BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zeg maar psv kampioen dit jaar ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 00:55   quote  deeplink  
met de aankopen van de laatste dagen gaan we daar kampioen mee worden.heb gemengde gevoelens heb er vertouwen maar ook weer niet met rutte. je kan nog zo goeden spelers hebben maar als je niet kan motiveren wordt het moeilijk.
R!ck
 R!ck - vrijdag 01 juli 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Wel mooie aankopen gedaan, dus grote kans op titelstrijd. Word weer een jaar lang de afgelopen top 3 dit jaar in de top 3 geloof ik. Ik verwacht de andere ploegen te erg verzwakt (op Psv, Ajax en Fc Twente na)!
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Objectief gezien denk ik dat het een redelijk close battle gaat worden.

Ik ben heel benieuwd naar de Boer en wat hij kan nu hij een volledige voorbereiding heeft gedaan met de ploeg. Mocht Ajax het positie spel gaan spelen dat de Boer voor ogen heeft wordt Ajax kampioen, lukt dat niet voor de volle 100%, dan wordt het een strakke strijd. Ook Adriaanse gaat veel uit Twente kunnen haln verwacht ik..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 17:53   quote  deeplink  
laatste jaren is wel gebleken dat je zelfs op de slotdag nog niet weet wie het wordt. en ze praten wel over micky mouse league mr t is wel bizar spannend
lereeeen
 lereeeen - vrijdag 01 juli 2011 - 18:43   quote  deeplink  
ik denk dat jullie over 2 á 3 jaar eindelijk kampioen weer zijn ,
Ik denk dat het tussen Ajax en Twente weer gaat worden. Psv moet maar eerst van Rutten afzien te komen.Psv heeft de laaste 2 seizoen vergooit ik dacht echt dat ze wel weer kampioen werden maar het lijkt wel alsof de laaste wedstrijden fout gaan.Zag je dit seizoen en dat jaar dáárvoor. Ik hoop wel dat het meer goals worden gemaakt volgend jaar. En niet meer van die 1-0 overwinnen .(wat psv en twente latijd heeft).
Hoe jullie kampioen kunnen worden is met vies spel zoals die kut barbie,
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:43 schreef lereeeen het volgende:
ik denk dat jullie over 2 á 3 jaar eindelijk kampioen weer zijn ,
Ik denk dat het tussen Ajax en Twente weer gaat worden. Psv moet maar eerst van Rutten afzien te komen.Psv heeft de laaste 2 seizoen vergooit ik dacht echt dat ze wel weer kampioen werden maar het lijkt wel alsof de laaste wedstrijden fout gaan.Zag je dit seizoen en dat jaar dáárvoor. Ik hoop wel dat het meer goals worden gemaakt volgend jaar. En niet meer van die 1-0 overwinnen .(wat psv en twente latijd heeft).
Hoe jullie kampioen kunnen worden is met vies spel zoals die kut barbie,
dan snap jij niet veel van voetbal sorry jullie en twente worden er alleen maar zwakker op
we deden vorig jaar almee maar wegens tegenvallers zijn we het dit jaar niet geworden helaas. ten tweede zijn we er veel sterker op geworden we zullen zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door eindhovenpsv1 --
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:43 schreef lereeeen het volgende:
ik denk dat jullie over 2 á 3 jaar eindelijk kampioen weer zijn ,
Ik denk dat het tussen Ajax en Twente weer gaat worden. Psv moet maar eerst van Rutten afzien te komen.Psv heeft de laaste 2 seizoen vergooit ik dacht echt dat ze wel weer kampioen werden maar het lijkt wel alsof de laaste wedstrijden fout gaan.Zag je dit seizoen en dat jaar dáárvoor. Ik hoop wel dat het meer goals worden gemaakt volgend jaar. En niet meer van die 1-0 overwinnen .(wat psv en twente latijd heeft).
Hoe jullie kampioen kunnen worden is met vies spel zoals die kut barbie,
klootzakken als die barbie heb je nodig , suarez kon er ook wat van mr dat zijn spelers die alles doen om te winnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door infamous psv --
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 03 juli 2011 - 21:38   quote  deeplink  
infamous psv jij moet nie zo dom lulen ik weet zo al 2 verschillen
1 toivonen kan nie voetballen en suarez is gewoon un topper
2 toivonen is gewoon handtastelijk want hy kan nie van un tegen stander afblijven en suarez speelde het gewoon zo dat die verdediger flipte
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 juli 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 21:38 schreef amsterdam123 het volgende:
infamous psv jij moet nie zo dom lulen ik weet zo al 2 verschillen
1 toivonen kan nie voetballen en suarez is gewoon un topper
2 toivonen is gewoon handtastelijk want hy kan nie van un tegen stander afblijven en suarez speelde het gewoon zo dat die verdediger flipte
Misschien kan je hem bellen voor n leuke avond
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 03 juli 2011 - 21:47   quote  deeplink  
infamous psv jij bent zen hol maatje
john doe
 john doe - zondag 03 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 21:38 schreef amsterdam123 het volgende:
infamous psv jij moet nie zo dom lulen ik weet zo al 2 verschillen
1 toivonen kan nie voetballen en suarez is gewoon un topper
2 toivonen is gewoon handtastelijk want hy kan nie van un tegen stander afblijven en suarez speelde het gewoon zo dat die verdediger flipte
miss moet jij is beter kijken naar de spelers waar jij het net over heb gehad want
toivonen is gewoon een goede voetballer en scoort ook nog best veel voor een middenvelder.
wat suarez betreft hij maakt veel goals maar das dan ook het enigste als je kijk hoeveel kansen hij verpruts als tie in de spits staat, staat hij nooit goed, dus miss moet jij je ajax bril ff afzetten en een beetje realistische worden als je dat kan teminste
Bootjuhh
 Bootjuhh - zondag 03 juli 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:43 schreef lereeeen het volgende:
ik denk dat jullie over 2 á 3 jaar eindelijk kampioen weer zijn ,
Ik denk dat het tussen Ajax en Twente weer gaat worden. Psv moet maar eerst van Rutten afzien te komen.Psv heeft de laaste 2 seizoen vergooit ik dacht echt dat ze wel weer kampioen werden maar het lijkt wel alsof de laaste wedstrijden fout gaan.Zag je dit seizoen en dat jaar dáárvoor. Ik hoop wel dat het meer goals worden gemaakt volgend jaar. En niet meer van die 1-0 overwinnen .(wat psv en twente latijd heeft).
Hoe jullie kampioen kunnen worden is met vies spel zoals die kut barbie,
Raar ik dacht toch echt dat psv het beste doelsaldo had.
Bootjuhh
 Bootjuhh - zondag 03 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 21:38 schreef amsterdam123 het volgende:
infamous psv jij moet nie zo dom lulen ik weet zo al 2 verschillen
1 toivonen kan nie voetballen en suarez is gewoon un topper
2 toivonen is gewoon handtastelijk want hy kan nie van un tegen stander afblijven en suarez speelde het gewoon zo dat die verdediger flipte
Dat de tegenstander flipte. Je moest ze eens horen toen Toivonen hetzelfde deed tegen NAC, wat is het verschil? Behalve dan dat de een een beetje lomp springt en de ander als een hond iemand probeert te bijten?
psv de beste
 psv de beste - maandag 04 juli 2011 - 01:03   quote  deeplink  
als reis niet geblesseerd was waren we al lang kampioen geworden maar nou waren we 2 spelers in 1 klap kwijt afellay en reis ja dan had rutten ook niet veel dit waren de spelers die het deden voor de helft en we konden nog op het laast moment kampioen worden maar feyenoord of tewel meer wijnaldum deed ons de das om en laat nou net zien dat wijnaldum bij ons komt had hij het niet gedaan waren we kampioen geweest en had wijnaldum champions leage gespeeld want er was al sprake van dat ze keken naar wijnaldum anders was 020 niet kampioen geworden nu dit jaar hebben we al drie aanwinsten die het ook kunnen en misschien reis weer
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 04 juli 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:09 schreef john doe het volgende:

[..]

miss moet jij is beter kijken naar de spelers waar jij het net over heb gehad want
toivonen is gewoon een goede voetballer en scoort ook nog best veel voor een middenvelder.
wat suarez betreft hij maakt veel goals maar das dan ook het enigste als je kijk hoeveel kansen hij verpruts als tie in de spits staat, staat hij nooit goed, dus miss moet jij je ajax bril ff afzetten en een beetje realistische worden als je dat kan teminste
uuuuu ik weet nie hoor maar julie hebben geen voor ronde cl door toivonen dus zet jij is die psv bril en doe is eerlijk en suarez is gewoon un top speller en hy heeft nooit belanrijke doelpunte laate liggen en toivone wel dus doe je huiswerk eerst is goed voor dat je gaat lopen liegen
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 04 juli 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 01:03 schreef psv de beste het volgende:
als reis niet geblesseerd was waren we al lang kampioen geworden maar nou waren we 2 spelers in 1 klap kwijt afellay en reis ja dan had rutten ook niet veel dit waren de spelers die het deden voor de helft en we konden nog op het laast moment kampioen worden maar feyenoord of tewel meer wijnaldum deed ons de das om en laat nou net zien dat wijnaldum bij ons komt had hij het niet gedaan waren we kampioen geweest en had wijnaldum champions leage gespeeld want er was al sprake van dat ze keken naar wijnaldum anders was 020 niet kampioen geworden nu dit jaar hebben we al drie aanwinsten die het ook kunnen en misschien reis weer
hahaha ik vind dat zon gejank he ja wu waaren die en die kwijt en die ajax raakte saurez kwijt maar ajax is gewoon kampioen geworden door dat anderen spellers op stonden
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 04 juli 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 23:07 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Raar ik dacht toch echt dat psv het beste doelsaldo had.
ja iederen kan un goed doel saldo hallen door un tegenstander eerst un rooden kaart aan te naaien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door amsterdam123 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 juli 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 13:09 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

uuuuu ik weet nie hoor maar julie hebben geen voor ronde cl door toivonen dus zet jij is die psv bril en doe is eerlijk en suarez is gewoon un top speller en hy heeft nooit belanrijke doelpunte laate liggen en toivone wel dus doe je huiswerk eerst is goed voor dat je gaat lopen liegen
Dude ook jij: Praat met leestekens! En let een beetje op je spelling.. Spelfoutjes zijn ok, maar dit is gewoon erg..
infamous psv
 infamous psv - maandag 04 juli 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 14:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dude ook jij: Praat met leestekens! En let een beetje op je spelling.. Spelfoutjes zijn ok, maar dit is gewoon erg..
Boete!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 juli 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 21:48 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Boete!!
Idd!
Nee, maar echt dit was nog erger als jouw spelling + grammatica.. Is gewoon amper te lezen..
infamous psv
 infamous psv - maandag 04 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Idd!
Nee, maar echt dit was nog erger als jouw spelling + grammatica.. Is gewoon amper te lezen..
Dacht dat t niet mogelijk was
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 juli 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:50 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dacht dat t niet mogelijk was
Whaha ;)
john doe
 john doe - dinsdag 05 juli 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 13:09 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

uuuuu ik weet nie hoor maar julie hebben geen voor ronde cl door toivonen dus zet jij is die psv bril en doe is eerlijk en suarez is gewoon un top speller en hy heeft nooit belanrijke doelpunte laate liggen en toivone wel dus doe je huiswerk eerst is goed voor dat je gaat lopen liegen
KANSEN VERPURSTEN DEED SUAREZ CKR WEL. IK ZEG OOK NIET DAT HET CRUSIALE DOEPUNTEN ZOUDEN ZIJN MAAR TOCH.
EN TOIVONEN HEEFT PSV EEN PAAR KEER MET ZIJN DOELPUNTEN DOOR DE EL GEHOLPEN DUS MISS MOET JIJ JE HUISWERK BETER DOEN DENK IK.EN EERLIJK OVER SUAREZ WAS IK CKR

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door john doe --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 05 juli 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 16:49 schreef john doe het volgende:

[..]

KANSEN VERPURSTEN DEED SUAREZ CKR WEL. IK ZEG OOK NIET DAT HET CRUSIALE DOEPUNTEN ZOUDEN ZIJN MAAR TOCH.
EN TOIVONEN HEEFT PSV EEN PAAR KEER MET ZIJN DOELPUNTEN DOOR DE EL GEHOLPEN DUS MISS MOET JIJ JE HUISWERK BETER DOEN DENK IK.EN EERLIJK OVER SUAREZ WAS IK CKR
Caps Lock probleempje?

1292349039-920.jpg
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 05 juli 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 19:04 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Caps Lock probleempje?

[ afbeelding ]
Denk dat je de spellingcontrole mr beter kan staken , forum vol met analfabeten hahah. Spreek uit ervaring haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door infamous psv --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 05 juli 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:59 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Denk dat je de spellingcontrole mr beter kan staken , forum vol met analfabeten hahah. Spreek uit ervaring haha
Tsja I know.. Succes dan maar voor de anderen die hier serieus op in willen gaan :P
Brandje
 Brandje - woensdag 06 juli 2011 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:06 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dan snap jij niet veel van voetbal sorry jullie en twente worden er alleen maar zwakker op
we deden vorig jaar almee maar wegens tegenvallers zijn we het dit jaar niet geworden helaas. ten tweede zijn we er veel sterker op geworden we zullen zien
Veel sterker??? Hoe kom je aan die wijsheid?! Mertens is toch echt minder dan Dsudzak dus daar ga je er al op achteruit. Strootman vs Eneglaar maakt ik mijn ogen ook niet veel uit en Wijnaldum moet de nieuwe tien worden bij jullie terwijl Toivonen het daar prima deed op die plaats. Dus Toivonen gaan naar de spits waar hij niks anders gedaan heeft dan falen of hij wordt verkocht.
Ik begrijp best dat je blij wordt van de namen maar dat veel sterker worden moet ik nog zien!!
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 06 juli 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Veel sterker??? Hoe kom je aan die wijsheid?! Mertens is toch echt minder dan Dsudzak dus daar ga je er al op achteruit. Strootman vs Eneglaar maakt ik mijn ogen ook niet veel uit en Wijnaldum moet de nieuwe tien worden bij jullie terwijl Toivonen het daar prima deed op die plaats. Dus Toivonen gaan naar de spits waar hij niks anders gedaan heeft dan falen of hij wordt verkocht.
Ik begrijp best dat je blij wordt van de namen maar dat veel sterker worden moet ik nog zien!!
Mertens is een handenbinder, iemand die continu de bal wil hebben en zijn tegenstander opzoekt. Dzsudzsák had zeker het afgelopen seizoen een hoog rendement, maar hij onttrok zich ook vaak aan het spel. Hij was meer een momentenvoetballer. iemand die je een tijd niet zag en dan ineens een actie had. Ik hou voor die positie meer van het type Mertens. Die drukken meer hun stempel op het spelletje. Voor mij is dit dus geen achteruitgang, maar anders. Het inleveren van doelpunten zal gecompenseerd worden door de spits die Berg moet vervangen. Op die positie gaat PSV sowieso vooruit ongeacht wie ze halen.

Strootman vs Engelaar is een wereld van verschil. Ik vraag me af of jij wedstrijden van PSV hebt gekeken. Engelaar kan echt niet meer. Ik heb mensen gesproken die gisteren naar de oefenwedstrijd zijn geweest. Zelfs tegen amateurs maakte Engelaar een zwakke indruk. Ballen inleveren. 2de helft toen hij er niet meer bij was, begon PSV leuk te voetballen. Engelaar kan het niet meer opbrengen om voor PSV te spelen, dat kon je vorig seizoen ook al merken.

Wijnaldum is inderdaad voor 10 gehaald, maar dat wil niet zeggen dat Toivonen verkocht moet worden of naar de spits gaat. Als je voor de titel wil gaan, dan moet je ook een sterke bank hebben. Laat ze het maar uitvechten. Mocht Toivonen alsnog vertrekken, dan zal er wel een vervanger gehaald worden.

Waar niemand het over heeft is Ibrahim Rabiu. Transfervrij gekomen. Een van de grootste Nigeriaanse talenten. Wat een speler. Mooie behendige dribbelaar met overzicht en een goede individuele actie. Ik sluit niet uit dat hij één van de aankopen of Lens uit de basis zal spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door PSVMocro --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juli 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 10:40 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Mertens is een handenbinder, iemand die continu de bal wil hebben en zijn tegenstander opzoekt. Dzsudzsák had zeker het afgelopen seizoen een hoog rendement, maar hij onttrok zich ook vaak aan het spel. Hij was meer een momentenvoetballer. iemand die je een tijd niet zag en dan ineens een actie had. Ik hou voor die positie meer van het type Mertens. Die drukken meer hun stempel op het spelletje. Voor mij is dit dus geen achteruitgang, maar anders. Het inleveren van doelpunten zal gecompenseerd worden door de spits die Berg moet vervangen. Op die positie gaat PSV sowieso vooruit ongeacht wie ze halen.

Strootman vs Engelaar is een wereld van verschil. Ik vraag me af of jij wedstrijden van PSV hebt gekeken. Engelaar kan echt niet meer. Ik heb mensen gesproken die gisteren naar de oefenwedstrijd zijn geweest. Zelfs tegen amateurs maakte Engelaar een zwakke indruk. Ballen inleveren. 2de helft toen hij er niet meer bij was, begon PSV leuk te voetballen. Engelaar kan het niet meer opbrengen om voor PSV te spelen, dat kon je vorig seizoen ook al merken.

Wijnaldum is inderdaad voor 10 gehaald, maar dat wil niet zeggen dat Toivonen verkocht moet worden of naar de spits gaat. Als je voor de titel wil gaan, dan moet je ook een sterke bank hebben. Laat ze het maar uitvechten. Mocht Toivonen alsnog vertrekken, dan zal er wel een vervanger gehaald worden.

Waar niemand het over heeft is Ibrahim Rabiu. Transfervrij gekomen. Een van de grootste Nigeriaanse talenten. Wat een speler. Mooie behendige dribbelaar met overzicht en een goede individuele actie. Ik sluit niet uit dat hij één van de aankopen of Lens uit de basis zal spelen.
Hoop ook dat Ibrahim gaat knallen
amsterdam123
 amsterdam123 - woensdag 06 juli 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 16:49 schreef john doe het volgende:

[..]

KANSEN VERPURSTEN DEED SUAREZ CKR WEL. IK ZEG OOK NIET DAT HET CRUSIALE DOEPUNTEN ZOUDEN ZIJN MAAR TOCH.
EN TOIVONEN HEEFT PSV EEN PAAR KEER MET ZIJN DOELPUNTEN DOOR DE EL GEHOLPEN DUS MISS MOET JIJ JE HUISWERK BETER DOEN DENK IK.EN EERLIJK OVER SUAREZ WAS IK CKR
ja met doelpunte die nooit hadden mogen telle en nog wa suarez is top klasse en toivonen kan nie eens zonder iemand aan te raaken un doelpunt maaken dus zet die psv bril af en wees eerlijk
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juli 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:35 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

ja met doelpunte die nooit hadden mogen telle en nog wa suarez is top klasse en toivonen kan nie eens zonder iemand aan te raaken un doelpunt maaken dus zet die psv bril af en wees eerlijk
Herhaling!!!!
amsterdam123
 amsterdam123 - woensdag 06 juli 2011 - 23:38   quote  deeplink  
wat zou ik blij zijn he als de helft van je spellers jeugt moet zijn want dan is psv mooi de lul
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 07 juli 2011 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:38 schreef amsterdam123 het volgende:
wat zou ik blij zijn he als de helft van je spellers jeugt moet zijn want dan is psv mooi de lul
net als of jullie jeugd zo super is . is de laatste jaren ook gewoon een lachertje
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 juli 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 01:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

net als of jullie jeugd zo super is . is de laatste jaren ook gewoon een lachertje
De A1 is anders wel mooi kampioen geworden hoor..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 07 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Ik roep al 3 jaar dat Psv kampioen gaat worden.
Nu stop ik er maar is mee, Ik zeg NEC kampioen!! Hup Pastoor haha
danniepsv
 danniepsv - donderdag 07 juli 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 18:02 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik roep al 3 jaar dat Psv kampioen gaat worden.
Nu stop ik er maar is mee, Ik zeg NEC kampioen!! Hup Pastoor haha
Nou, dat kan hem wel eens worden, ik gok op Willem II. Oh nee die zijn al gedegradeerd, Dan VVV Venlo of De Graafschap
danniepsv
 danniepsv - donderdag 07 juli 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 08:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

De A1 is anders wel mooi kampioen geworden hoor..
Jong Psv toch ook:P
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 juli 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 18:52 schreef danniepsv het volgende:

[..]

Jong Psv toch ook:P
Jong PSV heb je niet zoveel aan.. Net zoals Jong Ajax..
Als je een goed talent hebt, stroomt die meestal gelijk door van A naar de hoofdmacht..
Mensen uit Jong Ajax bijv. gaan meestal naar een andere club toe..
el-loco
 el-loco - donderdag 07 juli 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Ay eerst maareens van Eindhoven winnen zeg ik. Altijd lastig. Nr 12 uit de eerst divisie verleden jaar!
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 07 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:39 schreef el-loco het volgende:
Ay eerst maareens van Eindhoven winnen zeg ik. Altijd lastig. Nr 12 uit de eerst divisie verleden jaar!
In het jaar dat PSV de halve finale van de CL haalde, hadden we een rampzalige voorbereiding. Zag er niet uit. Je kan beter kut beginnen om daar hard aan te werken. Daar leer je meer van. Bovendien speelden veel spelers voor het eerst met elkaar. Nee, ik kijk toch anders naar de oefenwedstrijden. Heb wel genoten van Mertens en Wijnaldum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door PSVMocro --
PSVmatt
 PSVmatt - vrijdag 08 juli 2011 - 11:24   quote  deeplink  
Ik denk dat ze een goede kans hebben om de titel weer te pakken. Veel kwaliteit en met mertens strootman en (vooral vind ik) wijnaldum erg veel voetballende kwaliteiten! ze zij alle 3 nog erg jong en hebben veel durf. gaat een geslaagd jaar worden denk ik!
jarjar78
 jarjar78 - vrijdag 08 juli 2011 - 12:41   quote  deeplink  
hadden gister anders wel veel moeite met FC Eindhoven...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 09 juli 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:02 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

In het jaar dat PSV de halve finale van de CL haalde, hadden we een rampzalige voorbereiding. Zag er niet uit. Je kan beter kut beginnen om daar hard aan te werken. Daar leer je meer van. Bovendien speelden veel spelers voor het eerst met elkaar. Nee, ik kijk toch anders naar de oefenwedstrijden. Heb wel genoten van Mertens en Wijnaldum.
Dat klopt wel vaak , klotevoorbereiding is mooi seizoen.
amsterdam123
 amsterdam123 - zaterdag 09 juli 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 01:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

net als of jullie jeugd zo super is . is de laatste jaren ook gewoon een lachertje
haal jij die stront is uit je oogen want de ajax jeugd is 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 keer beter dan die jeugd van psv dat is gewoon un lachertje
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 01:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

net als of jullie jeugd zo super is . is de laatste jaren ook gewoon een lachertje
Denk dat je als ajax niet moet klagen als je steek en van der wiel heb opgeleid..En waar anita nu nadrukkelijk bezig is met stappen zetten en waar de Jong ons de titel heeft bezorgd..
T-tim
 T-tim - maandag 11 juli 2011 - 16:36   quote  deeplink  
de jong komt uit de de graafschap opleiding. FAAL!
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 11 juli 2011 - 19:17   quote  deeplink  
de jong is half deel ajax jeugd
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 11 juli 2011 - 19:23   quote  deeplink  
mensen psv word kampioen van de Jupiler League want dat helle 11tal slaat nergus op ze kopen 3 middevelders waar ze er al genoeg van hebben hun verdedigin is echt belagenlijk slecht en dan hat je nog un spits die er echt hellemaal niks van kan en dan zie ik soms wel is van ja psv word kampieon ja dan moete ajax en twente en groningen en ado en vitesse en sc Heerenveen en NAC Breda nie meer mee doen dan muschien wel met dit 11 tal mogen ze blij zijn als ze nog eu voetbal kune halle want het is gewoon echt om te lachen
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:23 schreef amsterdam123 het volgende:
mensen psv word kampioen van de Jupiler League want dat helle 11tal slaat nergus op ze kopen 3 middevelders waar ze er al genoeg van hebben hun verdedigin is echt belagenlijk slecht en dan hat je nog un spits die er echt hellemaal niks van kan en dan zie ik soms wel is van ja psv word kampieon ja dan moete ajax en twente en groningen en ado en vitesse en sc Heerenveen en NAC Breda nie meer mee doen dan muschien wel met dit 11 tal mogen ze blij zijn als ze nog eu voetbal kune halle want het is gewoon echt om te lachen
Als ze net zo gaan spelen zoals jij schrijft , dan word het verschrikkelijk seizoen.
T-tim
 T-tim - maandag 11 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:17 schreef amsterdam123 het volgende:
de jong is half deel ajax jeugd
heb ff opgezocht. een jaartje ajax jeugd maar dat noem ik geen speler uit eigen jeugd. in een jaartje heeft die ajax opleiding echt geen wonderen gedaan hoor.

quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:23 schreef amsterdam123 het volgende:
mensen psv word kampioen van de Jupiler League want dat helle 11tal slaat nergus op ze kopen 3 middevelders waar ze er al genoeg van hebben hun verdedigin is echt belagenlijk slecht en dan hat je nog un spits die er echt hellemaal niks van kan en dan zie ik soms wel is van ja psv word kampieon ja dan moete ajax en twente en groningen en ado en vitesse en sc Heerenveen en NAC Breda nie meer mee doen dan muschien wel met dit 11 tal mogen ze blij zijn als ze nog eu voetbal kune halle want het is gewoon echt om te lachen
wat is belagenlijk???
welke spits??? ik dacht dat ze er nog een gingen kopen.
deze verdediging heeft maar 34 doelpunten doorgelaten, evenveel als twente en 4 meer dan ajax. laten we daar manolev maar de schuld van geven.
vitesse dat maar net aan de nacompetitie wist te ontsnappen? nac breda is vergaande glorie stonden volgens mij ook niet in het linker rijtje. heerenveen dat een slecht jaar had al zie ik daar wel potentie in. ado, leuk dat ze een goed seizoen hebben gedraaid maar als verhoek daar weg valt is het ook maar een mwa ploegje.

ik begin mijn twijfels te krijgen of jij ooit eredivisie voetbal hebt gekeken. er klopt echt niets van wat jij zegt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zeg maar psv kampioen dit jaar ?









0.0087468