BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Heerenveen ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 04 mei 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 08:45 schreef Ride het volgende:

[..]

Willen we ook.. we spelen in ieder geval mooier voetbal dan Twente.
Daar is alleen Theo verantwoordelijk voor wat schoonheid in het spel.
PSV niet.. die club telt al 10 jaar niet mee in schoonheid
In 1988 waren ze een veel betere club. Veel mooier spel.
Daarna ging resultaat meer tellen dan voetbal.
Maar ja. Als je pas in '95 geboren bent dan heb je weinig 'live' meegemaakt van de glorietijden van psv.
Je kijkt te veel naar het verleden. Ajax speelt nu anti-voetbal. Een club met ooit zo'n grote naam speelt nu het lelijkste voetbal van heel Nederland (op paar teams zoals willem II na dan).
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 04 mei 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 13:47 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je kijkt te veel naar het verleden. Ajax speelt nu anti-voetbal. Een club met ooit zo'n grote naam speelt nu het lelijkste voetbal van heel Nederland (op paar teams zoals willem II na dan).
Als Ajax antivoetbal speelt.
Wat is PSV dan?
Ajax heeft idd de afgelopen wedstrijden minder gespeeld. Maar kom op, ik denk dat alleen Twente op het moment beter speelt.
Voor de rest valt het echt wel mee. Het lijkt miss slecht omdat we altijd het mooie en geweldige voetbal gewend zijn :P
Rachid 07
 Rachid 07 - woensdag 04 mei 2011 - 17:21   quote  deeplink  
Nee psv speelt mooi voetbal die spelen al jaren anti voetbal. En mag ajax eens een x geluk hebben vorig jaar al pech gehad. Vorig jaar iedereen van het veld gespeeld zelfs twente met3-0
Ride
 Ride - woensdag 04 mei 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 13:47 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je kijkt te veel naar het verleden. Ajax speelt nu anti-voetbal. Een club met ooit zo'n grote naam speelt nu het lelijkste voetbal van heel Nederland (op paar teams zoals willem II na dan).
AC Milan uit, Spartak thuis.
Zulk voetbal heb ik in Nederland niet gezien.
Snel druk zetten, vol op de aanval.
Nee, dat was prachtig.
Met jullie team en zelfs zonder Affelay en Reis had je allang kampioen moeten zijn.
Alleen die keeper, dat is geen Gomez alhoewel die nu ook zit te kloten
Rachid 07
 Rachid 07 - woensdag 04 mei 2011 - 17:38   quote  deeplink  
Ja patrick tuurlijk kijken wij naar het verleden door het verleden blijft ajax altijd de grootste club van nederland geen club die ons voor bij kan gaan.
roeliskoel
 roeliskoel - woensdag 04 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Wen er maar alvast aan, PSV speelt op zijn voordeligst de komende jaren Europa League. En terecht zeg, met dit afbraakvoetbal heb je ook nergens anders recht op.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 15:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Als Ajax antivoetbal speelt.
Wat is PSV dan?
Ajax heeft idd de afgelopen wedstrijden minder gespeeld. Maar kom op, ik denk dat alleen Twente op het moment beter speelt.
Voor de rest valt het echt wel mee. Het lijkt miss slecht omdat we altijd het mooie en geweldige voetbal gewend zijn :P
't is maar wat je mooi noemt xd
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 17:28 schreef Ride het volgende:

[..]

AC Milan uit, Spartak thuis.
Zulk voetbal heb ik in Nederland niet gezien.
Snel druk zetten, vol op de aanval.
Nee, dat was prachtig.
Met jullie team en zelfs zonder Affelay en Reis had je allang kampioen moeten zijn.
Alleen die keeper, dat is geen Gomez alhoewel die nu ook zit te kloten
PSV speelde in de arena beter en mooier dan ajax in de wedstrijden die jij net noemde.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 17:38 schreef Rachid 07 het volgende:
Ja patrick tuurlijk kijken wij naar het verleden door het verleden blijft ajax altijd de grootste club van nederland geen club die ons voor bij kan gaan.
wrm dan zo graag die derde ster? jullie kijken toch alleen naar het verleden en er is toch geen nederlandse club meer die jullie voorbij kan gaan... Nee de realiteit is anders, jullie MOETEN dit jaar kampioen worden na 6/7 jaar niet kampioen te zijn geworden. Werd ook eens tijd. Toch hoop ik stiekem op twente
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 21:09 schreef roeliskoel het volgende:
Wen er maar alvast aan, PSV speelt op zijn voordeligst de komende jaren Europa League. En terecht zeg, met dit afbraakvoetbal heb je ook nergens anders recht op.
Nou over dat afbraakvoetbal van andere Nederlandse clubs zal ik dan maar mijn mond houden.. Ado,Az en twente uitgezonderd!
Rachid 07
 Rachid 07 - donderdag 05 mei 2011 - 06:02   quote  deeplink  
Denk dat psv nu ook een hele poos op het kampioenschap kan wachten ik denk dat jij het niet mee gaat maken dat jou club ooit 3 sterren op het shirt krijgt. Geen geld om spelers te kopen daar moest psv het altijd van hebben. Bijna geen jeugd dat door breekt. Schat zelfs feijenooit hoger in.
Ride
 Ride - donderdag 05 mei 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 02:20 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

PSV speelde in de arena beter en mooier dan ajax in de wedstrijden die jij net noemde.
?

weet niet waar jij gekeken hebt maar afgelopen december hadden wij moeten winnen.
enige wat psv deed was Suarez pesten totdat die flipte.
Meer spel kwam er niet in voor.
Doedelzak bracht niks.. zoals altijd.. die doet het alleen bij thuiswedstrijden.

psv speelde toen zoals Real tegen Barca.. zelfde angst.

Helaas was het geen herhaling van die 4-1 daarvoor.. dat was een lekkere

Ajax-PSV%254-1.JPG
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 09:55 schreef Ride het volgende:

[..]

?

weet niet waar jij gekeken hebt maar afgelopen december hadden wij moeten winnen.
enige wat psv deed was Suarez pesten totdat die flipte.
Meer spel kwam er niet in voor.
Doedelzak bracht niks.. zoals altijd.. die doet het alleen bij thuiswedstrijden.

psv speelde toen zoals Real tegen Barca.. zelfde angst.

Helaas was het geen herhaling van die 4-1 daarvoor.. dat was een lekkere

[ afbeelding ]
Nou volgens mij heb jij die wedstrijd dan niet goed bekeken.

En inderdaad, daarvoor was het 4 - 1, maar gelukkig heeft dat verder geen gevolgen voor de ranglijst gehad (ajax geen kampioen). Wat zou het toch een prachtig scenario voor de afloop van het seizoen zijn, als jouw club geen kampioen werd dankzij PSV (wij speelden 2x gelijk tegen jullie, verloren 2x van twente)!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 06:02 schreef Rachid 07 het volgende:
Denk dat psv nu ook een hele poos op het kampioenschap kan wachten ik denk dat jij het niet mee gaat maken dat jou club ooit 3 sterren op het shirt krijgt. Geen geld om spelers te kopen daar moest psv het altijd van hebben. Bijna geen jeugd dat door breekt. Schat zelfs feijenooit hoger in.
Binnen 2 jaar zijn wij weer kampioen let maar op. Er ligt nu een financieel plan klaar en het gaat zich niet alleen om de goede spelers die je koopt, maar om het teamverband. Dat is ook een reden waarom ajax zo lang niet kampioen is geworden, bij hun heb je veel individuele kwaliteiten en het teamverband is er gewoon nauwelijks van af te zien, al is dat onder leiding van frank de boer ietsje beter geworden. Dat is ook het probleem van PSV na de winterstop.. PSV mist een leider, afellay is vertrokken! Als wij volgend jaar een leuk team samenstellen, en wij weten dat team ook na de winterstop te behouden, dan weet ik zeker dat wij een grote kans maken op het kampioenschap.
remco k
 remco k - donderdag 05 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 02:23 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou over dat afbraakvoetbal van andere Nederlandse clubs zal ik dan maar mijn mond houden.. Ado,Az en twente uitgezonderd!
Ajax heeft sinds het aantrekken van de Boer het meeste balbezit van alle ED clubs, en de meeste doelpogingen. ALs je dit soort dingen roept, doe dat dan wel objectief, en ga het niet roepen omdat je een hekel hebt aan een club..
remco k
 remco k - donderdag 05 mei 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 13:37 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou volgens mij heb jij die wedstrijd dan niet goed bekeken.

En inderdaad, daarvoor was het 4 - 1, maar gelukkig heeft dat verder geen gevolgen voor de ranglijst gehad (ajax geen kampioen). Wat zou het toch een prachtig scenario voor de afloop van het seizoen zijn, als jouw club geen kampioen werd dankzij PSV (wij speelden 2x gelijk tegen jullie, verloren 2x van twente)!
Dat jij je druk kan maken over wie er kampioe wordt als je het zelf niet wordt, ik kan dat echt niet snappen, ook jij bent dus een nepsupporter, drukker met de haat richting een andere club dan de liefde voor je eigen club..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 18:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft sinds het aantrekken van de Boer het meeste balbezit van alle ED clubs, en de meeste doelpogingen. ALs je dit soort dingen roept, doe dat dan wel objectief, en ga het niet roepen omdat je een hekel hebt aan een club..
Aantal pogingen op doel en balletje rustig rondspelen zegt niets over de schoonheid van het spel.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat jij je druk kan maken over wie er kampioe wordt als je het zelf niet wordt, ik kan dat echt niet snappen, ook jij bent dus een nepsupporter, drukker met de haat richting een andere club dan de liefde voor je eigen club..
Natuurlijk vind ik het het belangrijkste dat PSV kampioen wordt. Maar dat is niet meer mogelijk, dus hoop ik van harte dat Twente het wordt. Ik zal niet de enige zijn..
remco k
 remco k - donderdag 05 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 18:17 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Aantal pogingen op doel en balletje rustig rondspelen zegt niets over de schoonheid van het spel.
Dat zegt wat over de intentie van je spel, als je niet in de bovenste 3/4 zit bij deze statistieken, zegt dat ook veel over de intentie van je spel..

Je kan nu eenmaal geen dominant goed combinatie voetbal spelen als je gemiddeld nog geen 55% balbezit per wedstrijd hebt..

Ik heb PSV dit en vorig seizoen vrijwel nooit een wedstrijd zien domineren en een tegentander kapot zien combineren, zelden een hele mooie aanval over veel schijven...
remco k
 remco k - donderdag 05 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 18:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Natuurlijk vind ik het het belangrijkste dat PSV kampioen wordt. Maar dat is niet meer mogelijk, dus hoop ik van harte dat Twente het wordt. Ik zal niet de enige zijn..
Dat je al aangeeft dat je niet de enige bent, zegt alles over je meeloop gedrag. Als Ajax geen kampioen wordt, kan het mij echt geen fuck schelen wie het wel zou worden, al wordt het PSV of Feyenoord dan zal het me nog niet boeien.. Zegt ook weer wat over jou als PSV supporter...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zegt wat over de intentie van je spel, als je niet in de bovenste 3/4 zit bij deze statistieken, zegt dat ook veel over de intentie van je spel..

Je kan nu eenmaal geen dominant goed combinatie voetbal spelen als je gemiddeld nog geen 55% balbezit per wedstrijd hebt..

Ik heb PSV dit en vorig seizoen vrijwel nooit een wedstrijd zien domineren en een tegentander kapot zien combineren, zelden een hele mooie aanval over veel schijven...
Voor de winterstop wel, toen we nog een dynamisch middenveld en een volle selectie hadden. Vorig seizoen ook.
Als ik wedstrijden van ajax bekijk, zie ik een team dat inderdaad veel van afstand schiet uit onmogelijke posities en zo probeert corners te versieren en te hopen op de re-bound. Dit heeft niets met mooi dominant voetbal te maken, het balletje rond tikken en van afstand schieten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat je al aangeeft dat je niet de enige bent, zegt alles over je meeloop gedrag. Als Ajax geen kampioen wordt, kan het mij echt geen fuck schelen wie het wel zou worden, al wordt het PSV of Feyenoord dan zal het me nog niet boeien.. Zegt ook weer wat over jou als PSV supporter...
Nee het is geen meeloop gedrag. Ik heb mijn eigen mening en in dit geval ben ik zwaar anti-ajax. Heeft niets met anderen te maken, ik zeg alleen dat ik niet de enige ben die die mening heeft. Mij boeit het in ieder geval wel wie er kampioen wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 mei 2011 door patrickpsv15 --
remco k
 remco k - donderdag 05 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 19:58 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee het is geen meeloop gedrag. Ik heb mijn eigen mening en in dit geval ben ik zwaar anti-ajax. Heeft niets met anderen te maken, ik zeg alleen dat ik niet de enige ben die die mening heeft. Mij boeit het in ieder geval wel wie er kampioen wordt.
En dus ben je geen echte supporter van je eigen club, en wel een meeloper, als anderen Ajax niet zo hadden "gehaat" dan had jij dat ook niet gedaan.... Hoe ben jij trouwens supporter van PSV geworden??? toevallig keek je een keer voetbal, en hadden ze het meeste succes???
remco k
 remco k - donderdag 05 mei 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 19:50 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Voor de winterstop wel, toen we nog een dynamisch middenveld en een volle selectie hadden. Vorig seizoen ook.
Als ik wedstrijden van ajax bekijk, zie ik een team dat inderdaad veel van afstand schiet uit onmogelijke posities en zo probeert corners te versieren en te hopen op de re-bound. Dit heeft niets met mooi dominant voetbal te maken, het balletje rond tikken en van afstand schieten.
Hier kan ik 1 ding op zeggen, kijk de goals tegen H'veen eens terug, of tegen NEC, of tegen Excelsior.... Geen goals uit welke rebound dan ook. Je lult dus echt compleet uit je nek..

PSV en een dynamisch middenveld??? weet je de betekenis van het woord dynamisch wel??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 06 mei 2011 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

En dus ben je geen echte supporter van je eigen club, en wel een meeloper, als anderen Ajax niet zo hadden "gehaat" dan had jij dat ook niet gedaan.... Hoe ben jij trouwens supporter van PSV geworden??? toevallig keek je een keer voetbal, en hadden ze het meeste succes???
Dit heeft niks met anderen te maken. Ik ben tegen ajax omdat ik mij irriteer aan de amsterdamse arrogantie en het altijd naar boven halen van het verleden. Ook de vele reclame en het grote aantal supporters (ik krijg wetovertredende nijgingen als ik iemand met een ajax-shirt zie rondlopen) irriteren me.
Hoe ik psv-fan ben geworden...Een groot gedeelte van mijn familie is het.. het is gewoon aangegroeid. In ieder geval bezoek ik met de nodige regelmaat het stadion, en huil en juich ik bij spoed en tegenspoed. Nep-fan kun je me zeker niet noemen! maar goed, je kent me slechts van het forum... Hoe ben jij dan supporter van jouw club geworden? Omdat velen er voor zijn? of ben jij 1 van de weinige echte supporters?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 06 mei 2011 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 22:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier kan ik 1 ding op zeggen, kijk de goals tegen H'veen eens terug, of tegen NEC, of tegen Excelsior.... Geen goals uit welke rebound dan ook. Je lult dus echt compleet uit je nek..

PSV en een dynamisch middenveld??? weet je de betekenis van het woord dynamisch wel??
Nou poeh poeh, die goals tegen heerenveen uit de aftrap en die mazzelballetjes tegen nec waren echt prachtig uitgespeelde kansen! NEE, geluksdoelpunten! heerenveen en nec waren beide de betere ploeg en hadden ajax op de pijnbank kunnen/moeten leggen. En jij zit hier te verkondigen dat PSV afbraakvoetbalspeelt, en ajax het mooiste voetbal van nederland. Schei toch uit man, weet JIJ wel waar je het over hebt????
Rachid 07
 Rachid 07 - vrijdag 06 mei 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Ajax heeft gewoon terecht gewonnen vorig jaar hadden ze pech en nu zit alles mee. Maar daar kan psv toch over mee praten over geluk toen ze met 1 doelpunt verschil kampioen werden of was dat zeker geen geluk
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 06 mei 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 10:43 schreef Rachid 07 het volgende:
Ajax heeft gewoon terecht gewonnen vorig jaar hadden ze pech en nu zit alles mee. Maar daar kan psv toch over mee praten over geluk toen ze met 1 doelpunt verschil kampioen werden of was dat zeker geen geluk
Jawel, dat was geluk, overigens bij vlagen tamelijk mooi voetbal. kan ik van ajax niet zeggen, die OOk geluk hebben.
Ride
 Ride - vrijdag 06 mei 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 01:07 schreef patrickpsv15 het volgende:
of ben jij 1 van de weinige echte supporters?
1 van de 4,2 miljoen ja...
Hahahahahahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 06 mei 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 14:10 schreef Ride het volgende:

[..]

1 van de 4,2 miljoen ja...
Hahahahahahaha
waarvan 4,1 miljoen nep
mmhj
 mmhj - vrijdag 06 mei 2011 - 15:45   quote  deeplink  
Tsja Patrick... Misschien kun je je er beter bij neerleggen dat psv de komende 4 jaar gewoon voor de derde plek of lager gaat spelen. Gezellig met Feyenoord :) Is toch ook spannend? Psv heeft het helaas voor jullie nooit van eigen jeugd moeten hebben, en als jullie straks geen goede spelers meer kunnen kopen zie ik het bar in...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 06 mei 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 15:45 schreef mmhj het volgende:
Tsja Patrick... Misschien kun je je er beter bij neerleggen dat psv de komende 4 jaar gewoon voor de derde plek of lager gaat spelen. Gezellig met Feyenoord :) Is toch ook spannend? Psv heeft het helaas voor jullie nooit van eigen jeugd moeten hebben, en als jullie straks geen goede spelers meer kunnen kopen zie ik het bar in...
Binnen 2 jaar zijn wij weer kampioen let maar op. Er ligt nu een financieel plan klaar en het gaat zich niet alleen om de goede spelers die je koopt, maar om het teamverband. Dat is ook een reden waarom ajax zo lang niet kampioen is geworden, bij hun heb je veel individuele kwaliteiten en het teamverband is er gewoon nauwelijks van af te zien, al is dat onder leiding van frank de boer ietsje beter geworden. Dat is ook het probleem van PSV na de winterstop.. PSV mist een leider, afellay is vertrokken! Als wij volgend jaar een leuk team samenstellen, en wij weten dat team ook na de winterstop te behouden, dan weet ik zeker dat wij een grote kans maken op het kampioenschap.
remco k
 remco k - vrijdag 06 mei 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 01:11 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou poeh poeh, die goals tegen heerenveen uit de aftrap en die mazzelballetjes tegen nec waren echt prachtig uitgespeelde kansen! NEE, geluksdoelpunten! heerenveen en nec waren beide de betere ploeg en hadden ajax op de pijnbank kunnen/moeten leggen. En jij zit hier te verkondigen dat PSV afbraakvoetbalspeelt, en ajax het mooiste voetbal van nederland. Schei toch uit man, weet JIJ wel waar je het over hebt????
1 keer raken over verschillende schakels in het veld en goed afronden geen uitgespeelde kanssen?? Nec had Ajax inderdaad meer pijn moeten doen, maar Ajax wint gewoon terecht bij H'veen.. Volgens mij zeg ik niet dat AJax het mooiste voetbal van Nederland speelt..

Je hoofdletters bij "JIJ" slaan trouwens niet bepaald ergens op, ze duiden namelijk helemaal niks aan.
remco k
 remco k - vrijdag 06 mei 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 14:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

waarvan 4,1 miljoen nep
Maar die zijn er toch terwijl Ajax al 7 jaar barweinig presteerd, jullie gaan al fluiten en het stadion verlaten als je 2 jaar geen kampioen bent geworden...

Het is overigens algemeen bekend dat PSV het minst trouwen publiek heeft van de NL topploegen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 06 mei 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

1 keer raken over verschillende schakels in het veld en goed afronden geen uitgespeelde kanssen?? Nec had Ajax inderdaad meer pijn moeten doen, maar Ajax wint gewoon terecht bij H'veen.. Volgens mij zeg ik niet dat AJax het mooiste voetbal van Nederland speelt..

Je hoofdletters bij "JIJ" slaan trouwens niet bepaald ergens op, ze duiden namelijk helemaal niks aan.
Je zegt de hele tijd dat ajax het meeste balbezit heeft van alle NL clubs sinds frank de boer en dat jullie de meeste schoten op doel hebben. Maar dat zegt helemaal niets over het spelbeeld. Uit bij heerenveen was ook niet echt terecht hoor, ongelofelijk dat je dat durft te zeggen na al die kansen die heerenveen heeft gemist.
"jij in hoofdletters uitgedrukt" slaat op het feit dat je aangaf dat ik er geen verstand van had, terwijl ik juist vind dat JIJ(!) er geen verstand van hebt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 06 mei 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar die zijn er toch terwijl Ajax al 7 jaar barweinig presteerd, jullie gaan al fluiten en het stadion verlaten als je 2 jaar geen kampioen bent geworden...

Het is overigens algemeen bekend dat PSV het minst trouwen publiek heeft van de NL topploegen.
Nou ik herinner me nog een aantal wedstrijden van onder andere (het begin van) dit seizoen waarbij jullie ook begonnen te fluiten en te fluiten... Dus zeg maar niks over ons publiek, kijk eerst naar je eigen. Overigens geef ik toe dat ons publiek, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met de grootse prestaties van PSV het afgelopen decennium, te kritisch is.
remco k
 remco k - vrijdag 06 mei 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:10 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je zegt de hele tijd dat ajax het meeste balbezit heeft van alle NL clubs sinds frank de boer en dat jullie de meeste schoten op doel hebben. Maar dat zegt helemaal niets over het spelbeeld. Uit bij heerenveen was ook niet echt terecht hoor, ongelofelijk dat je dat durft te zeggen na al die kansen die heerenveen heeft gemist.
"jij in hoofdletters uitgedrukt" slaat op het feit dat je aangaf dat ik er geen verstand van had, terwijl ik juist vind dat JIJ(!) er geen verstand van hebt.
3 kansen van H'veen in de hele wedstrijd, Ajax heeft er 7 gehad..

Ik stop hier nu mee, er valt jou geen normaal gesprek te voeren...
Succes verder in je leven..
Rachid 07
 Rachid 07 - vrijdag 06 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
Maar patrick JIJ hebt toch geen verstand van voetbal je bent tenslotte voor psv dat zegt volgens mij genoeg.
Oceanu
 Oceanu - vrijdag 06 mei 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 17:27 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Binnen 2 jaar zijn wij weer kampioen let maar op. Er ligt nu een financieel plan klaar en het gaat zich niet alleen om de goede spelers die je koopt, maar om het teamverband. Dat is ook een reden waarom ajax zo lang niet kampioen is geworden, bij hun heb je veel individuele kwaliteiten en het teamverband is er gewoon nauwelijks van af te zien, al is dat onder leiding van frank de boer ietsje beter geworden. Dat is ook het probleem van PSV na de winterstop.. PSV mist een leider, afellay is vertrokken! Als wij volgend jaar een leuk team samenstellen, en wij weten dat team ook na de winterstop te behouden, dan weet ik zeker dat wij een grote kans maken op het kampioenschap.
Ik denk alleen dat jullie niet nog een seizoen de mazzel hebben om meer dan 10 wedstrijden tegen 10 man of minder te eindigen. Wordt het toch een stuk lastiger, zo is gebleken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 07 mei 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

3 kansen van H'veen in de hele wedstrijd, Ajax heeft er 7 gehad..

Ik stop hier nu mee, er valt jou geen normaal gesprek te voeren...
Succes verder in je leven..
Joden lopen altijd weg als ze voelen dat het moeilijk wordt. doei (on: schoten van 30 meter zijn geen grote kansen, grote kansen noem ik schiet/kopkansen vlak voor (open) doel).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 mei 2011 door patrickpsv15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 07 mei 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 23:05 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat jullie niet nog een seizoen de mazzel hebben om meer dan 10 wedstrijden tegen 10 man of minder te eindigen. Wordt het toch een stuk lastiger, zo is gebleken.
Dat was geen mazzel. Dat hadden we zelf afgedwongen. Wij speelden zo'n beetje het meest aanvallende voetbal van de eredivisie in thuiswedstrijden. Dan is het logisch dat de tegenstander veel overtredingen nodig hebben en dus pakken ze rode kaarten. kijk ajax maar vorig seizoen, die speelden ook heel aanvallend, die hadden zeker 20 tegenstanders die rode kaarten pakten. Overigens, aan ons is dit seizoen 5 punten ontnomen door scheidsrechters: Onterechte rode kaart tegen de graafschap en onterechte rode kaart tegen feyenoord.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 07 mei 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Joden lopen altijd weg als ze voelen dat het moeilijk wordt. doei (on: schoten van 30 meter zijn geen kansen, kansen noem ik schiet/kopkansen vlak voor (open) doel).
Dus dan mag je eigenlijk ook niet scoren vanaf 30 meter?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 07 mei 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat was geen mazzel. Dat hadden we zelf afgedwongen. Wij speelden zo'n beetje het meest aanvallende voetbal van de eredivisie in thuiswedstrijden. Dan is het logisch dat de tegenstander veel overtredingen nodig hebben en dus pakken ze rode kaarten. kijk ajax maar vorig seizoen, die speelden ook heel aanvallend, die hadden zeker 20 tegenstanders die rode kaarten pakten. Overigens, aan ons is dit seizoen 5 punten ontnomen door scheidsrechters: Onterechte rode kaart tegen de graafschap en onterechte rode kaart tegen feyenoord.
Whahaha 20?
Geloof je het zelf??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 07 mei 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dus dan mag je eigenlijk ook niet scoren vanaf 30 meter?
sorry, ik moest het woord "GROTE" voor "kansen" zetten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 07 mei 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Whahaha 20?
Geloof je het zelf??
In ieder geval meer dan PSV dit jaar.
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Joden lopen altijd weg als ze voelen dat het moeilijk wordt. doei (on: schoten van 30 meter zijn geen grote kansen, grote kansen noem ik schiet/kopkansen vlak voor (open) doel).
Wat wordt er moeilijk dan??? het domme gedrag van jou is niet heel spannend, eerder vermakelijk..

5 schoten van binnen de 16 waarvan er ook nog 3 alleen op de keeper waren, en 2 kopkansen. Schoten van 30 meter zitten hier du helemaal niet bij.
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat was geen mazzel. Dat hadden we zelf afgedwongen. Wij speelden zo'n beetje het meest aanvallende voetbal van de eredivisie in thuiswedstrijden. Dan is het logisch dat de tegenstander veel overtredingen nodig hebben en dus pakken ze rode kaarten. kijk ajax maar vorig seizoen, die speelden ook heel aanvallend, die hadden zeker 20 tegenstanders die rode kaarten pakten. Overigens, aan ons is dit seizoen 5 punten ontnomen door scheidsrechters: Onterechte rode kaart tegen de graafschap en onterechte rode kaart tegen feyenoord.
7 keer maar bij Ajax vorig seizoen
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 07 mei 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

In ieder geval meer dan PSV dit jaar.
Dat geloof ik niet..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 07 mei 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

7 keer maar bij Ajax vorig seizoen
Ok, en dan bij PSV? Dit jaar?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 07 mei 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat wordt er moeilijk dan??? het domme gedrag van jou is niet heel spannend, eerder vermakelijk..

5 schoten van binnen de 16 waarvan er ook nog 3 alleen op de keeper waren, en 2 kopkansen. Schoten van 30 meter zitten hier du helemaal niet bij.
Je bent al dagen met me in discussie over het zelfde onderwerp. Nu zeg je opeens dat je geen geprek met me kunt voeren. Waarschijnlijk omdat je voelt dat je je gelijkje niet kunt krijgen. Beetje flauw..

Remco je kunt naar de statistieken kijken wat je wil, maar ik zou het heel prettig vinden als je het met me eens bent dat ajax onverdiend en met geluk heeft gewonnen bij heerenveen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Heerenveen ajax









0.0144619