BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Otman Bakkal verhuurd aan Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 31 augustus 2011 - 15:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Otman Bakkal verhuurd aan Feyenoord (Officiƫle PSV Clubsite)

londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 02 september 2011 - 19:17   quote  deeplink  
in de bekerfinale nog wel sjo sjo????
haha remco ga is eerst je kleuterschool af maken
ga jou niet meer serieus nemen!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 19:17 schreef londsdale-xxx- het volgende:
in de bekerfinale nog wel sjo sjo????
haha remco ga is eerst je kleuterschool af maken
ga jou niet meer serieus nemen!!!!
Ik heb redelijk leren spellen op de kleuterschool, jij dan?
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 02 september 2011 - 19:26   quote  deeplink  
spellen sjo sjo
maar de rest zijn ze vergeten dus ga snel terug ouwe!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 02 september 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 19:17 schreef londsdale-xxx- het volgende:
in de bekerfinale nog wel sjo sjo????
haha remco ga is eerst je kleuterschool af maken
ga jou niet meer serieus nemen!!!!
sneu figuur ben je! Remco heeft gelijk. Feyenoord heeft nog altijd een grotere achterban dan Twente, groter stadion, meer naamsbekendheid in binnen en buitenland, heeft een grotere historie en zeker meer prijzen gewonnen. Iedere topclub zit weleens in een mindere periode. Nogmaals: Twente heeft zeker een topploeg maar is nog geen topclub. Er zijn maar 3 topclubs in nederland en dat zijn Feyenoord, Ajax en PSV.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 02 september 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 19:26 schreef londsdale-xxx- het volgende:
spellen sjo sjo
maar de rest zijn ze vergeten dus ga snel terug ouwe!!!
kan me niet voorstellen dat jij veel vriendjes hebt op je eigen forum, kom je daarom hier van die onzin uitslaan?
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 19:26 schreef londsdale-xxx- het volgende:
spellen sjo sjo
maar de rest zijn ze vergeten dus ga snel terug ouwe!!!
Misschien kun jij het ook nog eens overdoen, vergeet dan niet je algemene ontwikkeling ook een beetje bij te schaven als je dan verder opgroeit..
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 02 september 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 18:38 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

is wel langer aan de gang dan 3jaar
Ajax had in die 10jaren altijd perspectief en streed altijd
mee om het kampioenschap maakte grote tranfers en ga zo maar door

Feyenoord strijd al heel lang nergens meer om
bestuurlijk finalcieel ga zo maar door
hahahaha, en Feyenoord heeft in de afgelopen 10 jaar niets gepresteerd en geen grote transfers gemaakt? ga je mond spoelen knulletje!
soccer
 soccer - vrijdag 02 september 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:38 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

als hij minder zou roken en zuipen kan het nog is wat worden. hij is meer opstratumseind
dan op het voetbalveld helaas
Op zich niet verkeerd. Brengt het voetbal weer terug waar het hoort een spelletje en daarna de kroeg. Nu is het helemaaal over de top.
soccer
 soccer - vrijdag 02 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Wat ik vreemd vind is dat Ajax en feyenoord supporters op een psv forum discuseren over feyenoord talenten (wel of niet) en of feyenoord een topclub is wel of niet. En Remco ik denk in het wel of niet bijtekenen de makelaars een groot aandeel hebben.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 02 september 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 22:45 schreef soccer het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat Ajax en feyenoord supporters op een psv forum discuseren over feyenoord talenten (wel of niet) en of feyenoord een topclub is wel of niet. En Remco ik denk in het wel of niet bijtekenen de makelaars een groot aandeel hebben.
wees blij, gebeurt hier ook eens wat.
soccer
 soccer - vrijdag 02 september 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 23:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wees blij, gebeurt hier ook eens wat.
Ik ben pas blij in de kroeg met een biertje en wat maten om slap te ouwehoeren over voetbal vrouwen en rock en roll.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 03 september 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 23:19 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik ben pas blij in de kroeg met een biertje en wat maten om slap te ouwehoeren over voetbal vrouwen en rock en roll.
kan ik me goed voorstellen, alles beter dan het gezeik van lonsdale xxx....
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 03 september 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 22:35 schreef soccer het volgende:

[..]

Op zich niet verkeerd. Brengt het voetbal weer terug waar het hoort een spelletje en daarna de kroeg. Nu is het helemaaal over de top.
opzich niets mis mee. maar niet een pakje sigaretten roken en een fles barcardi na
binnen werken zonde
R!ck
 R!ck - zaterdag 03 september 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 19:27 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

sneu figuur ben je! Remco heeft gelijk. Feyenoord heeft nog altijd een grotere achterban dan Twente, groter stadion, meer naamsbekendheid in binnen en buitenland, heeft een grotere historie en zeker meer prijzen gewonnen. Iedere topclub zit weleens in een mindere periode. Nogmaals: Twente heeft zeker een topploeg maar is nog geen topclub. Er zijn maar 3 topclubs in nederland en dat zijn Feyenoord, Ajax en PSV.
Kom joh FR-Douwe dat wisten we toch allang?

Tuurlijk heeft Fc Twente de historie nog niet, is ook niet zo gek. Maar zoals Feyenoord laatste paar jaren slecht presteerde (zonder seizoenen met Kalou, Kuyt) ging het met Twente wel opwaarts. Twente zal ook niet gauw een topclub worden nee, als je naar de historie blijft kijken dan kan het zo maar over 9 jaar zo zijn toch?

Een topclub is een club met een grote en trouwe achterban die in het stadion zit of het goed of slecht gaat. Die prijzen heeft gepakt of gaat pakken en een gezond beleid voert met goede spelers. Zie bijvoorbeeld hoe Ajax zo groot is geworden, met eigen spelers. Feyenoord toen der tijd ook en natuurlijk slimme aankopen. Voor Psv hetzelfde en ga zo maar door.

Maar om nu alles op de geschiedenis af te schuiven is niet eerlijk natuurlijk, als Fc Twente 10 titels pakt, dan zijn ze een topclub, of niet? Ik weet namelijk niet hoe iedereen denkt, zelfs als Feyenoord nog degradeert is het een topclub. Dus het is maar net hoe je het ziet natuurlijk.

Psv, Ajax en Fc Twente dat zijn de titelkandidaten. En Feyenoord, die komen er weer, over een paar jaar. Als ze zo doorgaan als dit seizoen met veel eigen-jeugd en samenwerking met Excelsior. Dan zie ik ze weer winnen zoals het hoort. De echte spannende klassiekers : Ajax - Feyenoord.
remco k
 remco k - zaterdag 03 september 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2011 - 16:39 schreef R!ck het volgende:

[..]

Kom joh FR-Douwe dat wisten we toch allang?

Tuurlijk heeft Fc Twente de historie nog niet, is ook niet zo gek. Maar zoals Feyenoord laatste paar jaren slecht presteerde (zonder seizoenen met Kalou, Kuyt) ging het met Twente wel opwaarts. Twente zal ook niet gauw een topclub worden nee, als je naar de historie blijft kijken dan kan het zo maar over 9 jaar zo zijn toch?

Een topclub is een club met een grote en trouwe achterban die in het stadion zit of het goed of slecht gaat. Die prijzen heeft gepakt of gaat pakken en een gezond beleid voert met goede spelers. Zie bijvoorbeeld hoe Ajax zo groot is geworden, met eigen spelers. Feyenoord toen der tijd ook en natuurlijk slimme aankopen. Voor Psv hetzelfde en ga zo maar door.

Maar om nu alles op de geschiedenis af te schuiven is niet eerlijk natuurlijk, als Fc Twente 10 titels pakt, dan zijn ze een topclub, of niet? Ik weet namelijk niet hoe iedereen denkt, zelfs als Feyenoord nog degradeert is het een topclub. Dus het is maar net hoe je het ziet natuurlijk.

Psv, Ajax en Fc Twente dat zijn de titelkandidaten. En Feyenoord, die komen er weer, over een paar jaar. Als ze zo doorgaan als dit seizoen met veel eigen-jeugd en samenwerking met Excelsior. Dan zie ik ze weer winnen zoals het hoort. De echte spannende klassiekers : Ajax - Feyenoord.
Inderdaad, zo zijn Leeds en Nottingham forrest ook nog steeds topclubs, ze zijn alleen geen topploegen meer..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 03 september 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2011 - 16:39 schreef R!ck het volgende:

[..]

Kom joh FR-Douwe dat wisten we toch allang?

Tuurlijk heeft Fc Twente de historie nog niet, is ook niet zo gek. Maar zoals Feyenoord laatste paar jaren slecht presteerde (zonder seizoenen met Kalou, Kuyt) ging het met Twente wel opwaarts. Twente zal ook niet gauw een topclub worden nee, als je naar de historie blijft kijken dan kan het zo maar over 9 jaar zo zijn toch?

Een topclub is een club met een grote en trouwe achterban die in het stadion zit of het goed of slecht gaat. Die prijzen heeft gepakt of gaat pakken en een gezond beleid voert met goede spelers. Zie bijvoorbeeld hoe Ajax zo groot is geworden, met eigen spelers. Feyenoord toen der tijd ook en natuurlijk slimme aankopen. Voor Psv hetzelfde en ga zo maar door.

Maar om nu alles op de geschiedenis af te schuiven is niet eerlijk natuurlijk, als Fc Twente 10 titels pakt, dan zijn ze een topclub, of niet? Ik weet namelijk niet hoe iedereen denkt, zelfs als Feyenoord nog degradeert is het een topclub. Dus het is maar net hoe je het ziet natuurlijk.

Psv, Ajax en Fc Twente dat zijn de titelkandidaten. En Feyenoord, die komen er weer, over een paar jaar. Als ze zo doorgaan als dit seizoen met veel eigen-jeugd en samenwerking met Excelsior. Dan zie ik ze weer winnen zoals het hoort. De echte spannende klassiekers : Ajax - Feyenoord.
eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Otman Bakkal verhuurd aan Feyenoord









0.0060360