BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Heerenveen ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Volgende week heerenveen ajax. Ik voorspel dat heerenveen gaat winnen of gelijksplen. Scoren zullen ze sowieso. Ieder doelpunt van heerenveen gaan wij in ons stadion op videobeelden zetten. dan moeten zij vervolgens winnen van twente, en wij winnen uit bij groningen(daar staat niet veel op het spel) en zijn kampioen.
biba1970
 biba1970 - zondag 24 april 2011 - 19:35   quote  deeplink  
ik denk ook dat ajax verliest en dat twente van willem 2 verliest en jullie winnen van vitesse en dan de laatste wedstrijd wordt gelijk en dan zijn jullie kampioen ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha bha ha ha ha ha ha ha ha haha ha ha ha ha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha en die beelden in de arena dat kan echt niet brrrrrrrrrrrrr daar wordt ik niet goed van
wup von dutch
 wup von dutch - zondag 24 april 2011 - 19:35   quote  deeplink  
en toen ging de wekker!!!!!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 19:36   quote  deeplink  
nee twente wint van willem 2, maar joden winnen van twente= psv kampioen!
wup von dutch
 wup von dutch - zondag 24 april 2011 - 19:41   quote  deeplink  
ben bang dat twente 2x wint!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 19:41   quote  deeplink  
zou ook goed zijn. als de joodjes maar geen kampioen worden
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 19:42   quote  deeplink  
wie is wij?
Fred kutten
 Fred kutten - zondag 24 april 2011 - 19:44   quote  deeplink  
ja en heerenveen speelt ook nergens meer voor en dost wil echt niet scooren tegen zijn nieuwe werkgever. Dus het is over geen schaal geen geld in aidshoven
biba1970
 biba1970 - zondag 24 april 2011 - 19:45   quote  deeplink  
WIE IS WIJ DIE NOG KANS HEBBEN OM KAMPIOEN TE WORDEN HA HA HA
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 19:44 schreef Fred kutten het volgende:
ja en heerenveen speelt ook nergens meer voor en dost wil echt niet scooren tegen zijn nieuwe werkgever. Dus het is over geen schaal geen geld in aidshoven
uuhm heerenveen gunt het arrogante gedrocht ajax geen kampioenschap.
Terminator
 Terminator - zondag 24 april 2011 - 19:58   quote  deeplink  
3-0 voor heerenveen!
biba1970
 biba1970 - zondag 24 april 2011 - 20:11   quote  deeplink  
6-0
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Psv moet eerst zelf nog maar zijn twee wedstrijden zien te winnen, zeker in deze vorm is Vitesse en Groningen geen zekerheidje..
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Snap de ophef over dat scherm ook niet helemaal, de tussenstanden worden zoiezo getoond daar, maar ook in de andere stadions, het resultaat is hetzelfde, men hoort dat feyenoord op voorsprong kwam, niks meer en niks minder..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:13 schreef remco k het volgende:
Snap de ophef over dat scherm ook niet helemaal, de tussenstanden worden zoiezo getoond daar, maar ook in de andere stadions, het resultaat is hetzelfde, men hoort dat feyenoord op voorsprong kwam, niks meer en niks minder..
kom op remco. Dat ze nu opeens de doelpunten laten zien...hoe onsportief kun je wel niet zijn?
Terminator
 Terminator - zondag 24 april 2011 - 21:43   quote  deeplink  
whehehe je ziet nu wel hoe zielig ajakstoeschouwers zijn!
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:15 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

kom op remco. Dat ze nu opeens de doelpunten laten zien...hoe onsportief kun je wel niet zijn?
Er is geen enkel verschil tussen de tussenstand laten zien of het doelpunt laten zien... heeft 0,0 invloed gehad op de wedstrijd.. je doet net alsof men het anders niet had geweten ofzo...

En bij de regels van de KNVB is het ook niet verboden.....
Iemand een gele kaart aansmeren of een speler onderuit schoppen voordat je scoort is onsportief gedrag, snap echt serieus niet wat hier onsportief aan zou moeten zijn...

ik zou er ook geen enkele moeite mee hebben als het volgende week bij PSV ook gebeurt..
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:43 schreef Terminator het volgende:
whehehe je ziet nu wel hoe zielig ajakstoeschouwers zijn!
Hey, daar heb je die nep supporter die graag z'n eigen ploeg ziet verliezen..... En dan een ander zielig noemen???? Whahahah je bent grappig mab, je gehel fucking forum spuugt je uit man, misschien kun je voor de lampies worden man, alles best maar niet voor Ajax worden he..... zulke zielige figueren kunnen we niet gebruiken..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is geen enkel verschil tussen de tussenstand laten zien of het doelpunt laten zien... heeft 0,0 invloed gehad op de wedstrijd.. je doet net alsof men het anders niet had geweten ofzo...

En bij de regels van de KNVB is het ook niet verboden.....
Iemand een gele kaart aansmeren of een speler onderuit schoppen voordat je scoort is onsportief gedrag, snap echt serieus niet wat hier onsportief aan zou moeten zijn...

ik zou er ook geen enkele moeite mee hebben als het volgende week bij PSV ook gebeurt..
Nou kijk. Normaal worden er nooit doelpunten getoond. Maar nu feyenoord PSV kan gaan nekken ten gunste van ajax opeens wel. En ook alleen de doelpunten van feyenoord worden getoond. Gewoon puur om het genot in de arena te brengen en PSV een extra zuur gevoel te geven. Als dit niet onsportief is, weet ik het ook niet meer.
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 22:04   quote  deeplink  
PSv speelde tegelijk met Ajax, hoe kan het in godsnaam ogelijk zijn dat hun er een slecht gevoel door kregen...

het heeft ook geen zin deze discussie te voeren, jij bent terecht kapot van het verloren kampioenschap zoals het er nu uitziet, en bent niet voor rede vatbaar..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:04 schreef remco k het volgende:
PSv speelde tegelijk met Ajax, hoe kan het in godsnaam ogelijk zijn dat hun er een slecht gevoel door kregen...

het heeft ook geen zin deze discussie te voeren, jij bent terecht kapot van het verloren kampioenschap zoals het er nu uitziet, en bent niet voor rede vatbaar..
hahaha. Opeens verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht door de zin " en bent niet voor rede vatbaar".
Feyenoordsupporters, PSV supporters, neutrale voetbalsupporters en zelfs een coach genaamd alex pastoor zegt dat het onsportief gedrag is om doelpunten van feyenoord te laten zien in jullie eigen stadion...
Terminator
 Terminator - zondag 24 april 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, daar heb je die nep supporter die graag z'n eigen ploeg ziet verliezen..... En dan een ander zielig noemen???? Whahahah je bent grappig mab, je gehel fucking forum spuugt je uit man, misschien kun je voor de lampies worden man, alles best maar niet voor Ajax worden he..... zulke zielige figueren kunnen we niet gebruiken..
voor ajaks worden??nee maak je daar maar niet druk over!zo ziek zal ik nooit worden!
en bij ajaks zitten alleen maar varkens.kijk maar in de spiegel...hehe
ps klappen voor feyenoord zo hoort het zelfs ajaksxieden klappen voor feyenoord!ja op eigen kracht kan ajaks nikss drom moeten ze wel klappen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Terminator --
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:09 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hahaha. Opeens verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht door de zin " en bent niet voor rede vatbaar".
Feyenoordsupporters, PSV supporters, neutrale voetbalsupporters en zelfs een coach genaamd alex pastoor zegt dat het onsportief gedrag is om doelpunten van feyenoord te laten zien in jullie eigen stadion...
Leg dat onsportieve dan eens uit Calimero, want ik zie het verschil tussen enkel de tussenstanden geven of beelden laten zien niet..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg dat onsportieve dan eens uit Calimero, want ik zie het verschil tussen enkel de tussenstanden geven of beelden laten zien niet..
Beelden worden normaal nooit getoond, en nu opeens wel. Waarom wel de doelpunten van feyenoord, en niet van PSV? Het is gewoon heel onsportief. Wat een rotvolk zijn jullie, bahbahbahbah.
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Beelden worden normaal nooit getoond, en nu opeens wel. Waarom wel de doelpunten van feyenoord, en niet van PSV? Het is gewoon heel onsportief. Wat een rotvolk zijn jullie, bahbahbahbah.
Je kan niet eens uitleggen wat er onsportief aan is man, zelfs niet als ik het voor de tweede keer vraag.....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan niet eens uitleggen wat er onsportief aan is man, zelfs niet als ik het voor de tweede keer vraag.....
Dat is een gevoel. Ik als PSV-fan voel het als een provocatie/onsportieve actie van jouw cluppie. En volgens mij ben ik niet bepaald de enige.
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Onsportief gedrag baseren op een gevoel?????? Whahahahahahahahaha..

Jochie, ga nu eens een keer kijken en praten over het dramatische PSV van dit seizoen.....

Ik laat je verder met rust man, ga lekker hier uithuilen...
Terminator
 Terminator - zondag 24 april 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Onsportief gedrag baseren op een gevoel?????? Whahahahahahahahaha..

Jochie, ga nu eens een keer kijken en praten over het dramatische PSV van dit seizoen.....

Ik laat je verder met rust man, ga lekker hier uithuilen...
onsportief heet dat jullie weer eens een buitenspelgoal hebben gemaakt das onsportief en dat is niet de eerste keer dit seizoen en al tig seizoenen hiervoor.

Hef dat buitenspel dan op als het toch niet wort gehandhaafd!makkelelle kut belg!

ps en beelden van anderen wedstrijden laten zien dat mag niet dat is hetzelfde als vuurwerk afsteken!mag niet dus jullie moeten gewoon puntenaftrek krijgen!de wedstrijd is beinvloed door de beelden dus puntenaftrek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Terminator --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Onsportief gedrag baseren op een gevoel?????? Whahahahahahahahaha..

Jochie, ga nu eens een keer kijken en praten over het dramatische PSV van dit seizoen.....

Ik laat je verder met rust man, ga lekker hier uithuilen...
volgens mij kun jij beter gaan huilen
Terminator
 Terminator - zondag 24 april 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:00 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

volgens mij kun jij beter gaan huilen
ach laat maar!over dramatisch gesproken hahahaha ajaks staat gelijk aan dramatisch voetbal!hahaha en hij lult zo over psv??hahaha afc ajax antifootballclub ajax
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:00 schreef Terminator het volgende:

[..]

onsportief heet dat jullie weer eens een buitenspelgoal hebben gemaakt das onsportief en dat is niet de eerste keer dit seizoen en al tig seizoenen hiervoor.

Hef dat buitenspel dan op als het toch niet wort gehandhaafd!makkelelle kut belg!

ps en beelden van anderen wedstrijden laten zien dat mag niet dat is hetzelfde als vuurwerk afsteken!mag niet dus jullie moeten gewoon puntenaftrek krijgen!de wedstrijd is beinvloed door de beelden dus puntenaftrek!
Dat is we; degelijk de eerste buitenspelgoal dit seizoen knakker...

PS: beelden laten zien is niet opgenomen in de regelementen van de KNVB, en vuurwerk afsteken is dat wel...

Wat hebben de beelden meer beinvloed dan enkel de standen??
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:00 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

volgens mij kun jij beter gaan huilen
Waarom?? Omdat psv in principe is uitgeschakeld voor de eerste plek?? en omdat Ajax weer een plekje is opgeschoven op de ranglijst??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom?? Omdat psv in principe is uitgeschakeld voor de eerste plek?? en omdat Ajax weer een plekje is opgeschoven op de ranglijst??
Geen idee, misschien prive-problemen of zo? In elk geval valt aan je reacties op te merken dat je erg gefrustreerd bent...
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 23:55   quote  deeplink  
je ziet spoken kerel.... waarschijnlijk ben je niet afgestudeerd als psycholoog...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 25 april 2011 - 00:07   quote  deeplink  
Hij is nog maar 17/18 .. (Toch??)
Wel ouder dan ik :P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 01:37   quote  deeplink  
17, toevallig ga ik psychologie studeren;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 25 april 2011 - 10:01   quote  deeplink  
Whahaha.. Geniaal..
remco k
 remco k - maandag 25 april 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Nou, dan zou ik maar een ander vak gaan kiezen.... Dit gaat hem niet worden in ieder geval..
046afca
 046afca - maandag 25 april 2011 - 11:59   quote  deeplink  
huistra zit bij groningen slimme. Denk je nou echt niet dat die psv niet wilt verslaan voor ajax?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:41 schreef remco k het volgende:
Nou, dan zou ik maar een ander vak gaan kiezen.... Dit gaat hem niet worden in ieder geval..
hoezo niet?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:59 schreef 046afca het volgende:
huistra zit bij groningen slimme. Denk je nou echt niet dat die psv niet wilt verslaan voor ajax?
Groningen haat ajax, net zoals veel andere clubs hopen dat ajax geen kampioen wordt. Dat pieter een verleden bij ajax heeft, betekent niet dat de spelers extra hun best zullen doen.
Ride
 Ride - maandag 25 april 2011 - 13:12   quote  deeplink  
Hahahahahahaha, wat een Calimero topic.

Gewoon 3e worden en tevreden zijn met het behaalde resultaat.
Je bent een pipo Patrick en dat weet je.....

Volgend jaar nog meer naar de klote dan Feyenoord.

Hahahahahahaha
Terminator
 Terminator - maandag 25 april 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:12 schreef Ride het volgende:
Hahahahahahaha, wat een Calimero topic.

Gewoon 3e worden en tevreden zijn met het behaalde resultaat.
Je bent een pipo Patrick en dat weet je.....

Volgend jaar nog meer naar de klote dan Feyenoord.

Hahahahahahaha
ja en daarna het jaar erop jullie daar uit de bijlmerbajes!

hahahahaha

ajaks:het meest waardeloze voetbal van de drie van dit seizoen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Terminator --
remco k
 remco k - maandag 25 april 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:18 schreef Terminator het volgende:

[..]

ja en daarna het jaar erop jullie daar uit de bijlmerbajes!

hahahahaha

ajaks:het meest waardeloze voetbal van de drie van dit seizoen!
Leuk trouwens dat jij als feyenoord supporter praat over "de drie" en dat feyenoord daar niet bij zit.... feyenoord dus nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEl minder dan Ajax..
remco k
 remco k - maandag 25 april 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hoezo niet?
Omdat je niet kijkt naar de oorzaak, maar enkel naar het gevolg, maar als je serieus deze opleiding gaat volgen, dan leer je dat nog wel...
remco k
 remco k - maandag 25 april 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:40 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Groningen haat ajax, net zoals veel andere clubs hopen dat ajax geen kampioen wordt. Dat pieter een verleden bij ajax heeft, betekent niet dat de spelers extra hun best zullen doen.
De haat van Groningen richting ajax is heel wat minder, dan de haat richting PSV, kom op man, leer je feiten nu eens kennen, overigens zegt dat niet dat ze Ajax zo leuk vinden...

Maar jullie moeten niet hopen op Groningen, jullie moeten hopen op H'veen en Willem2, of beide wedstrijden zelf winnen, en dan hopen op een gelijkspel tussen ajax en Twente
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 15:44 schreef remco k het volgende:

[..]

De haat van Groningen richting ajax is heel wat minder, dan de haat richting PSV, kom op man, leer je feiten nu eens kennen, overigens zegt dat niet dat ze Ajax zo leuk vinden...

Maar jullie moeten niet hopen op Groningen, jullie moeten hopen op H'veen en Willem2, of beide wedstrijden zelf winnen, en dan hopen op een gelijkspel tussen ajax en Twente
gewoon zelf winnen om het seizoen leuk af te sluiten. En dan eindigen we 2e toch? want laatste wedstrijd is ajax twente
remco k
 remco k - maandag 25 april 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Maar jullie gaan niet van Vitesse en Groningen winnen, een van beide ploegen zullen puntjes afsnoepen..

ik hoop het eerlijk gezegd ook niet dat jullie tweede worden, ik zie jullie namelijk graag ruilen met de situatie van feyenoord, dat is namelijk een voetbalclub, PSV heb ik nooit iets mee gehad, behalve haatgevoelens...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 15:49 schreef remco k het volgende:
Maar jullie gaan niet van Vitesse en Groningen winnen, een van beide ploegen zullen puntjes afsnoepen..

ik hoop het eerlijk gezegd ook niet dat jullie tweede worden, ik zie jullie namelijk graag ruilen met de situatie van feyenoord, dat is namelijk een voetbalclub, PSV heb ik nooit iets mee gehad, behalve haatgevoelens...
Nee dat begrijp ik, PSV heeft ajax nogal vaak dwars gelegen in de kampioensstrijd.
Ik denk dat PSV gewoon 3e wordt, is maar goed ook want met dit PSV wil ik geen cl spelen. Ik ga nu hopen dat twente de dubbel pakt, en met mij heel feyenoord, zodat heel nederland weer kan zingen: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMM!!!
Jelle
 Jelle - maandag 25 april 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:59 schreef 046afca het volgende:
huistra zit bij groningen slimme. Denk je nou echt niet dat die psv niet wilt verslaan voor ajax?
Dus een oud ajacied wil zijn eigen ploeg laten winnen zodat ajax kampioen kan worden? Groningen zal(mits nog haalbaar na volgende week) gewoon gaan knokken om de 4e plek nog te behalen en wat ajax dan doet zal ze in groningen worst weze.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Jelle --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Heerenveen ajax









0.0069198