BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - woensdag 16 mei 2018 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 14:21 schreef MMM het volgende:
Ik mag hopen dat hij dat kan verzinnen. Het komt nu aan op zijn netwerk.

Lens, van Wolfswinkel en Diks kent iedereen. Kom maar met een onbekende, kwalitatieve speler.
Wie weet komen er wel weer een paar a la Jørgensen? Wie zal het zeggen?

En ben/was jij niet de grootste fan van Berghuis en Elia, ook 'bekenden' die wel geslaagd zijn?
ar
 ar - woensdag 16 mei 2018 - 17:49   quote  deeplink  
Balans in je elftal is het devies.
van geil
 van geil - woensdag 16 mei 2018 - 18:21   quote  deeplink  
Slotje
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 mei 2018 - 18:40   quote  deeplink  
Of overslaan.
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 16:39 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie weet komen er wel weer een paar a la Jørgensen? Wie zal het zeggen?

En ben/was jij niet de grootste fan van Berghuis en Elia, ook 'bekenden' die wel geslaagd zijn?
Weer? Paar? Zovaak gebeurd dat niet.

Bekenden zijn prima Jan maar die moeten dan wel kwaliteit hebben. En in de Eredivisie loopt sowieso niks

Elia ging mij meer om het destijds geen vertrouwen geven van Boëtius. Berghuis had een heel jaar niet gespeeld en daar zat toen mijn twijfel. Over de laatste hoef ik niet te zeggen hoe graag ik die wilde afgelopen zomer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2018 door MMM --
JanM
 JanM - woensdag 16 mei 2018 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 18:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Weer? Paar? Zovaak gebeurd dat niet.

Bekenden zijn prima Jan maar die moeten dan wel kwaliteit hebben. En in de Eredivisie loopt sowieso niks

Elia ging mij meer om het destijds geen vertrouwen geven van Boëtius. Berghuis had een heel jaar niet gespeeld en daar zat toen mijn twijfel. Over de laatste hoef ik niet te zeggen hoe graag ik die wilde afgelopen zomer..
Je hebt ook echt wel een punt hoor. Ik ben er ook absoluut nog niet van overtuigd dat we positief verrast zullen gaan worden, maar weiger ook om daar bij voorbaat dus maar niet van uit te gaan. In tegenstelling tot vòòr afgelopen zomer hebben we nu weer iets te besteden, zeker als bijvoorbeeld Jørgensen en Vilhena voor samen ik schat 30 miljoen verkocht worden!

Wat ik met Elia en Berghuis alleen maar wil aangeven is dat het niet per definitie zo hoeft te zijn dat bekenden middelmaat zijn, terwijl de kans op mislukken van dergelijke (NL) spelers doorgaans wel kleiner is dan van een of andere exoot, mede omdat onze scouting blijkbaar maar weinig voorstelt, ook daar heb je een punt!

Ik zie liever dat MvG bijvoorbeeld Janmaat, Clasie, Kalou (al is die m.i. te oud) en misschien zelfs wel Lens (terug)haalt, want die hebben al bewezen in NL en/of zelfs al bij ons dat ze het niveau aankunnen. Nogmaals, van een onbekende speler moet je dat maar afwachten en dan koop je echt niet alleen maar pareltjes zoals Jørgensen, Jahanbakshksh, Sanchez, Lozano, etc, spelers die je later voor veel meer weer kunt verkopen!

En buitenlandse spelers die dat al in Europa hebben laten zien zijn voor ons onhaalbaar ... helaas!
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 21:15   quote  deeplink  
Prima stuk Jan en ook duidelijk.

Alleen als ik nu al nieuws lees over Diks en geruchten over van Wolfswinkel dan zie ik de bui al hangen.. 2 spelers die niets te zoeken hebben bij Feyenoord, wanneer je om de titel wil spelen.

En wanneer word de hele scouting nou eens de laan uitgegooid? Die gasten kosten salaris maar leveren niets op. Opnieuw beginnen op dat gebied.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 16 mei 2018 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 21:15 schreef MMM het volgende:
Prima stuk Jan en ook duidelijk.

Alleen als ik nu al nieuws lees over Diks en geruchten over van Wolfswinkel dan zie ik de bui al hangen.. 2 spelers die niets te zoeken hebben bij Feyenoord, wanneer je om de titel wil spelen.

En wanneer word de hele scouting nou eens de laan uitgegooid? Die gasten kosten salaris maar leveren niets op. Opnieuw beginnen op dat gebied.
Op zich ben ik het met jou eens, alleen wil ik de opmerking over Diks nuanceren. Ik heb me ook vaak mateloos geïrriteerd aan Diks, maar dat deed ik ook bij het spel van Vilhena toen hij nog 21 was. En nu is Vilhena een dragende speler. Nog niet eens zo lang eigenlijk. De vraag is dan wat het plan is. Als het bijvoorbeeld de bedoeling is om St Juste tot vaste rechtsback te maken en om Diks nog even een jaartje als invaller te laten rijpen (voor een redelijk aankoopbedrag), dan heb ik er wel begrip voor. Als het de bedoeling is om Diks aan te kopen als basisspeler (en st Juste dan in het centrum te zetten), dan is het compleet achterlijk, qua aankoopbeleid inderdaad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2018 door windoweyes --
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2018 - 22:01   quote  deeplink  
Met het vertrek van Botteghin, die zal gaan denk ik(?), verwacht ik dat st. Juste basisspeer word al centrale verdediger. van Beek dan als back-up.

Moet gewoon een sterke rechtsback bij vind ik
CobusIII
 CobusIII - donderdag 17 mei 2018 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 22:01 schreef MMM het volgende:
Met het vertrek van Botteghin, die zal gaan denk ik(?), verwacht ik dat st. Juste basisspeer word al centrale verdediger. van Beek dan als back-up.

Moet gewoon een sterke rechtsback bij vind ik
Wie staat er naast Juste dan?
MMM
 MMM - donderdag 17 mei 2018 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2018 - 07:56 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Wie staat er naast Juste dan?
Linksbenige centrale verdediger die nog gekocht moet worden, hoop ik
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 mei 2018 - 18:16   quote  deeplink  
Papa Martin, niet weggaan hoor!
Groetjes, Giovanni.
MMM
 MMM - vrijdag 18 mei 2018 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 09:29 schreef JanM het volgende:

[..]

Jones, Vermeer, Haps, V/d Heijden, St. Juste, Botteghin, Ayoub, Tapia, Amrabat, El Ahmadi, Gustafson, Toornstra, Larsson, Boëtius, Jørgensen en Berghuis.

Alleen voor Vejinović en Bilal krijg je minder dan dat ze gekost hebben!
Gustafson voor 1.5 miljoen gekocht, volgens transfermarkt.nl 2 miljoen waard. Verkocht voor 1 miljoen.

Weer verlies op een aankoop van van Geel. 5 ton.
Leuv
 Leuv - vrijdag 18 mei 2018 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 09:37 schreef MMM het volgende:
Jan kom even op ik zal ze even door lopen voor je. Ik weet dat jij transfermarkt.nl gebruikt maar vaak echt onzin bedragen

Jones - levert niks meer op. 0-0 dus
Vermeer - Miljoen gekost, zal niet voor veel meer verkocht worden.
Haps - Eens
Van der Heijden - Transfervrij gekomen, levert dus meer op dan gekost ja. Geen klapper, max 2 miljoen ofzo
St. Juste - Afwachten nog.
Botteghin - Haha daar ga je het aankoopbedrag niet meer voor krijgen.
Ayoub - Transfervrij. Zullen we even afwachten?
Tapia - Hahaha
Amrabat - Op basis van? Miljoenen gekost en slecht seizoen gehad
El Ahmadi - 7 ton gehaald, kan een kleine winst behaald worden
Gustafson - Daar ga je echt niet meer voor vangen dan aankoop..
Toornstra - Wie betaald er meer dan 3.5 miljoen voor Jens?
Larsson en Boëtius ga je na zo'n seizoen natuurlijk nooit met winst verkopen

Jorgensen en Berghuis eens.

Mis ik Singh en Kramer nog, ook niks van teruggezien
Eens. Gewoon een waardeloos beleid wat al jaren gevoerd wordt.
ar
 ar - vrijdag 18 mei 2018 - 13:02   quote  deeplink  
Ach, hier pak je wat, daar laat je wat.
Leuv
 Leuv - vrijdag 18 mei 2018 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 13:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Voor mij is visie kwalitatieve spelers halen. Op deze manier kunnen we de hele scouting op doeken, we halen zelden iets uit het buitenland. En dit jaar MOET hij wel spelers halen over de grens omdat er hier niets meer loopt.
Dat is niet waar. Er loopt genoeg rond je moet het alleen durven en willen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door Leuv --
Leuv
 Leuv - vrijdag 18 mei 2018 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 22:01 schreef MMM het volgende:
Met het vertrek van Botteghin, die zal gaan denk ik(?), verwacht ik dat st. Juste basisspeer word al centrale verdediger. van Beek dan als back-up.

Moet gewoon een sterke rechtsback bij vind ik
St Juste komt mijn inziens tekomt om centraal te spelen. Hij zal rechtsback komen te staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door Leuv --
MMM
 MMM - vrijdag 18 mei 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 13:02 schreef ar het volgende:
Ach, hier pak je wat, daar laat je wat.
Qua jeugdspelers pakken we veel, bij gekochte spelers laten we veel.
JanM
 JanM - vrijdag 18 mei 2018 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Qua jeugdspelers pakken we veel, bij gekochte spelers laten we veel.
Tot nu toe om precies te zijn een MIN van exact € 2,6 miljoen voor door MvG aangetrokken spelers!

Even alle feiten dan maar:

2018/19
Nelom 0,0 miljoen
Kramer - 1,5 miljoen
Gustafson - 0,5 miljoen

2017/18
Elia + 1,1 miljoen
Hahn + 0,5 miljoen
Hansson 0,0 miljoen

2016/17
Immers + 1,5 miljoen

2015/16
Te Vrede + 0,5 miljoen
Kazim 0,0 miljoen

2014/15
Pellè + 8,0 miljoen
Janmaat + 6,0 miljoen
Goossens 0,0 miljoen
Schaken 0,0 miljoen
Verhoek 0,0 miljoen
Vormer ?,? miljoen
Bakkal 0,0 miljoen
Fernandez 0,0 miljoen

2013/14
Leerdam 0,0 miljoen
Cissé - 3,5 miljoen NIET door MvG gekocht!
Singh - 0,6 miljoen
Mokotjo ?,? miljoen NIET door MvG gekocht!

2012/13
Vlaar + 1,3 miljoen NIET door MvG gekocht!
El Ahmadi - 2,2 miljoen NIET door MvG gekocht!

Dat is per saldo een PLUS van 10,7 miljoen, INCLUSIEF - 4,4 miljoen voor niet door MvG gekochte, maar wel verkochte spelers.

Natuurlijk gaan we nog geld toeleggen op Bilal en Vejinovic, maar Jones, Vermeer, Botteghin, Tapia, El Ahmadi, Toornstra en Boëtius zijn allemaal minimaal hetzelfde of iets meer waard als/dan wat ze gekost hebben, terwijl je voor Jørgensen en Berghuis bij een (eventuele) verkoop aanzienlijk meer zult ontvangen dan hun kostprijs.

Haps, St. Juste, Amrabat en Larsson zie ik verder gewoon blijven en ook die hebben m.i. de potentie om nog aanzienlijk beter en daarmee meer waard te worden en ook Ayoub kan bij een positieve doorontwikkeling bij ons nog best eens voor serieus geld worden doorverkocht in de toekomst.

Per saldo dus helemaal niet zo'n slechte score, zeker als je daarbij optelt dat MvG verder miljoenen heeft verdiend voor Feyenoord met de verkoop van Fer, Wijnaldum, Castaignos, Clasie, BMI, De Vrij, Clasie, Boëtius, Manu, Achahbar, Kongolo, Karsdorp en Woudenberg (60,9 miljoen bij elkaar).

Nogmaals, er valt genoeg aan te merken op MvG, maar als je puur naar de feiten kijkt heeft hij het zo gek nog niet gedaan sinds zijn komst in 2011!
van geil
 van geil - vrijdag 18 mei 2018 - 16:33   quote  deeplink  
Poeh poeh
Dat deed Clasie in zijn eentje beter.
En Kongolo, en....
van geil
 van geil - vrijdag 18 mei 2018 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Qua jeugdspelers pakken we veel

Dat was het.
JanM
 JanM - vrijdag 18 mei 2018 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 16:33 schreef van geil het volgende:
Poeh poeh
Dat deed Clasie in zijn eentje beter.
En Kongolo, en....
Zo kun je een discussie ook doodslaan natuurlijk ...

Iedereen weet dat we jarenlang eigenlijk alleen transfervrije, vaak al wat oudere spelers konden halen. Dan weet je dat Pellè-achtige voltreffers meer geluk dan wijsheid zijn. Desondanks een positief resultaat halen, inclusief ellende van je voorganger(s), is dan m.i. iig niet iets waarop je neergesabeld kunt worden, zeker niet als op spelers die jij hebt aangetrokken tot nu toe 'slechts' 2,6 miljoen is verloren.

En nogmaals, er zaten zeker spelers bij waarin ik het nooit heb zien zitten en verrassingen zijn uiterst zeldzaam bij MvG, maar de feiten liggen er ...
MMM
 MMM - vrijdag 18 mei 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 16:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Tot nu toe om precies te zijn een MIN van exact € 2,6 miljoen voor door MvG aangetrokken spelers!

Even alle feiten dan maar:

2018/19
Nelom 0,0 miljoen
Kramer - 1,5 miljoen
Gustafson - 0,5 miljoen

2017/18
Elia + 1,1 miljoen
Hahn + 0,5 miljoen
Hansson 0,0 miljoen

2016/17
Immers + 1,5 miljoen

2015/16
Te Vrede + 0,5 miljoen
Kazim 0,0 miljoen

2014/15
Pellè + 8,0 miljoen
Janmaat + 6,0 miljoen
Goossens 0,0 miljoen
Schaken 0,0 miljoen
Verhoek 0,0 miljoen
Vormer ?,? miljoen
Bakkal 0,0 miljoen
Fernandez 0,0 miljoen

2013/14
Leerdam 0,0 miljoen
Cissé - 3,5 miljoen NIET door MvG gekocht!
Singh - 0,6 miljoen
Mokotjo ?,? miljoen NIET door MvG gekocht!

2012/13
Vlaar + 1,3 miljoen NIET door MvG gekocht!
El Ahmadi - 2,2 miljoen NIET door MvG gekocht!

Dat is per saldo een PLUS van 10,7 miljoen, INCLUSIEF - 4,4 miljoen voor niet door MvG gekochte, maar wel verkochte spelers.

Natuurlijk gaan we nog geld toeleggen op Bilal en Vejinovic, maar Jones, Vermeer, Botteghin, Tapia, El Ahmadi, Toornstra en Boëtius zijn allemaal minimaal hetzelfde of iets meer waard als/dan wat ze gekost hebben, terwijl je voor Jørgensen en Berghuis bij een (eventuele) verkoop aanzienlijk meer zult ontvangen dan hun kostprijs.

Haps, St. Juste, Amrabat en Larsson zie ik verder gewoon blijven en ook die hebben m.i. de potentie om nog aanzienlijk beter en daarmee meer waard te worden en ook Ayoub kan bij een positieve doorontwikkeling bij ons nog best eens voor serieus geld worden doorverkocht in de toekomst.

Per saldo dus helemaal niet zo'n slechte score, zeker als je daarbij optelt dat MvG verder miljoenen heeft verdiend voor Feyenoord met de verkoop van Fer, Wijnaldum, Castaignos, Clasie, BMI, De Vrij, Clasie, Boëtius, Manu, Achahbar, Kongolo, Karsdorp en Woudenberg (60,9 miljoen bij elkaar).

Nogmaals, er valt genoeg aan te merken op MvG, maar als je puur naar de feiten kijkt heeft hij het zo gek nog niet gedaan sinds zijn komst in 2011!
Dankzij Pellè en Janmaat, vette hap dus.

En je noemt weer een hele lijst met namen waar we volgens jou weer mee gaan cashen, onzin
. Die lijst heb ik van de week al geplaatst en klopt gewoon, zie transfer Gustafson.

Hij heeft het gewoon slecht gedaan. Bakken met geld uitgegeven aan middelmaat en doordat hij Pellè en Janmaat goed verkocht heeft komt hij in de plus.
MMM
 MMM - vrijdag 18 mei 2018 - 19:53   quote  deeplink  
Je noemt ook allemaal jeugdspelers op. Daar kunnen we beter Varkenoord voor bedanken, voor het afleveren van goede jeugdspeler.

Als van Geel die niet had gehad, hadden we echt een probleem gehad. Omdat we het dan van zijn aankoopbeleid hadden moeten hebben. En dat is al jaren zwak

Varkenoord is de redding geweest, niet van Geel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 18 mei 2018 - 20:15   quote  deeplink  
pelle bracht 10 miljoen op. en er worden doorverkoop premies vergeten.
zoals pelle naar china. heeft feyenoord ook nog 1,5 miljoen voor gekregen.

voor de rest wat verwacht je nu echt van een failliete club als feyenoord destijds?
ze hadden geen andere keus en hoop dan de eigen jeugd.
gelukkig gaat het de goede kant op
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 mei 2018 - 21:14   quote  deeplink  
Ik verheug me echt op een hele zomer dit soort geratel.
van geil
 van geil - vrijdag 18 mei 2018 - 21:35   quote  deeplink  
Ik verheug me erop , laat alles doormailen naar mijn vakantie adressen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 mei 2018 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:
Ik verheug me echt op een hele zomer dit soort geratel.
Blij dat ik een nuchtere noordhollander ben.
Zoutvaatje klaar.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 mei 2018 - 07:34   quote  deeplink  
Voor een jong Ajax wat zo succesvol was, zijn er maar verdomd weinig geselecteerd bij jong oranje of oranje.
Idem PSV
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 mei 2018 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 19:53 schreef MMM het volgende:
Je noemt ook allemaal jeugdspelers op. Daar kunnen we beter Varkenoord voor bedanken, voor het afleveren van goede jeugdspeler.

Als van Geel die niet had gehad, hadden we echt een probleem gehad. Omdat we het dan van zijn aankoopbeleid hadden moeten hebben. En dat is al jaren zwak

Varkenoord is de redding geweest, niet van Geel
Hier heb je helemaal gelijk in.!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 mei 2018 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2018 - 07:34 schreef Stylzz het volgende:
Voor een jong Ajax wat zo succesvol was, zijn er maar verdomd weinig geselecteerd bij jong oranje of oranje.
Idem PSV
ja dat is wel opvallend.
van geil
 van geil - zaterdag 19 mei 2018 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 19:53 schreef MMM het volgende:
Je noemt ook allemaal jeugdspelers op. Daar kunnen we beter Varkenoord voor bedanken, voor het afleveren van goede jeugdspeler.

Als van Geel die niet had gehad, hadden we echt een probleem gehad. Omdat we het dan van zijn aankoopbeleid hadden moeten hebben. En dat is al jaren zwak

Varkenoord is de redding geweest, niet van Geel
Precies.
Al die aan en verkopen zonder jeugd heeft meer weg van een soort fooienpot.
van geil
 van geil - zaterdag 19 mei 2018 - 13:41   quote  deeplink  
Leuk topic kan dat zijn .
De fooienpot van van Geel.
ar
 ar - zaterdag 19 mei 2018 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 20:15 schreef igor korneev het volgende:
pelle bracht 10 miljoen op. en er worden doorverkoop premies vergeten.
zoals pelle naar china. heeft feyenoord ook nog 1,5 miljoen voor gekregen.

voor de rest wat verwacht je nu echt van een failliete club als feyenoord destijds?
ze hadden geen andere keus en hoop dan de eigen jeugd.
gelukkig gaat het de goede kant op
Dit dus.
ar
 ar - zaterdag 19 mei 2018 - 14:19   quote  deeplink  
Martin ♥
VVout
 VVout - zaterdag 19 mei 2018 - 14:31   quote  deeplink  
Krijg er een ♂ van...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 mei 2018 - 15:49   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/816178/kuyt-oordeelt-hard-over-teruggekeerde-bo-tius-dat-is-een-stap-terug-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord
SCF Leiden
 SCF Leiden - zaterdag 19 mei 2018 - 16:07   quote  deeplink  
Hij heeft gelijk....
VVout
 VVout - zaterdag 19 mei 2018 - 16:19   quote  deeplink  
Feyenoord kan zich niet vinden in diverse passages die zijn opgenomen in Het geloof in succes!
ar
 ar - zaterdag 19 mei 2018 - 16:31   quote  deeplink  
Die heeft gewoon 100% gelijk.
Wel bizar dat hij dat moet aangeven, terwijl de technische staf dat moet zien
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 19 mei 2018 - 16:33   quote  deeplink  
ja de waarheid kan hard zijn maar hij zegt dit niet voor niets, in de hoop dat ze er zich hopelijk iets van aantrekken en er naar handelen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 mei 2018 - 16:33   quote  deeplink  
Gio ziet alles.
Lekkere wijven, grote piemels, en is meneer Martin elke dag aan het vereren.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 19 mei 2018 - 17:02   quote  deeplink  
Kuyt kent hem, je moet Boëtius continu achter z'n vodden zitten want zelf doet ie het niet.
Als de concurrentie op zijn positie even wegvalt heb je er gelijk al helemaal niks aan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 mei 2018 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2018 - 16:07 schreef SCF Leiden het volgende:
Hij heeft gelijk....
Achteraf gezien 2 stappen terug zelfs ..
Met alle respect
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 mei 2018 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2018 - 16:31 schreef ar het volgende:
Die heeft gewoon 100% gelijk.
Wel bizar dat hij dat moet aangeven, terwijl de technische staf dat moet zien
Help dan met scouten man
MMM
 MMM - zaterdag 19 mei 2018 - 18:30   quote  deeplink  
Martin zal wel boos zijn
ar
 ar - zaterdag 19 mei 2018 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2018 - 17:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Help dan met scouten man
Als Bassie vertrekt, Villalba halen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 mei 2018 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2018 - 18:30 schreef MMM het volgende:
Martin zal wel boos zijn
En Martin had Kuyt graag het vak geleerd ,hahaha maar nu niet meer denk ik:,)
MMM
 MMM - zaterdag 19 mei 2018 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2018 - 19:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En Martin had Kuyt graag het vak geleerd ,hahaha maar nu niet meer denk ik:,)
Hahahaha
van geil
 van geil - zaterdag 19 mei 2018 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2018 - 19:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En Martin had Kuyt graag het vak geleerd ,hahaha maar nu niet meer denk ik:,)
Die heeft alles te leren van Kuyt en dadelijk v Persie.
De laatste 2 straks de ideale mix voor een nieuw technisch hart van Feyenoord.
Ik denk dat de sponsoren dan ook zelf gaan bellen om te investeren .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.1835539