BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 juli 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 13:58 schreef JanM het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/826056/-vitesse-troeft-feyenoord-af-en-heeft-hugely-talented-winger-bijna-binnen-.html

Alleen maar om even aan te geven dat niemand weet waar Feyenoord allemaal mee bezig is, buiten oud-spelers en Eredivisie-bekenden ...
dit bericht
Leon FR1908
stuur prive bericht
sinds 31-08-2008 , 48318 posts

Leon FR1908 - donderdag 05 juli 2018 - 10:31 edit quote deeplink
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 10:19 schreef MightyAce het volgende:
Weer een Amerikaan erbij. Die staan natuurlijk bekend om hun voetballers.
Ja 14 jaar en komt over uit Singapore om over 1,5 jaar te vertrekken naar Engeland
MMM
 MMM - donderdag 05 juli 2018 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 13:58 schreef JanM het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/826056/-vitesse-troeft-feyenoord-af-en-heeft-hugely-talented-winger-bijna-binnen-.html

Alleen maar om even aan te geven dat niemand weet waar Feyenoord allemaal mee bezig is, buiten oud-spelers en Eredivisie-bekenden ...
Als wij geruchten plaatsen is het niet waar en nu het een keer in Martin zijn voordeel spreekt is dit waar. Mooi.

Allnigeriasoccer.com, lekker betrouwbaar Jan!
van geil
 van geil - donderdag 05 juli 2018 - 16:11   quote  deeplink  
:)
En niet eens binnenhalen he, grootmacht Vitesse sloeg toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juli 2018 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 juli 2018 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 16:11 schreef van geil het volgende:
:)
En niet eens binnenhalen he, grootmacht Vitesse sloeg toe.
7 nieuwe spelers al fietstas
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 juli 2018 - 17:19   quote  deeplink  
Wordt dus weer niks
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 juli 2018 - 18:40   quote  deeplink  
Hahaha ja zoals elk jaar
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 05 juli 2018 - 19:43   quote  deeplink  
nou ik denk dat vitesse dit jaar mee gaat doen en bij de eerste 4 eindigt word de verrassing dit seizoen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 juli 2018 - 19:44   quote  deeplink  
Welnee
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 05 juli 2018 - 19:51   quote  deeplink  
ok we zullen zien .
maar janmaat terug halen ok maar niet voorde hoofdprijs en zelf spelers laten gaan voor de poedelprijs waar is van geel mee bezig jorgenson ook zeker laten gaan tegen elke prijs waar zijn ze potverdikkemme mee bezig zou WILLEM zeggen.
MMM
 MMM - vrijdag 06 juli 2018 - 08:18   quote  deeplink  
Leg jij de transfersom van El Ahmadi zelf even neer Martin?

Dank.
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2018 - 09:13   quote  deeplink  
Ik zei al , de trend is zo sterk , dat het bijna beleid lijkt.
Dure spelers halen , en voor noppes of een fooi laten vertrekken.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 06 juli 2018 - 12:00   quote  deeplink  
Karim is voor 0.6 miljoen gehaald.
Hij heeft al langer, vorig seizoen al, aangegeven graag nog eens in het buitenland te spelen. wie weet hebben ze dit zo afgesproken als hij nog een jaar door ging dat hij transfervrij mag vertrekken, puur vanwege zijn bewezen diensten. Dat heet iemand wat gunnen.
Bovendien als van geel Clasie terug haalt, doet hij dat niet voor de 10 miljoen die Feyenoord destijds voor hem heeft gekregen. en streep je het kleine verlies wat je hebt van 4 jaar Karim meer dan weg.
Van Geel blijft maar knaken voor ons pakken, wat een held!
En als van Geel Jorgenson had laten gaan van de winter, werd hij door onze fantastische Hoolies in zijn tuin opgezocht en was de 4e plaats van dit jaar helemaal van Geel's schuld geweest omdat we met jorgenson dan wel hoger hadden geeindigd. Jorgenson heeft zichzelf gewoon uit de kijker gespeeld en is niet professioneel omgegaan met de afgeketste transfer.
MMM
 MMM - vrijdag 06 juli 2018 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 12:00 schreef igor korneev het volgende:
Karim is voor 0.6 miljoen gehaald.
Hij heeft al langer, vorig seizoen al, aangegeven graag nog eens in het buitenland te spelen. wie weet hebben ze dit zo afgesproken als hij nog een jaar door ging dat hij transfervrij mag vertrekken, puur vanwege zijn bewezen diensten. Dat heet iemand wat gunnen.
Bovendien als van geel Clasie terug haalt, doet hij dat niet voor de 10 miljoen die Feyenoord destijds voor hem heeft gekregen. en streep je het kleine verlies wat je hebt van 4 jaar Karim meer dan weg.
Van Geel blijft maar knaken voor ons pakken, wat een held!
En als van Geel Jorgenson had laten gaan van de winter, werd hij door onze fantastische Hoolies in zijn tuin opgezocht en was de 4e plaats van dit jaar helemaal van Geel's schuld geweest omdat we met jorgenson dan wel hoger hadden geeindigd. Jorgenson heeft zichzelf gewoon uit de kijker gespeeld en is niet professioneel omgegaan met de afgeketste transfer.
Lekker stukje weer Martin.

Groetjes aan Annet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 12:14   quote  deeplink  
En toch heeft hij gelijk
MMM
 MMM - vrijdag 06 juli 2018 - 12:17   quote  deeplink  
Totaal niet. Bijna het hele stuk bestaat uit flauwekul.

Iemand wat gunnen doen ze bij de amateurs in de 5e divisie. Dit is verdomme een club die elke cent hard nodig heeft omdat deze waardeloze TD met geld gestrooid heeft voor middelmatige flut spelers die niets toevoegen.

We moeten eerst verkopen voordat we kunnen kopen en dan doen we El Ahmadi gratis weg. Al had je maar 4 ton gevangen, beter iets dan niets.

En dan het slappe verhaal dat hij Clasie niet terughaalt voor de prijs die hij destijds ving. Nee, gek he als iemand al jaren niet meer een bepaald niveau haalt.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 06 juli 2018 - 12:28   quote  deeplink  
Jullie als supporters zijn bijna flauwekul.
Jaar in jaar uit zeiken op wanbeleid van een TD die het gewoon prima doet.
Als Daf of Philips als bedrijf zijnde bijna failliet is, een nieuwe topman krijgt, van de bank nog 1 keertje centjes krijgt om er nog 1 fiscaal jaar er nog van rond te komen en wat mee te doen, zal menig belegger erg nerveus worden en er geen vertrouwen meer in hebben.
Maar wat nu??!! deze TD heeft met die laatste centjes ineens weer successen geboekt en dat nagenoeg zonder kapitaal.
En ik sta paf! hij heeft ook nog van min 50 miljoen een plus 50 miljoen gemaakt in een supertijd.
Ja dan doe je het echt heel slecht hoor Geile en MMM, stelletje fopneuzen.
Volgens mij zijn jullie een stel undercover ajacieden.
Valt me op hoe jullie altijd de beste mensen van Feyenoord afbranden, dus kan bijna niet anders. Elk klein dingetje van van Geel blazen jullie op.
kijk onder aan de fiscale streep en op de ranglijst, dat is voldoende om te beseffen dat het goed gaat onder zijn bewind.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 12:17 schreef MMM het volgende:
Totaal niet. Bijna het hele stuk bestaat uit flauwekul.

Iemand wat gunnen doen ze bij de amateurs in de 5e divisie. Dit is verdomme een club die elke cent hard nodig heeft omdat deze waardeloze TD met geld gestrooid heeft voor middelmatige flut spelers die niets toevoegen.

We moeten eerst verkopen voordat we kunnen kopen en dan doen we El Ahmadi gratis weg. Al had je maar 4 ton gevangen, beter iets dan niets.

En dan het slappe verhaal dat hij Clasie niet terughaalt voor de prijs die hij destijds ving. Nee, gek he als iemand al jaren niet meer een bepaald niveau haalt.
Dat laatste helemaal mee eens.
Maar Karim kwam terug in een tijd dat Feyenoord ervaring nodig had.
Karim hoefde niet weg bij Everton en verdiende een miljoenensalaris.
De afspraak zal dan heus wel geweest zijn dat als hij terug komt zoveel
moet inleveren ,dat als hij een mooie transfer zou kunnen maken na zoveel jaar
dat transfervrij zou zijn.
We hadden geen geld dus dan zijn dit soort dealtjes mooi voor beide partijen.

En wat betreft Jørgensen ,ik geloof dat alleen van Geil schreef dat Feyenoord
die 17 miljoen had moeten pakken.
De meeste hadden gek geworden als Feyenoord die "fooi" had aangepakt.

Ben verders geen van Geel fan ,dat weet je maat.
JanM
 JanM - vrijdag 06 juli 2018 - 12:37   quote  deeplink  
In de ogen van sommigen doet MvG het niet goed of hij doet het fout … Zal ongetwijfeld part of the deal geweest zijn met El Ahmadi en afspraak is afspraak. Mede dankzij hem hebben we de afgelopen seizoenen weer prijzen gepakt!

Dat MvG Jørgensen afgelopen winter niet wilde laten gaan vind ik absoluut te rechtvaardigen. Dat hij nu alsnog weg wil en we er minder voor krijgen dan toen geboden is, is zonde, maar m.i. is het veel te makkelijk om dat nu in de schoenen van MvG te schuiven. Die heeft helaas ook geen glazen bol! En voorlopig is 'ie nog niet weg, dus eerst maar eens afwachten wat de transfersom nu wordt lijkt mij!
MMM
 MMM - vrijdag 06 juli 2018 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 12:28 schreef igor korneev het volgende:
Jullie als supporters zijn bijna flauwekul.
Jaar in jaar uit zeiken op wanbeleid van een TD die het gewoon prima doet.
Als Daf of Philips als bedrijf zijnde bijna failliet is, een nieuwe topman krijgt, van de bank nog 1 keertje centjes krijgt om er nog 1 fiscaal jaar er nog van rond te komen en wat mee te doen, zal menig belegger erg nerveus worden en er geen vertrouwen meer in hebben.
Maar wat nu??!! deze TD heeft met die laatste centjes ineens weer successen geboekt en dat nagenoeg zonder kapitaal.
En ik sta paf! hij heeft ook nog van min 50 miljoen een plus 50 miljoen gemaakt in een supertijd.
Ja dan doe je het echt heel slecht hoor Geile en MMM, stelletje fopneuzen.
Volgens mij zijn jullie een stel undercover ajacieden.
Valt me op hoe jullie altijd de beste mensen van Feyenoord afbranden, dus kan bijna niet anders. Elk klein dingetje van van Geel blazen jullie op.
kijk onder aan de fiscale streep en op de ranglijst, dat is voldoende om te beseffen dat het goed gaat onder zijn bewind.
Knap hoor jeugdspelers verpatsen voor veel geld, thanks Varkenoord. Nu zijn eigen zooi eens met veel winst verkopen

'Succes zonder kapitaal'? Niet bekend met de miljoenen uitgaven?

En het ging afgelopen seizoen inderdaad prima met zijn aankopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 06 juli 2018 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 15:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Knap hoor jeugdspelers verpatsen voor veel geld, thanks Varkenoord. Nu zijn eigen zooi eens met veel winst verkopen

'Succes zonder kapitaal'? Niet bekend met de miljoenen uitgaven?

En het ging afgelopen seizoen inderdaad prima met zijn aankopen.
ja inderdaad, hij heeft ze mooi nieuwe contracten gegeven en zo lang mogelijk vast gehouden als kon. zodat spelers voor een fatsoenlijk bedrag vertrokken.
ook heeft hij er mooie doorverkoop percentages op afgedwongen. zaken die hier nog al eens vergeten worden bij berekeningen.

Eigenlijk is het heel simpel, de tijd voor van geel was feyenoord een club geworden zonder kapitaal,op de rand van de afgrond. na zijn tijd steeds meer kapitaal plus sportieve successen. Ook nu nog houd dit aan. Nee niet alles slaagt maar nogmaals, onder aan de streep word Feyenoord steeds rijker, daar kun je als supporter van een club toch alleen maar achter staan?

En wat ik schreef over Clasie slaat nergens op? Is deze kerel ondanks dat hij in engeland niet geslaagd is ineens al zijn kunsten kwijt? Ik heb er en goed gevoel bij dat hij gewoon zijn oude niveau haalt bij Feyenoord en dat was voor ons een prima speler.
Dus als je zo'n speler terug kan halen voor misschien wel de helft is dat zeker wel een winst. Ook weet ik zeker dat hij zich 100% gaat geven.
Door een spelers als Karim af en toe wat te gunnen krijg je ook een sfeer dat spelers graag voor Feyenoord spelen, wat zorgt voor warmte en die warmte word weer omgezet in betere deals en prestaties.
Zoals Clasie nu al een fors deel van zijn salaris in wil leveren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door igor korneev --
MMM
 MMM - vrijdag 06 juli 2018 - 17:03   quote  deeplink  
Een TD die zijn eigen, aangetrokken spelers dik verkoopt is ook wel fijn toch? Jeugdspelers, daar dank ik Varkenoord voor.

Steeds rijker? Daarom nu pas eerst verkopen voordat er gekocht kan worden?

Verhaal Clasie is toch simpel? Jij zegt dat van Geel hem niet zal halen voor de prijs waarvoor hij verkocht is. Dat is toch logisch als iemand jaren niet presteert, tuurlijk daalt de prijs dan. En dan nog vraag ik me af of je hem moet halen. En waarom weer een oude bekende die al jaren stil staat. Wederom: waar is zijn netwerk?

Janmaat zie ik wel zitten, heeft genoeg gespeeld in de PL
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 06 juli 2018 - 17:26   quote  deeplink  
Varkenoord verdient ook lof, net als de man die mensen op varkenoord contracten aanbied.

Van Geel is altijd een knakenpoetser en voorzichtig, verkoopt liever iemand voordat hij koopt. Hij weet ook dat Feyenoord na al die ellende nog niet instaat is mooie netwerk dealtjes met Braziliaanse wonderkinderen af te sluiten. En speelt graag op safe, safe is bv. inderdaad een janmaat en een clasie. en als clasie bij ons weer 2 jaar goed voetbal speelt kan hij alsnog weer terug naar het buitenland voor een hoger bedrag. Niet elke bankzitter is waardeloos in een hoge competitie. Die gasten scharrelen elk talentje eruit en zien het als durfinvesteringen. ze alvast binnen harken voordat ze echt doorbreken en te duur worden. uiteraard gaan ze het niet allemaal halen en worden die later verkocht of gedumpt. pelle kon er ook geen hout van in het buitenland, werd gedumpt, zag zijn kans schoon bij Feyenoord en vertrok weer als respectabele speler.zo kan het ook gaan
MMM
 MMM - vrijdag 06 juli 2018 - 17:43   quote  deeplink  
Clasie wilt niet meer naar het buitenland. Dus die gaat niet snel meer weg mocht hij komen.

Pellè is 1 van de weinige uitzonderingen.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 06 juli 2018 - 17:59   quote  deeplink  
er is gewoon te weinig reden om deze TD weg te willen hebben, gezien de financiële en sportieve resultaten.
Ik snap de frustratie echt niet richting van Geel. Iedereen heeft een andere visie, dat is niet erg en mag best kritisch over gesproken worden op dit forum.
Maar hem weg willen hebben kan ik niet bij. Mede door hem beleven we nu zulke goede jaren. Feyenoord is hersteld, van de ondergang gered. weer top 3 waardig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 18:07   quote  deeplink  
Ik heb zojuist gelezen dat het happy hour is bij Feyenoord.
Uitverkoop bij Feyenoord ..
ACTIE!! SALE!!
Nu Nicolai Jørgensen in de aanbieding ..40%off

Feyenoord meestal verrassend altijd voordeliggg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door Leon FR1908 --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 06 juli 2018 - 18:40   quote  deeplink  
ik word ook waardeloos op mn werk als ik mijn koppie laat hangen
VVout
 VVout - vrijdag 06 juli 2018 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 18:40 schreef igor korneev het volgende:
ik word ook waardeloos op mn werk als ik mijn koppie laat hangen
Dat zegt mijn wijfie ook, kom op laat je koppie niet hangen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 19:01   quote  deeplink  
Hahaha
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 06 juli 2018 - 19:10   quote  deeplink  
whahaa :)
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2018 - 19:13   quote  deeplink  
Ook hier, watertekort.
VVout
 VVout - vrijdag 06 juli 2018 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 19:13 schreef van geil het volgende:
Ook hier, watertekort.
Ghéhé, dan moeten we maar aan het bier.
ar
 ar - vrijdag 06 juli 2018 - 19:37   quote  deeplink  
Bierrrrrrrr
ar
 ar - vrijdag 06 juli 2018 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 17:59 schreef igor korneev het volgende:
er is gewoon te weinig reden om deze TD weg te willen hebben, gezien de financiële en sportieve resultaten.
Ik snap de frustratie echt niet richting van Geel. Iedereen heeft een andere visie, dat is niet erg en mag best kritisch over gesproken worden op dit forum.
Maar hem weg willen hebben kan ik niet bij. Mede door hem beleven we nu zulke goede jaren. Feyenoord is hersteld, van de ondergang gered. weer top 3 waardig.
Wel prettig om eens wat positiefs te lezen.
Bedankt Igor.
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2018 - 19:50   quote  deeplink  
Je bent een vriendelijke man , Ar .
ar
 ar - vrijdag 06 juli 2018 - 20:13   quote  deeplink  
Tis wel waar.
80% hier is Van Geel afbranden, maar hij is medeverantwoordelijk voor het herstel.
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2018 - 20:15   quote  deeplink  
Dat mag jij vinden .
Ik zie geen herstel , maar stilstand en teruggang .
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 juli 2018 - 21:17   quote  deeplink  
Dat is de leeftijd.
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2018 - 21:25   quote  deeplink  
Inderdaad , verstand komt met de jaren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 juli 2018 - 21:26   quote  deeplink  
Vroeger was alles beter.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 juli 2018 - 22:52   quote  deeplink  
Zo, dat was weer effe lachen.
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2018 - 23:01   quote  deeplink  
Het duurde even .
Maar het is inderdaad lachwekkend hoe deze clown wordt verdedigd .
Er worden science fiction bedragen genoemd ter verdediging in aankomende transfers voor Jorgensen , Tapia en El.
En als dat dan even anders loopt , begrijpelijke gok, pech , en goodwill.
Dat is echt cabaret .
We bulken van het geld, maar er worden wel leningen en een hypotheek afgesloten.
Ook daar , geweldige Belgen mop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:
Vroeger was alles beter.
Veel dingen wel en veel dingen niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 juli 2018 - 23:02   quote  deeplink  
Ik vind eigenlijk alles wat hier de afgelopen tijd neergezet wordt onzin.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 23:02 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind eigenlijk alles wat hier de afgelopen tijd neergezet wordt onzin.
Dan moet je eens stoppen met schrijven hahahaha
ar
 ar - vrijdag 06 juli 2018 - 23:05   quote  deeplink  
Hahahaha
Leon is wakker hoor
Manmanman
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 23:05 schreef ar het volgende:
Hahahaha
Leon is wakker hoor
Manmanman
Meestal 1 uur in het halfjaar ,en dit is het moment ;)
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2018 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 23:05 schreef ar het volgende:
Hahahaha
Leon is wakker hoor
Manmanman
Hou jij ook eens op met schrijven !
:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 23:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Hou jij ook eens op met schrijven !
:)
Niet grappig
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2018 - 23:09   quote  deeplink  
Nou en of
hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 23:09   quote  deeplink  
Hahaha :(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.1861879