BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - AJAX (zondag 18-09-2011 12:30): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Bootjuhh
 Bootjuhh - zondag 18 september 2011 - 17:07   quote  deeplink  
zeg er zelfs bij dat je nog best gelijk van me kan krijgen, aangezien ik sommige dingen op een afstand heb gezien
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:04 schreef Bootjuhh het volgende:
doelde niet alleen op jou, was het alleen niet met je eens dat de scheids overduidelijk voor Ajax was... That's all
ben de wedstrijd terug aan het kijken nu, misschien kom ik nog terug op mijn reactie
maar tot nu to niet. eerste boilesen werd niet geraakt
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:29 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

lul zelf niet man 020 bril op ofzo elke vrijtrap voor 020 uitbal voor 020 elke corner wordt afgedaan met een achtbal terwijl dat ze gewoon voor psvee warren. kijk de wedstrijd ff terug en ben gewoon eens eerlijk

grens en scheidsrechter warren duidelijk op de hand van 020. en zit niet over gele kaarten te zeiken boilesen valt over zijn eigenste poten en zo hadden aan beide kanten wel 3 a 4 kaarten gegeven worden kijk na enoh tot 3 x hands maken

eerste goal van 020 ging eerst een overtreding aan vooraf op strootman zeker niet gezien

en hebben alle speler een schwalbe training gehad van suarez

wat een zielig scheitpubliek heeft 020 toch leed vermakers
maar ajax bestuur keurt dit niet goed. nee lijkt me nogal logisch
Jij kijkt zeker nooit voetbal??? Kijk eens naar Engeland Italie of Spanje wat daar allemaal wel of niet doormag en oordeel dan ff opnieuw man.

Wat jullie zongen naar de scheids was zeker wel netjes??

Ik bekijk het juist objectief.. Ook jullie trainer vond het geen overreding van Sigthorson..

PSV heeft het aan zichzelf te danken, niet aan de scheids, als jullie een beetje hadden opgelet ga je met 3-0 de rust in i.p.v. 1-1...

Ga dus niet lopen zeiken over een scheids met dat zielige CALIMEROgedrag..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:33 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Jij stapt er wel erg makkelijk overheen. Teksten als "Laat maar liggen, hij is toch dood" gaan echt veel te ver. Ik had dat niet verwacht. Ik kan me maar één moment herinneren waarin het nog verder ging en dat was met Van Gaal als trainer van Ajax, toen zijn vrouw was overleden aan kanker en het Feyenoordpubliek daarover begon te zingen. Schandalig. De KNVB moet hier gewoon hard tegen optreden.

Racistische en anti-semitische spreekkoren zijn domme spreekkoren, dit zijn echt pijnlijke spreekkoren. Echt walgelijk.
Je hebt helemaal gelijk hoor maar je moet dan net zo hard oordelen over de supporters van PSV over de scheids.. je moet ergens een grens trekken, maar dit wordt wel getolereerd omdat het wel vaker gebeurt..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:38 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Dat is toch het enige wat Ajax op dit moment kan doen, ze kunnen later nog bekijken of ze
mensen een stadion verbod geven ( wat me erg moeilijk lijkt) of iets in die trant.
Ze geven daarom ook aan dat ze hier niks mee te maken willen hebben. Het is nu aan Ajax om te kijken wat ze hier mee gaan doen. Daarna kunnen wij er een 'goed' oordeel overgeven.
Wat ze ermee kunnen doen..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:42 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

je kon het niet eens overtrdingen noemen wie er ging liggen aan 020 kant kreeg de vrijtrap mee he bulykin erikson vertongen van der wiel boerrigter, en bij psvee was dit niet zo we kregen ze eerder tegen dan mee. en dit was de laatste 20 min overduidelijk
dat het 020 erg mee zat

ik snap echt niet wat jullie gezien hebben, zijn jullie wel is eerder in een stadion geweest of kijken jullie alleen op TV
Op tv zie je zelfs de herhaling, en van veel dichterbij, je opmerking slaat dus kant noch wal..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:10 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ben de wedstrijd terug aan het kijken nu, misschien kom ik nog terug op mijn reactie
maar tot nu to niet. eerste boilesen werd niet geraakt
Hij werd wel geraakt..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 september 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor maar je moet dan net zo hard oordelen over de supporters van PSV over de scheids.. je moet ergens een grens trekken, maar dit wordt wel getolereerd omdat het wel vaker gebeurt..
Ik vind dat van Van Gaal in 95 en nu Tyton erger dan spreekkoren richting een scheidsrechter, omdat het leed betreft. Anti-semitische spreekkoren zijn toch ook erger dan beledigende teksten richting een scheidsrechter. Ik vind ook dat je alles moet afstraffen, maar er zijn voor mij wel gradaties in spreekkoren. Ze zijn niet allemaal even erg.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij kijkt zeker nooit voetbal??? Kijk eens naar Engeland Italie of Spanje wat daar allemaal wel of niet doormag en oordeel dan ff opnieuw man.

Wat jullie zongen naar de scheids was zeker wel netjes??

Ik bekijk het juist objectief.. Ook jullie trainer vond het geen overreding van Sigthorson..

PSV heeft het aan zichzelf te danken, niet aan de scheids, als jullie een beetje hadden opgelet ga je met 3-0 de rust in i.p.v. 1-1...

Ga dus niet lopen zeiken over een scheids met dat zielige CALIMEROgedrag..
ben je op je pikje getrapt dat ik gelijk heb je klinkt erg gefrustreerd. maar zo kan ik je weer als je ongelijk hebt

en hou met niet bezig met zielige spreekwoorden
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij werd wel geraakt..
ja klopt lens zijn veter raakte hem. hij werd final eruit gelopen
en dan is de enige optie om je eigen te laten vallen.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:18 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ben je op je pikje getrapt dat ik gelijk heb je klinkt erg gefrustreerd. maar zo kan ik je weer als je ongelijk hebt

en hou met niet bezig met zielige spreekwoorden
irritatie.. Integendeel man, maar waar laat ik dat zien dan??

Zielige spreekwoorden, leg dat een uit man??

Ik ben tevreden hoor met een punt, niet met het spel van Ajax maar het punt is gewoon goed voor ons, niet voor jullie, jullie moesten dit winnen..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:20 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ja klopt lens zijn veter raakte hem. hij werd final eruit gelopen
en dan is de enige optie om je eigen te laten vallen.
Als dat zo is deed hij dat erg slim..

Kijk eens naar Mertens bij die penalty, die springt zowat een nieuw wereldrecord man.. Kijk eerst eens naar je eigen spelers voordat je anderen veroordeelt..

Overtreding en het slaan van Manolev zeker allemaal niet gezien?? Of was dat zeker ook niks..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 september 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:23 schreef remco k het volgende:

[..]

irritatie.. Integendeel man, maar waar laat ik dat zien dan??

Zielige spreekwoorden, leg dat een uit man??

Ik ben tevreden hoor met een punt, niet met het spel van Ajax maar het punt is gewoon goed voor ons, niet voor jullie, jullie moesten dit winnen..
Ik zie dat anders. Ajax had juist van PSV moeten winnen. PSV is in opbouw met tig nieuwe spelers. De ploeg van vandaag heeft nooit in de huidige samenstelling gespeeld. Ajax wordt de gedoodverfde kampioen genoemd, juist omdat de groep al gedurende de voorbereiding en ook het eind van het afgelopen seizoen samen is. De Ajacieden zouden verder in hun ontwikkeling moeten zijn. Bij PSV weten we dat er nog gesleuteld moet worden aan het elftal. Daarom had ik meer verwacht van Ajax. Voor PSV is het nu taak om bij te blijven. Volgende week moet de top 4 tegen elkaar en krijgt PSV Roda op bezoek. Die moeten ze wel winnen.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:32 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik zie dat anders. Ajax had juist van PSV moeten winnen. PSV is in opbouw met tig nieuwe spelers. De ploeg van vandaag heeft nooit in de huidige samenstelling gespeeld. Ajax wordt de gedoodverfde kampioen genoemd, juist omdat de groep al gedurende de voorbereiding en ook het eind van het afgelopen seizoen samen is. De Ajacieden zouden verder in hun ontwikkeling moeten zijn. Bij PSV weten we dat er nog gesleuteld moet worden aan het elftal. Daarom had ik meer verwacht van Ajax. Voor PSV is het nu taak om bij te blijven. Volgende week moet de top 4 tegen elkaar en krijgt PSV Roda op bezoek. Die moeten ze wel winnen.
Wij hadden ook nog nooit in deze samenstelling gespeeld, het enige dat nog zo stond als in de laatste fase an het afgelopen seizoen was de verdediging.

Als je een heel jaar bekijkt zal het niet zo zijn dat je het kampioenschap op met een punt halen in Eindhoven hebt verloren... Ajax wordt overschat, dat roep ik al vanaf de voorbereiding.. Zo veel goede momenten hebben wij nog niet gehad hoor..
gabri
 gabri - zondag 18 september 2011 - 17:55   quote  deeplink  
ik zie dit als een overwinning met slecht spel een punt mee nemen bij onze gloeilampjes heeeeeeeeerlijk maar jaen de scheids was gewoon kut
gabri
 gabri - zondag 18 september 2011 - 18:08   quote  deeplink  
zelfs als ajax slecht speeld kan pisvee niet winnen .28 miljoen uitgeven en dan tegen een heel slecht AJAX niet kunnen winnen.HEEEEEEEEERlijk.PS de scheids was helemaal slecht waar ajax een kaart voor kreeg ,kreeg pisvee alleen een waarschuwing
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:59 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Rutten/ascheidsrechter/ Manolev de schuld te geven vind ik gewoon best triest. Maar goed ik zal het zo wel zien...

zeg ik iets over hun dan
volgens mij kijk je uberhaut vanuit je poepgat...
verders prima wedstrijd waarin veel gebeurden en fout ging
maar ook mooie goede actie te zien waren 2-2 ik kan er best mee leven..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:23 schreef remco k het volgende:

[..]

irritatie.. Integendeel man, maar waar laat ik dat zien dan??

Zielige spreekwoorden, leg dat een uit man??

Ik ben tevreden hoor met een punt, niet met het spel van Ajax maar het punt is gewoon goed voor ons, niet voor jullie, jullie moesten dit winnen..
we hoefden dit niet te winnen competitie is nog lang heel lang
het zou wel beter zijn geweest.

de spreelwoorden tegen de scheidts daar doe ik niet aan mee
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Als dat zo is deed hij dat erg slim..

Kijk eens naar Mertens bij die penalty, die springt zowat een nieuw wereldrecord man.. Kijk eerst eens naar je eigen spelers voordat je anderen veroordeelt..

Overtreding en het slaan van Manolev zeker allemaal niet gezien?? Of was dat zeker ook niks..
slaan van manolev grappig dit is in het duel en ja hij ga hem een klein tikje wees blij
komt de goal uit voort.

van de wiel stond in de weg ja dan moet je je eigen laten vallen
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:08 schreef gabri het volgende:
zelfs als ajax slecht speeld kan pisvee niet winnen .28 miljoen uitgeven en dan tegen een heel slecht AJAX niet kunnen winnen.HEEEEEEEEERlijk.PS de scheids was helemaal slecht waar ajax een kaart voor kreeg ,kreeg pisvee alleen een waarschuwing
gapi kun je zien hoe slecht ajax is dit kwam niet omdat jullie een off day hadden,
maar door de kwaliteiten van psv alleen jammer dat we een flut verdediging hebben
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Als dat zo is deed hij dat erg slim..

Kijk eens naar Mertens bij die penalty, die springt zowat een nieuw wereldrecord man.. Kijk eerst eens naar je eigen spelers voordat je anderen veroordeelt..

Overtreding en het slaan van Manolev zeker allemaal niet gezien?? Of was dat zeker ook niks..
en ben je nu nog zo zeker van mertens was 100% penalty
gabri
 gabri - zondag 18 september 2011 - 19:27   quote  deeplink  
waar zit jij meee eindhoven pisvee 1 ajax is een beter team en ja als je dat over je eigen ploeg zegt met flutverdediging dan weet je ook al dat de lampies wederom geen kampioen gaan worden groeten uit amsterdam
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:56 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

we hoefden dit niet te winnen competitie is nog lang heel lang
het zou wel beter zijn geweest.

de spreelwoorden tegen de scheidts daar doe ik niet aan mee
Je moet dan wel beide veroordelen, en niet alleen Ajax.. Ik heb het trouwens op TV niet gehoord, maar hoorde wel dat het enkel bij de eerste minuut gezongen werd toen hij daar lag.. Niet dat dit wel mag, maar als je het doet na 10 minuten is het nog erger..

Overigens vind ik dat de KNVB spreekkoren altijd keihard aan moet pakken..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 19:14 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

en ben je nu nog zo zeker van mertens was 100% penalty
Wat moet van der Wiel doen dan, op de grond gaan liggen zodat hij erover heen kan springen..
Mertens springt al op voor de penalty voordat hij geraakt wordt..

Objectief gezien twijfel ik nog steeds..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 19:27 schreef gabri het volgende:
waar zit jij meee eindhoven pisvee 1 ajax is een beter team en ja als je dat over je eigen ploeg zegt met flutverdediging dan weet je ook al dat de lampies wederom geen kampioen gaan worden groeten uit amsterdam
neuzen ook niet
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 18 september 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat moet van der Wiel doen dan, op de grond gaan liggen zodat hij erover heen kan springen..
Mertens springt al op voor de penalty voordat hij geraakt wordt..

Objectief gezien twijfel ik nog steeds..
kijk maar eens goed dan
gabri
 gabri - zondag 18 september 2011 - 19:48   quote  deeplink  
zei je verleden jaar ook zeker boer harmsen
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 19:46 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

kijk maar eens goed dan
Raar dat je niet accepteerd dat ik een andere mening heb.. Meerderen twijfelden waaronder een aantal psvers die ik ken..

Maar je hoort me er niet over klagen verder, iedere ploeg heeft af en toe wat mee en af en toe wat tegen..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 19:48 schreef gabri het volgende:
zei je verleden jaar ook zeker boer harmsen
Doe eens normaal man, geen enkele reden om hier te gaan provoceren..
PSVmatt
 PSVmatt - zondag 18 september 2011 - 20:10   quote  deeplink  
PSV had de overwinning verdiend, en die centrale verdedigers bij ajax daar hadden nog wel een paar kaarten mogen hebben. Ajax is goed weggekomen.
gabri
 gabri - zondag 18 september 2011 - 20:15   quote  deeplink  
ja ja ja weer goed weg gekomen
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 20:10 schreef PSVmatt het volgende:
PSV had de overwinning verdiend, en die centrale verdedigers bij ajax daar hadden nog wel een paar kaarten mogen hebben. Ajax is goed weggekomen.
Noem eens een paar overtredingen dan van Alderweireld en Vertonghen??
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 19:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet dan wel beide veroordelen, en niet alleen Ajax.. Ik heb het trouwens op TV niet gehoord, maar hoorde wel dat het enkel bij de eerste minuut gezongen werd toen hij daar lag.. Niet dat dit wel mag, maar als je het doet na 10 minuten is het nog erger..

Overigens vind ik dat de KNVB spreekkoren altijd keihard aan moet pakken..
Spreekkoren?
18-09-11

Het zit er natuurlijk dik in dat er gezeik gaat komen over de zogenaamde spreekkoren tijdens de blessurebehandeling van de keeper van psv. Cheque van Gelder zal vanavond wel weer pleiten voor het in mindering brengen van punten en ook de psv-supporters zullen wel moord en brand schreeuwen over het korte spreekkoortje tijdens de blessurebehandeling van Tyton.
AjaxF-side.NL
Zo'n spreekkoor moet je echter in een context zien. Zo zijn de boertjes er altijd als de kippen bij om vanaf een veilige afstand ons voor van alles en nog wat uit te maken. Een kwartiertje in de wedstrijd was het opeens groot feest bij de verder oorverdovend stille aanhang van psv. Boilesen moest na een overtreding van het veld en er werd gefeest bij de calimeros alsof ze net een derde ster hadden gewonnen.

Op deze actie kwam een reactie uit het uitvak toen Tyton in botsing met Derijck kwam. Zo'n 10 seconden rolde er een bekend spreekkoor ('Laat maar liggen...') van de tribune van het uitvak. Toen echter de ernst van de situatie duidelijk was, werd er 10 minuten lang keihard voor Ajax gezongen. Natuurlijk is het veel interessanter om die 10 seconden uit te lichten, want dit is een dankbaar onderwerp voor moralistisch Nederland om even te laten zien dat zij dit verwerpelijk vinden.

Maar voetbal is emotie en actie leidt tot reactie. Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten en wie goed doet, goed ontmoet. Wie kan zich niet meer het schandalige optreden van het psv-publiek tijdens het afscheid van Sjakie herinneren? (zie bericht van destijds).

Gelukkig heeft Tyton "slechts" een zware hersenschudding en niet een gebroken nek of schedel.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Spreekkoren?
18-09-11

Het zit er natuurlijk dik in dat er gezeik gaat komen over de zogenaamde spreekkoren tijdens de blessurebehandeling van de keeper van psv. Cheque van Gelder zal vanavond wel weer pleiten voor het in mindering brengen van punten en ook de psv-supporters zullen wel moord en brand schreeuwen over het korte spreekkoortje tijdens de blessurebehandeling van Tyton.
AjaxF-side.NL
Zo'n spreekkoor moet je echter in een context zien. Zo zijn de boertjes er altijd als de kippen bij om vanaf een veilige afstand ons voor van alles en nog wat uit te maken. Een kwartiertje in de wedstrijd was het opeens groot feest bij de verder oorverdovend stille aanhang van psv. Boilesen moest na een overtreding van het veld en er werd gefeest bij de calimeros alsof ze net een derde ster hadden gewonnen.

Op deze actie kwam een reactie uit het uitvak toen Tyton in botsing met Derijck kwam. Zo'n 10 seconden rolde er een bekend spreekkoor ('Laat maar liggen...') van de tribune van het uitvak. Toen echter de ernst van de situatie duidelijk was, werd er 10 minuten lang keihard voor Ajax gezongen. Natuurlijk is het veel interessanter om die 10 seconden uit te lichten, want dit is een dankbaar onderwerp voor moralistisch Nederland om even te laten zien dat zij dit verwerpelijk vinden.

Maar voetbal is emotie en actie leidt tot reactie. Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten en wie goed doet, goed ontmoet. Wie kan zich niet meer het schandalige optreden van het psv-publiek tijdens het afscheid van Sjakie herinneren? (zie bericht van destijds).

Gelukkig heeft Tyton "slechts" een zware hersenschudding en niet een gebroken nek of schedel.
Zoals ik al aangaf, ik heb het zelf niet gehoord. Nu zie ik inderdaad dat het enkel werd gezongen direct bij de botsing toen er net iemand bij was.. Ook heb ik nu het gezang gehoord bij Boilesen..

Neemt niet weg dat ik vind dat dit niet kan..
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 19 september 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Spreekkoren?
18-09-11

Het zit er natuurlijk dik in dat er gezeik gaat komen over de zogenaamde spreekkoren tijdens de blessurebehandeling van de keeper van psv. Cheque van Gelder zal vanavond wel weer pleiten voor het in mindering brengen van punten en ook de psv-supporters zullen wel moord en brand schreeuwen over het korte spreekkoortje tijdens de blessurebehandeling van Tyton.
AjaxF-side.NL
Zo'n spreekkoor moet je echter in een context zien. Zo zijn de boertjes er altijd als de kippen bij om vanaf een veilige afstand ons voor van alles en nog wat uit te maken. Een kwartiertje in de wedstrijd was het opeens groot feest bij de verder oorverdovend stille aanhang van psv. Boilesen moest na een overtreding van het veld en er werd gefeest bij de calimeros alsof ze net een derde ster hadden gewonnen.

Op deze actie kwam een reactie uit het uitvak toen Tyton in botsing met Derijck kwam. Zo'n 10 seconden rolde er een bekend spreekkoor ('Laat maar liggen...') van de tribune van het uitvak. Toen echter de ernst van de situatie duidelijk was, werd er 10 minuten lang keihard voor Ajax gezongen. Natuurlijk is het veel interessanter om die 10 seconden uit te lichten, want dit is een dankbaar onderwerp voor moralistisch Nederland om even te laten zien dat zij dit verwerpelijk vinden.

Maar voetbal is emotie en actie leidt tot reactie. Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten en wie goed doet, goed ontmoet. Wie kan zich niet meer het schandalige optreden van het psv-publiek tijdens het afscheid van Sjakie herinneren? (zie bericht van destijds).

Gelukkig heeft Tyton "slechts" een zware hersenschudding en niet een gebroken nek of schedel.
Dat laat maar liggen kwam pas na 5 of 7 minuten en toen wist je nog niet wat er aan de hand was, maar die extra brancard was er al en er stonden een hoop mensen omheen. Ik ben het met je eens dat het juichen wat een hoop mensen deden bij Boilesen ook niet goed te praten is, maar ik vind wel dat je het nu wel een beetje te veel goed praat hoor. Hoe is het met Boilesen eigenlijk, zag er op tv toch best pijnlijk uit.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 19 september 2011 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 00:37 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Dat laat maar liggen kwam pas na 5 of 7 minuten en toen wist je nog niet wat er aan de hand was, maar die extra brancard was er al en er stonden een hoop mensen omheen. Ik ben het met je eens dat het juichen wat een hoop mensen deden bij Boilesen ook niet goed te praten is, maar ik vind wel dat je het nu wel een beetje te veel goed praat hoor. Hoe is het met Boilesen eigenlijk, zag er op tv toch best pijnlijk uit.
Ik wou al zeggen en het duurde wel wat langer dan 10 seconde. Ik weet niet wat erger is, de spreekkoren of het achteraf na erover nagedacht te hebben proberen te bagatelliseren. Wat voor signaal stuur je dan uit door dit in een column of blog te zetten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door PSVMocro --
remco k
 remco k - maandag 19 september 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 00:37 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Dat laat maar liggen kwam pas na 5 of 7 minuten en toen wist je nog niet wat er aan de hand was, maar die extra brancard was er al en er stonden een hoop mensen omheen. Ik ben het met je eens dat het juichen wat een hoop mensen deden bij Boilesen ook niet goed te praten is, maar ik vind wel dat je het nu wel een beetje te veel goed praat hoor. Hoe is het met Boilesen eigenlijk, zag er op tv toch best pijnlijk uit.
Gister bij studio voetbal lieten ze de beelden in combinatie met hen geluid zien, en dat echt in de eerste 2 minuten hoor, er stond geen ambulancebrancard en als ik het goed zag hield een speler zelfs zijn nek vast. dus zeker niet na 6 minuten, maar in de eerste 2 minuten
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 19 september 2011 - 16:17   quote  deeplink  
kuipers hat net zo goed in un psv shirt kune gaan rond lopen want er was tog geen verschil want strootman hat gewoon rood moete hebben en manolev en lens want het is gewoon te mongolies voor worden waar de knvb mee bezig is vorigen week krijgt un speller van ajax 3 westrijd voor ieds dat gewoon om te lachen is en strootman gaat dood leuk op het onderbeen staan van de jong en er word niks aan gedaan lens die schopt anita gewoon de westrijd uit en daar word ook niks aan gedaan en manolev of hoe die ook heet die mogt gewoon un stuk of 10 overtingen maaken op un speller van ajax dus psv mensen hou gewoon lekker julie mond over kuipers julie hadden hem mee en niet ajax en als je dat niet heb gezien heb je echt stront in je oogen
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 19 september 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 13:50 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
de eenigste die hier plaatsen is dat 010 ongedierte, die zoals jij al beschreef keer op keer verliezen van de neuzen maar ja dat zijn ze al jaren gewend om te verliezen. eigenlijk toch een eer dat ze hier blijven komen betekend dat we echte voetbal club zijn daar zullen ze vast jaloers op zijn

kom maar met je onzin antwoorden obiku010 en fr-droef
ik zie het er gewoon un keer van komen dat psv de scheidsrechters omkoopt oo wacht dat doen ze al het leven de bewijs toivone vorig jaar kon doen wat die wouw geen 1 scheidrechter dee wat
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 19 september 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 13:44 schreef jor15 het volgende:
nou met je grote mond eerst moet feyenoord even nog wat landstitels binnen halen voor dat je iets zegt en ik denk dat psv-ajax 3-1 wordt 1X matavz 1x mertens 1x wijnaldum
ja in je droomen die 3 sukkels die kune gewoon niet voetballen en wijnaldum is gewoon vies en agterbaks en mertens das gewoon viesen kleine kut dewerg
de realist
 de realist - maandag 19 september 2011 - 17:21   quote  deeplink  
Ajax had tot het ongeluk niets in te brengen. Zelfs Vertonghen zegt op tv dat ze de botsing hebben gebruikt om in de wedstrijd terug te komen . Als dit niet was gebeurt had PSV gewonnen.

Psv speelde erg goed en domineerde de wedstrijd en haalde de ajax spelers uit hun spel , Zie analyse jan van Halst. na de botsing speelde PSV minder. De 2de helft heeft PSV het zelf laten liggen door de voorsprong niet te vergroten.

Lens heeft Boillsen niet getackeld als je goed naar de herhaling kijkt zie je dat Boillsen al tijdens het rennen zijn gezicht vertrekt omdat hij tijdens het rennen de scheur oploopt.

De tackel van Lens op Anita is niet gericht op de benen en is per ongeluk dat hij hem meeschept.

Zo kunnen we ook klagen over de tackle van Vertonghen waar hij naatrapt maar daar hoor je niemands over. Doe ff normaal en discussier normaal of blijf lekker op het Ajax forum

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door de realist --
remco k
 remco k - maandag 19 september 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 17:21 schreef de realist het volgende:
Ajax had tot het ongeluk niets in te brengen. Zelfs Vertonghen zegt op tv dat ze de botsing hebben gebruikt om in de wedstrijd terug te komen . Als dit niet was gebeurt had PSV gewonnen.

Psv speelde erg goed en domineerde de wedstrijd en haalde de ajax spelers uit hun spel , Zie analyse jan van Halst. na de botsing speelde PSV minder. De 2de helft heeft PSV het zelf laten liggen door de voorsprong niet te vergroten.

Lens heeft Boillsen niet getackeld als je goed naar de herhaling kijkt zie je dat Boillsen al tijdens het rennen zijn gezicht vertrekt omdat hij tijdens het rennen de scheur oploopt.

De tackel van Lens op Anita is niet gericht op de benen en is per ongeluk dat hij hem meeschept.

Zo kunnen we ook klagen over de tackle van Vertonghen waar hij naatrapt maar daar hoor je niemands over. Doe ff normaal en discussier normaal of blijf lekker op het Ajax forum
Maar je zegt niks over wat de PSV spelers ook doen. Strootmaan moet er gewoon met donkerrood af en dan speel je een heel andere wedstrijd..

Overigens klaag ik niet over de scheids in het voor of nadeel van Ajax, maar de scheids was wel gewoon belabberd

Klagen over de scheids is Calimerogedrag van de bovenste plank, en het zijn ook altijd dezelfde die erover klagen zonder naar hun eigen ploeg te kijken..

PSV heeft zichzelf inderdaad te kort gedaan en was de betere ten opzichte van Ajax.. Ajax is wel de morele winnaar want als je zulke slechte wedstrijden nog in punten kan omzetten doe je serieus mee om de titel.. Het is van Ajax ook helemaal geen schande dat ze hier niet winnen..
de realist
 de realist - maandag 19 september 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar je zegt niks over wat de PSV spelers ook doen. Strootmaan moet er gewoon met donkerrood af en dan speel je een heel andere wedstrijd..

Overigens klaag ik niet over de scheids in het voor of nadeel van Ajax, maar de scheids was wel gewoon belabberd

Klagen over de scheids is Calimerogedrag van de bovenste plank, en het zijn ook altijd dezelfde die erover klagen zonder naar hun eigen ploeg te kijken..

PSV heeft zichzelf inderdaad te kort gedaan en was de betere ten opzichte van Ajax.. Ajax is wel de morele winnaar want als je zulke slechte wedstrijden nog in punten kan omzetten doe je serieus mee om de titel.. Het is van Ajax ook helemaal geen schande dat ze hier niet winnen..
Van strootman ben ik het niet meet je eens dat was erg per ongeluk en je ziet Strootman schrikken toen het gebeurde Ik ben wel zo realistisch om te zeggen dat Manolev rood had moeten hebben. De scheids heeft beide kanten op slecht gefloten en heeft geen enkel team bevooroordeeld in mijn ogen. Als hij echt voor PSV gefloten had , Zoals amsterdam 123 beweert had hij de duw van Sightorson wel afgekeurd. Niet dat ik vind dat hij afgekeurd moet worden want het was gewoon een duel Die marcelo verliest.

Psv was gewoon net wat feller dan Ajax in de duels.
de realist
 de realist - maandag 19 september 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat je spelers die bewust een duel in gaan gericht op de tegenstander en deze ook dusdanig raken dat ze geblesserd kunnen raken een kaart moet geven. Onbedoelde acties zoals in mijn ogen strootman kun je geel geven maar was voor mij echt geen rood.
Pietje
 Pietje - maandag 19 september 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 02:00 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen en het duurde wel wat langer dan 10 seconde. Ik weet niet wat erger is, de spreekkoren of het achteraf na erover nagedacht te hebben proberen te bagatelliseren. Wat voor signaal stuur je dan uit door dit in een column of blog te zetten?
Ik ben hoe dan ook, te allen tijde tegen elke vorm van kwetsende spreekkoren. Ik heb er nooit aan meegedaan, vroeger (in mijn jonge jaren) niet en tegenwoordig ook niet. Ik vind het minderwaardig om je als zodanig te uiten. Noch tegen je tegenstanders, noch tegen de scheidsrechter.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 19 september 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 21:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben hoe dan ook, te allen tijde tegen elke vorm van kwetsende spreekkoren. Ik heb er nooit aan meegedaan, vroeger (in mijn jonge jaren) niet en tegenwoordig ook niet. Ik vind het minderwaardig om je als zodanig te uiten. Noch tegen je tegenstanders, noch tegen de scheidsrechter.
Ik heb er ook nooit aan meegedaan, ik zie het nut er niet van in. Concentreer je op de eigen ploeg. Spreekkoren tegen de scheids en tegenstanders is verloren energie. Daar gaat jouw eigen ploeg niet beter van spelen. Tegen de Polen afgelopen donderdag ergerde ik me ook kapot aan het PSV-publiek. 'Alle Polen zijn homo' zongen ze op een gegeven moment...en wie stond er bij ons op doel...juist, een Pool. Daar kan ik me echt kapot aan ergeren.
Pietje
 Pietje - maandag 19 september 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 23:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb er ook nooit aan meegedaan, ik zie het nut er niet van in. Concentreer je op de eigen ploeg. Spreekkoren tegen de scheids en tegenstanders is verloren energie. Daar gaat jouw eigen ploeg niet beter van spelen. Tegen de Polen afgelopen donderdag ergerde ik me ook kapot aan het PSV-publiek. 'Alle Polen zijn homo' zongen ze op een gegeven moment...en wie stond er bij ons op doel...juist, een Pool. Daar kan ik me echt kapot aan ergeren.
Precies! Toen ik de spreekkoren ("laat maar liggen") van de Ajax-fans op de TV hoorde, kon ik eerst mijn oren niet geloven. Ik schaamde me kapot om Ajaxsupporter te zijn. Overigens werd ik ook niet vrolijk van het "gezang" van PSV-supporters toen Boilesen van het veld werd gedragen. Ook die blessure zag er onmiddellijk ernstig uit. Hij lag te rollen en vroeg zelf direct om een wissel. Tja... voetbalsupporters...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 19 september 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf, ik heb het zelf niet gehoord. Nu zie ik inderdaad dat het enkel werd gezongen direct bij de botsing toen er net iemand bij was.. Ook heb ik nu het gezang gehoord bij Boilesen..

Neemt niet weg dat ik vind dat dit niet kan..
wat dan ga toch weg
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 19 september 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister bij studio voetbal lieten ze de beelden in combinatie met hen geluid zien, en dat echt in de eerste 2 minuten hoor, er stond geen ambulancebrancard en als ik het goed zag hield een speler zelfs zijn nek vast. dus zeker niet na 6 minuten, maar in de eerste 2 minuten
ja jij weet het goed hoor, ben je in het stadion geweest vast niet
dus ga niet praten achteraf met studio ajax die niet objectief kunnen oordelen

en of het nu in de eerste minuut is of in de tiende minuut dat maakt toch geen verschil
laat maar liggen hij is dood. en daarmee bedoelde ik ook met tv beelden die alles kunnen verdraaien maar ik denk dat jij het beter weet dan mijn maar goed.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 19 september 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 16:38 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

ik zie het er gewoon un keer van komen dat psv de scheidsrechters omkoopt oo wacht dat doen ze al het leven de bewijs toivone vorig jaar kon doen wat die wouw geen 1 scheidrechter dee wat
knap hoor dat je dat nog weet, en suarez tegen ado hou je mond als je geen verstand hebt
kleuter

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - AJAX (zondag 18-09-2011 12:30): 2-2









0.0070681