BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 10:39   quote  deeplink  
aanwezig!
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 20 september 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:25 schreef Els het volgende:

[..]

3 oktober komt er openheid over SsF en VvF, niet over Feyenoord. Maar dat hoeft nu niet meer, de KNVB heeft ingegrepen. Feyenoord staat er veel beter voor en kan binnen afzienbare tijd naar categorie 2.
je hebt gelijk.
Rovert
 Rovert - dinsdag 20 september 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:39 schreef KKL het volgende:
aanwezig!
maar nu een soort van polonaise, allemaal de handen op de schouders van degene die voor je loopt
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 11:59 schreef Rovert het volgende:

[..]

maar nu een soort van polonaise, allemaal de handen op de schouders van degene die voor je loopt
FTID zal wel voorop willen lopen!

Limbo's hebben het uitgevonden...
Rovert
 Rovert - dinsdag 20 september 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:01 schreef KKL het volgende:

[..]

FTID zal wel voorop willen lopen!

Limbo's hebben het uitgevonden...
en dan hilariteit ten top, halverwege maakt de voorste een paar zigzagbochtjes, voor de afwisseling
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:02 schreef Rovert het volgende:

[..]

en dan hilariteit ten top, halverwege maakt de voorste een paar zigzagbochtjes, voor de afwisseling
en dan allemaal zingen de grootste hit van Arie Ribbens:

Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Feyenoordaise
Van hier tot Varkenoord
Bij de Kuip linksaf
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten
En FTID grijp Els van achter bij de schouders
Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel
Kom Gudde, aansluiten
Rovert
 Rovert - dinsdag 20 september 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:06 schreef KKL het volgende:

[..]

en dan allemaal zingen de grootste hit van Arie Ribbens:

Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Feyenoordaise
Van hier tot Varkenoord
Bij de Kuip linksaf
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten
En FTID grijp Els van achter bij de schouders
Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel
Kom Gudde, aansluiten
en aan het eind gaan er 50 jongeren die we niet meer onder controle kunnen houden het gras maaien op varkenoord
nibali
 nibali - dinsdag 20 september 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:11 schreef Rovert het volgende:

[..]

en aan het eind gaan er 50 jongeren die we niet meer onder controle kunnen houden het gras maaien op varkenoord
Dek eerder dat ze de lijnen van het veld opsnuiven!
Rovert
 Rovert - dinsdag 20 september 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:13 schreef nibali het volgende:

[..]

Dek eerder dat ze de lijnen van het veld opsnuiven!
dan hoop ik dat ze er in stikken
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Dan maar hieronder..?

Om misverstanden te voorkomen, ik heb dit alleen gekopieerd en geplakt vanaf Lunatic News. Gelieve mij persoonlijk niet aan te vallen op de inhoud van dit stuk.

quote:
Clubleiding frustreert toekomst Feyenoord

Gepubliceerd op 20 september 2011 - 18:13

De gebeurtenissen van zaterdag hebben veel los gemaakt. Waar aanvankelijk -begrijpelijk!- enkel aandacht was voor de bestorming van het Maasgebouw, gaan inmiddels bij velen de ogen open en worden de dieperliggende problemen benoemd. Zo riepen op maandag onder meer Willem van Hanegem, Ahmed Aboutaleb en de politiebonden Feyenoord op om in gesprek te gaan met de supporters. En daar wringt juist de schoen. Deze directie praat niet met supporters, hooguit tegen supporters.

April 2011

Nadat de directie van Feyenoord en de Vrienden van Feyenoord meermaals haar beloften richting supporters niet waren nagekomen, werden de gesprekken eind januari 2011 door de supporters eenzijdig opgeschort. In het belang van onze club die op dat moment sportief in zeer zwaar weer verkeerde, werd door de supporters op dat moment een radiostilte in acht genomen en dus nog niet ingegaan op het hoe en wat. Eerst moesten we uit de degradatiezorgen komen. Nadat Feyenoord sportief veilig was, werden in april 2011 de gesprekken op initiatief van de supporters weer opgestart. Frustratie over het keer op keer niet nakomen van afspraken en het bewezen liegen en bedriegen door de gesprekspartners vanuit de club werd in het belang van Feyenoord door deze supporters opzij gezet. Op 14 april 2011 volgde het eerste -en naar later bleek voorlopig ook weer laatste- gesprek. Naast Mark Koevermans (directie), Dick van Well (Raad van Commissarissen) en Pim Blokland (Vrienden van Feyenoord én Raad van Commissarissen) was ook de Voetbaleenheid (VBE) van de Rotterdamse politie bij dit gesprek aanwezig. De VBE treedt namelijk hard op als dit moet, maar is ook bereid buiten wedstrijddagen om op constructieve wijze mee te denken. Er was die avond veel te bespreken en dus gingen de partijen aan het einde van de avond uit elkaar met de afspraak op zo kort mogelijke termijn een vervolgafspraak te maken om de zaken te bespreken die door tijdgebrek nog niet aan de orde waren gekomen die avond van de 14e april. Wederom een loze belofte vanuit Feyenoord. Ondanks vele e-mails naar Mark Koevermans en het meermaals inspreken van zijn voicemail na het niet beantwoorden van zijn telefoon, kwam Koevermans zijn afspraak niet na en werd er geen vervolgsafspraak gemaakt. En dit terwijl het nota bene Koevermans zelf was die aan het einde van het gesprek op 14 april nadrukkelijk aandrong op een vervolggesprek.

Juni 2011

In juni zeggen de Feyenoord Supportersvereniging en de Varkenoordgroep gezamenlijk het vertrouwen op in de directie en Raad van Commissarissen van Feyenoord. De actie wordt gesteund door en gelijktijdig gecommuniceerd via nagenoeg alle prominente Feyenoord-websites.

Augustus 2011

Kort voor het begin van de competitie wordt nog één ultieme poging gewaagd om op constructieve wijze te komen tot een oplossing. De directie en Raad van Commissarissen van onze club is op dat moment reeds zo ver verwijderd van de hondstrouwe achterban dat zij nota bene korpschef Frank Pauw benaderen om de supporters nog eenmaal aan tafel te krijgen. Wederom zetten de supporters in het belang van de club alle frustraties opzij en schuiven aan voor een gesprek waar naast de BVO, ook Stadion Feijenoord en Sportclub Feyenoord vertegenwoordigd zijn. Naast Frank Pauw schuift ook de heer Littooij (Algemeen Directeur Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond) namens de politie aan. Een urenlang gesprek volgt. Zowel de vertegenwoordigers van de politie als de drie aanwezige supporters zijn met stomheid geslagen als halverwege het gesprek de vertegenwoordigers van de BVO onderling een verhitte discussie opstarten over het vraagstuk welk orgaan binnen de BVO nu precies welke bevoegdheden en verantwoordelijkheden heeft. Deze mensen moeten onze club leiden? De supporters én de overheid worden bevestigd in hun mening dat deze mensen simpelweg niet capabel zijn. Door de supporters wordt tijdens het gesprek voorgesteld een zetel binnen de Raad van Commissarissen beschikbaar te stellen voor een supportersvertegenwoordiger. Op deze manier kan voorkomen worden dat supporters en clubleiding lijnrecht tegenover elkaar blijven staan en kan gezamenlijk gewerkt worden aan een gezonde toekomst van onze club, want daar is het de supporters immers om te doen. Waar Martin van Geel direct enthousiast reageert op dit voorstel, zien de overige vertegenwoordigers van de club hier niets in. Supporters krijgen bevestigd dat de club helemaal niet bereid is op constructieve wijze mee te denken op het gebied van commercie, uitstraling en supporterszaken.

September 2011

De verhoudingen tussen supporters en clubleiding staan al maandenlang op scherp. De club zet de verhoudingen verder op scherp door ludieke spandoeken in het stadion te verwijderen, supporters ten onrechte te beschuldigen van fysiek geweld tegen stewards en te liegen over voor supporters zéér belangrijke onderwerpen als Supporters steunen Feyenoord. De tijdbom tikt verder, de club laat het zo ver komen. Hoewel het seizoen nog pril is, hebben reeds meerdere protesten de revue gepasseerd. Dan is het zaterdag 17 september. Een vreedzame Wij Maken Ons Zorgen Mars staat voor aanvang van de wedstrijd tegen De Graafschap op het programma. Duizenden (!) supporters sluiten zich aan bij deze mars, de mening dat deze directie plaats dient te maken wordt breed gedragen. Het vervolg is inmiddels bekend. Wat hierbij nog niet is benoemd, is het contrast met dezelfde wedstrijd een seizoen eerder (De Graafschap-thuis, januari 2011). In die periode was de Varkenoordgroep nog actief en wisten de supporters uit deze groep na afloop van De Graafschap-thuis samen met de Rotterdamse Voetbaleenheid ternauwernood te voorkomen dat het Maasgebouw door honderden Feyenoorders werd bestormd. Terwijl honderden Feyenoorders zich verzamelden en om een verklaring vroegen, presteerde de club het overigens weer om good-old Gerard Meijer naar buiten te sturen. Wederom liepen ze zelf weg voor hun verantwoordelijkheid! Tussen deze twee edities van Feyenoord De Graafschap heeft de Varkenoordgroep zich ontbonden. Een jaar lang nota bene op verzoek van de Vrienden van Feyenoord bloed, zweet en tranen investeren in het op constructieve wijze helpen bij de gezondmaking van onze club bleek tevergeefs. We waren slechts gebruikt door de inVesteerders van Feyenoord (VvF). In plaats van te luisteren naar de supporters werd denigrerend over en tegen deze supporters gesproken. De Varkenoordgroep zag in dat het op deze manier geen zin meer had, de Varkenoordgroep ontbond zich en dus was er in tegenstelling tot De Graafschap-thuis vorig seizoen niemand die het zaterdag jl. nog rustig kon houden. De situatie tussen supporters en club is nu dermate geëscaleerd, doordat de clubleiding op cruciale vlakken weigert verandering aan te brengen. Wat ooit begon als het laatste supportersprotest ooit, ook wel de fluwelen revolutie genoemd, is door desinteresse en het kleineren van supporters uitgemond in een verbeten strijd. De meest trieste constatering is dat dit door de directie van Feyenoord allemaal voorkomen had kunnen worden als men niet had volhardt in koppigheid en zelfingenomenheid. Tot op heden hebben de voormalige vertegenwoordigers van de Varkenoordgroep nog altijd niets gehoord van de clubleiding waarmee direct geïmpliceerd kan worden dat men totaal niet in het belang van Feyenoord handelt. Het gevolg is dat het nu wachten is op de dag waarin een volgende zware confrontatie volgt met de eigen achterban. Een trieste constatering, want dat is nu precies wat de Varkenoordgroep voor altijd wilde voorkomen!


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Bosifyable --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:40 schreef Bosifyable het volgende:
Dan maar hieronder..?

Om misverstanden te voorkomen, ik heb dit alleen gekopieerd en geplakt vanaf Lunatic News. Gelieve mij persoonlijk niet aan te vallen op de inhoud van dit stuk.

[..]

Als je liever hebt dat ik je onpersoonlijk aan val vind ik het ook prima hoor. Zeg het maar.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 21 september 2011 - 12:51   quote  deeplink  
tja zielige figuren die roepen om aandacht terwijl de Feyenoord directie gewoon aan het werk wil (ze hebben meer te doen dan elke keer maar weer te moeten overleggen met die proleten).
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Eigenlijk vind ik dat ze al genoeg aandacht gehad hebben. Misschien moeten we er maar over ophouden. Het zijn aandachtsgeile pubertjes die nu wel heel erg hun zin krijgen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:40 schreef Bosifyable het volgende:
Dan maar hieronder..?

Om misverstanden te voorkomen, ik heb dit alleen gekopieerd en geplakt vanaf Lunatic News. Gelieve mij persoonlijk niet aan te vallen op de inhoud van dit stuk.

[..]

belachelijk wat je nu aan het doen bent, ben je nu tevreden met jezelf? je roept alleen maar meer onrust over de club af.
Je zult wel trots op jezelf zijn met de post.
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:57 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

belachelijk wat je nu aan het doen bent, ben je nu tevreden met jezelf? je roept alleen maar meer onrust over de club af.
Je zult wel trots op jezelf zijn met de post.
had een stuk van jou kunnen zijn hahahaha
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:51 schreef de kromme2 het volgende:
tja zielige figuren die roepen om aandacht terwijl de Feyenoord directie gewoon aan het werk wil (ze hebben meer te doen dan elke keer maar weer te moeten overleggen met die proleten).
Dan hadden ze ze dus niet moeten beloven.
quote:
Nadat de directie van Feyenoord en de Vrienden van Feyenoord meermaals haar beloften richting supporters niet waren nagekomen,...
Denk je echt dat gemeente en politie Feyenoord oproepen om met groeperingen te gaan praten die bestaan uit doorgesnoven, hersenloze proleten?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 13:05   quote  deeplink  
puppet_facepalm_gif.gif
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:05 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
hehehehehe
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 21 september 2011 - 13:07   quote  deeplink  
briljant!!
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:52 schreef Pietje1 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ze al genoeg aandacht gehad hebben. Misschien moeten we er maar over ophouden. Het zijn aandachtsgeile pubertjes die nu wel heel erg hun zin krijgen.
Ken jij de supporters vanuit de VG die al die tijd met de directie, VvF, Me, VBE en Sportclub Feyenoord hebben gesproken???

Weet je wie het zijn?
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:08 schreef KKL het volgende:

[..]

Ken jij de supporters vanuit de VG die al die tijd met de directie, VvF, Me, VBE en Sportclub Feyenoord hebben gesproken???

Weet je wie het zijn?
Zijn die ook diegene die de glazenpui van het Maasgebouw hebben gesloopt?
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 21 september 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:52 schreef Pietje1 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ze al genoeg aandacht gehad hebben. Misschien moeten we er maar over ophouden. Het zijn aandachtsgeile pubertjes die nu wel heel erg hun zin krijgen.
Ja je hebt gelijk.
ze willen belangrijk gevonden worden, met de directie praten etc. Wie denken ze wel dat ze zijn ? Moedig je club aan en en geniet van de sfeer en de (hopelijk) goede resultaten.

Ik wil ook wel eens met iemand praten. Zou wel een een kopje koffie willen drinken met Willem v Hanegem of Johan Cruijff om over voetbal te lullen maar die hebben ook wat beters te doen. Ik zou wel eens een wippie willen maken met Jennifer Anniston, maar die heeft ook wat anders aan d'r hoofd.
Ja iedereen wil wel eens wat.
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:09 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zijn die ook diegene die de glazenpui van het Maasgebouw hebben gesloopt?
Dat bedoel ik nou!!!

Je praat wel en heb een duidelijke mening maar je weet niets!

Gelukkig ben jij niet de enige.

Jammer
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:09 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk.
ze willen belangrijk gevonden worden, met de directie praten etc. Wie denken ze wel dat ze zijn ? Moedig je club aan en en geniet van de sfeer en de (hopelijk) goede resultaten.

Ik wil ook wel eens met iemand praten. Zou wel een een kopje koffie willen drinken met Willem v Hanegem of Johan Cruijff om over voetbal te lullen maar die hebben ook wat beters te doen. Ik zou wel eens een wippie willen maken met Jennifer Anniston, maar die heeft ook wat anders aan d'r hoofd.
Ja iedereen wil wel eens wat.
onbegrijpelijke post
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:11 schreef KKL het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou!!!

Je praat wel en heb een duidelijke mening maar je weet niets!

Gelukkig ben jij niet de enige.

Jammer
Als dat een reden was om niet te praten was t verdomd stil in de wereld.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:09 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk.
ze willen belangrijk gevonden worden, met de directie praten etc. Wie denken ze wel dat ze zijn ? Moedig je club aan en en geniet van de sfeer en de (hopelijk) goede resultaten.

oneens, wij zijn geen meningloos klapvee. Dat weet Feyenoord ook. De dialoog met supporters is altijd goed. Het gaat alleen te ver bij bedreigingen en geweldplegingen.
Ik hoop dat het bestuur en de goedwillende maar kritische supporters weer normaal om de tafel gaan en dat de verdachtmakingen e.d. kunnen stoppen. Daar is niemand bij gebaat.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 21 september 2011 - 13:14   quote  deeplink  
is toch duidelijk, ik word ziek van dat gezeik van die lui die zo nodig met het bestuur willen overleggen.
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:14 schreef de kromme2 het volgende:
is toch duidelijk, ik word ziek van dat gezeik van die lui die zo nodig met het bestuur willen overleggen.
ga dan eens langs de dokter
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:14 schreef de kromme2 het volgende:
is toch duidelijk, ik word ziek van dat gezeik van die lui die zo nodig met het bestuur willen overleggen.
Lekker de ogen sluiten....
Als iederéén die houding had gehad ff voor de helft van de vorige eeuw had je nu duits geluld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door hotjumper --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:11 schreef KKL het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou!!!

Je praat wel en heb een duidelijke mening maar je weet niets!

Gelukkig ben jij niet de enige.

Jammer
Wat een onzin. Ik schrijf dat juist omdat het niet dezelfde figuren zijn!!

Maar, nee ik ken ze niet persoonlijk en ook niet bij naam. Dat verandert verder niks aan mijn mening. Je kunt namelijk prima een mening hebben zonder mensen bij naam te kennen. Ik heb ene mening gebaseerd op de manier hoe ze zich profileren en wat ze veroorzaken met hun acties. Dat vind ik stuitend, jij blijkbaar niet. Prima is jouw mening en je goed recht.

Je moet alleen niet proberen jouw mening op te dringen aan anderen.

Trouwens, dat privilege is al vergeven aan Lijdensweg
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:13 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]
Ik hoop dat het bestuur en de goedwillende maar kritische supporters weer normaal om de tafel gaan en dat de verdachtmakingen e.d. kunnen stoppen. Daar is niemand bij gebaat.
Eens.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:48 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Als je liever hebt dat ik je onpersoonlijk aan val vind ik het ook prima hoor. Zeg het maar.
Goed plan!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Lekker de ogen sluiten....
Als iederéén die houding had gehad ff voor de helft van de vorige eeuw had je nu duits geluld.
Aber mein Jungen, das ist eine wunderbare Sprache!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:29 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Goed plan!
Bij deze dan. Iemand die niet verder genoemd wordt valt jou aan die ook niet verder genoemd wordt.... Ofzoiets...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Lekker de ogen sluiten....
Als iederéén die houding had gehad ff voor de helft van de vorige eeuw had je nu duits geluld.
Nahja, de meeste Nederlanders deden dat inderdaad.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nahja, de meeste Nederlanders deden dat inderdaad.
Is ook niet makkelijk om het niet te doen...
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:27 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik schrijf dat juist omdat het niet dezelfde figuren zijn!!

Maar, nee ik ken ze niet persoonlijk en ook niet bij naam. Dat verandert verder niks aan mijn mening. Je kunt namelijk prima een mening hebben zonder mensen bij naam te kennen. Ik heb ene mening gebaseerd op de manier hoe ze zich profileren en wat ze veroorzaken met hun acties. Dat vind ik stuitend, jij blijkbaar niet. Prima is jouw mening en je goed recht.

Je moet alleen niet proberen jouw mening op te dringen aan anderen.

Trouwens, dat privilege is al vergeven aan Lijdensweg
Sorry Piet maar jij schrijft in je post over aandachtsgeile pubertjes.

Dat zijn niet de supporters vanuit de VG die al die gesprekken hebben gevoerd en de rust onder de supporters hebben bewaard.

Dat zijn volwassen mannen met een goede baan en een gezin.

En welke acties vanuit die groep (VG) zijn er veroorzaakt dan???
Wat is er gebeurd dan?
De VG heeft 2 jaar lang de rust bewaard ondanks alle sportieve ellende erbij.
Er is in die tijd helemaal niets gebeurd!!!!

De VG is opgeheven in haar hoedanigheid en krijgt nog steeds overal de schuld van?

LN plaatst heb haar site alleen berichten omtrent de directie en beleid.
Wil je het niet lezen...wie houdt je dan tegen?

Wat doet LN dan fout?
Dat is de makers van die site toch hun goed recht om hun verhaal te vertellen.

nogmaals dan lees je het toch niet.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:38 schreef KKL het volgende:

[..]

Sorry Piet maar jij schrijft in je post over aandachtsgeile pubertjes.

Dat zijn niet de supporters vanuit de VG die al die gesprekken hebben gevoerd en de rust onder de supporters hebben bewaard.

Dat zijn volwassen mannen met een goede baan en een gezin.

En welke acties vanuit die groep (VG) zijn er veroorzaakt dan???
Wat is er gebeurd dan?
De VG heeft 2 jaar lang de rust bewaard ondanks alle sportieve ellende erbij.
Er is in die tijd helemaal niets gebeurd!!!!

De VG is opgeheven in haar hoedanigheid en krijgt nog steeds overal de schuld van?

LN plaatst heb haar site alleen berichten omtrent de directie en beleid.
Wil je het niet lezen...wie houdt je dan tegen?

Wat doet LN dan fout?
Dat is de makers van die site toch hun goed recht om hun verhaal te vertellen.

nogmaals dan lees je het toch niet.
Dat heeft hij, zoals vele die het niet met de VG eens waren waarschijnlijk niet gedaan. Ook vóór afgelopen zaterdag werd er vanuit die hoek weinig inhoudelijk gereageerd men keek niet verder dan de vorm.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 september 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:38 schreef KKL het volgende:

[..]

Sorry Piet maar jij schrijft in je post over aandachtsgeile pubertjes.

Dat zijn niet de supporters vanuit de VG die al die gesprekken hebben gevoerd en de rust onder de supporters hebben bewaard.

Dat zijn volwassen mannen met een goede baan en een gezin.

En welke acties vanuit die groep (VG) zijn er veroorzaakt dan???
Wat is er gebeurd dan?
De VG heeft 2 jaar lang de rust bewaard ondanks alle sportieve ellende erbij.
Er is in die tijd helemaal niets gebeurd!!!!

De VG is opgeheven in haar hoedanigheid en krijgt nog steeds overal de schuld van?

LN plaatst heb haar site alleen berichten omtrent de directie en beleid.
Wil je het niet lezen...wie houdt je dan tegen?

Wat doet LN dan fout?
Dat is de makers van die site toch hun goed recht om hun verhaal te vertellen.

nogmaals dan lees je het toch niet.
1. We moeten nu gewoon geduld hebben en hopen!
2. De VG en bijna alle supporterssites hebben alleen maar opgehitst. Ze namen even gas terug na de gebeurtenissen van zaterdag maar gaan nu weer vrolijk verder.
Er zijn feiten maar nog veel meer loze berichten!!
3. Deze week dachten de sites nog leuk te zijn met valse loonstroken en ik zeg dat dat hetgene geweest is wat het vuurtje van zaterdag aangewakkerd heeft! (ze moeten zich diep schamen!)
4.Ik snap de complete drukte niet meer. We zijn sportief op de goede weg en zelfs de KNJB roept dat het financieel ook goed komt!! Wat is nu dan het probleem????

DIRECTIE//TRAINER//ASS.TRAINERS//SPELERS//HELDEN!!!!
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

1. We moeten nu gewoon geduld hebben en hopen!
2. De VG en bijna alle supporterssites hebben alleen maar opgehitst. Ze namen even gas terug na de gebeurtenissen van zaterdag maar gaan nu weer vrolijk verder.
Er zijn feiten maar nog veel meer loze berichten!!
3. Deze week dachten de sites nog leuk te zijn met valse loonstroken en ik zeg dat dat hetgene geweest is wat het vuurtje van zaterdag aangewakkerd heeft! (ze moeten zich diep schamen!)
4.Ik snap de complete drukte niet meer. We zijn sportief op de goede weg en zelfs de KNJB roept dat het financieel ook goed komt!! Wat is nu dan het probleem????

DIRECTIE//TRAINER//ASS.TRAINERS//SPELERS//HELDEN!!!!
Of alles goed komt moeten we maar afwachten. De "openheid"(of liever het gebrek aan) van het bestuur is zo miniem dat mensen zich afvragen of het wel goed komt. Ik snap niet dat het bestuur niet meer en vaker inzage geeft van de huidige situatie. Waarom doen ze dat niet? is het omdat we er misschien helemaal niet rooskleurig er voor staan?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

1. We moeten nu gewoon geduld hebben en hopen!
2. De VG en bijna alle supporterssites hebben alleen maar opgehitst. Ze namen even gas terug na de gebeurtenissen van zaterdag maar gaan nu weer vrolijk verder.
Er zijn feiten maar nog veel meer loze berichten!!
3. Deze week dachten de sites nog leuk te zijn met valse loonstroken en ik zeg dat dat hetgene geweest is wat het vuurtje van zaterdag aangewakkerd heeft! (ze moeten zich diep schamen!)
4.Ik snap de complete drukte niet meer. We zijn sportief op de goede weg en zelfs de KNJB roept dat het financieel ook goed komt!! Wat is nu dan het probleem????

DIRECTIE//TRAINER//ASS.TRAINERS//SPELERS//HELDEN!!!!
Volgens mij sturen we gewoon op een vergelijkbare situaitie als nu aan, maar dan over een jaar of 5. Daar moet voor gewaakt worden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 september 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:55 schreef craven het volgende:

[..]

Of alles goed komt moeten we maar afwachten. De "openheid"(of liever het gebrek aan) van het bestuur is zo miniem dat mensen zich afvragen of het wel goed komt. Ik snap niet dat het bestuur niet meer en vaker inzage geeft van de huidige situatie. Waarom doen ze dat niet? is het omdat we er misschien helemaal niet rooskleurig er voor staan?
Vandaar punt 1. Geduld hebben en hopen!!
3 oktober zou er meer duidelijkheid komen!
Welk bedrijf geeft elke maand zijn financiele situatie door??
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:55 schreef craven het volgende:

[..]

Of alles goed komt moeten we maar afwachten. De "openheid"(of liever het gebrek aan) van het bestuur is zo miniem dat mensen zich afvragen of het wel goed komt. Ik snap niet dat het bestuur niet meer en vaker inzage geeft van de huidige situatie. Waarom doen ze dat niet? is het omdat we er misschien helemaal niet rooskleurig er voor staan?
Volgens mij heeft Feyenoord nog nooit openheid van zaken of inzage in de boeken gegeven op andere moment dan de standaard naar buiten treed momenten.

Dus waarom nu wel? Omdat het volk daarom vraagt?
In oktober krijg je duidelijkheid omtrend VVF/SSF en in November komen ze als t goed is naar buiten met t financiële plaatje.
Verder is er in December nog t standaard nieuwjaarspraatje en tussendoor komt de KNVB nog met 2 meetmomenten.

Tsja.
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat heeft hij, zoals vele die het niet met de VG eens waren waarschijnlijk niet gedaan. Ook vóór afgelopen zaterdag werd er vanuit die hoek weinig inhoudelijk gereageerd men keek niet verder dan de vorm.
tsjaaa...dat is waar.

misschien ze toch maar eens gaan lezen
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:38 schreef KKL het volgende:

[..]

Sorry Piet maar jij schrijft in je post over aandachtsgeile pubertjes.

Dat zijn niet de supporters vanuit de VG die al die gesprekken hebben gevoerd en de rust onder de supporters hebben bewaard.

Dat zijn volwassen mannen met een goede baan en een gezin.

En welke acties vanuit die groep (VG) zijn er veroorzaakt dan???
Wat is er gebeurd dan?
De VG heeft 2 jaar lang de rust bewaard ondanks alle sportieve ellende erbij.
Er is in die tijd helemaal niets gebeurd!!!!

De VG is opgeheven in haar hoedanigheid en krijgt nog steeds overal de schuld van?

LN plaatst heb haar site alleen berichten omtrent de directie en beleid.
Wil je het niet lezen...wie houdt je dan tegen?

Wat doet LN dan fout?
Dat is de makers van die site toch hun goed recht om hun verhaal te vertellen.

nogmaals dan lees je het toch niet.
Met die aandachtsgeile pubertjes doelde ik op de relschoppers. Ik heb het nooit over de VG gehad. Je schreeuwt zonder te weten waar ik het over heb.

Nee ik was het niet altijd eens met de VG en ben ik nog niet. Ik vind het ook onzin dat supporters volledige opneheid van zaken moeten krijgen over de financien. Dat gaat ons niks aan. Ik ga mijn klanten op mijn werk ook geen inzicht geven over wat wij allemaal exact met het geld doen dat ze mij geven.

LN doet in mijn ogen veel fout. Ze vertellen niet gewoon een verhaal, ze zorgen er voor dat de leken onder de supporters met een heel kwaad oog naar Feyenoord kijken. Wat zij schrijven is ontzettend gekleurd en overdreven. Als je hun proza's goed leest zeggen ze eigenlijk niks nieuws, ze manipuleren het nieuws op een dergelijke manier dat het echt lijkt alsof alles slecht is. Je kunt berichten vanuit Feyenoord op allerlei manier opvatten en zij presteren het om alles op de meest negatieve manier op te vatten. Daarbij kwamen zij met dat achterlijke t-shirt waar indirect werd gezegd dat het ok is om bestuursleden af te knallen! Daar was echt niks ludieks aan, was niets meer of minder dan Nazi gedrag! Ik weet niet of zij ook achter de loonstroken affaire zitten, maar het zou me niet eens verbazen.

LN is niet voor Feyenoord het is voor sensatie en het gaat over lijken!
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Vandaar punt 1. Geduld hebben en hopen!!
3 oktober zou er meer duidelijkheid komen!
Welk bedrijf geeft elke maand zijn financiele situatie door??
Ik denk dat vele het "hopen" zat zijn en duidelijkheid willen, tuurlijk moet we 3 oktober af wachten. Elke maand is wat veel, maar je kan mij niet wijsmaken dat ook jij je niet afvraagd hoe we er voorstaan. Terug kijkend naar de positieve berichten vooraf en de maanden van stilzwijgen vindt ik dat er een te groot gat zit. Bedenk dat veel mensen zo begaan zijn met de club en daarom onvrede heerst bij onduidelijkheid. Daarbij heb ik het niet over de leeghoofden die zaterdag te keer zijn gegaan, die zijn rellengeil in ijn ogen
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Feyenoord nog nooit openheid van zaken of inzage in de boeken gegeven op andere moment dan de standaard naar buiten treed momenten.

Dus waarom nu wel? Omdat het volk daarom vraagt?
In oktober krijg je duidelijkheid omtrend VVF/SSF en in November komen ze als t goed is naar buiten met t financiële plaatje.
Verder is er in December nog t standaard nieuwjaarspraatje en tussendoor komt de KNVB nog met 2 meetmomenten.

Tsja.
Ik denk wel dat het slimmer was geweest omdat te doen ja, had een hoop gezeik gescheeld...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:55 schreef craven het volgende:

[..]

Of alles goed komt moeten we maar afwachten. De "openheid"(of liever het gebrek aan) van het bestuur is zo miniem dat mensen zich afvragen of het wel goed komt. Ik snap niet dat het bestuur niet meer en vaker inzage geeft van de huidige situatie. Waarom doen ze dat niet? is het omdat we er misschien helemaal niet rooskleurig er voor staan?
Ze hoeven geeneens veel inzage te geven, gewoon het uitblijven van elke reactie was gekmakend.
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ze hoeven geeneens veel inzage te geven, gewoon het uitblijven van elke reactie was gekmakend.
precies
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat heeft hij, zoals vele die het niet met de VG eens waren waarschijnlijk niet gedaan. Ook vóór afgelopen zaterdag werd er vanuit die hoek weinig inhoudelijk gereageerd men keek niet verder dan de vorm.
Ik heb het wel altijd gelezen, maar de laatste tijd niet meer. Ik kreeg meer en meer een antipatie tegen ze. Het is gewoon te makkelijk om te zeggen als het niet eens bent lees je het niet meer. Ik ben zeker wel begaan met de club, heel erg zelfs. Ik vind wat er nu gebeurt niet ten goede komen van de club. Het schaadt de club alleen maar en ze gaan gewoon lekker door alsof er niets gebeurt is. Dat maakt mij alleen bozer en niet alleen mij geloof ik. We moeten er voor waken dat er straks twee kampen ontstaan onder de supporters. Supporters unite is het credo toch en niet wij tegen zij!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars









0.0307929