BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zeg maar psv kampioen dit jaar ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
de realist
 de realist - maandag 11 juli 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Het is met het volgen van dit forum wel duidelijk dat voor een reactie die met verstand word gegeven je toch niet te dicht naar amsterdam moet.Het zal weer een spannend seizoen worden met meerdere kanshebbers . Ik hoop dat PSV het snel op de rit heeft. Persoonlijk ben ik niet zo weg van Wijnaldum,of hij moet rust en overzicht krijgen . Ben er van overtuigd dat het tot op de laatste dag weer spannend is
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:23 schreef amsterdam123 het volgende:
mensen psv word kampioen van de Jupiler League want dat helle 11tal slaat nergus op ze kopen 3 middevelders waar ze er al genoeg van hebben hun verdedigin is echt belagenlijk slecht en dan hat je nog un spits die er echt hellemaal niks van kan en dan zie ik soms wel is van ja psv word kampieon ja dan moete ajax en twente en groningen en ado en vitesse en sc Heerenveen en NAC Breda nie meer mee doen dan muschien wel met dit 11 tal mogen ze blij zijn als ze nog eu voetbal kune halle want het is gewoon echt om te lachen
Wat een triest geval van een ajacied ben jij.. Echt heel erg.. Kijk over wat jij op het andere topic schreef dat alle psv fans wijnaldum uitscholden(wat totaal niet waar is).. als alle ajacieden zo zouden zijn dan had ik geen ajacied geweest.. Wat een verschrikkelijk geval ben jij..
de realist
 de realist - maandag 11 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Wat een triest geval van een ajacied ben jij.. Echt heel erg.. Kijk over wat jij op het andere topic schreef dat alle psv fans wijnaldum uitscholden(wat totaal niet waar is).. als alle ajacieden zo zouden zijn dan had ik geen ajacied geweest.. Wat een verschrikkelijk geval ben jij..
Ik als volle psv supporter deel in deze jouw welgemeende mening . Mensen als amsterdam 123 zijn een schande voor welke club je ook mag zijn.Het is leuk om een gezonde strijd tussen supporters te hebben maar uit hem straalt totale agressie richting PSV op een nivo dat voor hem absoluut niet gezond kan zijn
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:46 schreef T-tim het volgende:

[..]

heb ff opgezocht. een jaartje ajax jeugd maar dat noem ik geen speler uit eigen jeugd. in een jaartje heeft die ajax opleiding echt geen wonderen gedaan hoor.

Heb je ook gekeken hoe oud hij in het eerste jaar van de graafschap was? nee ik wel.. 12.. hij is 2005 daar weg gegaan 16 en is daarna in de jeugd van ajax gaan spelen 1 jaar.. en daarna vanaf zijn 18e ongeveer al bij de eerste gekomen.. Ik denk dat je zo'n speler best ajax jeugd kan noemen.. In de jeugd van de graafschap leer je veel en veel minder dan 1 jaar ajax jeugd en daarna ajax en dan ook jeugd wedstrijden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 11 juli 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Wat een triest geval van een ajacied ben jij.. Echt heel erg.. Kijk over wat jij op het andere topic schreef dat alle psv fans wijnaldum uitscholden(wat totaal niet waar is).. als alle ajacieden zo zouden zijn dan had ik geen ajacied geweest.. Wat een verschrikkelijk geval ben jij..
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:26 schreef de realist het volgende:

[..]

Ik als volle psv supporter deel in deze jouw welgemeende mening . Mensen als amsterdam 123 zijn een schande voor welke club je ook mag zijn.Het is leuk om een gezonde strijd tussen supporters te hebben maar uit hem straalt totale agressie richting PSV op een nivo dat voor hem absoluut niet gezond kan zijn
Eens!
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:34 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

[..]

Eens!
Idem dito
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Idem dito
Go ajacieden en psvers die het eens zijn.. Over een volslagen idioot:P zo kan het ook:P
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:44 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Als ze net zo gaan spelen zoals jij schrijft , dan word het verschrikkelijk seizoen.
ooo dus jij geeft mu al gelijk dat psv waardenloos is ooo en jij bent dan nog wel un psv fan jij heb lef hoor
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 18:18   quote  deeplink  
hallo kijk jij is op youtobe daar staan un zwalbe top 10 van psv gewoon 10 westrijden die julie hebben gewone door de scheidrechter kort gezecht eerlijk kune julie nie wine
de realist
 de realist - dinsdag 12 juli 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 18:18 schreef amsterdam123 het volgende:
hallo kijk jij is op youtobe daar staan un zwalbe top 10 van psv gewoon 10 westrijden die julie hebben gewone door de scheidrechter kort gezecht eerlijk kune julie nie wine
amsterdam 123 hopelijk heb je van andere dingen meer verstand . Als voetbal het geen is waar jij het meeste verstand van hebt is het niet goed met je gesteld. Van Suarez kunnen we een schwalbe top 100 samenstellen. Het is heel jammer dat jij zo laat blijken dat je doodsbang bent voor PSV dit jaar met hun nieuwe aankopen. Heb vertrouwen in je eigen club zonder een andere af te zeiken dan ben je een supporter in hart en nieren.
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 18:18 schreef amsterdam123 het volgende:
hallo kijk jij is op youtobe daar staan un zwalbe top 10 van psv gewoon 10 westrijden die julie hebben gewone door de scheidrechter kort gezecht eerlijk kune julie nie wine
Gast kappen anders meld ik je.. Ik ben echt klaar met jou.. Je bent echt gek in je hooft.. Klein rot jong.. Heb heel veel geduld maar je leest niet en hebt zo veel frustratie in je zitten.. Wij als ajacieden weten dat we kampioen worden.. Alleen zij de psvers weten ook dat ze kampioen worden.. Feyenoorders weten ook dat ze kampioen worden(dat is wel heel onwaarschijnlijk) vvv venlo gaat ook voor het kampioenschap.. Wat ik wil zeggen, ben niet zo gefrustreerd, kom naar het ajax forum(daar ben je nog nooit geweest) en vooral ben niet bang voor de aankopen want dat ben je gewoon...

Ik denk echt dat psv niet zoveel heeft aan de aankopen aankomend seizoen..Dat is omdat je geen kampioenschap kan kopen.. Zie maar bij ajax.. Daar hebben we het vorig seizoen gedaan zonder aankopen in dat seizoen..(sulemani bijvoorbeeld loopt er nu al 3 jaar) Spelers hebben tijd nodig om te presteren..
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:27 schreef de realist het volgende:

[..]

amsterdam 123 hopelijk heb je van andere dingen meer verstand . Als voetbal het geen is waar jij het meeste verstand van hebt is het niet goed met je gesteld. Van Suarez kunnen we een schwalbe top 100 samenstellen. Het is heel jammer dat jij zo laat blijken dat je doodsbang bent voor PSV dit jaar met hun nieuwe aankopen. Heb vertrouwen in je eigen club zonder een andere af te zeiken dan ben je een supporter in hart en nieren.
Hahahahahaha! Precies wat ik ook zeg:P
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 18:18 schreef amsterdam123 het volgende:
hallo kijk jij is op youtobe daar staan un zwalbe top 10 van psv gewoon 10 westrijden die julie hebben gewone door de scheidrechter kort gezecht eerlijk kune julie nie wine
En jij kan niet schrijven!!
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:27 schreef de realist het volgende:

[..]

amsterdam 123 hopelijk heb je van andere dingen meer verstand . Als voetbal het geen is waar jij het meeste verstand van hebt is het niet goed met je gesteld. Van Suarez kunnen we een schwalbe top 100 samenstellen. Het is heel jammer dat jij zo laat blijken dat je doodsbang bent voor PSV dit jaar met hun nieuwe aankopen. Heb vertrouwen in je eigen club zonder een andere af te zeiken dan ben je een supporter in hart en nieren.
hahaha jij heb nergus verstand van hy heeft het nog nooit voor elkaar gekreegen om 10 westrijden te wine door zwalbes en psv steld tog niks voor want ze worden weer geen kampioen met toivone die van niemand af kan blijven en pieters als er un hoek schop word genomen dat die byna in de nek van un tegenstander hangt en de scheids heeft het dat zo genaamt nie gezien
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Gast kappen anders meld ik je.. Ik ben echt klaar met jou.. Je bent echt gek in je hooft.. Klein rot jong.. Heb heel veel geduld maar je leest niet en hebt zo veel frustratie in je zitten.. Wij als ajacieden weten dat we kampioen worden.. Alleen zij de psvers weten ook dat ze kampioen worden.. Feyenoorders weten ook dat ze kampioen worden(dat is wel heel onwaarschijnlijk) vvv venlo gaat ook voor het kampioenschap.. Wat ik wil zeggen, ben niet zo gefrustreerd, kom naar het ajax forum(daar ben je nog nooit geweest) en vooral ben niet bang voor de aankopen want dat ben je gewoon...

Ik denk echt dat psv niet zoveel heeft aan de aankopen aankomend seizoen..Dat is omdat je geen kampioenschap kan kopen.. Zie maar bij ajax.. Daar hebben we het vorig seizoen gedaan onder aankopen in dat seizoen..(sulemani bijvoorbeeld loopt er nu al 3 jaar) Spelers hebben tijd nodig om te presteren..
aaa is de kleine huilie huilie baby van slag moet die weer de fles krijgen van al die psvers niet te veel huilen hoor anders hebben wu in nl weer overstromingen en wa maak jij je druk klein kind

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door amsterdam123 --
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:41 schreef infamous psv het volgende:

[..]

En jij kan niet schrijven!!
en psv kan nie wine zonder zwalbes of toivone die weer is handtastelijk is
de realist
 de realist - dinsdag 12 juli 2011 - 20:56   quote  deeplink  
wat ben jij toch enorm gefrustreerd, mijn advies is zoek daar hulp voor. mensen zoals jij zijn het hele probleem in de voetbal wereld. Geen enkel inzicht of verstand maar wel de grootste mond. Uiteindelijk is het , wel een duurbetaald , spelletje.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:52 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

hahaha jij heb nergus verstand van hy heeft het nog nooit voor elkaar gekreegen om 10 westrijden te wine door zwalbes en psv steld tog niks voor want ze worden weer geen kampioen met toivone die van niemand af kan blijven en pieters als er un hoek schop word genomen dat die byna in de nek van un tegenstander hangt en de scheids heeft het dat zo genaamt nie gezien
Kan best begrijpen dat je nooit op ajaxforum zit.. die gasten schamen zich rot voor jou , je bent schande voor heel Amsterdam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door infamous psv --
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Kan best begrijpen dat je nooit op ajaxforum zit.. die gasten schamen zich rot voor jou , je bent schande voor heel Amsterdam.
hahahahahaaha jij zegt dat omdat jij weet wa ik hier neer zet gewoon de kei harde waar heid is
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:56 schreef de realist het volgende:
wat ben jij toch enorm gefrustreerd, mijn advies is zoek daar hulp voor. mensen zoals jij zijn het hele probleem in de voetbal wereld. Geen enkel inzicht of verstand maar wel de grootste mond. Uiteindelijk is het , wel een duurbetaald , spelletje.
hahaha jij bent gewoon un kleine kleuter die het te hoog in zen bol heeft
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:55 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

jo heb jij eerst is un eigen meening voor dat je wat zeg en praat nie zo mee man het lijk wel of jij bang bent voor die mensen
Ik ben helemaal nergens bang voor jochie.. Ben bang voor jou... Zometeen ga je net als die tristan jezelf en andere pijn doen.. Je bent nergens anders te vinden dan het psv forum.. Ga naar het ajax forum en praat daar met ons over ajax.. Laat psv zitten en ga met ons op het ajax forum praten over spelers die wel of niet moeten komen.. Of wat anders...
de realist
 de realist - dinsdag 12 juli 2011 - 21:03   quote  deeplink  
De waarheid die jij zegt zou het goed doen in sprookjes boeken . Zover jij van de waarheid af zit is niet normaal .Maar wil mijn excuus aan alle ajax supporters aanbieden dat ik Jullie in mijn gedachte over 1 kam heb geschoren met amsterdam 123.
Denk dat jullie ook niet blij zijn met mensen die zich zo profileren als ajax supporter. Denk dat amsterdam 123 geen ajax supporter is maar een anti psv supporter
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:02 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

hahaha jij bent gewoon un kleine kleuter die het te hoog in zen bol heeft
Lees je wel eens je eigen reacties door? Ik ben er echt klaar mee, ik ga je meldem...
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:03 schreef de realist het volgende:
De waarheid die jij zegt zou het goed doen in sprookjes boeken . Zover jij van de waarheid af zit is niet normaal .Maar wil mijn excuus aan alle ajax supporters aanbieden dat ik Jullie in mijn gedachte over 1 kam heb geschoren met amsterdam 123.
Denk dat jullie ook niet blij zijn met mensen die zich zo profileren als ajax supporter. Denk dat amsterdam 123 geen ajax supporter is maar een anti psv supporter
Excuus aanvaard.. Ik meld hem nu ben echt helemaal klaar met deze gast..
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Tscheu La Ling heeft zich de woede van PSV-directeur Tiny Sanders (foto, rechts) op de hals gehaald. De oud-voetballer, die kandidaat is om dezelfde functie bij Ajax te gaan bekleden, uitte zich negatief over de Eindhovense club. PSV verkocht de grond onder het stadion en het trainingscomplex voor zo'n 48 miljoen euro aan de gemeente.

"Ajax moet jonge spelers opleiden. Geen oude dure aankopen, zoals dat niet alleen bij Ajax, maar ook bij PSV, Feyenoord en andere clubs is gebeurd. Allemaal door mensen uit het bedrijfsleven die overheidsgelden en sponsorinkomsten gebruikten. Toen die gelden wegvielen, konden veel clubs hun eigen broek niet ophouden. Zie PSV en Feyenoord. PSV krijgt miljoenen van de gemeente en steekt even later alweer een slordige twintig miljoen euro in nieuwe spelers", zei Ling afgelopen week.

Sanders reageert zwaar geïrriteerd op die uitspraak. "Het moet afgelopen zijn met de pertinente onzin die verteld wordt over de financiën bij PSV. In tegenstelling tot veel clubs heeft PSV nooit subsidie ontvangen, en de verkoop van de grond nu, als onderdeel van het totale herstelplan, is een zakelijke transactie, weer zonder subsidie. De opbrengst van de grondverkoop wordt gebruikt
om dure leningen af te lossen."
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:05 schreef freakie het volgende:

[..]

Excuus aanvaard.. Ik meld hem nu ben echt helemaal klaar met deze gast..
oo kom op zeg jij bent echt geen leeraar jij bent muschien wel raar en echt geen ajax suporter
de realist
 de realist - dinsdag 12 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:09 schreef amsterdam123 het volgende:
Tscheu La Ling heeft zich de woede van PSV-directeur Tiny Sanders (foto, rechts) op de hals gehaald. De oud-voetballer, die kandidaat is om dezelfde functie bij Ajax te gaan bekleden, uitte zich negatief over de Eindhovense club. PSV verkocht de grond onder het stadion en het trainingscomplex voor zo'n 48 miljoen euro aan de gemeente.

"Ajax moet jonge spelers opleiden. Geen oude dure aankopen, zoals dat niet alleen bij Ajax, maar ook bij PSV, Feyenoord en andere clubs is gebeurd. Allemaal door mensen uit het bedrijfsleven die overheidsgelden en sponsorinkomsten gebruikten. Toen die gelden wegvielen, konden veel clubs hun eigen broek niet ophouden. Zie PSV en Feyenoord. PSV krijgt miljoenen van de gemeente en steekt even later alweer een slordige twintig miljoen euro in nieuwe spelers", zei Ling afgelopen week.

Sanders reageert zwaar geïrriteerd op die uitspraak. "Het moet afgelopen zijn met de pertinente onzin die verteld wordt over de financiën bij PSV. In tegenstelling tot veel clubs heeft PSV nooit subsidie ontvangen, en de verkoop van de grond nu, als onderdeel van het totale herstelplan, is een zakelijke transactie, weer zonder subsidie. De opbrengst van de grondverkoop wordt gebruikt
om dure leningen af te lossen."
En je punt is ??????????
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:09 schreef amsterdam123 het volgende:
Tscheu La Ling heeft zich de woede van PSV-directeur Tiny Sanders (foto, rechts) op de hals gehaald. De oud-voetballer, die kandidaat is om dezelfde functie bij Ajax te gaan bekleden, uitte zich negatief over de Eindhovense club. PSV verkocht de grond onder het stadion en het trainingscomplex voor zo'n 48 miljoen euro aan de gemeente.

"Ajax moet jonge spelers opleiden. Geen oude dure aankopen, zoals dat niet alleen bij Ajax, maar ook bij PSV, Feyenoord en andere clubs is gebeurd. Allemaal door mensen uit het bedrijfsleven die overheidsgelden en sponsorinkomsten gebruikten. Toen die gelden wegvielen, konden veel clubs hun eigen broek niet ophouden. Zie PSV en Feyenoord. PSV krijgt miljoenen van de gemeente en steekt even later alweer een slordige twintig miljoen euro in nieuwe spelers", zei Ling afgelopen week.

Sanders reageert zwaar geïrriteerd op die uitspraak. "Het moet afgelopen zijn met de pertinente onzin die verteld wordt over de financiën bij PSV. In tegenstelling tot veel clubs heeft PSV nooit subsidie ontvangen, en de verkoop van de grond nu, als onderdeel van het totale herstelplan, is een zakelijke transactie, weer zonder subsidie. De opbrengst van de grondverkoop wordt gebruikt
om dure leningen af te lossen."
Duidelijk nu amsterdammer??
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:10 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

oo kom op zeg jij bent echt geen leeraar jij bent muschien wel raar en echt geen ajax suporter
Nou moet je ophouden met je onzin.. Ik ben al meer dan 2 jaar op dit forum te vinden en heb een heel en heel groot ajax hart.. Dat kan je van jou niet zeggen mannetje.. Ik ben misschien wel raar? Ja natuurlijk ben ik dat! Maar ja je moet toch een beetje gek zijn als leraar.. Je hoeft niet telkens te zeggen dat ik geen leraar ben.. Ik kan wel mijn diploma uploaden.. Maar daar heb ik gewoon geen zin in.. Niet voor zo'n mannetje als jij.. Maar jij bent helemaal geschift.. Heb je je eigen posts wel eens gelezen?.. Echt rampzalig is dat..
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:11 schreef de realist het volgende:

[..]

En je punt is ??????????
Dat psvmorco dus gelijk heeft.. Want er weet niemand beter wat er gebeurt met het geld dan iemand binnen psv.. La ling weet daar niks van..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou moet je ophouden met je onzin.. Ik ben al meer dan 2 jaar op dit forum te vinden en heb een heel en heel groot ajax hart.. Dat kan je van jou niet zeggen mannetje.. Ik ben misschien wel raar? Ja natuurlijk ben ik dat! Maar ja je moet toch een beetje gek zijn als leraar.. Je hoeft niet telkens te zeggen dat ik geen leraar ben.. Ik kan wel mijn diploma uploaden.. Maar daar heb ik gewoon geen zin in.. Niet voor zo'n mannetje als jij.. Maar jij bent helemaal geschift.. Heb je je eigen posts wel eens gelezen?.. Echt rampzalig is dat..
Hij is nu opeens op jullie forum..
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hij is nu opeens op jullie forum..
Ja maar ook maar alleen het topic over ajax en psv.. Niks over spelers enzo.. Ik denk echt dat hij totaal niks afweet van de spelers en de kwaliteiten van deze spelers..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja maar ook maar alleen het topic over ajax en psv.. Niks over spelers enzo.. Ik denk echt dat hij totaal niks afweet van de spelers en de kwaliteiten van deze spelers..
Waar is die Boudewijn als je hem nodig heb.
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Waar is die Boudewijn als je hem nodig heb.
Heb m gemeld en t is denk ik ook wel gauw over..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Heb m gemeld en t is denk ik ook wel gauw over..
Let us pray!!!
de realist
 de realist - dinsdag 12 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat psvmorco dus gelijk heeft.. Want er weet niemand beter wat er gebeurt met het geld dan iemand binnen psv.. La ling weet daar niks van..
Klopt psvmocro heeft gelijk . en dat wisten de psvers al . Om de reden dat het door sanders via psv wel uitgelegd is.Het is alleen jammer dat er onderling via speculatie mensen op scherp worden gezet. Iedere club doet wat het moet doen , het is te hopen dat onze competietie steeds beter word zodsat we in europa qua competitie meer gaan meetellen . En daar hebben we alle clubs voor nodig
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Let us pray!!!
Nooit gedacht dat ik zou kunnen juichen als er een ajacied van het forum verbannen zou worden.. Verschrikkelijk zulke ajacieden...
de realist
 de realist - dinsdag 12 juli 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:41 schreef freakie het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat ik zou kunnen juichen als er een ajacied van het forum verbannen zou worden.. Verschrikkelijk zulke ajacieden...
Zulke dingen zijn altijd jammer. Dit soort forums zijn bedoeld om met elkaar op een gezonde manier te discusseren . Gelukkig gaat het om een kleine groep, voor de rest zou ik met iedereen hier een biertje kunnen drinken zonder ook maar 1 verkeerd woord tegen elkaar te zeggen.
danniepsv
 danniepsv - woensdag 13 juli 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Ze worden 99,9% zeker kampioen.
MikeAFCA
 MikeAFCA - vrijdag 22 juli 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Ajax Kampioen 2011/2012
remco k
 remco k - zaterdag 23 juli 2011 - 13:57   quote  deeplink  
@ Amsterdammer 123.

Leer eens een klein beetje spellen.

En verstand van voetbal heb je al helemaal niet.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 23 juli 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:07 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

haal jij die stront is uit je oogen want de ajax jeugd is 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 keer beter dan die jeugd van psv dat is gewoon un lachertje
zoals ik al zei, een lachertje
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 23 juli 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:23 schreef amsterdam123 het volgende:
mensen psv word kampioen van de Jupiler League want dat helle 11tal slaat nergus op ze kopen 3 middevelders waar ze er al genoeg van hebben hun verdedigin is echt belagenlijk slecht en dan hat je nog un spits die er echt hellemaal niks van kan en dan zie ik soms wel is van ja psv word kampieon ja dan moete ajax en twente en groningen en ado en vitesse en sc Heerenveen en NAC Breda nie meer mee doen dan muschien wel met dit 11 tal mogen ze blij zijn als ze nog eu voetbal kune halle want het is gewoon echt om te lachen
ga op je eigen schijt forum janken man
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 23 juli 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 18:18 schreef amsterdam123 het volgende:
hallo kijk jij is op youtobe daar staan un zwalbe top 10 van psv gewoon 10 westrijden die julie hebben gewone door de scheidrechter kort gezecht eerlijk kune julie nie wine
die kunnen we van suarez wel 50 gevallen van tonen hou je mond aub man piskuh
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 23 juli 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:55 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

en psv kan nie wine zonder zwalbes of toivone die weer is handtastelijk is
heb je jullie hond gezien, een muilkorf omdoen whahahaahha zielig gastje
freakie
 freakie - zaterdag 23 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 13:57 schreef remco k het volgende:
@ Amsterdammer 123.

Leer eens een klein beetje spellen.

En verstand van voetbal heb je al helemaal niet.
hij is gelukkig weg.. Amsterdam123 is in eens foetsie..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 24 juli 2011 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 23:05 schreef freakie het volgende:

[..]

hij is gelukkig weg.. Amsterdam123 is in eens foetsie..
wat un rust
freakie
 freakie - zondag 24 juli 2011 - 01:16   quote  deeplink  
Het is jammer psveindhoven dat je ajax hier op aaanvalt.. Amsterdam123 is een van de 2000 andere ajacieden die niet normaal kunnen zijn.. Dat lijkt dan veel maar deze aantallen hebben psv en feyenoord ook en twente iets minder.. Maar daarin tegen hebben ze ook 2 a 3 miljoen die goed zijn..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 24 juli 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 01:16 schreef freakie het volgende:
Het is jammer psveindhoven dat je ajax hier op aaanvalt.. Amsterdam123 is een van de 2000 andere ajacieden die niet normaal kunnen zijn.. Dat lijkt dan veel maar deze aantallen hebben psv en feyenoord ook en twente iets minder.. Maar daarin tegen hebben ze ook 2 a 3 miljoen die goed zijn..
val ajax hier echt niet op aan,
freakie
 freakie - zondag 24 juli 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 09:48 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

val ajax hier echt niet op aan,
Oke man;) Want amsterdam123 was gewoon een flapdrol.. En die reageert toch niet meer;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zeg maar psv kampioen dit jaar ?









0.0092349