een keer gerechtigheid......









0.0054399