BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Roda JC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Gegroet
 Gegroet - vrijdag 23 september 2011 - 00:48   quote  deeplink  
psvroda.jpg

PSV - Roda JC

Heb een goed gevoel overgehouden aan de laatste twee wedstrijden van PSV. Daarom denk ik ook dat PSV gaat winnen van Roda JC.
Maar wat ik vooral hoop te zien is dat PSV wat cooler is met het afmaken van 'grote' kansen.
Gewoon van de eerste 4 grote kansen er op zijn minst 3 van worden benut. Ook hoop ik ook dat Matavz een paar keer scoort.

Hoe goed is dit PSV nou eigenlijk (ik weet het, het is wat vroeg om daarover wat te zeggen),
kunnen we het vergelijken met een Team van PSV uit het verleden?

En als laatste wat wordt de opstelling. Door blessures en
jeugdige uitblinkers afgelopen woensdag heb ik geen idee wat nou de opstelling wordt, iemand een idee?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door Gegroet --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 september 2011 - 01:05   quote  deeplink  
Rutten gaat zo spelen:

---------------------Matavz----------------------

----Mertens-----------------------------Lens-----

--------------------Tiovonen---------------------

-----------------------------Wijnaldum-----------

------------Strootman-----------------------------

-----Pieters-------------------------Manolev------

--------------Engelaar-----Marcelo----------------

--------------------Isaksson----------------------

PSV heeft veel potentie en er zit nog zoveel rek in. Als ze Matavz beter gaan benutten, dan komen de goals vanzelf. Het is een beetje moeilijk om dit PSV te vergelijken met één van de succesvolle teams uit het verleden. Omdat we nu een relatief jong elftal hebben, daar waar PSV altijd wel 2 a 3 topspelers met veel ervaring in de ploeg had. Daardoor waren die elftallen minder wisselvallig en konden ze de wedstrijden makkelijker over de streep trekken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 23 september 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Roda is weliswaar uit vorm, maar zoals bekend laden zij zich enorm op tegen topploegen. Ik vrees roda dus, zeker met engelaar en marcelo achterin. Als PSV beter de kansen benut scoren wij 3 a 4 doelpunten per wedstrijd. Onze aanval is de beste van de eredivisie. Het moet achterin echter veel beter.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 september 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Ik lees net dat Derijck en Bouma weer hebben meegetraind, dus ipv Engelaar hopelijk Derijck.
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 23 september 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Ja hopelijk wel, als we die wedstrijd winnen loop je in ieder geval op 2 ploegen 3 punten in(of 2 op alle 4 de ploegen). Al is Roda nooit makkelijk voor psv heb ik er wel vertrouwen in.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 september 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 15:48 schreef Bootjuhh het volgende:
Ja hopelijk wel, als we die wedstrijd winnen loop je in ieder geval op 2 ploegen 3 punten in(of 2 op alle 4 de ploegen). Al is Roda nooit makkelijk voor psv heb ik er wel vertrouwen in.
Zo vaak heeft Roda niet in Eindhoven gewonnen. Er was een korte periode waarin ze een beetje een angstgegner werden, maar dat valt op zich mee. Een topclub moet sowieso alle thuiswedstrijden winnen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 23 september 2011 - 16:32   quote  deeplink  
vorig jaar is het ook 3-1 geworden zie niet zo'n probleem morgen avond zeg ook niet
dat het makkelijk wordt
R!ck
 R!ck - zaterdag 24 september 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 16:32 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
vorig jaar is het ook 3-1 geworden zie niet zo'n probleem morgen avond zeg ook niet
dat het makkelijk wordt
Toch erg simpel geworden vinden jullie niet? ;-)

Hoe Twente op dit moment speelt is bar slecht, dus PSV is op dit moment veel meer een kampioenskandidaat dan Fc Twente dat in de eerste helft overlopen werd...

Trouwens erg knap van PSV, 7-1 tegen Roda. Ik weet niet of Roda erg slecht speelde maar neem aan dat het door de klasse kwam van PSV? ;-)
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 24 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
toch een makkelijke zege geworden. nu nog lens eruit labyad erin
en niks meer aan doen en op na het landskampioenschap
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
PSV goed, en Roda zwaar beroerd..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 24 september 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 21:44 schreef remco k het volgende:
PSV goed, en Roda zwaar beroerd..
is de kwalitiet van psv
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:01 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

is de kwalitiet van psv
En de zwakte van Roda..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 24 september 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

En de zwakte van Roda..
wil het jullie nog wel zien doen tegen roda!!!!!! not
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 24 september 2011 - 23:12   quote  deeplink  
PSV geweldig, roda kansloos.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 24 september 2011 - 23:13   quote  deeplink  
dat zeg ik
ThreeStars
 ThreeStars - zaterdag 24 september 2011 - 23:14   quote  deeplink  
HAHAHA fredje kutten denkt nu dat ie het is bah walg van em
maar dramatisch roda
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 24 september 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:14 schreef ThreeStars het volgende:
HAHAHA fredje kutten denkt nu dat ie het is bah walg van em
maar dramatisch roda
hahahaha ik moet oprotten bij jullie zielige stront neuzen forum, en dan kom je hier proveceren jij bent echt goed man
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 24 september 2011 - 23:24   quote  deeplink  
opermachtig PSV heeft roda de nek om gedraaid, kan je moeilijk verkropen he trheesturs
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 24 september 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:23 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hahahaha ik moet oprotten bij jullie zielige stront neuzen forum, en dan kom je hier proveceren jij bent echt goed man
frustratie na hun onterechte puntverlies en het geweldige PSV.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 24 september 2011 - 23:30   quote  deeplink  
ja wat moet je ermee
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:11 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

wil het jullie nog wel zien doen tegen roda!!!!!! not
Vorig seizoen wonnen jullie ook een potje met 10-0 en werden geen kampioen..
Ik heb geen enkele frustratie hoor, kan prima leven met een puntje uit bij jullie en vandaag tegen Twente, we zijn als enige nog ongeslagen en hebben al aardig wat lastige tegenstanders gehad..

Oja, en als wij met 1-0 winnen van Roda vind ik het ook prima hoor, 3 punten zijn 3 punten..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 25 september 2011 - 10:45   quote  deeplink  
maak je niet druk wij komen ook nog jullie kant op
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 25 september 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:14 schreef ThreeStars het volgende:
HAHAHA fredje kutten denkt nu dat ie het is bah walg van em
maar dramatisch roda
stront neus
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 10:45 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
maak je niet druk wij komen ook nog jullie kant op
Ja?? en gaan zonder punten weer terug naar Eindhoven..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 25 september 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 12:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja?? en gaan zonder punten weer terug naar Eindhoven..
zou je denken. psv is groeiende ajax zit all op zijn top, 3 punten in de pocket
voor psveeeeee
Gegroet
 Gegroet - zondag 25 september 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 13:10 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

zou je denken. psv is groeiende ajax zit all op zijn top, 3 punten in de pocket
voor psveeeeee
In mijn ogen zijn zowel Ajax als PSV nog groeiende. Maar ik vind dat de spelers van Ajax die
het al bewezen hebben in het verleden zoals Theo Jansen, Jan Vertonghen ,De Jong,en Sulejmani
bij lange na niet hun oude niveau hebben gehaald.Vorig seizoen speelde ze bij Ajax of bij hun vorige club stukken beter.
Weet niet waar het aan ligt , maar ik weet wel als deze spelers hun vorm terug krijgen dan kunnen ze doorgaan in de volgende ronden van de Champions League.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door Gegroet --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 25 september 2011 - 15:00   quote  deeplink  
misschien het niveau net te hoog voor deze spelers en kunnen niet met druk omgaan
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 25 september 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 13:23 schreef Gegroet het volgende:

[..]

In mijn ogen zijn zowel Ajax als PSV nog groeiende. Maar ik vind dat de spelers van Ajax die
het al bewezen hebben in het verleden zoals Theo Jansen, Jan Vertonghen ,De Jong,en Sulejmani
bij lange na niet hun oude niveau hebben gehaald.Vorig seizoen speelde ze bij Ajax of bij hun vorige club stukken beter.
Weet niet waar het aan ligt , maar ik weet wel als deze spelers hun vorm terug krijgen dan kunnen ze doorgaan in de volgende ronden van de Champions League.
Ajax speelt niet op de top van hun kunnen, maar ze zouden wel verder in hun ontwikkeling moeten zijn. Dat is denk ik De Boer aan te rekenen, omdat zijn opstelling bepaalde spelers remt...met name Janssen. Ik had dit al in augustus op het Ajax forum gepost, nadat ik een oefenwedstrijd had bekeken. Janssen te ver van de goal als controleur verliest gewoon al zijn glans. Het maakt hem een grijze muis en daarvoor hoef je geen 30-jarige voor 3,5 miljoen te halen met een salaris van 1,8 miljoen per jaar.

Zelfs al zou iedereen in vorm zijn, dan nog is de kans op overwinteren in de CL klein met Lyon en Real in de poule. Zo reëel moet je gewoon zijn. Natuurlijk is er nog altijd een factor geluk, maar normaal gesproken verlies je beide wedstrijden van Real en uit bij Lyon. Dan moet je Lyon thuis winnen en dat deden ze niet, ook al speelde Ajax in die wedstrijd volgens mij wel dicht tegen hun top aan. Blijven de duels met Zagreb over voor plek 3.

PSV is eigenlijk pas 3 duels compleet en het oogt steeds beter. Ook al is Tyton er dan even niet bij. Qua spelopvatting ben ik tevreden. Gewoon gasgeven, dan komen de individuele kwaliteiten vanzelf naar boven drijven. Er zit ook lijn in het spel, ondanks veel beweging vinden ze elkaar relatief makkelijk en zijn er vloeiende aanvallen met goede combinaties. Achterin nog wel slordige momenten. Waar zeker aan gewerkt moet worden is de wisselvalligheid uit de ploeg krijgen. PSV moet weer een flinke reeks van gewonnen wedstrijden neerzetten. Dan komt de koppositie vanzelf wel weer in handen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 25 september 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 19:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ajax speelt niet op de top van hun kunnen, maar ze zouden wel verder in hun ontwikkeling moeten zijn. Dat is denk ik De Boer aan te rekenen, omdat zijn opstelling bepaalde spelers remt...met name Janssen. Ik had dit al in augustus op het Ajax forum gepost, nadat ik een oefenwedstrijd had bekeken. Janssen te ver van de goal als controleur verliest gewoon al zijn glans. Het maakt hem een grijze muis en daarvoor hoef je geen 30-jarige voor 3,5 miljoen te halen met een salaris van 1,8 miljoen per jaar.

Zelfs al zou iedereen in vorm zijn, dan nog is de kans op overwinteren in de CL klein met Lyon en Real in de poule. Zo reëel moet je gewoon zijn. Natuurlijk is er nog altijd een factor geluk, maar normaal gesproken verlies je beide wedstrijden van Real en uit bij Lyon. Dan moet je Lyon thuis winnen en dat deden ze niet, ook al speelde Ajax in die wedstrijd volgens mij wel dicht tegen hun top aan. Blijven de duels met Zagreb over voor plek 3.

PSV is eigenlijk pas 3 duels compleet en het oogt steeds beter. Ook al is Tyton er dan even niet bij. Qua spelopvatting ben ik tevreden. Gewoon gasgeven, dan komen de individuele kwaliteiten vanzelf naar boven drijven. Er zit ook lijn in het spel, ondanks veel beweging vinden ze elkaar relatief makkelijk en zijn er vloeiende aanvallen met goede combinaties. Achterin nog wel slordige momenten. Waar zeker aan gewerkt moet worden is de wisselvalligheid uit de ploeg krijgen. PSV moet weer een flinke reeks van gewonnen wedstrijden neerzetten. Dan komt de koppositie vanzelf wel weer in handen.
100% mee eens
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 13:10 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

zou je denken. psv is groeiende ajax zit all op zijn top, 3 punten in de pocket
voor psveeeeee
Leg eens verder uit, Ajax aan haar top??? En daarbij wordt het kampioenschap niet beslist in de wedstrijd in A'dam....
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 19:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ajax speelt niet op de top van hun kunnen, maar ze zouden wel verder in hun ontwikkeling moeten zijn. Dat is denk ik De Boer aan te rekenen, omdat zijn opstelling bepaalde spelers remt...met name Janssen. Ik had dit al in augustus op het Ajax forum gepost, nadat ik een oefenwedstrijd had bekeken. Janssen te ver van de goal als controleur verliest gewoon al zijn glans. Het maakt hem een grijze muis en daarvoor hoef je geen 30-jarige voor 3,5 miljoen te halen met een salaris van 1,8 miljoen per jaar.

Zelfs al zou iedereen in vorm zijn, dan nog is de kans op overwinteren in de CL klein met Lyon en Real in de poule. Zo reëel moet je gewoon zijn. Natuurlijk is er nog altijd een factor geluk, maar normaal gesproken verlies je beide wedstrijden van Real en uit bij Lyon. Dan moet je Lyon thuis winnen en dat deden ze niet, ook al speelde Ajax in die wedstrijd volgens mij wel dicht tegen hun top aan. Blijven de duels met Zagreb over voor plek 3.

PSV is eigenlijk pas 3 duels compleet en het oogt steeds beter. Ook al is Tyton er dan even niet bij. Qua spelopvatting ben ik tevreden. Gewoon gasgeven, dan komen de individuele kwaliteiten vanzelf naar boven drijven. Er zit ook lijn in het spel, ondanks veel beweging vinden ze elkaar relatief makkelijk en zijn er vloeiende aanvallen met goede combinaties. Achterin nog wel slordige momenten. Waar zeker aan gewerkt moet worden is de wisselvalligheid uit de ploeg krijgen. PSV moet weer een flinke reeks van gewonnen wedstrijden neerzetten. Dan komt de koppositie vanzelf wel weer in handen.
PSV gaat nog weer een flinke klap krijgen, de selectie is wel goed, maar ik ben benieuwd of ze mentale klappen ook kunnen verwerken.. Afgelopen seizoen speelden jullie ook hele goede wedstrijden, maar ook heel veel hele slechte wedstrijden..

Overigens denk ik niet dat de top 4 veel punten gaat laten liggen bij de kleinere clubs, wie dat dus wel gaat doen gaat de titel niet pakken, en eerlijk gezegd denk ik dat PSV nog meer punten gaat laten liggen tegen de kleintjes..

Ik denk trouwens ook dat AZ een serieuze kandidaat is, enkel hebben die niet de breedste selectie..

En wat je zegt over een fikse reeks neerzetten geld natuurlijk voor alle ploegen, en zeker de top 4 moet dit ook gewoon prima kunnen..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 25 september 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV gaat nog weer een flinke klap krijgen, de selectie is wel goed, maar ik ben benieuwd of ze mentale klappen ook kunnen verwerken.. Afgelopen seizoen speelden jullie ook hele goede wedstrijden, maar ook heel veel hele slechte wedstrijden..

Overigens denk ik niet dat de top 4 veel punten gaat laten liggen bij de kleinere clubs, wie dat dus wel gaat doen gaat de titel niet pakken, en eerlijk gezegd denk ik dat PSV nog meer punten gaat laten liggen tegen de kleintjes..

Ik denk trouwens ook dat AZ een serieuze kandidaat is, enkel hebben die niet de breedste selectie..

En wat je zegt over een fikse reeks neerzetten geld natuurlijk voor alle ploegen, en zeker de top 4 moet dit ook gewoon prima kunnen..
kijk na je eigenste selectie bij jullie is de rek eruit, wij kunnen nog heel de ploeg vormen en het is een heel andere ploeg met drive en teamspirit
remco k
 remco k - maandag 26 september 2011 - 08:59   quote  deeplink  
Nogmaals, leg eens uit waarom bij ons de rek eruit is? 80 % van onze spelers zijn nog niet in hun beste vorm, en dat gaat nog wel komen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 26 september 2011 - 15:04   quote  deeplink  
heeft geen uitleg nodig je weet zelf ook dat er geen rek meer in zit
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 september 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 15:04 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
heeft geen uitleg nodig je weet zelf ook dat er geen rek meer in zit
Onderbouwing van 0.0, niks dus..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 26 september 2011 - 17:16   quote  deeplink  
80% is overdreven, maar Ajax kan beter. Dat lijkt me duidelijk. Vooral Vertonghen en Janssen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 26 september 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 08:59 schreef remco k het volgende:
Nogmaals, leg eens uit waarom bij ons de rek eruit is? 80 % van onze spelers zijn nog niet in hun beste vorm, en dat gaat nog wel komen.
Doe eens ff normaal. Ajax speelt in mijn optiek erg goed voetbal dit seizoen. (tenminste van wat ik gezien heb tegen lyon en twente)
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 26 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 17:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Onderbouwing van 0.0, niks dus..
wat moet jij weer afguntige neus
rimpel
 rimpel - maandag 26 september 2011 - 18:13   quote  deeplink  
waarom bellen jullie elkaar niet dit is onderhand gewoon off topic
Gegroet
 Gegroet - maandag 26 september 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 18:13 schreef rimpel het volgende:
waarom bellen jullie elkaar niet dit is onderhand gewoon off topic
Hahaha idd, Gaat een hoge telefoonrekening worden ben ik bang:p
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 26 september 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:22 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Hahaha idd, Gaat een hoge telefoonrekening worden ben ik bang:p
PM'en is gratis, daar kunnen forummers op hun gemak alles uitvechten. ;)
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 26 september 2011 - 21:37   quote  deeplink  
wil haar niet bellen
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 september 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 17:43 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

wat moet jij weer afguntige neus
Begin je nu te schelden??
Teken van zwakheid..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 september 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 18:13 schreef rimpel het volgende:
waarom bellen jullie elkaar niet dit is onderhand gewoon off topic
En dit is je eerste post op dit hele forum?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 26 september 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 21:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Begin je nu te schelden??
Teken van zwakheid..
klopt billenlikker, kruip bij remco in zijn reet
en steek er nog een aan
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 september 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 22:21 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

klopt billenlikker, kruip bij remco in zijn reet
en steek er nog een aan
Ahh, wat zielig.. Je kan er niet tegen dat je een discussie niet kan winnen en nu probeer je het op te lossen door te schelden..
Werkt niet, zal ik je zeggen..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 26 september 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 22:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ahh, wat zielig.. Je kan er niet tegen dat je een discussie niet kan winnen en nu probeer je het op te lossen door te schelden..
Werkt niet, zal ik je zeggen..
hoeft ook niet, want van doordrammers kan je niet winnen
en ook nog visie loos
remco k
 remco k - maandag 26 september 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 17:16 schreef PSVMocro het volgende:
80% is overdreven, maar Ajax kan beter. Dat lijkt me duidelijk. Vooral Vertonghen en Janssen.
Wie zijn er wel in hun beste vorm dan?? Ik vind namelijk enkel Boerrigter, Sigthorson en Vermeer een goed niveau halen.. Erikssen kan stukken beter, Suljmani, v/d Wiel, Alder, JAntje, JAnssen Anita en de Jong kunnen echt stukken beter..
remco k
 remco k - maandag 26 september 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 17:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Doe eens ff normaal. Ajax speelt in mijn optiek erg goed voetbal dit seizoen. (tenminste van wat ik gezien heb tegen lyon en twente)
Nog lang niet op het top van hun kunnen..
remco k
 remco k - maandag 26 september 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 18:13 schreef rimpel het volgende:
waarom bellen jullie elkaar niet dit is onderhand gewoon off topic
En jij bent met 1 hele post lekker ontopic..???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Roda JC









0.0068650