BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Petitie voor vertrek Rutten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Hoodini
 Hoodini - zondag 14 augustus 2011 - 20:08   quote  deeplink  
http://www.ipetitions.com/petition/040tegenrutten/
Henk112
 Henk112 - zondag 14 augustus 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Doe niet zo triest jonge met je petitie tegen de trainer. Als je supporter van psv bent sta dan ook achter je club, spelers en trainer. Ik snap wel dat hij discutabel is als trainer tot nu toe maar er zijn nog geen 2 wedstrijden gespeeld of je komt met zoiets aanzetten. Het team is vernieuwd en nog niet compleet, wacht een paar weken/maanden en kijk dan maar verder..
Hoodini
 Hoodini - zondag 14 augustus 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Ik sta zeker achter mijn club en ook achter de spelers! Maar moeten we dan pas in actie komen als we 9 punten of nog meer achter staan? Dit doet mij echt pijn aan mijn ogen om te zien. Nee ik verwacht niet dat rutten meteen op zal stappen na een petitie tegen hem. Maar ik geef liever zo mijn signaal af tegen hem als een massaal fluitconcert tijdens de wedstrijd, daar speelt niemand beter door! Kijk eens naar ajax en Feijenoord hoe het daar is gegaan naar een trainers wissel. Dat is geen garantie voor succes, maar met Rutten wordt het helemaal niks meer!
Henk112
 Henk112 - zondag 14 augustus 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Het enige nut wat zo'n petitie heeft is onrust stoken en daar krijg je de trainer niet mee weg maar zorg je wel dat het team nog minder zal gaan spelen. Als psv het slecht gaat doen wordt rutten ontslagen, doet hij het goed dan blijft hij.. wacht nou maar gewoon af en als je zegt dat je je club steunt doe dat dan ook nu zonder dit soort dingen.

Ohja, Feyenoord wint 2 wedstrijden tegen matige tegenstanders.. jezus de competitie kent 34 wedstrijden.
XPascalX
 XPascalX - zondag 14 augustus 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Flikker op met 'doe niet zo triest'! Wij steunen onze club dus Rutten moet gewoon opdonderen!

Mijn stem heb je!

EXIT RUTTEN, FORZA PSV!
Henk112
 Henk112 - zondag 14 augustus 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Niks flikker op, als jij 1 van die trieste toeschouwers bent die zich supporter noemen en eigen spelers uitfluiten en zelfs een petitie tegen de trainer wil tekenen ben je wel goed bezig.

Niet dat ik zo'n fan van rutten ben, maar op deze manier zorg je alleen dat er onrust bij psv komt waardoor ze dadelijk al helemaal geen kampioen worden dit seizoen.
Ruud68
 Ruud68 - zondag 14 augustus 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Heeft totaal geen zin, rutten heeft PSV niet beter gemaakt dat weet ik ook wel, maar dit helpt PSV ook niet, dus stoppen!!!!!!!!!!!
Henk112
 Henk112 - zondag 14 augustus 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Precies..
Tinopsv
 Tinopsv - maandag 15 augustus 2011 - 00:03   quote  deeplink  
Oke,dat er nu wat moet gebeuren is nu inmiddels wel duidelijk.
Maar het heeft geen zin om elkaar als supporter af liggen te zeiken....
Het is toch ONS PSV ??
Je hoeft het zeker niet met elkaar eens te zijn maar zo steunen wij onze club er niet mee.
ik ga al een aantal jaren naar het Philips stadion,maar idd het is gewoon niet om aan te zien!
Maar dit gaat al een paar seizoenen zo, alleen word het van kwaad tot erger!
Het bestuur moet ook veel kwalijk genomen worden ze hadden al veel en veel eerder moeten ingrijpen!
Begrijp mij niet verkeerd, maar Fred zal heus een goede trainer zijn met zijn kwaliteiten maar waarschijnlijk de verkeerde kwaliteiten om dit PSV als team te laten functioneren en uiteindelijk het kampioenschap te halen.
Er word steeds geroepen dat het geld kost om hem te ontslaan, maar wat kost het behalen van weer GEEN champions league ? volgens mij heel wat meer !!
waarschijnlijk zullen nu wel kwade reactie's komen maar ik ben realistiesch....
Als er een trainer is die deze groep ZEKER aan het voetballen krijgt dan is het Van Gaal wel,hij brengt toch iets extra's waardoor spelers zich geeerd voelen om onder een topcoach te mogen voetballen.
Kijk maar naar de periode Hiddink....oke het was een compleet andere ploeg en met toppers,maar je moet die toppers wel aan het voetballen krijgen!
HET MAAKT ME NIKS UIT WIE OF HOE MAAR PSV MOET WEER GAAN VOETBALLEN ZODAT WIJ ALS SUPPORTERS WEER VAN WEDSTRIJDEN KUNNEN GENIETEN WAAR WE TOCH AL EEN AANTAL SEIZOENEN NAAR SNAKKEN!!!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 15 augustus 2011 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:41 schreef Henk112 het volgende:
Niks flikker op, als jij 1 van die trieste toeschouwers bent die zich supporter noemen en eigen spelers uitfluiten en zelfs een petitie tegen de trainer wil tekenen ben je wel goed bezig.

Niet dat ik zo'n fan van rutten ben, maar op deze manier zorg je alleen dat er onrust bij psv komt waardoor ze dadelijk al helemaal geen kampioen worden dit seizoen.
onrust is er al genoeg en zeker na gister opzouten rutte
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 15 augustus 2011 - 01:36   quote  deeplink  
Is er een ook een petitie voor een vertrek van sommige supporters? Die teken ik wel, ik vind namelijk dat er een hoop mensen daarin ook niet goed functioneren. Het is inderdaad niet heel goed wat PSV laat zien maar gezien het feit dat het een nieuw team is vind ik het best triest als je na de eerste verkeerde bal gaat lopen fluiten. Ik heb me 90 minuten geschaamd voor onze aanhang.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 13:08   quote  deeplink  
PSV heeft niet eens genoeg supporters om de petitie dragend te krijgen..
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - maandag 15 augustus 2011 - 13:50   quote  deeplink  
Sorry, maar je kan niet altijd de trainer de schuld geven voor het falen van spelers!!
Als deze spelersgroep gewoon inzet en passie toont dan is er niet zoveel aan de had, maar er zijn er gewoon een aantal die alleen maar commentaar hebben, neem bv Toivonnen: Er moet vesterking komen anders ben ik weg....
En de persoon die deze petitie heeft gemaakt heeft waarschijnlijk al een uitemate geschikte en profesionele en niet te vergeten goedkope trainer,op het oog die een aanbod van psv nooit zou weigeren en waar de supporters van psv heel tevreden mee zijn.
Nou ik zou zeggen noem deze trainer dan maar eens op!!
Henk112
 Henk112 - maandag 15 augustus 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Remco K, als jij gewoon op je eigen forum je tijd gaat verdoen want hier ben je niet zo welkom eigenlijk..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 augustus 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 13:56 schreef Henk112 het volgende:
Remco K, als jij gewoon op je eigen forum je tijd gaat verdoen want hier ben je niet zo welkom eigenlijk..
Oja, joh? En wie zegt dat?
Hij bepaald zelf wel of hij hier post of niet..
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 15 augustus 2011 - 14:44   quote  deeplink  
agja jongens mischien moeten jullie gewoon eens een beetje geld investeren in de selectie. ik bedoel: dat heeft psv ja nog niet gedaan;)

en als je het geld niet hebt, tja dan vraag je gewoon even de gemeente

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door AFCAMylife --
Henk112
 Henk112 - maandag 15 augustus 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Haha wel typisch dat als er hier supporters van andere clubs posten het altijd de ajacieden zijn die irritant worden, maja kunnen jullie niks aan doen denk ik..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 13:56 schreef Henk112 het volgende:
Remco K, als jij gewoon op je eigen forum je tijd gaat verdoen want hier ben je niet zo welkom eigenlijk..
En wie ben jij dan wel niet om dat te bepalen voor anderen, ik weet wel zeker dat bijvoorbeeld Mocro geen enkel probleem heeft met mijn aanwezigheid, het is een open forum, en als jij niet wilt dat anderen daar over mee praten, ga dan lekker op een bankje in het park zitten praten met een vriendje..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:03 schreef Henk112 het volgende:
Haha wel typisch dat als er hier supporters van andere clubs posten het altijd de ajacieden zijn die irritant worden, maja kunnen jullie niks aan doen denk ik..
Wel grappig dat het vaak dezelfden zijn die zich aangevallen voelen als een supporter van een andere club iets objectiefs zegt over PSV. Als jij niet begrijpend kan lezen, geef dat dan even aan, dan zal ik mijn post even beter uitleggen zodat iemand als jij het ook begrijpt, je hoeft het maar te vragen en ik leg het netjes uit..
mario81
 mario81 - maandag 15 augustus 2011 - 15:23   quote  deeplink  
wel erg triest hoor!!! competitie is net 2 wedstrijden oud.!!! wat een kansloos publiek (club supporters zijn jullie niet) Psv komt heus wel naar de top 3 , nieuwe spelers hebben jullie zat geef ze (ook fred rutten) de kans!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 augustus 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:03 schreef Henk112 het volgende:
Haha wel typisch dat als er hier supporters van andere clubs posten het altijd de ajacieden zijn die irritant worden, maja kunnen jullie niks aan doen denk ik..
Ik heb je serieus nooit gezien, voordat je dit topic opende en ik kom hier al zo'n 2,5 jaar..
Hoe kun jij dit dus zeggen, aangezien je hier net bent??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 augustus 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 14:12 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Oja, joh? En wie zegt dat?
Hij bepaald zelf wel of hij hier post of niet..
Natuurlijk, zolang hij niet irritant is voor PSV-supporters heeft hij wat mij betreft toestemming om hier te posten.
Henk112
 Henk112 - maandag 15 augustus 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Remco, ten eerste is het niet objectief om te zeggen dat PSV niet genoeg supporters heeft om zo'n petitie te dragen, dat is gewoon een irriterende opmerking om te provoceren.
Ten tweede ben ik wel vaker op dit forum alleen is het vaker zo dat ik volg wat er hier gepost wordt dan dat ik zelf er berichten op plaats. Daarbij heb ik deze topic niet gestart hasjkop ik reageer er alleen in omdat ik het er niet mee eens ben..

Van mij mogen ajacieden ook gerust hier posten als jullie dat willen maar doe dan niet zo irritant, doen psv'ers ook niet op jullie forum?
Henk112
 Henk112 - maandag 15 augustus 2011 - 15:51   quote  deeplink  
En als je serieus begint over begrijpend lezen nadat ik zeg dat je irritant bent omdat je aankomt met een opmerking over te weinig supporters dan snap je denk ik dat begrip zelf niet eens, grappig..
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 15 augustus 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:23 schreef mario81 het volgende:
wel erg triest hoor!!! competitie is net 2 wedstrijden oud.!!! wat een kansloos publiek (club supporters zijn jullie niet) Psv komt heus wel naar de top 3 , nieuwe spelers hebben jullie zat geef ze (ook fred rutten) de kans!
Helemaal mee eens, met drie nieuwe basisspelers en het inbrengen van Ojo en Tamata heb je gewoon een team dat aan elkaar moet wennen. Dan bij de eerste de beste thuiswedstrijd meteen lopen klagen en fluiten als het niet lekker loopt is gewoon diep triest.
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:49 schreef Henk112 het volgende:
Remco, ten eerste is het niet objectief om te zeggen dat PSV niet genoeg supporters heeft om zo'n petitie te dragen, dat is gewoon een irriterende opmerking om te provoceren.
Ten tweede ben ik wel vaker op dit forum alleen is het vaker zo dat ik volg wat er hier gepost wordt dan dat ik zelf er berichten op plaats. Daarbij heb ik deze topic niet gestart hasjkop ik reageer er alleen in omdat ik het er niet mee eens ben..

Van mij mogen ajacieden ook gerust hier posten als jullie dat willen maar doe dan niet zo irritant, doen psv'ers ook niet op jullie forum?
Jammer genoeg komen er wel eens types zoals eindhovenpsv.. Die het verzieken op het ajax forum.. Maar dat is zelden.. De reactie hier van remco vind ik ook een beetje flauw.. Maar als je het flauw vindt dan meld je het..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:49 schreef Henk112 het volgende:
Remco, ten eerste is het niet objectief om te zeggen dat PSV niet genoeg supporters heeft om zo'n petitie te dragen, dat is gewoon een irriterende opmerking om te provoceren.
Ten tweede ben ik wel vaker op dit forum alleen is het vaker zo dat ik volg wat er hier gepost wordt dan dat ik zelf er berichten op plaats. Daarbij heb ik deze topic niet gestart hasjkop ik reageer er alleen in omdat ik het er niet mee eens ben..

Van mij mogen ajacieden ook gerust hier posten als jullie dat willen maar doe dan niet zo irritant, doen psv'ers ook niet op jullie forum?
Zoals ik al dacht begrijp je helemaal niet wat ik ermee zeg.. Het is niet irriteren of provocerend bedoeld, denk er nu nog maar eens over na wat ik ermee zeg.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:49 schreef Henk112 het volgende:
Remco, ten eerste is het niet objectief om te zeggen dat PSV niet genoeg supporters heeft om zo'n petitie te dragen, dat is gewoon een irriterende opmerking om te provoceren.
Ten tweede ben ik wel vaker op dit forum alleen is het vaker zo dat ik volg wat er hier gepost wordt dan dat ik zelf er berichten op plaats. Daarbij heb ik deze topic niet gestart hasjkop ik reageer er alleen in omdat ik het er niet mee eens ben..

Van mij mogen ajacieden ook gerust hier posten als jullie dat willen maar doe dan niet zo irritant, doen psv'ers ook niet op jullie forum?
Excuses voor het feit dat ik dacht dat jij het topic gestart had..
Maar op die ene post na, post Remco nooit iets provocerends als hijzelf niet wordt aangevallen..
En er is wel een Psv'er die op ons forum vervelend is en dat is eindhovenpsv1, gelukkig niet vaak, maar toch..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:40 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Natuurlijk, zolang hij niet irritant is voor PSV-supporters heeft hij wat mij betreft toestemming om hier te posten.
Blij dat jij er toestemming voor geeft, snap alleen niet waarom gezien je er niks over te zeggen hebt, maar goed, ik ben er zoals gezegd blij mee.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 augustus 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al dacht begrijp je helemaal niet wat ik ermee zeg.. Het is niet irriteren of provocerend bedoeld, denk er nu nog maar eens over na wat ik ermee zeg.
Ik weet het zelf niet eens ? :P
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:08 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik weet het zelf niet eens ? :P
Ik snap hem wel.. Hij bedoeld denk ik dat omdat fans het meest van de tijd aan het fluiten waren dat psv daarom heeft supporters hebben.. Maar t is een beetje flauw om dat te zeggen.. Want ajax heeft dit ook een tijd gehad..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 augustus 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik snap hem wel.. Hij bedoeld denk ik dat omdat fans het meest van de tijd aan het fluiten waren dat psv daarom heeft supporters hebben.. Maar t is een beetje flauw om dat te zeggen.. Want ajax heeft dit ook een tijd gehad..
Ah zo..
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ah zo..
Tsja t is niet echt leuk maar ja..
Henk112
 Henk112 - maandag 15 augustus 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Ja PSV heeft ook een hoop 'nep'supporters die na 1 of 2 slechte wedstrijden al spelers gaan uitfluiten, maar wat doe je eraan..
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:18 schreef Henk112 het volgende:
Ja PSV heeft ook een hoop 'nep'supporters die na 1 of 2 slechte wedstrijden al spelers gaan uitfluiten, maar wat doe je eraan..
Tsja die nep supporters kan je niks aan doen.. Heeft iedere club..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik snap hem wel.. Hij bedoeld denk ik dat omdat fans het meest van de tijd aan het fluiten waren dat psv daarom heeft supporters hebben.. Maar t is een beetje flauw om dat te zeggen.. Want ajax heeft dit ook een tijd gehad..
Nee fout..
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee fout..
Nou vertel.. T is nogal flauw namelijk..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 augustus 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee fout..
Wat is het dan??
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 18:00 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou vertel.. T is nogal flauw namelijk..
Helemaal niet.
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 19:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niet.
Je wil het niet zeggen en dat maakt het nogal irritant.. Jammer van je man.. Je word irritant..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 19:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Je wil het niet zeggen en dat maakt het nogal irritant.. Jammer van je man.. Je word irritant..
Niet mijn probleem maar het jouwe...:-)
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet mijn probleem maar het jouwe...:-)
Nee ook niet die van mij.. Maar je zegt dat het niet provocerend is.. Nou dat is het dus wel..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 19:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee ook niet die van mij.. Maar je zegt dat het niet provocerend is.. Nou dat is het dus wel..
Zal ik dat anders even zelf bepalen?? Daar heb ik jou echt niet voor nodig hoor..
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal ik dat anders even zelf bepalen?? Daar heb ik jou echt niet voor nodig hoor..
Dat kan je ook niet zelf bepalen.. Provoceren word denk ik bepaald door dat mensen het een vervelende reactie vinden.. En aangezien ik het ook een beetje een onnodige reactie vind.. En met mij iedereen in dit topic.. Is het geloof ik gewoon provocerend.. Daarvoor heb je jou niet nodig..;)
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 19:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat kan je ook niet zelf bepalen.. Provoceren word denk ik bepaald door dat mensen het een vervelende reactie vinden.. En aangezien ik het ook een beetje een onnodige reactie vind.. En met mij iedereen in dit topic.. Is het geloof ik gewoon provocerend.. Daarvoor heb je jou niet nodig..;)
Nee hoor, ik bepaal zelf of mijn intentie provocerend is..
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, ik bepaal zelf of mijn intentie provocerend is..
Nope;)
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:05 schreef freakie het volgende:

[..]

Nope;)
Dus een ander bepaald wat mijn intentie is??? Whahaha, en jij bent leraar??
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 augustus 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus een ander bepaald wat mijn intentie is??? Whahaha, en jij bent leraar??
Het werkt hetzelfde als met pesten..
Als jouw intentie Niet pesten is, en degene bij wie het ebeurt vindt dat wel, dan is het pesten..
Is met provoceren hetzelfde..
(lijkt me)
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Het werkt hetzelfde als met pesten..
Als jouw intentie Niet pesten is, en degene bij wie het ebeurt vindt dat wel, dan is het pesten..
Is met provoceren hetzelfde..
(lijkt me)
Klopt..
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus een ander bepaald wat mijn intentie is??? Whahaha, en jij bent leraar??
Ja toevallig wel.. Ben blij dat jij geen leraar ben;) Een ander bepaalt of hij het een normale reactie vind of niet.. Op school heb je daar hoop ik ook wel eens last van gehad.. Als iemand ver weg je aan zit te staren en te lachen, lijkt het pesten.. Maar is het wel zo? Het kan zo zijn.. Maar het kan ook niet zo zijn.. In dat geval is de gedupeerde de gene die gelijk heeft.. Tenzij de daders(in dit geval de dader) Verteld dat hij het niet zo bedoelde.. En verteld wat er was.. In dit geval ben je aan het provoceren en reacties aan het uitlokken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Petitie voor vertrek Rutten









0.0099000