BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 09 september 2011 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 18:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ga dat straks eens doen hahahahaha, eens kijken of er dan toevallig een dwerg uitkomt hahahahaha
en? Gevonden?
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 09 september 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 09:10 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

en? Gevonden?
nog geen tijd gehad om te googelen, ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er nou wel op hebben gegoogeld hahahahaha
MMM
 MMM - zondag 11 september 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Nadat Guidetti zijn penalty benutte, maakte hij een gebaar naar de NAC-aanhang. De spits deed zijn vinger voor zijn mond en probeerde zo naar de supporters duidelijk te maken dat ze stil moesten zijn. 'De supporters van NAC waren aan het jouwen. En dat moet je niet doen. Voetbal is een geweldige sport. Dus ik wilde gewoon dat ze daarmee ophielden.'
Hahaha, held!
de kromme2
 de kromme2 - zondag 11 september 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Ik heb genoeg gezien. Aan deze gozert gaan we veel plezier beleven ! Goed gedaan Van Geel !
Ik zeg: Pim Blokland en vrienden, tast nog even in de buidel en kopen die gozer. Nu is ie misschien nog betaalbaar. Dan gaat hij over 2 jaar voor 25 miljoen weg nadat ie er per seizoen minimaal 20 in heeft geschoten + 10 assists.
Geloof me nou maar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 11 september 2011 - 17:49   quote  deeplink  
GUIDETTI//HELD!!!
MMM
 MMM - zondag 11 september 2011 - 17:51   quote  deeplink  
http://eredivisielive.nl/video/24021-assistent-trainer-guidetti.html
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 11 september 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:15 schreef Stylzz het volgende:
Zal wel geblesseerd raken.
wie, van Geel?
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 11 september 2011 - 17:55   quote  deeplink  
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oXChRUqNgRQ&feature=player_detailpage[/youtube]

Dubbele functie Guidetti hahaha.. mooie televisie :D
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 11 september 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
De beleving langs de lijn is nu al meer dan we jaren in het veld hebben gezien!!

GUIDETTI//HELD!!
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 11 september 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
oeps! je was me voor haha
craven
 craven - maandag 12 september 2011 - 11:23   quote  deeplink  
'In Engeland is 'fuck off' heel normaal, hier is het rood'
Feyenoord nieuws

John Guidetti lijkt nu al de harten te hebben gestolen van de fans van Feyenoord. Maar dat hij zijn eerste halfuur als speler van Feyenoord zag als een droomdebuut? 'Nee, zegt hij resoluut, dan had ik er wel drie gemaakt,' sprak hij bloedserieus.

'Natuurlijk is het een start waar ik mee verder kan. Maar de fans van Feyenoord hebben nog helemaal niets gezien van John Guidetti, dat komt de komende weken. Hopelijk zaterdag al in dat fantastische stadion de Kuip.'

© anp

Het zijn teksten waar het Legioen van Feyenoord van smult. De huurling van Manchester City is een bijzondere speler, dat is nu al duidelijk. Opvallend was het moment waarbij hij een verbijsterde Donny Gorter vlak voor tijd als een pupil over de zijlijn kegelde. De boodschap: stop er maar mee, jongens, de punten zijn voor ons.

Guidetti haalde er na afloop zijn schouders over op. 'Dat was niet eens een overtreding,' meende hij. 'Maar in Nederland blijkbaar wel. Het zijn dingen waar ik rekening mee moet gaan houden. In Engeland is het bijvoorbeeld heel normaal om 'fuck off' naar de arbiter te roepen. Dat woordgebruik is zo ingeburgerd, bijna hetzelfde als tegen iemand 'hallo' zeggen. Hier kan het meteen een rode kaart betekenen, heb ik gehoord. Ik zal op mijn woorden letten.'
de kromme2
 de kromme2 - maandag 12 september 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Ik zag een balaanname en dat zei me al genoeg.
Deze gozer is ongelooflijk goed.
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op de schouders van John Guidetti rust vanaf het moment dat hij twee weken geleden naar Feyenoord kwam heel wat druk. Tegen NAC Breda stelde hij niet teleur door gelijk een penalty binnen te schieten. De Manchester City-huurling heeft veel vertrouwen in zijn jaar in Rotterdam.
De 19-jarige Zweed moet nog wel even wennen aan Nederland. 'Ik zet een tackle in die in Engeland heel normaal is, maar hier fluiten ze voor een overtreding', zegt Guidetti in gesprek met Voetbal International.

Ook verbaal moet hij zich inhouden. 'Ik moest op mijn tanden bijten. Normaal zeg ik dan "fuck off ref", want dat is in Engeland heel gangbaar, maar de trainer heeft me gezegd dat ik in Nederland rood kan krijgen.'

Over zijn eigen spel bij zijn debuut in Breda is de 'nieuwe Rooney' niet echt te spreken. 'Ik heb gescoord, oké, maar ik ben een spits dus dat mag je van me verwachten. Het was alles bij elkaar een redelijk debuut, niet bijzonder goed. Bij een goed debuut scoor je drie keer.'

Guidetti gaat met Feyenoord voor het allerhoogste dit jaar. 'Ik wil wedstrijden winnen, Europees voetbal halen of misschien wel kampioen worden. Waarom niet? Waarom mag je daar niet van dromen? alles kan in voetbal. Nothing is impossible.'
Heerlijk het zelfvertrouwen en tikje arrogantie die deze jongen laat zien, schril contract met de onzekerheid die onze ploeg in de voorbije jaren onder Been, Verbeek en Erwin uitstraalde.

Ik hoop dat dit de rest van de ploeg inspireert, wij zijn Feyenoord! De grootste club van Nederland!
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op de schouders van John Guidetti rust vanaf het moment dat hij twee weken geleden naar Feyenoord kwam heel wat druk. Tegen NAC Breda stelde hij niet teleur door gelijk een penalty binnen te schieten. De Manchester City-huurling heeft veel vertrouwen in zijn jaar in Rotterdam.
De 19-jarige Zweed moet nog wel even wennen aan Nederland. 'Ik zet een tackle in die in Engeland heel normaal is, maar hier fluiten ze voor een overtreding', zegt Guidetti in gesprek met Voetbal International.

Ook verbaal moet hij zich inhouden. 'Ik moest op mijn tanden bijten. Normaal zeg ik dan "fuck off ref", want dat is in Engeland heel gangbaar, maar de trainer heeft me gezegd dat ik in Nederland rood kan krijgen.'

Over zijn eigen spel bij zijn debuut in Breda is de 'nieuwe Rooney' niet echt te spreken. 'Ik heb gescoord, oké, maar ik ben een spits dus dat mag je van me verwachten. Het was alles bij elkaar een redelijk debuut, niet bijzonder goed. Bij een goed debuut scoor je drie keer.'

Guidetti gaat met Feyenoord voor het allerhoogste dit jaar. 'Ik wil wedstrijden winnen, Europees voetbal halen of misschien wel kampioen worden. Waarom niet? Waarom mag je daar niet van dromen? alles kan in voetbal. Nothing is impossible.'
Heerlijk het zelfvertrouwen en tikje arrogantie die deze jongen laat zien, schril contract met de onzekerheid die onze ploeg in de voorbije jaren onder Been, Verbeek en Erwin uitstraalde.

Ik hoop dat dit de rest van de ploeg inspireert, wij zijn Feyenoord! De grootste club van Nederland!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 september 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Hup Guidetti
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 september 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Hup Guidetti
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 september 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Hup Guidetti
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 september 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 12:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hup Guidetti
Orgineel
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 september 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Hup Hotjumper
Ben jij overigens het broertje van Otzi en hebben ze je eindelijk ontdooit?
Over orginaliteit gesproken. Hehheehehehehehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door Feyenoord till i die --
van geil
 van geil - woensdag 14 september 2011 - 12:48   quote  deeplink  
guidetti maakt er 23
Southside 1908
 Southside 1908 - woensdag 14 september 2011 - 12:53   quote  deeplink  
hij mag er een paar maken tegen 020 volgende maand

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door Southside 1908 --
Suijltje
 Suijltje - woensdag 14 september 2011 - 12:57   quote  deeplink  
John kan misschien arrogant zijn, maar een balletje trappen kan ie!
Idd HUP GUIDETTI!
Suijltje
 Suijltje - woensdag 14 september 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 12:53 schreef Southside 1908 het volgende:
hij mag er een paar maken tegen 020 volgende maand
Gvd.......dát zou zeker wat zijn!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 14 september 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Kopen die gast!
Als ik de lotto win met oud en nieuw, die 26 miljoen hahaha. Koop ik hem !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door Beempjerotterdam --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 september 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 12:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hup Hotjumper
Ben jij overigens het broertje van Otzi en hebben ze je eindelijk ontdooit?
Over orginaliteit gesproken. Hehheehehehehehehe
Ben jij het maastrichter mergel lijk?
Southside 1908
 Southside 1908 - woensdag 14 september 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 13:04 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Kopen die gast!
Als ik de lotto win met oud en nieuw, die 26 miljoen hahaha. Koop ik hem !
Zou ik ook doen haha, mag ik dan ook meepraten met het bestuur?
Rovert
 Rovert - woensdag 14 september 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 15:41 schreef Southside 1908 het volgende:

[..]

Zou ik ook doen haha, mag ik dan ook meepraten met het bestuur?
Ik weet niet of we dat moeten willen
craven
 craven - vrijdag 16 september 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Guidetti hoopt op mooi Kuip-debuut

John Guidetti staat voor zijn debuut in De Kuip. De Zweed beleefde vorig weekend al een prettig eerste optreden voor Feyenoord.

Zaterdagavond komt De Graafschap op bezoek. "Ik hoop het publiek van Feyenoord snel te laten zien wat ik werkelijk kan", vertelt Guidetti in het Algemeen Dagblad. De spits kreeg donderdag, samen met Guyon Fernandez, training van Roy Makaay.

"Natuurlijk ken ik Roy Makaay, hij was een grote speler", verklaart hij. "Ik ben net een spons, wil zo veel mogelijk leren van mensen die weten waar ze over praten. Ronald Koeman is een grote naam in de internationale voetbalwereld, maar Makaay heb ik ook vaak genoeg aan het werk gezien."
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 16 september 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 11:12 schreef craven het volgende:
Guidetti hoopt op mooi Kuip-debuut

John Guidetti staat voor zijn debuut in De Kuip. De Zweed beleefde vorig weekend al een prettig eerste optreden voor Feyenoord.

Zaterdagavond komt De Graafschap op bezoek. "Ik hoop het publiek van Feyenoord snel te laten zien wat ik werkelijk kan", vertelt Guidetti in het Algemeen Dagblad. De spits kreeg donderdag, samen met Guyon Fernandez, training van Roy Makaay.

"Natuurlijk ken ik Roy Makaay, hij was een grote speler", verklaart hij. "Ik ben net een spons, wil zo veel mogelijk leren van mensen die weten waar ze over praten. Ronald Koeman is een grote naam in de internationale voetbalwereld, maar Makaay heb ik ook vaak genoeg aan het werk gezien."
Juiste instelling en mentaliteit!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 september 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Bron van FR12 op Twitter: De Vrij voert grove tackel uit op Guidetti, Guidetti blijft liggen en zwaait met zijn armen om medische hulp, ziet er ernstig uit.

2 minuten later: Tot Guidetti weer opstaat en lacht om zijn eigen grap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Bosifyable --
craven
 craven - zondag 18 september 2011 - 11:59   quote  deeplink  
hahaha wat een ventje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door craven --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:59 schreef craven het volgende:
hahaha wat een ventje
tis een mannetje man ... Guidetti///held..
maar is hartjes maken leeftijd gebonden?
craven
 craven - zondag 18 september 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 13:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

tis een mannetje man ... Guidetti///held..
maar is hartjes maken leeftijd gebonden?
ja man, niks van aantrekken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 13:20 schreef craven het volgende:

[..]

ja man, niks van aantrekken
doe ik ook niet sommige hebben vanaf moment 1 een streepje voor :)
craven
 craven - zondag 18 september 2011 - 13:24   quote  deeplink  
ja man,goed ventje , goede kop
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 13:26   quote  deeplink  
mee eens idd...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Met Guidetti in de spits is de bal langer in ons bezit en zie je meteen dat jongens als Leerdam een grotere rol kunnen oppakken.
craven
 craven - zaterdag 24 september 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Op het trainingscomplex van Varkenoord schalt de stem van Roy Makaay als John Guidetti de bal verwoestend hard op de vuisten van doelman Erwin Mulder knalt. ,,Laag in de hoek is ook goed, hoor, zegt Makaay subtiel. De spitsentrainer van Feyenoord brengt de Manchester City-huurling details bij tijdens een aparte trainingsessie met de aanval van de Rotterdamse club, die morgen op scherp moet staan tegen AZ.

Makaay was jarenlang op de Europese velden een ijskoude afmaker in de zestien. De oud-spits van onder meer Deportivo la Coruña, Bayern München en Feyenoord had een feilloos gevoel voor de vrije hoek in het doel. De Zweedse jeugdinternational Guidetti slurpt de informatie van Makaay op en vindt het een eer om zoveel aandacht te krijgen van de voormalige Oranje-international.

,,Alles wat ik hier meemaak is een prachtige ervaring voor mij, zegt Guidetti als hij na de training op zijn voetbalschoenen tussen de voorbij razende autos de weg oversteekt om, met een zak hesjes onder zijn armen de kleedkamers in de Kuip op te zoeken. Het is wat minder professioneel dan bij Manchester City. ,,Maar die club is nu eenmaal absolute top geworden. Niemand zal mij horen klagen. Ik vind het hier fantastisch. Ik heb al een week kippenvel op mijn armen van mijn eerste optreden in De Kuip. Ik kreeg een staande ovatie toen ik werd gewisseld, niet normaal man.

Ooit droomde Guidetti er al van om in de Kuip te kunnen schitteren. ,,Ik had met Zweden onder 19 tegen Oranje onder 19 gespeeld in Barendrecht. Ik zal die wedstrijd nooit meer vergeten want ik scoorde vier keer en na afloop kregen we een rondleiding door het stadion van Feyenoord. Geweldig vond ik dat. Ik was helemaal onder de indruk. Als ik hier ooit kan scoren, dacht ik toen, ben ik helemaal gelukkig,

Vandaag neemt de Zweed zijn intrek in zijn eigen huis, niet ver van de Kuip. En van zijn nieuwe ploeggenoten is hij ook best onder de indruk. Guidetti: ,,Ik ga natuurlijk niet liegen. Bij Manchester City zijn de spelers beter. Logisch toch? Daar stond ik elke dag op het veld met Balotelli en Dzeko als collega-spitsen. Maar ik kan me hier prima ontwikkelen tussen deze talenten.

In Alkmaar staat Guidetti tegen zijn landgenoten Rasmus Elm en Pontus Wernbloom, die kozen voor een avontuur bij AZ. ,,We zoeken elkaar niet op. Maar Rasmus ken ik van Jong Zweden en ik weet alles van iedere Zweedse speler in Nederland. Dat worden er steeds meer. Dit is een prachtige competitie voor ons. AZ uit wordt een pittige partij voor ons, maar het is niet meer dan dat. Ik heb er zin in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2011 door craven --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Jammer dat ie af en toe in herhalingen vervalt
craven
 craven - zaterdag 24 september 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 11:29 schreef hotjumper het volgende:
Jammer dat ie af en toe in herhalingen vervalt
herhalen is de beste training...
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Je had natuurlijk ook maar 1x op "plakken" kunnen klikken
craven
 craven - zaterdag 24 september 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 11:34 schreef hotjumper het volgende:
Je had natuurlijk ook maar 1x op "plakken" kunnen klikken
weet ik, maar 2 kan gewoon dus ook: gewoon omdat t kan...
craven
 craven - zaterdag 24 september 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Maar oke jij je zin :(
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 september 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 12:48 schreef van geil het volgende:
guidetti maakt er 23
Heb je nou ook dagelijks last van je naam?
craven
 craven - zondag 16 oktober 2011 - 17:09   quote  deeplink  
weer 2 pingels, nu nog veldgoals..al zwaren de voorzetten er vandaag weer niet om blij van te worden
DK
 DK - zondag 16 oktober 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Een balvaste spits is het zeker. zag die 1, 2 bij die 3e goal. en laat die vrindin van hem overkomen naar nederland
MMM
 MMM - zondag 16 oktober 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Assist bij de 3-0 was ook een goeie actie. Werkt keihard, goed aanspeelpunt en de veldgoals komen vanzelf wel denk ik
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 oktober 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 17:27 schreef MMM het volgende:
Assist bij de 3-0 was ook een goeie actie. Werkt keihard, goed aanspeelpunt en de veldgoals komen vanzelf wel denk ik
precies. De voorzetten waren dramatisch vandaag, hij is nauwelijks in stelling gebracht, maar was toch heel nuttig doordat hij zijn fysiek goed inzette. Altijd oog voor de combinatie en die 2 penalties weer heel cool binnengeschoten. Was zeker een van de beste van vandaag.
MMM
 MMM - donderdag 20 oktober 2011 - 23:42   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/dump/6381-reportage-over-guidetti.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0077018