BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Jonathan Reis?!!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - donderdag 08 december 2011 - 17:31   quote  deeplink  
hier zit het, treurig geval.

http://www.vitesse.nl/nieuws/bericht/jonathan-reis-hervat-revalidatie-op-papendal/2111
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 10 december 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:13 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

toevallig wel. ben niet een pc feyenoord fan die nog nooit een wedstrijd heeft bijgewoond.
Das dan heel knap voor iemand die roept een neutrale supporter te zijn. Wanneer je namelijk een uitwedstrijd wilt bezoeken dien je in bezit te zijn van een uitkaart en die krijg je pas indien je een PSV Club Card op je eigen naam in je bezit hebt. Je hebt deze als je een Seizoen Club Card hebt, lid bent van ONS PSV M of XL of lid van de Supportersvereniging PSV. Dus of je lult slap uit je nek of je bent niet zo neutraal als je zelf wil doen laten geloven!! Of schaam je jezelf om een boertje te wezen en roep je daarom maar dat je neutraal bent??
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 12 december 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 20:17 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Das dan heel knap voor iemand die roept een neutrale supporter te zijn. Wanneer je namelijk een uitwedstrijd wilt bezoeken dien je in bezit te zijn van een uitkaart en die krijg je pas indien je een PSV Club Card op je eigen naam in je bezit hebt. Je hebt deze als je een Seizoen Club Card hebt, lid bent van ONS PSV M of XL of lid van de Supportersvereniging PSV. Dus of je lult slap uit je nek of je bent niet zo neutraal als je zelf wil doen laten geloven!! Of schaam je jezelf om een boertje te wezen en roep je daarom maar dat je neutraal bent??
Loop ook altijd bij ons op het Feyenoord forum te gallen. Denk dat hij voor geen enkele club is, maar hier gewoon zit te typen, veilig thuis achter zijn scherm met een gals ranja en mamma voor die zijn nieuwe dragonball z trui zit te breien. We kunnen hem beter negeren. Hem je hem het hardst mee.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 12 december 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 19:58 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

ohhh daar is onze meester weer weet overal en van en kent elke club uit zijn hoofd.
bij psv hebben ze geen wanbeleid net als bij 020
Nee, bij psv hebben ze een pedofiel in dienst gehad. Het is er zo slecht dat spelers aan de coke gingen.......
Dogo
 Dogo - dinsdag 13 december 2011 - 00:04   quote  deeplink  
Vitesse heeft PSV voldoende tijd gegeven met Reis

12-12-11

Bij Vitesse is met verba zing gereageerd op de kritiek van PSV inzake de transfer van Jona than Reis.

De 22- jarige aanvaller uit Braziliƫ was transfervrij, maar de Eindhovense club en de speler wa ren met elkaar in gesprek. Daarom vond PSV het niet netjes dat Vites se toesloeg.

Ik kan me daar niet druk om ma ken, zegt Paul van der Kraan, de al gemeen directeur van Vitesse. Ik zal in het kort uitleggen hoe het is gegaan. Merab Jordania (eigenaar van Vitesse, red.) heeft met Reis een gesprek gehad in Eindhoven. Toen PSV dat vernam, heeft de club me gebeld om te zeggen dat ze not amused waren. Wij hebben toen gezegd dat we niets zouden doen met Reis en dat we zo PSV de gelegenheid zouden geven er met Reis uit te komen over een con tract.

Tweeƫnhalve week later heb ik contact gezocht met PSV. En ge zegd dat we met Reis gingen onder handelen.

Wij vinden dat we PSV voldoende tijd hebben gegeven. Vi tesse heeft correct gehandeld en de rest laat ik langs me heen gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Jonathan Reis?!!?









0.0080258