BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 13 mei 2018 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2018 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

4 nieuwe spelers op cruciale posities.
2 vaste centrumverdedigers die er 7 tot 8 maanden uitgeweest zijn.
Je spits weken geblesseerd en van de kaart door een miskraam en transferperikelen.
Toornstra die 10 kilo te zwaar aan t seizoen begon en dramatisch uit vorm was.

MMM heeft gelijk ,tis dat Berghuis wel in een supervorm verkeerde anders waren we 7de.
Dus wat denk jij Cobus?
Alweer een prima mail !
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2018 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2018 - 22:26 schreef ar het volgende:

[..]

Bevestigd.
Alleen wel observatie volgens protocol.
Zolang het blijft passen in de 3 G's:
Geer, Goor en Geile.
CobusIII
 CobusIII - maandag 14 mei 2018 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2018 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

4 nieuwe spelers op cruciale posities.
2 vaste centrumverdedigers die er 7 tot 8 maanden uitgeweest zijn.
Je spits weken geblesseerd en van de kaart door een miskraam en transferperikelen.
Toornstra die 10 kilo te zwaar aan t seizoen begon en dramatisch uit vorm was.

MMM heeft gelijk ,tis dat Berghuis wel in een supervorm verkeerde anders waren we 7de.
Dus wat denk jij Cobus?
Op zich heb je een punt en heb ik dit ook eerder aangegeven als verklaring van het resultaat dit jaar. Maar qua voetbal vind ik dat we de laatste drie jaar er niet op vooruit zijn gegaan en dat het veldspel ondermaats is. En dat heeft niets te maken met geblesseerden of iets dergelijks. Tsja, Berghuis is een drol van een gast maar kan goed voetballen.
MMM
 MMM - maandag 14 mei 2018 - 12:32   quote  deeplink  
Om de selectie voor het nieuwe seizoen door te nemen, laat Kuijt zijn manager Jansen medio 2016 een bijeenkomst organiseren met topscout Damien Comolli en de Feyenoord-directie om de markt te verkennen, opmerkelijk genoeg zonder coach Giovanni van Bronckhorst erbij. Uit dat overleg rolt de naam van buitenspeler Steven Berghuis, die Kuijt vervolgens polst voor een overstap. Met succes.

Weer iemand die niet door de TD zelf benaderd is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 mei 2018 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 12:32 schreef MMM het volgende:
Om de selectie voor het nieuwe seizoen door te nemen, laat Kuijt zijn manager Jansen medio 2016 een bijeenkomst organiseren met topscout Damien Comolli en de Feyenoord-directie om de markt te verkennen, opmerkelijk genoeg zonder coach Giovanni van Bronckhorst erbij. Uit dat overleg rolt de naam van buitenspeler Steven Berghuis, die Kuijt vervolgens polst voor een overstap. Met succes.

Weer iemand die niet door de TD zelf benaderd is.
Zo had Gio Kuyt benaderd voor een terugkeer.
Is die cirkel ook weer rond.
CobusIII
 CobusIII - maandag 14 mei 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 12:32 schreef MMM het volgende:
Om de selectie voor het nieuwe seizoen door te nemen, laat Kuijt zijn manager Jansen medio 2016 een bijeenkomst organiseren met topscout Damien Comolli en de Feyenoord-directie om de markt te verkennen, opmerkelijk genoeg zonder coach Giovanni van Bronckhorst erbij. Uit dat overleg rolt de naam van buitenspeler Steven Berghuis, die Kuijt vervolgens polst voor een overstap. Met succes.

Weer iemand die niet door de TD zelf benaderd is.
Maar ook opmerkelijk dat Gio er niet bij zat...
van geil
 van geil - maandag 14 mei 2018 - 19:53   quote  deeplink  
Helemaal niet .
van geil
 van geil - maandag 14 mei 2018 - 22:57   quote  deeplink  
Zojuist nog bij de tafel van Kees, trainers hebben vrijwel geen inbreng in transferbeleid.
Ten hag is een uitzondering met Labyad .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 mei 2018 - 06:35   quote  deeplink  
Trainers leveren vaak lijstjes in.
Daarna begint t hopen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 mei 2018 - 08:26   quote  deeplink  
Een selectie is altijd een product van gezamenlijke visie.
Dictatuur in voetbal is al jaren niet houdbaar gebleken.
VVout
 VVout - dinsdag 15 mei 2018 - 12:20   quote  deeplink  
Dictatuur begint anders weer volop in de mode te raken, voorbeelden te over de laatste tijd.

- Dirk en zij boek, ook al moet je het hele boek lezen.
- Referendum afgeschaft in de politiek.
- Brussel die vind dat Nederland meer moet lappen, wordt ook geen mens gevraagd of ie het er mee eens is.

Ik vind het best knap, dat blindelingse vertrouwen van een democratisch proces in de samenleving.
MMM
 MMM - dinsdag 15 mei 2018 - 12:30   quote  deeplink  
Kampioensteam samenstellen Martin en dat kan niet met spelers uit de Eredivisie of oud-Feyenoorders of oud-Eredivisie spelers. Te weinig kwaliteit voor spelers die willen komen en in de Eredivisie loopt niks.

Komt nu dus echt op zijn netwerk aan.
MMM
 MMM - dinsdag 15 mei 2018 - 16:54   quote  deeplink  
Onze fantastische TD is al bezig met zijn 1e slag.

Kevn Diks nog een seizoen in de Kuip.

Lazer toch op joh, paar leuke potjes eind van het seizoen maar toch geen kampioen kwaliteit.

Van Geel heeft gewoon geen netwerk, dus komt hier maar mee
kenny
 kenny - dinsdag 15 mei 2018 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 16:54 schreef MMM het volgende:
Onze fantastische TD is al bezig met zijn 1e slag.

Kevn Diks nog een seizoen in de Kuip.

Lazer toch op joh, paar leuke potjes eind van het seizoen maar toch geen kampioen kwaliteit.

Van Geel heeft gewoon geen netwerk, dus komt hier maar mee
mee eens , vind het ook totaal geen versterking van het elftal
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 mei 2018 - 18:19   quote  deeplink  
hij doet het laatste tijd al wel beter.
maar niet mijn favoriet.
gelukkig doet martin ook goede dingen, zoals van persie en pelle halen ondanks alle kritiek.
vraag me meer af wat we met boetius aan moeten.
MMM
 MMM - dinsdag 15 mei 2018 - 19:28   quote  deeplink  
Pellè dankzij de zoon van Koeman die hem benaderde op vakantie.
Berghuis via Kuyt.
Guidetti via City contacten, hij kon Guidetti verder niet eens..

Poeh poeh
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 mei 2018 - 20:53   quote  deeplink  
Diks deed t 20x beter dan Nieuwkoop
van geil
 van geil - dinsdag 15 mei 2018 - 20:56   quote  deeplink  
Ik las ergens zelfs 29 keer.
ar
 ar - dinsdag 15 mei 2018 - 20:58   quote  deeplink  
Het word al minder zie je.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 mei 2018 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 19:28 schreef MMM het volgende:
Pellè dankzij de zoon van Koeman die hem benaderde op vakantie.
Berghuis via Kuyt.
Guidetti via City contacten, hij kon Guidetti verder niet eens..

Poeh poeh
teken jij ook je contracten bij je collega ipv je baas?
als je ergens via een kruiwagen binnenkomt.

Ik dacht dat hij geen netwerken had?
neemt niet weg dat niemand het in pelle zag zitten en dat van geel de enige is die handtekeningen onder een contract zet en dus eindverantwoordelij

echt fantastisch hoe van Geel bij de zeurfans alleen verantwoordelijk is voor de mindere dingen en alle goede dingen door derden werd gedaan.
net als ik vorig jaar de hele tijd voor Kuijt opkwam, zijn er nu weer mensen die hem toen uitkotste en nu alles aan Kuijt zijn verdienste koppelen.

vroeger was alles beter jaja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door igor korneev --
MMM
 MMM - dinsdag 15 mei 2018 - 21:36   quote  deeplink  
Hoe kun je die 3 hem aanrekenen dan?

Regelen van contracten prima

Regelen van contact, niet.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 mei 2018 - 21:54   quote  deeplink  
maakt niet veel uit, laat zien dat hij wat met zijn netwerken doet en dat hij zelf beslist wie hij wel of niet een contract aanbied.

hoe feyenoord er sinds zijn komst voorstaat spreekt boekdelen in de behaalde resultaten.
Dit seizoen is niks anders dan een dal in een stijgende lijn.
Tenminste daar ga ik van uit op basis van de afgelopen jaren sinds hij aan het roer zit
MMM
 MMM - dinsdag 15 mei 2018 - 22:12   quote  deeplink  
Welk netwerk heeft hij dan? Ik kan geen enkel netwerk ontdekken in zijn aankopen namelijk.

Op oud-Feyenoorders en (oud-)Eredivisie spelers kan ik ook wel komen. Daar heb je geen TD met een riant salaris voor nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door MMM --
van geil
 van geil - dinsdag 15 mei 2018 - 22:13   quote  deeplink  
Dit forum ook ja.
Mijn zwaar demente grootmoeder van 148 mompelde ook , van Wolfswinkel halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door van geil --
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 mei 2018 - 22:21   quote  deeplink  
met adviezen van feyenoord verwanten die je oa. zelf zojuist hebt genoemd.
is het nou door martin of door dirk en de zoon van koeman?
MMM
 MMM - dinsdag 15 mei 2018 - 22:27   quote  deeplink  
Lekker breed netwerk heb je dan met de zoon van Koeman en Kuyt.

Geef iemand anders dat contract en salaris maar, lekker potjes in Scandinavië kijken voor kwaliteits spelers ipv elke zondag om 19.00 met Annet van Geel het bord op schoot voor Studio Sport.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 mei 2018 - 22:37   quote  deeplink  
bij van geel zitten we al jaren in een stijgende lijn met de centen.
Dus dan doe je het goed, maakt mij niet veel uit dan op wat voor manier hij dat doet. Ben niet thuis in zijn netwerk, ik geloof het wel want hij behaalt winst.
En winst betekend dat hij steeds wat meer uit zal kunnen gaan geven.
Als er nu een nieuwe TD gaat zitten, heb je zomaar kans dat er een munsterman situatie kan ontstaan, de gok nemen op een ploeg met klasse spelers voor top prestaties in de eredivisie en Europa league, maar als dat faalt kun je weer helemaal opnieuw beginnen. Feyenoord zit onmiskenbaar financieel in de lift en daar ben ik van Geel voor eeuwig dankbaar voor, dat de ziel van Feyenoord is gered uit de klauw van een rijke sjeik of chinees.
van geil
 van geil - dinsdag 15 mei 2018 - 22:38   quote  deeplink  
Is veilig he, de media volgen.
Kunnen ze je nooit afzeiken dat je slecht inkocht .
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 mei 2018 - 22:41   quote  deeplink  
zijn gewoon de feiten. met de centen van de vrienden van feyenoord is de ondergang voorkomen en met die laatste centjes is van geel aan de slag gegaan. een laatste kans was dat, die heeft hij gegrepen en de club is nu weer helemaal gezond geworden in een tijd waar ik alleen maar van kon dromen.
van geil
 van geil - dinsdag 15 mei 2018 - 22:41   quote  deeplink  
Halleluja
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 mei 2018 - 22:42   quote  deeplink  
wil jij graag de TD zijn? :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 mei 2018 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 22:13 schreef van geil het volgende:
Dit forum ook ja.
Mijn zwaar demente grootmoeder van 148 mompelde ook , van Wolfswinkel halen.
Ik snap dat je jaloers bent op je grootmoeder.
van geil
 van geil - dinsdag 15 mei 2018 - 23:47   quote  deeplink  
Op haar leeftijd zonder meer.
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 22:37 schreef igor korneev het volgende:
bij van geel zitten we al jaren in een stijgende lijn met de centen.
Dus dan doe je het goed, maakt mij niet veel uit dan op wat voor manier hij dat doet. Ben niet thuis in zijn netwerk, ik geloof het wel want hij behaalt winst.
En winst betekend dat hij steeds wat meer uit zal kunnen gaan geven.
Als er nu een nieuwe TD gaat zitten, heb je zomaar kans dat er een munsterman situatie kan ontstaan, de gok nemen op een ploeg met klasse spelers voor top prestaties in de eredivisie en Europa league, maar als dat faalt kun je weer helemaal opnieuw beginnen. Feyenoord zit onmiskenbaar financieel in de lift en daar ben ik van Geel voor eeuwig dankbaar voor, dat de ziel van Feyenoord is gered uit de klauw van een rijke sjeik of chinees.
Welke spelers die van Geel gekocht heeft zijn met winst verkocht of zouden nu met winst verkocht kunnen worden?

Bijna alle verkochte spelers zijn jeugdspelers.
JanM
 JanM - woensdag 16 mei 2018 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 07:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Welke spelers die van Geel gekocht heeft zijn met winst verkocht of zouden nu met winst verkocht kunnen worden?

Bijna alle verkochte spelers zijn jeugdspelers.
Jones, Vermeer, Haps, V/d Heijden, St. Juste, Botteghin, Ayoub, Tapia, Amrabat, El Ahmadi, Gustafson, Toornstra, Larsson, Boëtius, Jørgensen en Berghuis.

Alleen voor Vejinović en Bilal krijg je minder dan dat ze gekost hebben!
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 09:37   quote  deeplink  
Jan kom even op ik zal ze even door lopen voor je. Ik weet dat jij transfermarkt.nl gebruikt maar vaak echt onzin bedragen

Jones - levert niks meer op. 0-0 dus
Vermeer - Miljoen gekost, zal niet voor veel meer verkocht worden.
Haps - Eens
Van der Heijden - Transfervrij gekomen, levert dus meer op dan gekost ja. Geen klapper, max 2 miljoen ofzo
St. Juste - Afwachten nog.
Botteghin - Haha daar ga je het aankoopbedrag niet meer voor krijgen.
Ayoub - Transfervrij. Zullen we even afwachten?
Tapia - Hahaha
Amrabat - Op basis van? Miljoenen gekost en slecht seizoen gehad
El Ahmadi - 7 ton gehaald, kan een kleine winst behaald worden
Gustafson - Daar ga je echt niet meer voor vangen dan aankoop..
Toornstra - Wie betaald er meer dan 3.5 miljoen voor Jens?
Larsson en Boëtius ga je na zo'n seizoen natuurlijk nooit met winst verkopen

Jorgensen en Berghuis eens.

Mis ik Singh en Kramer nog, ook niks van teruggezien
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 09:38   quote  deeplink  
Alleen Pellè heeft VEEL opgeleverd en dat kunnen Jorgensen en Berghuis ook opleveren maar verder is elke aankoop van van Geel niet voor veel doorverkocht.
van geil
 van geil - woensdag 16 mei 2018 - 10:33   quote  deeplink  
Eens hoor.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 16 mei 2018 - 11:31   quote  deeplink  
Maar dat neemt niet weg, dat vlak na het kampioenschap spelers zoals Toornstra, Botteghin en Jan Arie wél voor flink wat meer geld verkocht hadden kunnen worden, waarschijnlijk. Maar omdat er al flink wat andere spelers vertrokken, was dit niet nodig en ook niet wenselijk, ivm de continuïteit van het team. Soms koop je spelers voor (langdurig) gebruik en niet per sé voor (toekomstige) winst. In beginsel zou dit ook het uitgangspunt moeten zijn, in de voetballerij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 mei 2018 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 09:38 schreef MMM het volgende:
Alleen Pellè heeft VEEL opgeleverd en dat kunnen Jorgensen en Berghuis ook opleveren maar verder is elke aankoop van van Geel niet voor veel doorverkocht.
Janmaat ook. Transervrij gekomen van Heerenveen en voor een miljoenenbedrag verkocht.
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 11:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Janmaat ook. Transervrij gekomen van Heerenveen en voor een miljoenenbedrag verkocht.
True.

Blijft de lijst karig.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 mei 2018 - 12:44   quote  deeplink  
Elia en Immers.
En per jaar neemt het aantal toe.
Logisch, de eerste jaren moest Feyenoord het van jeugd hebben. Geen budget en daarna ruimere middelen.
Als je geen geld kun je niet kopen, hè.
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 13:25   quote  deeplink  
En wat hebben die onder aan de streep opgeleverd Henk?

Nu er budget is spendeert hij het aan middelmaat omdat hij alleen maar in dezelfde vijver vist

Ik had echt de hoop dat we door zouden pakken na de titel. Maar het kampioenschap lijkt een incident.
JanM
 JanM - woensdag 16 mei 2018 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 09:37 schreef MMM het volgende:
Jan kom even op ik zal ze even door lopen voor je. Ik weet dat jij transfermarkt.nl gebruikt maar vaak echt onzin bedragen

Jones - levert niks meer op. 0-0 dus
Vermeer - Miljoen gekost, zal niet voor veel meer verkocht worden.
Haps - Eens
Van der Heijden - Transfervrij gekomen, levert dus meer op dan gekost ja. Geen klapper, max 2 miljoen ofzo
St. Juste - Afwachten nog.
Botteghin - Haha daar ga je het aankoopbedrag niet meer voor krijgen.
Ayoub - Transfervrij. Zullen we even afwachten?
Tapia - Hahaha
Amrabat - Op basis van? Miljoenen gekost en slecht seizoen gehad
El Ahmadi - 7 ton gehaald, kan een kleine winst behaald worden
Gustafson - Daar ga je echt niet meer voor vangen dan aankoop..
Toornstra - Wie betaald er meer dan 3.5 miljoen voor Jens?
Larsson en Boëtius ga je na zo'n seizoen natuurlijk nooit met winst verkopen

Jorgensen en Berghuis eens.

Mis ik Singh en Kramer nog, ook niks van teruggezien
Het ging/gaat om de huidige waarde van de door MvG gehaalde spelers toch en bij gebrek aan beter/betrouwbaarder vind ik het legitiem om de waardes van transfermarkt aan te houden en dan geldt voor het hele lijstje dat hun WAARDE op dit moment hoger is dan het aankoopbedrag, niet meer en niet minder.

Natuurlijk hopen we allemaal op alleen maar Jørgensen/Pellè aan- en verkopen, maar voorlopig heeft MvG er (mede) voor gezorgd dat er de afgelopen jaren flink wat geld is binnengekomen en we nu hopelijk fatsoenlijke spelers gaan aantrekken, als het even kan met in potentie uiteindelijk ook een positief transferresultaat! Wat dat betreft ook absoluut de transferzomer van de waarheid voor MvG!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 mei 2018 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 13:25 schreef MMM het volgende:
En wat hebben die onder aan de streep opgeleverd Henk?

Nu er budget is spendeert hij het aan middelmaat omdat hij alleen maar in dezelfde vijver vist

Ik had echt de hoop dat we door zouden pakken na de titel. Maar het kampioenschap lijkt een incident.
De aankopen van vorig jaar beoordeel ik komend seizoen pas echt. Dan moeten ze er staan.
Van Geel kocht voor een bredere selectie meerdere spelers, bekend met de eredivisie en daarmee er het liefst snel staan. Er kwam immers CL aan en daar was ook geld in te verdienen. Da's dan mislukt. Dat is niet uitsluitend van Geel te verwijten.
Die visie van vorig jaar is een keuze. Ik kan me daar wel wat bij voorstellen.
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 13:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Het ging/gaat om de huidige waarde van de door MvG gehaalde spelers toch en bij gebrek aan beter/betrouwbaarder vind ik het legitiem om de waardes van transfermarkt aan te houden en dan geldt voor het hele lijstje dat hun WAARDE op dit moment hoger is dan het aankoopbedrag, niet meer en niet minder.

Natuurlijk hopen we allemaal op alleen maar Jørgensen/Pellè aan- en verkopen, maar voorlopig heeft MvG er (mede) voor gezorgd dat er de afgelopen jaren flink wat geld is binnengekomen en we nu hopelijk fatsoenlijke spelers gaan aantrekken, als het even kan met in potentie uiteindelijk ook een positief transferresultaat! Wat dat betreft ook absoluut de transferzomer van de waarheid voor MvG!
Klopt, maar die waardes op transfermarkt.nl zijn echt de grootste flauwekul..

Botteghin is volgens die site 4 miljoen waard. Welke club legt 4 miljoen neer voor iemand van 30 jaar die net terug is van een zware blessure en een heel seizoen niet gespeeld heeft?

Bilal 1.5 miljoen. Nou dat zou nog een wonder zijn.. Jones 1.5 miljoen. Voor een 36 jarige keeper??

van Geel heeft jeugdspelers goed verkocht. Vooral dankzij Varkenoord hebben we flink wat geld verdiend, die verdienen daar meer waardering voor dan Martin hoort te krijgen.

Als van Geel komende zomer weer in dezelfde vijver vist gaan we weer een droevig seizoen tegemoet. Die vijver is namelijk leeg qua kwaliteit. Er loopt NIETS in de Eredivisie.
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 13:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De aankopen van vorig jaar beoordeel ik komend seizoen pas echt. Dan moeten ze er staan.
Van Geel kocht voor een bredere selectie meerdere spelers, bekend met de eredivisie en daarmee er het liefst snel staan. Er kwam immers CL aan en daar was ook geld in te verdienen. Da's dan mislukt. Dat is niet uitsluitend van Geel te verwijten.
Die visie van vorig jaar is een keuze. Ik kan me daar wel wat bij voorstellen.
Voor mij is visie kwalitatieve spelers halen. Op deze manier kunnen we de hele scouting op doeken, we halen zelden iets uit het buitenland. En dit jaar MOET hij wel spelers halen over de grens omdat er hier niets meer loopt.
JanM
 JanM - woensdag 16 mei 2018 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 13:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Voor mij is visie kwalitatieve spelers halen. Op deze manier kunnen we de hele scouting op doeken, we halen zelden iets uit het buitenland. En dit jaar MOET hij wel spelers halen over de grens omdat er hier niets meer loopt.
De transferzomer moet nog beginnen! Denk je nou echt dat MvG dit zelf ook niet weet / kan verzinnen?

En we moeten ook eerst zien welke spelers er verkocht worden en voor welke bedragen. En welke vervangers haalbaar blijken en ook interesse hebben om bij ons / in NL te voetballen. Geduld!
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 14:21   quote  deeplink  
Ik mag hopen dat hij dat kan verzinnen. Het komt nu aan op zijn netwerk.

Lens, van Wolfswinkel en Diks kent iedereen. Kom maar met een onbekende, kwalitatieve speler.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 mei 2018 - 15:03   quote  deeplink  
Effe tussendoor...Er is elders een graftakkenclub die her en der heeft ingekocht, afgelopen jaren.
En al 4 jaar geen prijs heeft binnen weten te slepen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.1663649