BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rode kaart Strootman

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Marco12345
 Marco12345 - zondag 30 oktober 2011 - 10:31   quote  deeplink  
Was inderdaad geen rood, wel 2e geel dus het resultaat was hetzelfde geweest, die spelers en trainert van jullie moet niet zo miepen.
baco74
 baco74 - zondag 30 oktober 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 10:31 schreef Marco12345 het volgende:
Was inderdaad geen rood, wel 2e geel dus het resultaat was hetzelfde geweest, die spelers en trainert van jullie moet niet zo miepen.
Ik ben als Ajacied wel tevreden met de 2-2,
maar jij lult de tv-commentator na, die het ook fout had.
Strootman had nog geen geel gehad.
Ik vond PSV beter dan Twente gisteren, tot die onterechte rode kaart.
Wel een mooie wedstrijd gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door baco74 --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 30 oktober 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Klopt Toivonen en Marcelo hadden geel. Ik wil hier verder geen woorden aan vuil maken, dat heb ik gisteravond op andere fora al gedaan. Wel erg laf van Blom om eerst bij Barbara Barend toe te zeggen dat hij ging reageren en vervolgens als een rat sneaky het stadion verlaat.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 30 oktober 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 10:43 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik ben als Ajacied wel tevreden met de 2-2,
maar jij lult de tv-commentator na, die het ook fout had.
Strootman had nog geen geel gehad.
Ik vond PSV beter dan Twente gisteren, tot die onterechte rode kaart.
Wel een mooie wedstrijd gezien.
was direct rood bizar. raar maar waar dit helpt ajax en de concurentie
wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door weetnietoftochwel --
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 30 oktober 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 10:52 schreef PSVMocro het volgende:
Klopt Toivonen en Marcelo hadden geel. Ik wil hier verder geen woorden aan vuil maken, dat heb ik gisteravond op andere fora al gedaan. Wel erg laf van Blom om eerst bij Barbara Barend toe te zeggen dat hij ging reageren en vervolgens als een rat sneaky het stadion verlaat.
dat is blom ten voete uit. en de zoveelste keer dat psv genaaid wordt vorig jaar geen strafschop tegen twente. genaaid bij feyenoord en ga zo maar door, nee zo gaat psv geen kampioen worden door deze wazige beslingenen van de scheidsrechters tegenwoordig.

TELEVISIE BEELDEN ZAL TEGENWOORDIG WEL ERG HANDIG ZIJN. HET GAAT WEL OM VEEL GELD
OF JE NU WEL OF NIET DE CHAMPIONS LEAGUE HAALT.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door weetnietoftochwel --
Marco12345
 Marco12345 - zondag 30 oktober 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Had hij geen geel gehad? Dan kan er een slotje op deze topic en dan miept trainert en spelers terecht! Mijn excuses, ik wist dit niet. Ben Feyenoordert in hart en nieren en vind de scheidsrechters zó slecht wij worden ook vaak genaaid. Ik geloof niet in een 020-complot ook zij zijn vaak de dupe, het is gewoon tijd voor iets nieuws. Helemaal geen scheidsrechter ofzo of het publiek dat thuis mag sms'en of stemkastjes in het stadion...
Pietje
 Pietje - zondag 30 oktober 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Ook ik heb de TV-beelden gezien. Laat ik vooropstellen, dat ik als Ajax-supporter tevreden ben met de uitslag. Maar dat is dan ook wel alles. Kevin Strootman maakte een overtreding, dat is denk ik wel voor iedereen duidelijk. Was dat een rode kaart waard? NEE! Volgens mij had de dienstdoende scheidsrechter kunnen/moeten volstaan met een gele kaart. Dus nu komt opnieuw de discussie op gang over de kundigheid van de Nederlandse scheidsrechters. Die is in mijn ogen dramatisch, hetgeen ik al (veel) vaker op het Ajax-forum heb geventileerd. Denk daarbij ook eens aan de enorme misser, recentelijk, van de referee bij Ajax-FC Twente, waarbij een glaszuiver doelpunt van Ajax (Jan Vertonghen) onterecht werd afgekeurd. En nu dus gisteren weer zo'n arbitraire flater, welke PSV wellicht de zege heeft gekost. In mijn ogen was PSV gisteren over het algemeen de bovenliggendepartij en had met Kevin Strootman wellicht gewonnen.
Overigens vond ik het gisteren uitermate merkwaardig, dat de scheidsrechter NIET voor de camera wenste te reageren. Was dat een schuldbekentenis?
Marco12345
 Marco12345 - zondag 30 oktober 2011 - 15:10   quote  deeplink  
Heeft PSV zelf geen fans?
Pietje
 Pietje - zondag 30 oktober 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 15:10 schreef Marco12345 het volgende:
Heeft PSV zelf geen fans?
Hahaha. Iedereen leeft mee!
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 13:47 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

was direct rood bizar. raar maar waar dit helpt ajax en de concurentie
wel.
Helpt niemand wat.. Door de regel genomen krijgt iedere ploeg over een geheel seizoen wat mee en wat tegen.. Dat geld voor iedere ploeg, dus ook voor PSV Twente en Ajax.. Ook de rode kaart tegen Enoh was zwaar bestraft. Twente had tegen Roda?? ook een penalty moeten hebben.. Kortom iedere ploeg heeft weleens geluk en pech met de scheids..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 30 oktober 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 14:22 schreef Marco12345 het volgende:
Had hij geen geel gehad? Dan kan er een slotje op deze topic en dan miept trainert en spelers terecht! Mijn excuses, ik wist dit niet. Ben Feyenoordert in hart en nieren en vind de scheidsrechters zó slecht wij worden ook vaak genaaid. Ik geloof niet in een 020-complot ook zij zijn vaak de dupe, het is gewoon tijd voor iets nieuws. Helemaal geen scheidsrechter ofzo of het publiek dat thuis mag sms'en of stemkastjes in het stadion...
zo wat een visie heb jij zeg.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 30 oktober 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Helpt niemand wat.. Door de regel genomen krijgt iedere ploeg over een geheel seizoen wat mee en wat tegen.. Dat geld voor iedere ploeg, dus ook voor PSV Twente en Ajax.. Ook de rode kaart tegen Enoh was zwaar bestraft. Twente had tegen Roda?? ook een penalty moeten hebben.. Kortom iedere ploeg heeft weleens geluk en pech met de scheids..
psv krijgt alleen maar tegen nooit of niets iets mee. dit is geen
pech meer dit noemen ze dat psv keihard wordt genaaid.
Pietje
 Pietje - zondag 30 oktober 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:28 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

zo wat een visie heb jij zeg.
Maar Remco heeft wel gelijk!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 30 oktober 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:30 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

psv krijgt alleen maar tegen nooit of niets iets mee. dit is geen
pech meer dit noemen ze dat psv keihard wordt genaaid.
Onzin. Bakkal is een paar keer goed weggekomen met duwtjes, waar voor PSV een paar keer de winnende uit is gekomen.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 30 oktober 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar Remco heeft wel gelijk!
Niet helemaal. Ik begrijp jullie punt wel, maar voetbal zit denk ik niet zo simpel in elkaar. Resultaat heeft direct invloed heeft op vertrouwen. Wie zegt dat Ajax na Twente matige resultaten had gehaald als ze tegen Twente gewoon terecht op 2-0 waren gekomen en evt. de stand hadden kunnen uitbouwen? Wat had een afstraffing in Amsterdam met Twente gedaan? Ajax staat nu 5de, maar had 3de kunnen staan door die 2 verloren punten tegen Twente...dus 5de ipv 3de...dat brengt toch extra druk met zich mee. Als je verliest kun je ineens hard zakken omdat plek 8 slechts 3 punten achter Ajax staat. Dat zijn allemaal factoren waar jullie stelling geen rekening mee houdt.
Gegroet
 Gegroet - zondag 30 oktober 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar Remco heeft wel gelijk!
Tja, als AZ verliest tegen Heracles vandaag, zit het weer allemaal dicht bij elkaar.
Maakt de competitie wel spannender. Wat Remco zegt klopt , maar het gebeurt gewoon zelden
dat na die beslissing de Knvb de veroordeelde vrij spreekt, waardoor hij geen schoring krijgt. Strootman zou wel een schoring van 2 a 3 wedstrijden krijgen.

Vind het jammer dat Blom geen uitleg heeft gegeven na de wedstrijd over zijn beoordeling.
Hij heeft alleen nu een voorgekauwd verhaaltje (smsje)naar de NOS gestuurd.
Pietje
 Pietje - zondag 30 oktober 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:23 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Niet helemaal. Ik begrijp jullie punt wel, maar voetbal zit denk ik niet zo simpel in elkaar. Resultaat heeft direct invloed heeft op vertrouwen. Wie zegt dat Ajax na Twente matige resultaten had gehaald als ze tegen Twente gewoon terecht op 2-0 waren gekomen en evt. de stand hadden kunnen uitbouwen? Wat had een afstraffing in Amsterdam met Twente gedaan? Ajax staat nu 5de, maar had 3de kunnen staan door die 2 verloren punten tegen Twente...dus 5de ipv 3de...dat brengt toch extra druk met zich mee. Als je verliest kun je ineens hard zakken omdat plek 8 slechts 3 punten achter Ajax staat. Dat zijn allemaal factoren waar jullie stelling geen rekening mee houdt.
Daar heb je zeker een punt, zeker ook wat betreft het zelfvertrouwen.
Pietje
 Pietje - zondag 30 oktober 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Van der Ende: "Rode kaart Strootman zwaar overdreven"

Oud-scheidsrechter Mario van der Ende was het, evenals vele anderen, niet eens met de omstreden rode kaart die Kevin Strootman zaterdagavond ontving in het duel met FC Twente, dat in 2-2 eindigde. Kevin Blom gaf de PSV'er na een overtreding op Luuk de Jong een directe rode kaart.

"Rode kaart voor Strootman zwaar overdreven", zo twittert van der Ende. "Dat wordt weer seponeren."

"Overtreding Kevin Strootman was niet met buitensporige inzet, was geen ernstig gemeen spel en was geen gewelddadige handeling. Dus...", zo besluit de 56-jarige Van der Ende, die meer dan zeshonderd wedstrijden in het Nederlands betaald voetbal leidde. De ex-topscheidsrechter is inmiddels al zeven jaar gestopt met het fluiten van wedstrijden, omdat hij niet meer voor honderd procent gemotiveerd zou zijn.

bron: http://www.soccernews.nl
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:30 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

psv krijgt alleen maar tegen nooit of niets iets mee. dit is geen
pech meer dit noemen ze dat psv keihard wordt genaaid.
Toivonen tegen Willem 2 afgelopen jaar vergeten? Bakkal tegen Wielaert vergeten?

Ajax maakt tegen Twente ook een goede goal (2-0) die onterecht wordt afgekeurd, dat je er de dag zelf van baalt en boos bent is logisch en neem ik je niet kwalijk, maar door de regel genomen zit het wel snor.. Iedere ploeg krijgt wat mee en wat tegen door het seizoen genomen..
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:23 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Niet helemaal. Ik begrijp jullie punt wel, maar voetbal zit denk ik niet zo simpel in elkaar. Resultaat heeft direct invloed heeft op vertrouwen. Wie zegt dat Ajax na Twente matige resultaten had gehaald als ze tegen Twente gewoon terecht op 2-0 waren gekomen en evt. de stand hadden kunnen uitbouwen? Wat had een afstraffing in Amsterdam met Twente gedaan? Ajax staat nu 5de, maar had 3de kunnen staan door die 2 verloren punten tegen Twente...dus 5de ipv 3de...dat brengt toch extra druk met zich mee. Als je verliest kun je ineens hard zakken omdat plek 8 slechts 3 punten achter Ajax staat. Dat zijn allemaal factoren waar jullie stelling geen rekening mee houdt.
En ook dat geldt voor iedere topclub in NL, als Ajax wel op 2-0 was gekomen tegen TWente dan was die wedstrijd 99% zeker gewonnen..

Dat heeft PSV nu ook en dat had Twente dit seizoen zelf ook al een keer ( weet ff niet tegen wie)..

Maar feit blijft dat je er niks aan kan veranderen en dat erover door blijven zeuren geen enkel zin heeft, neemt niet weg dat het natuurlijk flink balen is..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 30 oktober 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 19:06 schreef remco k het volgende:

[..]

En ook dat geldt voor iedere topclub in NL, als Ajax wel op 2-0 was gekomen tegen TWente dan was die wedstrijd 99% zeker gewonnen..

Dat heeft PSV nu ook en dat had Twente dit seizoen zelf ook al een keer ( weet ff niet tegen wie)..

Maar feit blijft dat je er niks aan kan veranderen en dat erover door blijven zeuren geen enkel zin heeft, neemt niet weg dat het natuurlijk flink balen is..
Wij kunnen er niks aan veranderen, maar de KNVB wel. Beter opleiden van scheidsrechters én gezamenlijk de druk op de FIFA voeren om hulpmiddelen te gebruiken. Bij twijfel moet de scheids de 4de man maar naar zijn constatering vragen. Hij kan op basis van zijn scherm een definitief oordeel geven. Als je er 2 man naar laat kijken, waarbij 1 toegang heeft tot een herhaling, dan haal je heel veel fouten weg en dan had de ranglijst er vandaag anders uitgezien.
Ajx
 Ajx - zondag 30 oktober 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Even on-topic, ik denk dat het wel een rode kaart was. In de 100 vertragingen leek het misschien minder erg, maar hij was wel zeker stevig. Misschien dat ik als enige in mijn mening sta.... Denk toch echt dat het een erg stevige overtreding was..
nummer10
 nummer10 - zondag 30 oktober 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 10:31 schreef Marco12345 het volgende:
Was inderdaad geen rood, wel 2e geel dus het resultaat was hetzelfde geweest, die spelers en trainert van jullie moet niet zo miepen.
was absoluut geen Rood en Blom (heeft die vaker last van) maakt weer is een rare fout.. uitslag voor Ajax Perfect natuurlijk..

Beetje Jammer dat AZ heeft gewonnen wat eigenlijk ook nog niet eens verdiend was maar goed ze pakken wel weer de 3 punten ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 30 oktober 2011 - 20:36   quote  deeplink  
is er uberhaubt al een reactie van Blom ??
nummer10
 nummer10 - zondag 30 oktober 2011 - 20:39   quote  deeplink  
ja dus...

Blom: 'Strootman bracht veiligheid De Jong ernstig in gevaar'
Door MITCHEL PRONK __ gepubliceerd op 30 oktober '11 18:09

Kevin Blom heeft zondag van zich laten horen tegenover de NOS. De 37-jarige scheidsrechter wilde zaterdagavond na de beladen topper FC Twente - PSV (2-2) niet met de pers spreken.

Via een achteringang in de Grolsch Veste ontvluchtte Blom zaterdag van de verzamelde media. De blondgelokte arbiter had in de Eredivisie-topper Kevin Strootman een zeer discutabele rode kaart gegeven. De gemoederen liepen daarna hoog op bij PSV. "Je kunt van mening verschillen over de kleur van de kaart, maar het was in principe een zeer gevaarlijke overtreding met gelukkig een redelijke afloop", zegt Blom een dag na het veelbesproken moment in een sms.
Blom vervolgt: "Strootman brengt de veiligheid van Luuk de Jong ernstig in gevaar. Ik ben benieuwd hoe de reacties zouden zijn geweest als er door deze tackle van de zijkant een ernstige blessure zou zijn ontstaan. Het uiteindelijke oordeel is nu aan de aanklager."

tjah zit wel iets in natuurlijk dat dan weer wel..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 30 oktober 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar Remco heeft wel gelijk!
reageer ik op remco nee dus!
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 30 oktober 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Toivonen tegen Willem 2 afgelopen jaar vergeten? Bakkal tegen Wielaert vergeten?

Ajax maakt tegen Twente ook een goede goal (2-0) die onterecht wordt afgekeurd, dat je er de dag zelf van baalt en boos bent is logisch en neem ik je niet kwalijk, maar door de regel genomen zit het wel snor.. Iedere ploeg krijgt wat mee en wat tegen door het seizoen genomen..
dit heeft niets met penalties of rode kaarten te maken. heb het over beslinende momenten van scheidrechters niet over wat spelers wel of niet doen wel bij de les blijven mensen.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 30 oktober 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 20:36 schreef nummer10 het volgende:
is er uberhaubt al een reactie van Blom ??
blom is een scheitert. en gaat zeker niet reageren.
T-tim
 T-tim - zondag 30 oktober 2011 - 21:15   quote  deeplink  
aan t einde van t seizoen kun je alle flaters van scheitsrechters ten nadelen van clubs tegen elkaar afstrepen. het is alleen jammer dat die foute beslingen de afgelopen seizoen bijna altijd tijdens crusiale wedstrijden zijn. dat blom geen reactie geeft is zwak. ik vind hem zoiezo geen goede scheids. eigenlijk zouden scheidsrechters die zulke blunders begaan ook bestraft moeten worden met een maand of 2 jupiler league ofzo
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 30 oktober 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 20:39 schreef nummer10 het volgende:
ja dus...

Blom: 'Strootman bracht veiligheid De Jong ernstig in gevaar'
Door MITCHEL PRONK __ gepubliceerd op 30 oktober '11 18:09

Kevin Blom heeft zondag van zich laten horen tegenover de NOS. De 37-jarige scheidsrechter wilde zaterdagavond na de beladen topper FC Twente - PSV (2-2) niet met de pers spreken.

Via een achteringang in de Grolsch Veste ontvluchtte Blom zaterdag van de verzamelde media. De blondgelokte arbiter had in de Eredivisie-topper Kevin Strootman een zeer discutabele rode kaart gegeven. De gemoederen liepen daarna hoog op bij PSV. "Je kunt van mening verschillen over de kleur van de kaart, maar het was in principe een zeer gevaarlijke overtreding met gelukkig een redelijke afloop", zegt Blom een dag na het veelbesproken moment in een sms.
Blom vervolgt: "Strootman brengt de veiligheid van Luuk de Jong ernstig in gevaar. Ik ben benieuwd hoe de reacties zouden zijn geweest als er door deze tackle van de zijkant een ernstige blessure zou zijn ontstaan. Het uiteindelijke oordeel is nu aan de aanklager."

tjah zit wel iets in natuurlijk dat dan weer wel..
Strootman ging voor de bal, trok zijn been in én ging niet met zijn noppen naar voren. Was een duel om de bal, daar kunnen nooit 2 winnaars uitkomen. Er zal altijd iemand te laat zijn. Als Blom hier zeer gevaarlijk spel in ziet, dan houdt het op.

Bovendien heeft hij zichzelf compleet belachelijk gemaakt door via een zijdeur te vluchten nadat hij toezeggingen had gedaan om voor de camera te reageren. Dan beken je al schuld. Vervolgens 24 uur wachten en nadenken over hoe je het beste kan reageren zonder gezichtsverlies te lijden. Lachwekkend.
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 19:32 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wij kunnen er niks aan veranderen, maar de KNVB wel. Beter opleiden van scheidsrechters én gezamenlijk de druk op de FIFA voeren om hulpmiddelen te gebruiken. Bij twijfel moet de scheids de 4de man maar naar zijn constatering vragen. Hij kan op basis van zijn scherm een definitief oordeel geven. Als je er 2 man naar laat kijken, waarbij 1 toegang heeft tot een herhaling, dan haal je heel veel fouten weg en dan had de ranglijst er vandaag anders uitgezien.
Op de lange termijn kan de KNVB hier zeker iets aan veranderen.. En je hebt gelijk dat de ranglijst er dan anders had uit gezien.. wij hadden 2 punten meer gehad, jullie ook en Twente had er 4 minder gehad..
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 20:48 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

dit heeft niets met penalties of rode kaarten te maken. heb het over beslinende momenten van scheidrechters niet over wat spelers wel of niet doen wel bij de les blijven mensen.
Die mag je eens uitleggen.. Toivonen schopt iemand tegen Willem 2, de SCHEIDS ziet dit niet, hoezo heeft dat niks met de scheids te maken??? En bij Bakkal was dat hetzelfde
Jacq W
 Jacq W - zondag 30 oktober 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Het is jammer dat er zoveel fouten gemaakt worden. Het zou mogelijk moeten zijn, volgens mij is dat ook zo bij hockey, dat je 1 x per wedstrijd vragen mag om de videobeelden en dat naar aanleiding daarvan een beslissing herzien kan worden.PSV is gisteren behoorlijk benadeeld. Maar ook bij andere wedstrijden gebeurt het jammer genoeg te vaak.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 31 oktober 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Wat een gezeur over de rode kaart van Strootman Toivonen had ook een 2e gele kaart moeten hebben met zijn gemene overtreding dus ook rood, Daar hoor je niemand over.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 oktober 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:20 schreef voetbalkennis het volgende:
Wat een gezeur over de rode kaart van Strootman Toivonen had ook een 2e gele kaart moeten hebben met zijn gemene overtreding dus ook rood, Daar hoor je niemand over.
Dat was na de rode kaart. Krijg je andere situaties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door PSVMocro --
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 14:03 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat was na de rode kaart. Krijg je andere situaties.
Neemt niet weg dat die er alsnog ook af had gemoeten, 1 fout maken betekend niet dat de scheids dat goed moet maken, het niet wegsturen van Toivonen is net zo'n grove fout als het wel wegsturen van Strootman..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 oktober 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat die er alsnog ook af had gemoeten, 1 fout maken betekend niet dat de scheids dat goed moet maken, het niet wegsturen van Toivonen is net zo'n grove fout als het wel wegsturen van Strootman..
Ja tuurlijk, onbesuisde domme actie van Toivonen. Dat Blom het niet deed was voor mij een bevestiging dat hij toch twijfelde over zijn beslissing om Strootman er af te sturen en dus ging marchanderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door PSVMocro --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 oktober 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Ik vind het trouwens onbegrijpelijk dat ze het niet seponeren. Hier is een screenshot waar duidelijk uit te zien is dat Strootman totaal geen intentie had om de enkel te raken van De Jong.

fc-twente-psv-5213.jpg
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 31 oktober 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 21:15 schreef T-tim het volgende:
aan t einde van t seizoen kun je alle flaters van scheitsrechters ten nadelen van clubs tegen elkaar afstrepen. het is alleen jammer dat die foute beslingen de afgelopen seizoen bijna altijd tijdens crusiale wedstrijden zijn. dat blom geen reactie geeft is zwak. ik vind hem zoiezo geen goede scheids. eigenlijk zouden scheidsrechters die zulke blunders begaan ook bestraft moeten worden met een maand of 2 jupiler league ofzo
amateurs laten fluiten
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 31 oktober 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:20 schreef voetbalkennis het volgende:
Wat een gezeur over de rode kaart van Strootman Toivonen had ook een 2e gele kaart moeten hebben met zijn gemene overtreding dus ook rood, Daar hoor je niemand over.
wat was er gemeen aan ? en ja hij moest eraf. maar dan was de wedstrijd beslist geweest en had toivonen deze overtreding ook niet gemaakt.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 16:39 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, onbesuisde domme actie van Toivonen. Dat Blom het niet deed was voor mij een bevestiging dat hij toch twijfelde over zijn beslissing om Strootman er af te sturen en dus ging marchanderen.
En dat maakt het helemaal erg, als je een fout maakt gedraag je dan als een kerel en geef dat toe, maar ga niet proberen het wat goed te maken tijdens een wedstrijd, Twente kan er niks aan doen dat die fout wordt gemaakt, maar als Blom dat dan probeert recht te zetten is Twente er ook door de lul.. Hoe dan ook was het in alle opzichten een zeer zwak optreden van Blom..
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:08 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

wat was er gemeen aan ? en ja hij moest eraf. maar dan was de wedstrijd beslist geweest en had toivonen deze overtreding ook niet gemaakt.
Een scheidsrechter moet ieder moment van een wedstrijd bepalen wat er wel en niet door de beugel kan, de ene speler laten staan omdat je een fout hebt gemaakt is natuurlijk geen optie en toch doet hij het..
Gegroet
 Gegroet - maandag 31 oktober 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 16:46 schreef PSVMocro het volgende:
Ik vind het trouwens onbegrijpelijk dat ze het niet seponeren. Hier is een screenshot waar duidelijk uit te zien is dat Strootman totaal geen intentie had om de enkel te raken van De Jong.

[ afbeelding ]
Foto's zeggen niet zo veel, soms lijkt het op een foto vele male erger dan dat het is en
andersom. Op de foto van VI lijkt het wel vele male erger en hier lijkt niet zo veel aan de hand.

Kijk en vergelijk:

fc-twente-psv-5213.jpg

henk.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door Gegroet --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 oktober 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat maakt het helemaal erg, als je een fout maakt gedraag je dan als een kerel en geef dat toe, maar ga niet proberen het wat goed te maken tijdens een wedstrijd, Twente kan er niks aan doen dat die fout wordt gemaakt, maar als Blom dat dan probeert recht te zetten is Twente er ook door de lul.. Hoe dan ook was het in alle opzichten een zeer zwak optreden van Blom..
Dat laatste is de juiste conclusie. Blom moet geen topwedstrijden meer fluiten. Geef dan die jonge Turkse scheidsrechter maar een kans. Hij doet het goed en ik zie liever een talent dan een routinier fouten maken. Want voor die groep is het te laat om er wat van te leren.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 oktober 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:54 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Foto's zeggen niet zo veel, soms lijkt het op een foto vele male erger dan dat het is en
andersom. Op de foto van VI lijkt het wel vele male erger en hier lijkt niet zo veel aan de hand.

Kijk en vergelijk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als je die laatste foto in betere kwaliteit ziet, dan zie je dat hij niet met de noppen naar voren gaat. Dan ga je voor de bal en niet de enkel. Anders ben je zelf ook kwetsbaar.
@fey@010
 @fey@010 - maandag 31 oktober 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Beslissing is niet meer terug te draaien. Jammer dat het zo van invloed was op de wedstrijd die PSV verdiende te winnen. Zo heb je soms de momenten mee en soms ook tegen. Over een heel seizoen zal het fifty/fifty zijn. Wel hoop ik dat de KNVB de kaart gaat seponeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door @fey@010 --
Gegroet
 Gegroet - maandag 31 oktober 2011 - 18:43   quote  deeplink  
Heb op eredivisie.nl samenvatting terug gekeken, volgens mij word Siem de Jong
Geraakt door de doorglijdende (gebogen) knie van Strootman, Kan het mis hebben.
R!ck
 R!ck - maandag 31 oktober 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 18:43 schreef Gegroet het volgende:
Heb op eredivisie.nl samenvatting terug gekeken, volgens mij word Siem de Jong
Geraakt door de doorglijdende (gebogen) knie van Strootman, Kan het mis hebben.
Ja je hebt het mis, het was Luuk De Jong ;-)

Verder was het geen rode kaart nee, geel meer niet.
Gegroet
 Gegroet - maandag 31 oktober 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 20:08 schreef R!ck het volgende:

[..]

Ja je hebt het mis, het was Luuk De Jong ;-)

Verder was het geen rode kaart nee, geel meer niet.
Ik had het idd mis, maar jij ook! Als je heel goed kijkt zie je dat het Kevin Blom was
die met vijf gestrekte benen inkwam:P
Pietje
 Pietje - maandag 31 oktober 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 20:46 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

reageer ik op remco nee dus!
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik zie het nu pas. Het was iemand anders.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rode kaart Strootman









0.0074582