|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jezus jullie lijken wel een stelletje wijven.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik heb pas weer een paar kutviooltjes gestekt, wil je der ook eentje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik had er ook al zo'n visioen van toen ik dat schreef. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ruben Schaken na Feyenoord - Vitesse
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had veel meer zijn tegenstander op moeten zoeken! Weinig voorzetten ook gezien, bleef wel gaan! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Klopt. Had Van Aanholt meer tot het uiterste moeten kunnen drijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Groepsgesprek Feyenoord: "Iedereen was woest"
Een herboren Feyenoord rekende zondag zonder problemen af met Vitesse: 2-0. Na de domper tegen RKC Waalwijk van vorige week zijn er midweeks harde woorden gevallen bij de Rotterdammers. "We zijn grote kerels, dus dat kan."
Die harde woorden namen irritaties en frustraties die in de groep leefden weg. "We hebben na de wedstrijd tegen RKC een goed gesprek gehad. Iedereen was woest en het ging er hard aan toe, vanuit de technische staf en tussen spelers onderling", vertelt Schaken aan VoetbalPrimeur.
"Er was frustratie. Iedereen is menselijk, dus er werd naar elkaar gewezen, terwijl je jezelf gewoon de spiegel voor moet houden. Dat hebben we met zijn allen gedaan. Daarom voelt het erg goed dat we nu zo'n goed resultaat hebben neergezet", gaat Schaken verder.
"Woensdag weer koken"
Schaken is blij met de drie punten, ook omdat het team nu niet weer getroffen wordt door een woede-uitbarsting van Ronald Koeman. "Je wilt niet weer zo op je flikker krijgen", stelt hij. "Ons positiespel was tegen Vitesse weer goed en we werkten hard."
Midweeks ging de Feyenoord-selectie gezamenlijk op kookles. "Ik zal niet zeggen dat we daar deze zege aan te danken hebben, maar het was goed voor het team. Ik heb daarom zonet in de kleedkamer voorgesteld om woensdag weer gezellig te gaan koken", besluit Schaken met een knipoog. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken wil rendement in laatste twee duels opkrikken
Feyenoord maakt zich op voor mogelijk opnieuw een tweede plaats op de ranglijst van de Eredivisie. De Rotterdammers moeten dan wel eerst afrekenen met ADO Den Haag en NAC Breda en hopen dat PSV morgen of volgende week in Enschede punten verspeelt. Dan kunnen de supporters zich weer gaan opmaken voor minimaal twee hete avonden in de voorronde van de Champions League.
Ruben Schaken herinnert het zich nog goed. Vorig jaar vierden wij groot feest toen de voorronde van de Champions League haalden. Maar eigenlijk hadden wij geen idee wat ons te wachten stond. We hadden Dinamo Kiev gewoon moeten verslaan. In Oekraïne scoorde ik, maar thuis lieten wij ongelooflijke kansen liggen. Als wij toen Pellè al hadden gehad, was het anders gelopen', meent de buitenspeler in het Algemeen Dagblad.
Het persoonlijke doel van Schaken is om zijn rendement in de laatste twee wedstrijden nog op te krikken. 'Ik blijf kritisch naar mijzelf kijken. Mijn rendement moet omhoog. Het aantal assists is vergeleken met vorig seizoen gestegen. Alleen heb ik pas viermaal gescoord. Er zijn nog twee duels om die cijfers te verbeteren.' Bron:FR12 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4 goals is echt te weinig.zeker met zijn leeftijd. voor de rest was het aardig goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja heeft te lang met een kwetsuur gelopen ... Had zich er beter gelijk aan moeten laten helpen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen 4 assists is ook prima toch.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker....hij is nu weer aardig bezig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yep, het hele elftal zit weer in een flow, nog ff twee wedstrijden doorzetten en we hebben een mooi seizoen toch.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hopelijk.....alles in 020 is al geregeld.. Het plein daar word al klaar gemaakt... Alle kranten praten al over het kampioenschap.. Willem 2 heeft niet gewonnen dit seizoen en heeft 12 geblesseerden Ik weet dat het haast onmogelijk is maar als ze toch eens verliezen Renato.. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelijkspel zijn ze ook geen kampioen. Lijkt me heerlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat zou ik daar veel voor over hebben :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 00:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Hopelijk.....alles in 020 is al geregeld.. Het plein daar word al klaar gemaakt... Alle kranten praten al over het kampioenschap.. Willem 2 heeft niet gewonnen dit seizoen en heeft 12 geblesseerden Ik weet dat het haast onmogelijk is maar als ze toch eens verliezen Renato.. :) Stelletjes dromers , kom toch eens in de realiteit ! Net zoiets als RenatoBos met zijn voorspelling bij ADO : 0-5 , terwijl ze met 2-0 achter staan bij de rust .... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kun je vandaag misschien over iemand anders gaan zeiken domoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 13:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Stelletjes dromers , kom toch eens in de realiteit ! Net zoiets als RenatoBos met zijn voorspelling bij ADO : 0-5 , terwijl ze met 2-0 achter staan bij de rust .... Zo. Dat beweert zo sociaal en humaan te zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 13:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Stelletjes dromers , kom toch eens in de realiteit ! Net zoiets als RenatoBos met zijn voorspelling bij ADO : 0-5 , terwijl ze met 2-0 achter staan bij de rust .... Kijk ff op de eerste pagina van het Ado Feyenoord topic schele kut mongool voor dat je me aanspreekt over realiteit. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo, spelen ze volgens jou een top wedstrijd dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kan je niet begrijpend lezen of zo ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 13:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kijk ff op de eerste pagina van het Ado Feyenoord topic schele kut mongool voor dat je me aanspreekt over realiteit. Maar jij heb het hier over een gelijk spelletje voor 020 ... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Hey je snapt er geen kut van vandaag L......vandaag doet die wedstrijd er niet toe! Hopelijk maak je nog ff je excuus richting renato |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 13:51 schreef Milo het volgende:[..] Hey je snapt er geen kut van vandaag L......vandaag doet die wedstrijd er niet toe! Hopelijk maak je nog ff je excuus richting renato Waarom? Ik heb hem mijn medeleven al getoond ... En RenatoBos heeft toch een 0-5 voorspelt bij ADO-Feyenoord ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ziek toch weer als je blij wordt van je gelijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ja vind ik dus ook...... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Erg belangrijk om dan nog ff lekker te gaan zitten drammen. Tjongejonge wie is er nu een debiel.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Och je moet mijn vrouw eens vragen hoe ik ben als Feyenoord heeft verloren! En nog meer als men aan mij vraagt hoe Erwin Mulder het heeft gedaan ... dan breekt de oorlog uit. Wat dat betreft zijn mijn vrouw en kinderen wel blij dat we naar Spanje gaan verhuizen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 14:08 schreef tomson het volgende:Erg belangrijk om dan nog ff lekker te gaan zitten drammen. Tjongejonge wie is er nu een debiel.. Nee, zoals jij lekker tevreden zijn !! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Wat ben jij een kansloos figuur zeg! Ik ben ook geen Mulder fan maar vindt het vandaag niet de moeite waard om te gaan zeiken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee klootzak jij heb het over dat er niet realistisch gekeken is naar Ado Feyenoord Daar qoute je mij op invintiele graf neus... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je heb nog gelijk ook.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Vormer is ook minima ...godverdomme |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Selectie is 3e plaats waardig. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Klopt helemaal en daarom heb je het in de laatste 5 duels de titel verspeeld |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
voorronde cl heb je toch geen klote aan maar ik haat deze zwakke hap |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote: Uiteindelijk kan dit zo blijken te zijn. Ik had op het laatst op meer gehoopt. Ben toch tevreden over het te bereiken eindresultaat van dit seizoen. Vier basisspelers kwijt aan het begin. Geen geld om in te kopen. En nu toch Europa in. Sportief een goed resultaat, wat gecompleteerd wordt met ook een winstgevend financieel seizoen. Kortom, we blijven voortuitgang boeken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, nu komt dit gezeik ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
'Pellè had Feyenoord in de Champions League gebracht' Door MITCHEL PRONK __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 5 mei '13 10:06
Feyenoord had de groepsfase van de Champions League bereikt als Graziano Pellè eerder was gecontracteerd. Die mening is aanvaller Ruben Schaken toebedeeld.
De 31-jarige rechtspoot kwam tot scoren in de voorrondes van de Champions League, waarin Dinamo Kiev de tegenstander was. Op dinsdag 31 juli leed Feyenoord een 2-1 nederlaag in de heenwedstrijd, waarna Dinamo Kiev de return in De Kuip eveneens in haar voordeel wist te beslechten. "Vorig jaar vierden wij groot feest toen de voorronde van de Champions League haalden. Maar eigenlijk hadden wij geen idee wat ons te wachten stond. We hadden Dinamo Kiev gewoon moeten verslaan. In Oekraïne scoorde ik, maar thuis lieten wij ongelooflijke kansen liggen. Als wij toen Pellè al hadden gehad, dan was het anders gelopen", zo denkt Schaken te weten in een interview met het AD.
Wanneer Schaken zijn eigen prestaties onder een vergrootglas legt, doet hij dat enigszins zelfkritisch. "Mijn rendement moet omhoog. Het aantal assists is vergeleken met vorig seizoen gestegen. Alleen heb ik pas viermaal gescoord. Er zijn nog twee duels om die cijfers te verbeteren."
Na een periode waarin resultaten uitbleven presteert Feyenoord nu weer naar behoren. Schaken baalt van de verliespunten tegen SC Heerenveen (2-0) en RKC Waalwijk (1-1). "Er was irritatie in de ploeg. We voetbalden niet meer en speelden te vaak de lange bal. Ronald Koeman greep in. Hij confronteerde de selectie met beelden waarop te zien was dat spelers scherpte misten. Het hielp."
Ajax kan zich tot kampioen kronen als het van Willem II weet te winnen. "Mensen roepen dat wij de titel hebben verspeeld, maar wij stonden nooit bovenaan. We kwamen in de breedte gewoon tekort. Toen Lex Immers en Pellè ontbraken, konden wij het niet opvangen", besluit Schaken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|