BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Jonathan Reis?!!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
john doe
 john doe - maandag 05 december 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 12:45 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wijnaldum heeft dan wel een mooi bedrag achter gelaten voor de jeugd, mooi, maar hij heeft wel het toen zinkende schip verlaten. Dat werd hem verweten. En vooral dat 'ie trots als een pauw op het PSV logo klopt. Daarom werd die jongen gister uitgefloten, waar ik zelf overigens niet aan mee heb gedaan, dat terzijde.

Nog geen jaar geleden wilde hij voor geen enkele andere Nederlandse club voetballen, iets meer dan een jaar terug verlies je met 10-0 van de club waar je later naartoe gaat; absurd is dat toch?

Maar aan de andere kant, laat maar, clubliefde zal lastig uit te leggen zijn voor sommigen.
club liefde bestaat denk ik niet meer bij spelers. idd
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 05 december 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 07:37 schreef Els het volgende:

[..]

Even een tip uit het Feyenoordkamp: je kunt hem de hele wedstrijd uitfluiten! Of vind je dat ongepast voor een ondankbare speler?
els dit is een hele andere sistuatie, niet met elkaar te vergelijken. wijnaldum wordt er beter van reis niet.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 05 december 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 09:41 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha, +1
geld ook voor jou ouwe
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 05 december 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 11:14 schreef john doe het volgende:

[..]

weet niet of jij wel eens oplet maar er is egt wel een verschil tussen het vertrek van wijnaldum en reis. wijnaldum heeft feyenoord een hoop terug gegeven voor wat feyenoord voor hem gedaan heeft. het zorge kindje reis, waar ik altijd fan van was heeft weinig terug gedaan voor psv. psv heeft hem medere keren uit de sloot gehaald en hem verzorgd. ze hebben alles voor hem betaald tijdens zijn revalidatie en als je dan zoiets doe is dat tog wel een stuk erger dan wat wijnaldum deed. maar goed dat zal jou vast niet zijn opgevallen
snappen ze niet, voor wijnaldum is het een verbetering voor reis niet. maar dat gaat blijkbaar niet in die botte hersens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door weetnietoftochwel --
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 05 december 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 14:16 schreef Els het volgende:

[..]

Er is inderdaad een heel groot verschil! Wijnaldum komt namelijk uit de eigen jeugd (via Sparta, dat dan weer wel) en Reis is door jullie goed behandelt, maar geen kind van de club. Reis heeft ook nooit gezegd, dat hij nooit voor een andere Nederlandse club zou kunnen spelen.
echte wat een info, zeg dan niets
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 17:14 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

geld ook voor jou ouwe
?? leg uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door FR-Elmo --
remco k
 remco k - maandag 05 december 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 21:13 schreef john doe het volgende:
ik verlang nu al naar psv-vitesse
ik hoop dat hij speelt zal zullen we hem is ff de waarheid toe roepen
vieze nsb'er
Zo he, en dan heb je lekker kunnen roepen dat Reis een klootzak is, wat zal hem dat raken zeg... En aan het einde van de dag lekker genieten van de 500000 Euro die meneer verdient..
remco k
 remco k - maandag 05 december 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet handig van PSV, men wist dat hij vrij was om te tekenen waar hij wilt.. En aangezien hij inderdaad 500000 per jaar hoort te verdienen was het een risico geweest van een kwart miljoen.. Volgens mij zijn er weleens grotere miskopen gedaan.. Blijkt dat hij niet het niveau haalt is het erg jammer, en haalt hij wel het niveau dan gaat die jongen voor 20 miljoen + weg..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 05 december 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 18:57 schreef remco k het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet handig van PSV, men wist dat hij vrij was om te tekenen waar hij wilt.. En aangezien hij inderdaad 500000 per jaar hoort te verdienen was het een risico geweest van een kwart miljoen.. Volgens mij zijn er weleens grotere miskopen gedaan.. Blijkt dat hij niet het niveau haalt is het erg jammer, en haalt hij wel het niveau dan gaat die jongen voor 20 miljoen + weg..
Het liep bij PSV stuk omdat Reis een meerjarig contract wilde, vervolgens hebben ze hem volgens het ED wel degelijk een contract aangeboden van meer dan het minimum van 550.000 euro...maar hij weigerde. Ik denk dat Jordania hem en vooral zijn zaakwaarnemers flink tekengeld heeft beloofd. Anders is het niet te verklaren.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 december 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 17:15 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

snappen ze niet, voor wijnaldum is het een verbetering voor reis niet. maar dat gaat blijkbaar niet in die botte hersens.
Zozo, vlak je eigen niet uit gozer.

Of krijg ik nu weer vriendelijke PB's van je?
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 05 december 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 18:57 schreef remco k het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet handig van PSV, men wist dat hij vrij was om te tekenen waar hij wilt.. En aangezien hij inderdaad 500000 per jaar hoort te verdienen was het een risico geweest van een kwart miljoen.. Volgens mij zijn er weleens grotere miskopen gedaan.. Blijkt dat hij niet het niveau haalt is het erg jammer, en haalt hij wel het niveau dan gaat die jongen voor 20 miljoen + weg..
ohhh daar is onze meester weer weet overal en van en kent elke club uit zijn hoofd.
bij psv hebben ze geen wanbeleid net als bij ajax.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 05 december 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 19:32 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zozo, vlak je eigen niet uit gozer.

Of krijg ik nu weer vriendelijke PB's van je?
wie stuurt wie nu wat. heb ik iets over je gezegd? of voel je je eigen aangesproken
dat kan nartuutrlijk ook
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 05 december 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 19:58 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

ohhh daar is onze meester weer weet overal en van en kent elke club uit zijn hoofd.
bij psv hebben ze geen wanbeleid net als bij ajax.
Pff.. Bla bla bla..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 december 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 19:59 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

wie stuurt wie nu wat. heb ik iets over je gezegd? of voel je je eigen aangesproken
dat kan nartuutrlijk ook
Totaal niet, maar zie het liever ook niet dat je onnodig zo over anderen spreekt. Ook al kunnen die mensen makkelijk voor zichzelf opkomen, geef ik toch mijn mening.

Kaats ik de bal enigszins terug, heb je daar problemen mee dan? Want je reactie zegt meer over jezelf dan je denkt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 18:37 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

?? leg uit.
remco k
 remco k - maandag 05 december 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 19:58 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

ohhh daar is onze meester weer weet overal en van en kent elke club uit zijn hoofd.
bij psv hebben ze geen wanbeleid net als bij ajax.
Snap niet wat je post uberhaubt ergens mee te maken heeft..
remco k
 remco k - maandag 05 december 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 20:39 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Totaal niet, maar zie het liever ook niet dat je onnodig zo over anderen spreekt. Ook al kunnen die mensen makkelijk voor zichzelf opkomen, geef ik toch mijn mening.

Kaats ik de bal enigszins terug, heb je daar problemen mee dan? Want je reactie zegt meer over jezelf dan je denkt.
+1
LaSpliff
 LaSpliff - dinsdag 06 december 2011 - 00:50   quote  deeplink  
Zomaar even een andere optie... Hebben de spelers het niet meer voor het zeggen, maar de zaakwaarnemers? Blijft een feit dat de actie van Reis absoluut NIET kan!
Els
 Els - dinsdag 06 december 2011 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 19:59 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

wie stuurt wie nu wat. heb ik iets over je gezegd? of voel je je eigen aangesproken
dat kan nartuutrlijk ook
Laat me raden, jij zat zondag niet in het uitvak?
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Ik vind het niet meer dan normaal wat Reis doet. 90% van de Nederlanders zouden voor een stuiver meer naar een andere baas vertrekken. Bij PSV heeft Reis niet de zekerheid op een contract en stel dat hij nooit meer op niveau kan spelen, dan heeft hij in ieder geval dat geld voor het komende half jaar in de pocket. En een kwart miljoen brengt je in zuid amerika toch wel ergens mits hij daar goed mee omgaat, vergeet aub niet dat er voor hem nog een leven is na de voetbal als hij niet meer terug kan komen op niveau.

En nogmaals, in het voetbal moet je af en toe een risico nemen, in dit geval heeft PSv dat niet gedaan en mocht Reis echt weer op niveau komen, dan moet PSv maar op de blaren zitten voor hun keuze.. Het leven bestaat nu eenmaal uit keuzes maken en je kan niet altijd de juiste maken.. De tijd zal leren of PSV de juiste keuze heeft gemaakt
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 06 december 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 09:47 schreef remco k het volgende:
Ik vind het niet meer dan normaal wat Reis doet. 90% van de Nederlanders zouden voor een stuiver meer naar een andere baas vertrekken. Bij PSV heeft Reis niet de zekerheid op een contract en stel dat hij nooit meer op niveau kan spelen, dan heeft hij in ieder geval dat geld voor het komende half jaar in de pocket. En een kwart miljoen brengt je in zuid amerika toch wel ergens mits hij daar goed mee omgaat, vergeet aub niet dat er voor hem nog een leven is na de voetbal als hij niet meer terug kan komen op niveau.

En nogmaals, in het voetbal moet je af en toe een risico nemen, in dit geval heeft PSv dat niet gedaan en mocht Reis echt weer op niveau komen, dan moet PSv maar op de blaren zitten voor hun keuze.. Het leven bestaat nu eenmaal uit keuzes maken en je kan niet altijd de juiste maken.. De tijd zal leren of PSV de juiste keuze heeft gemaakt
Na de blessure kon hij zo een contract tekenen voor 1 jaar + een optie voor 2 of 3. Was nog voor de operaties en het zag er toen al heel slecht uit. Hij weigerde, omdat hij een meerjarig contract wilde. Nu verzocht PSV hem alleen om nog 1x naar de chirurg in de VS te gaan, thats it. Het nieuwe contract lag al klaar en dan moet je via via vernemen dat hij bij Vitesse heeft getekend. Dat vind ik niet normaal.

Ik geloof ook niet dat voor 1 euro extra 90% van de Nederlanders hun werkgever laten stikken. Zeker niet als ze kans op kans hebben gekregen, terwijl ze door eigen wangedrag meerdere malen het bedrijf in diskrediet hebben gebracht en het bedrijf tienduizenden euro's in opleidingen heeft gestoken.

Het is niet de eerste keer dat Vitesse schijt heeft aan andere clubs. Van den Brom werd ook buiten ADO om benaderd. We weten dat spelers en trainers geen clubliefde kennen en dat zaakwaarnemers ratten zijn, maar juist dan moeten clubs toch bepaalde ongeschreven gedragsregels hanteren...ook al is er juridisch geen verwijt te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door PSVMocro --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 december 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 10:07 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Na de blessure kon hij zo een contract tekenen voor 1 jaar + een optie voor 2 of 3. Was nog voor de operaties en het zag er toen al heel slecht uit. Hij weigerde, omdat hij een meerjarig contract wilde. Nu verzocht PSV hem alleen om nog 1x naar de chirurg in de VS te gaan, thats it. Het nieuwe contract lag al klaar en dan moet je via via vernemen dat hij bij Vitesse heeft getekend. Dat vind ik niet normaal.

Ik geloof ook niet dat voor 1 euro extra 90% van de Nederlanders hun werkgever laten stikken. Zeker niet als ze kans op kans hebben gekregen, terwijl ze door eigen wangedrag meerdere malen het bedrijf in diskrediet hebben gebracht en het bedrijf tienduizenden euro's in opleidingen heeft gestoken.

Het is niet de eerste keer dat Vitesse schijt heeft aan andere clubs. Van den Brom werd ook buiten ADO om benaderd. We weten dat spelers en trainers geen clubliefde kennen en dat zaakwaarnemers ratten zijn, maar juist dan moeten clubs toch bepaalde ongeschreven gedragsregels hanteren...ook al is er juridisch geen verwijt te maken.
Daarmee zeg je dus dat Vitesse meer te verwijten valt dan Reis?
Ik vind zelf dat een werknemer voor eigen zekerheid moet gaan, die heeft hij blijkbaar gevonden bij Vitesse. PSV heeft uitgebreid de kans gehad (ook al in een eerder stadium) om het contract te verlengen/ aanbieden. Soit...
Neemt niet weg dat ook ik dit wel een vreemde gang van zaken vind richting PSV door Reis, ook wel een streek van Vitesse.
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Vitesse iets kwalijk nemen zou gewoon dom zijn, het zijn gewoon keiharde concurrenten en ik zou echt niet inzien waarom Vitesse deze transfervrije speler niet zou mogen oppikken. En dat Vitesse niet altijd alles netjes doet?? Tsjaa misschien is dat de verharding die de Nl topclubs al wat jaartjes eerder had moeten doorvoeren..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 12:02 schreef remco k het volgende:
Vitesse iets kwalijk nemen zou gewoon dom zijn, het zijn gewoon keiharde concurrenten en ik zou echt niet inzien waarom Vitesse deze transfervrije speler niet zou mogen oppikken. En dat Vitesse niet altijd alles netjes doet?? Tsjaa misschien is dat de verharding die de Nl topclubs al wat jaartjes eerder had moeten doorvoeren..
als je een beetje respect hebt doe je dit niet na alle kosten van psv.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 11:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Daarmee zeg je dus dat Vitesse meer te verwijten valt dan Reis?
Ik vind zelf dat een werknemer voor eigen zekerheid moet gaan, die heeft hij blijkbaar gevonden bij Vitesse. PSV heeft uitgebreid de kans gehad (ook al in een eerder stadium) om het contract te verlengen/ aanbieden. Soit...
Neemt niet weg dat ook ik dit wel een vreemde gang van zaken vind richting PSV door Reis, ook wel een streek van Vitesse.
psv heeft het zelfde contract aangeboden als vitesse, maar als die snuivert te lam is
om zijn knie na te laten kijken in de v.s wat moet psv nog meer doen. en daarna achterbaks bij vitesse te tekenen ben je in mijn ogen het laagste wat er bestaat. en het mooiste van alles hij gaat er niet eens op vooruit kwa geld misschien wel maar kwa sportief prestatie helemaal niets.
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:08 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

als je een beetje respect hebt doe je dit niet na alle kosten van psv.
Dus om een beetje respect en een onzeker toekomst moet hij even 500.000 Euro laten lopen??
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:12 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

psv heeft het zelfde contract aangeboden als vitesse, maar als die snuivert te lam is
om zijn knie na te laten kijken in de v.s wat moet psv nog meer doen. en daarna achterbaks bij vitesse te tekenen ben je in mijn ogen het laagste wat er bestaat. en het mooiste van alles hij gaat er niet eens op vooruit kwa geld misschien wel maar kwa sportief prestatie helemaal niets.
Denk dat Vitesse binnen 2 jaar zowel PSV als Ajax voorbij gaat..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 08:28 schreef Els het volgende:

[..]

Laat me raden, jij zat zondag niet in het uitvak?
toevallig wel. ben niet een pc feyenoord fan die nog nooit een wedstrijd heeft bijgewoond.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 december 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:13 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

toevallig wel. ben niet een pc feyenoord fan die nog nooit een wedstrijd heeft bijgewoond.
wie impliceer je daarmee dan?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 december 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:13 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

toevallig wel. ben niet een pc feyenoord fan die nog nooit een wedstrijd heeft bijgewoond.
Ik dacht dat jij een neutrale supporter was..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij een neutrale supporter was..
kan ik dan geen wedstrijd bijwonen.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:14 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wie impliceer je daarmee dan?
vraagt ze toch.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk dat Vitesse binnen 2 jaar zowel PSV als Ajax voorbij gaat..
zou je denken neh.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus om een beetje respect en een onzeker toekomst moet hij even 500.000 Euro laten lopen??
als je niet weet hoe de vork in de steel steekt zeg dan a.u.b niets meer.
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:46 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

als je niet weet hoe de vork in de steel steekt zeg dan a.u.b niets meer.
Hoezo praat je nog dan?? Ik weet prima hoe de vork in de steel zit..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 06 december 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 11:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Daarmee zeg je dus dat Vitesse meer te verwijten valt dan Reis?
Ik vind zelf dat een werknemer voor eigen zekerheid moet gaan, die heeft hij blijkbaar gevonden bij Vitesse. PSV heeft uitgebreid de kans gehad (ook al in een eerder stadium) om het contract te verlengen/ aanbieden. Soit...
Neemt niet weg dat ook ik dit wel een vreemde gang van zaken vind richting PSV door Reis, ook wel een streek van Vitesse.
Verwijten is een groot woord, omdat er juridisch gezien niks fout is gebeurd. Vitesse had bij PSV kunnen informeren naar de stand van zaken gezien de historie tussen club en speler.

Overigens heeft PSV hem direct na zijn blessure al zekerheid geboden en is er tot 3x toe een contract aangeboden, maar die zaakwaarnemer wilde een periode helemaal niet praten met de club. Je kan PSV in deze weinig verwijten. Als Vitesse hem een meerjarig contract had aangeboden, dan was hij voor meer zekerheid gegaan en lag het anders. Nu krijgt hij ook een half jaar + optie voor meer net zoals hij bij PSV had gekregen. Jouw argument gaat dus niet op. Mijn vermoeden is dat de zaakwaarnemer er bij Vitesse beter op wordt, misschien heeft hij toezeggingen gekregen om mee te doen aan de handel van Vitesse. Je kan als zaakwaarnemer beter goed zijn met Jordania dan met de directie van PSV, aangezien bij Vitesse de komende jaren nog wat spelers gekocht en verkocht gaan worden.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo praat je nog dan?? Ik weet prima hoe de vork in de steel zit..
leg maar is uit dan, ben benieuwd na jou interpretatie. zie bericht hierboven van psvmocro die heeft het hier prima verwoord of niet remco.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door weetnietoftochwel --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 december 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:04 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Verwijten is een groot woord, omdat er juridisch gezien niks fout is gebeurd. Vitesse had bij PSV kunnen informeren naar de stand van zaken gezien de historie tussen club en speler.

Overigens heeft PSV hem direct na zijn blessure al zekerheid geboden en is er tot 3x toe een contract aangeboden, maar die zaakwaarnemer wilde een periode helemaal niet praten met de club. Je kan PSV in deze weinig verwijten. Als Vitesse hem een meerjarig contract had aangeboden, dan was hij voor meer zekerheid gegaan en lag het anders. Nu krijgt hij ook een half jaar + optie voor meer net zoals hij bij PSV had gekregen. Jouw argument gaat dus niet op. Mijn vermoeden is dat de zaakwaarnemer er bij Vitesse beter op wordt, misschien heeft hij toezeggingen gekregen om mee te doen aan de handel van Vitesse. Je kan als zaakwaarnemer beter goed zijn met Jordania dan met de directie van PSV, aangezien bij Vitesse de komende jaren nog wat spelers gekocht en verkocht gaan worden.
daar kon je wel eens gelijk in hebben.
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:32 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

leg maar is uit dan, ben benieuwd na jou interpretatie. zie bericht hierboven van psvmocro die heeft het hier prima verwoord of niet remco.
Zo zit het inderdaad, enkel kan dan nog steeds de mening over het risico dat PSV heeft genomen anders zijn.. Ik vind namelijk dat PSV het risico wel had moeten nemen..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 06 december 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo zit het inderdaad, enkel kan dan nog steeds de mening over het risico dat PSV heeft genomen anders zijn.. Ik vind namelijk dat PSV het risico wel had moeten nemen..
Welk risico bedoel je dan? Het lichten van de optie van 3 jaar? Want daarna hebben ze tot 2x toe een contractaanbieding gedaan, waar kamp Reis niet op in wilde gaan. Eerst 1jr + optie en de laatste een half jaar + optie. Volgens Brands lag het salaris van het contract een stuk hoger dan het minimum van 550.000 euro.
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 19:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Welk risico bedoel je dan? Het lichten van de optie van 3 jaar? Want daarna hebben ze tot 2x toe een contractaanbieding gedaan, waar kamp Reis niet op in wilde gaan. Eerst 1jr + optie en de laatste een half jaar + optie. Volgens Brands lag het salaris van het contract een stuk hoger dan het minimum van 550.000 euro.
Hij heeft nu niet zonder reden getekend bij Roda, er moet iets zijn gebeurd waarom hij dat heeft gedaan, misschien is het wel belachelijk veel geld geweest..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 06 december 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 20:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft nu niet zonder reden getekend bij Roda, er moet iets zijn gebeurd waarom hij dat heeft gedaan, misschien is het wel belachelijk veel geld geweest..
Er is tot dusver maar 1 verschil, PSV wilde dat de chirurg er nog één keer naar zou gaan kijken. Zelfs als het puur financieel was, dan had de zaakwaarnemer PSV op de hoogte moeten brengen zodat er nog een tegenbod gedaan kan worden. Hij stuurde gewoon een mail met dat ze er van afzien en dat Reis op zoek is naar een ander toekomstperspectief, een week later tekent hij bij Vitesse.

Er is trouwens een 'insider' op PSV netwerk die beweert dat Reis niet meer bij PSV wilde blijven, omdat ze Tyton hebben gehaald. Het lijkt mij zware onzin, maar die forummer heeft vaak vroegtijdig transfers voorspeld en lijkt dicht op het vuur te zitten.
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 20:15 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Er is tot dusver maar 1 verschil, PSV wilde dat de chirurg er nog één keer naar zou gaan kijken. Zelfs als het puur financieel was, dan had de zaakwaarnemer PSV op de hoogte moeten brengen zodat er nog een tegenbod gedaan kan worden. Hij stuurde gewoon een mail met dat ze er van afzien en dat Reis op zoek is naar een ander toekomstperspectief, een week later tekent hij bij Vitesse.

Er is trouwens een 'insider' op PSV netwerk die beweert dat Reis niet meer bij PSV wilde blijven, omdat ze Tyton hebben gehaald. Het lijkt mij zware onzin, maar die forummer heeft vaak vroegtijdig transfers voorspeld en lijkt dicht op het vuur te zitten.
Zou er maar zo ook mee te maken kunnen hebben, die mensen uit Zuid Amerika hebben veel trots en het zou maar zo kunnen dat hij hier een punt heeft wat Tyton betreft..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:40 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

daar kon je wel eens gelijk in hebben.
is wel een heel simpel antwoord nu, maar dit antwoord geef je waarschijnlijk omdat je dit al wist.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo zit het inderdaad, enkel kan dan nog steeds de mening over het risico dat PSV heeft genomen anders zijn.. Ik vind namelijk dat PSV het risico wel had moeten nemen..
ja remco misschien is het wel weggooid geld, in eindhoven hadden ze hem ook graag behouden.
maar als reis te lam is om na de v.s te verkassen om zijn knie na te laten kijken ja dan weet ik het ook niet meer. had hij dit gewoon gedaan en de dokter gaf groen licht had psv hem gewoon een contract aangeboden met een optie van een jaar wat was het probleem ik zie hem niet.

jij blijkbaar wel
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 20:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft nu niet zonder reden getekend bij Roda, er moet iets zijn gebeurd waarom hij dat heeft gedaan, misschien is het wel belachelijk veel geld geweest..
waar heeft hij nu getekend bij roda of vitesse, wel bij de les blijven. en ja hij zal wel belachelijk veel geld krijgen waar psv niet aan kan voldoen.
Els
 Els - dinsdag 06 december 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:13 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

toevallig wel. ben niet een pc feyenoord fan die nog nooit een wedstrijd heeft bijgewoond.
Kan ik me niet voorstellen. Dat leken allemaal respectvolle mensen.
koipjus!
 koipjus! - dinsdag 06 december 2011 - 22:47   quote  deeplink  
ik heb EGT zin om te TANKE!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:35 schreef Els het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen. Dat leken allemaal respectvolle mensen.
+100
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 20:59 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

ja remco misschien is het wel weggooid geld, in eindhoven hadden ze hem ook graag behouden.
maar als reis te lam is om na de v.s te verkassen om zijn knie na te laten kijken ja dan weet ik het ook niet meer. had hij dit gewoon gedaan en de dokter gaf groen licht had psv hem gewoon een contract aangeboden met een optie van een jaar wat was het probleem ik zie hem niet.

jij blijkbaar wel
Als PSv echt had gewild dan hadden ze hem wel gehad ben ik echt van mening..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Jonathan Reis?!!?









0.0070221