BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: VVV Venlo - PSV (11-09-2011 14:30): 3-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Vvv venlo - psv
Gegroet
 Gegroet - donderdag 08 september 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Omdat Matavz nu is gehaald en die denk ik speelt moet er een speler bij de voorhoede er uit ( denk lens of labyad). Ik zou dit zonde vinden omdat Labyad de laatste wedstrijden goed speelde en Lens zijn ware kwaliteiten nog niet heeft laten zien maar wel gaat laten zien (denk ik). Zou het mogelijk zijn om tegen VVV venlo het hieronder genoemde team op te stellen. Of kan je tegen een eredivisie club niet met drie verdedigers spelen?

.................. ..........Isakson

.. ..........Bouma Dereijck Pieters

. ........wijnaldum Toivonen strootman

.. Labyad .......................................Mertens

............. Lens..................... Matavz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door Gegroet --
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 september 2011 - 15:45   quote  deeplink  
Nee, zo moet je nooit beginnen. Om automatismen erin te krijgen moet je met dezelfde spelers en opstelling beginnen. 3 verdedigers kun je doen als je comfortabel op voorsprong bent en de tegenstander niet wil voetballen door maar met 1 diepe spits te spelen of een achterstand moet goedmaken zo een 20/15 minuten voor het einde.
jor15
 jor15 - donderdag 08 september 2011 - 16:01   quote  deeplink  
nee gewoon het zelfde maar de matavz in de spits en lens rechts buiten labyad op de bank
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Het zal wel Lens Mertens en Matavsz worden voorin, Labyad zal het minste tegengas geven als hij op de bank wordt gezet, en Rutten houd van de weg met de minste weerstand.. Wel zonde want in Labyad zit zelf op de rechtsbuitenpositie veel meer potentie dan Lens
Baatje
 Baatje - donderdag 08 september 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Tyton
Manolev-Derijck-Bouma-Pieters

Wijnaldum-Toivonen-Strootman

Lens-Matavz-Mertens

Isakson is nu wel klaar, Tyton is een completere keeper en past beter in dit elftal. Lekker voor de lijn keepen en mee voetballen.
klopt
 klopt - donderdag 08 september 2011 - 17:54   quote  deeplink  
@ baatje
k ben het over de keeper met je eens, maar als je goed na gaat denken en critisch annalyseerd kun je volgens mij wel vaststellen dat manolev echt de zenuwachtige voetballer is bij psv en onrust veroorzaakt in het spel. Kortom hij voegt verdedigend weinig/niets toe. Waarom dan wijnaldum niet centraal met toivonen zetten en rechts naast hem labyad.

Met alle respect maar, VVV venlo is geen team waar je bang voor mag zijn,die moet je van de mat spelen!

Tyton
Derijck-Bouma-Pieters
Labyad-Wijnaldum-Toivonen -Strootman
Lens - Matavz- Mertens

zo kun je wijnaldum en toivonen meer vrijheid geven, beter combineren en sta je sterker in de aanval.
Alle middenvelders hebben de capaciteit om te scoren en een sterke pass af te leveren, een groot aanvallende voordeel want zowel lens,matavz en mertens houden er van om diep te gaan.

naar mijn mening staat zo'n opstelling garant voor een doelpunten gala!!
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 september 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Nogmaals, daar moet je niet mee beginnen. Ik ben ook totaal niet onder de indruk van VVV, hun middenveld en defensie is van een bedenkelijk niveau. Maar ze hebben wel een beer van een spits lopen en op de flank Musa die zowel tegen Ajax als Twente heeft gescoord. Als je gaat beginnen met 3 verdedigers, dan kun je haast geen rugdekking geven zonder een ander te laten lopen. Ik ben voor aanvallend voetbal, maar niet voor onnodig risico lopen. Het slaat dus nergens op om vanaf minuut 1 zo te beginnen. Gewoon het normale systeem en de bal het werk laten doen. Proberen hoog tempo te halen en goed te combineren, dan tik je dat VVV helemaal weg.

Sowieso moet je niet te veel wijzigen, we hebben veel nieuwe spelers. De uitdaging voor de technische staf is om er zo snel mogelijk een team van te maken. Dus gewoon zelfde systeem met niet al te veel veranderingen qua samenstelling van de basiself. Ik zou denk ik tegen VVV niet eens met Matavz beginnen. Gewoon het team wat goed speelde de afgelopen speelronden laten staan en in de rust Matavz brengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door PSVMocro --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 08 september 2011 - 19:06   quote  deeplink  
dit lijkt mij opheden de beste elf, heb lens eruit gelaten omdat hij
geen enkele plezier uit straalt in zijn spel. daarom even op de bank plaats nemen zodat hij weer met beide benen terug op aarde komt

tyton

hutchinson derijck bouma pieters

wijnaldum strootman
toivonen
labyad mertens
matavz
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 08 september 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:46 schreef remco k het volgende:
Het zal wel Lens Mertens en Matavsz worden voorin, Labyad zal het minste tegengas geven als hij op de bank wordt gezet, en Rutten houd van de weg met de minste weerstand.. Wel zonde want in Labyad zit zelf op de rechtsbuitenpositie veel meer potentie dan Lens
hey remco ik ben het een keer 100% met je eens labyad heeft veel meer potentie dan lens.

heeft lang geduurd maar liggen op een lijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door eindhovenpsv1 --
PSVmatt
 PSVmatt - donderdag 08 september 2011 - 20:19   quote  deeplink  
sowieso labyad i.p.v lens
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 08 september 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:19 schreef PSVmatt het volgende:
sowieso labyad i.p.v lens
ja toch
klopt
 klopt - donderdag 08 september 2011 - 20:48   quote  deeplink  
@ psv mocro... snap jou redenatie sowieso niet, waarom worden er dan 3-4-3 systemen bedacht?
en waarom sowieso labyad voor lens? ze zijn allebei goed! en ja nogmaals, m a n o l e v voegt niks toe aan het spel... kun je beter varieren met het middenveld... strootman kan ook af en toe inzakken bij een aanval in feite hetzelfde wat manolev doet. als manolev de bal verovert komt er of een voorzet die in niemandsland terecht komt, of een kutpass tenminste als hij de ball al verovert.
wat betreft die musa, die moet je gewoon knetterhard en strak dekken.. zit niks anders op als hij op snelheid komt is die weg.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 september 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:48 schreef klopt het volgende:
@ psv mocro... snap jou redenatie sowieso niet, waarom worden er dan 3-4-3 systemen bedacht?
en waarom sowieso labyad voor lens? ze zijn allebei goed! en ja nogmaals, m a n o l e v voegt niks toe aan het spel... kun je beter varieren met het middenveld... strootman kan ook af en toe inzakken bij een aanval in feite hetzelfde wat manolev doet. als manolev de bal verovert komt er of een voorzet die in niemandsland terecht komt, of een kutpass tenminste als hij de ball al verovert.
wat betreft die musa, die moet je gewoon knetterhard en strak dekken.. zit niks anders op als hij op snelheid komt is die weg.
Noem eens een club die vanaf het begin 3-4-3 speelt. Ik ben benieuwd.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 08 september 2011 - 21:14   quote  deeplink  
ik ken ze niet
de realist
 de realist - donderdag 08 september 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Het is een gegeven dat geen team begint met 3 verdedigers . En idd waarom beginnen met 3 verdedigers als je momenteel een goed draaiend en scorend team hebt. Alleen Atiba voor Manolev , en 2de helft TYton erin Matavz erin en Labyad erin en kijken hoe het loopt.
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:50 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Noem eens een club die vanaf het begin 3-4-3 speelt. Ik ben benieuwd.
Barca deed het afgelopen speelronde tegen Villareal..
de realist
 de realist - donderdag 08 september 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Barca deed het afgelopen speelronde tegen Villareal..
Das een wereld van verschil , waarom risico lopen als het niet hoeft
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 september 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Barca deed het afgelopen speelronde tegen Villareal..
Nou, sterker nog tegen Villareal stond slechts 1 echte verdediger op het veld en dat was Abidal, maar dat is meer uit nood. Normaal gesproken speelt ook Barca met op papier 4 verdedigers.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 september 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 21:15 schreef de realist het volgende:
Het is een gegeven dat geen team begint met 3 verdedigers . En idd waarom beginnen met 3 verdedigers als je momenteel een goed draaiend en scorend team hebt. Alleen Atiba voor Manolev , en 2de helft TYton erin Matavz erin en Labyad erin en kijken hoe het loopt.
Precies, geen onnodig gekke dingen doen als je een team hebt wat in opbouw is. Als je achterkomt, dan kun je altijd wat uitproberen. Beter is het om gewoon de wedstrijd te controleren en naar je toe te trekken op een manier die herkenbaar voor de spelers is.
remco k
 remco k - vrijdag 09 september 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 22:13 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nou, sterker nog tegen Villareal stond slechts 1 echte verdediger op het veld en dat was Abidal, maar dat is meer uit nood. Normaal gesproken speelt ook Barca met op papier 4 verdedigers.
Klopt, maar ze speelden met een 3 mans verdediging, was ook meer als grapje bedoelt, je hebt namelijk helemaal gelijk, in NL is het niet nodig dit te doen, het onnodige risico dat je neemt weegt niet op tegen de meerwaarde van nog een man extra op het middenveld..
de realist
 de realist - vrijdag 09 september 2011 - 01:33   quote  deeplink  
mijn mening is dat je matavz inpast in het team , en dat lijkt me niet moeilijk, ipv het team vormen om Matavz. het draait nu goed. Ok we hebben nog geen echte tegenstander gehad maar het draait goed.Alleen denk ik dat in het spelletje zoals het nu gespeeld word een echte nr 9 heel goed uitkomt. Dus schat Matavz in vorm idd op 20 doelpunten.
RT46BJ
 RT46BJ - vrijdag 09 september 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Hallo Allen,

Lens en Matavz zullen zondag niet samen starten. Of Lens start of Matavz start. Een aantal van jullie verwacht dat wanneer Matavz in de spits zal staan Lens op rechtsbuiten wordt gezet.

Ik denk het nietAls Matavz zondag begint, zit Lens op de bank. Dit om de volgende reden:
- De sleutel van het succes van de afgelopen wedstrijden lag in het hoge baltempo over verschillende schijven. Labyad, Wijnaldum, Strootman en Toivonen zijn personen die de bal vaak direct doorspelen en zodoende het tempo in de ploeg houden. Lens is juist iemand die de bal in de voeten wil hebben om zich vervolgens langs zijn tegenstander te worstellen, hij gaat echt op avontuur uit. Om het baltempo vast-te-houden zal daarom Labyad starten.

- Een trainer wil altijd een spit op de bank hebben, Rutten zal daarom Lens op de bank zetten. Als hij start met Lens en Matavz heeft hij zijn beide spitsen al ingezet, dit zal hij niet doen!

- Labyad is niet iemand die potten kan breken bij een invalbeurt, Lens daarentegen kan juist, wanneer de tegenstander vermoeid raakt, d.m.v. een invalbeurt van grote waarde zijn door zijn explosiviteit, kracht en snelheid.

En misschien nog een aantal minimum puntjes in het voordeel van Labyad:
- Lens heeft een interlandweek gehad.
- De wedstrijd premie van Labyad ligt lager dan die van Lens
- Brands heeft al enkele malen laten doorschemeren hoe belangerijk hij de doorstroom van jeugdspelers vind

Desalniettemin: Lens is een uitstekende speler! Maar begint zondag (als Matavz speelt) gewoon op de bank.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 09 september 2011 - 14:15   quote  deeplink  
@de realist: Groningen speelt in principe het zelfde systeem, spreekt de taal en kent de eredivisie. Matavz zal idd makkelijk in te passen zijn, hij moet alleen snel proberen zijn medespelers te begrijpen en vice versa.

@RT46BJ: Ik hoop het, want ik ben volledig met je eens.

@Remco: Als je ziet hoe 'hoog' Barcelona speelt, dan lijkt het soms echt alsof ze met 1 centrale verdediger, 5 middenvelders en 4 aanvallers spelen. Dat doet niemand ze na. Alle vergelijkingen waarin Barcelona gebruikt wordt kunnen niets anders dan een grapje zijn. :P
remco k
 remco k - vrijdag 09 september 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 14:15 schreef PSVMocro het volgende:

@Remco: Als je ziet hoe 'hoog' Barcelona speelt, dan lijkt het soms echt alsof ze met 1 centrale verdediger, 5 middenvelders en 4 aanvallers spelen. Dat doet niemand ze na. Alle vergelijkingen waarin Barcelona gebruikt wordt kunnen niets anders dan een grapje zijn. :P
Dat klopt ook helemaal, ik bedoelde het ook niet serieus verder he, maar dat snapt eje wel toch??
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 09 september 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt ook helemaal, ik bedoelde het ook niet serieus verder he, maar dat snapt eje wel toch??
Jaja, daarom zei ik dat ik vergelijkingen met Barca bij voorbaat al als grapje zie. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door PSVMocro --
Gegroet
 Gegroet - zondag 11 september 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Matavz begint waarschijnlijk op de bank, hoop dat er snel wordt gescoord door PSV dan
kunnen ze hem snel inbrengen.Worden ze beter op elkaar ingespeeld en omdat de
wedstrijd tegen Ajax al in het vooruit zicht ligt hebben ze al die kostbare speel minuten hard nodig.

Kunnen we eigenlijk spreken van een Top 4 nou AZ PSV AJAX FC TWENTE? Twente is nog
wat zoekende. AZ is een goed lopend elftal PSV moet nog blijken wat ze kunnen en Bij
Ajax loopt het spel redelijk maar ze hebben wel mensen in vorm zoals Sulimani en
Eriksen etc.
Jelle Koningsberger
 Jelle Koningsberger - zondag 11 september 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Ik heb de perfecte opstelling voor PSV:

Mertens Matavz Lens

Strootman Wijnaldum Toivonen

Pieters Bouma Derijck Manolev

Tyton
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 september 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Ik begrijp er niks van waarom Rutten Derijck op de bank zet. Die Marcelo is een bron van onrust. Ben wel blij om Tyton aan het werk te zien. Ook wel te rechtvaardigen om niet met Matavz te beginnen.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 14:22 schreef PSVMocro het volgende:
Ik begrijp er niks van waarom Rutten Derijck op de bank zet. Die Marcelo is een bron van onrust. Ben wel blij om Tyton aan het werk te zien. Ook wel te rechtvaardigen om niet met Matavz te beginnen.
Misschien wat rust met het oog op de wedstrijden van as donderdag en zondag??
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 14:54   quote  deeplink  
lens eruit matavz erin
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 11 september 2011 - 15:06   quote  deeplink  
psv straft het ''proberen aanvallen'' van VVV niet echt af...
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 11 september 2011 - 15:07   quote  deeplink  
nu wel..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 15:12   quote  deeplink  
kon al 5-0 staan
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 15:42   quote  deeplink  
lol
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 15:44   quote  deeplink  
te zieilig voor woorden kneuzen
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 15:50   quote  deeplink  
wat een wissel matavz voor labyad flikker lens er toch uit laffaard
lens is te lui om uit zijn ogen te kijken en loopt continu buitenspel en kan niet scoren knap hoor fred kutte
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - zondag 11 september 2011 - 15:53   quote  deeplink  
0-2 voor en nu 3-2?
sorry hoor maar ik vind Issakson geen fouten maken dit
seizoen heel degelijk..waarom denkt Rutten dat Tyon na
idd specatulaire reddingen meteen kampioenniveau waardig is
en op zijn minst net zo degelijk als Issakson

als Psv punten laat liggen dan blijft Ajax ondanks een mogelijke
verlies zelfs voor of gelijk met Psv...En moet Psv volgende week winnen
anders word het gat te groot

Jullie mening over opeens Tyton erin zonder dat issakson fouten
heeft gemaakt
Gegroet
 Gegroet - zondag 11 september 2011 - 16:24   quote  deeplink  
een woord WTF
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 september 2011 - 16:30   quote  deeplink  
Dit lag niet alleen aan Tyton. Er is gewoon een slechtere organisatie zonder Derijck. Ik snap gewoon niet waarom hij met Marcelo begint. Positief vond ik Matavz. Daar moet je gewoon meebeginnen en hou aub Lens op de bank.

Voor een ploeg in opbouw is dit een hard leermoment.

Oja...en wtf was dat voor een mongolenwissel op het eind??? Begreep er helemaal niets van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door PSVMocro --
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - zondag 11 september 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 16:30 schreef PSVMocro het volgende:
Dit lag niet alleen aan Tyton. Er is gewoon een slechtere organisatie zonder Derijck. Ik snap gewoon niet waarom hij met Marcelo begint. Positief vond ik Matavz. Daar moet je gewoon meebeginnen en hou aub Lens op de bank.

Voor een ploeg in opbouw is dit een hard leermoment.

Oja...en wtf was dat voor een mongolenwissel op het eind??? Begreep er helemaal niets van.
ben het deels met je eens maar
Derijck heeft nog geen wedstrijden bewezen dat hij de juiste
schakel is in een ploeg die kampioen wilt worden,hij is niet slecht
maar ik heb betere verdedigers gezien in de eredivisie..Derijck
heeft het alleen maar bij Ado laten zien...
En idd die wissel snap dat niet

Rutten:
hij balanseert op een dun draadje
Opeens Tyton erin terwijl Issakson nog geen fout dit seizoen heeft gemaakt
dat gaat ook wat teweeg brengen in de groep..
Derijck op het laatst erin?wat voor signaal zend je dan uit naar de groep?
goede oefenstof rutten maar een top trainer vind ik het niet..

en ik ben eerlijk ben blij met 3-3 netzoals jullie blij waren met onze 2-2
want jullie zijn tog Ajax zijn Angstgetner de eeuwige concurrent als je
het bekijkt in de geschiedenis,je hebt de klasssieker maar om het
kampioenschap zijn jullie onze enige klassieker..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door londsdale-xxx- --
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Derijck heeft de afgelopen paar wedstrijden juist laten zien de missende schakel in de verdediging van PSV te zijn..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 16:30 schreef PSVMocro het volgende:
Dit lag niet alleen aan Tyton. Er is gewoon een slechtere organisatie zonder Derijck. Ik snap gewoon niet waarom hij met Marcelo begint. Positief vond ik Matavz. Daar moet je gewoon meebeginnen en hou aub Lens op de bank.

Voor een ploeg in opbouw is dit een hard leermoment.

Oja...en wtf was dat voor een mongolenwissel op het eind??? Begreep er helemaal niets van.
dus wat ik ook al een maand geleden zei weg met rutte,
als je derijch hebt en matavz laat je die gasten beginnen en lens aub zeg
doe hem weg bij een pakje boter die maakt meer kapot dan dat hij lief is
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 16:48   quote  deeplink  
Lens mag morgen wel bij Ajax beginnen hoor..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 september 2011 - 17:50   quote  deeplink  
Waarom in godsnaam marcelo in de basis???
Robinho
 Robinho - zondag 11 september 2011 - 17:50   quote  deeplink  
Die wissel in de 94ste minuut, whahahaha. Hij had na die rode kaart een aanvaller of middenvelder erbij moeten zetten. Wat een blunders maakt die rutten altijd. Ik heb het idee dat deze man gewoon niet met druk kan omgaan en daarom cruciale fouten maakt in wedstrijden waarin het even tegenzit. Een wedstrijd laten kantelen heb ik hem nauwelijks zien doen.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 17:50 schreef Robinho het volgende:
Die wissel in de 94ste minuut, whahahaha. Hij had na die rode kaart een aanvaller of middenvelder erbij moeten zetten. Wat een blunders maakt die rutten altijd. Ik heb het idee dat deze man gewoon niet met druk kan omgaan en daarom cruciale fouten maakt in wedstrijden waarin het even tegenzit. Een wedstrijd laten kantelen heb ik hem nauwelijks zien doen.
Hij heeft regelmatig wedstrijden doen kantelen, enkel wel de verkeerde kant op..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 september 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Marcelo was blijkbaar geblesseerd.
Robinho
 Robinho - zondag 11 september 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 17:53 schreef PSVMocro het volgende:
Marcelo was blijkbaar geblesseerd.
Marcelo had in de 83ste minuut eraf gemoeten.
Maar goed, ik zei een paar weken geleden al dat Psv een zeer matige verdediging heeft. Niveau Heracles, NEC. Dat blijkt pas als tegenstanders dit beseffen en vol gas geven, zoals vandaag. In thuiswedstrijden zal dit weinig problemen opleveren, maar uit wordt lastiger.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 september 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:01 schreef Robinho het volgende:

[..]

Marcelo had in de 83ste minuut eraf gemoeten.
Maar goed, ik zei een paar weken geleden al dat Psv een zeer matige verdediging heeft. Niveau Heracles, NEC. Dat blijkt pas als tegenstanders dit beseffen en vol gas geven, zoals vandaag. In thuiswedstrijden zal dit weinig problemen opleveren, maar uit wordt lastiger.
Net zoals Ajax.
Robinho
 Robinho - zondag 11 september 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:04 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Net zoals Ajax.
Ajax krijgt ook veel doelpunten tegen, maar als ik de verdedigers van beide teams tegen elkaar afzet loopt er in Amsterdam een stuk meer kwaliteit rond in de achterhoede. We zullen het zien over korte tijd bij psv-Ajax. Open wedstrijd met veel doelpunten is mogelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: VVV Venlo - PSV (11-09-2011 14:30): 3-3









0.0066289