BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zeg maar psv kampioen dit jaar ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 00:55   quote  deeplink  
met de aankopen van de laatste dagen gaan we daar kampioen mee worden.heb gemengde gevoelens heb er vertouwen maar ook weer niet met rutte. je kan nog zo goeden spelers hebben maar als je niet kan motiveren wordt het moeilijk.
R!ck
 R!ck - vrijdag 01 juli 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Wel mooie aankopen gedaan, dus grote kans op titelstrijd. Word weer een jaar lang de afgelopen top 3 dit jaar in de top 3 geloof ik. Ik verwacht de andere ploegen te erg verzwakt (op Psv, Ajax en Fc Twente na)!
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Objectief gezien denk ik dat het een redelijk close battle gaat worden.

Ik ben heel benieuwd naar de Boer en wat hij kan nu hij een volledige voorbereiding heeft gedaan met de ploeg. Mocht Ajax het positie spel gaan spelen dat de Boer voor ogen heeft wordt Ajax kampioen, lukt dat niet voor de volle 100%, dan wordt het een strakke strijd. Ook Adriaanse gaat veel uit Twente kunnen haln verwacht ik..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 17:53   quote  deeplink  
laatste jaren is wel gebleken dat je zelfs op de slotdag nog niet weet wie het wordt. en ze praten wel over micky mouse league mr t is wel bizar spannend
lereeeen
 lereeeen - vrijdag 01 juli 2011 - 18:43   quote  deeplink  
ik denk dat jullie over 2 á 3 jaar eindelijk kampioen weer zijn ,