BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Mogelijk 4 spelers van psv o wat worden we daar sterk van

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:34 schreef Hasjkoph het volgende:
Deze is ook schattig:
[ afbeelding ]
Dit de nieuwe spits?
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 juli 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:34 schreef Hasjkoph het volgende:
Deze is ook schattig:
[ afbeelding ]
Manolev met carnaval
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:36 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Manolev met carnaval
Kan ook natuurlijk..
Goed verkleed dan, herken hem niet meer :P
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 juli 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Zelfde blik na lange rush
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:42   quote  deeplink  
Ook heel eng
clown_bij_sintfeest_1.jpg
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Hoe kom je erop haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
dyn004_original_315_301_pjpeg_2513148_1317e7f600168e7c4d1a4604209ebd58.jpg

Wie is er depressief in de PSV selectie?
Of was dit Berg?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:43 schreef infamous psv het volgende:
Hoe kom je erop haha
Niet.. :P
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Of is dit dan Berg?

Sad%2BClown.jpg
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 03 juli 2011 - 22:45   quote  deeplink  
hahaha hij lijkt er wel op.
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 juli 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Nee daar kijkt hij te vrolijk voor
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:46 schreef infamous psv het volgende:
Nee daar kijkt hij te vrolijk voor
Ok, ik zoek wel een ander :P
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
sadclown.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
sad_clown.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Obama-as-sad-clown.JPG
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Sad-Clown-8041.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:49   quote  deeplink  
sad_clown_mask_tybx.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Dit beter?
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 juli 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Als Berg in ieder geval net zo fanatiek was als jij dan had er meer in gezeten dit seizoen
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 04 juli 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:07 schreef freakie het volgende:
Lieve psvmorco.. Ik snap dat je deze voorbeelden erbij haald maar dit is geen steun.. Aan vvv, feyenoord of ajax.. Al het geld dat ajax met kaarten verdient of dingen die gedaan worden in de arena zijn jawoel voor de gemeente.. Wat voor vvv en feyenoord dan net zo had geweest.. Bij psv is er geld in gestoken om de ploeg overeind te houden.. En dan gaat psv gerust nog ff spelers kopen van het geld dat ze verdient hebben aaan transfers.. Dat transfergeld hadden ze moeten gebruiken om van de schulden af lossen...

Wat amsterdam hier boven doet is belachelijk en ik zou hem dan ook melden..

Daarbij denk ik zelf dat je een team niet kan kopen en er dus nu ook geen kampioenschap gekocht kan worden.. zie ajax van voor frank.. Dus ik help je hopen dat psv het goed gaat doen maar ik heb mijn twijfels.. Ook in de spelers die gekocht zijn..

Waar mijn afgunst zit is dat psv gesteunt word met geld door de gemeente en bij feyenoord er mensen zitten die de club erboven op helpen.. Hoe kan de gemeente nou zo een club helpen?? ze kopen de grond en de rest mag psv alles zelf houden.. Kaarten verkoop ect..
freakie wa ben jij un konte liker zeg kruip niet te diep in die gast zen kont bah man het zijn gewoon allen maal lul verhaalen die psvmorco doet want psv is 2 keer geholpen en nu kopen ze voor 18 mil in nou sorry het is gewoon competitie vervalsing want de gemeente hat ze ook voor un deel kune helpen en dan hat psv net als feyenoord ook door die zuuren apel heen gemoeten maar nee weetje wa je nu krijg psv word weer 3 de en psv kan weer niks betaalen en dan zegt de gemeete ag jo hier hebben julie weer 40 mil want het kan tog niet kapot en weet je wie hier voor betaalt de belasting mensen van eindhoven
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 04 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:07 schreef freakie het volgende:
Lieve psvmorco.. Ik snap dat je deze voorbeelden erbij haald maar dit is geen steun.. Aan vvv, feyenoord of ajax.. Al het geld dat ajax met kaarten verdient of dingen die gedaan worden in de arena zijn jawoel voor de gemeente.. Wat voor vvv en feyenoord dan net zo had geweest.. Bij psv is er geld in gestoken om de ploeg overeind te houden.. En dan gaat psv gerust nog ff spelers kopen van het geld dat ze verdient hebben aaan transfers.. Dat transfergeld hadden ze moeten gebruiken om van de schulden af lossen...

Wat amsterdam hier boven doet is belachelijk en ik zou hem dan ook melden..

Daarbij denk ik zelf dat je een team niet kan kopen en er dus nu ook geen kampioenschap gekocht kan worden.. zie ajax van voor frank.. Dus ik help je hopen dat psv het goed gaat doen maar ik heb mijn twijfels.. Ook in de spelers die gekocht zijn..

Waar mijn afgunst zit is dat psv gesteunt word met geld door de gemeente en bij feyenoord er mensen zitten die de club erboven op helpen.. Hoe kan de gemeente nou zo een club helpen?? ze kopen de grond en de rest mag psv alles zelf houden.. Kaarten verkoop ect..
freakie wa ben jij un konte liker zeg kruip niet te diep in die gast zen kont bah man het zijn gewoon allen maal lul verhaalen die psvmorco doet want psv is 2 keer geholpen en nu kopen ze voor 18 mil in nou sorry het is gewoon competitie vervalsing want de gemeente hat ze ook voor un deel kune helpen en dan hat psv net als feyenoord ook door die zuuren apel heen gemoeten maar nee weetje wa je nu krijg psv word weer 3 de en psv kan weer niks betaalen en dan zegt de gemeete ag jo hier hebben julie weer 40 mil want het kan tog niet kapot en weet je wie hier voor betaalt de belasting mensen van eindhoven
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 juli 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:51 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

freakie wa ben jij un konte liker zeg kruip niet te diep in die gast zen kont bah man het zijn gewoon allen maal lul verhaalen die psvmorco doet want psv is 2 keer geholpen en nu kopen ze voor 18 mil in nou sorry het is gewoon competitie vervalsing want de gemeente hat ze ook voor un deel kune helpen en dan hat psv net als feyenoord ook door die zuuren apel heen gemoeten maar nee weetje wa je nu krijg psv word weer 3 de en psv kan weer niks betaalen en dan zegt de gemeete ag jo hier hebben julie weer 40 mil want het kan tog niet kapot en weet je wie hier voor betaalt de belasting mensen van eindhoven
Dude! Nogmaals, gebruik die fucking leestekens die op je toetsenbord staan!!
freakie
 freakie - maandag 04 juli 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:51 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

freakie wa ben jij un konte liker zeg kruip niet te diep in die gast zen kont bah man het zijn gewoon allen maal lul verhaalen die psvmorco doet want psv is 2 keer geholpen en nu kopen ze voor 18 mil in nou sorry het is gewoon competitie vervalsing want de gemeente hat ze ook voor un deel kune helpen en dan hat psv net als feyenoord ook door die zuuren apel heen gemoeten maar nee weetje wa je nu krijg psv word weer 3 de en psv kan weer niks betaalen en dan zegt de gemeete ag jo hier hebben julie weer 40 mil want het kan tog niet kapot en weet je wie hier voor betaalt de belasting mensen van eindhoven
gast eerst ff nederlands leren schrijven..

Maar je heb geluk.. Ik ben leraar, ik kan geschreven taal van kindjes lezen..
Ik ben voor ajax en ik kan geen leedvermaak hebben als psv zwakker zou worden.. Ik hoop dat psv en ajax elk jaar tegen elkaar strijden en dat ze er leuk voetbal laten zien. Nou kan je ook hopen zoals jij doet, dat psv niks meer wordt en dat onze competitie helemaal afgebrand wordt.. En er geen jeugdspelers naar ajax willen komen omdat ze de competitie niks meer vinden.. en oo shit zo raken we champions league plekken kwijt.. oo of eufa league plaatsen.. Nee laat psv maar even kopen en als dat een beetje eerlijk is gegaan, kan ik het nog wel goed vinden..
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 05 juli 2011 - 11:47   quote  deeplink  
freakie leer jij is eerlijk te wezen voor dat je lompen taal gaat zeggen en jij leraar hahaha laat mu nie lachen en nog ieds http://www.sport1.nl/nieuws/18700-gemeente-eindhoven-in-de-schulden-voor-psv.html en hoe en hoe gaat de gemeente dit glad strijke ja door de mensen uit eindhoven meer te laate betaalen aan belasting
freakie
 freakie - dinsdag 05 juli 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Nee... Help, ik kan je teksten niet meer aanzien.. Je bent niet op het ajax forum te vinden en alleen hier.. Ik ben heel eerlijk jongeman.. Ik ben leraar en dat moet je dan maar aannemen en als je het niet gelooft, prima.. Maar hoe jij hier schrijft zegt in ieder geval dat je niet nederlands bent, dislecties of heel jong.. Het is niet erg maar mij aanvallen en uitmaken voor iets is niet echt handig dan.. Wat nu is is dat je niet wil lezen wat de anderen hier over zeggen dus doe dat eerst ff..

Zet even je spellingscontrole aan;)
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 05 juli 2011 - 23:36   quote  deeplink  
nvm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door PSVMocro --
amsterdam123
 amsterdam123 - zaterdag 09 juli 2011 - 21:35   quote  deeplink  
wat zijn psv mensen schijnheilig eerst schelden julie die jongen nog net niet verot met kk dit kk dat en nu die un psver is oo wa un goeden speller is die Wijnaldum bah bah bah bah bah bah bah bah bah
freakie
 freakie - zaterdag 09 juli 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:35 schreef amsterdam123 het volgende:
wat zijn psv mensen schijnheilig eerst schelden julie die jongen nog net niet verot met kk dit kk dat en nu die un psver is oo wa un goeden speller is die Wijnaldum bah bah bah bah bah bah bah bah bah
pff
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 09 juli 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:47 schreef amsterdam123 het volgende:
freakie leer jij is eerlijk te wezen voor dat je lompen taal gaat zeggen en jij leraar hahaha laat mu nie lachen en nog ieds http://www.sport1.nl/nieuws/18700-gemeente-eindhoven-in-de-schulden-voor-psv.html en hoe en hoe gaat de gemeente dit glad strijke ja door de mensen uit eindhoven meer te laate betaalen aan belasting
muiltje houden bastaard
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 10 juli 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 22:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

muiltje houden bastaard
hahahahaha hou zelf je mond het is gewoon de waarheid hahahaha
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 10 juli 2011 - 18:18   quote  deeplink  
kan iemand mij uit leggen dat julie eerst wijnaldum toen die nog feyenoorder was toen na die 10 winst op feyenoord dat julie hem toen hellemaal verot scholden en nu ja wa un goeden voetballer er is zijn 4 woorden voor allen mensen die voor psv zijn zijn gewoon viesen scheinheiligen kleine kindjes
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 10 juli 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:59 schreef freakie het volgende:

[..]

pff
nou als jij dat goed keurt dan wil ik nie weeten op welke school jij werkt dat mensen met kk gaan schelden

en man kap gewoon jij bent geen ajax fan jij bent voor psv
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 juli 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 18:18 schreef amsterdam123 het volgende:
kan iemand mij uit leggen dat julie eerst wijnaldum toen die nog feyenoorder was toen na die 10 winst op feyenoord dat julie hem toen hellemaal verot scholden en nu ja wa un goeden voetballer er is zijn 4 woorden voor allen mensen die voor psv zijn zijn gewoon viesen scheinheiligen kleine kindjes
Hetzelfde is gebeurd bij Ajax hoor..
Mensen die Janssen vanalles toewensen en nu speelt hij bij ons..
Dus alle Ajacieden, waaronder jij, zijn ook schijnheilig?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 18:22 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

nou als jij dat goed keurt dan wil ik nie weeten op welke school jij werkt dat mensen met kk gaan schelden

en man kap gewoon jij bent geen ajax fan jij bent voor psv
Hij is meer Ajacied dan jij. Jij bent nog geen 1x op het Ajaxforum gekomen en bent alleen maar op het PSVforum.. Hij is daar bijna alleen maar en komt er ook al 2,5 jaar
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 19:07 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hij is meer Ajacied dan jij. Jij bent nog geen 1x op het Ajaxforum gekomen en bent alleen maar op het PSVforum.. Hij is daar bijna alleen maar en komt er ook al 2,5 jaar
Dankje en daarbij heeft hasjkoph al uitgelegd waarom wij al helemaal niet moeten zeuren.. Alleen al het voorbeeld theo janssen, hij schold ajax uit.. Wij scholden hem uit maar hij is de beste middenveder van de eredivisie.. Misschien koop je daarom zo'n speler..

En dat nog wat ik vind het niet goed dat er met kk gescholden word.. Maar ik ken ook ajacieden die schelden met dit woord, Zo ook twente supporters alle clubs hebben fans die schelden met kk.. Ik wil niet zeggen dat ik het goedkeur maar ik denk dat met alleen fans van psv dat doen maar in nederland ongv 2 a 3 miljoen mensen.. Je kan niet zomaar mensen in een hokje plaatsten.. Een neefje van 10 is overleden aan dit woord.. En zijn vader heeft ook deze ziekte gehad.. Maar Er zijn bij elke club ongv 80a 90 procent die dit woord niet gebruiken als scheld woord maar die andere 20 a 10 procent die vallen op..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door freakie --
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 11 juli 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 19:06 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hetzelfde is gebeurd bij Ajax hoor..
Mensen die Janssen vanalles toewensen en nu speelt hij bij ons..
Dus alle Ajacieden, waaronder jij, zijn ook schijnheilig?
in je droomen man ik heb nooit over jansen gescholden
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:15 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

in je droomen man ik heb nooit over jansen gescholden
Denk niet dat jij het onderwerp van iemands dromen bent.
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:15 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

in je droomen man ik heb nooit over jansen gescholden
Oo heerijk klein jong ben jij ook.. Jij heb misschien niet gescholden maar andere ajacieden wel.. Psvmocro zou ook niet gescholden hebben maar andere psv fans wel..
fcufan
 fcufan - maandag 11 juli 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Jullie zijn gewoon dik ganaaid door 13 mil te betalen en wij halen nu drie zweden en houden meer als driekwart over en toivonen gaat gewwon weer suarez spelen volgend seizoen niet veel aan dus, mertens gaat ego spelen en strootman is zijn draai nu helemaal kwijt psv gaat failliet en mag degraderen en moet alle spelers verkopen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:29 schreef fcufan het volgende:
Jullie zijn gewoon dik ganaaid door 13 mil te betalen en wij halen nu drie zweden en houden meer als driekwart over en toivonen gaat gewwon weer suarez spelen volgend seizoen niet veel aan dus, mertens gaat ego spelen en strootman is zijn draai nu helemaal kwijt psv gaat failliet en mag degraderen en moet alle spelers verkopen.
Maatje van amsterdam123
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:29 schreef fcufan het volgende:
Jullie zijn gewoon dik ganaaid door 13 mil te betalen en wij halen nu drie zweden en houden meer als driekwart over en toivonen gaat gewwon weer suarez spelen volgend seizoen niet veel aan dus, mertens gaat ego spelen en strootman is zijn draai nu helemaal kwijt psv gaat failliet en mag degraderen en moet alle spelers verkopen.
Ff vermoeiend.. We kunnen misschien beter een topic maken met mensen die punten en komma's gebruiken maken en gewoon kunnen typen en een topic met mensen die dit niet kunnen echt vermoeiend dit.. Kan iemand het ff vertalen...
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:40 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Maatje van amsterdam123
Nooit gedacht het met jou zo 100% eens te zijn.. Amen.. +1000
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Nooit gedacht het met jou zo 100% eens te zijn.. Amen.. +1000
Wonderen zijn wereld nog niet uit. En wees blij dat de mannen op het veld niet zo voetballen zoals die gekken lullen.. want dan zijn we middenmoot uit de Topklasse.
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Ff vermoeiend.. We kunnen misschien beter een topic maken met mensen die punten en komma's gebruiken maken en gewoon kunnen typen en een topic met mensen die dit niet kunnen echt vermoeiend dit.. Kan iemand het ff vertalen...
man jij bent gewoon un mee lopper pas op jo voor dat je de kude nie kwijt raak want dan ben je niks
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:29 schreef fcufan het volgende:
Jullie zijn gewoon dik ganaaid door 13 mil te betalen en wij halen nu drie zweden en houden meer als driekwart over en toivonen gaat gewwon weer suarez spelen volgend seizoen niet veel aan dus, mertens gaat ego spelen en strootman is zijn draai nu helemaal kwijt psv gaat failliet en mag degraderen en moet alle spelers verkopen.
haha hellemaal mee eens
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Oo heerijk klein jong ben jij ook.. Jij heb misschien niet gescholden maar andere ajacieden wel.. Psvmocro zou ook niet gescholden hebben maar andere psv fans wel..
en wa ben jij tog un mee loper heb jij wel un eigen meening
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 18:02 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

en wa ben jij tog un mee loper heb jij wel un eigen meening
dit bewijst weer dat je nooit op het ajax forum ben geweest.. Losertje.. Zoek gauw ff je moeder op.. Word moe van je..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Ff vermoeiend.. We kunnen misschien beter een topic maken met mensen die punten en komma's gebruiken maken en gewoon kunnen typen en een topic met mensen die dit niet kunnen echt vermoeiend dit.. Kan iemand het ff vertalen...
Heb een team van de beste tolken samengesteld maar ze kunnen niks garanderen..
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 20:50   quote  deeplink  
let's try it....
de realist
 de realist - dinsdag 12 juli 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 18:02 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

en wa ben jij tog un mee loper heb jij wel un eigen meening
Heb het idee dat freakie juist de gene is met een eigen mening, hoor uit jou mond alleen dingen die in de media gespecileerd worden zonder feiten. Dus kunnen we jou beter beschouwen als een erg beinvloedbaar persoon die wij beter met zijn alle kunnen negeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Mogelijk 4 spelers van psv o wat worden we daar sterk van









0.0100860