BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Mogelijk 4 spelers van psv o wat worden we daar sterk van

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
psv de beste
 psv de beste - dinsdag 28 juni 2011 - 21:24   quote  deeplink  
strootman mertens wijnaldum en de spits van 020 die graag wil pas ook veel beter bij ons dan bij hun als dat door gaat dan moet het wel goed komen
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juni 2011 - 21:31   quote  deeplink  
ik vind het ook leuk om zonder leestekens te posten dat is echt top ik wou dat meerdere mensen dat zouden doen want dan zou dit forum namelijk heel erg overzichtelijk worden
afcadavid
 afcadavid - dinsdag 28 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
ja echt he zonder leestekens etc is het ook veel makkelijker om te lezen en ben je ook sneller klaar met typen xD ach jha psv forum he geen hol te beleven
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:53   quote  deeplink  
De helft is binnen. Prachtige aankopen! Misschien kunnen we wel voor een stuntje zorgen in de strijd om te titel:P
Bertus123
 Bertus123 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
een stuntje... dat zegt al genoeg... sorry, maar als psv-fan zijnde moet je je schamen om zoiets te zeggen... een stuntje.. psv moet altijd meestrijden om de titel
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juni 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:53 schreef patrickpsv15 het volgende:
De helft is binnen. Prachtige aankopen! Misschien kunnen we wel voor een stuntje zorgen in de strijd om te titel:P
Ik hoop het niet :P
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juni 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:55 schreef Bertus123 het volgende:
een stuntje... dat zegt al genoeg... sorry, maar als psv-fan zijnde moet je je schamen om zoiets te zeggen... een stuntje.. psv moet altijd meestrijden om de titel
True..
Maar nu moet PSV zorgen dat alles samen kan werken..
Bertus123
 Bertus123 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:58   quote  deeplink  
inderdaad. Alleen is dat niet zo bij elke club? zeker aan t begin van t seizoen als er nieuwe spelers bij komen.
Tis zoiezo afwachten hoe de clubs de zomer zijn doorgekomen
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juni 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:58 schreef Bertus123 het volgende:
inderdaad. Alleen is dat niet zo bij elke club? zeker aan t begin van t seizoen als er nieuwe spelers bij komen.
Tis zoiezo afwachten hoe de clubs de zomer zijn doorgekomen
Tuurlijk maar PSV heeft dan wel wat aankopen voor de basis gehaald. En dat is moeilijker dan dat je dat doet voor de breedte, of als je minder spelers haalt..
Net zoals nu bij Ajax, is het afwachten met Janssen en evt. Sigthorsson..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:53 schreef patrickpsv15 het volgende:
De helft is binnen. Prachtige aankopen! Misschien kunnen we wel voor een stuntje zorgen in de strijd om te titel:P
Stunt? Je bedoelt dat PSV weer een abonnement op de titel krijgt. :P
Bertus123
 Bertus123 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:04   quote  deeplink  
en boerigter en rits en fischer. Zijn ook gekomen voor t eerste elftal

die zie ik dit seizoen ook nog wel doorbreken..
Maargoed, dit is psv forum ;-) psv moe(s)t wel aankopen doen voor de basis, teveel spelers die weg zijn/gaan of te zwak zijn. Affelay weg, Berg weg, Koevermans weg, engelaar te zwak, dzudszak weg, dus ja, ze moeten wel ;-)
Ik denk wel dat ze met mertens een goede vervanger hebben voor dzudszak en met strootman een prima vervanger voor engelaar. Goede aankopen. Had ze graag bij ajax gezien eerlijk gezegd
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juni 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:04 schreef Bertus123 het volgende:
en boerigter en rits en fischer. Zijn ook gekomen voor t eerste elftal

die zie ik dit seizoen ook nog wel doorbreken..
Maargoed, dit is psv forum ;-) psv moe(s)t wel aankopen doen voor de basis, teveel spelers die weg zijn/gaan of te zwak zijn. Affelay weg, Berg weg, Koevermans weg, engelaar te zwak, dzudszak weg, dus ja, ze moeten wel ;-)
Ik denk wel dat ze met mertens een goede vervanger hebben voor dzudszak en met strootman een prima vervanger voor engelaar. Goede aankopen. Had ze graag bij ajax gezien eerlijk gezegd
Maar die zijn niet direct voor de basis gehaald, en de aankopen van PSV lijken me dat wel..
Mertens had ik ook graag gezien, maar Strootman niet.. We hebben een middenveld dat goed genoeg is, lijkt me :P

Maar wie hebben jullie nog over als spitsen??
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 28 juni 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Strootman zeker goede aankoop, doet het goed en is nog jong. Mertens weet ik nog niet. Hij is toch al 24 en hij is fysiek niet erg sterk. Daar heeft hij afgelopen seizoen al verschillende keren problemen mee gehad.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 juni 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:07 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar die zijn niet direct voor de basis gehaald, en de aankopen van PSV lijken me dat wel..
Mertens had ik ook graag gezien, maar Strootman niet.. We hebben een middenveld dat goed genoeg is, lijkt me :P

Maar wie hebben jullie nog over als spitsen??
Spelers die op 9 kunnen spelen zijn Lens, Toivonen en Zeefuik. Er gaat volgens Brands sowieso nog een spits bij komen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juni 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:12 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Spelers die op 9 kunnen spelen zijn Lens, Toivonen en Zeefuik. Er gaat volgens Brands sowieso nog een spits bij komen.
Lijkt me ook dan ja..
Wie heb je (Of heeft PSV) in gedachten?
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 juni 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Lijkt me ook dan ja..
Wie heb je (Of heeft PSV) in gedachten?
Geen idee wat PSV wil, Slegers (PSV VI-watcher) heeft nog geen naam kunnen opvangen.

Ik zou El Hamdaoui wel graag bij PSV willen zien. Zal vast een lastige speler zijn, maar een trainer bij een topclub moet dat naar mijn mening gewoon managen en het maximale eruit halen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Stunt? Je bedoelt dat PSV weer een abonnement op de titel krijgt. :P
Tja.. maar wat is er nou dan precies veranderd ten opzichte van vorig seizoen? waarom zou het ons dit seizoen wel lukken, waar het de afgelopen 2 seizoenen mis ging? We zullen, als PSV voor de winterstop (zoals ik ook denk dat gaat gebeuren) goed presteert, de selectie intact moeten houden. Bovendien is concurrentie uit amsterdam een stuk sterker volgend seizoen met theo janssen.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:53 schreef patrickpsv15 het volgende:
De helft is binnen. Prachtige aankopen! Misschien kunnen we wel voor een stuntje zorgen in de strijd om te titel:P
Hoezo zou dat een stunt zijn??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo zou dat een stunt zijn??
Voor de goede aankopen die PSV had gedaan (strootman en mertens) had PSV geen kampioenswaardig elftal.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Doet psv het toch beter dan Vitesse
Benno
 Benno - woensdag 29 juni 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Stunt? Je bedoelt dat PSV weer een abonnement op de titel krijgt. :P
Haha psvmocro je moet wat minder op ons forum komen;)
Als een ajacied dit zegt is tie gelijk arrogant;-p
jarjar78
 jarjar78 - woensdag 29 juni 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:51 schreef afcadavid het volgende:
ja echt he zonder leestekens etc is het ook veel makkelijker om te lezen en ben je ook sneller klaar met typen xD ach jha psv forum he geen hol te beleven
en toch kijk jij er op.... saai he, die neuzen forum
MeneerVanDalen
 MeneerVanDalen - woensdag 29 juni 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Leuk nieuws dit. Maar: waarom zou een club als PSV iemand als Wijnaldum halen, en daar nog eens 5 miljoen voor betalen ook? Feyenoord mag in z'n handen wrijven. Leuke speler, maar vanuit de jeugd komt er heus wel weer iemand die hetzelfde trucje kent. Zo goed is Wijnaldum niet en hij is daarnaast alles behalve bepalend. Waarom gebruikt PSV geen jeugdspelers? Welke bijzondere kwaliteiten heeft Wijnaldum, die andere spelers niet hebben? Ik zie ze niet!!
Robinho
 Robinho - woensdag 29 juni 2011 - 10:27   quote  deeplink  
Ik snap best dat jullie blij zijn, 3 talenten is niet niets. Maar in deze crisistijden zijn deze bedragen toch een beetje overdreven.
Ik kan me voorstellen dat een aantal gasten in de gemeenteraad zich achter de oren krabben. 18 miljoen euries in 1 dag spenderen, is voor een club die net 12 uur geleden zijn bestaansrecht heeft gered, buitenproportioneel. Als ik van een bijstandsuitkering in jullie stad moest rondkomen.........
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 juni 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 10:27 schreef Robinho het volgende:
Ik snap best dat jullie blij zijn, 3 talenten is niet niets. Maar in deze crisistijden zijn deze bedragen toch een beetje overdreven.
Ik kan me voorstellen dat een aantal gasten in de gemeenteraad zich achter de oren krabben. 18 miljoen euries in 1 dag spenderen, is voor een club die net 12 uur geleden zijn bestaansrecht heeft gered, buitenproportioneel. Als ik van een bijstandsuitkering in jullie stad moest rondkomen.........
is betaald van transferopbrengsten etc. Geen rode cent van de gemeente is uitgegeven aan de aankopen.
Carmine
 Carmine - woensdag 29 juni 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Ik weet niet waarom iedereen zo enthousiast is. Mertens is nog niet de helft van Dzudszak. Mertens speelde in het begin sterk maar werd de laatste wedstrijden steeds zwakker. Nu moet hij een boel tanden bijschakelen om op niveau PSV te komen. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Carmine
 Carmine - woensdag 29 juni 2011 - 11:46   quote  deeplink  
patrickpsv15: Het gaat om 19mlj en het kan nooit betaald zijn van de inkomsten van verkoop. Dzudszak is verkocht voor 14mlj (dat wordt niet ineens betaald). Koeverman is pleite en nog een paar maar er zijn ook mensen aangetrokken die geld kosten. Precies op de zelfde manier zoals jij rekent is PSV in de problemen gekomen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 juni 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 11:46 schreef Carmine het volgende:
patrickpsv15: Het gaat om 19mlj en het kan nooit betaald zijn van de inkomsten van verkoop. Dzudszak is verkocht voor 14mlj (dat wordt niet ineens betaald). Koeverman is pleite en nog een paar maar er zijn ook mensen aangetrokken die geld kosten. Precies op de zelfde manier zoals jij rekent is PSV in de problemen gekomen.
transfer afellay + amrabat in de winterstop + overige inkomsten (tvgelden etc.)
nelis37
 nelis37 - woensdag 29 juni 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 12:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

transfer afellay + amrabat in de winterstop + overige inkomsten (tvgelden etc.)
ten eerste hebben jullie vooral met Mertens een goede vervanger voor Dzusdzak (weet niet hoe ik het moet schrijven). Wijnaldum en Strootman wil ik nog aanzien, maar zeker een aardige toevoeging. Ik vind het van jou wel een hele makkelijk redenering van hoe ze aan het geld komen. Want ondanks de verkoop van spelers ga je niet meteen al het geld in nieuwe spelers stoppen. Dat is onverantwoord.

Veel succes dit seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door nelis37 --
Carmine
 Carmine - woensdag 29 juni 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Afellay was idd in de winterstop. Daarmee werd een deel van de 17.5 verlies gedekt van 09/10. De 14 van Dzudszak zou een deel van het gat 10/11 dichten. Ik snap niet dat je niet kan inzien dat als de gemeente 49mlj pompt in PSV er toch echt financieel iets mis is. En dat je dan binnen 12uur 19 mlj + de miljoenen voor de eventuele spits uit kan geven. PSV moet helaas spelers halen om idd in de top 3 te blijven maar er zit een Feyenoord senario aan te komen. Clubs moeten weer financieel gezond worden. Dit is de enige manier om straks europees weer mee te kunnen draaien.
nelis37
 nelis37 - woensdag 29 juni 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 13:09 schreef Carmine het volgende:
Afellay was idd in de winterstop. Daarmee werd een deel van de 17.5 verlies gedekt van 09/10. De 14 van Dzudszak zou een deel van het gat 10/11 dichten. Ik snap niet dat je niet kan inzien dat als de gemeente 49mlj pompt in PSV er toch echt financieel iets mis is. En dat je dan binnen 12uur 19 mlj + de miljoenen voor de eventuele spits uit kan geven. PSV moet helaas spelers halen om idd in de top 3 te blijven maar er zit een Feyenoord senario aan te komen. Clubs moeten weer financieel gezond worden. Dit is de enige manier om straks europees weer mee te kunnen draaien.
Hier ben ik het mee eens, het kan niet zo zijn dat je transferobrengsten + andere inkomen meteen weer geheel in nieuwe spelers steekt. Dit kan niet en is een te grote risico voor psv dus er moet iets anders zijn..
munster437
 munster437 - woensdag 29 juni 2011 - 13:18   quote  deeplink  
goeie aankopen allemaal voor psv .

dat geld van de gemeente gebruiken se niet . want ze hebben ook geld gekregen van Philips
gekregen volgen mij 25 mil
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 29 juni 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 13:09 schreef Carmine het volgende:
Afellay was idd in de winterstop. Daarmee werd een deel van de 17.5 verlies gedekt van 09/10. De 14 van Dzudszak zou een deel van het gat 10/11 dichten. Ik snap niet dat je niet kan inzien dat als de gemeente 49mlj pompt in PSV er toch echt financieel iets mis is. En dat je dan binnen 12uur 19 mlj + de miljoenen voor de eventuele spits uit kan geven. PSV moet helaas spelers halen om idd in de top 3 te blijven maar er zit een Feyenoord senario aan te komen. Clubs moeten weer financieel gezond worden. Dit is de enige manier om straks europees weer mee te kunnen draaien.
PSV heeft nu een gigantisch eigen vermogen en er is een structureel gezond financeel plaatje. Hoe je erbij komt dat er een Feyenoord scenario aankomt is mij een compleet raadsel.
Briantje
 Briantje - woensdag 29 juni 2011 - 18:50   quote  deeplink  
mertens en strootman zijn gewoon goede aankopen! Ik hoop dat wijnaldum daar ook nog bij komt!
Ook moet er nog een spits gehaald worden, hier zie ik el hamdaoui als ideale optie! En ze moeten jonathan vlug
laten tekenen! Maar we moeten ook nog een nieuwe keeper, want isaksson is gewoon niets.
Roy15
 Roy15 - woensdag 29 juni 2011 - 18:55   quote  deeplink  
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/178169/koopclub-psv-mikt-voortaan-op-eigen-jeugd/

HAHAHAHA... triest.
shocky
 shocky - woensdag 29 juni 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
ben dan wel psv fan maar die is wel goed haha
gabri
 gabri - woensdag 29 juni 2011 - 19:17   quote  deeplink  
o wat worden jullie arm,als jullie geen kampioen worden krijg je dezelfde situatie als bij feyenoord let maar op.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 29 juni 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 19:17 schreef gabri het volgende:
o wat worden jullie arm,als jullie geen kampioen worden krijg je dezelfde situatie als bij feyenoord let maar op.
De wens is de vader van de gedachte. :P
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 29 juni 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 19:17 schreef gabri het volgende:
o wat worden jullie arm,als jullie geen kampioen worden krijg je dezelfde situatie als bij feyenoord let maar op.
Hoofdletter F
Feyenoord
infamous psv
 infamous psv - woensdag 29 juni 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 19:17 schreef gabri het volgende:
o wat worden jullie arm,als jullie geen kampioen worden krijg je dezelfde situatie als bij feyenoord let maar op.
soepkip jullie zijn ook dit jaar kampioen geworden omdat onze spits twee linker benen heeft en hij rechts is want jullie zijn echt niet de beste en als jullie de problemen van feyenoord hadden dan zat er niemand bij jullie mooiweer supporters jullie komen alleen als hetgoed gaat, toen t slecht ging met adriaanse zaten er nog geen 25000
remco k
 remco k - woensdag 29 juni 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

soepkip jullie zijn ook dit jaar kampioen geworden omdat onze spits twee linker benen heeft en hij rechts is want jullie zijn echt niet de beste en als jullie de problemen van feyenoord hadden dan zat er niemand bij jullie mooiweer supporters jullie komen alleen als hetgoed gaat, toen t slecht ging met adriaanse zaten er nog geen 25000
Dus omdat jullie slechte spelers hebben wordt een andere ploeg kampioen??? Is dat niet vaker zo??

En wat je zegt over de supporters is echt volledig uit de lucht gegrepen, Ajax was 7 jaar lang geen kampioen, en toch hebben ze in die 7 jaar gemiddeld veruit de meeste supporters die een wedstrijd bezoeken van de eredivisie.

PSV daarentegen heeft de afgelopen jaren regelmatig het stadion niet vol zitten, mocht het dit jaar weer niet gaan zoals het zou moeten, dan wil ik het bij jullie nog wel eens zien hoeveel supporters er blijven komen.
Psv fan.
 Psv fan. - woensdag 29 juni 2011 - 23:53   quote  deeplink  
WIL ASSAIDI ZIEN!!
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 juni 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus omdat jullie slechte spelers hebben wordt een andere ploeg kampioen??? Is dat niet vaker zo??

En wat je zegt over de supporters is echt volledig uit de lucht gegrepen, Ajax was 7 jaar lang geen kampioen, en toch hebben ze in die 7 jaar gemiddeld veruit de meeste supporters die een wedstrijd bezoeken van de eredivisie.

PSV daarentegen heeft de afgelopen jaren regelmatig het stadion niet vol zitten, mocht het dit jaar weer niet gaan zoals het zou moeten, dan wil ik het bij jullie nog wel eens zien hoeveel supporters er blijven komen.
weer eens kampioen en gelijk grote grafmuil
Robinho
 Robinho - donderdag 30 juni 2011 - 00:04   quote  deeplink  
dan moet je af en toe een retourtje heerenveen nemen......
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 juni 2011 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:04 schreef Robinho het volgende:
dan moet je af en toe een retourtje heerenveen nemen......
flapdrolinho
Robinho
 Robinho - donderdag 30 juni 2011 - 00:26   quote  deeplink  
boerenhumor?! tsss, ik lach me rot...... Baby!
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 juni 2011 - 00:27   quote  deeplink  
fijn dat je er om kan lachen
gabri
 gabri - donderdag 30 juni 2011 - 17:19   quote  deeplink  
laten jullie nou maar is een uitvak vol krijgen infamous pis vee
marf
 marf - donderdag 30 juni 2011 - 18:35   quote  deeplink  
psv moet een spits halen die goed aansluit op toivonen, ik dacht dat vorig seizoen het siezoen van toivonen werd en zoals hij begon leek dat ook wel een waar te kunnen zijn. helaas na reis geblesseerd raakte zakte hij in. maar ik denk echt dat toivonen dit seizoen goed gaat voetballen. hij zal op moeten staan als leider bij psv. ik denk dat hij het kan. hij doet wel een iets wat niet mag en daar zit iedereen over te zeuren maar dat suarez verhaal is ook iedereen al weer vergeten dus het zal allemaal wel mee vallen.mijn conclusie. mertens en strootman zeer gedreven en goede voetballers, ook nog jong en ik denk dat toivonen een heel goed seizoen gaat maken. ik ben benieuwd volgend seizoen!
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:03 schreef infamous psv het volgende:

[..]

weer eens kampioen en gelijk grote grafmuil
Die mag je mij ook eens uitleggen. Waar heb ik een grote smoel??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Mogelijk 4 spelers van psv o wat worden we daar sterk van









0.0062952