BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Roda JC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - maandag 26 september 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 15:04 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
heeft geen uitleg nodig je weet zelf ook dat er geen rek meer in zit
Nou leg het toch maar even uit als je wilt, welke spelers kunnen niet beter en zitten al op het top van hun kunnen??
remco k
 remco k - maandag 26 september 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 22:57 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hoeft ook niet, want van doordrammers kan je niet winnen
en ook nog visie loos
Leg dat ook eens uit als je wilt... Visieloos???
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 26 september 2011 - 23:55   quote  deeplink  
hebben jullie nou echt op iedereen comentaar
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 27 september 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Realisme en voetballen zonder bluf is iets van de Tukkers, de Lampies en de Kakkies, WIJ ZIJN AJAX EN GAAN ALTIJD VOOR DE WINST!!!!!!!!!!

"zeer grappig dat je op je eigenste topic reageert" denk je nou echt dat jullie dit gaan winnen wordt een afslachting. oh ja sorry jullie zijn de beste wat een arogantie zeg daarvoor kotst iedereen 020 uit
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 september 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 22:57 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hoeft ook niet, want van doordrammers kan je niet winnen
en ook nog visie loos
En leg dat 'es uit met een goede onderbouwing..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 27 september 2011 - 10:26   quote  deeplink  
heb ik jullie 2 iets uit te leggen ?
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 10:26 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
heb ik jullie 2 iets uit te leggen ?
Nee maar als je wilt discussieren ( daar is een forum voor bedoeld) is het wel handig dat jij jezelf begrijpbaar maakt voor de mensen die je quote of waar je op reageerd...

Jij doet namelijk niks anders dan bepaalde dingen roepen zonder ook maar een woord van wat je roept te kunnen onderbouwen..
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 00:01 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
Realisme en voetballen zonder bluf is iets van de Tukkers, de Lampies en de Kakkies, WIJ ZIJN AJAX EN GAAN ALTIJD VOOR DE WINST!!!!!!!!!!

"zeer grappig dat je op je eigenste topic reageert" denk je nou echt dat jullie dit gaan winnen wordt een afslachting. oh ja sorry jullie zijn de beste wat een arogantie zeg daarvoor kotst iedereen 020 uit
Wat is er mis mee dat ik vind dat een ploeg als Ajax tegen iedere club ter wereld voor de winst moet spelen...

Jij vind dus dat PSV zou moeten spelen om het verlies zo klein mogelijk te houden??? Dat is pas triest... Dat kun je namelijk altijd nog tijdens een wedstrijd doen..

Er is een hele grote kans dat Ajax vanavond op de kloten krijgt, daar is iedereen het ook wel over eens, maar als je er als supporter al vanuit gaat ben je echt triest bezig..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 27 september 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dat ik vind dat een ploeg als Ajax tegen iedere club ter wereld voor de winst moet spelen...

Jij vind dus dat PSV zou moeten spelen om het verlies zo klein mogelijk te houden??? Dat is pas triest... Dat kun je namelijk altijd nog tijdens een wedstrijd doen..

Er is een hele grote kans dat Ajax vanavond op de kloten krijgt, daar is iedereen het ook wel over eens, maar als je er als supporter al vanuit gaat ben je echt triest bezig..
en bij psv is dit niet het geval dan want zo formuleer je heet "weer" ajax is alles
de rest kan niks
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 12:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

en bij psv is dit niet het geval dan want zo formuleer je heet "weer" ajax is alles
de rest kan niks
De bluf waar ik het over heb hoort inderdaad wel bij de Amsterdammers, en zou misstaan bij PSV... PSV deed het altijd onopvallend goed, maar kon ook wedstrijden winnen, daar is niks mis mee.

Vergelijk het met de volgende spelers.. Phillip Cocu was een fantastische middenvelder en een echte PSVer, hij was erg rustig en hield over het algemeen zijn mond, een timide jongen die vooral op de achtergrond in het veld heel veel goed werk heeft gedaan en hierdor een fantastische middenvelder is geworden..
Zet daar een Cruijff tegenover, een fantastische aanvaller met een geweldig grote smoel die hij ook vaak waar heeft gemaakt..

Beide spelers hebben een hele mooie carriere gehad en worden alom gerespecteerd.. Ook hebben ze beiden mooie prijzen gewonnen..

Zo is het verschil ook tussen Ajax en PSV..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 27 september 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

De bluf waar ik het over heb hoort inderdaad wel bij de Amsterdammers, en zou misstaan bij PSV... PSV deed het altijd onopvallend goed, maar kon ook wedstrijden winnen, daar is niks mis mee.

Vergelijk het met de volgende spelers.. Phillip Cocu was een fantastische middenvelder en een echte PSVer, hij was erg rustig en hield over het algemeen zijn mond, een timide jongen die vooral op de achtergrond in het veld heel veel goed werk heeft gedaan en hierdor een fantastische middenvelder is geworden..
Zet daar een Cruijff tegenover, een fantastische aanvaller met een geweldig grote smoel die hij ook vaak waar heeft gemaakt..

Beide spelers hebben een hele mooie carriere gehad en worden alom gerespecteerd.. Ook hebben ze beiden mooie prijzen gewonnen..

Zo is het verschil ook tussen Ajax en PSV..
kijk niet in het verleden, kijk in het heden wie bij ajax is nu nog een
echt ajaxcied die prijzen gaat pakken of gepakt heeft, hoop dat ajax vanavond
wint maar dat is niet meer van zelfsprekend net als vroeger en denk ook dat
ajax het helaas niet gaat redden. maar in ieder geval sterkte vanavond
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:16 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

kijk niet in het verleden, kijk in het heden wie bij ajax is nu nog een
echt ajaxcied die prijzen gaat pakken of gepakt heeft, hoop dat ajax vanavond
wint maar dat is niet meer van zelfsprekend net als vroeger en denk ook dat
ajax het helaas niet gaat redden. maar in ieder geval sterkte vanavond
Daar gaat het toch helemaal niet om, het gaat erom wat je uitdraagt als ploeg en hoe men zich opstelt..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 27 september 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar gaat het toch helemaal niet om, het gaat erom wat je uitdraagt als ploeg en hoe men zich opstelt..
ik zie het 3-0 dat is wat ajax de laatste 12 jaar uitdraagt 0,0 in europa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door eindhovenpsv1 --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 27 september 2011 - 22:40   quote  deeplink  
wat een collectieve wan prestatie geen enkele kans voor ajax real
speelde met ze. dit is wat ajax tegenwoordig uitdraagt in europa
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 september 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 22:40 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
wat een collectieve wan prestatie geen enkele kans voor ajax real
speelde met ze. dit is wat ajax tegenwoordig uitdraagt in europa
Vind jij 20 kansen geen enkele kans??
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 27 september 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 23:07 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vind jij 20 kansen geen enkele kans??
begrijpend leren lezen, en dan nog eens reageren
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 21:52 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ik zie het 3-0 dat is wat ajax de laatste 12 jaar uitdraagt 0,0 in europa
Kwartfinale CL is niet verkeerd hoor..
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 22:40 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
wat een collectieve wan prestatie geen enkele kans voor ajax real
speelde met ze. dit is wat ajax tegenwoordig uitdraagt in europa
Dit was wat Real maximaal kan momenteel, niks niet spelen met Ajax.. Ajax heeft gewoon meer balbezit en meer schiten op goal dan Madrid, Madrid is enkel en alleen een stuk effectiever dan Ajax, schiet Boerrigter die eerste bal binnen of Siem die tweede bal ( had Real nog geen kans gehad he)
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 28 september 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 00:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit was wat Real maximaal kan momenteel, niks niet spelen met Ajax.. Ajax heeft gewoon meer balbezit en meer schiten op goal dan Madrid, Madrid is enkel en alleen een stuk effectiever dan Ajax, schiet Boerrigter die eerste bal binnen of Siem die tweede bal ( had Real nog geen kans gehad he)
Ik ben het vaak wel eens met jouw analyses, maar het lijkt wel of ik naar een andere wedstrijd heb gekeken. Ajax treft een Real wat, gezien het puntverlies in de competitie, niet in topvorm steekt. Na de 3-0 zag ik duidelijk dat ze het wel goed vonden. Ik had het idee dat als Ajax de 3-1 zou maken het binnen 10 minuten 5-1 zou staan. Spelers die mij tegenvielen waren met name Sulejmani, Sigthorsson, Eriksen, Janssen en Van der Wiel. Van hen had ik iets hogere verwachtingen.
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 00:10 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben het vaak wel eens met jouw analyses, maar het lijkt wel of ik naar een andere wedstrijd heb gekeken. Ajax treft een Real wat, gezien het puntverlies in de competitie, niet in topvorm steekt. Na de 3-0 zag ik duidelijk dat ze het wel goed vonden. Ik had het idee dat als Ajax de 3-1 zou maken het binnen 10 minuten 5-1 zou staan. Spelers die mij tegenvielen waren met name Sulejmani, Sigthorsson, Eriksen, Janssen en Van der Wiel. Van hen had ik iets hogere verwachtingen.
Dat gevoel hebben meer mensen, alleen speelt Real ook op diezelfde arrogante manier toen ze die punten verloren in de competitie, ook toen leek het in de 95e minuut nog wel om te draaien.. Misschien een beetje misplaatste arrogantie op het veld??? Madrid is momenteel tot niet veel meer in staat als wat ze nu hebben laten zien, en dat is tegen Ajax meer dan genoeg.. En de verdiening is ook volkomen verdiend, maar Ajax is zeker niet kansloos geweest.Nogmaals, maakt AJax die eerste goal wat goed mogelijk was geweest, dan had ik het nog wel eens willen zien.. Een punt had vandaag in mijn ogen tot de mogelijkheden behoort
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 30 september 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Als jij wil zeggen dat Ajax afgelopen dinsdag een uitgelezen kans had om te stunten, dan ben ik het wel met je eens. Real speelde geen pressievoetbal, wat ze afgelopen seizoen wel deden. Het was afwachtend en als je dan voorin geluk hebt en achterin scherp bent, dan had je een nederlaag kunnen voorkomen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Roda JC









0.0085492