BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 05 maart 2018 - 17:46   quote  deeplink  
Misschien een blindengeleidehond meenemen voortaan met scouten.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 maart 2018 - 19:24   quote  deeplink  
Die hond is paar jaar terug weer weggedaan.
Kwam met Achachbar aanzetten.
van geil
 van geil - maandag 05 maart 2018 - 19:31   quote  deeplink  
Martin heeft een vooruitziende blik.
Haalde volop spelers voor de toekomst .
Het niveau gaat zo hard naar beneden dat Bassie straks een vedette is, Tapia de spelverdeler, en Diks aanvoerder.
Ayoub en Amrabat vormen het ijzeren blok tegen degradatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2018 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 maart 2018 - 19:38   quote  deeplink  
En vergeet Erwin Mulder niet op doel.
Wordt weer terug gehaald natuurlijk.

En Gio moet z'n mond houden. Dat doet ie al jaren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 maart 2018 - 22:22   quote  deeplink  
Gio 3 prijzen in 3 jaar.
Geen bosz Keijzer of ten Hag doet hem dat na.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 maart 2018 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gio 3 prijzen in 3 jaar.
Geen bosz Keijzer of ten Hag doet hem dat na.
Welke trainer wel. Maar goed, er zijn ook trainers die niet alle wedstrijden van PSV en Ajax verliezen, weten te winnen van promovendi en geen verliesreeks van 7 wedstrijden hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2018 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 maart 2018 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 22:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Welke trainer wel. Maar goed, er zijn ook trainers die niet alle wedstrijden van PSV en Ajax verliezen, weten te winnen van promovendi en geen verliesreeks van 7 wedstrijden hebben.
Dat ben ik niet met jou eens .
Gio heeft net als zo'n beetje de rest alles van ajax verloren,maar vaak
zat van psv gewonnen.
En verliezen van promovendi is zo vaak voorgekomen.
Maar 3 prijzen in 3 jaar zelden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 maart 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met jou eens .
Gio heeft net als zo'n beetje de rest alles van ajax verloren,maar vaak
zat van psv gewonnen.
En verliezen van promovendi is zo vaak voorgekomen.
Maar 3 prijzen in 3 jaar zelden.
Ik bedoelde competitie dit jaar. Hij heeft vaak genoeg van PSV gewonnen ja. Maar het is nog nooit eerder voorgekomen dat Feyenoord allevier de wedstrijden in 1 eredivisieseizoen verloor van Ajax en PSV. En tis ook nooit eerder voorgekomen dat Feyenoord geen enkele wedstrijd van een promovendus wint. En hij heeft die negatief recordreeks aan nederlagen ook op zijn naam staan natuurlijk.

Maar 3 prijzen in 3 jaar is redelijk uniek natuurlijk. Al vind ik de Johan Fruitschaal geen echte prijs.
van geil
 van geil - maandag 05 maart 2018 - 22:45   quote  deeplink  
Maar is het wel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 maart 2018 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 22:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik bedoelde competitie dit jaar. Hij heeft vaak genoeg van PSV gewonnen ja. Maar het is nog nooit eerder voorgekomen dat Feyenoord allevier de wedstrijden in 1 eredivisieseizoen verloor van Ajax en PSV. En tis ook nooit eerder voorgekomen dat Feyenoord geen enkele wedstrijd van een promovendus wint. En hij heeft die negatief recordreeks aan nederlagen ook op zijn naam staan natuurlijk.

Maar 3 prijzen in 3 jaar is redelijk uniek natuurlijk. Al vind ik de Johan Fruitschaal geen echte prijs.
Dat is zo maar wel de finale gehaald via Psv.
Neem ik alvast een voorschot op de beker als 3de echte prijs.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 maart 2018 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 22:45 schreef van geil het volgende:
Maar is het wel
Ja en nee. Er is een uitreiking, je krijgt een schaal. Je bent blij als je hem wint. Tuurlijk. Maar toch. Ik vind het eigenlijk de minst belangrijke officiele wedstrijd van ons in het hele seizoen. Op voorhand dan he, want je hebt soms een paar potjes die je om des keizers baard speelt.

Die schaal is eigenlijk gewoon het verlengde van een kampioenschap of beker. Nauwelijks iets met eigen identiteit. Vond de wedstrijd tegen NAC bijvoorbeeld belangrijker dan dat potje tegen Vitesse.
CobusIII
 CobusIII - maandag 05 maart 2018 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gio 3 prijzen in 3 jaar.
Geen bosz Keijzer of ten Hag doet hem dat na.
Dat is waar...alleen is het moeilijk te beoordelen of dat ondanks of dankzij Gio is. In mijn opinie ondanks...Daarnaast vind ik het leuk om prijzen te pakken en het is ook belangrijk. Maar het is minstens net zo van belang dat er knap gevoetbald wordt.
De Boer is 4x kampioen geworden met ajaks terwijl het voetbal niet om aan te gluren was....Het verschil daar was dat de Boer ook daadwerkelijk te relateren was aan het succes. bij Gio heb ik dat minder....ik denk dat Kuijt en Advocaat ook een belangrijke rol hebben gespeeld in het succes.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 maart 2018 - 22:55   quote  deeplink  
Gio heeft het goed gedaan.
In moeilijker tijden echter niet de man die een ommekeer kan brengen.
Afscheid met slingers dus.
igor korneev
 igor korneev - maandag 05 maart 2018 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 22:52 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dat is waar...alleen is het moeilijk te beoordelen of dat ondanks of dankzij Gio is. In mijn opinie ondanks...Daarnaast vind ik het leuk om prijzen te pakken en het is ook belangrijk. Maar het is minstens net zo van belang dat er knap gevoetbald wordt.
De Boer is 4x kampioen geworden met ajaks terwijl het voetbal niet om aan te gluren was....Het verschil daar was dat de Boer ook daadwerkelijk te relateren was aan het succes. bij Gio heb ik dat minder....ik denk dat Kuijt en Advocaat ook een belangrijke rol hebben gespeeld in het succes.
Als je zo lang geen prijzen hebt gepakt, is dit zeker ook de verdienste van de trainer.
Het was gewoon een samenspel van een ok selectie een ok beleid en vooral belangrijk, de juiste spirit. dat laatste was misschien wel vooral kuyt zijn aandeel.
Het is ook wat we nu juist missen, spirit. voor de rest is het in basis gewoon het zelfde en dus ok.
Er moet gewoon een zeker persoon met kwaliteit en beetje (positief) haantjes gedrag bij komen. Geen Kazim ofzo dus.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 maart 2018 - 07:28   quote  deeplink  
We hebben in de echte crisis jaren trainers voor minder dan nu eruit gegooid.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 06 maart 2018 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 07:28 schreef Stylzz het volgende:
We hebben in de echte crisis jaren trainers voor minder dan nu eruit gegooid.
Feyenoord beleeft een dramatisch seizoen in de Eredivisie, maar Giovanni van Bronckhorst hangt vooralsnog geen ontslag boven het hoofd. De Rotterdamse club wil niet breken met de trainer.

Dat meldt het Algemeen Dagblad. 'Martin van Geel staat pal achter zijn trainer en president-commissaris Gerard Hoetmer deelt volgens ingewijden altijd en overal de mening van zijn technisch directeur', schrijft de ochtendkrant. Ook de nieuwe algemeen directeur Jan de Jong twijfelt niet aan Van Bronckhorst. Hij repte onlangs zelfs over een rol à la Arsène Wenger in De Kuip.

Van Bronckhorst ziet zelf ook niet in waarom Feyenoord afstand van hem zou nemen. "Op dit moment zou ik het niet begrijpen. Uiteindelijk moet de club doen wat het beste is voor de club. En niet wat het beste is voor mij. Ik ben niet belangrijker dan de club", stelt de coach, die Feyenoord vorig jaar naar de landstitel leidde, maar momenteel slechts vijfde staat in de Eredivisie.

De kans is ook klein dat Feyenoord wijzigingen doorvoert in de rest van de technische staf. Van Geel heeft de intentie uitgesproken om het aflopende contract van assistent Jean-Paul van Gastel snel te verlengen. Iemand tijdelijk aan de staf toevoegen, zoals Dick Advocaat twee jaar geleden, is geen optie meer.

Dus.
MMM
 MMM - dinsdag 06 maart 2018 - 08:36   quote  deeplink  
Van Geel laffe klootzak. Bang voor je eigen baantje, alleen daarom sta je achter Gio.

Gewoon allemaal oprotten!
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 06 maart 2018 - 14:11   quote  deeplink  
Bangeriken die hun baantje dreigen te verliezen houden geen hand boven het hooft van een ander.
Van Geel hoeft ook nergens bang voor te zijn. Zijn behaalde financiele resultaten hebben Feyenoord geen windeieren gelegd. Hoe graag sommige hier dat ook willen proberen te claimen.
Dat het nu niet draait is puur een mentaliteits probleem in de groep.
Iedereen hier zij van de zomer nog dat van Geel puik transfer beleid had bericht, nu het tegenvalt qua inzet, is het wel erg makkelijk om te roepen dat van Geel er niks van kan.
JanM
 JanM - dinsdag 06 maart 2018 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 14:11 schreef igor korneev het volgende:
Bangeriken die hun baantje dreigen te verliezen houden geen hand boven het hooft van een ander.
Van Geel hoeft ook nergens bang voor te zijn. Zijn behaalde financiele resultaten hebben Feyenoord geen windeieren gelegd. Hoe graag sommige hier dat ook willen proberen te claimen.
Dat het nu niet draait is puur een mentaliteits probleem in de groep.
Iedereen hier zij van de zomer nog dat van Geel puik transfer beleid had bericht, nu het tegenvalt qua inzet, is het wel erg makkelijk om te roepen dat van Geel er niks van kan.
Het is vooral zijn bijna naamgenoot hier van geil die iets tegen Van Geel (en Annet) heeft. Van Geel heeft het m.i. idd heel behoorlijk gedaan, maar zou als TD nu wel in moeten grijpen en Gio CS uit hun lijden moeten verlossen!
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 06 maart 2018 - 16:57   quote  deeplink  
het vervelende is dat wanneer je nu een nieuwe trainer opzadelt met een bekerfinale hij meteen de klos is wanneer die finale verloren wordt. Dan begin je als trainer al met een enorme achterstand. Als Gio de beker verliest, is er geen discussie meer. Als hij de beker wint, krijgt hij een standbeeld en kan hij naar een volgende leuke club. Conclusie: Gio moet blijven zitten t/m de bekerfinale en volgend seizoen een andere trainer. Nu een andere trainer had gekund als we geen bekerfinale hadden gespeeld.
van geil
 van geil - dinsdag 06 maart 2018 - 17:46   quote  deeplink  
Moet als eerste eruit.
Heel simpel,
Is verantwoordelijk voor de trainer en zijn staf.
Is verantwoordelijk voor de spelers.
Verder is hij ook verantwoordelijk voor het ontbreken van een tweede elftal , en de jeugd.
Daar zit ook flink de klad in, en is natuurlijk medeverantwoordelijk voor het nieuwe stadion , ook al zo'n succes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2018 door van geil --
van geil
 van geil - dinsdag 06 maart 2018 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 17:46 schreef van geil het volgende:
Moet als eerste eruit.
Heel simpel,
Is verantwoordelijk voor de trainer en zijn staf.
Is verantwoordelijk voor de spelers.
Verder is hij ook verantwoordelijk voor het ontbreken van een tweede elftal , en de jeugd.
Daar zit ook flink de klad in, en is natuurlijk medeverantwoordelijk voor het nieuwe stadion , ook al zo'n succes.
En als klap op de vuurpijl ..
Gaat het contract verlengen van Jean Paul van Gastel, dikke shit.
MMM
 MMM - dinsdag 06 maart 2018 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 14:11 schreef igor korneev het volgende:
Bangeriken die hun baantje dreigen te verliezen houden geen hand boven het hooft van een ander.
Van Geel hoeft ook nergens bang voor te zijn. Zijn behaalde financiele resultaten hebben Feyenoord geen windeieren gelegd. Hoe graag sommige hier dat ook willen proberen te claimen.
Dat het nu niet draait is puur een mentaliteits probleem in de groep.
Iedereen hier zij van de zomer nog dat van Geel puik transfer beleid had bericht, nu het tegenvalt qua inzet, is het wel erg makkelijk om te roepen dat van Geel er niks van kan.
Juist wel. Gio eruit betekent ook exit voor van Geel.

Amrabat hoefde niet van mij, Diks onbegrijpelijk en had ik nooit gehaald.

St. Juste, Haps, Larsson en pareltje Berghuis begreep ik. Ook altijd aangegeven dat er nog een 10 bij moest en er scorend vermogen ontbrak!
MMM
 MMM - dinsdag 06 maart 2018 - 18:45   quote  deeplink  
Plus te lang vastgehouden aan Nelom, Tapia, Bilal en Kramer.

Had in moeten grijpen toen Gio Vermeer wegstuurde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2018 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 maart 2018 - 19:14   quote  deeplink  
En zijn Geel en Gio gezamenlijk verantwoordelijk.
En beiden hebben dus ook prijzen gehaald.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 06 maart 2018 - 21:45   quote  deeplink  
feyenoord zelf is afgelopen jaren gewoon boven zichzelf uitgestegen. verdienste van van geel ,kuyt,koeman en gio om dat bij de spelers voor elkaar te krijgen
nu lukt het niet meer. moet dan ook de kop van van geel rollen? hij kan weinig doen aan de spelersgroep mentaliteit.
dat er steeds meer mensen klaar zijn met gio snap ik wel, maar van geel heeft zoveel meer goed gedaan dan fout in zijn functie.
een van de meest waardevolle feyenoorders van het laatste decenium.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 maart 2018 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 21:45 schreef igor korneev het volgende:
feyenoord zelf is afgelopen jaren gewoon boven zichzelf uitgestegen. verdienste van van geel ,kuyt,koeman en gio om dat bij de spelers voor elkaar te krijgen
nu lukt het niet meer. moet dan ook de kop van van geel rollen? hij kan weinig doen aan de spelersgroep mentaliteit.
dat er steeds meer mensen klaar zijn met gio snap ik wel, maar van geel heeft zoveel meer goed gedaan dan fout in zijn functie.
een van de meest waardevolle feyenoorders van het laatste decenium.
Ook van geel met toeters en bellen weg.
En Geelhaters mogen eieren naar z'n foto gooien. En krijgen een lolly kado.
van geil
 van geil - dinsdag 06 maart 2018 - 22:26   quote  deeplink  
Mild, Gio haters gun ik een eeuwig te diep zittende buttplug, zonder lolly.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 maart 2018 - 22:33   quote  deeplink  
Wil de echte Gio-hater even opstaan?
van geil
 van geil - dinsdag 06 maart 2018 - 23:07   quote  deeplink  
Dat gaat bij deze niet meer lukken :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 maart 2018 - 07:35   quote  deeplink  
Er zal geen enkele Gio-hater bestaan, wanneer je Feyenoorder bent.
Wel mensen die twijfelen aan de trainer/coach Gio.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 maart 2018 - 08:45   quote  deeplink  
Gio haten kan niet eens. Ook als ie geen Feyenoorder zou zijn.
Voor de club maar zeker ook voor hemzelf zou een nieuwe stap aan te bevelen zijn.
En verder gelouterd weer als trainer bij Feyenoord terug keren.
kenny
 kenny - woensdag 07 maart 2018 - 10:30   quote  deeplink  
gio zou een goede ambassadeur voor de club zijn , zet v geel buiten de deur en zet gio op zijn plek , probleem opgelost , gio heeft die gun factor v geel niet daarbij kan gio het op die plek bijna niet slechter doen , die v geel heeft ons de afgelopen jaren met karrevrachten middelmaat spelers opgezadelt ok er was geen geld dat klopt maar dat wil niet zeggen dat je dan maar middelmaat moet aan trekken geef dan de jeugd een kans

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2018 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 maart 2018 - 10:55   quote  deeplink  
Dat doe je in samenspraak met de trainersstaf.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 07 maart 2018 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 10:30 schreef kenny het volgende:
gio zou een goede ambassadeur voor de club zijn , zet v geel buiten de deur en zet gio op zijn plek , probleem opgelost , gio heeft die gun factor v geel niet daarbij kan gio het op die plek bijna niet slechter doen , die v geel heeft ons de afgelopen jaren met karrevrachten middelmaat spelers opgezadelt ok er was geen geld dat klopt maar dat wil niet zeggen dat je dan maar middelmaat moet aan trekken geef dan de jeugd een kans
wees blij dat van Geel met een budget van de middelmaat, regelmatig een topper in huis wist te halen. Dat is eerder zeldzaam dat dat lukt.
Heb je bij ons in de subtop afgelopen jaren zoveel clubs wel topspelers zien halen?
Denk dat Feyenoord(afgelopen seizoen bewezen) het juist goed doet en van Geel verstaat zijn vak.

Vraag je eerder af of zonder van Geel Feyenoord niet veel dieper was afgegleden, failliet gegaan zou zijn en we nu een zielloze club hadden gehad met een chinees als eigenaar.

ik kom er niet bij dat als iemand een club met zware verliezen van de ondergang red en er nog geen 10 jaar later een kern gezond bedrijf van heeft gemaakt op mag zouten van de fans

vergeet niet dat van Geel zeker wel luisterd naar de kritiek van Fans.
Zo zou hij te gierig in zijn uitgaven patroon zijn geweest. afgelopen zomer zag hij zijn kans schoon veilig geld uit te geven. De fans en media stonden te trappelen om zijn verassende en goede keuzes in de transfermarkt.
Nu loopt het minder en krijgt hij de rekening van deze enthousiaste supporters, die schreeuwde om meer uitgaves.

Waar is die trouwe feyenoord aanhang gebleven, die uit volle borst klaar staat hun team te steunen door dik en dun. onze hele geschiedenis kent slechte seizoenen.
Het slechtste wat er nu gebeurd bij Feyenoord is dat langzaam maar zeker de spirit van de 12e man veranderd in een soort van ajax publiek. al 10 jaar wat mij betreft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2018 door igor korneev --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 07 maart 2018 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 11:22 schreef igor korneev het volgende:

[..]

wees blij dat van Geel met een budget van de middelmaat, regelmatig een topper in huis wist te halen. Dat is eerder zeldzaam dat dat lukt.
Heb je bij ons in de subtop afgelopen jaren zoveel clubs wel topspelers zien halen?
Denk dat Feyenoord(afgelopen seizoen bewezen) het juist goed doet en van Geel verstaat zijn vak.

Vraag je eerder af of zonder van Geel Feyenoord niet veel dieper was afgegleden, failliet gegaan zou zijn en we nu een zielloze club hadden gehad met een chinees als eigenaar.

ik kom er niet bij dat als iemand een club met zware verliezen van de ondergang red en er nog geen 10 jaar later een kern gezond bedrijf van heeft gemaakt op mag zouten van de fans

vergeet niet dat van Geel zeker wel luisterd naar de kritiek van Fans.
Zo zou hij te gierig in zijn uitgaven patroon zijn geweest. afgelopen zomer zag hij zijn kans schoon veilig geld uit te geven. De fans en media stonden te trappelen om zijn verassende en goede keuzes in de transfermarkt.
Nu loopt het minder en krijgt hij de rekening van deze enthousiaste supporters, die schreeuwde om meer uitgaves.

Waar is die trouwe feyenoord aanhang gebleven, die uit volle borst klaar staat hun team te steunen door dik en dun. onze hele geschiedenis kent slechte seizoenen.
Het slechtste wat er nu gebeurd bij Feyenoord is dat langzaam maar zeker de spirit van de 12e man veranderd in een soort van ajax publiek. al 10 jaar wat mij betreft.
Kan het niet met je oneens zijn....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 maart 2018 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 11:22 schreef igor korneev het volgende:

[..]

wees blij dat van Geel met een budget van de middelmaat, regelmatig een topper in huis wist te halen. Dat is eerder zeldzaam dat dat lukt.
Heb je bij ons in de subtop afgelopen jaren zoveel clubs wel topspelers zien halen?
Denk dat Feyenoord(afgelopen seizoen bewezen) het juist goed doet en van Geel verstaat zijn vak.

Vraag je eerder af of zonder van Geel Feyenoord niet veel dieper was afgegleden, failliet gegaan zou zijn en we nu een zielloze club hadden gehad met een chinees als eigenaar.

ik kom er niet bij dat als iemand een club met zware verliezen van de ondergang red en er nog geen 10 jaar later een kern gezond bedrijf van heeft gemaakt op mag zouten van de fans

vergeet niet dat van Geel zeker wel luisterd naar de kritiek van Fans.
Zo zou hij te gierig in zijn uitgaven patroon zijn geweest. afgelopen zomer zag hij zijn kans schoon veilig geld uit te geven. De fans en media stonden te trappelen om zijn verassende en goede keuzes in de transfermarkt.
Nu loopt het minder en krijgt hij de rekening van deze enthousiaste supporters, die schreeuwde om meer uitgaves.

Waar is die trouwe feyenoord aanhang gebleven, die uit volle borst klaar staat hun team te steunen door dik en dun. onze hele geschiedenis kent slechte seizoenen.
Het slechtste wat er nu gebeurd bij Feyenoord is dat langzaam maar zeker de spirit van de 12e man veranderd in een soort van ajax publiek. al 10 jaar wat mij betreft.
En ook hier: volkomen mee eens. Geen verrassing natuurlijk.
Wel zou het goed en verstandig zijn als van Geel het stokje over geeft aan iemand met en breder netwerk en gedragen toekomstvisie. Moet je die wel eerst vinden...
MMM
 MMM - woensdag 07 maart 2018 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 11:22 schreef igor korneev het volgende:

[..]

vergeet niet dat van Geel zeker wel luisterd naar de kritiek van Fans.
Zo zou hij te gierig in zijn uitgaven patroon zijn geweest. afgelopen zomer zag hij zijn kans schoon veilig geld uit te geven. De fans en media stonden te trappelen om zijn verassende en goede keuzes in de transfermarkt.
Nu loopt het minder en krijgt hij de rekening van deze enthousiaste supporters, die schreeuwde om meer uitgaves.
Dikgedrukt, sarcasme?
igor korneev
 igor korneev - woensdag 07 maart 2018 - 14:40   quote  deeplink  
nee, sarcasm off. ok misschien niet heel verrassend, wel alsnog met eigen wil.
Bijna niemand wou Kuyt hebben en verklaarde van Geel voor gek met zo'n oude lul in zee te gaan.
Ook geen slechte keuze en tegen de bierkaai in, dus kun je het verrassend noemen.
(kuyt is 1 voorbeeld)
Feyenoord zou van de zomer volgens velen hier en in de media het beste transferbeleid hebben gedaan van de top 3.
pakt nu anders uit. Dus ook makkelijk van de mensen die hem nu weg willen hebben dat hij er niks van kan. gewoon een mentaliteits probleem in de groep.

koppen bij elkaar, volledige steun van de achterban en komend seizoen weer beter.
Zo niet dan mag er wmb wat veranderen. van geel heeft bij mij nog ontzettend veel krediet over. Het zijn hangende kopjes in de selectie en op de tribune wat het manco is.

we bulken niet van het geld zoals ajax en psv en de laatste jaren heeft feyenoord zich toch met hun kunnen meten. betekend dat je gewoon een ontzettend goede technische staf hebt. zeker als je ook nog eens goed geld hebt binnen geharkt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2018 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 07 maart 2018 - 14:50   quote  deeplink  
@Henk

Wat mij betreft scout van Geel niet in zijn eentje, mag hij er een netwerk van goede scouts bij de hand nemen, maar hoeft alsnog niet weg. Veel te goede knaken poetser.
Liever 5 seizoenen net niet of minder en heel veel geld verzamelen. dan 1 wonder seizoen met daarna allemaal schulden. na die 5 seizoenen ben je zo kapitaal krachtig dat je weer echt gaat meedoen. eerst in de eredivisie en vervolgens wellicht in Europa.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 07 maart 2018 - 15:07   quote  deeplink  
Het mooiste van Feyenoord is toch wel dat ik altijd ontzettend kon(en nog steeds weleens kan) genieten van de onvoorwaardelijke steun. Zat momenten geweest met een slecht seizoen waarbij de kuip toch kolkte(ook tegen nac,alleen niet dit jaar) en er bij achterstand iedereen erachter gaat staan. al sta je 6e. Dan word je toch onmiddellijk verliefd op zo'n club? Wat een eenheid!
MMM
 MMM - woensdag 07 maart 2018 - 15:26   quote  deeplink  
Laatste jaren kunnen meten met 020 en PSV?

Fred Rutten, 1e seizoen Gio, nu 3e seizoen Gio. Kansloze seizoenen. En dat zijn dus 3 seizoenen in de afgelopen 4 jaar. Vind ik heel slecht hoor.
JanM
 JanM - woensdag 07 maart 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 15:26 schreef MMM het volgende:
Laatste jaren kunnen meten met 020 en PSV?

Fred Rutten, 1e seizoen Gio, nu 3e seizoen Gio. Kansloze seizoenen. En dat zijn dus 3 seizoenen in de afgelopen 4 jaar. Vind ik heel slecht hoor.
Vorig jaar was idd een positieve uitschieter:

2017/18 24 punten achter PiSVee (5e) - 42 punten - Gio

2016/17 KAMPIOEN! KAMPIOEN! KAMPIOEN - 82 punten - Gio

2015/16 21 punten achter PiSVee (3e) - 63 punten - Gio

2014/15 29 punten achter PiSVee (4e) - 59 punten - Rutten

2013/14 4 punten achter snavels (2e) - 67 punten - Koeman

2012/13 7 punten achter snavels (3e) - 69 punten - Koeman

2011/12 6 punten achter snavels (2e) - 70 punten - Koeman

2010/11 29 punten achter 0 2 0 (10e) - 44 punten - Been

Qua punten heeft Koeman het met matig materiaal redelijk goed gedaan, al is het jammer dat hij niet één keer kampioen is geworden. Over Been hoeven we het niet te hebben!

Het verval dit seizoen is gewoon veel te groot! Vooraf dachten velen dat we met onze selectie (ondanks het stoppen van Kuijt en het vertrek van Elia, Kongolo en Karsdorp) opnieuw mee zouden kunnen doen voor de titel. Vervolgens een het CL-debacle, blessuregolf, onbegrijpelijke opstelling/tactiek en dito wissels en heel het seizoen naar de klote. Gaat Van Geel vrijuit? Nee, zeker niet. Maar m.i. zijn de hoofdschuldigen toch echt Gio, Van Gastel en Wouters ...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 maart 2018 - 16:11   quote  deeplink  
Hee Jan, we zijn het eens, biertje?
JanM
 JanM - woensdag 07 maart 2018 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 16:11 schreef FR-Henk het volgende:
Hee Jan, we zijn het eens, biertje?
Lekker! En na een nederlaag zondag (ik verwacht trouwens een 7-0! overwinning) kunnen we samen met Stylzz een datum gaan prikken voor een bezoekje aan een Utrecht's café!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 maart 2018 - 16:16   quote  deeplink  
Geile mee? Die kun je zo lekker plagen.
JanM
 JanM - woensdag 07 maart 2018 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 16:16 schreef FR-Henk het volgende:
Geile mee? Die kun je zo lekker plagen.
Die gaat echt niet mee met zijn 3 grootste 'vrienden' hier op het forum ;-P
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 maart 2018 - 16:22   quote  deeplink  
Tuurlijk wel.
En dan mag ie z'n Januskop ophouden.
JanM
 JanM - woensdag 07 maart 2018 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 16:22 schreef FR-Henk het volgende:
Tuurlijk wel.
En dan mag ie z'n Januskop ophouden.
Ik denk toch dat het (veel) gezelliger wordt als hij niet meegaat ...
ar
 ar - woensdag 07 maart 2018 - 16:57   quote  deeplink  
Die maakt de hele avond selfies

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.1668751