|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:52 schreef Rotterdam22 het volgende:die clausule heeft martin zelf erin gezet want hij had paar maanden geleden al een nieuw contract gehad. Klopt, begin dit jaar verlengde Feyenoord zijn contract al tot 2014 + een optie voor een extra jaar. Schaken heeft nu dus 'gewoon' een opwaardering van zijn contract gehad. Beloond voor prestaties.
Die afkoopclausule zou overigens ook al uit zijn eerste contract kunnen stammen. Wellicht is zijn contract begin dit jaar onder dezelfde voorwaarden verlengd. In dat licht is een opwaardering nu ook wel begrijpelijk want Schaken en Auassar kregen toen ze gehaald worden geen dik contract, ook niet voor Feyenoordbegrippen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:00 schreef twitch het volgende:terecht . maar was Ron Vlaar niet de laatste die zon contract had ? maar echt terecht dat van Geel dit heeft gedaan die man moet behouden blijven Klopt ja heeft van Geel gezegd (?).. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goede zaak dat ze Schaken verlengd hebben, dit heeft Ruben zeer zeker zelf afgedwongen na afgelopen jaar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schaken heeft het verdiend. Is in 2 jaar verrassend waardevol geworden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: "Dacht dat Van Geel een geintje maakte toen hij mij belde"
Ruben Schaken werd woensdag voor het eerst opgenomen in de voorlopige voorselectie van het Nederlands elftal. De vleugelaanvaller van Feyenoord was blij toen hij te horen kreeg dat hij door bondscoach Louis van Gaal werd opgenomen, zo liet hij woensdag vanuit Rotterdam weten op de officiële website van zijn werkgever.
"Ik had wel even een kippenvelmomentje toen ik het nieuws hoorde", liet de trotse Amsterdammer los. "Ik schrok er een beetje van en dacht eerst dat Martin van Geel (technisch directeur van Feyenoord, red.) een geintje maakte toen hij mij belde om het te vertellen."
"Ik had het totaal niet verwacht, al hoopte ik het stiekem wel. Ondanks dat het een voorlopige selectie betreft, vind ik het heel mooi om erbij te zitten. In mijn ogen is het een beloning voor mijn prestaties van het afgelopen seizoen, terwijl het ook dit seizoen lekker gaat", besloot de dertigjarige speler zijn verhaal. Bron:Feyenoord.nl |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
dat wordt WK in Brazilie op tv volgen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Stinkt naar de misdaad inderdaad..
Maar Schaken is de status held wat mij betreft meer dan waard.. Erg bijzonder dat hij niet is weggelopen voor die miljoenen!!
Schaken///HELD!!! |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:46 schreef RenatoBos het volgende:Schaken: "Dacht dat Van Geel een geintje maakte toen hij mij belde" Ruben Schaken werd woensdag voor het eerst opgenomen in de voorlopige voorselectie van het Nederlands elftal. De vleugelaanvaller van Feyenoord was blij toen hij te horen kreeg dat hij door bondscoach Louis van Gaal werd opgenomen, zo liet hij woensdag vanuit Rotterdam weten op de officiële website van zijn werkgever. "Ik had wel even een kippenvelmomentje toen ik het nieuws hoorde", liet de trotse Amsterdammer los. "Ik schrok er een beetje van en dacht eerst dat Martin van Geel (technisch directeur van Feyenoord, red.) een geintje maakte toen hij mij belde om het te vertellen." "Ik had het totaal niet verwacht, al hoopte ik het stiekem wel. Ondanks dat het een voorlopige selectie betreft, vind ik het heel mooi om erbij te zitten. In mijn ogen is het een beloning voor mijn prestaties van het afgelopen seizoen, terwijl het ook dit seizoen lekker gaat", besloot de dertigjarige speler zijn verhaal. Bron:Feyenoord.nl hahaha, kan het me helemaal voorstellen. :)
Top professional, goede mentaliteit en vooral diep respect hoe hij zich heeft opgesteld na zijn dramatisch debuutseizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fijne vakantie alvast infamous.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, kan het me helemaal voorstellen. :) Top professional, goede mentaliteit en vooral diep respect hoe hij zich heeft opgesteld na zijn dramatisch debuutseizoen. Snap zijn amsterdomse afkomst ook helemaal niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FR-Fanatic
Ruben Schaken tekent contract tot 2015 Ruben Schaken@RubenSchaken Nieuw contract tot 2015! Zeer blij met het vertrouwen! Bless... yfrog.com/oeng3xwij Twitter @RubenSchaken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ruben op links is kut!
Verhoek eruit, Cisse op links, Ruben weer op rechts. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
A.u.b niet Cissé, dat is al helemaal drama. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Cisse is enigzins snel, Verhoek zit bijna in de cat. Beukering.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gewoon op rechts.......
en niet de aankopen ten koste van alles opstellen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar gaat het naar uitzien ja, links ligt het probleem nu.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zet je Verhoek op links, heeft een goed schot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou Schaken ook op rechts zetten. Verhoek kan ook een bal voorgeven met links. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ligt het aan mij of heb ik nog geen enkele goede voorzet van Verhoek gezien? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog niet, hij kan het wel. Ik geef hem nog wel even de tijd, maar moet niet te lang gaan duren. Vanaf woensdag moet iedereen er staan.
Wat denk jij ervan dan maat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 11:36 schreef MMM het volgende:[..] Nog niet, hij kan het wel. Ik geef hem nog wel even de tijd, maar moet niet te lang gaan duren. Vanaf woensdag moet iedereen er staan. Wat denk jij ervan dan maat? Het is idd te vroeg om hem af te branden, maar viel gewoon op dat hij weinig goede vorzetten geeft, passeren is ook niet zijn sterkste kant, dus is hij afhankelijk van zijn passes |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Van Schaken ook niet. Nou waren we ook zeer weinig bij de goal van PSV.... |
|
|
|
|
Jaap_FR12
|
|
|
quote: haha dat joch is het broertje van een vriend van me |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: klopt maar de wedstrijden ervoor ook niet, en schaken is ook meer een man van de acties |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kortom, ze waren beiden ondermaats, maar ze werden ook wel teleurstellend weinig in stelling gebracht door ons middenveld. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
iedereen had een off day, maar dat kan een keer gebeuren, alleen het vechten tot de laatste snik...nie gezien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken bij Oranje: 'De schaarbeweging heb ik nog niet laten zien'
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken maakt emoties los
Ruben Schaken lijkt te passen in de categorie 'laatbloeiers. Schaken stond niet direct aan de top, maar bouwde zijn loopbaan op via SC Cambuur, SC Veendam en VVV-Venlo. Inmiddels is hij een belangrijke speler bij Feyenoord en maakt hij zich, op dertigjarige leeftijd, op voor zijn debuut in Oranje. Wie dat vier jaar geleden tegen Joop Gall had gezegd, zou niet zijn geloofd. Gall was van 2005 tot 2008 Schakens coach in het noorden. "Ik pikte hem op bij Cambuur Leeuwarden 2. Ruben was een heel fragiele jongen, mentaal breekbaar en kwetsbaar. Hij had duidelijk geen baat bij een schreeuwende trainer, maar moest voorzichtig worden behandeld. Ik zag wel wat in hem en ben met hem aan de slag gegaan", verhaalt Gall jaren na dato in De Telegraaf.
"Beetje bij beetje heb ik hem duidelijk gemaakt dat hij zijn hoofd maar iets boven het maaiveld hoefde uit te steken om in de Eredivisie een goed belegde boterham te verdienen", herinnert Gall zich nog. "Dat werd zijn doel. En nu Oranje ... Nee, dat had ik toen absoluut niet verwacht. Prachtig dit", mijmert de trainer. Hij feliciteerde Schaken hartelijk met zijn oproep. "Ik heb Ruben een sms met hoofdletters gestuurd, dat ik ongelooflijk emotioneel werd van zijn definitieve selectie. Wat ben ik trots ..." Bron: Telegraaf.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken scoort tijdens debuut voor Nederlands elftal
Ruben Schaken heeft vrijdagavond zijn officiële debuut voor het Nederlands elftal opgeluisterd met een doelpunt. De aanvaller maakte in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Andorra vlak na rust op aangeven van Jeremain Lens de 3-0, wat later ook de eindstand bleek te zijn. Schaken begon tijdens zijn debuut voor Oranje in De Kuip meteen in de basis en speelde evenals Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat de volledige wedstrijd. De overige treffers van Oranje werden gemaakt door Rafael van der Vaart en Klaas-Jan Huntelaar.
De ploeg van bondscoach Louis van Gaal vervolgt de WK-kwalificatiereeks met een uitwedstrijd tegen Roemenië. Dit duel wordt aanstaande dinsdag in Boekarest gespeeld en begint om 20.00 uur. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Wat moet je met verhoek.Man je hebt schaken toch!!!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: We hebben 2 flanken? |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 - 02:02 schreef RenatoBos het volgende:Schaken scoort tijdens debuut voor Nederlands elftal[ afbeelding ] Ruben Schaken heeft vrijdagavond zijn officiële debuut voor het Nederlands elftal opgeluisterd met een doelpunt. De aanvaller maakte in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Andorra vlak na rust op aangeven van Jeremain Lens de 3-0, wat later ook de eindstand bleek te zijn. Schaken begon tijdens zijn debuut voor Oranje in De Kuip meteen in de basis en speelde evenals Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat de volledige wedstrijd. De overige treffers van Oranje werden gemaakt door Rafael van der Vaart en Klaas-Jan Huntelaar. De ploeg van bondscoach Louis van Gaal vervolgt de WK-kwalificatiereeks met een uitwedstrijd tegen Roemenië. Dit duel wordt aanstaande dinsdag in Boekarest gespeeld en begint om 20.00 uur. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite is wel knap tegen een josti elftal. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: wat moeten we met jou. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zucht.. het is gewoon mooi voor die jongen dat hij het zo ver geschopt heeft dat hij geselecteerd en opgesteld is. Wat is daar mis mee? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alleen Ruben Schaken vergeet Andorra nooit meer
Het mocht dan slechts een magere overwinning op dwergstaatje Andorra zijn, toch zal Ruben Schaken het WK-kwalificatieduel van vrijdag in De Kuip nooit meer vergeten. De 30-jarige aanvaller uit Amsterdam was de enige international die enthousiast terugkeek op het plichtmatige optreden van Oranje tegen de nummer 201 van de wereldranglijst.
Zo gek was dat ook niet, want Schaken maakte niet alleen zijn eerste minuten in het Nederlands elftal, hij luisterde zijn debuut tevens op met een doelpunt. 'De spanning is er nu af, op naar de volgende wedstrijd!'
De Amsterdammer schaarde zich met zijn doelpunt bij een select gezelschap. Slechts twee spelers waren ouder toen ze hun debuut in Oranje opsierden met een treffer. Schaken mag dan ook met recht een laatbloeier worden genoemd. Jarenlang hobbelde de Amsterdammer in de Jupiler League anoniem mee bij SC Cambuur en BV Veendam. Schaken genoot van het leven naast het voetbal en dacht dat de eerste divisie zijn plafond was.
Na de geboorte van zijn tweede kind, enkele jaren terug, ging de knop op. Schaken besloot zich serieus te gaan bezighouden met de toekomst van zichzelf en zijn gezin. Het leverde de vleugelspits niet alleen een transfer van VVV-Venlo naar Feyenoord op, maar vrijdag ook zijn debuut in Oranje. Vol bravoure blikte Schaken terug op zijn eerste optreden in de nationale ploeg.
'Ik hoorde dinsdag al van Van Gaal dat ik zou spelen. Ik heb geen last van zenuwen gehad, tot we hier bij het stadion aankwamen. Toen schoot toch even door me heen: nu gaat het gebeuren, nu moet je het laten zien. Ook omdat iedereen een mening over mij heeft. In de eerste minuten had ik wat last van de spanning, daarna ging het beter. Volgens mij heb ik het er niet slecht vanaf gebracht. Dit is toch een lastige ploeg om tegen te spelen, ondanks de achterstand bleven ze heel ijverig en compact spelen. Dan is het zaak geduldig en simpel te voetballen.'
Op aangeven van Jeremain Lens tikte Schaken kort na rust met links de 3-0 achter de doelman van Andorra. Hij vierde dat aan de zijlijn met assistent-trainer Patrick Kluivert, zijn jeugdidool. 'Dit was mijn blijk van waardering naar hem toe, Patrick gelooft in mij en heeft me ondersteund tijdens de trainingen. Ik ben heel blij dat ik mijn eerste minuten heb mogen spelen en mijn eerste doelpunt heb gemaakt. We hadden er een grotere uitslag van kunnen maken, maar al met al hebben we met 3-0 gewonnen. Dus waar klagen we over?'
Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Column: de wondere wereld van Ruben Schaken
De mixed zone van De Kuip was vrijdagavond bijna helemaal leeg, toen Ruben Schaken zijn tas wilde pakken om naar huis te gaan. Ruben, heb je nog heel even?, vroeg de laatst overgebleven journalist aan de Feyenoorder. Tuurlijk, zei de 30-jarige Oranje-debutant. Hij zette zijn tas weer neer en deed nog een keer enthousiast zijn verhaal. Over hoe mooi hij het allemaal vond, die avond tegen Andorra.
Vlak voordat hij bij FCUpdate.nl zijn verhaal deed, stond Schaken voor de camera van RTV Noord-Holland. Daar werd hij geconfronteerd met een uitspraak van Ton Ojers, die Schaken als 16-jarige liet debuteren bij een amateurclub. Ojers, de Johan Derksen van Noord-Holland, zei voor de interland tegen Andorra dat hij nooit had gedacht dat Schaken Oranje zou halen. Ook niet toen hij hem als talent onder zijn hoede had.
Schaken was op geen enkele manier beledigd door de uitspraak. Integendeel. Nou, om eerlijk te zijn had ik zelf ook nooit verwacht dat ik hier zou staan, zei hij lachend.
Ruben Schaken in Oranje, het klinkt als een jongensboek. Schaken, de man die jarenlang zijn sprintjes trok aan de Langeleegte in Veendam, is op 30-jarige leeftijd ineens international. En hij scoorde nog ook. Na zijn goal rende Schaken richting assistent-bondscoach Patrick Kluivert, omdat hij dat voor de wedstrijd beloofd had. Maar Schaken had wel tien rondjes door de Kuip willen rennen na zijn goal. Debuteren en meteen scoren, beter wordt het leven niet.
Ruben Schaken wordt misschien wel de Dave van den Bergh of Dries Boussatta van deze generatie. Van den Bergh en Boussatta werden onder respectievelijk Marco van Basten en Frank Rijkaard ook ineens international, ook tot hun eigen verbazing. Of misschien wordt Schaken een Romano Denneboom, die ooit eens één keer mee mocht doen in Oranje. Of een Barry van Galen, Andwele Slory of Ugur Yildirim.
Voorbeelden van voetballers die tot hun eigen verbazing international werden en nooit verder kwam dan één of twee interlands zijn er legio. Maar wat Ruben Schaken in ieder geval voor heeft op een groot aantal van zijn voorgangers, is dat hij zelf maar al te goed beseft dat hij geen Arjen Robben is. Hij kent zijn tekortkomingen en geniet met volle teugen van alle kansen die hij krijgt. Zoals dus tegen Andorra. En dan nog scoren ook. Als ik Ruben Schaken geweest was, was ik na dat doelpunt helemaal uit mijn dak gegaan. En me door alle fans in de Kuip persoonlijk laten feliciteren. Na afloop bij de uitgang staan en handjes geven aan de supporters. Bedankt dat je er was op deze mooiste avond uit mijn carrière, zou de boodschap aan de fans dan zijn.
De wedstrijd tegen Andorra, een niemendalletje voor Oranje, was de avond van Schaken. De man die zich via Leeuwarden en de Langeleegte naar De Koel voetbalde, op latere leeftijd opgepikt werd door Feyenoord en nu ineens in Oranje staat. Niemand misgunde het hem, vooral ook omdat hij na afloop zo enthousiast en ontwapenend zijn verhaal deed. En blijft het bij die ene interland, zal Schaken niet treuren. Ik loop één op één in Oranje. Mooi toch?, lachte hij voordat hij zijn tas pakte. Hij keek nog even om zich heen, maar de mixed zone was nu echt leeg. Geen journalisten meer om nog eens tegen te zeggen hoe fantastisch de wereld van Ruben Schaken nu was. Jammer. Door: Roland Mather Bron:FCUpdate |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Hij prikte hem dr nog mooi in hehe, die andere goals vond ik niet echt boeiend maar deze moest ik wel ff juichen. En dat ie niet uit zn dak ging snap ik eigenlijk ook wel, zou ik ook niet doen bij de 3de goal in de 2de helft tegen Andorra.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ruben Schaken mist de wedstrijd van Oranje tegen Roemenië. Een dag na zijn debuut in het Nederlands elftal heeft hij het trainingskamp verlaten, met knieklachten. Bondscoach Louis van Gaal roept vooralsnog geen vervanger op.
Gisteren nog scoorde Schaken bij zijn debuut, in het met 3-0 gewonnen duel met Andorra. De speler van Feyenoord heeft te veel last van zijn knie om dinsdag in actie te kunnen komen. Eerder voegde Van Gaal wel Jordy Clasie en Eljero Elia toe aan zijn selectie. Roemenië - Nederland begint dinsdag om 20.00 uur Nederlandse tijd.
Beetje hopen dat het meevalt, ik zou het wegvallen van Schaken echt zuur vinden voor aankomende week/weken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken vreest voor zware knieblessure
De euforie van zijn debuut in Oranje met een puntgaaf doelpunt verdween bij Ruben Schaken razendsnel. De 30-jarige rechterspits van Feyenoord werd zaterdag wakker met een dikke knie. Vandaag zal de medische staf van Feyenoord het gewricht onderzoeken. 'Maar ik houd rekening met het ergste', aldus Schaken. De aanvaller was in zijn eerste seizoen bij Feyenoord al maandenlang uit de roulatie met een kraakbeenblessure in hetzelfde kniegewricht. 'Ik hoop dat het niet weer opspeelt, maar sluit het niet uit. Tijdens de wedstrijd tegen Andorra heb ik niets gevoeld. Ik ben naar huis gereden en bij het uitstappen voelde ik een beetje stijf gevoel in de knie. De volgende ochtend werd ik wakker en was de knie heel dik. Hij zat vol met vocht. Echt heel apart.'
Schaken meldde zich zaterdagochtend snel in Noordwijk waar arts Edwin Goedhart snel concludeerde dat er een streep kon door zijn trip met Oranje naar Roemenië. 'Edwin vertelde dat het minimaal drie dagen zou duren om het vocht helemaal weg te krijgen. Ik had niet meer kunnen trainen. De bondscoach werd gewaarschuwd en die is vanaf zijn aanstelling al duidelijk: niet topfitte spelers worden niet meegenomen. Pech en geluk liggen dicht bij elkaar in het leven. Dat blijkt nu maar weer eens.'
Want vrijdagavond was voor Schaken nog een uniek moment in zijn loopbaan. Debuteren in de basiself van Oranje en meteen scoren. 'Dat pakt niemand mij meer af. Natuurlijk was er ook kritiek. Mijn rendement bij de voorzetten moet omhoog. Ik ben iemand die zich op zijn gemak moet voelen. Als ik langer bij de selectie zit en de jongens beter ken, zal het ook beter gaan. Andorra verdedigde massaal, het was lastig om iemand te vinden bij een voorzet. Maar ik heb mijn best gedaan.'
Schaken hoopt dat zijn interlandcarrière nog niet voorbij is. 'Ik zou dolgraag nog meer voor Oranje willen uitkomen, dat is duidelijk. Deze blessure komt dus op een wel heel slecht moment. Aan de andere kant: het is gelukkig na mijn debuut gebeurd en niet daarvoor. Ik hoop dat Oranje ooit weer op mijn pad komt. En zo niet, dan is het niet anders.'
De 30-jarige rechterspits van Feyenoord moet in elk geval vrezen dat hij zondag tegen VVV in De Koel er niet bij is.
Een week later wacht de klassieker tegen Ajax in De Kuip. 'René Dannenburg, hoofd van de medische staf bij Feyenoord en clubarts Casper van Eijck zullen er deze week mee aan de slag gaan. Maar ik zeg eerlijk: ik ben bang voor een behoorlijke blessure. Het is in elk geval geen kruisbandletsel, dat is gelukkig vastgesteld. Er zijn drie andere opties: meniscusletsel, kraakbeenletsel of een bloedvat dat kapot is gegaan. Dat laatste zou het minst erg zijn. Ik heb geen pijn, dat zou een positief signaal kunnen zijn.' Bron:FR12 |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Als Pisvee een schadevergoeding voor Toivonen gaat eisen, moeten wij dat ook doen voor Schaken!
Balen man! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 oktober 2012 - 16:47 schreef Omekees het volgende:Als Pisvee een schadevergoeding voor Toivonen gaat eisen, moeten wij dat ook doen voor Schaken! Balen man! Komt goed Kees....
Blessure Schaken lijkt mee te vallen
De blessure van Ruben Schaken lijkt mee te vallen. De buitenspeler van Feyenoord mist sowieso de komende uitwedstrijd op bezoek bij VVV-Venlo, maar de medische staf heeft goede hoop dat Schaken inzetbaar is tijdens de Klassieker tegen Ajax. De aanvaller heeft aan de interland met het Nederlands elftal tegen Andorra (3-0 winst) een verrekking aan de buitenband van zijn rechterknie overgehouden. In het duel maakte Schaken overigens zijn debuut en was hij eenmaal trefzeker. bron:FR12 |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
juich niet te vroeg. zeer vervelende blessure,bijna pijnloos.(dus verradelijk) maar bij te vroeg beginnen klapt je knie zo door de band.. zou zeker twee weken totale rust zeggen. en dan weer licht starten.klapt hij eruit,,ben je zo 4 maanden verder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 oktober 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hebben we hier een geile dokter..d:-)) Ik geloof je gelijk maar laten we dat maar aan onze artsen over laten.. |
|
|
|