BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Petitie voor vertrek Rutten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Het werkt hetzelfde als met pesten..
Als jouw intentie Niet pesten is, en degene bij wie het ebeurt vindt dat wel, dan is het pesten..
Is met provoceren hetzelfde..
(lijkt me)
Onzin, het ligt er maar net aan hoe iemand het uitlegt, en IEMAND pesten, of ERGENS een mening ovr hebben is een essentieel verschil.

Ik zal voor jou uitleggen wat ik bedoel te zeggen, als iemand zich met zo'n petitie bezighoud en daar aan mee doet, dan ben je geen supporter in mijn ogen... misschien wat ver gezocht, maar ik bedoel er niks mee, en het is juist grappig dat een Ajax supporter ( freaky) zich hier drukker over maakt dan de PSV supporter zelf..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja toevallig wel.. Ben blij dat jij geen leraar ben;) Een ander bepaalt of hij het een normale reactie vind of niet.. Op school heb je daar hoop ik ook wel eens last van gehad.. Als iemand ver weg je aan zit te staren en te lachen, lijkt het pesten.. Maar is het wel zo? Het kan zo zijn.. Maar het kan ook niet zo zijn.. In dat geval is de gedupeerde de gene die gelijk heeft.. Tenzij de daders(in dit geval de dader) Verteld dat hij het niet zo bedoelde.. En verteld wat er was.. In dit geval ben je aan het provoceren en reacties aan het uitlokken..
Nee wat je zegt is volkomen onzin, iedereen heeft in zo'n verhaal zijn eigen waarheid, jij gaat uit dat de zwakkere in dit geval zijn gelijk hoort te krijgen, daar ben ik het dus pertinent niet mee eens..

En nogmaals, ik bepaal zelf wel of ik aan het provoceren ben en reacties aan het uitlokken ben. De enige die reageerd ben jij, en jou ben ik nu wel ff zat, dus zou niet inzien waarom ik een reactie uitlok.
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin, het ligt er maar net aan hoe iemand het uitlegt, en IEMAND pesten, of ERGENS een mening ovr hebben is een essentieel verschil.

Ik zal voor jou uitleggen wat ik bedoel te zeggen, als iemand zich met zo'n petitie bezighoud en daar aan mee doet, dan ben je geen supporter in mijn ogen... misschien wat ver gezocht, maar ik bedoel er niks mee, en het is juist grappig dat een Ajax supporter ( freaky) zich hier drukker over maakt dan de PSV supporter zelf..
Er zit als eerste een essentieel verschil tussen freaky en freakie.. Daarnaast ik maak me er druk om omdat ik eigenlijk zo'n reactie nergens op vind slaan.. Maar wat jij nu zegt geef ik net ook aan tegen hasjkoph.. Als ik vertel dat fans die hun club uitfluiten niet supporters zijn van hun club zit er toch geen verschil tussen wat jij schrijft en ik schrijf??
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee wat je zegt is volkomen onzin, iedereen heeft in zo'n verhaal zijn eigen waarheid, jij gaat uit dat de zwakkere in dit geval zijn gelijk hoort te krijgen, daar ben ik het dus pertinent niet mee eens..

En nogmaals, ik bepaal zelf wel of ik aan het provoceren ben en reacties aan het uitlokken ben. De enige die reageerd ben jij, en jou ben ik nu wel ff zat, dus zou niet inzien waarom ik een reactie uitlok.
Ik ga er niet vanuit dat de zwakkere gelijk moet krijgen.. Maar ik geef aan dat jij niet kan bepalen wat provocerend is of niet.. Daar heb je een 2e partij voor nodig die het een vervelende reactie vind.. Nou die zijn er genoeg..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 augustus 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik snap hem wel.. Hij bedoeld denk ik dat omdat fans het meest van de tijd aan het fluiten waren dat psv daarom heeft supporters hebben.. Maar t is een beetje flauw om dat te zeggen.. Want ajax heeft dit ook een tijd gehad..
Ik hoorde in de eerste helft tegen Heerenveen ook gemor en gefluit in de ArenA. Als je een periode van succes hebt, dan wordt dat de norm. Als Ajax zo een strontwedstrijd speelt, dan krijg je precies hetzelfde. Tegen RKC was het gewoon echt slecht. Ik ben een felle tegenstander van fluitconcerten, maar ik had er afgelopen weekend voor het eerst wel begrip voor. Het was allemaal van een zeer bedenkelijk niveau.

Petities neem ik niet serieus. De directie is echt niet gevoelig voor een petitie en trekken gelukkig hun eigen plan. Bovendien moet je die niet hier posten, aangezien dit voor PSV'er niet bepaald een veelbezochte forum is. Als je wat onder de supporters wil doen, dan zijn andere PSV-fora geschikter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door PSVMocro --
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 21:05 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik ga er niet vanuit dat de zwakkere gelijk moet krijgen.. Maar ik geef aan dat jij niet kan bepalen wat provocerend is of niet.. Daar heb je een 2e partij voor nodig die het een vervelende reactie vind.. Nou die zijn er genoeg..
Je praat onzin, ik bepaal voor mezelf of ik iets provocerend bedoel of niet, dat bepaald een ander niet en zal een ander ook nooit bepalen, een ander persoon kan wel bepalen of hij iets provocerend vind overkomen, maar dat betekend niet dat het ook zo is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 00:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Je praat onzin, ik bepaal voor mezelf of ik iets provocerend bedoel of niet, dat bepaald een ander niet en zal een ander ook nooit bepalen, een ander persoon kan wel bepalen of hij iets provocerend vind overkomen, maar dat betekend niet dat het ook zo is.
Ik heb anders op school iets heel anders geleerd.. (niet dat dat betekent dat het gelijk waar is wat ik zeg, maar toch..)
Altijd met die pestpraatjes, dat pesten slecht is enzo, wordt altijd gezegd dat het niet uitmaakt wat je intentie is, als 'het slachtoffer' het pesten vindt, is het pesten, ook al was de intentie totaal niet slecht bedoeld..
(nu val ik alleen een beetje in herhaling, maarja)
Sup_69
 Sup_69 - dinsdag 16 augustus 2011 - 00:37   quote  deeplink  
Een petitie voor vertrek Rutten is denk ik, de slechtse optie die je nu kunt kiezen en wel hierom.
1. Alle spelers (behalve die niet altijd kunnen spelen) lopen weg met Rutten en roemen hem vanwege zijn professionaliteit. Zowel de huidige spelers als de oud spelers.
2. Rutten heeft Twente naar een hoger platform gebracht en daarna hebben de opvolgers het nog beter gemaakt.
3. Rutten heeft vorig jaar geen schuld gehad aan de blessure van Reis en het vertrek van Afellay.
4. Rutten bepaald niet welke spelers er verkocht worden
5. Rutten bepaald mede, welke spelers er gehaald worden. (MEDE!!)

Ik hoor de laatste tijd dat Rutten geen uitstraling heeft. So what? Ik ken wel meer trainers zonder uitstraling en die kunnen gewoon kampioen worden. Ik hoor ook dat er geen pit in zit! Ook Frank de Boer zit stijf op zijn stoel, hij wint de eerste 2 wedstrijden met 9 doelpunten voor..ik zie het verschil niet.

We praten met z'n allen de pers na als je het mij vraagt. Als die debiel van vd Gijp zegt dat we een lelijk pak aanhebben, roept de halve bevolking de volgende dag, dat die pakken echt niet kunnen! Kap daar nu eens mee en wees trots op waar je voor staat, en dat is PSV!
Het kan niet ieder jaar hosanna zijn. We hebben al jaren op rij in moeten leveren op voetbaltechnisch gebied, daar is weinig aan te doen. In ieder geval kun je dat niet Rutten verwijten.

Tot slot, als je Rutten nu af moet kopen ben je weer veel geld kwijt EN krijg je waarschijnlijk iemand terug die minder goed in het wereldje zit.

Succes allemaal en op naar het kampioenschap!!
freakie
 freakie - dinsdag 16 augustus 2011 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 00:37 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik heb anders op school iets heel anders geleerd.. (niet dat dat betekent dat het gelijk waar is wat ik zeg, maar toch..)
Altijd met die pestpraatjes, dat pesten slecht is enzo, wordt altijd gezegd dat het niet uitmaakt wat je intentie is, als 'het slachtoffer' het pesten vindt, is het pesten, ook al was de intentie totaal niet slecht bedoeld..
(nu val ik alleen een beetje in herhaling, maarja)
Ja ag.. Is denk ik te lang geleden voor hem;) En gelijk zal hij ons nooit gegeven.. Maar inderdaad, als de slachtoffer hetgeen wat gedaan word niet leuk vind is het pesten of in dit geval provoceren.. Dan maakt daarbij de intentie niks uit.. In dit geval is hij nog even door gegaan want zijn uitleg is bijna het zelfde dan die van mij..
freakie
 freakie - dinsdag 16 augustus 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 00:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Je praat onzin, ik bepaal voor mezelf of ik iets provocerend bedoel of niet, dat bepaald een ander niet en zal een ander ook nooit bepalen, een ander persoon kan wel bepalen of hij iets provocerend vind overkomen, maar dat betekend niet dat het ook zo is.
Het gaat er ook niet om of het zo is.. Maar of het zo voelt bij de ander.. Ik praat dus wederom geen onzin..
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 08:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of het zo is.. Maar of het zo voelt bij de ander.. Ik praat dus wederom geen onzin..
Je praat vrijwel altijd onzin..Als het in mijn ogen niet provovcerend bedoeld is, dat kan het mij geen fuck interesseren wat jij daar van vind, zolang ik voor mezelf weet hoe ik het bedoel heb ik er een goed gevoel bij, en nogmaals intereseerd het me geen ene reet wat jij daarvan vind.. Misschien dat het zo duidelijk is..
freakie
 freakie - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 13:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Je praat vrijwel altijd onzin..Als het in mijn ogen niet provovcerend bedoeld is, dat kan het mij geen fuck interesseren wat jij daar van vind, zolang ik voor mezelf weet hoe ik het bedoel heb ik er een goed gevoel bij, en nogmaals intereseerd het me geen ene reet wat jij daarvan vind.. Misschien dat het zo duidelijk is..
Eens gelijks.. Nou lekker niet procoveren.. En je als een kerel gedragen en niet als een kind van 6
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 13:08 schreef remco k het volgende:
PSV heeft niet eens genoeg supporters om de petitie dragend te krijgen..
wat een treurig geval ben jij zeg
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 14:44 schreef AFCAMylife het volgende:
agja jongens mischien moeten jullie gewoon eens een beetje geld investeren in de selectie. ik bedoel: dat heeft psv ja nog niet gedaan;)

en als je het geld niet hebt, tja dan vraag je gewoon even de gemeente
jullie beleid is water dicht laat me niet lachen pik . klopt helemaal geen zak
van bij jullie
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

En wie ben jij dan wel niet om dat te bepalen voor anderen, ik weet wel zeker dat bijvoorbeeld Mocro geen enkel probleem heeft met mijn aanwezigheid, het is een open forum, en als jij niet wilt dat anderen daar over mee praten, ga dan lekker op een bankje in het park zitten praten met een vriendje..
die snapt er zelf niks van duh
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:51 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

jullie beleid is water dicht laat me niet lachen pik . klopt helemaal geen zak
van bij jullie
En hoezo dan niet, eh?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Jammer genoeg komen er wel eens types zoals eindhovenpsv.. Die het verzieken op het ajax forum.. Maar dat is zelden.. De reactie hier van remco vind ik ook een beetje flauw.. Maar als je het flauw vindt dan meld je het..
[/quote

waarvoor moet je mij erbij betrekken net als of ik iets bij jullie post.
daarin tegen zit jij hier wel heel vaak de boel te verzieken je bent toevallig toch niet voor psv
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Blij dat jij er toestemming voor geeft, snap alleen niet waarom gezien je er niks over te zeggen hebt, maar goed, ik ben er zoals gezegd blij mee.
kijk wat voor arrogant ventje je bent ga gewoon weg pik
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:58   quote  deeplink  
eenigste die reactie plaatsen zijn allemaal van dat 020 forum blijf daar aub
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:56 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Jammer genoeg komen er wel eens types zoals eindhovenpsv.. Die het verzieken op het ajax forum.. Maar dat is zelden.. De reactie hier van remco vind ik ook een beetje flauw.. Maar als je het flauw vindt dan meld je het..
waarvoor moet je mij erbij betrekken net als of ik iets bij jullie post.
daarin tegen zit jij hier wel heel vaak de boel te verzieken je bent toevallig toch niet voor psv
Je bent er zeker wel gekomen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Hasjkoph --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:57 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

kijk wat voor arrogant ventje je bent ga gewoon weg pik
Je hebt op alle fora een paar man die fel tegen supporters van andere clubs zijn. Is totaal zinloos. Iedereen mag hier reageren. Als jij denkt dat iemand hier iets typt wat niet door de beugel kan, dan moet je dat maar bij de moderators melden.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 22:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Je hebt op alle fora een paar man die fel tegen supporters van andere clubs zijn. Is totaal zinloos. Iedereen mag hier reageren. Als jij denkt dat iemand hier iets typt wat niet door de beugel kan, dan moet je dat maar bij de moderators melden.
pf
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 22:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

waarvoor moet je mij erbij betrekken net als of ik iets bij jullie post.
daarin tegen zit jij hier wel heel vaak de boel te verzieken je bent toevallig toch niet voor psv
Je bent er zeker wel gekomen..
ga weg man
Mikeyg22
 Mikeyg22 - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Hallo ik vindt het wel geinig al dat gestres over rutten

1 ding kunnen we allemaal concluderen.
Hoelanger Fred Rutten blijft zitten hoe eerder we in amsterdam kunnen vieren voor nummer 31 dus fred blijf op je plekje daar in eindhoven.
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 19:39 schreef freakie het volgende:

[..]

Eens gelijks.. Nou lekker niet procoveren.. En je als een kerel gedragen en niet als een kind van 6
Ik denk dat jij te veel met je leerlingen optrekt, je gedraagt je namelijk redelijk vaak als een 4/5 jarige..
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:51 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

jullie beleid is water dicht laat me niet lachen pik . klopt helemaal geen zak
van bij jullie
Nou leg dat eens uit kerel, en dan vanaf afgelopen jaar en komend jaar.. Ik ben benieuwd..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 22:32 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ga weg man
Je faalt wel een beetje met deze post..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:57 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

kijk wat voor arrogant ventje je bent ga gewoon weg pik
Kan je nu wel blijven roepen, maar ik ga helemaal nergens heen, en jij hebt er helemaal niks over te zeggen, of denk jij zelf van wel??
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Kan je nu wel blijven roepen, maar ik ga helemaal nergens heen, en jij hebt er helemaal niks over te zeggen, of denk jij zelf van wel??
lekker hier blijven is ook goed. hier zullen ze vast betere topics plaatsen als op jullie forum leef je uit makker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 22:58 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je faalt wel een beetje met deze post..
rook jij nog maar wat komt het vast goed
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 22:58 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je faalt wel een beetje met deze post..
leg mij uit wat ik op jullie nutteloze forum moet zoeken. daar staat voor mij geen interesante nieuws. zelf niet als el handoek na eindhoven komt die ben ik liever kwijt dan rijk,ten tweede gun jullie het geld niet voor die drama Queen, lekker in jong ajax laten voetballen voor 1.8 miljoen daar is hij op zijn plaats en waar hij thuis hoort
en waar hij de sfeer mag verzieken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:38 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

rook jij nog maar wat komt het vast goed
Helaas voor jou: Ik rook niet..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:42 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

leg mij uit wat ik op jullie nutteloze forum moet zoeken. daar staat voor mij geen interesante nieuws. zelf niet als el handoek na eindhoven komt ben die ben ik liever kwijt dan rijk,ten tweede gun jullie het geld niet voor die drama Queen lekker in jong ajax laten voetballen voor 1.8 miljoen daar is hij op zijn plaats en waar hij thuis hoort
en waar hij de sfeer mag verzieken
Ging het me niet om.. Het ging me om dat je er wel degelijk wel eens geweest bent.. Jammer genoeg kan ik het niet terugvinden, want dat zou me dagen kosten..
En ik geloof ook dat het provocerend was, maar weet dat niet zeker..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Hasjkoph --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Helaas voor jou: Ik rook niet..
dat maakt je nog dommer.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ging het me niet om.. Het ging me om dat je er wel degelijk wel eens geweest bent.. Jammer genoeg kan ik het niet terugvinden, want dat zou me dagen kosten..
En ik geloof ook dat het provocerend was, maar weet dat niet zeker..
nou zoek is terug dan ben benieuwd
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:48 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dat maakt je nog dommer.
Ik ben niet de domme hier hoor..
Wat voor domme dingen heb ik hier volgens jou gepost dan?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja toevallig wel.. Ben blij dat jij geen leraar ben;) Een ander bepaalt of hij het een normale reactie vind of niet.. Op school heb je daar hoop ik ook wel eens last van gehad.. Als iemand ver weg je aan zit te staren en te lachen, lijkt het pesten.. Maar is het wel zo? Het kan zo zijn.. Maar het kan ook niet zo zijn.. In dat geval is de gedupeerde de gene die gelijk heeft.. Tenzij de daders(in dit geval de dader) Verteld dat hij het niet zo bedoelde.. En verteld wat er was.. In dit geval ben je aan het provoceren en reacties aan het uitlokken..
doet hij op elke forum, best zielig vindt ik het of heet dit afgunst
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:48 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

nou zoek is terug dan ben benieuwd
Sorry, maar zoals ik al zei kost me dat dagen..
Weet bijna zeker dat je daar iig 1x hebt gepost.. Wist het eerst helemaal niet zeker, maar Freakie bevestigde het..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:50 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

doet hij op elke forum, best zielig vindt ik het of heet dit afgunst
Elk forum?
Hij zit alleen op het Ajax, PSV en Twenteforum..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Elk forum?
Hij zit alleen op het Ajax, PSV en Twenteforum..
dus op de concurrerende forums, het heeft geen zin om op de ado site te gaan stoken.
zit je ook al aan andere verdovende middelen kom op zeg reageer is met je volle verstand

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:55 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dus op de concurrerende forums, het heeft geen zin om op de ado site te gaan stoken.
zit je ook al aan andere verdovende middelen kom op zeg reageer is met je volle verstand
Dus niet elk forum..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Sorry, maar zoals ik al zei kost me dat dagen..
Weet bijna zeker dat je daar iig 1x hebt gepost.. Wist het eerst helemaal niet zeker, maar Freakie bevestigde het..
kom met argumenten freakie jij ook ga geen bulshit liggen verkondigen
020 forum no thank you
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dus niet elk forum..
smoke weed everyday
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:59   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door Hasjkoph --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:58 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

kom met argumenten freakie jij ook ga geen bulshit liggen verkondigen
020 forum no thank you
Naja laat dan maar, maar ik weet alsnog bijna zeker dat je er hebt gepost, dus ik blijf bij mijn mening... Maar deze discussie heeft geen zin..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 17 augustus 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:59 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Naja laat dan maar, maar ik weet alsnog bijna zeker dat je er hebt gepost.. Maar deze discussie heeft geen zin..
zoals ik al zei argumenten niet gissen hebben we beide niets aan
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 17 augustus 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:58 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

smoke weed everyday
Nee bedankt..
charlie1963
 charlie1963 - woensdag 17 augustus 2011 - 09:07   quote  deeplink  
Ik snap nog steeds niet wat jullie met die rutten moeten maar ben er wel heel blij mee dat hij blijft.

hup amsterdam
freakie
 freakie - woensdag 17 augustus 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat jij te veel met je leerlingen optrekt, je gedraagt je namelijk redelijk vaak als een 4/5 jarige..
Kijk dat bedoel ik nou je wil alles van me winnen.. Idioot gedrag is dat.. je zal ook nooit toegeven.. Maar je weet dat je geen gelijk hem..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 17 augustus 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 09:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik nou je wil alles van me winnen.. Idioot gedrag is dat.. je zal ook nooit toegeven.. Maar je weet dat je geen gelijk hem..
kan jij remco niet een beetje bijschaven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Petitie voor vertrek Rutten









0.0100390