BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Geen Matavz, en nu ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

En volgens mij komt er in A'dam op 1 jaar na structureel meer geld binnen dan bij PSV..
Nee, dit klopt niet. Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt, dan had PSV in 06/07, 07/08 en 08/09 een hogere omzet dan Ajax. Verschil liep in 07/08 zelfs op tot boven de 30 miljoen euro. PSV had toen een omzet van bijna 100 miljoen euro. Ajax iets boven de 60 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door PSVMocro --
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Inderdaad geen Matavz, nu maar hopen dat Rutten deze jonge Uruguyaan wel een kans geeft.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - dinsdag 30 augustus 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:03 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, dit klopt niet. Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt, dan had PSV in 06/07, 07/08 en 08/09 een hogere omzet dan Ajax. Verschil liep in 07/08 zelfs op tot boven de 30 miljoen euro. PSV had toen een omzet van bijna 100 miljoen euro. Ajax iets boven de 60 miljoen.
nu is alles anders..Psv geeft nu al zijn transfergeld van
de komende jaren weg aan spelers...Het blijft een aanvullende lening
in de toekomst kan het wel een keer tegen ze gaan werken..

En met de komende deal in azie waar Ajax zich op gaat richten
en met de ChamL voor 2de jaar met verkoop van Suarez,Steek
met de waarde wat er op het veld ligt..Het heeft bij Ajax lang
niet meer zo goed uit gezien als nu.

Psv maakt de fout die v baste maakte al het transfergeld op maken
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:06 schreef Geen verstand het volgende:
Inderdaad geen Matavz, nu maar hopen dat Rutten deze jonge Uruguyaan wel een kans geeft.
Hoezo geen Matavz? Wacht nou maar rustig af. Laatste dag kan er nog van alles gebeuren.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:07 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

nu is alles anders..Psv geeft nu al zijn transfergeld van
de komende jaren weg aan spelers...Het blijft een aanvullende lening
in de toekomst kan het wel een keer tegen ze gaan werken..

En met de komende deal in azie waar Ajax zich op gaat richten
en met de ChamL voor 2de jaar met verkoop van Suarez,Steek
met de waarde wat er op het veld ligt..Het heeft bij Ajax lang
niet meer zo goed uit gezien als nu.

Psv maakt de fout die v baste maakte al het transfergeld op maken
Waarom zit Ajax dan nog niet in categorie 3 als het zo goed gaat?

Klinkt leuk verder wat je zegt, maar het slaat nergens op. Je kan het beleid onder Van Basten niet vergelijken met dat van PSV nu. Ik zal je ook uitleggen waarom. Van Basten gaf 36 miljoen euro uit, waarvan de helft aan 1 speler. De meeste spelers belande uiteindelijk op de bank of nog erger op de tribune.
-Sulejmani
-Cvitanich
-Aissati
-Wielaert
-Sno
-Oleguer

Sulejmani begint na 3 jaar wat te laten zien en zelfs dat maakt hem geen 18 miljoen waard. Het ergste is nog dat ze aan die transfers ook nog dikke salarissen koppelden. Dus 1+ miljoen salarissen met langlopende contracten. Zou me niet verbazen als die kosten in de buurt van de transferkosten komen.

PSV heeft gericht spelers gekocht voor de basis met Mertens, Wijnaldum en Strootman. Alle 3 basisspelers en een salaris wat onder het miljoen ligt. Als Engelaar en Isaksson vertrekken heeft PSV geen salarissen van boven het miljoen. Dat is een structurele kostenbesparing, waardoor PSV straks geen gaten meer hoeft te dichten en transfer- en CL-gelden kan gebruiken om de groep sterker te maken of het EV te laten groeien.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 30 augustus 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:07 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

nu is alles anders..Psv geeft nu al zijn transfergeld van
de komende jaren weg aan spelers...Het blijft een aanvullende lening
in de toekomst kan het wel een keer tegen ze gaan werken..

En met de komende deal in azie waar Ajax zich op gaat richten
en met de ChamL voor 2de jaar met verkoop van Suarez,Steek
met de waarde wat er op het veld ligt..Het heeft bij Ajax lang
niet meer zo goed uit gezien als nu.

Psv maakt de fout die v baste maakte al het transfergeld op maken
echt beter in gekocht dan van braste
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - dinsdag 30 augustus 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:28 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Waarom zit Ajax dan nog niet in categorie 3 als het zo goed gaat?

Klinkt leuk verder wat je zegt, maar het slaat nergens op. Je kan het beleid onder Van Basten niet vergelijken met dat van PSV nu. Ik zal je ook uitleggen waarom. Van Basten gaf 36 miljoen euro uit, waarvan de helft aan 1 speler. De meeste spelers belande uiteindelijk op de bank of nog erger op de tribune.
-Sulejmani
-Cvitanich
-Aissati
-Wielaert
-Sno
-Oleguer

Sulejmani begint na 3 jaar wat te laten zien en zelfs dat maakt hem geen 18 miljoen waard. Het ergste is nog dat ze aan die transfers ook nog dikke salarissen koppelden. Dus 1+ miljoen salarissen met langlopende contracten. Zou me niet verbazen als die kosten in de buurt van de transferkosten komen.

PSV heeft gericht spelers gekocht voor de basis met Mertens, Wijnaldum en Strootman. Alle 3 basisspelers en een salaris wat onder het miljoen ligt. Als Engelaar en Isaksson vertrekken heeft PSV geen salarissen van boven het miljoen. Dat is een structurele kostenbesparing, waardoor PSV straks geen gaten meer hoeft te dichten en transfer- en CL-gelden kan gebruiken om de groep sterker te maken of het EV te laten groeien.
nee dat klopt niet te vergelijken,maar Psv komt zich zel wel tegen
vooral in de toekomst als ze weer geen ChamL halen en de lening moet
wel gewoon jaarlijks terug betaald worden.en mag geen transfers mee gedaan worden
de reserve maken is nu leeg,vind dat niet zo verstandig.

Ajax zit in catogorie 2..financieel zit het goed
moeilijk uit te leggen hoe en wat de voorwaarde op elke
detail is om welke reden dan naar een catogorie te gaan.

Financieel zit het goed bij Ajax..de rust is weder gekeerd
heerlijk
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:40 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

nee dat klopt niet te vergelijken,maar Psv komt zich zel wel tegen
vooral in de toekomst als ze weer geen ChamL halen en de lening moet
wel gewoon jaarlijks terug betaald worden.en mag geen transfers mee gedaan worden
de reserve maken is nu leeg,vind dat niet zo verstandig.

Ajax zit in catogorie 2..financieel zit het goed
moeilijk uit te leggen hoe en wat de voorwaarde op elke
detail is om welke reden dan naar een catogorie te gaan.

Financieel zit het goed bij Ajax..de rust is weder gekeerd
heerlijk
Over welke lening heb jij het steeds? Reserves leeg? Ik spreek je wel als PSV binnen 2 seizoenen naar categorie 3 wordt geschoven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door PSVMocro --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 30 augustus 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:40 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

nee dat klopt niet te vergelijken,maar Psv komt zich zel wel tegen
vooral in de toekomst als ze weer geen ChamL halen en de lening moet
wel gewoon jaarlijks terug betaald worden.en mag geen transfers mee gedaan worden
de reserve maken is nu leeg,vind dat niet zo verstandig.

Ajax zit in catogorie 2..financieel zit het goed
moeilijk uit te leggen hoe en wat de voorwaarde op elke
detail is om welke reden dan naar een catogorie te gaan.

Financieel zit het goed bij Ajax..de rust is weder gekeerd
heerlijk
vertel mijn is precies wat we jaarlijks terug moeten betalen aan de lening ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:55 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

vertel mijn is precies wat we jaarlijks terug moeten betalen aan de lening ?
PSV betaalt per jaar 2,4 miljoen euro voor het gebruik van het onroerend goed.
slimpie
 slimpie - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:03 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

PSV betaalt per jaar 2,4 miljoen euro voor het gebruik van het onroerend goed.
en Ajax betaald geen huur voor de Arena? PSV heeft als zo'n beetje de enige club in Nederland nog een eigen stadion - met hypotheek uiteraard - dus het lijkt me geen voorwaarde dat als je geld moet betalen voor gebruik stadion en/of grond dat je dan in de financiele moeilijkheden zit. Dan is iedereen namelijk idereen blut...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:03 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

PSV betaalt per jaar 2,4 miljoen euro voor het gebruik van het onroerend goed.
dat zijn 2 dure spelers van jullie. waar praten we over hier komen we echt niet
door in de problemen of wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:13 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dat zijn 2 dure spelers van jullie. waar praten we over hier komen we echt niet
door in de problemen of wel
als ze maar geen chamL blijven halen,geen transfer geld
meer over hebben dan kunnen ze wel een keer in de problemen
komen jah..en ze hebben alles wel voor heel weinig verkocht
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:09 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hoezo geen Matavz? Wacht nou maar rustig af. Laatste dag kan er nog van alles gebeuren.
Let maar op.....geen Matavz. Ik hoor dat jij inside informatie hebt, klopt dit?????
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:09 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hoezo geen Matavz? Wacht nou maar rustig af. Laatste dag kan er nog van alles gebeuren.
Ben jij Marcel Brands of iemand anders binnen de PSV organisatie? Ene Mathieu geeft ook al te kennen inside informatie te hebben.....wat moeten we nog geloven?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:18 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

als ze maar geen chamL blijven halen,geen transfer geld
meer over hebben dan kunnen ze wel een keer in de problemen
komen jah..en ze hebben alles wel voor heel weinig verkocht
gaat niet gebeuren
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Ik weet nou niet wie ik moet geloven ik kijk morgen avond wel wanneer de transfer window is gesloten wie er nou wel of niet gekomen is.
Heeft iemand bewegende Voetbal beelden van die nieuwe 18 jarige spits, heb nog nooit van hem gehoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door Gegroet --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:21 schreef Geen verstand het volgende:

[..]

Let maar op.....geen Matavz. Ik hoor dat jij inside informatie hebt, klopt dit?????
Nee, en ook al had ik dat zou ik het hier niet posten.

Ik baseer het op de woorden van Nijland. Hier begon hij zijn nieuwsbrief mee: "Er volgen nog spannende uren voordat het transferwindow woensdagnacht sluit", voorspelt Nijland op de website van FC Groningen.

Waarom zou het spannend zijn als de transfer definitief niet doorgaat?

Hij eindigt met: "En hoewel het nog niet woensdag middernacht is en er in de voetballerij wel gekkere dingen zijn gebeurd, gaan wij er vanuit dat de transfer van Matavz een gesloten boek is."

Dit zijn geen harde woorden. Hij laat het open.
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:28 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, en ook al had ik dat zou ik het hier niet posten.

Ik baseer het op de woorden van Nijland. Hier begon hij zijn nieuwsbrief mee: "Er volgen nog spannende uren voordat het transferwindow woensdagnacht sluit", voorspelt Nijland op de website van FC Groningen.

Waarom zou het spannend zijn als de transfer definitief niet doorgaat?

Hij eindigt met: "En hoewel het nog niet woensdag middernacht is en er in de voetballerij wel gekkere dingen zijn gebeurd, gaan wij er vanuit dat de transfer van Matavz een gesloten boek is."

Dit zijn geen harde woorden. Hij laat het open.
U leest duidelijk iets anders dan ik......ik lees "gesloten boek".
slimpie
 slimpie - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:28 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, en ook al had ik dat zou ik het hier niet posten.

Ik baseer het op de woorden van Nijland. Hier begon hij zijn nieuwsbrief mee: "Er volgen nog spannende uren voordat het transferwindow woensdagnacht sluit", voorspelt Nijland op de website van FC Groningen.

Waarom zou het spannend zijn als de transfer definitief niet doorgaat?

Hij eindigt met: "En hoewel het nog niet woensdag middernacht is en er in de voetballerij wel gekkere dingen zijn gebeurd, gaan wij er vanuit dat de transfer van Matavz een gesloten boek is."

Dit zijn geen harde woorden. Hij laat het open.
Let maar op: PSV moet eerst echt van die Engelaar af... of Isaksson of Bakkal. Maar er moet verkocht worden, dan pas kunnen ze toeslaan. Maar er gebeurt maar niks:(
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:31 schreef Geen verstand het volgende:

[..]

U leest duidelijk iets anders dan ik......ik lees "gesloten boek".
Ergens vanuit gaan is open laten. Aangeven dat er nog van alles kan gebeuren is open laten. Aangeven dat het spannend zal blijven is open laten.
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Ik ga ervan uit dat Matavz niet komt en dat ze beter op zoek kunnen gaan naar een andere spits. Denk dat het gat tussen groningen en PSV te groot is en dat het te lang duurt.
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Eindelijk zie ik iets goeds uit de vingers van De Realist komen....zou hij het toich gaan snappen????
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Ik snap het al heel lang maar dat ik hem niet meer zie komen wil niet zeggen dat ik hem niet graag had willen zien komen.
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:43 schreef de realist het volgende:
Ik snap het al heel lang maar dat ik hem niet meer zie komen wil niet zeggen dat ik hem niet graag had willen zien komen.
Dan legt U toch het verschil bij.
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Als ik dat geld zou hebben zou ik het doen maar denk dat voor minder er ook een goede optie op 9 gehaald kan worden . En ik ben Marcel Brands niet
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:45   quote  deeplink  
U begint eindelijk verstandig te praten, realist. Ik ook niet.....want ik heb geen verstand.
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Geen verstand van voetbal bedoel ik
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:48   quote  deeplink  
Ach je hoeft geen verstand te hebben om te discussieren over voetbal , ik heb een collega die dat ook doet en ook geen verstand van voetbal heeft.Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Of die uit het hart of verstand komt maakt niet uit als het maar beleeft is.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:43 schreef de realist het volgende:
Ik ga ervan uit dat Matavz niet komt en dat ze beter op zoek kunnen gaan naar een andere spits. Denk dat het gat tussen groningen en PSV te groot is en dat het te lang duurt.
Volgens Nijland was het verschil helemaal niet groot.
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:51   quote  deeplink  
het gat is toch groot genoeg om het niet door te laten gaan, of het moet waar zijn dat de rvc het tegenhoud.maar die moeten dan wel een hele goede reden hebben
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Èr gaan allerlei geruchten over waarom de transfer niet doorgaat. Wij zullen allen zien vannacht om 0.00 uur, maar let op....ik blijf zeggen....geen Matavz. Misschien komt PSV om 23.55 uur ineens met El Hamdoui aanzetten, lol.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:03 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, dit klopt niet. Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt, dan had PSV in 06/07, 07/08 en 08/09 een hogere omzet dan Ajax. Verschil liep in 07/08 zelfs op tot boven de 30 miljoen euro. PSV had toen een omzet van bijna 100 miljoen euro. Ajax iets boven de 60 miljoen.
Ik typ het verkeerd mijn excuses.., ik had het over transfergelden, Ajax gaat gewoon beter om met transfers en weet over het algemeen meer geld uit spelers te krijgen....
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Zie nu wel dat ik er geen verstand van heb....het duurt nog 24 uur langer dan vannacht 0.00 uur. Heb ik weer.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:28 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Waarom zit Ajax dan nog niet in categorie 3 als het zo goed gaat?

Klinkt leuk verder wat je zegt, maar het slaat nergens op. Je kan het beleid onder Van Basten niet vergelijken met dat van PSV nu. Ik zal je ook uitleggen waarom. Van Basten gaf 36 miljoen euro uit, waarvan de helft aan 1 speler. De meeste spelers belande uiteindelijk op de bank of nog erger op de tribune.
-Sulejmani
-Cvitanich
-Aissati
-Wielaert
-Sno
-Oleguer

Sulejmani begint na 3 jaar wat te laten zien en zelfs dat maakt hem geen 18 miljoen waard. Het ergste is nog dat ze aan die transfers ook nog dikke salarissen koppelden. Dus 1+ miljoen salarissen met langlopende contracten. Zou me niet verbazen als die kosten in de buurt van de transferkosten komen.

PSV heeft gericht spelers gekocht voor de basis met Mertens, Wijnaldum en Strootman. Alle 3 basisspelers en een salaris wat onder het miljoen ligt. Als Engelaar en Isaksson vertrekken heeft PSV geen salarissen van boven het miljoen. Dat is een structurele kostenbesparing, waardoor PSV straks geen gaten meer hoeft te dichten en transfer- en CL-gelden kan gebruiken om de groep sterker te maken of het EV te laten groeien.
Bij van Basten was het ook de bedoeling dat ditbasisspelers zouden worden, achteraf is het makkelijk oordelen dat ze dat niet zijn geworden, maar ook bij PSV is het afwachten hoe de spelers straks met tegenslagen omgaan, ook helemaal dus niet zeker dat deze jongens daar gaan slagen..
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik typ het verkeerd mijn excuses.., ik had het over transfergelden, Ajax gaat gewoon beter om met transfers en weet over het algemeen meer geld uit spelers te krijgen....
daar heb je wel gelijk in Suarez weg voor 24 mil en nu 2 verdedigers die rond de 20 mil op moeten brengen. Die heb ik nu nog niet gezien bij ons PSV
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:54 schreef de realist het volgende:

[..]

daar heb je wel gelijk in Suarez weg voor 24 mil en nu 2 verdedigers die rond de 20 mil op moeten brengen. Die heb ik nu nog niet gezien bij ons PSV
Volgend jaar verdienen ze ook weer flink geld aan Cillisen, daar bij Ajax. Maar goed....die gasten weten gewoon goed hoe ze met geld moeten omgaan, ze investeren goed. En dat uit de mond van een anti- Ajax man....ppppffff
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Sorry....beslist geen Ajax fan.....dat is beter
PSV_Girl
 PSV_Girl - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:02   quote  deeplink  
@ Geen verstand.

Welke club mag jou als supporter vereren dan? Je geeft een hoop commentaar zonder echt wat te zeggen?
Beetje jammer
PSV_Girl
 PSV_Girl - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:02 schreef PSV_Girl het volgende:
@ Geen verstand.

Welke club mag jou als supporter vereren dan? Je geeft een hoop commentaar zonder echt wat te zeggen
Beetje jammer
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:02 schreef PSV_Girl het volgende:
@ Geen verstand.

Welke club mag jou als supporter vereren dan? Je geeft een hoop commentaar zonder echt wat te zeggen?
Beetje jammer
Ok, als een aantal opmerkingen van mij "niks zeggen" is.....ik vondt mijn laatste paar opmerkingen toch wel wat zeggen...bv over Ajax...of had je die nog niet gelezen???
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:06 schreef Geen verstand het volgende:

[..]

Ok, als een aantal opmerkingen van mij "niks zeggen" is.....ik vondt mijn laatste paar opmerkingen toch wel wat zeggen...bv over Ajax...of had je die nog niet gelezen???
Ze zegt ook dat je veel zegt zonder echt wat te zeggen .
PSV_Girl
 PSV_Girl - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Dat bedoel ik.. nog geen eens antwoord op mijn vraag.
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:08 schreef de realist het volgende:

[..]

Ze zegt ook dat je veel zegt zonder echt wat te zeggen .
Moet dan wel zeggen dat ik hier dan wel niet mee eens ben .
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:14   quote  deeplink  
aAls antwoord op je zo lief gestelde vraag.....Ik heb geen club, als ik die had, had ik misschien wat meer verstand van voetballen gehad. Maar vindt het wel altijd leuk om naar PSV te kijken.
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Maar om op het onderwerp terug te komen van dit topic , als Matavz niet komt wie dan wel.
PSV_Girl
 PSV_Girl - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:25   quote  deeplink  
vennegoor mis?
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Dan kun je net zo goed Kezman halen en hopen dat die in vorm komt om er een paar in te schieten want tussen vennegoor en Kezman zie ik het verschil niet
slimpie
 slimpie - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:25 schreef PSV_Girl het volgende:
vennegoor mis?
NEEEEE ;) was al niet goed genoeg toen ie op zijn top was, laat staan in zijn nadagen...
Briantje
 Briantje - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:31   quote  deeplink  
ik zou el hamdaoui halen en kezman als 2e spits!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Geen Matavz, en nu ?









0.0099930