BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 mei 2013 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 01:57 schreef VVout het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oeps...
@strijdbijl.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 21 mei 2013 - 23:54   quote  deeplink  
Moest wel lachen om de bal die hij tekende.... Leuk hoe de jeugd ertegen aan kijkt. Kom je met een Ajax bal vragen of Jordie er even een handtekening op wil zetten.
Leuke opmerking van Clasie en ook leuk dat hij gewoon zijn handtekening eronder zet. Dat jochie heeft geen idee van de rivaliteit. Erg grappig
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 mei 2013 - 04:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 23:54 schreef Ajax we love you het volgende:
Moest wel lachen om de bal die hij tekende.... Leuk hoe de jeugd ertegen aan kijkt. Kom je met een Ajax bal vragen of Jordie er even een handtekening op wil zetten.
Leuke opmerking van Clasie en ook leuk dat hij gewoon zijn handtekening eronder zet. Dat jochie heeft geen idee van de rivaliteit. Erg grappig
Zo hoort het toch ook
Rivaliteit oké maar die haat en nijd is gewoon bullshit
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 22 mei 2013 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2013 - 04:35 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Zo hoort het toch ook
Rivaliteit oké maar die haat en nijd is gewoon bullshit
Ja idd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 mei 2013 - 12:35   quote  deeplink  
nou, poepoe.
VVout
 VVout - woensdag 22 mei 2013 - 13:54   quote  deeplink  
Die kid lacht zich een bult man dat ie Clasie een Ajaksbal heeft laten tekenen, bij ons kreeg je al op de kleuterschool een muilpeer als je voor iets anders was als Feyenoord.

Maar vooruit het moet kunnen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 juni 2013 - 16:15   quote  deeplink  
"Het is leuk dat Koeman wordt genoemd, hij is zeker een kanshebber"

jordy-clasie(feyenoord)(3).jpg

Ronald Koeman lijkt de aangewezen persoon om Louis van Gaal op te volgen als bondscoach van het Nederlands elftal. De trainer van Feyenoord was na het vertrek van Bert van Marwijk al in beeld, maar destijds ging de voorkeur uit naar een langer dienstverband in Rotterdam. Het bondscoachschap leek desondanks mee te spelen bij de contractverlenging van Koeman, die slechts voor één jaar bijtekende.

De Zaandammer zou zich realiseren dat hij een van de voornaamste kandidaten is om het roer over te nemen bij Oranje. Eerder gaf Koeman al te kennen dat het bondscoachschap voor hem een logische vervolgstap zou zijn. "Het is leuk dat hij wordt genoemd", zegt Feyenoord-middenvelder Jordy Clasie over de kandidatuur van zijn coach. "Ik denk dat hij zeker een van de kanshebbers is." Van Gaal heeft zijn afscheid reeds aangekondigd en lijkt na het WK 2014 een punt te zetten achter zijn carrière als trainer. Enkel een Engelse aanbieding kan dat voorkomen, zei hij onlangs.

"Ik vind het jammer dat Van Gaal heeft gezegd na het WK te stoppen", reageert Clasie in gesprek met persbureau Novum. "Hij heeft me toch de kans gegeven in het grote Oranje. Het is een bondscoach die naar de jeugd kijkt, dat doen niet alle trainers." De spelmaker richt zich voorlopig op het naderende jeugd-EK. Jong Oranje bindt donderdag de strijd aan met de leeftijdsgenoten van Duitsland: volgens Clasie een cruciaal duel. "Een openingsduel mag je niet verliezen. Dat besef leeft ook in de groep."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juni 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 10:37 schreef RenatoBos het volgende:
Clasie: 'De Kuip kun je niet zomaar verlaten'

[ afbeelding ]

Het was een bijzondere week voor kersverse Oranje-international Jordy Clasie. De spelmaker sprak tegenover Goal.com over zijn eerste interlands en de stadionplannen van Feyenoord. Van een WK-kwalificatieduel tegen Hongarije naar PEC Zwolle. Het was een bewogen, maar bijzondere week voor Jordy Clasie. De 21-jarige Feyenoorder speelde anderhalf jaar geleden nog voor SBV Excelsior, maar maakte twee weken geleden zijn officiële debuut in het grote Oranje. Na afloop van het competitieduel tegen Zwolle (2-0) blikte Clasie terug.

Altijd dezelfde Jordy
"Dit was een hele mooie ervaring voor mij, echt een droom die uitkomt", aldus de middenvelder. "Je speelt en traint elf dagen lang met zulke grote namen. Dat zijn dingen die je niet vergeet en waar je enorm veel van opsteekt. De wedstrijden zijn natuurlijk van een stuk hoger niveau. De omschakeling naar het spelen in de Eredivisie is echter niet moeilijk geweest. Ik ga altijd met dezelfde instelling een wedstrijd in. Of het nou tegen Turkije is of Zwolle, ik ben altijd dezelfde Jordy."

Op vrijdag 7 september kreeg Clasie voor het eerst de kans van bondscoach Louis van Gaal om zijn kwaliteiten te laten zien. De Haarlemmer begon in de basis, maar kon niet echt overtuigen. Na afloop van het met 2-0 gewonnen duel moest Clasie erkennen dat zenuwen hem enigszins parten hadden gespeeld. De dinsdag daarop, tijdens het uitduel met Hongarije (1-4 winst), ging het een stuk beter.

Zenuwen overwonnen
"De tweede wedstrijd waren zenuwen minder", vertelt Clasie. "Dat was denk ik ook wel te zien aan mijn spel. De eerste wedstrijd tegen Turkije heb ik niet goed gespeeld, ik deed teveel op safe. Natuurlijk is het vrij logisch als je lichte zenuwen kent. Als je met zulke grote Oranje-spelers speelt, ben je iets banger om fouten te maken. Dat was vooral in de eerste wedstrijd, maar gelukkig was ik tegen Hongarije weer mezelf en voelde ik me een stuk prettiger."

Lang om stil te staan bij zijn tweede Oranje-optreden had de middenvelder niet. Afgelopen zaterdag moest Clasie alweer vol aan de bak voor de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen promovendus Zwolle. Uiterst moeizaam wisten de Rotterdammers de nieuwkomers van zich af te schudden. "Die mogelijkheden moeten er, zoals wel vaker het geval is bij ons, gewoon in. Dan wordt het makkelijker. Want als wij in de Kuip voorkomen, durf ik met 95 procent zekerheid te zeggen dat je niet meer gaat verliezen."

"De Kuip kun je niet zomaar verlaten"
Daarmee snijdt Clasie gelijk een gevoelig onderwerp aan. De directie van Feyenoord is een voorstander van de bouw van een nieuw stadion, terwijl het Legioen absoluut niets voelt voor het verlaten van De Kuip. Met het initiatief Reddekuip.nl hebben zelfs al meer dan tienduizend supporters gepleit voor het behouden van het klassieke voetbalstadion.

Clasie sluit zich daar bij aan. "Ik vind dat Feyenoord dit stadion moet houden. De Kuip is fantastisch. Hoe de sfeer hier is, wat de mensen hier allemaal hebben meegemaakt... Ik denk dat je dit stadion niet zomaar kunt verlaten en dat kunnen de supporters  waarschijnlijk ook niet. Ik zeg daarom dat ze de Kuip moeten behouden."
Bron:FR12.nl
Spelersgroep Feyenoord voor nieuw stadion

600x400-clasie12.jpg

De meerderheid van de spelers van Feyenoord is voor het bouwen van een nieuwe Kuip. Dat zegt middenvelder Jordy Clasie, die momenteel met Jong Oranje in Israël vertoeft voor het EK onder 21 jaar.

'Het huidige stadion is fantastisch en het is jammer om er afscheid van te nemen. Maar alle spelers beseffen dat een nieuw stadion zeker nodig is, als Feyenoord hogerop wil komen', aldus de 21-jarige middenvelder tegen AD.nl.

In het oude stadion zijn volgens Clasie gewoon te weinig mogelijkheden. 'Een nieuw stadion levert de club meer geld op. Dan is er ook veel meer mogelijk. Dat is dus heel goed voor de club. Ik heb bovendien gehoord dat het nieuwe stadion ook erg op het oude gaat lijken en dat er naar de wensen van de supporters wordt geluisterd', aldus Clasie.

Burgemeester en wethouders van Rotterdam gaven onlangs de voorkeur aan de bouw van een nieuw stadion. Daarmee is renovatie van de aloude Kuip van de baan, zoals veel supporters wilden, en lijken de acties van Reddekuip.nl voor niets geweest.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juni 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Clasie weet het ook niet meer dus..
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 04 juni 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2013 - 15:56 schreef RenatoBos het volgende:
Clasie weet het ook niet meer dus..
Voortschrijdend inzicht van Clasie?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juni 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2013 - 16:09 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Voortschrijdend inzicht van Clasie?
Blijkbaar..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 04 juni 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Toe maar, stond dat ook in het nieuwe contract? Zich positief uit moeten laten over een nieuw te bouwen stadion?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 04 juni 2013 - 16:48   quote  deeplink  
Ik bedoel, dit zei hij vóór hij zijn contract verlengde;

http://www.fr12.nl/nieuws/19641-clasie----de-kuip-kun-je-niet-zomaar-verlaten--.html
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juni 2013 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2013 - 16:48 schreef Bosifyable het volgende:
Ik bedoel, dit zei hij vóór hij zijn contract verlengde;

http://www.fr12.nl/nieuws/19641-clasie----de-kuip-kun-je-niet-zomaar-verlaten--.html
smiley-laughing024.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juni 2013 door RenatoBos --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 04 juni 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Gefeliciteerd!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juni 2013 - 22:01   quote  deeplink  
Clasie: "Niemand denkt aan een vakantie"

clasie_jongoranje1.jpg

In het warme Israël richt Jordy Clasie zich met Jong Oranje op de deelname aan het EK voor spelers onder 21 jaar. De 21-jarige middenvelder van Feyenoord rekent in eerste instantie nergens op.

"Ik begrijp wel dat we al een week van tevoren in Israël zijn aangekomen. We moesten eerst acclimatiseren en wennen aan de warmte. Dat is gelukt", vertelt Clasie op de website van het Algemeen Dagblad. "Ik voel dat mijn lichaam sterker wordt en goed op de situatie reageert. Ik ben blij dat we hier 's avonds spelen. Dan is het toch ietsje frisser en aangenamer. Als je overdag zou spelen, ben je zo kapot."

Ondanks het 'zware seizoen' kijkt Clasie redelijk positief terug op het voorbije jaar. Een vakantie blijft nog even uit. "Na de competitie heb ik een weekje vrij gehad en daarin heb ik helemaal niks gedaan. En na Israël hebben we weer drie weken vakantie tot we weer beginnen bij Feyenoord. Dat is inderdaad kort, maar dat is iets waar we aan moeten wennen. Bij de spelers is er niemand die denkt aan een vakantie nu."

Jong Oranje opent het toernooi donderdag met een confrontatie met Duitsland. "Vooral op het openingsduel met Duitsland zal veel druk staan. Dat is een hele belangrijke wedstrijd in het toernooi", stelt Clasie. "De finale halen, dat doen we niet zomaar, zoals velen in Nederland denken. Je hebt te maken met andere ploegen die nu eenmaal ook sterk zijn."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 juni 2013 - 14:02   quote  deeplink  
Teleurgestelde Clasie: 'Pot heeft me niks gezegd'

600x400-01023206.jpg

Jordy Clasie had er geen rekening mee gehouden dat hij het EK in Israël zou moeten beginnen als bankzitter. Tegen Jong Duitsland kwam de middenvelder niet in actie, omdat bondscoach Cor Pot de voorkeur gaf aan Marco van Ginkel.

Clasie is teleurgesteld en zet voor zichzelf een streep door het EK als hij ook zondag tegen Rusland niet speelt. "Als ik weet dat ik niet speel, zal ik de rest van het toernooi ook weinig spelen", is de verwachting van de Feyenoorder.

De kleine Haarlemmer kreeg geen uitleg over de plotselinge koerswijziging van Pot. "Ik heb niet met de trainer gesproken. Persoonlijk heeft hij me niks gezegd. Alleen in de bespreking heeft hij tegenover alle jongens uitgelegd waarom Marco van Ginkel speelde."

"Het is altijd moeilijk als je niet speelt", vervolgt Clasie in De Telegraf. "Daar baal je tijdens de wedstrijd van, en de uren daarna. Vervolgens moet het over zijn en kan ik gewoon meelachen en meedollen met mijn ploeggenoten. En op de training heb ik me lekker in het zweet gewerkt. Ik kan niet meer dan daar mijn best doen."
Bron:Voetbalprimeur
MMM
 MMM - zondag 09 juni 2013 - 11:33   quote  deeplink  
Die Cor Pot is ook een waardeloze lul eerste klas natuurlijk. Zo'n man krijgt naam omdat hij jarenlang met Dick Advocaat heeft gewerkt/z'n zakken heeft gevuld. Onbegrijpelijk dat dit voor de groep bij Jong Oranje kan staan.

On: Middenveld stond gewoon niet goed tegen die Duitsers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 juni 2013 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 juni 2013 - 00:19   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2013 - 17:31   quote  deeplink  
Clasie ondertekent nieuw contract in De Kuip

clasie2.jpg

Nadat hij kort na afloop van afgelopen seizoen met Feyenoord overeenstemming bereikte over een nieuwe verbintenis, meldde Jordy Clasie zich vrijdagmiddag tijdens zijn vakantie in De Kuip om het contract te ondertekenen. Daarmee is de middenvelder officieel tot medio 2016 aan Feyenoord verbonden, iets wat bij beide partijen tot tevreden gezichten leidde. Dit is mijn vierde contract bij deze club, maar het gaat absoluut niet vervelen. Ik ben heel blij dat ik langer bij Feyenoord blijf, vertelde Clasie na het zetten van zijn handtekening.

De afgelopen seizoen tot international uitgegroeide middenvelder noemde de mogelijkheid om zichzelf verder te ontwikkelen als voornaamste reden om zijn contract in De Kuip te verlengen. Naast het feit dat ik het hier heel erg naar mij zin heb, ben ik nog niet uitgeleerd bij Feyenoord. Afgelopen seizoen zijn er wedstrijden geweest waarin ik niet mijn normale niveau haalde. In dat opzicht kan ik nog veel leren. Met Feyenoord hebben we de laatste twee jaar grote stappen gezet en de komende seizoenen wil ik echt om de prijzen spelen.

Ook Martin van Geel toonde zich content met het feit dat Clasie langer aan de club is verbonden. Hij is een jongen van de club, die zich hier nog verder kan ontwikkelen. Dat ziet Jordy zelf ook en spreekt dat ook uit, dat maakt hem een ideale prof. De technisch directeur noemde Clasie verder een echte jongen van de club. Niet voor niets tekent hij hier al zijn vierde contract. Jordy vindt het een eer om voor Feyenoord te spelen. Hij is heel belangrijk voor ons.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Sensi
 Sensi - vrijdag 05 juli 2013 - 20:11   quote  deeplink  
Clasie, kleine held!
VVout
 VVout - vrijdag 05 juli 2013 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 20:11 schreef Sensi het volgende:
Clasie, kleine held!
Zolang ie zijn grote mond houdt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 juli 2013 - 17:29   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2013 door RenatoBos --
tomson
 tomson - vrijdag 12 juli 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
T is YouTube he :')
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 juli 2013 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 - 17:30 schreef tomson het volgende:

[..]

T is YouTube he :')
Pafpaf..d:-)
MMM
 MMM - dinsdag 16 juli 2013 - 14:41   quote  deeplink  
Mooie foto op de cover van VI

http://www.vi.nl/webshop/product/VI-nummer-29-2013.htm
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 16 juli 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Zeker!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 16 juli 2013 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 14:41 schreef MMM het volgende:
Mooie foto op de cover van VI

http://www.vi.nl/webshop/product/VI-nummer-29-2013.htm
Lekker belangrijk!
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 16 juli 2013 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 15:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekker belangrijk!
Een Feyenoordshirt op de cover van VI verkoopt kennelijk goed. Dat vind ik wel belangrijk.
kuipje
 kuipje - dinsdag 16 juli 2013 - 16:44   quote  deeplink  
Kan niemand die vi heeft het artikel uploaden? Daar hebben we nog wat aan..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 14:41 schreef MMM het volgende:
Mooie foto op de cover van VI

http://www.vi.nl/webshop/product/VI-nummer-29-2013.htm
Power Clasie..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 juli 2013 - 08:05   quote  deeplink  
Koeman ontevreden, wordt op scherp gezet.
Els
 Els - woensdag 24 juli 2013 - 08:19   quote  deeplink  
Of het wordt groter gemaakt dan het is.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 juli 2013 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 08:05 schreef Stylzz het volgende:
Koeman ontevreden, wordt op scherp gezet.
Zijn wel net de 3 die toevallig ook bij oranje ter discussie staan ...
Wel heel toevallig !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door lijdensweg --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 juli 2013 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 08:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zijn wel net de 3 die toevallig ook bij oranje ter discussie staan ...
Wel heel toevallig !
Onzin.
Mathijsen en Schaken zijn bij oranje breedte vulling. Eigenlijk zelfs niet goed genoeg, nooit punt van discussie geweest.
Clasie speelde niet bij jong oranje, onbegrijpelijk.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 juli 2013 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 08:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Onzin.
Mathijsen en Schaken zijn bij oranje breedte vulling. Eigenlijk zelfs niet goed genoeg, nooit punt van discussie geweest.
Clasie speelde niet bij jong oranje, onbegrijpelijk.
Wat jij wil denken joh ...
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 15:30   quote  deeplink  
jij-bent-zo-goed-echt-fantastisch.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 augustus 2013 - 15:12   quote  deeplink  
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 09 augustus 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Tja, is ook niet echt in vorm.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2013 - 07:44   quote  deeplink  
Clasie, meestert!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Aanvoerder Clasie: 'Wedstrijd verdiende geen winnaar'

media_xll_1806715.jpg

Een teleurgestelde Jordy Clasie vond dat Feyenoord meer verdiende in de Klassieker van zondagmiddag. Zijn ploeg verloor uiteindelijk met 2-1, maar een puntendeling zou een betere afspiegeling zijn van de wedstrijd, denkt de aanvoerder van vandaag. Deze wedstrijd verdiende geen winnaar, aldus Clasie voor de camera van FOX Sports.

Ajaks heeft op basis van de hele wedstrijd niet verdiend van ons gewonnen, zet hij zijn uitspraak kracht bij. Feyenoord kreeg in de tweede helft ook mogelijkheden om een evenwicht in de tussenstand te brengen, maar de laatste pass was telkens onzorgvuldig, zag ook Clasie. Als je de tweede helft zo de bovenliggende partij bent, maar niks creëert, dan wordt het moeilijk.
Bron:FOX Sports
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 22:47   quote  deeplink  
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2013 - 21:15   quote  deeplink  
Zo uit vorm, hoe is het mogelijk?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:15 schreef MMM het volgende:
Zo uit vorm, hoe is het mogelijk?
Hij mist een El Ahmadi-type.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 augustus 2013 - 10:10   quote  deeplink  
Ik vind t nog al meevallen met jou maar je kan simpelweg niet
voor iedereen werken...
Hoop dat ze morgen voor elkaar gaan vechten..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 augustus 2013 - 19:35   quote  deeplink  
Clasie opgelucht: 'We kunnen het dus wel'

media_xll_1816615.jpg

Als aanjager op het middenveld vertolkte Jordy Clasie zondag een belangrijke rol bij Feyenoord. Onder aanvoering van de international kwamen de Rotterdammers met winst op NAC Breda (3-1) eindelijk van de hatelijke nul af. 'We wisten dat we deze wedstrijd moesten winnen, dat was het enige wat telde', zei Clasie.

De middenvelder, die aan de basis stond van de eerste twee doelpunten van Graziano Pellè, vond dat Feyenoord eindelijk weer het vertrouwde niveau haalde. 'Zeker de eerste 60 minuten hebben we het goed gedaan. Veel druk zetten, afjagen en NAC geen ruimte geven om te voetballen. We wisten dat er wat meer druk op deze wedstrijd stond omdat we vier keer op rij hadden verloren. Alhoewel we altijd vertrouwen in elkaar hebben gehouden, is het wel fijn dat we ook op het veld hebben laten zien dat we het wél kunnen.'
Bron:AD
tomson
 tomson - zondag 25 augustus 2013 - 20:41   quote  deeplink  
Als we deze niet hadden kunnen hebben kan je de licentie beter terug inleveren bij de KNVB.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 augustus 2013 - 20:43   quote  deeplink  
En toch zag ik de oude Clasie eindelijk weer eens..
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 25 augustus 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
En toch zag ik de oude Clasie eindelijk weer eens..
Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 augustus 2013 - 20:55   quote  deeplink  
Speelde met mes tussen de tandjes.
Vasthouden nu!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0222320