BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

goeie keuze man!!
en nu naar me nest,laterssssssss
trusten gozer!
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Voor ieder wat wils dan maar ?
[ afbeelding ]
Doe mij maar de "no-spang" bounty
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 september 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 22:06 schreef Jappie_FEY het volgende:
wie heeft jou losgelaten?
Ik kom net van het politie bureau , hahaha.
Nee grapje, ik ben weer terug in het land, vandaar. En hebben jullie me gemist dan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 23:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik kom net van het politie bureau , hahaha.
Nee grapje, ik ben weer terug in het land, vandaar. En hebben jullie me gemist dan?
was je niet geband dan samen met Stylzz?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 07:07   quote  deeplink  
Goede reden om het land uit te gaan toch?
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 07:09   quote  deeplink  
Yup. En als t niet zo is, is Boudewijn een Lul

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Stylzz --
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 23:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik kom net van het politie bureau , hahaha.
Nee grapje, ik ben weer terug in het land, vandaar. En hebben jullie me gemist dan?
Hebben ze in het buitenland geen internet meer?
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 07:10 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hebben ze in het buitenland geen internet meer?
De.fan heeft m vandaag pas weer los gemaakt
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 07:13   quote  deeplink  
En dan met droge ogen zeggen dat hij in het buitenland zat
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 07:13 schreef Rovert het volgende:
En dan met droge ogen zeggen dat hij in het buitenland zat
hahahaha
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 19 september 2011 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 22:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ afbeelding ]

Van deze kreeg je een kwartier lang je bek niet meer open. Zat alles vastgeplakt.
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 07:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha
Hijisgek
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 10:48   quote  deeplink  
FR-Douwe, ik neem zonder meer aan dat je dit niet gewild hebt; dat een stelletje mongolen zo te keer gaat, maar je had het misschien wel kunnen verwachten.
Hou gewoon eens op met dat gezeik tegen het bestuur. Laat ze het jaar in ieder geval afmaken, nu opstappen heeft echt geen enkele zin, integendeel. Sportief gaat het goed en financieel, daar horen we heel gauw meer over.

Die hele anti bestuur beweging heeft zich trouwens al grenzeloos belachelijk gemaakt toen ze zelfs het bestuur verantwoordelijk hielden voor de misdragingen van dat zgn vriendje van Biseswar....

Hou toch op man met dat gelul. Je hebt gezien waar het toe leidt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door de kromme2 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 07:09 schreef Stylzz het volgende:
Yup. En als t niet zo is, is Boudewijn een Lul
maar dat sowieso.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:48 schreef de kromme2 het volgende:
FR-Douwe, ik neem zonder meer aan dat je dit niet gewild hebt; dat een stelletje mongolen zo te keer gaat, maar je had het misschien wel kunnen verwachten.
Hou gewoon eens op met dat gezeik tegen het bestuur. Laat ze het jaar in ieder geval afmaken, nu opstappen heeft echt geen enkele zin, integendeel. Sportief gaat het goed en financieel, daar horen we heel gauw meer over.

Die hele anti bestuur beweging heeft zich trouwens al grenzeloos belachelijk gemaakt toen ze zelfs het bestuur verantwoordelijk hielden voor de misdragingen van dat zgn vriendje van Biseswar....

Hou toch op man met dat gelul. Je hebt gezien waar het toe leidt.
begin je nu ook al? Douwe plaatst alleen het bericht. Don't shoot the messenger. Als je effe terugleest dan zie je dat precies deze discussie al gevoerd is.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:48 schreef de kromme2 het volgende:
FR-Douwe, ik neem zonder meer aan dat je dit niet gewild hebt; dat een stelletje mongolen zo te keer gaat, maar je had het misschien wel kunnen verwachten.
Hou gewoon eens op met dat gezeik tegen het bestuur. Laat ze het jaar in ieder geval afmaken, nu opstappen heeft echt geen enkele zin, integendeel. Sportief gaat het goed en financieel, daar horen we heel gauw meer over.

Die hele anti bestuur beweging heeft zich trouwens al grenzeloos belachelijk gemaakt toen ze zelfs het bestuur verantwoordelijk hielden voor de misdragingen van dat zgn vriendje van Biseswar....

Hou toch op man met dat gelul. Je hebt gezien waar het toe leidt.
heb er genoeg van, pleur jij maar lekker op en leer lezen. wil nu wel meer schrijven maar dan krijg ik een ban en dat gun ik jullie niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:51 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb er genoeg van, pleur jij maar lekker op en leer lezen. wil nu wel meer schrijven maar dan krijg ik een ban en dat gun ik jullie niet.
laat lekker gaan Douwe. Gewoon negeren die zooi.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:51 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb er genoeg van, pleur jij maar lekker op en leer lezen. wil nu wel meer schrijven maar dan krijg ik een ban en dat gun ik jullie niet.
ja moet ik zeker 462 post lezen met allemaal gelul over mars en rolos. Ik heb wel wat beters te doen.
pleur jij maar op met je 'we-maken-ons-zorgen mars'.
Gefeliciteerd jongen, was een groot succes.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

laat lekker gaan Douwe. Gewoon negeren die zooi.
heb je wel gelijk in maar gisteren deze discussie al gevoerd en word er een beetje moe van.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:53 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd jongen, was een groot succes.
bedankt!
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:51 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb er genoeg van, pleur jij maar lekker op en leer lezen. wil nu wel meer schrijven maar dan krijg ik een ban en dat gun ik jullie niet.
Weet je, dit is voor het eerst dat ik meemaak dat de topic-opener direct de schuldige is. Ze lezen de kop, zien jouw naam en zijn hopeloos op zoek naar iemand om hun frustaties op te kunnen botvieren.

Als we nou verliezen bij AZ, krijg jij ook de schuld omdat jij het topic over AZ heb geopend
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:53 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

ja moet ik zeker 462 post lezen met allemaal gelul over mars en rolos. Ik heb wel wat beters te doen.
pleur jij maar op met je 'we-maken-ons-zorgen mars'.
Gefeliciteerd jongen, was een groot succes.
Douwe opent met de link naar de plaats waar h et artikel staat, je hoefde geen 460 posts te lezen, alleen de allereerste regel had je moeten lezen
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

Weet je, dit is voor het eerst dat ik meemaak dat de topic-opener direct de schuldige is. Ze lezen de kop, zien jouw naam en zijn hopeloos op zoek naar iemand om hun frustaties op te kunnen botvieren.

Als we nou verliezen bij AZ, krijg jij ook de schuld omdat jij het topic over AZ heb geopend
denk dat ik maar geen topics meer open op deze manier...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:53 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd jongen, was een groot succes.
topic is zeker een groot succes, moet je eens kijken hoeveel views en posts!!! ben er dan ook erg blij mee.
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:58 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

denk dat ik maar geen topics meer open op deze manier...
Tuurlijk wel, de mensen met hersens snappen hoe het werkt in het leven en op fora, de mensen die het niet snappen zijn het niet waard om aandacht aan te geven of om je druk over te maken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb je wel gelijk in maar gisteren deze discussie al gevoerd en word er een beetje moe van.
daarom. Je kan niet aan de gang blijven om al die selectieve lezers uit te leggen dat jij alleen de link plaatste van het bericht.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 11:02   quote  deeplink  
Soms lijkt het wel of er mensen hier blij zijn dat het helemaal uit de klauw gelopen is zodat ze nu achteraf hun gelijk kunnen halen, stelletje zelfgenoegzame digitale zelfbevlekkers.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:59 schreef Rovert het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, de mensen met hersens snappen hoe het werkt in het leven en op fora, de mensen die het niet snappen zijn het niet waard om aandacht aan te geven of om je druk over te maken
Eens! Douwe aan het..

Oh nee, dat was de bedoeling niet.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:58 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

denk dat ik maar geen topics meer open op deze manier...
Gewoon doen, mooie topics!
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 11:03   quote  deeplink  
ja sorry hoor, maar het ziet er toch echt naar uit dat Douwe die mars propageert, ook al heeft iezelf niet het initiatief genomen en die brief geschreven.
Als ik alle berichten vanmorgen weer lees word ik wel zo ongelooflijk droevig. Dan schaam ik me zo langzamerhand voor mijn club.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:03 schreef de kromme2 het volgende:
ja sorry hoor, maar het ziet er toch echt naar uit dat Douwe die mars propageert, ook al heeft iezelf niet het initiatief genomen en die brief geschreven.
Als ik alle berichten vanmorgen weer lees word ik wel zo ongelooflijk droevig. Dan schaam ik me zo langzamerhand voor mijn club.
lees dan post nr 2 in dit topic dan, daar staat volgens mij heel duidelijk wat ik ermee wil bereiken....
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:02 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Eens! Douwe aan het..

Oh nee, dat was de bedoeling niet.
geen bier meer voor jou...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:02 schreef hotjumper het volgende:
stelletje zelfgenoegzame digitale zelfbevlekkers.
hahahaha, die ga ik onthouden..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:03 schreef de kromme2 het volgende:
ja sorry hoor, maar het ziet er toch echt naar uit dat Douwe die mars propageert, ook al heeft iezelf niet het initiatief genomen en die brief geschreven.
Als ik alle berichten vanmorgen weer lees word ik wel zo ongelooflijk droevig. Dan schaam ik me zo langzamerhand voor mijn club.
Zoals ik gister al aangaf, ik heb de link geplaatst naar LN, waar ze dat shirt van "Bestuur aan de muur" aan de man wilden brengen.

Betekent dat dan dat ik die shirts persoonlijk druk en probeer te verkopen? Nee. Ik probeer er een discussie over te starten. Precies hetzelfde als FR-Douwe heeft gedaan. En nou kappen.
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:58 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

denk dat ik maar geen topics meer open op deze manier...
Douwe, laat lekker gaan. Het is net als met die idioten die rellen. Het zijn er altijd maar een paar die het verpesten , of zoals hier op het forum een paar die het niet begrijpen. Lekker doorposten en je niet kwaad maken.
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:03 schreef de kromme2 het volgende:
ja sorry hoor, maar het ziet er toch echt naar uit dat Douwe die mars propageert, ook al heeft iezelf niet het initiatief genomen en die brief geschreven.
Als ik alle berichten vanmorgen weer lees word ik wel zo ongelooflijk droevig. Dan schaam ik me zo langzamerhand voor mijn club.
Je bent de zoveelste die door allerlei redenen dit forum een dommig karakter aan het geven is. Als je niet de moeite wilt nemen om je erin te verdiepen moet je ook niet de moeite nemen om mensen te beschuldigen. Gevaarlijke trend..........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Rovert --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

geen bier meer voor jou...
Nee, als ik bier wil halen is de tap dicht. Loop volgende keer wel, eerste rondje van mij ;)
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:04 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

lees dan post nr 2 in dit topic dan, daar staat volgens mij heel duidelijk wat ik ermee wil bereiken....
nou dat zie ik dus niet. maar goed. Laat maar zitten.
Sorry Douwe !
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Het enige, wat misschien handig is, is dat je meteen in de eerste of tweede post je eigen mening zet, zodat helder is dat je hier niet achterstaat.

Dat zag ik nu niet, maar goed, beetje een non-discussie.
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:03 schreef de kromme2 het volgende:
ja sorry hoor, maar het ziet er toch echt naar uit dat Douwe die mars propageert, ook al heeft iezelf niet het initiatief genomen en die brief geschreven.
Als ik alle berichten vanmorgen weer lees word ik wel zo ongelooflijk droevig. Dan schaam ik me zo langzamerhand voor mijn club.
Was de mars dan bedoelt om te gaan rellen? Als ik het goed heb begrepen dan waren het toch vooral goed bedoelende mensen die niet hebben gereld?
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:48 schreef de kromme2 het volgende:
FR-Douwe, ik neem zonder meer aan dat je dit niet gewild hebt; dat een stelletje mongolen zo te keer gaat, maar je had het misschien wel kunnen verwachten.
Hou gewoon eens op met dat gezeik tegen het bestuur. Laat ze het jaar in ieder geval afmaken, nu opstappen heeft echt geen enkele zin, integendeel. Sportief gaat het goed en financieel, daar horen we heel gauw meer over.

Die hele anti bestuur beweging heeft zich trouwens al grenzeloos belachelijk gemaakt toen ze zelfs het bestuur verantwoordelijk hielden voor de misdragingen van dat zgn vriendje van Biseswar....

Hou toch op man met dat gelul. Je hebt gezien waar het toe leidt.
Stuur je ditzelfde bericht naar de redactie van het AD en de Telegraaf? Zij berichten er namelijk ook over, dus de lijn van jouw conclusies doortrekkend zijn zij ook verantwoordelijk voor alle onrust. Neem Radio Rijnmond en megastad FM ook even mee. Misschien wat internationale kranten? Je kunt maar zorgvuldig zijn toch. Laten we zoveel mogelijk mesen beschadigen met nutteloze beschuldigingen. Lekker!
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:03 schreef de kromme2 het volgende:
ja sorry hoor, maar het ziet er toch echt naar uit dat Douwe die mars propageert, ook al heeft iezelf niet het initiatief genomen en die brief geschreven.
Als ik alle berichten vanmorgen weer lees word ik wel zo ongelooflijk droevig. Dan schaam ik me zo langzamerhand voor mijn club.
Ja en, met het idee achter de mars is nog steeds niks mis, weet zeker dat de initiatiefnemers dit niet voor ogen hadden. Het grootste deel van de gasten die zaterdagavond op pad gingen deed dat omdat ze zich zorgen maken om hun club.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:03 schreef de kromme2 het volgende:
ja sorry hoor, maar het ziet er toch echt naar uit dat Douwe die mars propageert, ook al heeft iezelf niet het initiatief genomen en die brief geschreven.
Als ik alle berichten vanmorgen weer lees word ik wel zo ongelooflijk droevig. Dan schaam ik me zo langzamerhand voor mijn club.
En dan nog! Protesteren mag in Nederland. Degenen die verantwoordelijk zijn voor de rellen zijn de personen die stenen gegooid hebben, met ijzeren staven op het Maasgebouw gebeukt hebben enz. Maak anderen nou toch niet verantwoordelijk voor hun gedrag, ze zijn zelf verantwoordelijk. En reageer zeker je frustratie niet af op iemand die toevallig in de buurt is, in dit geval Douwe.
Er zullen voldoende advocaten klaar staan om voor dit gespuis een excuus te verzinnen, ze hebben vast een slechte jeugd gehad. Laten wij er nou niet mee beginnen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja en, met het idee achter de mars is nog steeds niks mis, weet zeker dat de initiatiefnemers dit niet voor ogen hadden. Het grootste deel van de gasten die zaterdagavond op pad gingen deed dat omdat ze zich zorgen maken om hun club.
ik ben daar niet zo zeker van. Ik denk dat een groot gedeelte absoluut rekening hield met onrust en relletjes. Sterker nog dat zou in bepaalde mate hun punt alleen maar sterker maken. Dat het echt over was en dat ze echt de supporters niet meer in de hand konden houden etc etc.

Alleen dat het zo zou escaleren, hadden ze misschien niet verwacht. Of misschien ook wel.
Ga de reacties maar eens nalezen onder meerdere nieuwsitems. Daar werd al zo vaak gesproken van het maasgebouw bestormen. En we slaan ze er wel uit. Als ze niet willen luisteren dan .. etc. Ook die t-shirts is een voorbeeld.

Maar goed, is allemaal speculatie van mijn zijde. Echt staven kan ik het niet, ik was er niet bij toen het georganiseerd werd.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja en, met het idee achter de mars is nog steeds niks mis, weet zeker dat de initiatiefnemers dit niet voor ogen hadden. Het grootste deel van de gasten die zaterdagavond op pad gingen deed dat omdat ze zich zorgen maken om hun club.
ja we maken ons allemaal zorgen, en daarom hebben we (althans velen van ons) geld gestort en over 2 weken komt het bestuur o.a. met financiƫle informatie. Laten we daar dan gewoon op wachten.

Een 'we maken ons zorgen mars', jongens hou toch op. Ga gewoon achter die club staan. Je hebt toch gezien waar zo'n mars toe leidt !? We weten toch dat er een stel randdebielen rond deze club hangen die dit soort dingen aangrijpen.
Ik ben gewoon helemaal klaar met dat gezeik tegen het bestuur.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:
Het enige, wat misschien handig is, is dat je meteen in de eerste of tweede post je eigen mening zet, zodat helder is dat je hier niet achterstaat.

Dat zag ik nu niet, maar goed, beetje een non-discussie.
ik heb nu in de 2e post gevraagd wat iedereen hier van vond, meer een open topic dus. wat mijn persoonlijke mening is doet er dan niet zoveel toe. Ik neem aan dat mensen het onderscheid kunnen maken tussen iets organiseren of tussen het plaatsen van een topic.
Verder mag mijn mening wel duidelijk zijn toch? lees maar verder...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:07 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

nou dat zie ik dus niet. maar goed. Laat maar zitten.
Sorry Douwe !
het kwaad is al geschied, je zet me neer als initiatiefnemer en organisator die rellen op de koop toeneemt. bedankt!
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Zo te zien vinden ze het bij Lunatic nog steeds hartstikke lollig.....

feygra2011-12029.jpg

feygra2011-12018.jpg
De druk op het Maasgebouw (lees: ingang) nam toe.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:10 schreef Els het volgende:

[..]

Stuur je ditzelfde bericht naar de redactie van het AD en de Telegraaf? Zij berichten er namelijk ook over, dus de lijn van jouw conclusies doortrekkend zijn zij ook verantwoordelijk voor alle onrust. Neem Radio Rijnmond en megastad FM ook even mee. Misschien wat internationale kranten? Je kunt maar zorgvuldig zijn toch. Laten we zoveel mogelijk mesen beschadigen met nutteloze beschuldigingen. Lekker!
Els, die media hebben hetzelfde verkeerde bericht over Biseswar inderdaad verspreid, maar daar gaat het mij helemaal niet om. Het gaat mij erom dat die anti bestuur hetze het bestuur de schuld gaf van het gedrag van Biseswar's (vermeende) vriendje. Dit was een van hun argumenten om aan te tonen hoe slecht het bestuur wel niet was... Zo stompzinnig zijn ze dus.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:33 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Els, die media hebben hetzelfde verkeerde bericht over Biseswar inderdaad verspreid, maar daar gaat het mij helemaal niet om. Het gaat mij erom dat die anti bestuur hetze het bestuur de schuld gaf van het gedrag van Biseswar's (vermeende) vriendje. Dit was een van hun argumenten om aan te tonen hoe slecht het bestuur wel niet was... Zo stompzinnig zijn ze dus.
Je stelt Douwe aansprakelijk voor de rellen, omdat hij een topic opent over de bewuste mars. In mijn ogen zijn alle mensen die hier op het forum zitten niet de relschoppers van afgelopen weekend, maar over het algemeen redelijke en redelijk fatsoenlijke supporters. Het is gewoon jammer dat wij onderling ruzie gaan maken, omdat we niemand van de relschoppers kennen waar we verbaal onze frustratie op kunnen botvieren. We zijn het hier, op een uitzondering na, allemaal volstrekt oneens met de rellen. Douwe is de uitzondering niet. Dus laten we dan onderling ook geen ruzie maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars









0.0173268