BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Otman Bakkal verhuurd aan Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 31 augustus 2011 - 15:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Otman Bakkal verhuurd aan Feyenoord (Officiƫle PSV Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 augustus 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Officieel: Otman Bakkal verhuurd aan Feyenoord

PSV verhuurt Otman Bakkal (26) dit seizoen aan Feyenoord, zo hebben beide clubs zojuist bekend gemaakt. Zijn contract bij PSV is volgend jaar zomer aflopend. De eenmalig international Bakkal, die door PSV in het verleden werd verhuurd aan FC Den Bosch, FC Eindhoven en FC Twente, maakte in seizoen 2003-2004 zijn debuut in het eerste elftal.

Trainer Ronald Koeman
De geboren Eindhovenaar Bakkal, van 27 februari 1985, komt bij Feyenoord te spelen onder voormalig PSV-trainer Ronald Koeman. Vorig seizoen kwam Bakkal nog tot 25 wedstrijden voor PSV. Zijn beste seizoen bij PSV was 2009-2010, toen hij in 31 wedstrijden tot 11 doelpunten kwam. Bakkal doorliep voorheen de hele jeugdopleiding bij PSV.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 augustus 2011 - 16:09   quote  deeplink  
drukt de kosten weer een beetje
Robinho
 Robinho - woensdag 31 augustus 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Loopt straks gratis de deur uit, drukt dus ook de inkomsten.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Erg jammer, in potentie echt een hele goede voetballer, hopelijk wordt hij bij Feyenoor iets harder, ik zie hem via een omweg de top nog wel bereiken..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 01 september 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:35 schreef remco k het volgende:
Erg jammer, in potentie echt een hele goede voetballer, hopelijk wordt hij bij Feyenoor iets harder, ik zie hem via een omweg de top nog wel bereiken..
als hij minder zou roken en zuipen kan het nog is wat worden. hij is meer opstratumseind
dan op het voetbalveld helaas
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:38 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

als hij minder zou roken en zuipen kan het nog is wat worden. hij is meer opstratumseind
dan op het voetbalveld helaas
Onder Koeman zal dat toch echt moeten veranderen, ik geloof nooit dat hij dat zomaar accepteerd..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 01 september 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Onder Koeman zal dat toch echt moeten veranderen, ik geloof nooit dat hij dat zomaar accepteerd..
hoop het ook, is wel een goeden voetballer
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 01 september 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Onder Koeman zal dat toch echt moeten veranderen, ik geloof nooit dat hij dat zomaar accepteerd..
Ook onder Koeman was hij zo. Sowieso is Koeman geen Verbeek of Van Gaal, hij zit er niet bovenop. Dat was destijds ook het probleem bij AZ met de uitspraak 'ik ga geen politieagentje spelen'. Spelers krijgen bij Koeman veel vrijheid. Als Bakkal de mentaliteit van Afellay had, dan zat hij allang bij een mooie subtopper in het buitenland.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:36 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ook onder Koeman was hij zo. Sowieso is Koeman geen Verbeek of Van Gaal, hij zit er niet bovenop. Dat was destijds ook het probleem bij AZ met de uitspraak 'ik ga geen politieagentje spelen'. Spelers krijgen bij Koeman veel vrijheid. Als Bakkal de mentaliteit van Afellay had, dan zat hij allang bij een mooie subtopper in het buitenland.
Ik denk zelfs dat hij potentie beter is dan Affelay, een heel andere speler, maar ik denk dat hij met zijn kwaliteiten en postuur indeaal is voor het middenveld van een aanvallend voetbal spelende middenvelder..
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 01 september 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 13:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat hij potentie beter is dan Affelay, een heel andere speler, maar ik denk dat hij met zijn kwaliteiten en postuur indeaal is voor het middenveld van een aanvallend voetbal spelende middenvelder..
Ik heb ze nu beide jaren zien spelen (al vanaf de jeugd) en afellay is absoluut de betere voetballer. Daar twijfel ik geen seconde over.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Ajax psv grote winnaars qua transfers
Utrecht en Feyenoord de grootste verliezers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door londsdale-xxx- --
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 13:46 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb ze nu beide jaren zien spelen (al vanaf de jeugd) en afellay is absoluut de betere voetballer. Daar twijfel ik geen seconde over.
Dat kan en ik denk dat de meeste er zo over denken, maar ik heb daar een andere mening over, Bakkal zal nu denk ik niet zo snel meer die fantastische voetballer, daarvoor heeft hij simpelweg een stap in zijn ontwikkeling niet gemaakt. Maar Bakkal heeft iets in mijn ogen waardoor hij een hele goede speler had kunnen worden.. Misschien dat Hiddink voor bakkal net iets te vroeg is weggegaan..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 13:46 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb ze nu beide jaren zien spelen (al vanaf de jeugd) en afellay is absoluut de betere voetballer. Daar twijfel ik geen seconde over.
Affelay is 3 klasse beter dan Bakkal,vooral ook mentaal
daar begint bijna elke sport mee,mentale weerbaarheid
als Mohammed Ali Mentaal niet zo sterk was,dan had hij minder
aan zijn talent die hij had...
Bakkal heeft zeker talent Aissati ook,maar ze moeten eerst 2
jaar achter elkaar bij een subtopper presteren en leven als een
prof..als ze daarna geen stap kunnen maken dan worden het spelers
als bijvb Ramzi,Huysegems,Knopper even aan de top kunnen snuffelen
maar net niet goed genoeg om daarin mee te kunnen draaien...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 01 september 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:53 schreef Robinho het volgende:
Loopt straks gratis de deur uit, drukt dus ook de inkomsten.
kon je toch al niets meer voor krijgen
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 13:53 schreef londsdale-xxx- het volgende:
Ajax psv grote winnaars qua transfers
Utrecht en Feyenoord de grootste verliezers
waarom dat? omdat slaapkop nummer 1 weg is en er een gretige speler voor terug is gekomen die in potentie beter is? Laat Fer en Wijnaldum lekker verrekken in de provincie!!
Daarnaast heeft Feyenoord 10.5 mln alleen voor deze 2 koekebakkers ontvangen ( of in jullie woorden: pannekoeken) en geloof me dat is voor Feyenoord alleen maar winst. Des te sneller zijn we terug waar we horen. Beetje lange termijn denkend, dat dan weer wel.
We zullen wel zien wie er slecht uit deze transfer periode is gekomen maar je zult nog versteld staan.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:47 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

waarom dat? omdat slaapkop nummer 1 weg is en er een gretige speler voor terug is gekomen die in potentie beter is? Laat Fer en Wijnaldum lekker verrekken in de provincie!!
Daarnaast heeft Feyenoord 10.5 mln alleen voor deze 2 koekebakkers ontvangen ( of in jullie woorden: pannekoeken) en geloof me dat is voor Feyenoord alleen maar winst. Des te sneller zijn we terug waar we horen. Beetje lange termijn denkend, dat dan weer wel.
We zullen wel zien wie er slecht uit deze transfer periode is gekomen maar je zult nog versteld staan.
dit geloof je tog zelf niet

Denk dat jij vorig jaar heel wat anders zei
Vooral toen Wijnaldum thuis tegen PSV scoorde
maar omdat ze weg zijn,zijn het koekebakkers??
Fer maakt foutjes klopt wie niet als talent
Feyenoord draaide afgelopen goed ook mede door Fer en Cabral
Fer en Wijnaldum zijn top talenten net zoals Castaignos
een van die spelers is al meer dan 10miljoen waard
dat moesten eigelijk de miljoene knallers worden van Feyenoord
dus 10,5miljoen is heel weinig voor die spelers
dan heeft Utrecht het veel beter gedaan 13 miljoen gekregen voor
strootman en mertens
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:46 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

dit geloof je tog zelf niet

Denk dat jij vorig jaar heel wat anders zei
Vooral toen Wijnaldum thuis tegen PSV scoorde
maar omdat ze weg zijn,zijn het koekebakkers??
Fer maakt foutjes klopt wie niet als talent
Feyenoord draaide afgelopen goed ook mede door Fer en Cabral
Fer en Wijnaldum zijn top talenten net zoals Castaignos
een van die spelers is al meer dan 10miljoen waard
dat moesten eigelijk de miljoene knallers worden van Feyenoord
dus 10,5miljoen is heel weinig voor die spelers
dan heeft Utrecht het veel beter gedaan 13 miljoen gekregen voor
strootman en mertens
zat nogal een verschil in contract lengte nietwaar? en wijnaldum en fer hebben vorig jaar ons er nou niet bepaald doorheen gesleept. Castaignos idd wel en dat vind ik ook geen koekebakker. Die andere 2 pleuren maar mooi een end op.
Verder zijn strootman en mertens niet te vergelijken met die 2 eikels.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 01 september 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:47 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

waarom dat? omdat slaapkop nummer 1 weg is en er een gretige speler voor terug is gekomen die in potentie beter is? Laat Fer en Wijnaldum lekker verrekken in de provincie!!
Daarnaast heeft Feyenoord 10.5 mln alleen voor deze 2 koekebakkers ontvangen ( of in jullie woorden: pannekoeken) en geloof me dat is voor Feyenoord alleen maar winst. Des te sneller zijn we terug waar we horen. Beetje lange termijn denkend, dat dan weer wel.
We zullen wel zien wie er slecht uit deze transfer periode is gekomen maar je zult nog versteld staan.
ik wist niet dat je kwaad werd
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:50 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ik wist niet dat je kwaad werd
ben niet kwaad, dan klink ik heel anders hahaha
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zat nogal een verschil in contract lengte nietwaar? en wijnaldum en fer hebben vorig jaar ons er nou niet bepaald doorheen gesleept. Castaignos idd wel en dat vind ik ook geen koekebakker. Die andere 2 pleuren maar mooi een end op.
Verder zijn strootman en mertens niet te vergelijken met die 2 eikels.
Ik vind Castaignos juist veel erger, wat heeft die kerel nou ooit voor Feyenoor betekend, 1 seizoen bij het eerste gespeeld en denken goed genoeg te zijn voor Inter??
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Castaignos juist veel erger, wat heeft die kerel nou ooit voor Feyenoor betekend, 1 seizoen bij het eerste gespeeld en denken goed genoeg te zijn voor Inter??
kon ook gratis weglopen omdat zijn contract ws niet rechtsgeldig was en daarnaast heeft hij afgezien van een deel van het transfergeld om Feyenoord toch nog geld te gunnen. Daarnaast is hij naar het buitenland gegaan en niet naar andere clubs in nederland... zeg nou zelf, dat zou jij toch ook niet willen bij jouw club?
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:53 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

kon ook gratis weglopen omdat zijn contract ws niet rechtsgeldig was en daarnaast heeft hij afgezien van een deel van het transfergeld om Feyenoord toch nog geld te gunnen. Daarnaast is hij naar het buitenland gegaan en niet naar andere clubs in nederland... zeg nou zelf, dat zou jij toch ook niet willen bij jouw club?
Ieder talent dat Ajax verlaat voordat hij daadwerkelijk iets heeft laten zien mag van mij bij de enkels afgezaagd worden, als jij je hele opleiding bij een club hebt gehad mag je wel iets meer dankbaarheid tonen, en in geld is dat misschien makkelijker, maar ik heb liever dat die gasten hun voeten laten spreken voor de club, ik ben geen supporter voor de financieen. Ik zie mijn club liever prijzen winnen of meestrijden om de prijzen..
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ieder talent dat Ajax verlaat voordat hij daadwerkelijk iets heeft laten zien mag van mij bij de enkels afgezaagd worden, als jij je hele opleiding bij een club hebt gehad mag je wel iets meer dankbaarheid tonen, en in geld is dat misschien makkelijker, maar ik heb liever dat die gasten hun voeten laten spreken voor de club, ik ben geen supporter voor de financieen. Ik zie mijn club liever prijzen winnen of meestrijden om de prijzen..
daarom ben ik dus niet blij met Wijnaldum en Fer. Dank voor je juiste toelichting.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:58 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

daarom ben ik dus niet blij met Wijnaldum en Fer. Dank voor je juiste toelichting.
Ik zeg ook niet dat je wel blij met ze moet zijn, ik vind het ook een rare stap, en Feyenoord wordt geprezen om haar handelingskwaliteiten.. 10,5 miljoen voor deze twee hele grote talenten is gewoon schandalig..
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je wel blij met ze moet zijn, ik vind het ook een rare stap, en Feyenoord wordt geprezen om haar handelingskwaliteiten.. 10,5 miljoen voor deze twee hele grote talenten is gewoon schandalig..
eens maar we zitten nu in de positie dat we dat geld goed kunnen gebruiken. daarnaast liepen beide contracten natuurlijk wel af he? als je naar de contractduur kijkt van bv Fer dan betaald twente nu 550k per maand om het contract af te kopen.... klinkt op die manier wel leuker hahahaha
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zat nogal een verschil in contract lengte nietwaar? en wijnaldum en fer hebben vorig jaar ons er nou niet bepaald doorheen gesleept. Castaignos idd wel en dat vind ik ook geen koekebakker. Die andere 2 pleuren maar mooi een end op.
Verder zijn strootman en mertens niet te vergelijken met die 2 eikels.
die 2 jongelingen Feyenoord er door heen slepen????
zijn het daarom geen grote talenten????
met 2 a 3 ervaren spelers erbij renderen ze prima!!
kijk wijnaldum nu geweldig hoe hij speelt..

kinderachtig hoor als Fer en Wijnaldum nog bij feyenoord speelde
dan was jou mening TOTAAL ANDERS!!!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 18:13 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

die 2 jongelingen Feyenoord er door heen slepen????
zijn het daarom geen grote talenten????
met 2 a 3 ervaren spelers erbij renderen ze prima!!
kijk wijnaldum nu geweldig hoe hij speelt..

kinderachtig hoor als Fer en Wijnaldum nog bij feyenoord speelde
dan was jou mening TOTAAL ANDERS!!!!!
oh wat speelt hij geweldig..... heb je het gezien? blijkbaar niet anders zou je dat niet zeggen... Vreemd dat je mij een mening oplegt en er meteen bij zegt dat die mening kinderachtig is. Hij komt uit jouw brein dus weet niet wie er dan kinderachtig is.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 19:43 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

oh wat speelt hij geweldig..... heb je het gezien? blijkbaar niet anders zou je dat niet zeggen... Vreemd dat je mij een mening oplegt en er meteen bij zegt dat die mening kinderachtig is. Hij komt uit jouw brein dus weet niet wie er dan kinderachtig is.
ga jij nou zeggen dat Wijnaldum en Fer opeens niet meer
top talenten zijn omdat ze feyenoord verlaten hebben?????
weet zeker dat jij dat vorig jaar niet zei over die 2
Wtje
 Wtje - donderdag 01 september 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 18:13 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

die 2 jongelingen Feyenoord er door heen slepen????
zijn het daarom geen grote talenten????
met 2 a 3 ervaren spelers erbij renderen ze prima!!
kijk wijnaldum nu geweldig hoe hij speelt..

kinderachtig hoor als Fer en Wijnaldum nog bij feyenoord speelde
dan was jou mening TOTAAL ANDERS!!!!!
Ja jonge je bent voor Ajax en tegen Feyenoord zeg dat nou gewoEon. Kleuter dat je er bent. Als die twee debielen niet willen bijtekenen,dan is 10 miljoen een mooi bedrag. Feyenoord is nu niet in staat om de beste spelers te kunnen behouden. Als ze niet willen bijtekenen moeten ze oprotten als je er een mooi bedrag voor kunt krijgen. En nu wegwezen vervelend rot jong.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 19:59 schreef Wtje het volgende:

[..]

Ja jonge je bent voor Ajax en tegen Feyenoord zeg dat nou gewoEon. Kleuter dat je er bent. Als die twee debielen niet willen bijtekenen,dan is 10 miljoen een mooi bedrag. Feyenoord is nu niet in staat om de beste spelers te kunnen behouden. Als ze niet willen bijtekenen moeten ze oprotten als je er een mooi bedrag voor kunt krijgen. En nu wegwezen vervelend rot jong.
tegen feyenoord omdat ik fer en wijnaldum top talenten vind??
volg jou nooit zo
Wtje
 Wtje - donderdag 01 september 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Nee omdat je alleen maar negatief kunt zijn over die club. Ik volg jou al de hele tijd niet met je gezwets.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 19:53 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

ga jij nou zeggen dat Wijnaldum en Fer opeens niet meer
top talenten zijn omdat ze feyenoord verlaten hebben?????
weet zeker dat jij dat vorig jaar niet zei over die 2
zeg je weer 2 dingen die ik zou vinden.... kom even met je eigen mening en leg me geen woorden in de mond.
Maar om er toch even op terug te komen: Fer en Wijnaldum zijn wel degelijk toptalenten, denk dat Fer een van de beste middenvelders van Nederland kan worden en misschien wel meer maar ik vind ook dat ze vorig jaar ons niet hebben geholpen.... Fer met blunders en Wijnaldum met gedrag, daarnaast je embleem kussen en vervolgens bij een andere nederlandse club tekenen? optyfen met die gozerts! Je weet trouwens niet wat ik vorig jaar over die gozerts heb gezegd, zou dat niet zo stellig zeggen.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:05 schreef Wtje het volgende:
Nee omdat je alleen maar negatief kunt zijn over die club. Ik volg jou al de hele tijd niet met je gezwets.
jah dat ik zeg dat feyenoord niet bij de top 3 hoort maar
Ajax,Psv,Twente en dat Fer en wijnaldum top talenten zijn
jah echt negatief hoor?????

jij kan ook niks hebben doe niet zo verbitterd joh
Wtje
 Wtje - donderdag 01 september 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:12 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

jah dat ik zeg dat feyenoord niet bij de top 3 hoort maar
Ajax,Psv,Twente en dat Fer en wijnaldum top talenten zijn
jah echt negatief hoor?????

jij kan ook niks hebben doe niet zo verbitterd joh
[/quote

Kun je best een keer zeggen,maar daarna word je een beetje vervelend. Of is het nu weer zand erover?
Wtje
 Wtje - donderdag 01 september 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:12 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

jah dat ik zeg dat feyenoord niet bij de top 3 hoort maar
Ajax,Psv,Twente en dat Fer en wijnaldum top talenten zijn
jah echt negatief hoor?????

jij kan ook niks hebben doe niet zo verbitterd joh
Kun je best een keer zeggen,maar daarna word je een beetje vervelend. Of is het nu weer zand erover?
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:14 schreef Wtje het volgende:
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:12 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

jah dat ik zeg dat feyenoord niet bij de top 3 hoort maar
Ajax,Psv,Twente en dat Fer en wijnaldum top talenten zijn
jah echt negatief hoor?????

jij kan ook niks hebben doe niet zo verbitterd joh
[/quote

Kun je best een keer zeggen,maar daarna word je een beetje vervelend. Of is het nu weer zand erover?
jij vind het vervelend
maar daar kan ik ook niks aan doen
kan niet rekening houden dat je zo gevoelig bent
Wtje
 Wtje - donderdag 01 september 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Ben niet gevoelig jij bent vervelend.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:16 schreef Wtje het volgende:
Ben niet gevoelig jij bent vervelend.
jij bent heel gevoelig en voet je snel personelijk aangevallen
als iemand zou zeggen Ajax hoort niet meer bij de top3 van europa
dan zou ik niet meteen janken maar zeggen dat klopt in 1996 wel maar nu
niet meer...
zelfde als Bij feyenoord top 3 is Ajax,Psv,Twente...
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:19 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

jij bent heel gevoelig en voet je snel personelijk aangevallen
als iemand zou zeggen Ajax hoort niet meer bij de top3 van europa
dan zou ik niet meteen janken maar zeggen dat klopt in 1996 wel maar nu
niet meer...
zelfde als Bij feyenoord top 3 is Ajax,Psv,Twente...
qua ploegen nu misschien wel, qua clubs zeker niet.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 18:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

eens maar we zitten nu in de positie dat we dat geld goed kunnen gebruiken. daarnaast liepen beide contracten natuurlijk wel af he? als je naar de contractduur kijkt van bv Fer dan betaald twente nu 550k per maand om het contract af te kopen.... klinkt op die manier wel leuker hahahaha
Ja dat klinkt inderdaad beter... Maar ik blijf het gewoon apart vinden dat Feyenoord het niet voor elkaar heeft gekregen om een van de contracten te verlengen..,
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 21:18   quote  deeplink  
@Lonsdale.

Ook in dit topic zie ik je niks anders doen dan andere mensen woorden in hun mond te leggen, kap daar eens mee man en discussieer over wat en ander zegt en niet over dingen die men helemaal niet zegt..
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:18 schreef remco k het volgende:
@Lonsdale.

Ook in dit topic zie ik je niks anders doen dan andere mensen woorden in hun mond te leggen, kap daar eens mee man en discussieer over wat en ander zegt en niet over dingen die men helemaal niet zegt..
eens
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat klinkt inderdaad beter... Maar ik blijf het gewoon apart vinden dat Feyenoord het niet voor elkaar heeft gekregen om een van de contracten te verlengen..,
denk dat Feyenoord dat ook zeker wel heeft gewild maar die gasten moeten dan hun handtekening zetten...
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 02 september 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:21 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

qua ploegen nu misschien wel, qua clubs zeker niet.
club ook
de organisatie van bijvb Twente
daar kan feyenoord nu echt niet aan tippen!!
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 14:04 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

club ook
de organisatie van bijvb Twente
daar kan feyenoord nu echt niet aan tippen!!
Wat club betreft is Feyenoord nog steeds 100 keer groter dan Twente..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 02 september 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat club betreft is Feyenoord nog steeds 100 keer groter dan Twente..
dan heb je de afgelopen jaren het voetbalniet goed gevolgd
top 3 is Ajax,Twente,PSv geen feyenoord eerder AZ nog
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 17:44 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

dan heb je de afgelopen jaren het voetbalniet goed gevolgd
top 3 is Ajax,Twente,PSv geen feyenoord eerder AZ nog
Vraag eens in Japan of ze Feyenoord kennen, vraag dan eens of ze Twente kennen..
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 18:28   quote  deeplink  
De Grote van een club wordt niet bepaald door de laatste 3 jaar, en ook niet door de laatste 10 jaar, want dat zou ook betekenen dat Ajax een nietszeggend klein clubje was geweest
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 02 september 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 18:28 schreef remco k het volgende:
De Grote van een club wordt niet bepaald door de laatste 3 jaar, en ook niet door de laatste 10 jaar, want dat zou ook betekenen dat Ajax een nietszeggend klein clubje was geweest
is wel langer aan de gang dan 3jaar
Ajax had in die 10jaren altijd perspectief en streed altijd
mee om het kampioenschap maakte grote tranfers en ga zo maar door

Feyenoord strijd al heel lang nergens meer om
bestuurlijk finalcieel ga zo maar door
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 18:38 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

is wel langer aan de gang dan 3jaar
Ajax had in die 10jaren altijd perspectief en streed altijd
mee om het kampioenschap maakte grote tranfers en ga zo maar door

Feyenoord strijd al heel lang nergens meer om
bestuurlijk finalcieel ga zo maar door
Feyenoord stond nog in de bekerfinale van twee jaar geleden en is de laaste club die een Europese prijs won, en dat is pas 9 jaar geleden..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Otman Bakkal verhuurd aan Feyenoord









0.0061321