BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 november 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 14:38 schreef van geil het volgende:

[..]

bakkal was inderdaad medeschuldig...
die speelde daarbij ook nog ns zwak...
Klopt. Net als Clasie. Onze vleugels werden weer eens niet snel genoeg ingspeeld, waardoor ze weer telkens tegen 2 man staan. El Ahmadi was niet zo goed als afgelopen tijd, maar speelde zeker voldoende.
rcrd
 rcrd - zondag 27 november 2011 - 14:42   quote  deeplink  
guidetti speelde niet al te best ( veel te vaak buitenspel ) maar klasse goal :)
craven
 craven - zondag 27 november 2011 - 16:03   quote  deeplink  
goed topic dit
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 november 2011 - 16:16   quote  deeplink  
Een spits ie een topper als hij doelpunten maakt (cruijfiaaanse opmerking)
hij is wel dreigend hoor,en vergeet niet hij moet nog veel leren.
Maar we moeten verder gaan kijken want hij is volgend seizoen zeker weten weg.
tja en dan waar halen we een grote centrumspits vandaan ?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 16:59   quote  deeplink  
'Het helpt niet als fans van Feyenoord ons na vijf minuten uitjouwen'

Jerson Cabral werd zondag tegen RKC Waalwijk op de bank gezet, maar maakte als invaller de winnende treffer voor Feyenoord. Het team van Ronald Koeman zegevierde met 1-2. "Het was zeker zwaar en teleurstellend voor me. Het was even omschakelen", vertelde Cabral over zijn reserverol.

"Maar zo invallen en dan scoren, is wel lekker." Cabral baalde van het feit dat hij door Koeman werd gepasseerd. "Ik zat er heel erg mee", erkende de aanvaller na afloop. "Maar ik heb me proberen te focussen op de minuten die je gaat krijgen. Het is voor mij belangrijk dat ik mezelf blijf en mijn eigen spel speel."
John Guidetti kijkt op de officiële website alvast vooruit naar de komende wedstrijd van Feyenoord, thuis tegen PSV. "A big game. Het wordt niet makkelijk voor ons, maar wij zullen alles geven. Ik hoop dat we daarbij kunnen rekenen op de steun van alle fans. Ik hoop dat ze allemaal achter ons blijven staan. Het helpt ons niet als we na vijf minuten worden uitgejouwd omdat we de bal een keer terugspelen op de keeper. We hebben de fans nodig zondag dus ik hoop dat ze allemaal achter ons staan."

bron : voetbalzone
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 16:59   quote  deeplink  
jammer dat hij dit zegt..... hij speelt toch niet voor Ajax?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Hij was er toch ook tegen NEC? En jij ook, dus je weet hoeveelheid er gefloten werd, en om welke pietlullige redenen.

Terecht dat hij dit aangeeft.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 17:00 schreef Bosifyable het volgende:
Hij was er toch ook tegen NEC? En jij ook, dus je weet hoeveelheid er gefloten werd, en om welke pietlullige redenen.

Terecht dat hij dit aangeeft.
heb je ook wel gelijk in.... volgende keer gaan we op ons eigen vak maar ff wat mensen terecht wijzen.... maar dan nog vind ik dit niet leuk om te horen.... net alsof je met het publiek uit de aRENa word vergeleken.
craven
 craven - zondag 27 november 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 17:13 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb je ook wel gelijk in.... volgende keer gaan we op ons eigen vak maar ff wat mensen terecht wijzen.... maar dan nog vind ik dit niet leuk om te horen.... net alsof je met het publiek uit de aRENa word vergeleken.
Dat moet ook niet...
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 17:13 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb je ook wel gelijk in.... volgende keer gaan we op ons eigen vak maar ff wat mensen terecht wijzen.... maar dan nog vind ik dit niet leuk om te horen.... net alsof je met het publiek uit de aRENa word vergeleken.
Zo zie ik het niet. Hij geeft gewoon aan de steun van het publiek nodig te zullen hebben.

Dat jij je aRENa publiek voelt snap ik best na al je Ajax contacten daar ;)
craven
 craven - zondag 27 november 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 17:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zo zie ik het niet. Hij geeft gewoon aan de steun van het publiek nodig te zullen hebben.

Dat jij je aRENa publiek voelt snap ik best na al je Ajax contacten daar ;)
wat voor contacten???
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 17:22 schreef craven het volgende:

[..]

wat voor contacten???
Onzin, enkele post op hun forum, that's all.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 17:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Onzin, enkele post op hun forum, that's all.
:)
craven
 craven - zondag 27 november 2011 - 18:57   quote  deeplink  
owwww.... LUL
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 18:57 schreef craven het volgende:
owwww.... LUL
eens
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 18:57 schreef craven het volgende:
owwww.... LUL
Ik of Douwe? In beide gevallen ben ik het sowieso met je eens.
MMM
 MMM - zondag 27 november 2011 - 20:20   quote  deeplink  
23.jpg
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:20 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, prachtig. Ook na zijn doelpunt, iedereen opjagen, wijzen dat ze nog ff gas moeten geven. En ook bij zijn wissel, ff naar Mokotjo om aan te geven dat er wel gevoetbald moet worden (vrij te interpreteren, maar ik word vast begrepen :P).

Mooie gozert!
feyelinde
 feyelinde - zondag 27 november 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:25 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hahaha, prachtig. Ook na zijn doelpunt, iedereen opjagen, wijzen dat ze nog ff gas moeten geven. En ook bij zijn wissel, ff naar Mokotjo om aan te geven dat er wel gevoetbald moet worden (vrij te interpreteren, maar ik word vast begrepen :P).

Mooie gozert!
tis allemaal nog een beetje twijfelachtig met hem ,met die handjes over elkaar na het doelpunt tegen vitesse,nu de handjes van kom mee, kom mee, het kan nog ,en dan midden in de groep nog even dat hartje gebaar maken ,maar wel klaase doelpunt, en ook in het begin toen hij zich sterk maakte in het 5 meter gebied
hij is 19 ,dus dan mag het ,laat maar scoren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2011 door feyelinde --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:33 schreef feyelinde het volgende:

[..]

tis allemaal nog een beetje twijfelachtig met hem ,met die handjes over elkaar na het doelpunt tegen vitesse,nu de handjes van kom mee kom mee het kan nog en dan midden in de groep nog even dat hartje gebaar maken ,maar wel klaase doelpunt en ook in het begin toen hij zich sterk maakte in het 5 meter gebied
hij is 19 ,dus dan mag het ,laat maar scoren

ik weet het niet
Zoals hij in het interview van vanmiddag al aangaf, het is wennen voor hem geweest. Van spelen in de beloftes in Engeland, naar spelen in de Nederlandse Eredivisie. Wennen aan het spel wat hier gespeeld wordt, wennen aan het hele team; en nu begint het een beetje te komen.

Oké, wellicht zijn zijn acties voor sommigen ietwat overdreven, maar ik hou er wel van. Een mannetje, met heel wat karakter. Zolang hij maar niet naast z'n schoenen gaat lopen.
feyelinde
 feyelinde - zondag 27 november 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:40 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zoals hij in het interview van vanmiddag al aangaf, het is wennen voor hem geweest. Van spelen in de beloftes in Engeland, naar spelen in de Nederlandse Eredivisie. Wennen aan het spel wat hier gespeeld wordt, wennen aan het hele team; en nu begint het een beetje te komen.

Oké, wellicht zijn zijn acties voor sommigen ietwat overdreven, maar ik hou er wel van. Een mannetje, met heel wat karakter. Zolang hij maar niet naast z'n schoenen gaat lopen.
ja klopt en hoop ik ook voor hem en ook voor ons
fr 4-ever
 fr 4-ever - zondag 27 november 2011 - 20:45   quote  deeplink  
hij maakte er wel een feestje van na de wedstrijd nog.
Goeie gozer!
feyelinde
 feyelinde - zondag 27 november 2011 - 20:50   quote  deeplink  
moet ook toch als je een 1-0 achterstand ombuigt naar1-2
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 november 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Wat ik van Guidetti vooral vind voor zijn leeftijd?
Een echte kerel,met zijn pas 19 jarige leeftijd...
Ik ben blij dat hij het verschil begint te maken...
feyelinde
 feyelinde - zondag 27 november 2011 - 20:55   quote  deeplink  
ja en dat is wat nu vooral op begint te vallen
feyelinde
 feyelinde - zondag 27 november 2011 - 20:56   quote  deeplink  
en ook wat ik zei, de kracht in het begin ,bij het beschermen van die bal in het 5 meter gebied
de flh
 de flh - zondag 27 november 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Denk dat het oppeppen van z'n ploeggenoten nog belangrijker was dan z'n goal.. verder heeft ie natuurlijk ook gelijk... uitfluiten is voor 020-publiek.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 november 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Gewoon een middelmatige wedstrijd, spannend wedstrijdverloop, 3 punten mee naar huis. Wij blij.
Guidetti was zeker een mooi doelpunt. Wel een mooie vent om te zien als ie zo bezig is.
MMM
 MMM - zondag 27 november 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Is zelfs een gifje van!

2zogrvb.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2011 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 27 november 2011 - 22:27   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2011 door MMM --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 22:27 schreef MMM het volgende:
Is zelfs een gifje van! [ afbeelding ]
hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 november 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 22:27 schreef MMM het volgende:
Is zelfs een gifje van!

[ afbeelding ]
Cool hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 november 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Superrr hahahahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 november 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 22:27 schreef MMM het volgende:
Is zelfs een gifje van!

[ afbeelding ]
hahaha leuk!
feyelinde
 feyelinde - zondag 27 november 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:33 schreef feyelinde het volgende:

[..]

tis allemaal nog een beetje twijfelachtig met hem ,met die handjes over elkaar na het doelpunt tegen vitesse,nu de handjes van kom mee, kom mee, het kan nog ,en dan midden in de groep nog even dat hartje gebaar maken ,maar wel klasse doelpunt, en ook in het begin toen hij zich sterk maakte in het 5 meter gebied
hij is 19 ,dus dan mag het ,laat maar scoren
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 28 november 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Las net op voetbalprimeur dat City zich de komende periode van 20 selectiespelers wil ontdoen en dat ook het grootste deel van de verhuurde talenten zal moeten vertrekken. Nu maar hopen dat dit ook voor Guidetti geldt, dan kan John mooi bij ons een contract tekenen.

Voor het bericht, zie: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/189139/Man_City_wil_twintig_contractspelers_lozen.html
MMM
 MMM - maandag 28 november 2011 - 12:38   quote  deeplink  
John hebben ze pas verlengd, denk niet dat ze 'm kwijt willen
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 28 november 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Kans bestaat en wel:

"Daarnaast moet het grootste deel van de 23 momenteel verhuurde talenten ook vertrekken."

Ik zou het wel toejuichen in ieder geval.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 november 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Volgens mij heeft hij het toe naar z'n zin in Rotterdam. Zou mooi zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 november 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 14:19 schreef Bosifyable het volgende:
Volgens mij heeft hij het toe naar z'n zin in Rotterdam. Zou mooi zijn.
Het zou heel mooi zijn. En ook goed voor zijn ontwikkeling. Speelt hij 2-3 jaar goed bij Feyenoord dan is hij klaar voor de volgende stap. Want Guidetti komt, hoeveel talent hij ook heeft, volgend jaar nog echt niet aan de bak bij Manchester City. Niveau is dan nog te hoog en bovendien is de concurrentie inmens.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 november 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Begin Guidetti steeds leuker te vinden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 november 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 16:43 schreef FR-Henk het volgende:
Begin Guidetti steeds leuker te vinden.
Jij gaat ook meer en meer op van Geil lijken!

Maar inderdaad wat zou het mooi zijn als we Guidetti onder andere kunnen behouden
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 02 december 2011 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
JohnGuidetti, de vleesgewordenonbevangenheid

John Alberto Guidetti. Laat dat nou een voetballer zijn naar mijn hart. Een links- en rechtsbenige blonde bonk van een spits; kleinzoon van een Italiaanse opa, die in 1992 uit één stuk Zweeds graniet werd gehouwen. Die leerde voetballen in Kenia, op 15-jarige leeftijd door Manchester City uit de jeugdopleiding van Brommapojkarna uit Stockholm werd geplukt, deze zomer huurling werd bij Feyenoord en inmiddels met zevenmijlslaarzen dwars door de eredivisie stapt.

Hoeveel Feyenoord-spitsen bezweken in het verleden niet onder de druk; stuk voor stuk Atlassen van de moderne tijd, voetballend met het gewicht van de Kuip op hun schouders. Maar John Guidetti vooralsnog niet. De Viking is de vleesgeworden jeugdige onbevangenheid. Een Zweeds lefgozertje. Moet de wereld nog veroveren, maar noemt zichzelf al doodleuk @SuperGuidetti op Twitter. And I like it! Wat zouden mij die zogenaamde nare trekjes van @SuperGuidetti kunnen schelen?

En dan kan onze nationale voetbalmopperkont Jan Mulder over de jonge Feyenoordspits gal spuien zoveel hij wil, zoals tijdens de uitzending van Studio Voetbal van afgelopen zondag. Met het gezicht van een oorwurm en met veel misbaar zeurpieten dat hij niet van Guidetti's maniertjes houdt, zoals dat gemolenwiek met die armen nadat de spits tegen RKC de aansluitingstreffer had gemaakt. Omdat het John Guidetti volgens Jan Mulder helemaal niet om het opzwepen van zijn eigen ploeggenoten of de meegereisde Feyenoord-aanhang zou gaan, maar vooral om zichzelf. Maar nu vráág ik je? Waar gaat het dan om als je negentien/voetballer/ spits bent? Je bent jong en je wilt wat. John Guidetti ook.

Toen ik negentien was en me op een zaterdagavondstapavond eens stierlijk verveelde in het uitgaansleven van Den Bosch, besloten mijn beste vrienden en ik rond middernacht om van de weeromstuit dan maar naar Parijs te rijden. Zonder rijbewijs of paspoort. Wat kon het ons schelen? Amper vier uur later scheurden we met twee auto's op hoge snelheid rondjes door de kantorenwijk La Défense en daarna overal dwars door rood op de Avenue des Champs-Élysées.

Het was in de tijd van voor de flitspalen en de gendarmerie lag vast nog op één oor. Je dacht niet, je dééd. Hup, nog vlug even tongzoenen onder de Eiffeltoren en toen maakten we alweer rechtsomkeert naar huis, waar we om elf uur 's ochtends in groezelige toestand de kerk Sint Jan Geboorte van Vlijmen binnenvielen, voor de herdenkingsdienst van de één of andere pas overleden oma.

Dat vonden de Jan Mulders vooraan in de kerkbanken nogal ongepast. En vreselijk i-r-r-i-t-a-n-t. Moest je de grumpy old men eens horen mopperen over ons ultrakorte retourtje Parijs en andere slechte manieren van de generatie opgeschoten puberzonen en -dochters, die dachten dat het in de wereld allemaal om hén draaide. En zo is het maar net. Vind ik. Juist in het land der 19-jarige spitsen. De toekomst is aan hen.

En laat puber John Guidetti zondag tijdens de wedstrijd tegen PSV de boel maar eens lekker onbesuisd opruien, opzwepen, opstoken in de Kuip. En lekker zwaaien met die armen, túúrlijk, na het scoren van de aansluitingstreffer. Heerlijk uitgehaald met links. Nummer acht alweer van dit seizoen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Mooi stukje. Guidetti komt er wel en ik hoop bij Feyenoord.
Aan die Mulder schenk ik geen aandacht kan alleen maar zeuren.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 december 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Douwe//blinde!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 21:15 schreef Bosifyable het volgende:
Douwe//blinde!
klopt!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord brengt op 21 december een bezoek aan het duel van Manchester City tegen Stoke City. Van Geel wil John Guidetti langer behouden voor Feyenoord.
Hij zal voor en na de wedstrijd met Citys Football Administration Officer Brian Marwood praten over de ontwikkeling en toekomst van Guidetti. Feyenoord is bijzonder tevreden over de Zweedse spits die dit seizoen op huurbasis uitkomt voor de club en intussen al zeven keer scoorde en drie assists verzorgde.

Sinds de komst van Guidetti onderhoudt Feyenoord stevige banden met Manchester City, dat op zijn beurt tevreden is over de manier waarop de Rotterdammers de club op de hoogte houden van Guidetti's ontwikkeling. 'We sturen van iedere wedstrijd beelden en geven een nauwkeurig beeld van hoe John het doet bij ons', zegt Van Geel. 'Dat wordt enorm gewaardeerd.'

De td gaat er alles aan doen Guidetti voor nog een seizoen te huren. 'We zijn heel blij met John, maar moeten afwachten wat hij zelf wil en wat City van plan is. Daarover ga ik binnenkort in alle rust praten met de mensen van Manchester City', aldus Van Geel.

bron: http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/16636--van-geel-gaat-deze-maand-poging-doen-guidetti-langer-te-huren-.html
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Ik zou het geweldig nieuws vinden, mocht het lukken hem nog een seizoen te bewonderen.
van geil
 van geil - zaterdag 10 december 2011 - 01:58   quote  deeplink  
mooi ventje,,maar ik twijfel nog
trap er twee in bij de domstad en dan geloof ik erin
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 december 2011 - 02:08   quote  deeplink  
Zou zomaar kunnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0155379