BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: VVV Venlo - PSV (11-09-2011 14:30): 3-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 september 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:12 schreef Robinho het volgende:

[..]

Ajax krijgt ook veel doelpunten tegen, maar als ik de verdedigers van beide teams tegen elkaar afzet loopt er in Amsterdam een stuk meer kwaliteit rond in de achterhoede. We zullen het zien over korte tijd bij psv-Ajax. Open wedstrijd met veel doelpunten is mogelijk.
Als we de spelers individueel vergelijken, dan zie ik alleen dat de verdedigers van Ajax opbouwend meer kwaliteit hebben. De primaire taak blijft wel verdedigen en daarin zijn ze ook kwetsbaar.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:04 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Net zoals Ajax.
Het lek in de verdediging bij Ajax zit niet in de verdediging maar in de positie van Theo.. Zodra Anita daar speelt en Janssen een linie doorchuift is dat probleem opgelost.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 september 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Het lek in de verdediging bij Ajax zit niet in de verdediging maar in de positie van Theo.. Zodra Anita daar speelt en Janssen een linie doorchuift is dat probleem opgelost.
Als ik de goals van VVV tegen Ajax voor de geest haal, dan zie ik individuele fouten bij de Ajax defensie van o.a. Blind. De wijziging waar jij het over hebt zal er waarschijnlijk toe leiden dat er minder kansen worden weggegeven. Alleen worden een aantal kansen nu benut door fouten in de verdediging. Vertonghen ging tegen Heracles volgens mij ook opzichtig in de fout bij de 2de goal en tegen Vitesse ook met een hakballetje in de slotfase. Dat kun je Janssen niet aanrekenen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 16:48 schreef remco k het volgende:
Lens mag morgen wel bij Ajax beginnen hoor..
neem mee neem mee
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:25 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als ik de goals van VVV tegen Ajax voor de geest haal, dan zie ik individuele fouten bij de Ajax defensie van o.a. Blind. De wijziging waar jij het over hebt zal er waarschijnlijk toe leiden dat er minder kansen worden weggegeven. Alleen worden een aantal kansen nu benut door fouten in de verdediging. Vertonghen ging tegen Heracles volgens mij ook opzichtig in de fout bij de 2de goal en tegen Vitesse ook met een hakballetje in de slotfase. Dat kun je Janssen niet aanrekenen.
90% van de kansen die we tegenkrijgen worden geschoten of gepassed door de directe tegenstander van Theo..
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:31 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

neem mee neem mee
Kom hem maar brengen, mijn skoda mag niet in Eindhoven komen..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:12 schreef Robinho het volgende:

[..]

Ajax krijgt ook veel doelpunten tegen, maar als ik de verdedigers van beide teams tegen elkaar afzet loopt er in Amsterdam een stuk meer kwaliteit rond in de achterhoede. We zullen het zien over korte tijd bij psv-Ajax. Open wedstrijd met veel doelpunten is mogelijk.
het wordt een doelpunt reik duel dat weet ik in ieder geval wel
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Kom hem maar brengen, mijn skoda mag niet in Eindhoven komen..
en ik mag daar niet komen maak €6,75 verzend kosten over
stuur ik hem wel op wel vooruit betalen
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

en ik mag daar niet komen maak €6,75 verzend kosten over
stuur ik hem wel op wel vooruit betalen
Deal, geld wordt overgemaakt, ik verwacht hem dinsdag in A'dam... Hahaha..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 18:47   quote  deeplink  
ok komt voor de bakker. nee ff serieuze lens laat de laatste tijd te wensen
over helaas is dat de keiharde waarheid. dus lens plaats maken voor nieuw talent
slimpie
 slimpie - zondag 11 september 2011 - 19:01   quote  deeplink  
Sorry hoor, maar als je niet ziet dat het derijck is die rust bracht in de verdediging en je presteert het doodleuk om die marcelo er weer in te zetten, dan heb jij bij mij toch echt afgedaan als professioneel trainer... Prutser:( zit nog in de ontkenningsfase dat marcelo een giga miskoop is geweest waarschijnlijk
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 september 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien wat rust met het oog op de wedstrijden van as donderdag en zondag??
Zie nu pas jouw reactie op mijn commentaar voor de wedstrijd. PSV zit niet in de positie om spelers te sparen. Het is een ploeg in inbouw en dan moet je gewoon de beste 11 opstellen. Dus Derijck en geen Marcelo.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 19:13 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Zie nu pas jouw reactie op mijn commentaar voor de wedstrijd. PSV zit niet in de positie om spelers te sparen. Het is een ploeg in inbouw en dan moet je gewoon de beste 11 opstellen. Dus Derijck en geen Marcelo.
Dat lijkt mij ook duidelijk, maar wat zou anders de reden kunnen zijn, ik neem toch aan dat zelfs Rutten heeft kunnen zien dat Derijck een verrijking is..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 september 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 18:04 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Net zoals Ajax.
Ligt niet aan de verdediging, maar aan de positie van Janssen..
Stepperse
 Stepperse - zondag 11 september 2011 - 21:20   quote  deeplink  
ben ik de einge die ziet dat op het shirt van wijnaldum zijn naam verkeerd gespeld staat,namelijk : wijnaldem..

of zien andere dat ook??!?!!?
ajaxmark
 ajaxmark - maandag 12 september 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 21:20 schreef Stepperse het volgende:
ben ik de einge die ziet dat op het shirt van wijnaldum zijn naam verkeerd gespeld staat,namelijk : wijnaldem..

of zien andere dat ook??!?!!?
Goed gezien Stepperse.
Maar het is ook lastig om iedereen te kennen als je een team bij elkaar probeert te kopen
soulman
 soulman - dinsdag 13 september 2011 - 08:52   quote  deeplink  
haal bouman uit het elftal een slak is veel vlugger dan bouwman fred moet tegen ajax met marcello en de rijk spelen laat bouwman op de bank zitten
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 13 september 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 08:52 schreef soulman het volgende:
haal bouman uit het elftal een slak is veel vlugger dan bouwman fred moet tegen ajax met marcello en de rijk spelen laat bouwman op de bank zitten
Ook knap om drie spelers op te noemen en bij alle drie de naam verkeerd te spellen.
Ook al vond ik bouma er niet heel sterk uitzien bij de tegendoelpunten van VVV heb ik daar meer vertrouwen in dan in Marcelo. Snap niet dat als je een nieuwe keeper wil proberen dat je dan de enige verdediger die voor een beetje rust zorgt er uit haalt. Ben toch wel een beetje bang voor zondag moet ik eerlijk zeggen, al zou het ook zomaar in ons voordeel kunnen vallen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 13 september 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 13:02 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Ook knap om drie spelers op te noemen en bij alle drie de naam verkeerd te spellen.
Ook al vond ik bouma er niet heel sterk uitzien bij de tegendoelpunten van VVV heb ik daar meer vertrouwen in dan in Marcelo. Snap niet dat als je een nieuwe keeper wil proberen dat je dan de enige verdediger die voor een beetje rust zorgt er uit haalt. Ben toch wel een beetje bang voor zondag moet ik eerlijk zeggen, al zou het ook zomaar in ons voordeel kunnen vallen.
Ik denk dat Marcelo naast Derijck wel zou kunnen werken. Hij heeft coaching nodig en dat wordt hem ook niet aangeboden door de ervaren Bouma. Want in principe is Marcelo sneller en fysiek sterker dan Bouma.
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 13 september 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Daar heb ik weinig vertrouwen in, heb Marcelo nog maar weinig echt sterke wedstrijden zien spelen, al hoop ik dat je hierin gelijk hebt, heb uiteraard liever dat Marcelo goed gaat draaien. Die kan alleen maar beter worden terwijl Bouma zijn beste tijd al gehad heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: VVV Venlo - PSV (11-09-2011 14:30): 3-3









0.0076770