BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fart
 Fart - maandag 12 februari 2018 - 19:50   quote  deeplink  
Wanneer er geld bespaart moet worden is v. Geel een goeie.
Moment dat het uitgegeven moet/kan worden vind ik hem een stuk minder.
van geil
 van geil - dinsdag 13 februari 2018 - 18:43   quote  deeplink  
Het broertje van Toornstra,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=386489&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 februari 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Haha anabolenharses
VVout
 VVout - woensdag 14 februari 2018 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 21:32 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Haha anabolenharses
Niet om te lachen mijn sensei verbood mij met druk zo te trainen omdat je verkeerde spierweefsel creeerde waardoor je stijf en langzaam werd. De goede snelle spieren kweekte je met snelle explosieve trainingen op de vloer en niet achter de toestellen met eventueel preparaten er bij. Je ging er ook niet zo opgepompt uit zien en misschien verklaard het een hoop ja.
JanM
 JanM - woensdag 14 februari 2018 - 15:05   quote  deeplink  
Martin, nog steeds aan het onderhandelen met de nieuwe technische staf ?????
van geil
 van geil - woensdag 14 februari 2018 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 21:32 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Haha anabolenharses
Het loopt allemaal voorspoedig met blessures blijkbaar .
De heren hebben verlenging.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 14 februari 2018 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 18:02 schreef van geil het volgende:

[..]

Het loopt allemaal voorspoedig met blessures blijkbaar .
De heren hebben verlenging.
Ja de kwaliteit van de sportschoolselfies is natuurlijk enorm verbeterd
van geil
 van geil - woensdag 14 februari 2018 - 22:35   quote  deeplink  
De eerste die moet vertrekken.
van geil
 van geil - woensdag 14 februari 2018 - 22:35   quote  deeplink  
De eerste die moet vertrekken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 februari 2018 - 07:01   quote  deeplink  
Waarom zijn de successen hem niet aan te rekenen, maar het falen wel en bij Gio vise versa?
JanM
 JanM - donderdag 15 februari 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 07:01 schreef Stylzz het volgende:
Waarom zijn de successen hem niet aan te rekenen, maar het falen wel en bij Gio vise versa?
Maakt geloof ik weinig meer uit Stylzz, als ik het allemaal zo lees kunnen we nog jaren 'genieten' van zowel MvG als Gio ...
MMM
 MMM - donderdag 15 februari 2018 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 10:39 schreef JanM het volgende:

[..]

Maakt geloof ik weinig meer uit Stylzz, als ik het allemaal zo lees kunnen we nog jaren 'genieten' van zowel MvG als Gio ...
Ja maar het gaat toch goed? We hebben de meeste passes en hebben de beker nog!!

Wat maken die 22 punten achterstand op de koploper nou uit en dat we niet eens meer 3e worden.

Topsportklimaat!!
MightyAce
 MightyAce - donderdag 15 februari 2018 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 11:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja maar het gaat toch goed? We hebben de meeste passes en hebben de beker nog!!

Wat maken die 22 punten achterstand op de koploper nou uit en dat we niet eens meer 3e worden.

Topsportklimaat!!
Klinkt precies als Arsenal.
JanM
 JanM - donderdag 15 februari 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 11:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja maar het gaat toch goed? We hebben de meeste passes en hebben de beker nog!!

Wat maken die 22 punten achterstand op de koploper nou uit en dat we niet eens meer 3e worden.

Topsportklimaat!!
Ik schrijf toch ook 'genieten'. Ben hier ook niet blij mee en snap het ook niet, maar blijkbaar moeten we het ermee doen. Wat stel jij nu voor dan, Maasgebouw bestormen? Directieleden thuis gaan bedreigen? Hoop niet dat het die kant weer opgaat in ieder geval!
MMM
 MMM - donderdag 15 februari 2018 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 13:21 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik schrijf toch ook 'genieten'. Ben hier ook niet blij mee en snap het ook niet, maar blijkbaar moeten we het ermee doen. Wat stel jij nu voor dan, Maasgebouw bestormen? Directieleden thuis gaan bedreigen? Hoop niet dat het die kant weer opgaat in ieder geval!
Val jou toch ook niet aan Jan? Reactie is niet op jou gericht, ik quote je alleen.
JanM
 JanM - donderdag 15 februari 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 14:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Val jou toch ook niet aan Jan? Reactie is niet op jou gericht, ik quote je alleen.
Ik dacht al hahaha. Maar wat nu? We moeten nu bijna hopen dat ze nu echt geen potje meer winnen en er dan geen andere mogelijkheid meer is dan schoon schip maken, maar dat druist in tegen iedere Feyenoord-vezel in mijn lichaam!
van geil
 van geil - donderdag 15 februari 2018 - 19:46   quote  deeplink  
De vis stinkt altijd vanaf de kop.
ar
 ar - donderdag 15 februari 2018 - 20:20   quote  deeplink  
Hahaha, het houdt niet op
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 februari 2018 - 20:55   quote  deeplink  
Wel als het over vis gaat.
En het gras is altijd groener aan......
MMM
 MMM - vrijdag 16 februari 2018 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 15:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik dacht al hahaha. Maar wat nu? We moeten nu bijna hopen dat ze nu echt geen potje meer winnen en er dan geen andere mogelijkheid meer is dan schoon schip maken, maar dat druist in tegen iedere Feyenoord-vezel in mijn lichaam!
Ja het is ook moeilijk, je hoopt altijd dat het goed gaat met ons cluppie.

Ik vrees dat er geen schoon schip gemaakt gaat worden totdat het helemaal misgaat.. Maar diep van binnen wil je nog 3e worden en de beker winnen, maar zelfs dan is het seizoen verziekt. Dit seizoen kan door niets meer goed gemaakt worden maar dat zien ze bij Feyenoord blijkbaar anders
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 februari 2018 - 08:34   quote  deeplink  
Kan zijn dat in mei 'eendrachtig' besloten is dat Gio en Feyenoord uiteen gaan. Vertrek door de voordeur enzo.
Kortom, deze uitspraak nu is voor de buhne.

Is goedkoper dan een halve selectie eruit te gooien. Frisse wind aan het roer, blabla.
JanM
 JanM - vrijdag 16 februari 2018 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 08:34 schreef FR-Henk het volgende:
Kan zijn dat in mei 'eendrachtig' besloten is dat Gio en Feyenoord uiteen gaan. Vertrek door de voordeur enzo.
Kortom, deze uitspraak nu is voor de buhne.

Is goedkoper dan een halve selectie eruit te gooien. Frisse wind aan het roer, blabla.
Wat altijd nog kan is dat Gio er zelf klaar mee is na dit seizoen, maar aan de andere kant schat ik hem niet in als het type dat zelf opstapt zo lang hij de indruk heeft nog de steun en het vertrouwen te hebben van zijn werkgever. Maar zo goed ken ik 'm uiteraard niet ...
kenny
 kenny - vrijdag 16 februari 2018 - 11:05   quote  deeplink  
ik zie het liever dat van geel opstapt en dat gio doorschuift als TD , dat gio geen top trainer is weten we maar dat hij een goede is om voor de club te behouden zeker , daarbij is de gun factor er ook en heeft aardig netwerk opgebouwd als speler
v geel heeft zeker dingen goed gedaan maar ook zeker ons de afgelopen jaren met een hele lading net niet voetballers opgezadelt
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 16 februari 2018 - 14:12   quote  deeplink  
Dit jaar een van de weinige die Gio en van Geel nog ondersteunt.

Vorig jaar een van de weinige die Kuyt ondersteunde. Forum stond vol met termen als , dit kan echt niet meer en te oud opa kuyt.

Nu is het omgeslagen met dat de resultaten van vorig jaar allemaal door Kuyt komt en niet door Gio.

Als we nu een nieuwe staf krijgen hoor je over een jaar, o wat stom dat feyenoord van Geel en Gio weg hebben gestuurd.
Toen wonnen we tenminste nog prijzen
JanM
 JanM - vrijdag 16 februari 2018 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 14:12 schreef igor korneev het volgende:
Dit jaar een van de weinige die Gio en van Geel nog ondersteunt.

Vorig jaar een van de weinige die Kuyt ondersteunde. Forum stond vol met termen als , dit kan echt niet meer en te oud opa kuyt.

Nu is het omgeslagen met dat de resultaten van vorig jaar allemaal door Kuyt komt en niet door Gio.

Als we nu een nieuwe staf krijgen hoor je over een jaar, o wat stom dat feyenoord van Geel en Gio weg hebben gestuurd.
Toen wonnen we tenminste nog prijzen
Het geloof in Gio is (ook bij mij) inmiddels wel behoorlijk/helemaal verdwenen. Van Geel heeft het zeker niet perfect gedaan, maar m.i. wel ruim voldoende. Van de komst van Kuijt was ik een groot voorstander en inmiddels blijkt des te harder hoe groot zijn rol geweest is in ons kampioenschap!

Voorlopig gaat er niemand weg, dus kunnen we alleen maar hopen dat jij gelijk krijgt en we onder Gio en Van Geel nog vele prijzen gaan pakken, te beginnen met de beker dit jaar!

Maar als je mij nu vraagt of ik daar gerust op ben ... verre van, helaas!
VVout
 VVout - zaterdag 17 februari 2018 - 00:29   quote  deeplink  
Voorlopig is er geen alternatief voorhanden, een grote leider die voor het geheel de koers bepaald. Alles en iedereen is zoekende tot die tijd zal er gewoon een sluimerende onzekerheid de resultaten bepalen op de manier zoals het nu loopt. Ik zie voorlopig nog geen oplossing die dit gaat veranderen dus waarom nu dat beetje wat we hebben aanhouden. Hoor van alles de revue passeren Bosz, Frazer, Verbeek en zelf denk ik dan Klinsman maar das natuurlijk volkomen onhaalbaar als je realistisch bent, net zo realistisch als dat één van die andere drie het in één keer veel beter als Gio zouden zijn. Maar die verwende kudt violen die op het veld staan, fucking gastjes die liever achter de tv zitten te gamen, zouden die niet gewoon buiten moeten spelen en met hart en zaligheid met een bal bezig moeten zijn. Ik kan me niet vergissen dat het mogenlijk is dat als je zoveel verdient en je gelukkig mag prijzen voor Feyenoord in de Kuip te spelen dat het anders zou zijn, maar toch hoor je ze zaniken terwijl ze er niks van bakken. Hoezo niet gemotiveerd, man ik kots echt van het verhaal zoals dat nu gaat en ook van de wildste suggesties die de ronde aan het doen zijn. Bah bah bah en nog eens bah!
van geil
 van geil - zaterdag 17 februari 2018 - 00:41   quote  deeplink  
Eens, maar dat is onderdeel van scouting en inkoop/verkoop, motivatie en stabiliteit, kwaliteit.
Dus hoofdverantwoordelijk , Martin van Geel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 februari 2018 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 17 februari 2018 - 13:43   quote  deeplink  
Van Geel is een prima TD..heeft het goed gedaan binnen de mogelijkheden die er lagen.
Gio mag/moet mededelen in de credits van de prijzen die we gehaald hebben. Alleen zie ik geen verbetering in het spel van Feyenoord en dat is hem aan te rekenen. In deze selectie zit veel meer potentie dan dat er uit gehaald wordt...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 februari 2018 - 14:18   quote  deeplink  
Is al jarenlang verschil van inzicht.
Nodeloze discussie geworden.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 17 februari 2018 - 14:25   quote  deeplink  
Hoe komt het nu dat heel veel ploegen goed scouten, in Scandinavie, en steeds weer verrassende spelers op komen , behalve bij Feyenoord?
ar
 ar - zaterdag 17 februari 2018 - 14:50   quote  deeplink  
Als je doelt op b.v. Heerenveen, is het verwachtingspatroon anders.
Minder druk etc. Spelers kunnen groeien naar een hoger niveau. Dus een lagere instap is ideaal. Bij ons is dat anders natuurlijk. Die spelers moeten eigenlijk al Europese subtop zijn.Of tenminste de potentie hebben om daar naartoe te kunnen groeien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 februari 2018 door ar --
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 17 februari 2018 - 14:58   quote  deeplink  
@vvout, ja het manco ligt meestal aan de spelers zelf.
zodra er een paar natte kranten tussen zitten loopt het niet. werkt aanstekelijk

@piet de paler. Feyenoord is toch juist een van de clubs die goede winsten haalt uit zijn transfer beleid? spelers als jorgenson en pelle worden niet voor niets ineens 4-6x zoveel waard. betekend dat ze het goed doen en dus goede aankopen.
tuurlijk zit er weleens een mindere aankoop tussen, als er onder aan de de streep winsten zijn is het goed. Martin van Geel heeft al zoveel miljoenen binnen geharkt.
Van Geel is de meest winstgevende "speler" en hebben we al jaren profijt van.
over 5 jaar komen we dankzij dit beleid misschien zelfs in de buurt van ajax en psv waardoor de kansen op kampioenschappen groter worden dan nu.
Naar mijn idee de beste beleidsman sinds ik kan heugen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 februari 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 14:25 schreef piet de paler het volgende:
Hoe komt het nu dat heel veel ploegen goed scouten, in Scandinavie, en steeds weer verrassende spelers op komen , behalve bij Feyenoord?
Hoe komt het dat we vinden dat we het minder goed doen dan anderen, op welk vlak dan ook?
van geil
 van geil - zaterdag 17 februari 2018 - 15:59   quote  deeplink  
Kruikenzeiker , die Martin.
van geil
 van geil - zaterdag 17 februari 2018 - 15:59   quote  deeplink  
Kruikenzeiker , die Martin.
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 17 februari 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 13:43 schreef CobusIII het volgende:
Van Geel is een prima TD..heeft het goed gedaan binnen de mogelijkheden die er lagen.
Gio mag/moet mededelen in de credits van de prijzen die we gehaald hebben. Alleen zie ik geen verbetering in het spel van Feyenoord en dat is hem aan te rekenen. In deze selectie zit veel meer potentie dan dat er uit gehaald wordt...
helemaal mee eens, dus tijd voor een hele andere technische staf.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 februari 2018 - 16:14   quote  deeplink  
En we verloren te vaak de toss, en de spelersvrouwen waren te vaak ongesteld en Gio vraagt al 2 jaar of ie met z'n vrouw mag neuken.
VVout
 VVout - zaterdag 17 februari 2018 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 16:06 schreef Dirk1 het volgende:

[..]

helemaal mee eens, dus tijd voor een hele andere technische staf.
Zou toch bij een klein clubje spelers beginnen, zodat de rest en ook de jeugd ziet dat met z’n instelling je er naast staat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 februari 2018 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 11:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja maar het gaat toch goed? We hebben de meeste passes en hebben de beker nog!!

Wat maken die 22 punten achterstand op de koploper nou uit en dat we niet eens meer 3e worden.

Topsportklimaat!!
Kan vandaag 20 worden en volgende week 17
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 februari 2018 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 15:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoe komt het dat we vinden dat we het minder goed doen dan anderen, op welk vlak dan ook?
We staan met 26 milj aan uitgaves op de 4 a 5 e plaats daarvoor.
MMM
 MMM - zondag 18 februari 2018 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 10:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan vandaag 20 worden en volgende week 17
Maakt het niet minder erg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 februari 2018 - 11:58   quote  deeplink  
Zeker niet
igor korneev
 igor korneev - zondag 18 februari 2018 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

We staan met 26 milj aan uitgaves op de 4 a 5 e plaats daarvoor.
we hebben meer dan 30 miljoen binnen gekregen, en niet eens nicolai verkocht.
er is dus minder uitgegeven dan er binnenkomt
van geil
 van geil - zondag 18 februari 2018 - 16:35   quote  deeplink  
Beste Igor, het is wel de bedoeling dat de kwaliteit stabiel blijft en liefst iets omhoog .
igor korneev
 igor korneev - zondag 18 februari 2018 - 18:59   quote  deeplink  
denk ook wel dat de kwaliteit omhoog gegaan is van geil.
Omdat er vorig jaar boven hun kunnen is gepresteerd. viel het eerste punten verlies dit jaar zo zwaar bij de club. het lijkt wel of de spelers de energie niet hebben vol focus en passie te spelen. elke keer zit er wel een select groepje tussen die in een waas aan het voetballen zijn.

Als de sterren gunstiger stonden voor feyenoord dan had deze selectie beter gepresteerd en waren de aankopen wel goed.
van de zomer werd feyenoord nog geprezen om zijn aankoop beleid en waren meeste forum gangers wel mee eens.
lekker makkelijk om nu weer te wijzen.
geen sfeer en passie zijn soms de hoofdoorzaak van slechte prestaties, is lastig om op te lossen binnen een club. Is wel iets waar het legioen en de fans wat aan kunnen doen
ar
 ar - zondag 18 februari 2018 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 16:35 schreef van geil het volgende:
Beste Igor, het is wel de bedoeling dat de kwaliteit stabiel blijft en liefst iets omhoog .
Geen zorgen, hier wordt flink aan gewerkt op de besloten trainingen..
van geil
 van geil - zondag 18 februari 2018 - 19:15   quote  deeplink  
Ik probeer mijn konijn al drie jaar lang pootjes te laten geven , ik vrees dat het er niet in zit.
igor korneev
 igor korneev - zondag 18 februari 2018 - 19:23   quote  deeplink  
probeer het eens met een kroketje ipv een peentje. misschien lukt het
Fart
 Fart - zondag 18 februari 2018 - 19:27   quote  deeplink  
Of je sleutelbos waar het pootje van zijn broer aan zit verstoppen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 februari 2018 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 19:15 schreef van geil het volgende:
Ik probeer mijn konijn al drie jaar lang pootjes te laten geven , ik vrees dat het er niet in zit.
Dat doet carnaval nou met je.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.1620299