BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - AJAX (zondag 18-09-2011 12:30): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 30 augustus 2011 - 23:06   quote  deeplink  
ik kijk er met twee gezichten na uit of we het aan kunnen ik denk echt dat we nog een goeden verdediger moeten bij halen en matavz laten voor wat het is. we zijn sterk en technische voorin ik hoop dat we er echt klaar voor zijn tegen ajax het wordt een mooie wedstrijd

hoop ook dat er weer is een keer geknald gaat worden van beide kanten. en niet dat tactische terughoudend saai voetbal. en dat ze is een keer uitgaan van hun eigenste kwaliteiten ik ben benieuwd
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 14 september 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Nou nou.. kakkerlakjes die keer op keer verliezen van de heren uit amsterdam hebben grote mond:O

On-topic: Deze keer gaat PSV eropvliegen. Want PSV MOET winnen. De vorige keer stonden we 5 punten boven ajax en namen we dus genoegen met een gelijkspel. Ook ajax nam daar genoegen mee. Vandaar dat rustige schaakspelletje. Zal zondag anders zijn, let maar op:P Ik denk 2 - 1 voor PSV.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door patrickpsv15 --
jor15
 jor15 - woensdag 14 september 2011 - 13:44   quote  deeplink  
nou met je grote mond eerst moet feyenoord even nog wat landstitels binnen halen voor dat je iets zegt en ik denk dat psv-ajax 3-1 wordt 1X matavz 1x mertens 1x wijnaldum
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 14 september 2011 - 13:50   quote  deeplink  
de eenigste die hier plaatsen is dat 010 ongedierte, die zoals jij al beschreef keer op keer verliezen van de neuzen maar ja dat zijn ze al jaren gewend om te verliezen. eigenlijk toch een eer dat ze hier blijven komen betekend dat we echte voetbal club zijn daar zullen ze vast jaloers op zijn

kom maar met je onzin antwoorden obiku010 en fr-droef
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 september 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 13:44 schreef jor15 het volgende:
nou met je grote mond eerst moet feyenoord even nog wat landstitels binnen halen voor dat je iets zegt en ik denk dat psv-ajax 3-1 wordt 1X matavz 1x mertens 1x wijnaldum
dus omdat iemand minder gewonnen heeft mag hij geen kritiek geven of aanwijzingen?? dan vraag ik me af waarom je als een kokmeeuw je pils naar binnen klets, met je andere hand ligt wrijvend over het bobbeltje in je broek als je johan derksen aanschouwt iedere maandag vrijdag, en waarschijnlijk ook de donderdag... wat een hypocriete onzin verkondig je man
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 14 september 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 14:02 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dus omdat iemand minder gewonnen heeft mag hij geen kritiek geven of aanwijzingen?? dan vraag ik me af waarom je als een kokmeeuw je pils naar binnen klets, met je andere hand ligt wrijvend over het bobbeltje in je broek als je johan derksen aanschouwt iedere maandag vrijdag, en waarschijnlijk ook de donderdag... wat een hypocriete onzin verkondig je man
ja praat maar je zegt niks
psver
 psver - woensdag 14 september 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 12:19 schreef obiku010 het volgende:

[..]

niks mis mee!! beter als dat halve gare clublied van ze
Dat gesis hoort eigenlijk in de Arena te zijn met als ie Joden! Ga is ff erges anders PSV afzeike als je niks beter te melden hebt. HOUDOE!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 14 september 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Tja best wel een goed idee eigenlijk. Rutten wordt stadionspeaker tijdens PSV - ajax. Sis > joden
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 september 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 16:06 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

pas me eigen aan op jou niveau
hahaha, wederom een geweldige zin. maar om even op de inhoud te reageren: fijn, vanaf nu schrijf je dus niet in spreektaal en foutloos!! goed voornemen. Wanneer je hulp nodig hebt kun je me altijd een pb sturen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 14 september 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 16:31 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahaha, wederom een geweldige zin. maar om even op de inhoud te reageren: fijn, vanaf nu schrijf je dus niet in spreektaal en foutloos!! goed voornemen. Wanneer je hulp nodig hebt kun je me altijd een pb sturen.
ben je nog beschikbaar voor mijn
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 september 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 18:24 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ben je nog beschikbaar voor mijn
voor je.....?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 14 september 2011 - 18:30   quote  deeplink  
waar gaat dit naartoe?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 september 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 18:30 schreef patrickpsv15 het volgende:
waar gaat dit naartoe?
weet ik eerlijk gezegd niet. Hij begint zijn zin met: "ben je nog beschikbaar voor mijn", geen idee waar die zin naartoe gaat.
soulman
 soulman - woensdag 14 september 2011 - 21:22   quote  deeplink  
psv moet niet met die oude lul bouwman spelen omdat hij zo langzaam is zelf een slak is sneller maar met marcello en de reyk dan heb je kans ajax te verslaan
remco k
 remco k - donderdag 15 september 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 21:22 schreef soulman het volgende:
psv moet niet met die oude lul bouwman spelen omdat hij zo langzaam is zelf een slak is sneller maar met marcello en de reyk dan heb je kans ajax te verslaan
Wie is Bouwman??
remco k
 remco k - donderdag 15 september 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Ik verwacht een gelijkspel, al kan het ook extreem beide kanten op..
Gegroet
 Gegroet - donderdag 15 september 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Ik hoop natuurlijk op een overwinning voor PSV, maar ik denk dat PSV te geforceerd op de aanval gaat spelen en Ajax het genadeloos afgaat straffen op de counter (1-3).
Mr. Gijn
 Mr. Gijn - donderdag 15 september 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Als Ajax zoals gisteren speelt (met de kansen afgemaakt), wint Ajax wel. Maar de stand 0-2
Fred kutten
 Fred kutten - donderdag 15 september 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Wat een drama zeg dat elftal van PSV. Kan me niet voorstellen dat Ajax daar van gaat verliezen.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 15 september 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 20:57 schreef Fred kutten het volgende:
Wat een drama zeg dat elftal van PSV. Kan me niet voorstellen dat Ajax daar van gaat verliezen.
Mwoehaha, love your nickname.
Heb je er veel in de aanbieding?

Zondag wordt een mooie dag.
Gegroet
 Gegroet - donderdag 15 september 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 21:48 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Mwoehaha, love your nickname.
Heb je er veel in de aanbieding?

Zondag wordt een mooie dag.
Als Feyenoord supporter hoop je natuurlijk voor een overwinning voor PSV, dan kan Feyenoord theoretisch gezien boven aankomen te staan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 september 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 21:56 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Als Feyenoord supporter hoop je natuurlijk voor een overwinning voor PSV, dan kan Feyenoord theoretisch gezien boven aankomen te staan.
ik zie liever op de laatste speeldag een behoorlijk resultaat maar eerlijk gezegt
denk ik dat Psv gehakt maakt van Ajax..
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 15 september 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 17:12 schreef Mr. Gijn het volgende:
Als Ajax zoals gisteren speelt (met de kansen afgemaakt), wint Ajax wel. Maar de stand 0-2
Als Ajax gaat spelen zoals gisteren, dan krijgt PSV meer ruimte. De Polen speelden 4-5-1, met 2 linies kort op elkaar.
de realist
 de realist - vrijdag 16 september 2011 - 03:06   quote  deeplink  
Europeesch voetbal is niet te vergelijken met de eredivisie. Word een spannende wedstrijd die 2 kanten op kan of weer een baggerwedstrijd met 2 teams die niet durven. Ik hoop op het eerste. Wie er wint , Ik denk PSV die spelen thuis, maar kan net zo goed Ajax zijn . Zondag zullen we het weten.
de realist
 de realist - vrijdag 16 september 2011 - 03:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 20:57 schreef Fred kutten het volgende:
Wat een drama zeg dat elftal van PSV. Kan me niet voorstellen dat Ajax daar van gaat verliezen.
Een drama en 3 punten binnen . Een potentiele kampioen wint ook de slechte wedstrijden. Als je goed speelt en verliest dan heb je uiteindelijk niets. Zondag na de wedstrijd kunnen we met zijn alle lekker discussieren we er beter is voor nu is het gokken en denk zelf dat het niet te voorspellen is want in de eredivisie doen ze niet voor elkaar onder.
Ajax is alleen net wat verder want die heeft zijn team af terwijl Psv aan het opbouwen is.
Een walkover word het voor geen van tweeen.

Elke supporter vind zijn eigen club de beste maar om zulke discussies te voeren is zinloos. Ajax is niet slecht, Psv is niet slecht en over 29 wedstrijden zullen we het weten.
Nathan
 Nathan - zaterdag 17 september 2011 - 13:45   quote  deeplink  
ik denk dat kleine dingetjes beslissend kunnen zijn.
en ik heb gehoord dat ajax vaak moeilijkheden heeft met de speeltijd
van 12:30. ze schijnen om die tijd vaak punten te laten liggen dus wie weet.
ik denk 3-1(1-0 mertens,1-1 eriksen, 2-1 matavz, 3-1 mertens
gabri
 gabri - zaterdag 17 september 2011 - 19:37   quote  deeplink  
1-2
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 17 september 2011 - 21:47   quote  deeplink  
we gaan het over een kleine 14 uurtjes zien wie er gaat winnen en of gelijk
spelen
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 september 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Wordt een leuke wedstrijd..
Heb 1-2 voorspelt, maar dat gaat het sowieso niet worden, heb eerlijk gezegd ook geen idee.. Kan alle kanten opgaan..
Suijltje
 Suijltje - zondag 18 september 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Ik gun PSV de winst, maar zal moeilijk worden!
Alles beter dan punten aan 020 meegeven!
Patrickpsv15: dacht dat je wel een beetje met ons Feyenoord meeleefde, maar gezien je reacties........????
Enfin, -nogmaals-, ik hoop dat PSV wint, al was het alleen maar omdat die k*t 020-ers denken ALLES aan te kunnen met arrogantie!
Kom op PSV, pák die lijers, en verlies straks van ons!
Sportieve en goede wedstrijd toegewenst!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Suijltje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:25 schreef Suijltje het volgende:
Ik gun PSV de winst, maar zal moeilijk worden!
Alles beter dan punten aan 020 meegeven!
Patrickpsv15: dacht dat je wel een beetje met ons Feyenoord meeleefde, maar gezien je reacties........????
Enfin, -nogmaals-, ik hoop dat PSV wint, al was het alleen maar omdat die k*t 020-ers denken ALLES aan te kunnen met arrogantie!
Kom op PSV, pák die lijers, en verlies straks van ons!
Sportieve en goede wedstrijd toegewenst!
Wat ben je aardig..
Suijltje
 Suijltje - zondag 18 september 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:27 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wat ben je aardig..
Hahahaha, ben ik altijd geweest, behalve als het om 020 gaat, dan ben ik een kolerelijer!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:10 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Hahahaha, ben ik altijd geweest, behalve als het om 020 gaat, dan ben ik een kolerelijer!
Ach, mij maakt het niet zo veel uit wat je ervan vind..
Maar moest wel ffies lachen..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 15:01   quote  deeplink  
wat een geweldige scheidsrechter kuipers moest 020 winnen ofzo viel niet echt op.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 september 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:01 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
wat een geweldige scheidsrechter kuipers moest 020 winnen ofzo viel niet echt op.
Zo slecht floot hij niet. PSV heeft het zichzelf aan te rekenen. PSV is in opbouw en Ajax wordt geacht verder te zijn in hun ontwikkeling. Niks van gezien tot aan het incident met Tyton. PSV had de wedstrijd volledig in handen. Het is wel belangrijk om bij te blijven. Volgend weekend:

Ajax - Twente
AZ - Feyenoord

en

PSV - Roda

De nummer 1 tot en met 4 tegen elkaar. PSV moet dus vlammen tegen Roda om zich weer tussen de koplopers te nestelen.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:01 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
wat een geweldige scheidsrechter kuipers moest 020 winnen ofzo viel niet echt op.
LUL aub niet zo dom, de scheids was beide kanten op slecht.. Strootman moet een gele kaart krijge voor die overtreding op de Jong ( ook al is ie per ongeluk) en Manolev moet met rood van het veld voor die klap in het gezicht bij Boerrigter.

Lens loopt op de hakken van Boilesen en krijgt niks, Enoh loopt op de hakken van Mertens en krijgt wel geel???

Derijck komt in met gestrekt been op Erikssen en krijgt niks

Vertonghen speelt de bal en krijgt wel geel??

Zo kun je beide kanten op wel doorgaan, de scheids was gewoon dramatisch maar zeker niet pro Ajax of pro PSV..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 16:10   quote  deeplink  
Doelman Przemyslaw Tyton van PSV heeft zondag een zware hersenschudding opgelopen tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax (2-2). De Pool kwam na een half uur hard in botsing met ploeggenoot Timothy Derijck en was lange tijd buiten bewustzijn.

© epa Hij is overgebracht naar de afdeling neurologie van een ziekenhuis in Eindhoven en ligt daar voorlopig ter observatie. Een scan van nek en hersenen liet geen breuk zien.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Zoals het er uit ziet is het dus niet iets waar hij niet bovenop zal komen.. Het is al erg zat...

Tot nu toe nog geen gelukkig huwelijk tussen Tyton en PSV.. Hopelijk gaat het snel beter met hem..
Gegroet
 Gegroet - zondag 18 september 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:11 schreef remco k het volgende:
Zoals het er uit ziet is het dus niet iets waar hij niet bovenop zal komen.. Het is al erg zat...

Tot nu toe nog geen gelukkig huwelijk tussen Tyton en PSV.. Hopelijk gaat het snel beter met hem..
Idd, voor dit incident was het een mooie en spannende topper, daarna heerste er even een rare sfeer. Hoop dat hij zich snel hersteld, bij dit soort dingen kan je volgens mij niet echt zeggen wanneer hij weer gaat voetballen of wel en of hij hier blijvend letsel aan overhoud?

Goed van Ajax dat ze zich distantiëren van de spreek woorden van de Ajax aanhang naar Tyton en de psv aanhang, maar dat had ik eigenlijk wel verwacht.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 september 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Ja een zware hersenschudding is te overzien, al moet je altijd even afwachten. Ik was bang voor een gebroken nek oid, dan ben je hem echt lang kwijt. Ik ben geen fan van Sinouh, maar hij deed het niet verkeerd.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

LUL aub niet zo dom, de scheids was beide kanten op slecht.. Strootman moet een gele kaart krijge voor die overtreding op de Jong ( ook al is ie per ongeluk) en Manolev moet met rood van het veld voor die klap in het gezicht bij Boerrigter.

Lens loopt op de hakken van Boilesen en krijgt niks, Enoh loopt op de hakken van Mertens en krijgt wel geel???

Derijck komt in met gestrekt been op Erikssen en krijgt niks

Vertonghen speelt de bal en krijgt wel geel??

Zo kun je beide kanten op wel doorgaan, de scheids was gewoon dramatisch maar zeker niet pro Ajax of pro PSV..
lul zelf niet man 020 bril op ofzo elke vrijtrap voor 020 uitbal voor 020 elke corner wordt afgedaan met een achtbal terwijl dat ze gewoon voor psvee warren. kijk de wedstrijd ff terug en ben gewoon eens eerlijk

grens en scheidsrechter warren duidelijk op de hand van 020. en zit niet over gele kaarten te zeiken boilesen valt over zijn eigenste poten en zo hadden aan beide kanten wel 3 a 4 kaarten gegeven worden kijk na enoh tot 3 x hands maken

eerste goal van 020 ging eerst een overtreding aan vooraf op strootman zeker niet gezien

en hebben alle speler een schwalbe training gehad van suarez

wat een zielig scheitpubliek heeft 020 toch leed vermakers
maar ajax bestuur keurt dit niet goed. nee lijkt me nogal logisch
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 september 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:27 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Idd, voor dit incident was het een mooie en spannende topper, daarna heerste er even een rare sfeer. Hoop dat hij zich snel hersteld, bij dit soort dingen kan je volgens mij niet echt zeggen wanneer hij weer gaat voetballen of wel en of hij hier blijvend letsel aan overhoud?

Goed van Ajax dat ze zich distantiëren van de spreek woorden van de Ajax aanhang naar Tyton en de psv aanhang, maar dat had ik eigenlijk wel verwacht.
Jij stapt er wel erg makkelijk overheen. Teksten als "Laat maar liggen, hij is toch dood" gaan echt veel te ver. Ik had dat niet verwacht. Ik kan me maar één moment herinneren waarin het nog verder ging en dat was met Van Gaal als trainer van Ajax, toen zijn vrouw was overleden aan kanker en het Feyenoordpubliek daarover begon te zingen. Schandalig. De KNVB moet hier gewoon hard tegen optreden.

Racistische en anti-semitische spreekkoren zijn domme spreekkoren, dit zijn echt pijnlijke spreekkoren. Echt walgelijk.
Bootjuhh
 Bootjuhh - zondag 18 september 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Gelukkig maar, want het zag er erg uit. Vond het wel een leuke wedstrijd, op de spreekkoren van Ajax na. Want een stelletje sukkels zijn dat zeg, als iemand na 5 minuten nog niet bij kennis is dat soort dingen zingen, daar kan ik toch echt niet bij.
Verder vond ik de scheids zo slecht nog niet, in ieder geval niet partijdig, was ook best een moeilijke wedstrijd om te fluiten hoor, werden veel overtredingen gemaakt.
Gegroet
 Gegroet - zondag 18 september 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:33 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Jij stapt er wel erg makkelijk overheen. Teksten als "Laat maar liggen, hij is toch dood" gaan echt veel te ver. Ik had dat niet verwacht. Ik kan me maar één moment herinneren waarin het nog verder ging en dat was met Van Gaal als trainer van Ajax, toen zijn vrouw was overleden aan kanker en het Feyenoordpubliek daarover begon te zingen. Schandalig. De KNVB moet hier gewoon hard tegen optreden.

Racistische en anti-semitische spreekkoren zijn domme spreekkoren, dit zijn echt pijnlijke spreekkoren. Echt walgelijk.
Dat is toch het enige wat Ajax op dit moment kan doen, ze kunnen later nog bekijken of ze
mensen een stadion verbod geven ( wat me erg moeilijk lijkt) of iets in die trant.
Ze geven daarom ook aan dat ze hier niks mee te maken willen hebben. Het is nu aan Ajax om te kijken wat ze hier mee gaan doen. Daarna kunnen wij er een 'goed' oordeel overgeven.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:37 schreef Bootjuhh het volgende:
Gelukkig maar, want het zag er erg uit. Vond het wel een leuke wedstrijd, op de spreekkoren van Ajax na. Want een stelletje sukkels zijn dat zeg, als iemand na 5 minuten nog niet bij kennis is dat soort dingen zingen, daar kan ik toch echt niet bij.
Verder vond ik de scheids zo slecht nog niet, in ieder geval niet partijdig, was ook best een moeilijke wedstrijd om te fluiten hoor, werden veel overtredingen gemaakt.
je kon het niet eens overtrdingen noemen wie er ging liggen aan 020 kant kreeg de vrijtrap mee he bulykin erikson vertongen van der wiel boerrigter, en bij psvee was dit niet zo we kregen ze eerder tegen dan mee. en dit was de laatste 20 min overduidelijk
dat het 020 erg mee zat

ik snap echt niet wat jullie gezien hebben, zijn jullie wel is eerder in een stadion geweest of kijken jullie alleen op TV
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:38 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Dat is toch het enige wat Ajax op dit moment kan doen, ze kunnen later nog bekijken of ze
mensen een stadion verbod geven ( wat me erg moeilijk lijkt) of iets in die trant.
Ze geven daarom ook aan dat ze hier niks mee te maken willen hebben. Het is nu aan Ajax om te kijken wat ze hier mee gaan doen. Daarna kunnen wij er een 'goed' oordeel overgeven.
blabla
Bootjuhh
 Bootjuhh - zondag 18 september 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:42 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

je kon het niet eens overtrdingen noemen wie er ging liggen aan 020 kant kreeg de vrijtrap mee he bulykin erikson vertongen van der wiel boerrigter, en bij psvee was dit niet zo we kregen ze eerder tegen dan mee. en dit was de laatste 20 min overduidelijk
dat het 020 erg mee zat

ik snap echt niet wat jullie gezien hebben, zijn jullie wel is eerder in een stadion geweest of kijken jullie alleen op TV
Rare laatste zin kerel, want als je het op tv kijkt zie je het beter dan in het stadion aangezien je daar geen herhalingen hebt, en ik van zo'n afstand niet zo goed kan inzoomen als een camera. Ik zat wel op de tribune dus kan het verkeerd gezien hebben, dat zal ik zo bij studio sport wel zien. Maar ik vond PSV wel erg fel(gelukkig) dus kan me voorstellen dat de scheids misschien per ongeluk iets verkeerd gezien heeft. Het is gewoon jammer dat die kansen die we in de tweede helft kregen er niet in gingen. Maar om nou altijd weer Rutten/ascheidsrechter/ Manolev de schuld te geven vind ik gewoon best triest. Maar goed ik zal het zo wel zien...
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 september 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:38 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Dat is toch het enige wat Ajax op dit moment kan doen, ze kunnen later nog bekijken of ze
mensen een stadion verbod geven ( wat me erg moeilijk lijkt) of iets in die trant.
Ze geven daarom ook aan dat ze hier niks mee te maken willen hebben. Het is nu aan Ajax om te kijken wat ze hier mee gaan doen. Daarna kunnen wij er een 'goed' oordeel overgeven.
Het is geen kritiek op Ajax. Je kan er eigenlijk alleen maar afstand van nemen. Het is moeilijk te achterhalen wie wat precies gezegd heeft. Ook al was het masssaal. Je kan niet zomaar alle uitsupporters een stadionverbod geven. De Boer deed wat hij moest doen, maar het is aan de KNVB die een voorbeeld moet stellen. Ik weet ook niet precies hoe ze dat op de juiste manier moeten doen. Is lastig, maar je kan dit ook niet toestaan.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:52 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Rare laatste zin kerel, want als je het op tv kijkt zie je het beter dan in het stadion aangezien je daar geen herhalingen hebt, en ik van zo'n afstand niet zo goed kan inzoomen als een camera. Ik zat wel op de tribune dus kan het verkeerd gezien hebben, dat zal ik zo bij studio sport wel zien. Maar ik vond PSV wel erg fel(gelukkig) dus kan me voorstellen dat de scheids misschien per ongeluk iets verkeerd gezien heeft. Het is gewoon jammer dat die kansen die we in de tweede helft kregen er niet in gingen. Maar om nou altijd weer Rutten/ascheidsrechter/ Manolev de schuld te geven vind ik gewoon best triest. Maar goed ik zal het zo wel zien...
Rutten/ascheidsrechter/ Manolev de schuld te geven vind ik gewoon best triest. Maar goed ik zal het zo wel zien...

zeg ik iets over hun dan
Bootjuhh
 Bootjuhh - zondag 18 september 2011 - 17:04   quote  deeplink  
doelde niet alleen op jou, was het alleen niet met je eens dat de scheids overduidelijk voor Ajax was... That's all

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - AJAX (zondag 18-09-2011 12:30): 2-2









0.0063970